Volvo i Man podobna usterka pompa też... Jeśli zawór przelewowy OK, to pompa do naprawy. Po sprawdzeniu instalacji paliwowej niskiego ciśnienia
Chodziło mi, gdzie jest w samochodzie czy w samym sterowniku brak ciśnienia. Papa prawna, olej idzie na przelew. Ewentualnie zawór przelewowy zacięty albo nie wyregulowany.
witam mam problem z edc 3775 lub 3779 wymieniłem zawór przelewowy i zawór elektryczny na pomie ale problem zostaje podczas jazdy pod obciązeniem co robic czy mam jeszcze cos może wyczyścic ?
Z wlasnych obserwacji i doświadczeń z tego forum: Niskie cisnienie na filtrze ok 5.5bar na biegu jałowym - wyzsze to filtr zasadniczy zapchany, niższe to na ogól zapchany filtr w pompce ręcznej lub separator. Dopiero potem resztę sprawdzasz, jak np mprop - z moich doświadczeń im lepiej tym mniej, na ogół od 4-7%, im wyższa liczba tym większe prawdopodobieństwo...
Zasil tą pompę bezpośredni ze zbiornika tekalanem, czy innym przewodem, albo się zapowietrza, albo jest coś przytkane- nie wiem, czy w smoku występuje zawór zwrotny? Jak sprawdzisz wszelkie drożności, zaworki przelewowe i szczelności i dalej nic -całkiem realne jest, że pompa wysiada.
Witam. Skoro pękł przewód, to znaczy że było w nim zbyt wysokie ciśnienie /o ile nie był popękany/. Po pierwsze - sprawdzić zawór upustowy /przelewowy/, i sprawdzić ciśnienie max jakie w nim panuje. po drugie - sprawdzić działanie samego siłownika skrętu /ruchliwość w obie strony, uszczelniacze w nim samym. /Przy uszkodzonych uszczelniaczach olej też...
Zacznij od próby przelewowej bo bez jakichkolwiek podmian z innych aut będziesz wiedział co z wtryskami. Przy okazji sprawdzisz zawór na szynie czy nie puszcza paliwa. Sprawdzanie ciśnienia po wysokiej stronie to ryzyko i odradzam.
Witam a na serwisie sprawdzali cisnienie paliwa przed pompą wtryskową?? Moze zawór przelewowy nie utrzymoje dostatecznie duzego cisnienia badz. Do sprawdzenia zostaje kont wyprzedzenia wtrysku, wtrysk prowadzacy. Jak to bedzie wporzadku pozostaje sprawdzic sprezanie na tłokach.
Witam.Utrata mocy w układzie hydraulicznym wiąże się sie oczywiście ze zbyt małym ciśnieniem.Jeżeli w układzie był zmieniany olej to hydraulika powina sie odpowitrzć.Trzeba trochę ,,popracować"na postoju wciągarką i myglarką.Jeżeli rozdzielacz był regenerowany to teraz trzeba wyregulować zawór przelewowy.Wkręcamy manowetr do siłownika myglarki(jest...
Pompka w momencie gaszenia wypompowuje paliwo z pompy i filtra paliwa, i gdy zawór przelewowy jest uszkodzony, ("latająca kulka" -częsta usterka tych zaworów także w MAN) paliwo jest uzupełniane z przewodu powrotu. Po 2 sekundach gdy silnik nie gaśnie, zawór wraca do położenia otwartego aby wyrównać podciśnienie a silnik jeśli dalej pracuje to w tym...
Witam, wiem że temat był poruszany na forum wiele razy ale mam pytanie odnośnie przeprowadzenia testów przelewowych poszczególnych wtryskiwaczy. Wyświetla się błąd EDC 3779. Zawór ograniczający ciśnienie na listwie CR szczelny. Test przyśpieszania nie wskazał bezpośrednio na któryś wtryskiwacz. Dane odczytane MANCAT'S bieg jałowy -ciśnienie paliwa 5,3...
Nie wiem co siadło - diagnostykę trzeba zrobić. Trzeba podpiąć pod komputer i zerknąć w parametry pracy silnika. W pierszej kolejności niskie ciśnienie i filtry paliwa. Następnie zawó Mprop i jak wartość procentowa za duża to sprawdzić zawór bezpieczeństwa. Jak tam będzie ok to próba przelewowa i może tam coś wyjdzie. Itd itd. Jak sam widzisz możliwości...
Filtry wymieniłem a moze to być mprop albo zawór na listwie? nie wtryski? wywala błąd i traci moc jak jedzie pod górę załadowywany Może być mprop, może być zawór na listwie, mogą być wtryski - diagnostyka się kłania. Bez kompa i we własnym zakresie możesz sobie zrobić jedynie próbę przelewową. Ale moim zdaniem lepiej podpiąć pod kompa i zobaczyć ile...
