To że jeździ na gazie nie znaczy że jest jak należy, bo z tego co piszesz można wywnioskować że instalację gazową montował jakiś druciarz co nie ma kompletnie o tym pojęcia. Jeśli zawór co niby masz na przewodzie paliwowym kiedykolwiek działał i się zamykał to i pompę paliwa możesz mieć do wywalenia bo jak się w niej zawór przelewowy otwiera to potrafi...
W tym silniku wtryski to Bosch i nie kończą sie tak szybko zazwyczaj, taki objaw to zbyt niskie ciśnienie paliwa, powodem może być padnięty zawór przelewowy we wtrysku lub czujnik ciśnienia albo sama pompa. Generalnie samemu trudno będzie ci to zdiagnozować i naprawić. Stukanie o którym piszesz nie jest jak sądze problemem, jeśli to takie głuche stukanie...
Moze i masz racje z intrrpunkcją ale do tej pompy to sie nie zgodze spójrz na to Podaję przykład oznaczenia pompy Common Rail Bosch CP1 (tabliczka znamionowa) nr. pompy 0 445 010 004 CR / CP1 K3 / L60 / 10 - 6S CP1 - pompa common rail , wykonanie 1 ( CP 1 , CP 2 , CP 3) K - wykonanie kompaktowe bez zaworu regulacji ciśnienia na pompie z 3 tłoczkami,...
Specjalnie poszedłem do garaż spojrzeć na niego jeszcze raz. A widziałeś kolego przy tych pompach zawór przestawiacza z którego odchodzi przewód z nadmiarem paliwa? To nie Bosch. Dodano po 12 Przepraszam , mogę się mylić. Obejrzałem zdjęcia innych pomp i faktycznie w tym miejscu jest zawór , ale na zdjęciu autora tematu widać przewód przelewowy. W garażu...
(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
Auto zgasło bez powodu. Po próbach odpalenia zakończonych fiaskiem, zepchnąłem auto na pobocze i odczytałem błędy metodą gaz-hamulec (bardzo skuteczna i pomocna) Są 2 błędy: p0251 - Nieprawidłowa funkcja zaworu przelewowego (pompa wtryskowa) p1630 - Za wysokie/Za niskie napiecie zaworu przelewowego (Pompa Wtryskowa) Z tego co wyczytałem na forum to...
Kolego, rozmawiamy jak gęś z prosięciem. Przecież się pytałem czy Bosch, bo nawet nie napisałeś jaką masz pompę. Rozumiem, że to Bosch? To żeś nawet się nie zająknął, że to nie Bosch... Tu nie ma jasnowidzów którzy wiedzą jaki masz osprzęt na silniku. Ale do rzeczy: Skoro masz Lucas Epic - to masz immo. Czy zachowuje się prawidłowo - czyli po włączeniu...
Z tego co ja wiem to pompa daje ciśnienie na wspólną listwę na której jest zawór przelewowy nadmiernego ciśnienia który otwiera przelew.Myślę że dobrze kombinujesz i zawór na listwie jest uszkodzony.Sa dwa rodzaje wtrysku w peugeocie bosch lub simens i w jednym z nich jest takie rozwiązanie.Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie ale kiedys byłem na...
Jakie ciśnienie daje pompa podczas rozruchu gdy usterka występuje? Wymieniłeś świece bo? Taki kaprys czy tamte nie grzały? Poza tym są to wtryskiwacze piezoelektryczne, nie wiem czy próba przelewowa ma sens ponieważ na końcu przewodu z powrotów jest zawór utrzymujący ciśnienie 10 bar na powrocie w celu prawidłowego działania wtryskiwaczy.
Witam Zmywarka jak w temacie z hydrostatem membranowym i pływakiem przelewowym przy płaszczu wodnym na lewym boku. Ogólnie to przejdzie fazę mycia z grzaniem, pierwsze płukanie jakby niepełne bo bardzo krótkie około 1 minuty, wyleje wodę z przerwami pompy spustowej i chwilowym przerywanym dolewaniu, nabierze troszeczkę wody jakby do trzeciego płukania,...
