a ten "silniczek krokowy" czyli zawór dodatkowego powietrza podmieniałeś? w nich się szczotki lubią kończyć i przerywa
zawór dodatkowego powietrza zobacz..
Czujnik masz sprawny ale pewnie źle podałeś wartości bo one są w kΩ a nie jak napisałeś w Ω. http://obrazki.elektroda.pl/9923812500_1... Teraz przydałoby się sprawdzić szczelność dolotu, zawór dodatkowego powietrza, przepływomierz i sondę lambda.
Nie prawda, taki zawór jak opisujesz to był tylko w starych 1.0 i 1.3 na digijet.
To k-jetronik czy ke-jestronik? Jak k-jestronik (jak napisasałeś- ale niektórzy mylą oba systemy) to czujniki elektryczne mają niewiele do gadania. Najważniejsza jest regulacja przepływomierza, zawór dodatkowego powietrza i zawór rozgrzewania silnika, może ten ostatni coś szwankuje. No i oczywiście pompa paliwa ale jeśli auto dobrze "idzie" po rozgrzaniu...
dlaczego na allegro pisza że to EGR? Bo handlarze to w większości matoły. To jest zawór "wtrysku" dodatkowego powietrza do wydechu, żeby zimny katalizator miał czym "oddychać".
Sprawdzić zawór dodatkowego powietrza czy jest odpowiednio przymocowany do rury od chłodzenia bo jak wisi w powietrzu i jest grzany tylko elektrycznie to potrafi oscylować. I jeszcze bardzo ważna rzecz, szczelność dolotu szczególnie odma. Najlepiej zrobić przeróbkę i przenieść odmę przed przepływomierz bo w tych silnikach ew. przedmuchy z odmy zakłócają...
Zawór dodatkowego powietrza stoji i ma za bogato.
Nie mogę zrozumieć jak mają działać obroty 1i1/2 Bo tam nie ma regulacji obrotów wentylatora, jest tylko zawór dodatkowego powietrza i 2 "biegi" pompki paliwa. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Bezpiecznik i zdalny wyłącznik ECU (nazwa na wyrost ),zawór powietrza dodatkowego.
Zobacz czy masz dobrze ustawiony czujnik położenia przepustnicy i czy jest sprawny. Sprawdź zawór powietrza dodatkowego "silnik krokowy"
nie chodzi mi o tps (czujnik polozenia przepustnicy ) tylko o czujnik polozenia klapy spietrzajacej ktory znajduje sie na osce klepy. a teraz pytanie do wlasciciela ktory rok i oznaczenie silnika bo wydaje mi sie ze jest to KE , bo K bosiada zawór termiczny dodatkowego powietrza.
Po wymianie uszczelki pod głowicą bmka 1.9 benz. m43. Kręci i nie odpala, pompa paliwa działa, ale nie ma iskry. Wyskoczyły błędy: Zawór zmiennej geometrii kolektora dolotowego 112 Zawór przewietrzania zbiornika z węglem aktywnym 113 149 - Zawór powietrza dodatkowego 120 - Przepływomierz powietrza i co dalej nie mam pojęcia, co się stało, pomocy.
To nie czujnik a zawór dodatkowego powietrza .
Witam. Mam problem z fiatem CC 700, mianowicie wpadając w dziurę pod domem zleciały mi przewody z zaworu dodatkowego powietrza (wszystkie 4) i nie wiem który gdzie. Zdarzało mi się to sporadycznie co jakiś czas, ale nigdy nie spadły wszystkie na raz. Teraz nie wiem jak je podłączyć. Załączam rysunek poglądowy i proszę o dopasowanie przewodów do opisanych...
zawór dodatkowego powietrza.
silnik krokowy(zawór dodatkowego powietrza)-sygnał poza zakresem;)
Problem rozwiązany. Był uszkodzony zawór dodatkowego powietrza przy przepustnicy. Wymieniłem na drugi -używany.
Witam. A sprawdzałeś zawór dodatkowego powietrza ?
Sprawdź jeszcze czujnik temperatury od wtrysku i zawór dodatkowego powietrza.