Problem mam nadzieję rozwiązany - wykręciłem zawory przelewowe z listwy i pompy paliwowej, przedmuchałem je powietrzem, dodatkowo po wykręceniu tego z pompy paliwowej były na nim 2 metalowe opiłki. Po ponownym wkręceniu i odpowietrzeniu póki co nie było problemu z odpalaniem.
Filtry zostały wymienione na samym początku i zaworek przelewowy przy obudowie filtra więc została wymieniona cała pompa (wysokiego i niskiego +mprop) i poprawy nie ma z niskim ciśnieniem. Zawór na listwie nowy. Dodano po 8 Co do zaworu DBV to przeciwcisnienie pokazuje ok 0.5-0.7 bar na jałowym, klapka na wydechu chodzi i podczas testu działa wszystko...
Pompa kaput, ciśnienie nie może być wyreguowane po niskiej stronie. Testy należy uzupełnić pomiarami "mechanicznymi" aby wyeliminować czujnik ciśnienia. Sprawdzić należy też odpowietrzenie filtra paliwa na końcu uchwytu. Za ciśnienie wewnątrz pompy odpowiada zawór przelewowy na korpusie pompy ale pomiar jest przed filtrem paliwa, czyli pozostaje jeszcze...
Niestety 9% to bardzo zły rezultat powyżej 10% zawsze wali błędem. Wskazuje to na to że musisz wykluczyć wtryski robiąc próbę przelewową oraz sprawdzić czy zawór awaryjny na listwie nie puszcza paliwa. Jeśli wyjdzie że wszystko jest ok to proponuję wymienić zawór MORP gdy to nie przyniesie rezultatu dopiero wtedy należy sprawdzić pompę mając pewność...
Witam Proszę o pomoc , [ MAN z silnikiem COMMN RAIL D 20 ]również wyświetla się błąd EDC 03778-10 , oczywiście autem daje się jeździć , tyle że przy zmianie biegów jest chwila namysłu aby silnik dostał swoją moc . Ale ostatnio doszedł jeszcze jeden problem , a mianowicie problem z odpalaniem , wystarczy żeby mama pozostawić na około 1 godź. . Aby go...
Jakby były nieszczelne na zaworach przelewowych to tak, a jak rozpylają paliwo czy nie leją?
Zanim zaczniesz rozbierać silnik i w ciemno wymieniać, podłącz go gdzieś pod komputer i sprawdź wartość regulatora ciśnienia (m-Prop) dla obrotów jałowych powinno być ok 4-6%. Możesz też zobacz jakie było zasterowanie w momencie wystąpienia błędu jeśli komputer na to pozwoli. Jak już będziesz miał go pod komputerem sprawdź jakie wartości są w równoważeniu...
Dziś rozkręciłem zawór regulujący ciśnienie. Karcher zaczął włączać i wyłączać się prawidłowo, tylko z tym że jeszcze jest za niskie ciśnienie około 150 bar podczas używania lancy. Zauważyłem jeszcze jednen szczególny mankament ( przedstawiony na filmie poniżej). Po włączeniu karchera ciśnienie wzrasta do około 300bar i wyłącza się. Bez używania pistoletu...
Podmieniłem z MANa zawór przelewowy (z tyłu na listwie). Przejechałem 50 km, problem nie wraca. Widocznie nowy, który zmieniłem, poddał się na samym początku.
Czasami jest kilka ziaren piasku na białym Zawsze się coś znajdzie ale niewiele, tankowanie AdBlue widziałem już z różnych pojemników brudnych pistoletów itp. wiec.. Myślałem żeby na tym przewodzie, przed pierwszym filtrem białym zamontować filtra paliwowy przelewowy dopasowany od czegoś, no ale w zimie będzie problem z krystalizacją. I nie wiem czy...
http://obrazki.elektroda.pl/6497851300_1... Urządzenie wykonane na potrzeby własne, ale może być wykorzystane dla potrzeb profesjonalnych. Urządzenie może łupać drewno o długościach; 0,33 0,5 1,0 m. Urządzenie może pracować w pionie i poziomie. Wykonanie w warunkach garażowych; spawarka, wiertarka, elektronarzędzia i narzędzia ręczne. Minimalne...
Wszystkie odpowiedzi należy wziąć pod uwagę, ale odpowiadając na twoje pytanie to te połączenia na gumowe redukcje nie są wytrzymałe i nie odporne na gotującą wodę. Pamiętać też należy że woda płynąc pod górę chętnie rozlewa się na boki i to powoduje nieszczelność. Jeśli już, to kolanko z prawej strony skieruj do góry i przedłuż ponad poprzeczną rurę...
