Posiadam Vauxhall zafirę tourer 2.0cdti A20DTH 165KM. Od jakiegoś czasu mam problem z układem podcisnienia. Gdy uruchomie silnik to zawór podciśnienia turbo jest otwarty a po jakimś czasie jak silnik się rozgrzeje zawór się zamyka i odcina mi turbo, jaka jest tego przyczyna? Oto błędy jakie wyskakiwały mi na komputerze P2263-5B i P2263-61 Czy ktoś miał...
sprawdź zawór podciśnienia sterowania turbo i ogólnie podciśnienie oraz wąż łączący intercooler z turbiną, turbo to prosta sprawa nie jest tam za dużo filozofii ma pompować i tyle jak nie pompuje to znaczy jest gdzieś dziura
Gruszka to nie tylko ma pracować ale ma być zaciągnięta do dołu.Jak nie to sprawdź podciśnienia i zawór turbiny.A czy turbo pompuje to nie wiem ale zdejmij węża to będziesz wiedział.Albo ściśnij węża a niech ktoś przygazuje.Obejrzyj wirnik chociaż od strony ssącej.
Witam. Problem z Passatem jak wyżej: historia jest długa wymienione wszystkie przewody i zawory podciśnienia turbo zregenerowane wymieniony wałek rozrządu oraz uszkodzone szklanki przepływka podmieniana nowa oraz z innego auta wymieniony filtr paliwa sprawdzony wydech auto po ruszeniu od razu przechodzi w tryb awaryjny diagnozy nie wykazują błędów jak...
n75 to zawór podciśnienia sterujący turbo jak to a4 1,9 tdi to zawór jest z przodu silnika po stronie pasazera docchodzą do niego trzy podcisnieniowe przewody, ma wplyw na zamulenie !!!
No to jest nieszczelności układ. Układ to pompa vaccum, przewody, akumulator, zawory i odbiorniki.
Skoro egr działa prawidłowo, to raczej nie vacum. Jeśli turbo rzeczywiście jest wyczyszczone jak się należy to pozostaje zawór n75, wężyki podciśnienia, lub gruszka turbo. Jednak tu przeładowuje, co wskazuje na zapieczone kierownice. Podmień n18 z n75 to da nam światło na to co tam się dzieje.
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Pacjent Opel Vivaro B 2017 1.6 biturbo. Problem z doładowaniem. Wymieniono cooler, obie turbiny po regeneracji, wymienio 2 zawory podciśnienia od turbiny. Turbo ciągnie dopiero powyżej 3000 obrotów. Na n75 za silnikiem na dole od strony ściany grodziowej dochodzi podciśnienie ponad 6 i wychodzi ponad 5 ja jałowym. Na n75 na pokrywie silnika dochodzi...
Nie pamiętam dokładnie jak jest w 2.0 ale przerabiałem taki sam przypadek w 1.9 i przyczyną był zawór podciśnienia sterujący turbiną. W pierwszej kolejnosci sprawdź wszystkie rurki podciśnieniowe do zaworu o turbo
Ten bezpiecznik poprzez przekaźnik ,,engine control,, zasila wszystkie newralgiczne elementy osprzętu silnika i sam sterownik, zasilanie z niego leci na przepływkę, zawór podciśnienia EGR, zawór turbo, sterowanie modułu świec. Trzeba sprawdzić po kolei zasilanie tych podzespołów aż znajdzie się przetarty przewód bo bezpiecznik pali się najczęściej z...
Witam. Kolejne spotkanie z Connectem. Wymieniony czujnik ABS lewy przedni (ATE), nowy zawór podciśnienia turbo nr 9672875080 , oraz podmieniony na inny, używany, zawór sterujący doładowaniem nr 9688124580. Diagnostka po raz kolejny ForScan-em. Brak zapamiętanych błędów w historii. Wykonana kalibracja czujnika kąta skrętu, reset modułu SASM, PSCM. Teraz...
Okazało się , że jest problem z podciśnieniem . Po odpaleniu samochodu po kilku sekundach na postoju auto traci podciśnienie, automatycznie dźwignia na gruszce turbo wraca do pozycji jak na wyłączonym silniku . Automatycznie wydech staje się głośniejszy i auto nie ma mocy. Podciśnienie utrzymuje się dłużej , jeżeli od razu po odpaleniu silnika rusze...
Witam Chciałem zapytać w jaki sposób jest sterowany zawór podciśnienia który daje podciśnienie do gruchy w turbo, jest tam wtyczka na 2 piny ale jakie napięcie tam powinno być i czy wzrasta z dodawaniem gazu czy się obniża , problem mam następujący że turbo w momencie odpalenia reaguje prawidłowo czyli dźwigienka idzie w dół ale w momencie dodawania...