W głowicy jest dodatkowy zawór. Otwierany ciśnieniem powietrza z tych rurek. Działa jako gaszenie silnika i hamulec silnikowy w czasie jazdy. P.S. Nadużywanie przy wydmuchanym silniku jest doskonałym sposobem na pozbywanie się oleju z silnika do turbiny i na zewnątrz. :)
Pytanie. Czy jest zagazowany?
Żaden EGR. To jest zawór "wtrysku" powietrza wtórnego (dodatkowego). Służy do dopalenia węglowodorów i przyśpieszenia rozpoczęcia pracy katalizatora. W skuterach 4T nie ma czym się martwić. W skuterach 2T jeśli jest zamontowany w identyczny sposób do kolanka wydechowego, to te zawory ulegają szybkiemu uszkodzeniu (membrana ulega złamaniu i spaliny są...
znalazłem że w silniku 1,3 NZ jest zawór dodatkowego powietrza wie ktoś gdzie on sie znajduje?
Czy możesz opisać jak czyściłeś zaworek zwrotny w tej gruszcze plastykowej , jak jest on montowany na gorąco i z zewnątrz nie ma do niego dostępu? Czyściłeś chyba zawór dodatkowego powietrza!
Witam wygląda na żle wyregulowaną mieszankę jest to trudne do regulacji ale jak coś kumasz to za pomocą imbus nr3 z góry delikatnie wykręć i zobaczysz co się dzieje,ponadto wyczyść zawór dodatkowego powietrza,tylko go nie mocz bo jest to urządzenie elektryczne.Pozdrawiam
Sprawdź gumowy łącznik pomiędzy zespołem rozdzielacza paliwa , a kolektorem ssącym oraz gumowe kolanko łączące zawór dodatkowego powietrza z kolektorem ssącym.
Audi jest z 1987r CYGARO poj. 2,2l moc 115KM, 5 cylindrów z mechanicznym wtryskiem benzyny. K-Jetronik. Na bęzynie autko działa ok, były wcześniej drobne problemy ale znalazłem przyczynę (sparciały przewód podciśnieniowy). Jeżeli jest to typowy K-Jetronic, to być może wymaga regulacji, lub niesprawny jest zawór dodatkowego powietrza biegu jałowego -...
Taśmą "zaszczelnione"? Zapomniałem dodać, że w tym aucie nie ma silniczka krokowego. W jaki sposób sprawdziłeś elementy o których wyżej pisałeś? Zawór dodatkowego powietrza sprawny?
tak, tam występuje zawór dodatkowego powietrza biegu jałowego. niekiedy on też może być przyczyną. sugeruje sprawdzić też przepustnice, czy wcześniej jakiś magik nie grzebał np. przy tps.
Witam dzisiaj po podpięciu pod obd pokazało mi błąd na silniku "elektrozawór powietrza dodatkowego" i przepływomierza. I teraz pytanie co to jest ten zawór powietrza dodatkowego ?
Po tym co piszesz widać że nie masz kompletnie pojęcia, więc skąd możesz wiedzieć że gaźnik sprawny i dobrze wyregulowany? Może masz tam układ oczyszczania spalin (sonda lambda, sterownik, zawór dodatkowego powietrza) ? Jeśli tak to wywal to wszystko bo i tak się do niczego nie nadaje.
Może ktoś wrzuci zdjęcie tego silnika krokowego z Focusa, też jeszcze go tam nie widziałem. Za to zawór dodatkowego powietrza widywałem w Fordach od Escorta Zeteca do dziś. Przemywanie i smarowanie dawało różne efekty. Ogólnie nie polecam.
I myślisz że w tym siedzi silniczek który dał by radę odchylić przepustnicę? :D To tylko czujnik położenia przepustnicy. IACV to zawór dodatkowego powietrza i w tym modelu jest zamontowany chyba od spodu w kolektorze ssącym, ale wątpie żeby to on był przyczyną problemów z obrotami.
Nie ma silnika krokowego,a jest zawór powietrza dodatkowego.
Zawór powietrza dodatkowego jest nowy Forda.