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
W zbiorniku V nie ma powietrza mimo że nabija spreżrka normalnie do zielonego pola na manometrze a potem odbija. Czyli co tam może nawalac? Ten zawor przelewowy cos? Ciężko mi sobie wyobrazić jak to działa. Ten zawor puszczał troche powietrza na zbiornik V, wiec żeby tak sie nie stało to dociągnąłem ten zawór. A teraz sie okazuję że ten zawor ma zasilić...
nie mam już do niej siły może być to wina akumulatora hydraulicznego? A wiesz jak działa akumulator hydrauliczny? Zauważyłem również , że jeden przewód idący z pompy (sekcja nr2) do dużego rozdzielacza wibruję i "brzęczy" cały czas... kupiłem serwis manual do niej i przewody są dobrze wpięte ( jak ktoś potrzebuję to podzielę się za darmo) Sprawdź między...
1. Jeżeli kolektor będzie poniżej istniejącego naczynia wzbiorczego to nie ma konieczności montowania dwóch zaworów odcinających zasilanie i powrót z pieca do bojlera oraz nie ma potrzeby montowania naczynia przeponowego. 2. Jeśli będie montowany powyżej to istnieje taka konieczność. Oprócz tego należy zamontować manometr, zawór do uzupełniania cieczy,...
Odkręć węza od siłownika i wkręć w końcówkę manometr. Zasteruj dźwignią tak by ciśnienie poszło właśnie do tego węża. Jako że jest zaślepiony manometrem pomiar pokarze ci maksymalne ciśnienie przy jakim otwiera się zawór przelewowy.
Dzień dobry. 1. W jakim celu "dotykany" był zawór przelewowy ? 2. Z tym manometr lepszy gorszy to bym nie przesadzał, sprawdzic tabliczkę znamionową i dobrać manometr. Prędkość zależy od wydatku a nie ciśnienia (oczywiście odpowiednie potraktowanie zaworu przelewowego powoduje ze "wydatek" pompy idzie na przelew.
Pokaż zdjęcie tego orbitrola. W mtzcie widywałem różne orbitrole, jedne miały zawory przelewowe inne nie. Ty masz zapewne taki bez zaworów wiec ten zawór przelewowy musisz dokupić. Takowy z manometrem można kupić na allegro za około 150zł.
Pomiar: - temperatury oleju, także układ do podgrzewania, chłodzenia oleju hydraulicznego do 50-60 stopni, - ciśnienia przed i za zaworem zwrotnym, - wydatku (przepływu), Zabezpieczenia: - zawór bezpieczeństwa, przelewowy, - zawór kulowy do odprężania instalacji, jeżeli zawory będą często wykręcane przez "laików", - regulator przepływu, Najlepszym dla...
Ciąnienia przed rozdzielaczem nie będzie jak zasterujesz rozdzielaczem do opory. Znaczy tak by otworzył sie zawór przelewowy najlepiej sprawdzając to na wyjściu hydr. zewn. Manometr np. glicerynowy kup za 30 zeta i podłącz. Wszystko powie.
Może scielo klin przy pompie lub zawór przelewowy jest zablokowany..
Witam Ja stosuję do palnika podsysającego przerobioną pompkę od chińskiego skutera.Wszystko razem z napędem mieści się w rurze 1" o dł.1 m /zdjęcia na Forum/. A gdyby tak linka do tej pompki? Poproszę. Dodano po 38 Sawek dobrze kombinujesz z bezpośrednim zasilaniem pompką palnika olejowego Mój układ testowy to beczka 60l z wkręconą zamiast korka moją...
Nigdy nie miałeś a może teraz właśnie masz. Dla świętego spokoju i konsekwencji zmierz ciśnienie oleju. Jak zawór przelewowy stoi to będzie sadzić ciśnienie aż coś puści.... u Ciebie już puściło Podaj model auta i silnika
Sterowanie zostaje ori. Co masz na myśli z tulejka? Nic takiego nie mam i w dok. Nie widziałem? Tak pompa ma zawór przelewowy, wczoraj manometr pokazał mi 5,5 bara więc obniżyłem...
Jeśli jest to vp44 to pompa wstępna jest elektryczna czy tak? Specyfikacja: Pompa zasilająca Typ elektronicznej pompy zasilającej.....EKP3D Ciśnienie zasilania przy pracującym silniku (przy wszystkich obrotach i obciążeniach).....+20 do +80 kPa Ciśnienie zasilania przy uruchamianiu silnika korbą. ....+20 do +30 kPa Ciśnienie należy mierzyć na wlocie...
Ciśnienie pompy uzupełniającej zawór przelewowy bezpośrednio na wyjściu z pompy, ustawiony na 220bar, otwarł się. Ciśnienie pompy głównej, zawór przelewowy bezpośrednio na wyjściu z pompy, ustawiony na 220bar nie otwarł się, manometr pokazywał 100-150bar, w tej granicy się wahał. Czyli to już pewne, winna pompa główna.
