Jeżeli chodzi o VW to te z Digijet się nie nadają. Nadają się natomiast z Digifant czyli 1.8 i 2.0. Takie zawory można też znaleźć w starszych i większych silnikach mi. m. Opla, BMW.
a ten "silniczek krokowy" czyli zawór dodatkowego powietrza podmieniałeś? w nich się szczotki lubią kończyć i przerywa
zawór dodatkowego powietrza zobacz..
To k-jetronik czy ke-jestronik? Jak k-jestronik (jak napisasałeś- ale niektórzy mylą oba systemy) to czujniki elektryczne mają niewiele do gadania. Najważniejsza jest regulacja przepływomierza, zawór dodatkowego powietrza i zawór rozgrzewania silnika, może ten ostatni coś szwankuje. No i oczywiście pompa paliwa ale jeśli auto dobrze "idzie" po rozgrzaniu...
dlaczego na allegro pisza że to EGR? Bo handlarze to w większości matoły. To jest zawór "wtrysku" dodatkowego powietrza do wydechu, żeby zimny katalizator miał czym "oddychać".
Sprawdzić zawór dodatkowego powietrza czy jest odpowiednio przymocowany do rury od chłodzenia bo jak wisi w powietrzu i jest grzany tylko elektrycznie to potrafi oscylować. I jeszcze bardzo ważna rzecz, szczelność dolotu szczególnie odma. Najlepiej zrobić przeróbkę i przenieść odmę przed przepływomierz bo w tych silnikach ew. przedmuchy z odmy zakłócają...
Zobacz czy masz dobrze ustawiony czujnik położenia przepustnicy i czy jest sprawny. Sprawdź zawór powietrza dodatkowego "silnik krokowy"
A ja uzywam do tego silnika diagnoskopu firmy Multimetr,robi wszystko ,brak problemów z komunikacjá ,podglád parametrów bajka. :D ...i gdzie podłączasz ten Multimeter?? Kilka konkretów: 1. Silnik NZ czyli na wielopunktowym grupowym wtrysku Digijet NIE MA ZŁĄCZA DIAGNOSTYCZNEGO I NIE REJESTRUJE BŁĘDÓW. 2. Do okręślenia masy powietrza wykorzystuje tylko...
Witam. Mam problem z fiatem CC 700, mianowicie wpadając w dziurę pod domem zleciały mi przewody z zaworu dodatkowego powietrza (wszystkie 4) i nie wiem który gdzie. Zdarzało mi się to sporadycznie co jakiś czas, ale nigdy nie spadły wszystkie na raz. Teraz nie wiem jak je podłączyć. Załączam rysunek poglądowy i proszę o dopasowanie przewodów do opisanych...
Do sprawdzenia rzeczywistego poziomu paliwa nie potrzeba specjalistycznych narzędzi, a jedynie przeźroczysty wężyk + liniał lub suwmiarka. Zmiana dyszy głównej w gaźnikach CV ma znaczenie jedynie przy maksymalnych obrotach silnika, gdyż tylko przy takich warunkach przepustnica sterowana podciśnieniem podnosi się na pełne otwarcie. Przy tym gaźniku trzeba...
Nie mogę zrozumieć jak mają działać obroty 1i1/2 Bo tam nie ma regulacji obrotów wentylatora, jest tylko zawór dodatkowego powietrza i 2 "biegi" pompki paliwa. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
W czym problem? Duża ilość wody w instalacji to same zalety, a jak jeszcze układ dobrze działa w grawitacji toś wygrał los na loterii. Trzeba dołożyć zawór mieszający, najlepiej z siłownikiem i regulatorem pogodowym np. Tech ST-431 Można dodatkowo doposażyć w sterownik pokojowy, który może współpracować z ww regulatorem w przypadku którego regulator...
Widzę że potrzebujesz raczej nowej obudowy filtra powietrza, bo tej nie ma już jak przykręcić i z tego powodu masz problemy ze spadaniem z gaźnika. Jak zatkasz otwór nr. 1 to skąd silnik będzie brał powietrze do przyrządzenia i spalenia ładunku? Wkład filtra powietrza (gąbkę) można umyć w benzynie, tyle że chińskie gąbki puchną od benzyny i muszą one...
Pytanie. Czy jest zagazowany?
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
Boże chroń przed wymieniaczami silników krokowych !!!!!!!!!!!!! X20XEV ma elektrozawór dodatkowego powietrza z boku przepustnicy - wtyczka na 2 przewody ( - dla fanów krokowych) 1. Demontujesz całą przepustnice i szorujesz z nagaru (idealnie brzegi przepustnicy) 2. odkrecasz 2 imbusy rozbierasz i czyścisz zawór - szczególnie kikukrotnie nalewasz WD...
