Nie prawda, taki zawór jak opisujesz to był tylko w starych 1.0 i 1.3 na digijet.
Bezpiecznik i zdalny wyłącznik ECU (nazwa na wyrost ),zawór powietrza dodatkowego.
Zobacz czy masz dobrze ustawiony czujnik położenia przepustnicy i czy jest sprawny. Sprawdź zawór powietrza dodatkowego "silnik krokowy"
Witam. Mam problem z fiatem CC 700, mianowicie wpadając w dziurę pod domem zleciały mi przewody z zaworu dodatkowego powietrza (wszystkie 4) i nie wiem który gdzie. Zdarzało mi się to sporadycznie co jakiś czas, ale nigdy nie spadły wszystkie na raz. Teraz nie wiem jak je podłączyć. Załączam rysunek poglądowy i proszę o dopasowanie przewodów do opisanych...
a ten "silniczek krokowy" czyli zawór dodatkowego powietrza podmieniałeś? w nich się szczotki lubią kończyć i przerywa
Pytanie. Czy jest zagazowany?
zawór dodatkowego powietrza zobacz..
dlaczego na allegro pisza że to EGR? Bo handlarze to w większości matoły. To jest zawór "wtrysku" dodatkowego powietrza do wydechu, żeby zimny katalizator miał czym "oddychać".
Po wymianie uszczelki pod głowicą bmka 1.9 benz. m43. Kręci i nie odpala, pompa paliwa działa, ale nie ma iskry. Wyskoczyły błędy: Zawór zmiennej geometrii kolektora dolotowego 112 Zawór przewietrzania zbiornika z węglem aktywnym 113 149 - Zawór powietrza dodatkowego 120 - Przepływomierz powietrza i co dalej nie mam pojęcia, co się stało, pomocy.
Nie ma silnika krokowego,a jest zawór powietrza dodatkowego.
Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje: - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;...
Zawór powietrza dodatkowego jest nowy Forda.
Czujnik masz sprawny ale pewnie źle podałeś wartości bo one są w kΩ a nie jak napisałeś w Ω. http://obrazki.elektroda.pl/9923812500_1... Teraz przydałoby się sprawdzić szczelność dolotu, zawór dodatkowego powietrza, przepływomierz i sondę lambda.
Witam dzisiaj po podpięciu pod obd pokazało mi błąd na silniku "elektrozawór powietrza dodatkowego" i przepływomierza. I teraz pytanie co to jest ten zawór powietrza dodatkowego ?
Żaden EGR. To jest zawór "wtrysku" powietrza wtórnego (dodatkowego). Służy do dopalenia węglowodorów i przyśpieszenia rozpoczęcia pracy katalizatora. W skuterach 4T nie ma czym się martwić. W skuterach 2T jeśli jest zamontowany w identyczny sposób do kolanka wydechowego, to te zawory ulegają szybkiemu uszkodzeniu (membrana ulega złamaniu i spaliny są...
nie chodzi mi o tps (czujnik polozenia przepustnicy ) tylko o czujnik polozenia klapy spietrzajacej ktory znajduje sie na osce klepy. a teraz pytanie do wlasciciela ktory rok i oznaczenie silnika bo wydaje mi sie ze jest to KE , bo K bosiada zawór termiczny dodatkowego powietrza.
Zawór dodatkowego powietrza stoji i ma za bogato.
To k-jetronik czy ke-jestronik? Jak k-jestronik (jak napisasałeś- ale niektórzy mylą oba systemy) to czujniki elektryczne mają niewiele do gadania. Najważniejsza jest regulacja przepływomierza, zawór dodatkowego powietrza i zawór rozgrzewania silnika, może ten ostatni coś szwankuje. No i oczywiście pompa paliwa ale jeśli auto dobrze "idzie" po rozgrzaniu...
jest zawór powietrza dodatkowego. Propozycja-lampa stroboskopowa i popatrzec czy w czasie pulsacji obrotów nie szaleje kąt wypzedzienia zaplonu.
masz u siebie coś takiego jak zawór powietrza dodatkowego , taka gruszka i wchodzą w nią dwa przewody powietrza , sróbuj ją wymyć benzyną ekstrakcyjną ,a czujnik temp. też sprawdż
http://obrazki.elektroda.pl/8988466400_1... O ten zawór mi chodziło. Nazywają go "zaworem odpowietrzenia skrzyni korbowej". W diagnostyce tzw. wolnych obrotów w/w silnika to podstawowy element do sprawdzenia, a najczęściej do wymiany. Jest sprawcą 75% problemów. Jeżeli masz wątpliwości to go wymień bez zastanowienia. jego nieszczelność...
