zawór zwrotny paliwa na pompie Żadna pompa Lucasa nie posiada czegoś takiego.
Zawór ciśnieniowy nie działa, proste. Wymień pompe.
Zawór ciśnienia? Pompa paliwa?
Sprawdź czy zawór w pompie wysterowany.
Przecież kolega pisze że ciśnienie podczas rozruchu jest 100bar także na takim nie zapali , może czujnik ciśnienia leci w kulki , skoro wtryski ok zostaje się skupić na pompie może podmienić zawór na próbe ,
Ciśnienie po odpaleniu 3 bar Ciśnienie jak już świeci kontrolka 0,5 bar Chyba będzie pompa do wymiany albo zawór na pompie
Czyli elementy zasilane z przekaźnika który zasila pompę paliwa. Są to: wtryskiwacze, pompa paliwa, grzałka sondy lambda, zawór EVAP i zawór EGR.
Zawór na pompie sprawdzony ?
F00BH40277 zawór sterowania chłodzenia adblu znajduje się w pompie F00BH40205 zawór kierunkowy spuszczający adblue znajduje się w pompie
To zawór przeciążeniowy (bezpieczeństwa)... Wymień na nową i zakończ temat...
Panowie, po zamianie wtrysków (3 z 4) dalej stuka na czwartym cylindrze. Co to może być ? Luzy na zaworach, zawory, pompa vacu czy co ... ?
Wczoraj sprawdzałem, wyjąłem kosz i nie ma pompy mimo tego, że są grube kable. Na razie zamówiłem zawór do pompy CR, zobaczymy czy pomoże..
Jaka pompa? Zwykła zebata, czy ls-owa.
Kolego ta pompa to właśnie zawór główny w nim jest czujnik.
Kolego to zależy od tego czy masz retarder czy vepa . Jeśli masz auto wyposażone w vepa to, zawór ssący regulujesz na 0,2 mm wydech na 1,6 mm a pompę do dotknięcia i dokręcasz pół obrotu . A jeśli masz retarder, to zawór wydechowy regulujesz na 0,5 mm.
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Mam podobny problem: Scenic 1,9 DTI, po dłuższym postoju ciężko odpala. Co zauważyłem: na powrocie z pompy wtryskowej (Bosch) jest zawór (myślałem, że to zawór zwrotny), ale to zawór utrzymujący ciśnienie w pompie. Ostatnio zamieniłem ten zawór na podobny zawór od starej pompy Renault 11 (pompa Lucas CAV) ten zawór ma podobną budowę, ale ma cienką sprężynkę....
W skrócie, sprawdzić przewody paliwowe, pompę niskiego ciśnienia i jeżeli wszystko jest w porządku sprawdzić zawór na pompie wysokiego ciśnienia oraz samą pompę, w samochodzie do pompy wysokiego ciśnienia dochodzi paliwo ale z pompy już nie pomimo że i zawór i pompa została wymieniona.
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Zawór odcinający paliwo na pompie.
kolego kamil succojad , zawór regulacyjny na pompie podmień.
Z tego co wiem teraz to tam przy pompie wtryskowej jest jedynie zawór paliwa a ropa jest zasysana właśnie przez pompę wtryskową.
Tam się pruje zawór kodowany na pompie i po zabiegu.
Trzeba by podpiąć oscyloskop i obejrzeć przebieg. Zawór na pompie się otwiera?
Koledzy autko nie kręci wogole co do ciśnienie nie ma tam 11 bar napewno a pokazuje komp jak widzicie podmieniłem zawór w pompie i nic
Tak jak kolega napisał jest pompa na ramie( zasilająca) , ciśnienie zasilania było ok, i jest dozator czyli zawór dozujący na pompie CR , oraz zawór odcinający Trzecią sekcję , gdy zapotrzebowanie na paliwo jest małe. Cały myk polega na tym jaki zawór ( dozator) jest zastosowany w ej konkretnie pompie :D
a odłącz zawór egr i spróbuj wtedy czy będzie ci się to działo i daj znac co i jak
Witam Problem rozwiązany zawór przelewowy w pompie był zacięty. Pozdrawiam
uszkodzony zawór ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia(pompa wtryskowa)
Witam. Jest on umiejscowiony z tyłu. NAJPROSCIEJ MÓWIĄC TO TAKA LINKA STALOWA. na jej końcu jest własnie ten zawór. Nie wiem czy u Ciebie on się obraca (dzwignia) czy wysówa, spróbuj ruszyć tą dzwignię. tylko pamiętaj że pompa ma dawać cisnienie
Pod blachą masz elektronikę z zaworem paliwa, wywalasz płytkę, dajesz +12 na zawór i pali.