Błąd usunąłeś, ale czy usterki została naprawiona? P2263, gruszka turbo, czujnik na niej, podciśnienie i zawór podciśnienia turbiny.
Wymieniłem przewody paliwowe na zwykłe gumowe- paliwowe. Przerobiłem powrót z wtrysków, idzie od razu do powrotu do baku. Założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą, przy samym filtrze. Teraz silnik po długim postoju odpala bardzo dobrze. Paliwo się nie cofa. Pojawił się się niestety następny problem. Samochód ma mało mocy, ciężko wkręca się na...
Zawór sterowania turbiny i podciśnienia do niego
bula17 , ja piszę, że tam jest zwykłe turbo z zaworem upustowym a Ty piszesz teraz o pompie podciśnienia i jakiejś bańce podciśnienia ło matko. ojciec10 a gdzie Ty mieszkasz ? Odepnij całkowicie wężyk od gruchy ciśnieniowej sztangi przy turbo i wtedy się przejedź. To, że stawia ona opór podczas próby wyciągnięcia sztangi z gruchy to normalne gdyż wewnątrz...
Turbo trochę przeładowuje, do sprawdzenia zawór sterujący, upustowy, szczelność podciśnienia turbiny, lub sama turbina się zacina i jest do czyszczenia.
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Żadnych błędów? A parametry sprawdzone? Przepływka podmieniona? A filtr powietrza sprawdzałeś? Czujnik doładowania inny? A sprawdzałeś jakie jest to ciśnienie? Zawór turbo? A sztanga od turbo rusza się?
Witam wszystkich Tak jak w temacie: auto czy zimne czy ciepłe po mieście chodzi super do 4-tego biegu. Jak wyjadę na drogę i wrzucę 5-ty bieg to czuję jak słabnie i max obroty 3000/min i dalej już na każdym biegu do 3000obr max. Po wyłączeniu silnika znów chodzi do końca obrotów dopóki nie wbiję 5-tki, wtedy sytuacja się powtarza. Diagnostyka pokazyje...
Witam, sprawa wygląda tak: Sharan 1.9 TDI 116 km po wymianie turbo, regeneracji wtryskiwaczy dalej ma muła, odcina go po zresetowaniu, jedzie przez chwilę normalnie, ale mulasto. Nie wiem, gdzie szukać przyczyny. Dolot cały, intercooler cały, zawór N75 cały, podciśnienia, przewody dobrze podłączone, całe. Po wymianie turbo mniej razy go odcinało, ale...
Mam w c3 dwa błędy - p11b2 p14a4 - wymieniono: cały EGR + bypass, turbina z czujnikiem kopiowania, podmieniono: przepływkę, zawór turbo, sprawdzono: przejścia z bypass, przepływki do ECU, podciśnienia z bypass egr, turbo. Jedyne wartości które się rozjeżdżają to położenie kopiowania turbo - zadane i czytane ... reszta jak z podręcznika. Nie mam już...
Witam Mam tak samo. z tym ze mam błąd multiplikacja bankk 1 system za ubogi. jeżeli pojawi się ten błąd to auto dużo pali. przewody podciśnienia sprawodzone, zawór sterowania turbo nowy, sąda lambda przed kat nowa. komputer pokazuje ze za uboga mieszanka a tak nie jest bo widać to po świecach i zapachu spalin. ma ktoś jakiś pomysł ?
Mam problem w volvo v50 2.0d 2005r bez dpf. Auto na postoju przechodzi w tryb awaryjny - odcina sterowanie turbo i wyrzuca błąd P2263 - Działanie układu sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki/sprężarki doładowującej. Po skasowaniu błędu i odpaleniu zawór regulacji turbosprężarki idzie na 99% (ciśnienie kolektora około 1000, zadane 1035). Po...
Błąd 17958 przekroczono limit różnicy ciśnienia doładowania faktycznego a zadanego. Czyli układ doładowania (turbo i n75) nie radzi sobie z utrzymaniem ciśnienia w kolektorze na zadanym poziomie. Najczęściej jest to zacinające się turbo lub zawór n75 ,dziurawa gruszka turbo lub przewody podciśnienia słaba pompa podciśnienia.
Przepustnicę wyczyściłem spróbuję rozebrać EGR oraz rurkę która do niego dochodzi i też to wyczyszcze tylko zastanawia mnie dlaczego nie mam podciśnienia wiadomo że EGR nie musi załączyć się od razu po odpaleniu silnika ale po chwili lub przy delikatnym stuknięciu w pedał gazu a tutaj nic zero zastanawiam się czy może coś jest nie tak z tym zaworem...