Raczej masz niesprawny manometr, bo nie ma możliwości cokolwiek by się działo że zimny ciepły dodajesz gazu nie ma żadnej reakcji wskazówka zawsze musi drgnąć coś tam nie coś nie da się inaczej. Nawet jakby ci się zawór przelewowy w pompie otwierał przy tym i jednym barze to zanim zareaguje po dodaniu gazu to zawsze jest drgnięcie wskazówki manometru...
Brak filtra skośnego na instalacji, chroniącego kocioł gazowy przed syfem z CO. Źle To ciekawe, ta srebrna kwadratowa puszka w łazience to naczynie przelewowe a nie przeponowe. Skąd w takim razie bardzo wysokie ciśnienie na piecu? Pod naczyniem przelewowym jest widoczny zawór, sprawdź czy jest otwarty, jak nie to go otwórz, ale powoli, i obserwuj czy...
W normalnej eksploatacji one nigdy się nie otwierają bo zawór przelewowy jest ustawiony na niższe ciśnienie Widzę,że sie przygotowałeś i bardzo dobrze. Może to być objaw źle ustawionego zaworu szokowego na tym wyjściu na siłownik? Rozebrałeś i zostałeś z ręką w nocniku. Podkręć ten zawór, który się nie zamyka . Metodą prób i błędów znajdziesz najlepsze...
Ok, tak zrobię. Jest po prawej stronie tylko jedna wajcha. A z tematu z orbitrolem nic nie wywnioskowałem, jedynie to, że zawór przelewowy może być źle wyregulowany. Takiego podobnego nie widziałem. Wiem natomiast, że jest zawór przeciążeniowy przy pompie (taka tulejka na sprężynie) i zastanawiam się, czy to jest to samo. BTW: czy ktoś wie do czego...
W rozdzielaczu jest zawór przelewowy?. Mile widziany manometr żeby można wyregulować przelew.
Witam, proszę o jakąkolwiek pomoc. Pacjent Volvo FL 6, 220 KM, 2001 rok, problem z ciśnieniem oleju. Po rozgrzaniu silnika i przejechaniu około 20 km zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Wymienione panewki główne i korbowodowe, wymieniona pompa oleju bo miała rysy, zalany świeży olej Rimula 15w40, nowe filtry Filtrona i problem nie znikł. W miejsce...
Witam kolega Mirrzo napisał :Najważniejsze ciśnienie w instalacji rozwijając temat uściślę że :ciśnienie w instalacji jest ważne ,ale dla czego ? Ciśnienie w systemach otwartych jest to słup wody od najwyższego punktu instalacji (górny poziom w naczyniu przelewowym) a punkt wpięcia manometru, mierzony w metrach w lini prostej pionowej np manometr został...
Cześć! kupiłem sobie taki problem- MF 6290 dyna6 2011 wsio sterowane LSem. Ciągnikiem wróciłem na kołach 200km brak jakiś dziwnych objawów. Po 2 dniach odkryłem trochę problemów. Jak się dobrze zagrzeje i trzymam kierownicę skręconą w skrajnej pozycji to potrafi zgubić ciśnienie na skryzni, zapala się kontrolka i przestaje jechać. To chyba najlepszy...
Pisząc wszędzie miałem na myśli, różne urządzenia. Biorąc pod uwagę rozdzielacz z władka możesz sprawdzić oddzielnie sekcje jak i pozycje rozdzielacza. Opuszczanie i podnoszenie jednej i drugiej sekcji. Na pewno da Ci to jakiś pogląd na szczelność rozdzielacza. Zaraz za pompą nie założysz manometru, ponieważ olej koniec końców nie znalazł by nigdzie...
Mierzłeś ciśnienie manometrem na filtrze? zdemontuj pompę podająca, rozkręć. W Środku są dwa tryby wyjmuj je i zobacz ściany (jak widać ślady na ścianach że tryby się obracają, pompa do wymiany) Sprawdź jeszcze zawór przelewowy Dodano po 3 Uruchom silnik i pozostaw na obrotach 500 obr./min. Odczytaj wartość ciśnienia, najniższa dopuszczalna wartość...
Kolego masz dynamiczną kontrolę ciśnienia. Biały czujnik działa odwrotnie czyli jak nie ma ciśnienia to jest rozwarty a jak jest ciśnienie rzędu 1,6-2 bar i powyżej to jest zwarty. Sygnał z tego czujnika jest brany pod uwagę dopiero po przekroczeniu 2000obr/min. Moim zdaniem masz problem z zaworem przelewowym na pompie, zawór może się zacinać. Wkręć...
Cześć, po prawej stronie są 2 zawory przelewowe od siłowników obrotu które uruchamiają się podczas przeciążenia czyli np. jak masz rozłożoną na maksa łyżkę i załadowaną puszczasz obrót i wtedy ona jeszcze kawałek się obraca jakby ich nie było to byś miał gwałtowne zatrzymanie. Nie ruszaj go gdyż on odpowiada tylko za obrót. Manometr podepnij na wejściu...