Sprawdź zawór powietrza dodatkowego sterującymi wolnymi obrotami.Możliwe że jest zabrudzony i się zacina.
Pewnie zawór powietrza dodatkowego nie pracuje dostatecznie dobrze - przeczyszczenie pomaga. Pozdrawiam.
Zespół przepustnicy i zawór powietrza dodatkowego/by pass/wymyć w benzynie.Zapłon poprawnie ustawić 8-10 stopni ca.
Cześć megalamerki.Tam nie ma silnika krokowego a zawór powietrza dodatkowego. Narazie lamerki.
Seba przecie ty dziś u mnie będziesz - zadziałamy coś Ps. nie krokowy a zawór powietrza dodatkowego
Zawór powietrza dodatkowego do pinu 87, drugi pin do plusa po zapłonie. Wtryskiwacz rozruchowy przez plus z elektromagnesu rozrusznika, minus z termika silnika.
Przepraszam, pomyliłem z silnikiem 2.0 w CR-V, tam jest zawór powietrza dodatkowego, w HR-v jest nastawnik z silnikiem krokowym.
kolor czarny to kabel sygnałowy. Moim zdaniem masz uszkodzony regulator wolnych obrotów (zawór powietrza dodatkowego) to typowa usterka w fordach.
Nie mogę zrozumieć jak mają działać obroty 1i1/2 Bo tam nie ma regulacji obrotów wentylatora, jest tylko zawór dodatkowego powietrza i 2 "biegi" pompki paliwa. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
o ile pamietam zawór powietrza dodatkowego na ssaniu nie powinien w ogóle działać, bo by zubożał mieszanke,a ona ma byc w tym stanie pracy silnika bogata
Sprawdzić zawór dodatkowego powietrza czy jest odpowiednio przymocowany do rury od chłodzenia bo jak wisi w powietrzu i jest grzany tylko elektrycznie to potrafi oscylować. I jeszcze bardzo ważna rzecz, szczelność dolotu szczególnie odma. Najlepiej zrobić przeróbkę i przenieść odmę przed przepływomierz bo w tych silnikach ew. przedmuchy z odmy zakłócają...
W takim razie przełożyć z powrotem zawór powietrza dodatkowego i przełożyć czujnik położenia klapy spiętrzającej? Wydaje mi sie, że poprzedni właściciel silnika też miał problemy z obrotami - stąd dodatkowy zawór na odmie.
Zdaję sobie sprawe z tego :) U mnie nie ma fachowców, którzy by umieli zająć się tym gaźnikiem. Silniczek krokowy działa. Po podaniu 1V na przewód od sondy stopniowo otwiera zawór powietrza dodatkowego a po odłączeniu zasilania zamyka zawór.
Czy Twoje problemy zaczynają się tylo, gdy, jak to nazwałeś, silnik jest nagrzany? W ciemno obastawiałbym w zawór powietrza dodatkowego, który to jest częstym powodem usterek pracy silnika w Escortach.
Posłałem jeszcze raz na ten sam adres ale printscreeny dotyczace tylko merca. No jest taka możliwosc że sie zawiesza ale od wolnych obrotów tam jest zawór powietrza dodatkowego i może tez tam jest cos pomieszane.
witam prosze sprawdżic zawór powietrza dodatkowego często sie blokuje na skutek złej jakosci paliwa do wyczyszczenia mozna uzyc WD40 pozdrawiam!
W książce K.Trzeciaka nie ma żadnej wzmianki odnośnie sterowania zapłonem poprzez "urządzenie mikroprocesorowe" jedynie idzie sygnał z cewki informujący o obrotach silnika, a tak urządzenie to steruje tylko pracą gaźnika, a jeśli chodzi o usterki to: -" w razie zaniku sygnału z sondy lambda zamyka całkowicie zawór powietrza dodatkowego (zasilanie bogatą...