Witam. Posiadam Passata B6 z silnikiem 1.9TDI BLS 105km z 2006r. Robiłem remont silnika, przy okazji pozbyłem się chłodnicy spalin. Potrzebuje pomocy/schematu jak prawidłowo podłączyć przewody podciśnienia, tak aby turbo prawidłowo pracowało. Dodam, że mam nowy zawór N75 oraz nowy przepływomierz BOSCH. W necie znalazłem taki obrazek, ale nie bardzo...
Nie ma znaczenia moc silnika, teoretycznie są dwa rodzaje z niebieską i czarną gumką od turbo i EGR, jednak stosowałem je zamiennie i funkcjonowały bez problemu, mowa o starszych CDI czyli Sprinterze 901, 903 itp. Ale jak tak bardzo chcesz mieć taki jak swój to szukaj po numerach na zaworku A 000 545 ...27
Przecież jak byk sterownik silnika zgłasza błąd. Nie rozumiem tego wymieniania jak można zdiagnozować w 15 minut i jest odpowiedź. Sprawdź podciśnienia, jak pracuje gruszka na turbo, zawór Ala n75 oraz nieszczelności w dolocie.
Skoro wchodzi w tryb awaryjny to zapewne jest jakiś błąd zapisany. z logów widać przeładowanie przez co właśnie odcina TURBO. Sprawdź podciśnienia, zawór N75, i zmienną geometrie turbiny.
Dzień dobry wszystkim. Jako ,że jestem nowym użytkownikiem forum , to proszę o wyrozumiałość , gdybym pytał nie tu gdzie trzeba lub cokolwiek pomieszał . a więc do sedna ... Mam problem Z MB CLK 2004r 270 CDI 170-konny. Sytuacja wygląda następująco : Na biegu jałowym nie falują obroty. Silnik chodzi równo. Odpala od strzała. Auto od samego dołu ma odpowiednią...
Witam. Chciałem się dołączyć do tematu bo mam taki sam problem ale bym chciała dodać że turbina po regeneracji a zawór wymieniony a robi to samo co u kolegi Dodano po 11 Witam. Chciałem się dołączyć do tematu bo mam ten sam problem. Tylko że mam turbo po remoncie i wymieniony zawór podciśnienia.
Za duże ciśnienie doładowania. Podciśnienia Wężyki Geometria (albo westgate) Zawór sterujący (wszyscy nazywają go n75 jak w vw)
https://obrazki.elektroda.pl/9870321200_... Witam, mam problem z doładowaniem na zimnym silniku Saab 9-3 2.2tid, dopiero po kilku lekkich przegazówkach jedzie jak rakieta, wszystko wysprawdzane: turbo, gruszka, zawór podciśnienia, intercooler, wszystkie przewody, żadnych błędów, tylko widzę jest zaślepiony EGR i założony emulator,...
Podłącz ten przepływomierz na miejsce. Sterownik będzie pamiętał o tym ale przy sprawnym przepływomierzu nie wpływa to na dynamikę jazdy. Do sprawdzenia, - odczytać sterownik na błędy(może coś wyjdzie co naprowadzi na usterkę) - sprawdzić podciśnienia(wężyki) -zawór egr - sztanga w turbo - drożność wydechu - drożność dolotu - szczelność dolotu - filtr...
Do 26000RPM pompuje słabo. Może być źle ustawiona sztanga po regeneracji i turbo nie działa w pełnym zakresie - to ny tłumaczyło brak "dołu". Może też być uszkodzony wężyk podciśnienia lub sam zawór sterujący. Ja pominął bym zawór sterujący turbiną i spiął na chwilę na krótko. Jeśli auto odzyska dół i będzie PRZEładowywać to można przyjąć, że turbo...
Masz słabe podciśnienie w układzie i efektem tego jest to, że turbo nie może się zebrać z dołu. Właściwe ciśnienie uzyskuje dopiero przy 3170 obrotów lecz dalej przeładowuje aż do 3820 obrotów. Możesz spróbować podłączyć podciśnienie na "krótko" kawałkiem wężyka bezpośrednio z trójnika na wężyku pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców z siłownikiem...
Turbo dalej daje tylko 1450 mbar. Przepływomierz raczej dobry nieszczelności w logach nie widać . Sprawdź czy dolot jest drożny szczególnie intercooler. Jak masz możliwość omiń zawór n75 i połącz wężyk od gruszki Turbo bezpośrednio z podciśnieniem. Wtedy log. Miernika podciśnienia jak mniemam nie masz żeby sprawdzić czy jest prawdłowe.