Jest to najprawdopodobniej zawór przelewowy. pełni on funkcję taką że gdy podnośnik jest na maksa uniesiony to powoduje on tzw bajpas co nie spowoduje uszkodzenia elementów współpracujących ciśnieniowo komplet naprawczy powinieneś do tego dostać poszukaj głębiej
A z czego i jak się wpiąć aby zrobić smarowanie ciśnieniowe czytałem o wykorzystaniu pompy wspomagania z jakiegoś małego samochodu np renault Clio czy opel corsa lecz nie wiem jak się zabrać za podłączenie i odejście oleju przy kompresorze Pompa oleju jest na końcu wału wraz z zaworem przelewowym i manometrem. Nie pamiętam czy są tam króćce na filtr...
Nissan Navara 2008 2,5 DCI bardzo ciężko odpala na zimnym, po rozgrzaniu i zgaszeniu i natychmiastowym odpaleniu odpala (prawie) dobrze. Co zostało zrobione: - odczytanie kodów błędów (brak błędów) - odczytanie ciśnienia na rampie komputerem (400-1000 bar) - podłączenie fizycznego manometru do szyny i odczytanie ciśnienia (ciśnienie zgadza się z tym,...
Zastosować manometr obok kotła w najniższym munkcie instalacji, bądź wykorzystać otwór w naczyniu przelewowym na jego dolnej części i zastosować rure sygnalizacyjną. Poprostu wstawiamy tam zawór i podczas napełniania układu go otwieramy. Gdy zacznie z niego lecieć woda to oznacza że zaraz będzie się przelewać. A tak wgl to napewno będzie słychać szum...
zawór przelewowy naciska kulkę płaską powierzchnią, centralnie i jest tam ślad od niej, powierzchnia stożkowa NIE uszczelnia, kulka + gniazdo ten element powinien być szczelny, powinno się koniecznie wymienić zestaw o-ringów na tym zaworze, łącznie z tym białym podporowym, spadek ciśnienia po wyłączeniu myjki spowodowany jest uszkodzonym zaworem potrzymania...
Raczej na chłodnym Na chłodnym silniku to możesz wodę uzupełniać, płyn chłodniczy rozgrzewając się do 90-95 stopni znacznie się rozszerza i powoduje zwiększenie ciśnienia nawet do 1,2-1,3 bar. Zawór przelewowy w zbiornikach otwiera się już przy 0,9 bara, a im starszy rzęch tym może szybciej przelewać lub odwrotnie, zablokowany zawór rozwali nawet chłodnicę....
Myślę, że o biegunowości zasilania silnika nie muszę wspominać, bo mam nadzieję, że podłączyłeś prawidłowo. Więc zostaje zacięty elektrozawór opuszczania lub zawór przelewowy (ten z kontrnakrętką za elektrozaworem). Wtedy olej spływa do zbiornika. Odłącz siłownik i wkręć manometr, zobaczysz jakie masz ciśnienie na wyjściu. W razie problemów rozbierz...
W tym wypadku, pompa wytwarza ciśnienie nominalne Ciśnienie tak ale nie znamy wydajności pompy przy tym ciśnieniu. Dziś zrobiłem tez drugi test, wstawiłem w przewód hydrauliczny manometr i zawór, uruchomiłem silnik na około 1800 obr i zamknąłem zawór, ciśnienie na manometrze wzrosło do 160bar i obroty silnika mocno spały. Przy drugiej próbie ciśnienie...
Dzięki. Sprawdziłem ręcznie dokręciłem na maksa zawór - raczej wcześniej też był dobrze dokręcony ale zrobiłem jeszcze ok pół obrotu - nie wiem czy to mogło być przyczyną? Jeszcze dopowiem, że gdy wzrasta ciśnienie to piec wydaje dziwny wysoki dźwięk - zaczyna piszczeć. Czy da się to jakość sprawdzić co rzeczywiście jest przyczyną ?
Nie, nie. Tylko to co w zbiorniku. W siłownikach i przewodach trochę zostało. Dodano po 5 Chyba już wiem dlaczego pompa mi pękła... Po zamontowaniu manometru na sprzęt kopiący okazało się, że zawór przelewowy był tak dokręcony, że wskazania na manometrze wychodziły poza zakres 250bar! Na ładowaczu było pewnie podobnie, ale tam Odkręciłem wcześniej śrubę...
Może zawór przelewowy się zawieszać przy pompie oleju. Jeśli panewki były by zużyte to był by stuk dochodzący z okolic wału korbowego a na ciepło na biegu jałowym by grały zawory dodatkowo (szklanki). Zmierz manometrem ciśnienie na gorącym silniku.