Witam, co mieliście na myśli mówiąc "stabilizator wolnych obrotów" ? Pozdrawiam, mam podobny problem :) Jest to zawór powietrza dodatkowego, który jest właczony równolegle z przepustnicą. Sterowany on jest z ECU tylko, gdy przepustnica jest zamknięta.
" Kwok" napisałeś :przyczyną może być niedomykający się zawór powietrza dodatkowego (jest pod kolektorem ssącym na rurze wodnej od pompy wodnej) Kurcze mam takiego i nie kapuję. Możesz jaśniej? Co do śrubki w korpusie- to się zgadzam.
Co do buczenia to może być słychać zawór powietrza dodatkowego(krokowy)szczególnie jak dotyka do obudowy silnika.Skoro nie pali i nie podaje napięcia na przekaznik paliwa to sprawdz czy jest iskra może coś z czujnikiem wału.
Witam Skoro na drugiej centralce dzieje się to samo to może masz uszkodzony sam zawór powietrza dodatkowego czyli silniczek krokowy. Może również nie masz dobrej masy na centralce. Uzwojenia w silniczku powinny być zwierane do masy przez centralkę. Pozdrawiam
Engine load mg/stroke Obciążenie silnika air use of the idle control valve. Zawór powietrza dodatkowego chodzi o otwarcie
Jeśli obroty świrują to sprawdził bym zawór powietrza dodatkowego przy przepustnicy (tz. krokowiec najczęściej hitachi). Zacina się po sporych przebiegach . Czujnik prędkości obrotowej silnika znajdujący się przy skrzyni może być odpowiedzialny za krztuszenie się motoru pod obciążeniem.
Jaki krokowy w tym audi lamerze jeden, powinni takich wywalac z forum. To jest zawór powietrza dodatkowego lamusiu, wbij se to do główki ciękim młotkiem. Tu se więcej poczytaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Widzę że nie ma nikt do powiedzenia w mojej sprawie :-( A może powie mi ktoś gdzie znajdę zawór powietrza dodatkowego ? Ponoć przy nim jest regulacja prędkości obrotowej silnika( wg. instrukcji Nissana Dla silnika SR20DE)
Możliwości jest wiele: - zablokowana linka gazu, - uszkodzony czujnik (potencjometr) położenia przepustnicy, - pęknięty przewód podciśnieniowy do serwa hamulców lub regulatora ciśnienia paliwa, - uszkodzone serwo hamulców, - uszkodzony zawór powietrza dodatkowego wolnych obrotów ("silniczek krokowy").
Karaczan wiem że rozdzielacz jest po lewej stronie od klapy. Ale ja chce się dowiedzieć CZEMU ZAWÓR POWIETRZA DODATKOWEGO OTWIERA SIĘ NA MAXA???.Głównie o to mi chodzi! Pies ogryzł wtryski nie chce na razie benzyny, tylko LPG. Co z tym wyprzedzeniem zapłonu ?.
Nie ma też regulatora jałowych tylko dysza w przepustnicach i zawór powietrza dodatkowego który zamyka się przy chyba 50 stopniach woęc dawka gazu musi być dość precyzyjnie podawana żeby na wolnych normalnie chodził. Sekwencja to chyba przesada tam, miałem takiego i śmigał skutecznie na mikserze. Strzelił tylko raz jak go wręcz utopiłem w wielkiej kałuży...
Człowieku, nie ma tam żadnego krokowca, a jest zawór powietrza dodatkowego. Widzisz tą subtelną róznicę? To raz. Poza tym niestabilny bieg jałowy może tam być spowodowany tym, że system nie widzi położenia spoczynkowego przepustnicy bądź widzi, że czujnik EPS jest w stanie wysokiego ciśnienia. Może tez być przeciek powietrza, np przy układzie EVAP.
silniczek krokowy(wtyczka skLada sie z 4 przewodów) jest stosowany w mono wtrysku w tym silniku wielopunkt. wtrysk ,za wolne obroty odpowiada zawór powietrza dodatkowego(wtyczka 2 przewody)za wolne obroty odpowiada też min. sterownik ,przepływomierz,sonda.