Pod kolektorem ssącym jest przewód gumowy w kształcie litery U, łączy kolektor ssący poprzez zawór powietrza dodatkowego z filtrem. Sprawdź ten przewód gumowy i ten zawór. Sprawdź czy pozioma klapa wewnątrz urządzenia jest ustawiona zgodnie z instrukcją.
Woda w zewnętrznym kominie oznacza błędny montaż komina. Komin masz niefabryczny, to trudno powiedzieć co masz za problem, prawdopodobnie woda przez nieszczelny komin spalinowy dostaje się na zewnątrz i spływa do kotła. Na zdjęciach widać, że Twój instalator do profesjonalistów nie należy. Inne problemy są następstwem powyższego. Radzę nad kotłem zamontować...
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Zawór dodatkowego powietrza stoji i ma za bogato.
Po wymianie uszczelki pod głowicą bmka 1.9 benz. m43. Kręci i nie odpala, pompa paliwa działa, ale nie ma iskry. Wyskoczyły błędy: Zawór zmiennej geometrii kolektora dolotowego 112 Zawór przewietrzania zbiornika z węglem aktywnym 113 149 - Zawór powietrza dodatkowego 120 - Przepływomierz powietrza i co dalej nie mam pojęcia, co się stało, pomocy.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
http://obrazki.elektroda.pl/8988466400_1... O ten zawór mi chodziło. Nazywają go "zaworem odpowietrzenia skrzyni korbowej". W diagnostyce tzw. wolnych obrotów w/w silnika to podstawowy element do sprawdzenia, a najczęściej do wymiany. Jest sprawcą 75% problemów. Jeżeli masz wątpliwości to go wymień bez zastanowienia. jego nieszczelność...
Pod kolektorem ssącym jest zawór dodatkowego powietrza - zobacz czy jest sprawny. Jest zaraz obok rozrusznika.
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
Narysowałem sobie kiedyś schemat bo sam nie mogłem nigdzie znaleźć ale gdzieś go posiałem :(. Mogę Ci jedynie podpowiedzieć co do czego służy. - Czujnik przegrzania, ten po prawej na zdjęciu(2 kabelki 4 śrubki) po osiągnięciu jakiejś tam temperatury styki zwierają. - Czujnik płomienia, to po prostu przełącznik krańcowy i "szklany" pręcik który się wydłuża...
To nie czujnik a zawór dodatkowego powietrza .
Witam dzisiaj po podpięciu pod obd pokazało mi błąd na silniku "elektrozawór powietrza dodatkowego" i przepływomierza. I teraz pytanie co to jest ten zawór powietrza dodatkowego ?
Elektronika kompresora wisi w szafeczce na ścianie, do samego kompresora idą przewody i rurka do czujnika ciśnienia. Takie było założenie od początku, że sterowanie będzie osobno. Teraz to czasówka na siemens Logo, ale bardziej wyrafinowane oprogramowanie chcę napisać, bo projekt ma znacznie więcej bajerów. Samo spuszczanie powietrza z kompresora można...
Problem rozwiązany. Był uszkodzony zawór dodatkowego powietrza przy przepustnicy. Wymieniłem na drugi -używany.
Witam. A sprawdzałeś zawór dodatkowego powietrza ?
Zawór powietrza dodatkowego jest nowy Forda.
Sprawdź gumowy łącznik pomiędzy zespołem rozdzielacza paliwa , a kolektorem ssącym oraz gumowe kolanko łączące zawór dodatkowego powietrza z kolektorem ssącym.
masz u siebie coś takiego jak zawór powietrza dodatkowego , taka gruszka i wchodzą w nią dwa przewody powietrza , sróbuj ją wymyć benzyną ekstrakcyjną ,a czujnik temp. też sprawdż
znalazłem że w silniku 1,3 NZ jest zawór dodatkowego powietrza wie ktoś gdzie on sie znajduje?
Audi jest z 1987r CYGARO poj. 2,2l moc 115KM, 5 cylindrów z mechanicznym wtryskiem benzyny. K-Jetronik. Na bęzynie autko działa ok, były wcześniej drobne problemy ale znalazłem przyczynę (sparciały przewód podciśnieniowy). Jeżeli jest to typowy K-Jetronic, to być może wymaga regulacji, lub niesprawny jest zawór dodatkowego powietrza biegu jałowego -...
Gwoli ścisłości Gree frematch. Czyli Ty miałeś akurat to rozwiązanie na myśli? Na pierwszy rzut oka wygląda ono dużo lepiej niż to od Midea ( Rotenso to chyba jakiś klon Midea), bo ma dwa czujniki temperatury. Rozwiązanie Midea tych czujników nie posiada. W każdym razie w znalezionej przeze mnie dokumentacji żadne czujniki nie występują. Jednak pierwsze...