Jakie błędy chcecie czytać w dieslu z pompą wtryskową na linkę ? Jaki tam jest zawór gaszący na pompie ? normalny, czy kodowany ?
Witam ma ktoś na sprzedanie zawór lda pompa lucas 1.9DT
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
Po pierwsze bezpieczniki ,potem trzeba zasilania posprawdzać (przydał by się schemat)odczytać immo na błędy,silnik też ,paliwo jest przy pompie?
Tak jest napięcie na zaworze pompy
Zapali. Tylko będzie świecił na desce.
Sprawdź zawór sterujący ilością paliwa na pompie wtryskowej.
Sprawdzić gdzie jest nieszczelność ewentualnie założyć zawór zwrotna na zasilanie pompy.
Nie wiem czy jest sens ale dobra. Świece to masz sprawdzać przykładając żarówkę min 21W to śruby świecy i wtedy jak świeci to jest dobrze. Zadne mierniki i napięcia. To na czerwono to odma i nie wpływu na zapowietrzanie. To w żółtym to zawór ciśnienia wewnętrznego pompy. Szukaj lepiej wycieków ropy. To na początek.
A nawet nie wiem,jaka to pompa,ale sprawdze jutro. A filtr mam z Harta niestety :/ Dzisiaj założyłem zawór zwrotny między bakiem, a filtrem paliwa. Samochód pali lepiej i nie dusi się. Czy pompy wtryskowe w Renault miały swoje zawory zwrotne,czy nie?
za małe ciśnienie, filtr, pompa, wtryski, czujnik, zawór... coś sprawdziłeś?
I odcina zawór stop -to dla jarge83
Kiedyś miałem coś podobnego tylko że ELAB był ciągle załączony. Renówki są wredne pod tym względem , Klient zabrał do ASO bo mu zależało na czasie . Jeśli masz brak sterowania na pompie to można o ile w tym modelu się da wsadzić zwykły zawór i wyrzucić IMMO z pompy .
Pierwsze sprawdz zawór gaszenia na pompie czy kabel elekt. nie jest załamany,czy łączy(często tak się dzieje)wymień filtr pow.po lecie bo zakurzony i nie dostaje odpowiedniej ilości powietrza.Stawiam na zawór gaszenia.
Ciąg dalszy przygód z autem. Coraz częściej zdarza mi się, że auto nie wchodzi na obroty ponad 3,5k. Po ponownym rozruchu jest 5k bez większych problemów. Turbina jest mechaniczna i nie wiem w jaki sposób miałaby się niby zawieszać. Zwłaszcza, że wymieniałem ją jakiś rok temu. Idąc dalej, zauważyłem dzisiaj jakieś wycieki paliwa z pompy. Dokładnie nad...
No dobra ale kontrolka silnika gasnie! i Komputer usterki nie znajduje! Ja myślę że jak jest bo nie wiem podgrzewacz paliwa albo zle cisnienie wtórne pompy - zawór regulacyjny pompy wtryskowej. Miałem to w starszym Transicie. Pozdrawiam
w czasie kręcenia odkręć przewód z jednego wtrysku i zobacz czy pompa podaje paliwo, jeśli nie to albo ukręcony wałek albo zawór z immo, nie wiem czy Twoja posiada- chyba tak ale piszesz że ma 1 kabel?...to dziwne mówisz o zaworze na dolocie paliwa do pompy?
Witam. Problem rozwiązany, powypalane ścieżki w sterowniku. Zamykam temat
wydaje mi się,że tam bedzie tylko zawór kodowy na pompie :)
Przyjaciele, wciąż uważałem, że przyczyną problemu, brak wydajności może być wadliwa pompa próżniowa. Włącz wspomaganie hamulca i sterowanie wszystkimi podłogami, sterowanie turbo, egr, egr, ssanie. Jeśli robi się mała próżnia, hamulce są w porządku, ale nie ma co kontrolować próżni silnika. Jeśli wszystkie zawory zostaną uruchomione (myślę, że jest...
Próżnia się nie utrzyma, po odpięciu pompy będzie wciągać powietrze przez zawory schradera w portach serwisowych.
Ok widzę jak to u Ciebie wygląda, ale wraz wydaje mi się że to nie jest problemem. Czujnik ciśnienia wykrywa odpowiednie ciśnienie a auto nie odpala. Pokręciłem go trochę auto odpaliło raz i teraz jest spokój, bo odpala za każdym razem a ciśnienie na listwie spada w takim samym tempie jak i spadało.. Dalej bym sie czepił tej prędkości obrotowej. Tylko...