W głowicy jest dodatkowy zawór. Otwierany ciśnieniem powietrza z tych rurek. Działa jako gaszenie silnika i hamulec silnikowy w czasie jazdy. P.S. Nadużywanie przy wydmuchanym silniku jest doskonałym sposobem na pozbywanie się oleju z silnika do turbiny i na zewnątrz. :)
Kolego nie bądź zarozumiały, bo nie masz najmniejszego pojęcia o czym piszesz. Część na zdjęciu pokazuje tylko tyle, że sprzedawca ma wiedzę równie małą jak Twoja. Jest to zawór powietrza dodatkowego nazywany też zaworem wolnych obrotów. W środku nie ma żadnego silnika elektrycznego a tym bardziej silnika krokowego.
Termozawór dwudrożny sprawdza się obserwując prace siłowników podciśnieniowych sterujących przepustnicą rozruchową .Po osiągnięciu przez silnik temperatury 55°C powinny otworzyć przepustnice rozruchowe.Sprawdż zawór powietrza dodatkowego demontując z niego wężyki idące do gażnika , zaślep je a następnie uruchom silnik i sprawdż reakcje.
mam duży problem z moim Paskiem - bardzo szrpie go na wolnych obrotach jeśli natomiast odłączę silnik krokowy (zawór powietrza dodatkowego) to pracuje stabilnie jakiś czas - jak sprawdzić ten zawór jeśli go podłączę do akumulatora to stuka ale jeśli dmuchnę w niego gdy jest wyłączony to jest nieszczelny, jeszcze jedno mierzyłem podciśnienie i gdy zawór...
I jak kolego poradziłeś sobie z tym problemem?Pisze bo wczoraj kumplowi przydażył się podobny przypadek a przyczyną był zawór powietrza dodatkowego(krokowy).Wstawiliśmy zamiast niego(tymczasowo) śrube od gazu (2generacja do regulacji mieszanki)i wszystko gra(wiadomo obroty z po rozgrzaniu wysokie).Objaw jak u ciebie nie chciał palić i zalewało świece....
Nie wiem jak w SScorpio, ale w Oplach przyczynną tego jest zawór powietrza dodatkowego lub jego sterowanie. We wtryskach starszych generacji są jeszcze stosowane tzw. regulatory biegu jałowego - badające temperaturę, obroty i sterujące tym zaworem. W oplu jest on na kawałku węża łączącego opszar przed i za przepustnicą - łatwo sprawdzić zgniatjąc wąż....
Przez "ssanie" - przynajmniej ja rozumiem okres prcy silnika, w którym komputer biorąc pod uwagę sygnały z czujników temperatury silnika i powietrza zwiększa dawkę paliwa ( gorsze parowanie ) i otwiera ( n.p. silniczkiem krokowym ) zawór powietrza dodatkowego ( przepustnicę ). Myślę że Val też miał to na myśli, pisząc o czujniku a nie linkę z gałą pod...
duzo rzeczy tam napisał, co dam radę to postaram sie zrobić i bede informował na bieżąco co sie dzieje. Wiec tak panowie dzisiaj sprawdziłem golfa na innej przepływce nadal jest to samo obroty 2 tys i spadaja na 1000 :/ nie wiem jeszcze bedziemy ustawiać zapłon i zmienie ta membranke , a moze sie uda jeszcze zawór powietrza dodatkowego ...
Ja miałem problem z falowaniem i z samoistnym dodawaniem gazu przez samochód (tyle że to escort 1,6). Naprawiłem to, ale nie jestem pewien co dokładnie było problemem, bo za jednym razem wyczyściłem przepustnicę i zawór powietrza dodatkowego (nie ma krokowca). Ale skoro Ty wymieniłeś krokowca na nowego, to ja bym jeszcze spróbował sprawdzić wyczyścić...
Nazywa się Valve - zawór. Wtryskiwacz obok ma numer A0000785623. Oczywiście nie mam auta przed nosem i nie widzę tego na żywo. :-) W KE-JETRONIC był jeszcze zawór powietrza dodatkowego 8 - nie wiem, czy sterowany elektrycznie. https://obrazki.elektroda.pl/2730280900_... PS. Podaj dokładne dane pojazdu. Rocznik, manual/automat, klima,...
zasadnicza różnica to potencjometr (czujnik) położenia klapy spiętrzającej (jest w rozdzielaczu - wystarczy rozkręcić i popatrzeć) i myślę że od ustalenia tego powinniśmy zacząć bo nie wiadomo którego schematu się trzymać pozatym gdyby był to ke-jet... to ciepły by chodził bo ma zasilanie ze stacyjki jeśli podasz + na pompki - przynajmniej tak wynika...