Nie wiem czy kolega rozwiązał już swój problem postaram się jakoś odpowiedzieć 1) Ma kolega całkowicie rozregulowany silnik bo czarny dym to najprawdopodobniej źle ustawiony zapłon ale i tak to nie pasuje do niczego Bo biały to woda, niebieski to olej ale czarnego nie spotkałem. Ustawianie zapłonu zależy od prędkości obrotowej. W żadnym przypadku NIE...
Taśmą "zaszczelnione"? Zapomniałem dodać, że w tym aucie nie ma silniczka krokowego. W jaki sposób sprawdziłeś elementy o których wyżej pisałeś? Zawór dodatkowego powietrza sprawny?
tak, tam występuje zawór dodatkowego powietrza biegu jałowego. niekiedy on też może być przyczyną. sugeruje sprawdzić też przepustnice, czy wcześniej jakiś magik nie grzebał np. przy tps.
Może ktoś wrzuci zdjęcie tego silnika krokowego z Focusa, też jeszcze go tam nie widziałem. Za to zawór dodatkowego powietrza widywałem w Fordach od Escorta Zeteca do dziś. Przemywanie i smarowanie dawało różne efekty. Ogólnie nie polecam.
I myślisz że w tym siedzi silniczek który dał by radę odchylić przepustnicę? :D To tylko czujnik położenia przepustnicy. IACV to zawór dodatkowego powietrza i w tym modelu jest zamontowany chyba od spodu w kolektorze ssącym, ale wątpie żeby to on był przyczyną problemów z obrotami.
Dołączam dość prymitywny rysunek, ale myślę że każdy kumaty powinien go zrozumieć. "Kranik do odpowietrzania" nie jest kranikiem do odpowietrzania a kranikiem do odwadniania pompy. Musi być zamknięty. Poczytałem trochę na forum, i wyczytałem że trzeba zalać rurę ssącą do pełna. Okazało się że nie ma na dole zaworu zwrotnego, albo jest ale najwidoczniej...
Potrzebuje wskazówki w kturym miejscu znajduje sie dodatkowy zawór powietrza w MAZDA 323F 1.8 16V rok prod. 1991 ( robi on problemy z obrotami wolnymi gdy silnik jest ciepły)
Zawór do "wtrysku" dodatkowego powietrza do układu wydechowego, służy do redukcji zawartości HC w spalinach.
Witam miałem podobny problem w golf II 1.8 gx przy odpaleniu falowały obroty a nie raz zgasł jak się nagrzał to było oki. ewidentnie brakowało ssania. na początku myślałem ze czujnik termiczno czasowy wymieniłem zawór dodatkowego powietrza na nowy i problem się zakończył. używki są często uszkodzone dlatego warto zainwestować w nowy jeśli się uda znaleźć....
Myślę że kolega sirTIM nie ma racji. Kod 35. Sygnalizowana usterka nierównomierność prędkości obrotowej biegu jałowego (przekraczająca 100 obr/min) Przyczyna: uszkodzony zawór dodatkowego powietrza lub wadliwe jego podłączenie,nieszczelny przewód podciśnieniowy prowadzący do serwa hamulców albo nieszczelny przewód podciśnieniowy przy zespole wtryskowym(...
Mam forda fiestę 96 rok silnik 1,3 Endura przy zimnym silniku samochód odpale a po chwili gaśnie i tak kilka razy kiedy odpali nie chce wejść na wysokie obroty tak jak by go dławiło i miał za mało powietrza. Kiedy się nagrzeje jest lepiej samochód nie gaśnie i wchodzi na obroty lecz nie jest zypełnie tak jak powinno jest przytłumiony. Przy przyspieszaniu...
Kwestia jest taka, że mam 4.62V na plusowym na zapłonie i 3.22V na pracującym silniku. Sterujący na zapłonie 700Ohm do masy i 130Ohm na pracującym. Obydwa przewody idą do sterownika wtrysku. Coś jest nie tak tylko nie wiem co. Schemat pokazuje, że na tej lini "15" o której Ty chyba mówisz jest zasilany również zawór dodatkowego powietrza zawór odparowacza...
zawór powietrza dodatkowego zaworu powietrza dodatkowego system dodatkowego powietrza
canon eprom diagnostyka wtrysków delphi spieniać mleko magnifica
daniel rakowiecki kierunkowskaz skuter
Moment dokręcania misy olejowej Peugeot 3008 1.6 THP Naprawa testera LCR-T7: Diagnostyka i rozwiązania