Więcej informacji znajdziesz na forum Forda https://forum.fordclubpolska.org/index.p... zapraszam U1900 - błąd CAN - często występuje przy problemach na magistrali komunikacyjnej, albo przy odczycie błedów byle jakiej jakości interfejsem P0047 - obwód sterowania zaworem turbosprężarki - może być nieszczelność na przewodach podciśnienia sterowania gruszką,...
Mi to wygląda jak "grucha" podciśnienia od np. turbo. Powinno być na tym oznaczenie jak znajdziesz to wujek google resztę Ci podpowie. A dokładnie to skąd wymontowałeś tą część (umiejscowienie lub lokalizacja części) Według tego co znalazłem w google jest to zbiornik/zawór podciśnienia http://www.sklep.szpot.pl/p/pl/33071/zbi...
IV. jw, ale wzrost wartości jest bardzo duży lub ciągły, po czym wartości w kolumnie 3 spadają na długo, lub całkowicie - mamy zapieczone kierownice (turbo do czyszczenia/regeneracji) , lub problem ze sterowaniem turbo (najczęściej uszkodzony zawór N75, pęknięty wężyk podciśnienia) Wszystko pięknie. Ale w tym przypadku nie ma kierownic turbo.
Odłączyłem odmę z układu doładowania. Jak na razie auto nie wchodzi w tryb awaryjny. Wyczyszczę jeszcze węże przy wylocie z turbiny i sprawdzę, czy z powrotem zajdą olejem. Jeśli tak - turbo do regeneracji. Wymienię jeszcze wężyki podciśnienia.
Sprawdź wężyk podciśnienia idący do puszki turbiny. Może być też uszkodzony zawór elektromagnetyczny sterujący lub zatarta sama geometria turbo.
A wryskiwacz sterujący ok filtr paliwa ok? koło zębate na wale ok? zawór n108 ok?turbo nie przeładowuje?przepływka ok?podciśnienia ok?to na razie tyle.Jak coś sprawdzisz lub zrobisz porządną diagnostyke spróbujemy pomóc.
Witam wszystkich. Mam problem ze swoją audiczką, a mianowicie nie ma mocy i turbo tak jakby załączało i rozłączało(szarpanie podczas przyspieszania. Podciśnienia wymienione na nowe, turbo nowe, robiona głowica i pompki(synchro ustawione, Bipy w normie). Wymieniłem również przepływomierz i zawór N75(na starym jest przeładowanie, a na nowym niedoładowanie)....
Witam, Pacjent Audi A3 8P 1,9 TDI BLS 2006. Mam taki problem, że samochód w ogóle się nie wkręca. Po dodaniu gazu samochód szarpie, kopci na czarno i nie wkręca powyżej 1500 obrotów. Nie da się w ogóle tak jechać. Dopiero po odpięciu podciśnienia od turbo czy EGR samochód normalnie jedzie, przyśpiesza jak gdyby nigdy nic. Nie mam pojęcia, co może być...
Błąd P2564 Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit Low.Opel/Insignia/2.0 cdti, silnik A20DTH. Borykam się z tym błędem już dobrych kilka dni. Auto normalnie jedzie, nie ma żadnych problemów z mocą. Zauważalny wzrost zużycia paliwa, bardzo szybkie napełnianie się DPF. Wymieniłem gruszkę turbo, zawór podciśnienia. Pomierzyłem napięcie na wtyczce...
Cen ASO niestety nie znam. Ten zawór jest jedynie jednym z podejrzanych, dziurawy wąż za nim również może powodować takie objawy. Mierzona była wartość podciśnienia?
Witam. Nie sztuka dać turbo do regeneracji a po zamontowaniu okaże się że to nie jest to. Na pierw należałoby sprawdź podciśnienia dochodzące do gruszki po przez zawór sterujący nią. Również warto zajrzeć do zaworu EGR i do czujnika doładowania który jest w kolektorze.
Witam, Ford Fiesta 1.6 TDCi Błąd P0299 niskie doładowanie turbiny Turbo po regeneracji Czujnik doładowania nowy (sprawny) Zawór N75 nowy (sprawny) Dolot szczelny, sprawdzony dymem Podciśnienia trzymają, sprawdzone wakuometrem Zawór odmy nowy Najciekawszy fakt, że na 2 komputerach DS150 i Autel MP808 Pokazuje mi napięcie na ECU 28,5 - 29 V Alternator...
Gość nie ma podciśnienia w LT często taki zawór na układzie chłodzenia spuszcza nie potrzebnie podciśnienie. A wracając do sztangi to spotkałem się już z wieloma teoriami.