Kwestia jest taka, że mam 4.62V na plusowym na zapłonie i 3.22V na pracującym silniku. Sterujący na zapłonie 700Ohm do masy i 130Ohm na pracującym. Obydwa przewody idą do sterownika wtrysku. Coś jest nie tak tylko nie wiem co. Schemat pokazuje, że na tej lini "15" o której Ty chyba mówisz jest zasilany również zawór dodatkowego powietrza zawór odparowacza...
http://obrazki.elektroda.pl/8988466400_1... O ten zawór mi chodziło. Nazywają go "zaworem odpowietrzenia skrzyni korbowej". W diagnostyce tzw. wolnych obrotów w/w silnika to podstawowy element do sprawdzenia, a najczęściej do wymiany. Jest sprawcą 75% problemów. Jeżeli masz wątpliwości to go wymień bez zastanowienia. jego nieszczelność...
Witam miałem podobny problem w golf II 1.8 gx przy odpaleniu falowały obroty a nie raz zgasł jak się nagrzał to było oki. ewidentnie brakowało ssania. na początku myślałem ze czujnik termiczno czasowy wymieniłem zawór dodatkowego powietrza na nowy i problem się zakończył. używki są często uszkodzone dlatego warto zainwestować w nowy jeśli się uda znaleźć....
Myślę że kolega sirTIM nie ma racji. Kod 35. Sygnalizowana usterka nierównomierność prędkości obrotowej biegu jałowego (przekraczająca 100 obr/min) Przyczyna: uszkodzony zawór dodatkowego powietrza lub wadliwe jego podłączenie,nieszczelny przewód podciśnieniowy prowadzący do serwa hamulców albo nieszczelny przewód podciśnieniowy przy zespole wtryskowym(...
masz u siebie coś takiego jak zawór powietrza dodatkowego , taka gruszka i wchodzą w nią dwa przewody powietrza , sróbuj ją wymyć benzyną ekstrakcyjną ,a czujnik temp. też sprawdż
Mam forda fiestę 96 rok silnik 1,3 Endura przy zimnym silniku samochód odpale a po chwili gaśnie i tak kilka razy kiedy odpali nie chce wejść na wysokie obroty tak jak by go dławiło i miał za mało powietrza. Kiedy się nagrzeje jest lepiej samochód nie gaśnie i wchodzi na obroty lecz nie jest zypełnie tak jak powinno jest przytłumiony. Przy przyspieszaniu...
A ja uzywam do tego silnika diagnoskopu firmy Multimetr,robi wszystko ,brak problemów z komunikacjá ,podglád parametrów bajka. :D ...i gdzie podłączasz ten Multimeter?? Kilka konkretów: 1. Silnik NZ czyli na wielopunktowym grupowym wtrysku Digijet NIE MA ZŁĄCZA DIAGNOSTYCZNEGO I NIE REJESTRUJE BŁĘDÓW. 2. Do okręślenia masy powietrza wykorzystuje tylko...
To nie silniczek krokowy lecz zawór dodatkowego powietrza , on reguluje wolne obroty. Szczelność - U- rurki , dochodzącej pod spodem kolektora dolotowego ma zasadnicze znaczenie. Wahanie obrotów , może być uzależnione o kilku czynników w tym systemie wtrysku. - przetarta ścieżka potencjometru klapy spiętrzającej, - czujnik położenia przepustnicy / na...
Nawet K-Jetronic musi mieć zawór regulujący ilość dodatkowego powietrza
Witam Czy ja dobrze myśle, to ten taki fajny mały fiacik ? Jeśli tak to kiedyś o takim marzyłem :) Sprawdź TPS, zawór dodatkowego powietrza <14>, kiedyś miałem przypadek uszkodzenia czujnika przepływu powietrza (air flow meter <1> z tego co widze tam jest identyczny jak w starym Rekordzie, przesłona sprzężona jest z potencjometrem wszystko...
Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje: - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;...