Zawór przelewowy wymieniony i jedna pompa wysokiego ciśnienia wymieniona nadal brak zmian, komunikat się włącza non stop. Zastanawia mnie jedna rzecz która sprawdziłem teraz, powrót z wtrysków leje jak szalony przez 30 sekund wyleciało ponad 100 ml czy to jest normalne? Kto wie ile tam powinno normalnie wylatywać na jałowym bez obciążenia? Wtryski były...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Hej. Sprawdzenie przelewów polega na wpięciu się do każdego wtryskiwacza w miejsce wężyka przelewowego osobnym zbiorniczkiem "łapiącym" nadmiar z wtrysku. To to miejsce na szczycie każdego wtrysku (bosch). Wszystkie powinny dać tę samą wartość (lub prawie tę samą). Normalnie robi się to przy ściągniętym czujniku obrotów wałka aby auto nie odpaliło....
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
A co masz przeciwko Neckarowi NS 21-1 lub OW 23 lub Euroline HRD. To te same kotły z różnymi nazwami. NECKAR http://obrazki.elektroda.pl/1979653300_1... a tu EUROLINE HRD http://obrazki.elektroda.pl/6673355000_1... OW już nie będę dołączał bo szkoda miejsca na serwerze. Jest taki sam. Co więc z tym Neckarem jest nie...
Majsster o jakim czujniku mówisz ?, ja nie mam wtryskiwacza sterującego jak np. w pompie boscha tylko zwykłe z rurkami przelewowymi. Jeśli chodzi o ciśnienia , to mi powiedział ten od diagnostyki , że albo zawór wydechowy podparty ( pisałem wcześniej ,że sprawdzaliśmy wszystkie i jest ok) albo panewka na wale.Tu bym polemizował , bo kontrolka ciśnienia...
Jak w Temacie: Problem dotyczy forda mondeo mk3 2003r. 2.0TDCI 130km z manualną skrzynią, ponieważ auto po wrzuceniu 1 biegu i próbie ruszenie za każdym razem gaśnie przy różnych prędkościach obrotowych silnika 1500, 2500, 3500 i powolnym puszczaniu pedału sprzęgła, natomiast do tyłu jedzie. Sprawdzone zostało: Zawór ciśnienia paliwa na pompie CR, czujnik...
Niestety tester fabryczny-NGS. Inne skanery sobie z tym nie radzą. Flash-kodów nie da rady wywołać. System sterowania, pompa rozdzielaczowa, wtryskiwacze dwusprężynowe pochodzą od DENSO. Na pompie jest czujnik temp.paliwa, czujnik prędkości pompy, zawór przelewowy, zawór do gaszenia, zawór do regulacji kąta wtrysku...ot taki japaneese patent pod skrzydłami...
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
https://obrazki.elektroda.pl/6671459600_... Aby sprostać wyzwaniom stawianym konstruktorom przez kolejne przyjęte normy emisji, poziom zaawansowania technicznego jednostek napędowych stał się bardzo wysoki. Obecnie jedynym stosowanym układem zasilania w samochodach osobowych z silnikiem Diesla jest system COMMON RAIL. Zadebiutował...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
W tych om642 jest tak że po przekręceniu zapłonu paliwo pod ciśnieniem jest wtłaczane przez przewody przelewowe do wtrysku, jak kilka razy włączysz zapłon, to ciśnienie w przelewach wzrasta, i pewnie dlatego silnik łatwiej odpala, w moim busie też tak jest że po dłuższym postoju jak za szybko zakręcę rozrusznikiem to odpala dużo gorzej, a wystarczy...
Od miesiąca walczę z problemem zapowietrzania się. Po kilku godzinnym postoju potrzeba od 3 do 7 obrotów rozrusznikiem żeby odpalił, a jak odpali to po chwili gaśnie i dopiero za drugim lub trzecim razem odpala. Jeśli dodam gazu to czasem uda się mu przetłoczyć powietrze i nie zgaśnie, a czasem i tak go zadusi i dopiero za drugim razem normalnie odpali....
Objawy były takie same - za jakiś czas układ się zapowietrzał i auto gasło. Pomagało ponowne odpowietrzenie wtryskiwaczy. Winowajcą był ten zaworek, za który zapłaciłem 150zł w warsztacie... akurat mieli z innej uszkodzonej pompy wtryskowej. A tak ogólnie to też nie widziałem w sprzedaży samego zaworka. Wszyscy oferowali całą pompę. ...dziś znalazłem...
zawór przelewowy pompy olejowej zawór przelewowy pompy oleju przelewowy zawór
opalarka grzeje podłączyć przewód punto kluczyk passat przycisk otwierać
zamrażarka czerwona lampka zamrażarka czerwona lampka
Pierścień na wale silnika indukcyjnego kosiarki Bosch, AL-KO, Makita – funkcje i rodzaje AutoMapa – brak wykrywania satelitów GPS na Android i PND: konfiguracja, AGPS, porty COM