To nie czujnik a zawór dodatkowego powietrza .
Krzysiu już nie wiem jak Ci wytłumaczyć które to urządzenie...chodzi mi o te za akumulatorem na takie szybko złącze jak euro do telewizora tylko większe.Takie urządzenie jest tylko jedno.Dzisiaj zabrałem cały rozdzielacz do domu i zawór powietrza dodatkowego do sobie to dokładnie umyję.Gumy na wtryskiwaczach też chyba wymienie bo są w złym stanie strasznie...
zawór dodatkowego powietrza.
To faktycznie wskazuje na to, że zasuwa (zawór) powietrza dodatkowego nie działa. Może być uszkodzony sterownik w ECU, ale najprędzej szukałbym przyczyny w mechanice zaworu. Zawór zasilany jest z tej samej linii, co wtryskiwacze i elektrozaworek oczyszczania pojemnika. Cewka zaworu powinna mieć ok. 8-12 ohm, w/g danych producenta. Ecu steruje nim za...
"- czujnik znajdujący się pod kolektorem ssącym" chodzi koledze o zawór powietrza dodatkowego? A zasilanie ma i do rury z cieczą chłodzącą przykręcony jest? W tym modelu lewe powietrze raczej powoduje falowanie/spadek wolnych obrotów. Zawsze można je skorygować tak, jak Kolega Motronic pisze. W tym silniku nie ma stabilizacji wolnych obrotów i większość...
silnik krokowy(zawór dodatkowego powietrza)-sygnał poza zakresem;)
więc jak w temacie ale nieraz nie spadają poniżej 2500 i napisze co zrobiłem -wymieniłem kable i świece na nowe -wyczyściłem przepustnice i zawór powietrza dodatkowego -wyczyściłem egr -podłączyłem komputer i nie ma błędów -podłożyłem ze sprawnego auta czujnik położenia przepustnicy -podłożyłem przepływomierz ze sprawnego auta dodam jeszcze że jak zdejme...
Nie wiem jakie jest ciśnienie ale kupiłem drugie takie autko z identycznym motorem i instalacją wtryskową i na zasilaniu benzyną ten drugi chodził więc poprzekładałem do swojego: pompę podającą paliwo ze zbiornika, pompę wysokiego ciśnienia, czujnik położenia przepustnicy, zawór powietrza dodatkowego, regulator ciśnienia paliwa i wszystkie wtryskiwacze...
A co , gdyby zastosować zawór powietrza dodatkowego, np. od opla i zrobić na nim obejście przepustnicy? Trzeba by tylko zrobić generator impulsów o zmiennym wypełnieniu i w koszu przyciski "w góre" i "w dół". A co odpalania i gaszenia - czy nie wystarczy dołożyć przekaźnik bocznikujący stacyjkę w pozycji "włącz" i drugi w pozycji " rozruch" i tez sterowane...
Problem z twoim samochodem to niewłaściwy stosunek wtryskiwanego do silnika paliwa do zasysanego przez silnik powietrza. A konkretnie jest za dużo paliwa za mało powietrza. Z tego to właśnie powodu po wyłączeniu stacyjki silnik ci jeszcze chodzi chwile czyli dostaje samozapłonu ponieważ nie wszystko paliwo się spala bo jest go za dużo (lub powietrza...
Zanim zaczniesz wymieniać sondy, sprawdź jeszcze zawór odcinający powietrza dodatkowego i przewody powietrza(gumowe).Znajdziesz go obok akumulatora, przy chłodnicy. Często zdarzają się tam nieszczelności.
Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie silniczka krokowego (albo jak to się fachowo nazywa wg. książki "zawór powietrza dodatkowego") w Fiacie Cinquecento 700 z gaźnikiem Aisan. Otóż czy do tego silniczka na wszystkich 6 przewodach powinno być równocześnie napięcie, czy też któryś z tych przewodów powinien być zerowym (minusowym). Bo obecny silniczek...