Słuchaj emeryt pisze to z fachowcem zatrudnionym w Mercedesie z Niemiec,i tam niema jakiegoś zaworu obejściowego, a sam pisałeś z jednego z forum, że jest to zawór dodatkowego powietrza, czyli krążysz sam/gdzieś dzwoni lecz nie wiem gdzie/pytanie,:to po co tam wstawiono gumę a nie zamknięto odlewem .Co na to Serwis \s Foxs,który cię tak bardzo wspierał,...
teraz już wiem co zrobiłeś,i bardzo dobrze ,że pomyślałeś o tych gumach przy wtryskach,proponuje sprawdzić,pod przepływomierzem tą gumę w literze "U: oraz cały ten kalosz,najlepiej zdemontować całość wtedy wszystko ładnie widać,ponadto rurka odmy ta wzdłuż pokrywy zaworowej łacząca zawór dodatkowego powietrza/silnik krokowy/Ponadto nie próbuj tego silniczka...
Potrzebuje wskazówki w kturym miejscu znajduje sie dodatkowy zawór powietrza w MAZDA 323F 1.8 16V rok prod. 1991 ( robi on problemy z obrotami wolnymi gdy silnik jest ciepły)
Witam.Mam problem z moim 1.8JN w samej benzynie, mianowice gdy odpalam go zimnego to odpala od tzw, Strzała ale z początku trochę nierówno chodzi zanim wbije się na obroty około 1200RPM, gdy się zagrzeje do temperatury roboczej i chcę go zapalić to trzeba go kręcić około 2-4 sekund, czasami nawet i więcej, sprawdziłem szczelność połączeń regulatora...
Zawór do "wtrysku" dodatkowego powietrza do układu wydechowego, służy do redukcji zawartości HC w spalinach.
Sprawdź zawór powietrza dodatkowego sterującymi wolnymi obrotami.Możliwe że jest zabrudzony i się zacina.
Pewnie zawór powietrza dodatkowego nie pracuje dostatecznie dobrze - przeczyszczenie pomaga. Pozdrawiam.
jest zawór powietrza dodatkowego. Propozycja-lampa stroboskopowa i popatrzec czy w czasie pulsacji obrotów nie szaleje kąt wypzedzienia zaplonu.
Zespół przepustnicy i zawór powietrza dodatkowego/by pass/wymyć w benzynie.Zapłon poprawnie ustawić 8-10 stopni ca.
Wygląda to podobnie jak KP2, więc silnik 1.1kW może się co najwyżej lekko grzać. Zawór teoretycznie powinien być w chłodnicy powietrza, ktoś tu chyba na forum pisał, że załatwił sprawę wstawiając dodatkowy zawór zwrotny.
Cześć megalamerki.Tam nie ma silnika krokowego a zawór powietrza dodatkowego. Narazie lamerki.
Seba przecie ty dziś u mnie będziesz - zadziałamy coś Ps. nie krokowy a zawór powietrza dodatkowego
Dzięki pavvell za radę. Auto jeździło na benzynie od ponad miesiąca... Serwisówkę mam on N15, gdzie na schemacie jest tylko jeden czujnik temp. silnika - albo jestem ślepy. Nieważne. Trochę poczytałem, trochę posprawdzałem. Nic nie znalazłem, bo taki ze mnie fachowiec. ;) Pojechałem do ASO Nissana w Kielcach, tam Pan podłączył kulturalnie komputer,...
Odpowiedź kolegi Leina jest właściwa ponieważ :niepełne dane jakie podałeś na wstępie (moderatorzy takie tematy z marszu wyrzucają do kosza) wskazują że prawdopodobnie posiadasz silnik 1.4 i ośmiozaworowy z wtryskiem jednopunktowym. Gdzie obok przepustnicy przykręcony jest silnik krokowy służący do uchylania przepustnicy (raczej nie masz możliwości...
Test 28 udało mi się przeprowadzić wyszedł system ok-trzeba przeprowadzać test w czasie jazdy na wyższym biegu trzymać na 2500RPM dopóty nie wyjdzie test ok trwa to z jakieś 10sekund,gdy będą obroty nie stabilne test będzie się włączał i wyłanczał,a wiec pozostaje test 57,Idle air control valve-compressor A/C zawór dodatkowego powietrza-nie wiem może...
Zawór powietrza dodatkowego do pinu 87, drugi pin do plusa po zapłonie. Wtryskiwacz rozruchowy przez plus z elektromagnesu rozrusznika, minus z termika silnika.