Witam wszystkich! Jestem szczęśliwym posiadaczem Renault Megane 1,9dt 96r. Jednak mam kłopot ze zgaszeniem silnika, tzn. po przekręceniu kluczyka silnik dalej pracuje. Wiem ze trzeba szukać przyczyny w zaworze odcinającym w pompie wtryskowej ale chciałem się dowiedzieć czy konieczne jest jej wymontowanie czy też wystarczy zdjąć tylko górną pokrywę?...
Szybkozłącza powinno się podłączać/rozłączać na pozycji pływającej, tj. wówczas kiedy wyjścia są połączone z przelewem i naciskanie na grzybki szybkozłącz nie powoduje generowania ciśnienia (a wiadomo, ciecz jest nieściśliwa). Ciśnienie szczątkowe mogą utrzymywać węże gumowe elastyczne. Niestety takie rozdzielacze typu monoblock rzadko posiadają położenie...
To jest chyba zawór początku wtrysku, pompa LUCAS. Niech mnie ktoś poprawi.
Oczywiście że jest. Pompa HP. Natomiast: Druga decyzja padła na zawór/czujnik przez który płynie paliwo z pompy na wtryski. To jakaś bzdura.
Witam! W moim modusie, na zimnym silniku ciężko zapala. Po użyciu gruszki problem znika. Co może być przyczyną? Jeżeli zawór zwrotny pompy to proszę dokładnie opisać, jak to się naprawia i gdzie on się znajduje.
Pompa jest jedna, w module SCR jest odpowiedni zawór zmieniający obieg reagentu.
Nie mierzy się opornosci czujnika cisnienia paliwa... czujnik jest elektroniczny, 3pinowy: 5V, masa, sygnał. A ten "czujnik" na pompie, to zawór, 2pinowy. Dwa piny, dwa przewody miernika, chyba łatwo.
To nie jest regulator ciśnienia a zawór dozujący. I co najważniejsze to trzeba wiedzieć czy bez prądu jest otwarty czy zamknięty. A ten prawdopodobnie bez prądu jest otwarty. Także musi być podłączony i sterowany. Więc jak już chcecie się bawic w takie sprawdzanie to na wyjściu pompy podłączyć rurkę a na końcu rurki czujnik ciśnienia. Potem kręcisz...
Na rozruszniku to zapomnij o takim ciśnienu. Do zezwolenia na wtrysk potrzeba ciśnienia 250 bar. Jak zacznie otwierać zawory to spadnie jeszcze z tych 250. W tych wtryskiwaczach zużywają się zawory sterujące https://allegro.pl/oferta/zaworek-delphi...
Wtryski przy dwóch naraz , z resztą tu problem jest z ciśnieniem paliwa jeżeli jest za małe to wtryski nie puszcza paliwa. Dodano po 2 Czy ktoś wie czy ta pompa ma zawór wysokiego ciśnienia i gdzie on jest? Dodano po 4 Znalazłem zawór wysokiego ciśnienia i oring przy obydwóch pompach był zepsuty .
Witam, mam problem z ciągnikiem Magnum. Paliwo nie dochodzi do silnika podas rozuchu (przy pracy startera główna pompa paliwowa nie zasila układu). Jeżeli już uda się uruchomić silnik domowymi sposobami to wszystko jest ok (gdy obroty wzrosną). Pytanie teraz takie... Czy przy pompie jest gdzieś zawór zwrotny, który elentualnie może puszczać paliwo?...
Zawór zwrotny na przewodzie między serwem a pompą vacum jest założony w dobrą stronę?
witam zgodzę się z powyższą wypowiedzią ale czasami powodem może być przestawienie się pompy wtryskowej lub zawór recyrkulacji spalin ktory z doświadczenia wiem ze lepiej wymienić niż czyscić
Dzięki jutro zabiorę się za wymianę pompy. A jeszcze mam pytanie czy może to być zawór który jest w obudowie filtrów?? Też takie coś słyszałem
Dla ułatwienia tam może być pompa ze sprzęgłem elektromagnetycznym plus zawór, oblukaj dokładnie i pomierz.
Ja bym popuścił rampe i przelał układ aż ON zacznie wyciekać. Po drugie zobacz czy nie zatarł się zawór regulacji na pompie. Ile km przejechane na mieszance?