Witam, mam problem z Citroenem C4 grand Picasso 2.0 bluehdi 2014, oznaczenie silnika AHX. Problem polega na szarpanki, kangurzeniu podczas mocnego przyspieszania w zakresie 1500-2500 obrotów na 4-6 biegu. Efekt jest taki jak by podczas przyspieszania trzymać wciśnięty do oporu gaz, po 2 sekundach go odpuścić do połowy i znów wcisnąć. Brak błędów w sterowniku....
Kurde chyba rzeczywiście to turbo zdechło :-// podciśnienie jest normalnie w wężu od pompy vacum , spiąłem też oba węże żeby ominąć zawór podciśnienia i bez efektu ;-(( turbina nie startuje. Spróbowałem też dmuchnać na zgaszonym motorze do tego węża co idzie do gruszki czy będzie jakaś reakcja ale też nic, kurde brak już pomysłów może się zablokowała...
sprawdź zawór sterujący turbiną. lubią często padać . zamień wężyki podciśnienia i pomiń go na próbę, sprawdź też czy gruszka w turbo pracuje i się nie zacina.. mam to samo auto z tym samym silnikiem , objawy były identyczne.
Witam powinienieś najpierw zdjagnozować kompem , ale zobacz podciśnienia czy szczelne nie poprecierane itp te od turbo oraz sprawdz zawór turbiny
Witam, Mam podobny problem z silnikiem 2.0 TDI BLB. Turbo po czyszczeniu wolno wstaje i osiąga zadane ciśnienie powyżej 3500obr Co może być przyczyną? Zepsute turbo, zpaparana robota, źle wyregulowana sztanga turbo, uszkodzona gruszka, nieszczelny dolot, uszkodzona przepływka, zatkany wydech, uszkodzona pompa podciśnienia, uszkodzone przewody podciśnieniowe,...
1.6 hdi ma tak pompa vcum zbiornik pod ciśnienia zawór elektryczny opis na nim masz trzy połączenia jeden turbo wejście że zbiornika i jeden filterek lub wy prowadzony jest na silnik
jakiekolwiek informacje Do sprawdzenia: - przepływomierz powietrza - sonda lambda - wiązki przewodów w/w - zawór przy turbinie - przewody podciśnienia - zużyte świece - usterka cewki WN - usterka ECU
W całym zakresie obrotów brakuje w okolicach 200-300mbar doładowania. Została sprawdzona turbina, wymieniona na drugą w lepszym stanie, wymieniony zawór n75, wężyki podciśnienia sprawdzona szczelność dolotu i przypisany inny 4 barowy mapsensor bo auto jest przygotowywane pod większą moc turbo to GT2260v. Szukałem już wszędzie i wszystkiego i cały czas...
No jak zawór zwalony to sztanga nie ruszy ale nawet wymiana zaworu to sztanga po dłuższej przerwie też nie potrafi czasem ruszyć , zapnij bezpośrednio wężyk podciśnienia i zobaczysz czy rusza , ale np w 1,9tdi 90 procent przypadków z zapieczoną turbiną powodowane jest przetarciem wężyków i od nich powinieneś rozpocząć boje , one najczęściej przecierają...
częstą usterką jest przepływomierz ale nie zawsze. Sprawdź szczelność układu podciśnień i poprawność podłączenia wszystkich elementów.na każdym zaworze jest opis vac-do podciśnienia i "out"-do elementu wykonawczego.można na próbę podmienić zawór np.od recyrkulatora na TURBO.
Najpierw trzeba sprawdzić szczelność wężyka wychodzącego z przyłącza P2 zintegrowanego zaworu magnetycznego. Jeśli wężyk będzie cały a na jego końcu będzie wyczuwalne podciśnienie (po przytknięciu doń palca) to trzeba wymontować i sprawdzić zawór EGR czy się uchyla np. po podpięciu do króćca jego siłownika wężyka z przyłącza P6 zdjętego wcześniej z...
po wycinał jakieś podciśnienia i zawory 112 i 249 bo mówi że nie potrzebne Ja bym od tego zaczął.
Dzięki za sugestie. EGR jest elektryczny w tych silnikach jutro sprawdzę czy "sztanga" na turbo działa. Dostęp tam jest w 307 tragiczny. Można sam ten czujnik kopiowania turbo wymienić ? Bo wygląda tylko na 3 srubki i jest dostępny w zamienniku. Dodano po 15 Panowie gdzie w tym aucie znajduje się zawór sterujący podcisnieniem na gruszkę turbiny ? Bo...