Przepraszam, pomyliłem z silnikiem 2.0 w CR-V, tam jest zawór powietrza dodatkowego, w HR-v jest nastawnik z silnikiem krokowym.
kolor czarny to kabel sygnałowy. Moim zdaniem masz uszkodzony regulator wolnych obrotów (zawór powietrza dodatkowego) to typowa usterka w fordach.
Z zawyżonymi obrotami na biegu jałowym i przy przełączaniu biegów miałem identyczny przypadek. pomogła wymiana uszczelki m-dzy kolektorem ssącym a szprycą-wessało ją k.... do kolektora i idostawał lewego powietrza. Silnik krokowy sobie nie radził ( zamknął dokładnie zawór dodatkowego powietrza- ale to niewiele dało-powietrze dostawało się przez uszkodzoną...
W książce K.Trzeciaka nie ma żadnej wzmianki odnośnie sterowania zapłonem poprzez "urządzenie mikroprocesorowe" jedynie idzie sygnał z cewki informujący o obrotach silnika, a tak urządzenie to steruje tylko pracą gaźnika, a jeśli chodzi o usterki to: -" w razie zaniku sygnału z sondy lambda zamyka całkowicie zawór powietrza dodatkowego (zasilanie bogatą...
o ile pamietam zawór powietrza dodatkowego na ssaniu nie powinien w ogóle działać, bo by zubożał mieszanke,a ona ma byc w tym stanie pracy silnika bogata
Podsumowujac temat wlacznika. W pozycji 1/1 łączą się razem przewody 3,4 oraz "-" , w pozycji 1/2 łączą się przewody 2,3,4 oraz "-". Czyli w pozycji 2 otwiera się zawór dodatkowego powietrza ale dmuchawa nie dmucha mocniej tylko ciepłej. W każdym bądź razie mi dalej pompka nie podaje a kupiłem nową za 300zl... Możeb impulsator nawala? Miernik pokazuje...
Presostat działa prawidłowo, musi być zawór zwrotny. Zrób zdjęcie kompresora, jak podłączony jest presostat do zbiornika, czy jest dodatkowy wężyk lub rurka podłączona do presostatu.
Witam, co mieliście na myśli mówiąc "stabilizator wolnych obrotów" ? Pozdrawiam, mam podobny problem :) Jest to zawór powietrza dodatkowego, który jest właczony równolegle z przepustnicą. Sterowany on jest z ECU tylko, gdy przepustnica jest zamknięta.
Zanim zaczniesz wymieniać sondy, sprawdź jeszcze zawór odcinający powietrza dodatkowego i przewody powietrza(gumowe).Znajdziesz go obok akumulatora, przy chłodnicy. Często zdarzają się tam nieszczelności.
W moim samochodziku chyba nabroiłem Miał mało mocy- wyczyściłem przepływomierz - Ożył znacznie niestety pojawił się problem z wolnymi obrotami na PB przy nagrzanym silniku- samochód kuleje i po chwili gaśnie. Na LPG kuleje ale nie gaśnie. Czyszczenie ( demontaż ) przepływomierza wykonałem przy odłączonym akumulatorze. Nie wyskakuje żaden błąd silnika-...
W takim razie przełożyć z powrotem zawór powietrza dodatkowego i przełożyć czujnik położenia klapy spiętrzającej? Wydaje mi sie, że poprzedni właściciel silnika też miał problemy z obrotami - stąd dodatkowy zawór na odmie.
Czy Twoje problemy zaczynają się tylo, gdy, jak to nazwałeś, silnik jest nagrzany? W ciemno obastawiałbym w zawór powietrza dodatkowego, który to jest częstym powodem usterek pracy silnika w Escortach.
Witam ponownie!!! Wielkie podziękowanie dla kolegi zodiak318, z materiałów jakie mogłem przeczytać dzięki uprzejmości tego kolegi wynika że to nie koniec tematu wtrysku rozruchu zimnego silnika. Okazuje się że ten wtrysk pracuje dalej np. do wspomagania zapalania przy ciepłym silniku. Jest on dodatkowo sterowany przez urządzenie elektroniczne zwane...