Autorze tematu nie sugeruj się siłą innego siłownika gdyż może być większy, sprawniejszy, lepszy. Zakup manometr i sprawdź ciśnienie na wyjściu jednej z sekcji rozdzielacza - to wyjaśni wszystko. Tak wróżąc z kuli wywróżyć można, że zacięty jest zawór przelewowy w rozdzielaczu poprzez zanieczyszczony olej.
Znalazłem urządzenia które mogą być zaworem przeplywowym Atos HR- 012 Daj lepsze zdjęcie jeszcze raz. Zawór przelewowy musi być na głównych "klockach" przy agregacie. Szukaj coś w tym rodzaju: https://obrazki.elektroda.pl/7847382900_... Ten zawór z niebieskim pokrętłem przy manometrze odkręcony na full.
Czyli według tego co pisze grzecho muszę dołożyć drugi zawór przelewowy. Rozumiem że musi on być zamontowany na zasilaniu przed rozdzielaczem tak? I czy taki zawór wystarczy? https://www.sklepdlarolnika.pl/pl/p/ZAWO... Do tego oczywiście dołożę manometr.
Tak rozdzielacz posiada zawór przelewowy tylko jeszcze się nim nie bawiłem a manometr założę i zobaczymy jakie ciśnienie. Czyli zmiana na mniej wydajną pompę nic nie zmieni? Myślałem że spadnie obrót oleju i nie będzie się grzać.
Domowy sposób na samodzielną budowę sprężarki. Potrzebne materiały: - agregat ze starej lodówki ( 0zł ) nr 1 - zawór z manometrem (w moim przypadku produkcji włoskiej kupiony w OBI - 55 zł) nr 2 - gaśnica samochodowa ( w promocji w REAL-u 15 zł) nr 3 - filtr paliwa do malucha ( 2 zł ) nr 4 pozostałe części kupiłem w sklepie z hydraulkią: - złączki i...
Wg. instrukcji Dimplexu PC, ciśnienie robocze to 2 -2.5bar. Gdzie w specyfikacji zaworu Flamco ciśnienie przelewowe to 2.25 - 2.65 https://obrazki.elektroda.pl/9842578900_... https://obrazki.elektroda.pl/4560223300_... https://obrazki.elektroda.pl/7165294200_... https://obrazki.elektroda.pl/7093121200_...
podepnij manometr pod gniazdo hydrauliki zewnętrznej(tam gdzie podłączasz kipowanie) jak będzie mniej niż 16Mpa to rzeczywiście pompa albo zawór przelewowy pompy.A jak podniesie i go zgasisz to szybko opada?Jeśli moment i opadnie to pewnie uszczelnienie tłoka albo rozdzielacz.
Witam. 3 czy 4 takie przypadki miałem. Zacznij od pomiaru ciś. oleju na zimnym silniku. Mi za każdym razem kończyła się skala na manometrze (10 bar). Zawór przelewowy w pompie ma się otwierać przy +/- 7bar. W ciemno zalecam wymianę pompy oleju.
A od kiedy to pompa decyduje jakie ma ciśnienie?? O ile mnie dobrze uczono pompa zębata jest do 250bar... A ta pompa nie ma żadnych zaworów więc o ciśnieniu decyduje tylko orbitrol.... Zmieniłeś ten olej jak pisałem?? Szkoda ze nie ma danych o przekładni napędzania pompy to by więcej można by było powiedzieć.... 99% jest zacięty zawór przelewowy Jakby...
Pompa + reduktor hydrauliczny. W czym problem? Dodaj jakis manometr albo czujnik ciśnienia i zawór przelewowy regulacyjny .
No to zawór przelewowy masz obok sekcji pływającej. Na zdjęciu widoczne po prawej stronie obok przyłącza zasilającego. Śruba na ampol i kontra. Manometr wpięty prawidłowo. Czy po wysunięciu siłownika do max i trzymaniu nadal dzwigni na wysuwanie pojawia się jakieś ciśnienie na manometrze? Po naciśnięciu kiprowania jakie ciśnienie się pojawia? Dodano...
często podczas czyszczenia bloku z resztek starej uszczelki lecą paprochy do silnika pózniej potrafią zablokować zawór przelewowy w pompie olejowej... piszesz ze auto zapaliło i było ok a po ponownym odpaleniu ciśnienia brak... wkręć manometr i sprawdz ciśnienie nawet jeśli jest zła uszczelka dół silnika będzie miał ciśnienie...
Pompa nie podaje paliwa. To być może masz to samo co było u mnie - pęknięty karbowany wężyk między pompą i zaworem przelewowym. Jakoś tam dali pompę Nie wiem jak to rozumieć. Sama pompa jest osadzona (wciśnięta) w filtr (o ile pamiętam). Może ją idzie wymienić, ale musiałaby być dokładnie taka sama - to raz, a dwa - to jak drążyłem ten temat, to nigdzie...