Jaka może być tego przyczyna? Nie wiem, ale czy czasami nie będzie przepływomierz dawał złego sygnału do sterownika a sterownik będzie dawał sygnał do elektrozaworu podciśnienia i ten zawór zamknie to westage i powstaje zbyt duże ciśnienie w turbo
brak mocy podmień zawór sterowania podciśnieniem turbo węzyki całe od podcisnien a jak wtryski
Witam. Mam problem z moim Seatem Toledo II 1.9 TDI. Mianowicie chodzi o turbo doładowanie i zawór N95 podciśnienia. Szukałem przyczyny i cały czas jest to samo, jak nie zawór, to przepływomierz. Przepływomierz wymieniłem 2 razy, zawór chyba już 4 sztukę (N75 ten pierwszy z biały od strony filtra, po prawej stronie, wydaje mi się ciągle się zapycha albo...
Czujnik doładowania sprawdzałeś? Wężyki podciśnienia dobrze wpiąłeś. Turbo wg logów bije jak szalone. Albo to są głupoty albo turbo cały czas zawór WG jest zamknięty.
To już masz prawdopodobnie przyczyne tam powinno być podciśnienie. Możesz sprawdzić także gruszke przez podłączenie przewodu i wciaganie powietrza przez usta i patrzenie jak dzwigienka się wychyla czyli wchodzi w gruszke. Zatkaj językiem przewód i zobacz czy gruszka trzyma ciśnienie. A później zobacz dokąd idzie przewód pod jaki zawór i spróbuj go podmienić...
Kolego, ja wyeliminowałem klekotanie w tym zakresie obrotów, granie wtrysków, dymienie na biało. Powód był jeden: niedrożny przewód podciśnienia sterującego, był zagięty.... A dziwne działanie silnika, problem z czujnikiem różnicy ciśnienia DPF, walił zwarcie na sterownik. Wymień albo odłącz wtyczkę, w moim przypadku to pomogło. Co jakiś czas wywalało...
Obstawiam u ciebie problem ze sterowaniem turbo jak masz na podciśnienie to zmień zawór sterujący turbo chyba że jeszcze jest opcja wieszającego się egr te dwie rzeczy na początek do sprawdzenia
EGR pewnie zapchany lub zaślepiony ale to nie on powoduje problem z mocą. Problem jest z turbo lub jego sterowaniem czyli podciśnienie lub zaworek N75 (w niektórych polówkach był zintegrowany w module podciśnień) przewody podciśnienia.
Witam wiem że może odgrzewam temat ale ręce mi już opadają. Jak w temacie było uszkodzone turbo wymieniłem na nowe (naprawdę nowe!!) I praktycznie zaraz po odpaleniu zapala się kontrolka silnika i świec żarowych samochód wchodzi w tryb awaryjny. W komputerze wtrysku błąd P2563 . sprawdziłem podciśnienia wszystko ok wymieniłem zawory sterujące podciśnieniem...
Witam . Ja mialem podobną usterkę w vw passat b5 , czyli brak mocy . Wszystkie wężyki podciśnienia byly zalożone nowe , a turbo się nie wlączalo. Sprawdzone bylo już prawie wszystko , tylko że od d-py strony . niepotrzebnie wymieniono zawór N 75 itp. Dopiero jak mechanik z ukrainy pomierzyl podciśnienia okazal się nieszczelny zawór podgrzewania paliwa,...
Zobacz gdzie idzie rurka podciśnienia z pompy. Pewnie jest zaworek elektryczny, tak jak w E klasie W124. Tam jest na lewym nadkolu w komorze silnikowej. Zawór sterowany jest elektrycznie.
Zdejmij górną osłonę silnika i spójrz za pokrywę zaworów. Przed kolektorem ssącym są dwa moduły : klapa dławiąca i zawór EGR. Obydwa elementy sterowane są elektrycznie i to na nie pada podejrzenie jeśli piszesz o tej niby przekładni resetującej swoje położenie. Jeśli natomiast chodzi o ten pierwszy odgłos skrzypienia/zacierania to najbardziej podejrzany...
Wygląda na uszkodzony zawór. Ale trzeba skontrolować perę rzeczy. Sprawdź gruchę na turbinie i szczelność układu podciśnienia w układzie sterowania turbo oraz czy nie ma luzu na wirniku turbiny. Podłącz komputer diagnostyczny i sprawdź dane na przepływomierzu powietrza dolotowego.
Witam, https://obrazki.elektroda.pl/3139943700_... Potrzebuje pomocy z analizą logów dynamicznych 1.9tdi 90km turbiny. Wymienione przewody podciśnienia, Sztanga przy turbinie pracuje podczas próby strzykawki, zawór n75 (był zamieniony, nie mam pewności czy zamieniony był sprawy) Auto łapie tryb awaryjny Proszę o porady, dziękuję i pozdrawiam...