Posłałem jeszcze raz na ten sam adres ale printscreeny dotyczace tylko merca. No jest taka możliwosc że sie zawiesza ale od wolnych obrotów tam jest zawór powietrza dodatkowego i może tez tam jest cos pomieszane.
witam prosze sprawdżic zawór powietrza dodatkowego często sie blokuje na skutek złej jakosci paliwa do wyczyszczenia mozna uzyc WD40 pozdrawiam!
" Kwok" napisałeś :przyczyną może być niedomykający się zawór powietrza dodatkowego (jest pod kolektorem ssącym na rurze wodnej od pompy wodnej) Kurcze mam takiego i nie kapuję. Możesz jaśniej? Co do śrubki w korpusie- to się zgadzam.
efekt zmniejszania predkosci obrotowej silnika przy skrecaniu moze miec dwie przyczyny: 1 ford stosuje zawór dodatkowego powietrza uruchamiany podczas dzialania wspomagania kierownicy jego nieprawidlowe dzialanie moze powodowac takie objawy 2 zadko sie zdarz ale czasmi poprostu sila odsrodkowa dzialajaca na membrane reduktora zmienia sklad miesznki...
Zdaję sobie sprawe z tego :) U mnie nie ma fachowców, którzy by umieli zająć się tym gaźnikiem. Silniczek krokowy działa. Po podaniu 1V na przewód od sondy stopniowo otwiera zawór powietrza dodatkowego a po odłączeniu zasilania zamyka zawór.
Co do buczenia to może być słychać zawór powietrza dodatkowego(krokowy)szczególnie jak dotyka do obudowy silnika.Skoro nie pali i nie podaje napięcia na przekaznik paliwa to sprawdz czy jest iskra może coś z czujnikiem wału.
Niebieski dym po uruchomieniu - w cylindrach gromadzi się olej, np. z uszczelniaczy prowadnic zaworów. Niestabilne wolne obroty - niesprawny układ zapłonowy lub zużyty rozrząd (niewłaściwe luzy zaworowe, wytarte krzywki, luźny pasek/uszkodzony napinacz). Silnik krokowy to zawór dodatkowego powietrza, można by go określić mianem przepustnicy wolnych...
Witam Skoro na drugiej centralce dzieje się to samo to może masz uszkodzony sam zawór powietrza dodatkowego czyli silniczek krokowy. Może również nie masz dobrej masy na centralce. Uzwojenia w silniczku powinny być zwierane do masy przez centralkę. Pozdrawiam
na początek :przepływomierz powietrza, zawór pow. dodatkowego (krokowy),przepustnica, wężyki od podciśnień, szczelnośc kolektora zasilającego.
Engine load mg/stroke Obciążenie silnika air use of the idle control valve. Zawór powietrza dodatkowego chodzi o otwarcie
Jeśli obroty świrują to sprawdził bym zawór powietrza dodatkowego przy przepustnicy (tz. krokowiec najczęściej hitachi). Zacina się po sporych przebiegach . Czujnik prędkości obrotowej silnika znajdujący się przy skrzyni może być odpowiedzialny za krztuszenie się motoru pod obciążeniem.
Jaki krokowy w tym audi lamerze jeden, powinni takich wywalac z forum. To jest zawór powietrza dodatkowego lamusiu, wbij se to do główki ciękim młotkiem. Tu se więcej poczytaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Ludzie, a gdzie co cholery w dwulitrówce jest silnik krokowy? Zawór suwakowy kanału powietrza dodatkowego!!!! To taka różnica jak żarówka i świetlówka.
Karaczan wiem że rozdzielacz jest po lewej stronie od klapy. Ale ja chce się dowiedzieć CZEMU ZAWÓR POWIETRZA DODATKOWEGO OTWIERA SIĘ NA MAXA???.Głównie o to mi chodzi! Pies ogryzł wtryski nie chce na razie benzyny, tylko LPG. Co z tym wyprzedzeniem zapłonu ?.