2 pompy, jedna pod kabiną, druga z przodu na silniku. Manometr już był wkręcony także nie wiem co tam było. Zatem pompę masz jedną do hydrauliki siłowej. Ta z przodu służy do wspomagania. Pokaż zdjęcia obydwu rozdzielaczy, tego jak są połączone z sobą i tego gdzie jest pompa. Czy siłownik od łyżki jest prosty? Tam są dwa inne rozdzielacze z czego tylko...
Ten manometr na pewno sprawny? Zawór przelewowy pompy może się zacinać.
Ciśnienie pompy olejowej silnika zmierzysz samemu wpinając zamiast czujnika kontrolki manometr. Nie jest powiedziane że to panewki wału bo one mają największy wpływ. Sprawdził bym pierwsze pompę i zawór przelewowy. Lubi się zacinać a sama pompa nie należy do najtrwalszych. Jeśli chodzi o hydraulikę to wepnij manometr w wyjście zewnętrzne. jak nie uzyskasz...
nie wiem czy zawór przelewowy pompy smarowania mi się nie zacina, bo jak go odpaliłem to mi nagle zaczął manometr pokazywać 8 bar przy 600 obr/min potem po około 1min spadło do 5 bar i się tak trzymało albo manometr walnięty, czy diabli wiedzą co jeszcze :(
Witam serdecznie! Przeczytałem wiele wątków dotyczących "podobnego" problemu jak mój, ale nie do końca rozjaśniły mi one mój problem, więc pozwalam sobie zapytać o konkretny przypadek. Otóż mam problem z cieknącym zaworem bezpieczeństwa kotła olejowego (wyjście z kotła na ten zawór jest bardzo blisko przy wyjściu zasilania z kotła, więc myślę, że są...
Na początek zlej olej ze skrzyni i wyciągnij pokrywę z pompą hydrauliczną . Sprawdź zawór przelewowy ten co jest wkręcony obok pompy albo najlepiej od razu wymień koszt ok .60 zeta . Pompę też oblukaj jeśli wyczujesz jakikolwiek luz na wałku pompy to też z nią uciekaj . Przy okazji wymień napęd pompy bo na pewno jest rozpieprzony. Najlepiej gdybyś miał...
Witam Mam problem z podnośnikiem i zatem kilka pytań. Podnośnik podnosi wolno, wymieniłem zawór przelewowy wraz z gniazdem bez zmian, zamieniłem sekcje z wywrotu bez zmian. Wymieniłem pompę na nsz14, chwilę było ok ale jak regulowałem ciśnienie (podczas regulacji prawie max. obroty i ustawienie na 120bar), problem powrócił obawiam się że pompa się uszkodziła...
Wg mnie ta dyskusja nie bardzo ma sens, bo to trochę jak wróżenie z fusów - autor tematu, nie wyłożył do końca kawy na ławę, żeby postawić poprawną diagnozę. Nie podał w jakich okolicznościach to się dzieje, czy tylko pierwszym przełączeniu po długim (nocnym) postoju, czy również zdarza się to na ciepłym silniku lub podczas jazdy. Nie znam LPG TECH-a,...
Kolego kobylak to belarus 952. Ma jedną pompę hydrauliki podnośnika i wyjść zewnętrznych. Druga przy silniku jest tylko do wspomagania. Nic nie kombinuj tylko manometr wepnij i sprawdź ciśnienie jakie jest na wyjściach zewnętrznych. Ruskie rozdzielacze nie są zbyt rewelacyjne. Jeżeli nie ma takiego ciśnienia jakie powinno być to przy rozdzielaczu pod...
Miałem trochę czasu, więc spróbuję podsumować stan myjki na dzisiaj - deklarowane ciśnienie robocze przez Karchera 160 barów - odczytywane na wbudowanym manometrze 140 barów - odczytane z dodatkowego podłączonego manometru serwisowego 135 barów: 1. Wymienione w zasadzie wszystkie elementy w pompie: - komplet zaworków, - zawór przelewowy - komplet ze...
Prosta sprawa. Podłącz do wyjścia zewnętrznego manometr. Jeśli ciśnienie jest w normie usterka ogranicza się do tłoka i rozdzielacza odpowiedzialnego za podnośnik. Jeśli jest male to pompa lub zawór przelewowy.
Zluzuj zawór przelewowy, zasteruj rozdzielacz, zwiększaj stopniowo ciśnienie na zaworze dodając gazu dla utrzymania obrotów i obserwuj manometr. Zobaczysz przy jakim ciśnieniu silnikowi braknie mocy. Obliczeniowo jest ok, tylko czy silnik faktycznie dysponuje tą mocą przy tych obrotach? A właściwie siłownik wykonuje ruch bez obciążenia i gaśnie po wyczerpaniu...