Volvo 1.6 Hdi gdy sie mocniej depnie na 4,5 biegu wyskakuje błąd niskie ciśnienie doładowania i wpada w tryb awaryjny a jak się rusza to tak jak by nie załączała się turbina.Turbina po regeneracji jakieś 4 miesiące zawór podciśnienia wymieniony od turbiny
Witam, pacjent Fiat ducato z 2018r. Prawie od nowości mam problem z tym samochodem. Po przejechaniu około 100 tysięcy kilometrów auto traciło moc, zaświecał się check z błędem p0238-61. Auto zawiozłem do autoryzowanego serwisu FIATA przestał tam prawie dwa lata i nie naprawili, tzn zrobili coś że błąd się nie wyświetlał ale samochód nie miał mocy. Miesiąc...
Panowie minęło trochę czasu od zgłoszenia mojej awarii. SAprawa wygląda tak. 3 warsztaty samochodowe, sprawdzenie szczelności ukłądu podciśnienia, sprawdzenie wartości mierzonych i danej przeppływki, zawór n75 sprawny, turbo przeczyszczone, kierownica sprawna i mocy na niskich obrotach jak nie miał tak nie ma a przy 2200 obrótów tryb awaryjny. Ale biue...
Doszedłem do sedna co i jak, to może po kolei: -wymieniłem wężyki od podciśnień aby je wykluczyć, poza tym miały już 19 lat :/ -Podmieniłem zawór N75 z N18 A całym winowajcą okazał się zaworek zwrotny podciśnienia, który był zepsuty i przepuszczał w obie strony. Po wymianie problemy z notlaufem zniknęły oraz turbo zaczęło wstawać od samego dołu, wcześniej...
Witam mam problem z bmw e46 2.0 dizel mianowicie gdy jadę i nagle dodam gazu na 4 biegu to samochód się rozpedza ale coś słabo i jak przekroczy 80km/h to czuć spadek mocy i ekonomizer spada i czy tak jak na filmie turbo powinno się zachowywać po dodaniu gazu ? Zawór sterujący podciśnienia zamieniałem od egr i było dalej to samo przeplywką wsadzona druga...
Przeładowanie turbo czym może być spowodowane w tym wypadku? Zawór N75? Któryś z wężyków podciśnienia? Z tego co wyczytałem - bardzo wiele czynników może być. W każdym bądź razie to nie wina turbo - tak jak pisałem 7 miesięcy temu było regenerowane? Przepływomierz - popytam może ktoś mi udostępni, ale może być z tym problem. Zauważyłem jeszcze jedną...
Witam, Opel Astra 1.3 cdti. 90 z zmienna geometria. Walczę z przeładowaniem turbo sprężarki. Podczas logów na 3 biegu ciśnienie zmierzone nie pokrywa się z oczekiwanym. Map sensor podmieniony na inny sprawny, zawór sterowania gruszki wymieniony na pierburga, przewody podciśnienia wymienione na nowe. Podczas pracy silnika na biegu jałowym z poziomu testera...
Czy Odczuwasz że samochód ma moc do 3 tys obrotów??? Sprawdź w pierwszej kolejności wszystkie podciśnienia możliwe że któryś wężyk się gdzieś wypiął lub jest poszarpany sprawdź działanie Przetwornika Ciśnienia turbo - Zawór (N75). W wyniku nieszczelności może przeładowywać turbo
Nie napisałeś jaki masz silnik - czy AWX czy AVF. W pierwszym można zaślepić EGR a w drugim nie - zależy to od wersji sterownika silnika. Stanem spoczynkowym dla zaworu EGR jest jego pełne zamknięcie i oznacza to, że do kolektora ssącego nie dostają się wtedy spaliny. Silnik dostaje najwięcej spalin na wolnych obrotach przez pierwsze 2 minuty od momentu...
Niestety nie jest jeszcze wszystko ok. Błędy znów te same Różnica jest taka, że teraz nie ma tylko mocy. Klapa gasząca działa, silnik pracuje normalnie i nie kopci a wszystkie błędy z wyjątkiem 17957 mogę wykasować od razu jeszcze gdy silnik pracuje, a ten jeden dotyczący regulacji ciśnienia doładowania dopiero gdy zgaszę silnik. Wtedy znów mogę chwilę...