Wiec rozwiązałem problem okazało się ze wtryski w stanie idealnym turbina zregenerowana i dalej szarpał w końcu dałem do normalnego mechanika ;p i okazało się ze zawór przed pompa paliwowa był zapchany po wyczyszczeniu autko już jeździ normalnie ;)
no w benzyniakach jest odciecie zaplonu! a w dislu?? Na pompie wtryskowej powinien byc zawór odp za gaszenie aura
w tym typie jeżeli kontrolka świeci to kluczyk jest rozpoznany, masz problem z linią kodową pomiędzy immo a pompą, sprawdź jeszcze bezpieczniki, jak ok, to na kompa sprawdzenie. Czasem zawór kodowany na pompie miał problemy( ciężka sprawa do wymiany). pozdrawiam.
Nie ma czegoś takiego jak błąd listwy wtryskowej. Błąd z dużą dozą prawdopodobieństwa informuje Cię o niskim ciśnieniu. Masz układ wtryskowy Delphi jak mniemam, a ten jest okrutnie awaryjny w połączeniu z naszym paliwem. Jeżeli wtryskiwaczy jesteś pewien (a po oględzinach na kompie i przelewach nie wiesz nic o stanie rozpylaczy) , to do sprawdzenia...
Zawory regulowane przy wymianie rozrządu i pompy wody czyli jakieś 10 dni temu.
Najlepiej odcięcie przekażnika pompy paliwa , jego sterowanie z pinu nr.6 ECU. Przekażnik ten załącza pompę paliwa , wtryski , zawór wolnych obrotów i coś jeszcze.
Zawór zwrotny w pompie,na króćcu dolotowym paliwa do pompy. Odpowiedż na pytanie gdzie on jest.
Dziękuje za pomoc, problem rozwiązany. Okazało się, że prawidłowe ustawienie jest następujące: - znak na kole zębatym pompy do znaku na kole pośrednim (to oczywiste) - UWAGA prawidłowe ustawienie wały to zawory na 1 cylindrze (licząc od rozrządu) na mijance a na 4 zamknięte Przy takim ustawieniu zapalił "na dotyk". Pozdrawiam
Auto naprawione, problemem był najprawdopodobniej immobilizer w zaworze stop, porozcinałem osłonę, pod którą chował się ten zawór, i wyjąłem na stół. Próbowałem podłączyć na różne sposoby - brak reakcji, więc uciąłem cypelek, wkręciłem na swoje miejsce, po czym auto odpaliło na pół obrotu. Wniosek jest taki, że do zamiany pompy elektrycznej Lucas na...
Witam.Autko kultowe.Renault Kango z silniczkiem 1.5 DCI.Na postoju wszystko ok.Żadnych błędów.W czasie jazdy pod obciążeniem zapala wszystkie możliwe lampki z awariami jakie są na liczniku(STOP,SPIRALKA,ELEKTRONIKA SILNIKA) PO podpięciu kompa jeden błąd:Zawór regulacji ciśnienia na szynie.W parametrach w czasie jazdy zapotrzebowanie na ciśnienie dochodzi...
Mógł stanąć zawór dawkujący i nie puszcza paliwa na głowice tłoczącą
A orientujesz się gdzie w pompie jest zawór zwrotny? Pod wężem wyjściowym na maglownice? Chce zacząć od pompy,od zaworu. Jeśli to nic nie da , kupie używkę. I zobaczę co się stanie.
Po odpięciu dwóch kostek od pompy wtryskowej silnik nadal zapala, potem odłączyłem czujnik położenia wału i silnik nadal odpalił. Czy pod immo na pompie wtryskowej znajduje się zawór do gaszenia czy jest gdzieś indziej. Myślę że może ten zawór się zawiesza lub pompa się zaciera. Idę szukać dalej, czekam na więcej porad.
Okazało się, że u mnie też był zepsuty ten zawór (redukcyjny Bosch 1110010017). Wymiana tego zaworu załatwia wszystkie problemy związane z rozruchem i gasnięciem silnika. Więc jeśli ktoś ma podobny problem z autem, to warto przyjrzeć się temu zaworowi, zanim kontrola wtryskiwaczy, pompy wysokiego ciśnienia czy czegokolwiek.
Paliwo wylatuje, czy przysłowiowo sika mocnym strumieniem. W Vivaro są silniki od renaulta. Uszkodzony zawór wysokiego ciśnienia jak i zawór regulacji ciśnienia w pompie powinien generować błąd w ecu. Dla pewności sprawdź przewody dochodzące do ecu, a jak paliwo tylko wylatuje, a nie tryska mocnym strumieniem, mogła uszkodzić się pompa zębatkowa o numerach...
elektrozawór na pompie wys.ciś. wymieniony był na nowy........ale to chyba zawór ciśnieniowy paliwa.