Witam, potrzebuje aby rzucił ktoś fachowym okiem co jest nie tak z tymi schematami (wróciły od mojego profesora z notą: źle!) 1] Zaprojektować układ z silnikiem obrotowym z blokowaniem położenia oraz regulacją prędkości poprzez regulator natężenia przepływu wraz z likwidacją błędów rozruchowych. 1] http://obrazki.elektroda.pl/2532429800_1...
Obieg otwarty cały: http://obrazki.elektroda.net/78_12864712... Może być takie rozwiązanie, ale musiał byś dać drugą pompę zasilającą grzejniki. Zasilanie grzejników poprzez pompę wyprowadź sprzed zaworu różnicowego. Do tej drugiej pompy grzejników zawór różnicowy nie jest potrzebny, bo i tak nigdy nie będzie on działał. Bez tej drugiej pompy...
Tymczasem proszę o Wasze sugestie. Tak jak koledzy wyżej sugerowali do sprawdzenia ciśnienie w zbiornikach (powinno być ok. 8,5 bar) jeżeli jest poniżej 6 bar to zawór przelewowy nie pozwoli zasilić zbiornika zawieszenia pneumatycznego.Równie ważny jest czas napełnienia oraz drożność układu. Manometry w rękę i sprawdzać.
Witam. Na zdjęciu przedstawiony jest typowy zasilacz hydrauliczny. Na płycie zamontowany jest silnik napędzający pompę, obok zawór przelewowy dużej przepustowości ze śrubą regulacyjną u góry. Następnie olej po wyjściu z zaworu rozdzielony jest trójnikiem na dwa układy. Układy te składają się z kostki rozdzielającej z manometrem oraz dwóch elektrozaworów....
A pewny jesteś że to pompa? Na elektrodzie jest do pobrania książka jumza. jest tam schemat hydrauliki. Powinieneś manometrem sprawdziś jakie jest ciśnienie np. na wyjściach zewnętrznych i czy to na pewno wina pompy. Sprawdzić też zawór przelewowy czy na małym ciśnieniu jest zamknięty. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
Zamiast czujnika podpiąć manometr i sprawdzić faktyczne ciśnienie oleju, jak faktycznie jest za wysokie to jest zablokowany zawór przelewowy w pompie Nigdy nie smaruj uszczelki filtra żadnym silikonem !, tylko olej i dokręcenie ręką, zbyt mocne tylko pogorszy sprawę, odkształca się ta część filtra z gwintem i przestaje go prawidłowo dociskać
bieda z nędzą to ciśnienie, jak będę miał pod ręką sprawne auto z takim silnikiem, to pokażę wam jak się zachowuje manometr, widać jak otwiera się zawór przelewowy w pompie. na Waszym filmie widać wyraźnie, silnik ok 2000 rpm, a ciśnienie osiąga ledwo 2 bar, biały czujnik ma próg zadziałania 1,8 bar, na styk, żeby nie włączył się brzęczyk i kontrolka
A więc: 1. co do jednostek nie byłem pewien czy dobrze podałem (sory za błąd) 2. co do zmierzenia wału nie miałem możliwości a blok chciałem zawieść do sprawdzenia osiowości ułożyskowań ale sąsiad stwierdził że: "to nie ma sensu" więc jego wola (i pieniądze) namawiałem ponieważ pękł wał, ale nie chciał.... 3. łożysk wałka rozrządu nie sprawdzałem 4....
to twoim zdaniem jak to prawidlowo mozna zrobic? No podstawa to ręczna pompa hydrauliczna. Można taką kupić, zrobić własnoręcznie mając dostęp do obrabiarek lub zaadoptować z jakiegoś podnośnika. Do siłownika łączysz to jednym przewodem (praca siłownika jednostronna. Powrót siłownika można zrobić wykorzystując sprężynę. Na wyjściu z pompy ręcznie sterowany...
Proszę o wszelkie linki lub polecaną literaturę na temat procesu. Procesu wtryskiwania czy procesu pracy układu hydraulicznego? Tu masz w skrócie dlaczego temperatura oleju nie powinna być zbyt niska ani zbyt wysoka i jak może wpływać na proces wtrysku: http://nastawiacz.pl/tag/wtryskarka/ Jak wyglada taki układ wstepnego grzania Zazwyczaj jest to...
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Jeśli jesteś tego na 100% pewien że zasilanie benzyny jest ok to opisz jak sprawdziłeś że napięcie na wtryskach jest OK. Chociaż nadal twierdzę, że może być coś jeszcze po stronie zasilania benzyną. Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie - być może zawór przelewowy padł i puszcza benzynę. benzyna więc w większości wraca do baku zamiast być wtryskiwana...
przelewowy zawór zawór przelewowy rozdzielacza zawór przelewowy orbitrol
domofon bticino czujnik krancowy internet zawiesza
philips 32pfl9604h czujniki skrętka
Zmywarka Fagor FI-64B wyłącza się na cyklu 90°C Ustawianie zegara 7-21 Optoelektronika: krok po kroku