Cześć, Auto: Peugeot 508 kombi, 1.6 diesel BHZ, 2016r Problem to błędy w silniku P1496 i P2563, w aucie rozbierana góra w celu wymiany termostatu a więc również jakieś wężyki od podciśnienia były odpinane ale nie te od turbiny. Błąd P2563 był obecny przed rozbiórką natomiast P1496 zaczął pojawiać się już po montażu przez ten czas auto stało ponad tydzień,...
Witam. Mam problem z mocą w samochodzie. Posiadam BMW 320d z 2002r i tam powinna być turbosprężarka z osobnym zaworem na podciśnienie a w nowszych modelach od 2004r do tych silników była wkładana turbina z nastawnikiem elektronicznym. Kupiłem samochód i ma on trochę mało mocy. Niby ciągnie ale nie tak jak powinien turbo ledwo słychać i pojechałem do...
Ja mam 1.8 wolnossący. w turbo się nie orientuję za bardzo ale zawsze jak mam problem to zaprzyjaźniony mechanik mi podpowiada a ja szukam do skutku. Co do błędów pod VAG, nie zawsze oznaczają że sie czujnik uszkodził tylko właśnie mając jakieś pojęcie sugeruje co jest bolączką. Głowa Cię boli to jej nie wymieniasz tylko szukasz przyczyny :P Na mój...
Witam. Ja mam podobny problem ale w Borze 1.9 ASZ. Turbina wyjęta wyczyszczona, VNT chodzi płynnie, aktuator też chodzi płynnie, wymieniona przepływka na nową (stara zdecydowanie zaniżała podawane wartości, turbo też przeładowywało ale nie było notlauf), wyczyszczony zawór N75, zamieniony z N18, sprawdzone przewody podciśnienia i turbo jak przeładowywało...
Nic nie znalazłem..Mam nowy zawór ciśnienia w listwę-jutro będę podmieniał. Nadal kręci się ciężko a jak mu odbije to czuć że turbo pompuje i idzie do odciny.. Zastanawiam się czy nie dać do testów stałego plusa na zaworek podciśnienia od turbo..Wykluczę przerwy w instalacji i sterownik bo przecież tam jest zaworek sterowany mechanicznie ssaniem z rury...
Witam mam taki problem a mianowicie od jakiegoś czasu w mojej RAV4 2001 rok silnik 2,0 D-4D zaczął dziać się pewien problem. Podczas jazdy na 3,4 albo 5 biegu jak się wciśnie gaz do podłogi to samochód tak jakby dziwnie przyśpieszał, na przykład na 4 biegu w granicach 1,7 bądź 2 tyś obrotów- gaz w podłogę i przyśpieszanie nie jest płynne tylko takie...
Miałem identyczne problemu panowie 3/4 sukcesu leży w sterowniku silnika gdy go otworzycie zobaczycie ze piny nie są wlutowane są zaginane rozwiązaniem jest oddać sterownik do elektronika żeby przerobił to i wszystkie polutował kolejna sprawa zawory od turbo sterowane są z minusa który wychodzi z sterownika silnika i na nim też występuje napięcie 12v...
Wepnij manometr i skontroluj czy masz podciśnienie Przeładowanie nie może wystąpić bez podciśnienia, bo by "kierownica" była raczej zamknięta, a przeładowanie może wystąpić np. jeśli przewód "odpręrzajacy" zawór N75 będzie zatkany (zabrudzony)
Witam, mam problem który od dłuższego czasu jest dla mnie zagadką nie do rozwiązania. Problem pojawił się po podłączeniu spawarki do auta w celu pospawania mocowania wydechu. Auto straciło doładowanie a na blacie wyskoczyło "usterka układu silnika". Po podłączeniu auta do interfejsu wyrzuciło błąd P0047 Turbocharger/Supercharger Boost Control Circuit...
Przyczyny i pobierania oleju Uszkodzone pierścieni i wtarta powierzchnia cylindrach Uszkodzone uszczelnienia wału korbowego Uszczelniacze zaworowe Ewentualnie odma skrzyni korbowej lub zawór podciśnienia skrzynki rozrządu Ubytek oleju moez być też przez inne niesczelności poza w/w Nieszelne mocowanie miski mikropęknięcia miski uszczelka miski i skrzyni...
turbo zawór zawór turbo przewód podciśnienia turbo
kyocera m2035dn husqvarna wysoki obrót taśma głośniki
odkurzacz bosch samsung wf70f5e0w2w
YTS190R-1 – płyta główna Grundig Vision 2, Prosonic 19CS6, SABA CS1910 – typowe usterki, firmware, naprawa Volkswagen Golf 4 ESP Teves MK20/MK60 – odblokowanie zaworów pompy ABS, regeneracja, diagnostyka