Witam Problem rozwiązany zawór przelewowy w pompie wysokiego ciśnienia był niedomkniety przez dwa małe paprochy Przedmuchałem i auto odpaliło od strzała Dziękuję za zainteresowanie Pozdrawiam
Witam u mnie problem rozwiązany, brudny filtr paliwa, który puścił syf na pompę i zapchały się zawory na pompie. Układ paliwowy po czyszczeniu Espace pali jak nowy. Może u Ciebie jest ten sam problem.
Świece sprawne-nadal nie odpala. Zadzwoniłem do kilku mechaników którzy stwierdzili,że może być uszkodzona pompa, do regulacji zawory lub przestawił się zapłon. Rozkładam ręce!
Witam auto naprawione , wtryski były dobre , problemem był zawór wysokiego ciśnienia w pompie CR. masakra jest z odpowietrzeniem układu paliwowego, dwie osoby potrzebne jedna stoi z plakiem a druga kręci silnikiem...
1. Poniżej 10 V elektronika może wariowac i upc nie bedzie działac, spróbuj na kablach 2. na wyjsciu z pompy jest taki kruciec w nim zawór który utrzymuje cisnienie wstepne w pompie wtryskowej, lubiały padac a wtedy trzeba troszke pokrecic zeby napompowac pompe.
Pompa z linku all... jest niekompletna. Wystarczy się przyjrzeć i widać że przystawka z zaworami została odkręcona.
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Raczej wygląda to na pompę paliwa, tj 3 razy zapłon zapełni listwę wtrysków w benzynę i dzięki temu łatwiej zapala. Sprawdź czy pompa staruje po zapłonie i na ile czasu. Może pada i nie wyrabia? Pompa startuję na zapłonie na około 2 sekundy. Jak włączę zapłon 1 raz to pracuję tak jakby na sucho Natomiast później słychac że Burczy i pompuje. Czy tam...
Tak, razem z kołami Na dniach samodzielnie wymieniłem elektrozawór kzfr Silnik ma "lepszy humor" Wymieniłem też przewód masowy silnika To wyeliminowało błąd akumulatora Pozostaje błąd pompy paliwa Na dniach będzie u mnie kolega z komputerem i sprawdzę to co kolega wyżej zaproponował - czyli ciśnienie paliwa Aczkolwiek objawy naprowadzają mnie na czujnik...
co w niego lałeś? wymień rozrusznik na dobry (pożycz) doładuj akumulator. jak będzie lepiej to znaczy że głowica do remontu (wypalone zawory).
witam w pierwszej kolejności sprawdż sobie filtr paliwa może być zapchany(tez tak miałem),a jak nie pomoże to zawór przelewowy pompy wtryskowej.kontrolka świec żarowych podczas pracy silnika sygnalizuje między innymi niskie ciśnienie w pompie wtryskowej.
Ale piszesz "Ciśnienie paliwa. Obwód niskiego ciśnienia, Zbyt duże ciśnienie, nieciągły - kod 5301". Sprawdzałem ciśnienie na listwie i bardzo skacze. Zadane ma być 320 a skacze od 270 do 350 barów. a listwa to nie jest obwód niskiego ciśnienia, zawór w pompie jest odpowiedzialny za obwód niskiego ciśnienia, przycinanie się tego zaworu generuje takie...
Nie zagłębie się od czego był ten rezystor ponieważ komputer wskazał uszkodzenie pompy i zaworu chłodzenia wymieniłem pompę i ten zawór w sumie cały ten zespół defekt pompy i tego zaworu uszkodził dwa tranzystory i ten rezystor . Sprawdzę te grzałki bo nie pomyślałem o tym.
Zawory regulacji ciśnienia opór 15om ,przelew drożny,zawór przelewowy w głowicy pompy otwiera się przy 2,4bar, przewody wysokiego ciśnienia wszystkie jednakowo cieple.
dzięki koledzy dzisiaj ma podjechać o 16 kolo to sprawdzić ,ja musiałem wrócić do kraju żeby nie zamarznąć przez świąteczne dni. Niestety najgorsza opcja pompa wtryskowa się zatarła i zerwała z klina. Panowie jeszcze jedna prośba.Jak wyżej napisałem zatarta pompa Continental A2C80584700 szukać przyczyny zatarcia czy po prostu 400 000 km jej wystarczyło...
zawór przelewu pompy renault zawór pompy wspomagania renault zawór pompy wysokiego ciśnienia renault
skutera elektryczny centralny zamek sygnalizacja bateria huawei
17mb110s firmware 17mb110s firmware
Audi Q7 4L – centralny zamek odblokowuje się po ruszeniu, przełączanie lamp klapy na zderzak, pilot nie działa po minucie Jak zresetować lodówkę Bosch - instrukcja krok po kroku