Dziś kolejny dzień walki z wtryskiem. Tym razem dogłębnie obadany został temat przepustnic (wszystko w 100% sprawne). Nastawnik jak budził moje zastrzeżenia tak je budzi. Potencjometr przepustnicy jest nie kalibrowalny z krzywa wzorcową a auto przy obciążeniu jazdą powyżej jałowych nie ma mocy i kopci jak diesel...... Na zimnym pali od pierwszego, na...
na początek :przepływomierz powietrza, zawór pow. dodatkowego (krokowy),przepustnica, wężyki od podciśnień, szczelnośc kolektora zasilającego.
witam problem jest następujący:OMEGA A 2,4 G/B( gaz AUTRONIK pełny automat ) po nocy lub kilku godzinnym postoju pali na benzynie "na 3 razy": - 1 -nawet nie warknie 2 -warknie 3 -zapali po 5 skkundach zgaszony zapali bez problemu. sprawdziłem już: -W/N całe nowe - czujnik temp. nowy zmierzony - uruchamiałem na krótko pompę paliwa żeby nabila ciśnienie...
Problem rozwiązany. Był uszkodzony zawór dodatkowego powietrza przy przepustnicy. Wymieniłem na drugi -używany.
Czy jest to klima-klima czy "climatronic" ? W moim Oplu ( Rekord 86 ) Jest klima fabryczna, ale jej instalacja jest dopinana kostkami do zwykłej. Niema w niej żadnej elektroniki tylko czysta automatyka. Funkcje jakie realizuje to załączanie - wyłączanie sprężarki w zal. od temperatury czynnika, dołączanie wentylatora chłodnicy w zależności od temperatury...
Witam. A sprawdzałeś zawór dodatkowego powietrza ?
Wygląda to podobnie jak KP2, więc silnik 1.1kW może się co najwyżej lekko grzać. Zawór teoretycznie powinien być w chłodnicy powietrza, ktoś tu chyba na forum pisał, że załatwił sprawę wstawiając dodatkowy zawór zwrotny.
Nie wiem czy kolega rozwiązał już swój problem postaram się jakoś odpowiedzieć 1) Ma kolega całkowicie rozregulowany silnik bo czarny dym to najprawdopodobniej źle ustawiony zapłon ale i tak to nie pasuje do niczego Bo biały to woda, niebieski to olej ale czarnego nie spotkałem. Ustawianie zapłonu zależy od prędkości obrotowej. W żadnym przypadku NIE...
jeżeli masz pełny wtrysk to żeczywiście jest tam zawór powietrza dodatkowego do którego dochodzą dwa przewody gumowe i on odpowiada za prace zimnego silnika ,podaje zwiękrzoną ilość powietrza poza przepustnicą poniewarz komputer na ssaniu podaje większą dawke paliwa, jeżeli mówisz że go zamieniałeś i to samo to żeczywiście sprawdz czujnik temp. dwuprzewodowy...
Witam nie wiem czy napisałem w odpowiednim dziale za co z góry przepraszam , ale potrzebuje porady odnośnie samochodu BMW E34 z 90 roku z silnikiem 2.5 m20b25 z automatyczną skrzynia biegów sama benzyna bez instalacji gazowej . Mianowicie auto delikatnie nierównomiernie pracuje na biegu jałowym słychać lekkie przebieranie oraz przy dodaniu gazu jest...
Sprawdź jeszcze czujnik temperatury od wtrysku i zawór dodatkowego powietrza.
Audi jest z 1987r CYGARO poj. 2,2l moc 115KM, 5 cylindrów z mechanicznym wtryskiem benzyny. K-Jetronik. Na bęzynie autko działa ok, były wcześniej drobne problemy ale znalazłem przyczynę (sparciały przewód podciśnieniowy). Jeżeli jest to typowy K-Jetronic, to być może wymaga regulacji, lub niesprawny jest zawór dodatkowego powietrza biegu jałowego -...
A ja uzywam do tego silnika diagnoskopu firmy Multimetr,robi wszystko ,brak problemów z komunikacjá ,podglád parametrów bajka. :D ...i gdzie podłączasz ten Multimeter?? Kilka konkretów: 1. Silnik NZ czyli na wielopunktowym grupowym wtrysku Digijet NIE MA ZŁĄCZA DIAGNOSTYCZNEGO I NIE REJESTRUJE BŁĘDÓW. 2. Do okręślenia masy powietrza wykorzystuje tylko...
znalazłem że w silniku 1,3 NZ jest zawór dodatkowego powietrza wie ktoś gdzie on sie znajduje?