Możliwości jest wiele: - zablokowana linka gazu, - uszkodzony czujnik (potencjometr) położenia przepustnicy, - pęknięty przewód podciśnieniowy do serwa hamulców lub regulatora ciśnienia paliwa, - uszkodzone serwo hamulców, - uszkodzony zawór powietrza dodatkowego wolnych obrotów ("silniczek krokowy").
Witam Dodatkowy zawór 3/2 i dodatkowy przycisk będący resetem. Po osiągnięciu przez siłownik krańcówki nr 2 przełączasz dodatkowy zawór w pozycję blokującą dopływ powietrza do krańcówki nr 1. W przypadku kolejnego wysunięcia siłownika wciskasz przycisk reset, tym samym przełączasz dodatkowy zawór w pozycję umożliwiającą dopływ powietrza do krańcówki...
witam niedawno kupiłem scirocco mk 2 z roku 88 z silnikiem o oznaczeniu jh na mechanicznym wtrysku.samochód strasznie zaniedbany i staram się go naprawic do normalnej jazdy bo świetnie się prowadzi to auto ale .....i tu powstaje problem,silnik,mam kłopoty z układem dolotowym.nie znam się na podcisnieniach w tym aucie nie wiem które za co służy i jaki...
Witam, to nie zawory , stawiam na silnik krokowy /dodatkowego powietrza/ a jaki jest przebieg.....
Człowieku, nie ma tam żadnego krokowca, a jest zawór powietrza dodatkowego. Widzisz tą subtelną róznicę? To raz. Poza tym niestabilny bieg jałowy może tam być spowodowany tym, że system nie widzi położenia spoczynkowego przepustnicy bądź widzi, że czujnik EPS jest w stanie wysokiego ciśnienia. Może tez być przeciek powietrza, np przy układzie EVAP.
silniczek krokowy(wtyczka skLada sie z 4 przewodów) jest stosowany w mono wtrysku w tym silniku wielopunkt. wtrysk ,za wolne obroty odpowiada zawór powietrza dodatkowego(wtyczka 2 przewody)za wolne obroty odpowiada też min. sterownik ,przepływomierz,sonda.
P1421 - Wtórny elektromagnetyczny zawór wtrysku powietrza (N112): zwarty do masy Możliwe przyczyny Uszkodzony wtórny zawór elektromagnetyczny wtrysku powietrza (N112) Uszkodzony wtórny przekaźnik pompy powietrza (J299) Możliwe rozwiązania Sprawdź wtórny zawór elektromagnetyczny wtrysku powietrza (N112) Sprawdź dodatkowy przekaźnik pompy powietrza (J299)
Nie ma też regulatora jałowych tylko dysza w przepustnicach i zawór powietrza dodatkowego który zamyka się przy chyba 50 stopniach woęc dawka gazu musi być dość precyzyjnie podawana żeby na wolnych normalnie chodził. Sekwencja to chyba przesada tam, miałem takiego i śmigał skutecznie na mikserze. Strzelił tylko raz jak go wręcz utopiłem w wielkiej kałuży...
Nazywa się Valve - zawór. Wtryskiwacz obok ma numer A0000785623. Oczywiście nie mam auta przed nosem i nie widzę tego na żywo. :-) W KE-JETRONIC był jeszcze zawór powietrza dodatkowego 8 - nie wiem, czy sterowany elektrycznie. https://obrazki.elektroda.pl/2730280900_... PS. Podaj dokładne dane pojazdu. Rocznik, manual/automat, klima,...
Widzę że potrzebujesz raczej nowej obudowy filtra powietrza, bo tej nie ma już jak przykręcić i z tego powodu masz problemy ze spadaniem z gaźnika. Jak zatkasz otwór nr. 1 to skąd silnik będzie brał powietrze do przyrządzenia i spalenia ładunku? Wkład filtra powietrza (gąbkę) można umyć w benzynie, tyle że chińskie gąbki puchną od benzyny i muszą one...
zawór powietrza dodatkowego zaworu powietrza dodatkowego system dodatkowego powietrza
sprzedam uszkodzone telefony rozebrać zamek astra netis wf2419
wykrywacz metali transformator przewinięcie
Moc silnika OKC2-2: elektryczny czy okrętowy? Układ scalony w pilocie RCU76 - identyfikacja i analiza