Nawet K-Jetronic musi mieć zawór regulujący ilość dodatkowego powietrza
Tak post sprzed 3 tyg fakt ,ale nie było mnie poprostu.Sprawa rozwiązana zatem dla kolejnych majsterkowiczów moje uwagi mianowicie : Zawór powietrza dodatkowego : (liczyłem czas jego otwarcia względem innych porównywałem z 4 sztukami wszystkie 4 uszkodzone (pogazowce),po odłączeniu zaworu wstawieniu kontrolnie registra auto pracuje wyśmienicie na pb...
Twojemu mk2 dolega brak odpowiedniej osoby która dobrze się nim zajmie. No ale dobra. Powiem Ci co to mogłoby być. Po pierwsze rozrząd przepierdzielony, bo paliliście go na zaciąg po wcześniejszych przygodach takich, że jak je czytam to siwieją mi włosy na to barbarzyństwo, oczywiście pomimo porad tego nie sprawdziłeś, bo i po co, co nie? Lepiej żeby...
Zadaniem tego przekaźnika jest tylko i wyłącznie zabezpieczenie elektroniki auta przed zbyt wysokim napięciem lub jego odwrotną polaryzacją. Zresztą taka jest jego nazwa: Overvoltageprotection relay (ang) lub UberSpannungSchutz (niem.) Nie ma on nic wspólnego z żadnym silnikiem krokowym - tym bardziej, że takowego w twoim Mercedesie nie ma. Jeżeli chodzi...
Czy możesz opisać jak czyściłeś zaworek zwrotny w tej gruszcze plastykowej , jak jest on montowany na gorąco i z zewnątrz nie ma do niego dostępu? Czyściłeś chyba zawór dodatkowego powietrza!
Ludzie, a gdzie co cholery w dwulitrówce jest silnik krokowy? Zawór suwakowy kanału powietrza dodatkowego!!!! To taka różnica jak żarówka i świetlówka.
druga sprawa mianowicie tych wolnych obrotów mianowicie po odłaczeniu zasilania z silnika krokowego żadnej różnicy uszkodzony ?? czy dostaje sie lewe powietrze inna strona ?? To nie jest silnik krokowy tylko zawór powietrza dodatkowego. Przy zimnym silniku otwiera się wzbogacając mieszankę w powietrze. Po zagrzaniu silnika zamyka się. Jego odpięcie...
Sprawdź gumowy łącznik pomiędzy zespołem rozdzielacza paliwa , a kolektorem ssącym oraz gumowe kolanko łączące zawór dodatkowego powietrza z kolektorem ssącym.
Ma od zarania, i znajduje się w zaworze powietrza dodatkowego. I tu cytat z księgi obsługi: "zawór jest sterowany zarówno z centralki (cztery kroki silnika krokowego) jak również z wyłącznika zdalnego ( dwa kroki)
Presostat działa prawidłowo, musi być zawór zwrotny. Zrób zdjęcie kompresora, jak podłączony jest presostat do zbiornika, czy jest dodatkowy wężyk lub rurka podłączona do presostatu.
P1421 - Wtórny elektromagnetyczny zawór wtrysku powietrza (N112): zwarty do masy Możliwe przyczyny Uszkodzony wtórny zawór elektromagnetyczny wtrysku powietrza (N112) Uszkodzony wtórny przekaźnik pompy powietrza (J299) Możliwe rozwiązania Sprawdź wtórny zawór elektromagnetyczny wtrysku powietrza (N112) Sprawdź dodatkowy przekaźnik pompy powietrza (J299)
Potrzebuje wskazówki w kturym miejscu znajduje sie dodatkowy zawór powietrza w MAZDA 323F 1.8 16V rok prod. 1991 ( robi on problemy z obrotami wolnymi gdy silnik jest ciepły)
zawór dodatkowego powietrza zaworu powietrza dodatkowego system dodatkowego powietrza
podłączyć pilot renault naprawa statecznika elektronicznego freelander usterka
philips 32pfl3258 wykrywacz metali
Laser Link Welltech typ 20070 - starszy model transmisji AV Czy można zamienić baterię w laptopie na wyższe napięcie?