Odczytaj symbol (nr. fabryczny części) i porównaj w google. Przykładowo 0281 002 500.
A czy po wymianie zaworu nie trzeba regulowac pompy?
Zawór ma opór prawidłowy tylko może byc zatarty. Jakie sa błedy w sterowniku?
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Podczas pracy silnika występują drgania, które powodują po pewnym czasie odkształcenie pinów wewnątrz wtyczki. Dlatego proponuję dogięcie pinów we wtyczce zaworu regulacji dawki paliwa (nr.4) i czujnika ciśnienia na szynie paliwowej. Uszkodzony...
nie pamiętam robiłem to bardzo dawno ale na pewno były róznice ,tylko zawór od psg16
Auta nie można odpalić, brak ciśnienia na listwie. Zawór regulacji dawki paliwa się otwiera a paliwo nie jest pompowane do listwy.
Jeśli napiszę że zawór regulacji dawki będziesz wiedział o co chodzi?
Do sprawdzenia zawór regulacji dawki.
Moja pompa wróciła z serwisu tydzień temu- rzeczywiście, wadliwie działający zawór regulacji dawki plus zawieszający się zaworek międzysekcyjny. Dodatkowo wymiana wszystkich uszczelnień i test na stanowisku. Pompa założona na silnik, brak zastrzeżeń co do pracy. Serwis z Lublina, jak coś, wal na PW. V.
Zawór regulacji dawki. Jest zapewne między wyjściami z pompy do wtrysków.
Po wymianie tranzystora w sterowniku pompy VP44 od opla pompa daje za małe ciśnienie. Podłączyłem na stole pompę pod program Denisa i wywaliło mi takie błędy: 59 BIP Fault (Begin of Injection Point) (31) 53 Angle sensor/IWZ system (18) Przy podłączeniu zasilania zawór regulacji dawki odzywa się bzyknięciem, czy jest uwalona pompa mechanicznie, czy ma...
To nie przepalony opornik a tranzystor mosfet. Zapewniam cię że odpowiada on tylko za zawór regulacji dawki paliwa - powód przez który nie chciał odpalić samochód. Tłoczek sterowany jest bezpośrednio z płyty głównej sterownika z 7 nóżkowgo elementy. To sterowanie nie ulega uszkodzeniu. Błąd 0550 jest regulacji kąta wtrysku. Mogło się zdarzyć że jednocześnie...
W tej pompie występują 2 zawory jeden na głowicy miedzy przewodami wysokiego ciśnienia oraz zawór przestawiający kąt zapłonu na dole pod głowicą. Tak wynika ze schemayu pompy Vp 44 który znalazłem w necie. Analogicznie na rysunku nazywają się zawór regulacji dawki oraz zawór początku tłoczenia
Chyba najtańszym i najszybszym sposobem sprawdzenia co boli twojego opla jest podpiecie pod kompa.A na oko to może być zawór regulacji dawki czyli za chwile bedziesz miał do roboty elektronikę pompy i nie odpalisz wcale .
Witam, jestem nowym użytkownikiem, aczkolwiek potrzebuje Waszego wsparcia. Posiadam Audi z silnikiem 1.9 tdi Afn i jak w temacie mam problem z odpaleniem auta gdy jest rozgrzany przy tym komputer pokazuje błąd 00550 (zawór regulacji dawki paliwa, różnica regulacji, nieciągły), ktoś z Was może jest w stanie pomóc ?
Witam może ktoś mi tutaj pomorze mam problem z fordem focus mk1 1.8 tddi co chwila upala się sterownik wymieniłem już 3 sztuki i czasem chodzi to miesiąc a czasem 10 min i upala się noga i sterownik do roboty jest nie wiem czemu tak się dzieje miałem nawet sprawny i podmieniłem zapisałem go pochodził chwilę i klops. Wymieniłem nawet zawór regulacji...
po wykasowaniu błedu P1630 powraca znowu, przeciez tam nie ma zbytnio jak to odpowietrzyc wyjmuje się filter stary, wsadza nowy tak zeby był cały zalany w tym pojemniku ropą, a jak padła pompa to co mogło paść w tej pompie??Bo mi się wydaje że mógł paść zawór regulacji dawki
Ciekaw jestem: jak to się przyucza zawór elektromagnetyczny od regulacji dawki?
Witam. Jeśli przetłumaczyć błędy na język polski to tak: Fuel Pressure Regulation Valve 2 Control Difference Różnica ciśnienia paliwa Rozporządzenie Zawór sterujący 2 Drugi: Pressure too High Zbyt wysokie ciśnienie. A więc podejrzewam, że prawdopodobnie zawór regulacji dawki paliwa się zaciął, co warto sprawdzić w paramentach pracy silnika. Pozdrawiam....
Nie wiem jakiego to kleju kolega w komputerach używa, ja widziałem w komputerach pastę termoprzewodzącą służącą do poprawy odprowadzania ciepła do radiatora. Pastę, o której piszesz, nie będzie ten tranzystor w tym sterowniku sprawnie chodził, o czym wcześniej napisałem, bo nie tylko tutaj chodzi o odprowadzania ciepła, ale i musi, taka pasta przez...
Witam Pytanie jaka jest rezystancja zaworów regulacji dawki paliwa i regulacji początku wtrysku? U mnie ten pierwszy czyli ten w centrum doprowadzeń przewodów wtryskiwaczy (rozumiem że to właśnie zawór regulacji dawki) ma 0.2Ω. Czy będę musiał wymienić moduł PSG5 przez ewentualną awarię. Zakładam że taka rezystancja to anomalia bo w końcu to solenoid....
Nie mam doświadczenia z tymi silnikami. Wiec pytam. zauważyłem ze osprzęt jest denso tak jak w toyocie. Mam pytanie czy po zapłonie ma byc na wtyczce zaworu regulacji dawki 5v kontrolne, bo niema i zadnego innego sygnału. Gdzie moze sie znajdowac sterownik wtrysku, bo go nie znalazłem? Historia tego auta jest taka, że na początku gasło podczas jazdy...
Jeśli gaz był zakładany dość dawno, to na wężu który idzie od reduktora do miksera będzie taki zawór od regulacji dawki gazu, spróbuj go trochę przykręcić, czasami jak jest za duża dawka gazu zalewa się i mogą dziać się takie rzeczy.
... napięcie powinieneś mierzyć na PODŁĄCZONEJ sondzie, bo jeśli jest podłączony komp od gazu wskazania miernika mogą być inne. ... jeśli się już reduktorem bawiłeś, to pewnie rozregulowałeś sobie instalację. Jeśli tak wyregulujesz reduktor, że attuator nie będzie mógł doregulować mieszanki to będziesz miał problem większy niż byś wcale nie miał komputera....
a jakie moga byc inne przyczyny? Inne? Tu masz oryginalny opis błędu P0251 wg IDS-a: Usterka regulacji dawki paliwa doprowadzanej do wtryskiwacza. Przyczyną tego kodu DTC może być: -wystąpił błąd sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej -brak paliwa w zbiorniku -ograniczenie przepływu pomiędzy pompą paliwa i zbiornikiem paliwa -niedrożny filtr paliwa...
Powszechnie to wiadomo że zawór regulacji dawki paliwa jest sterowany przez tranzystor Unipolarny. Nie wprowadzajcie ludzi w błąd niczym nie uzasadnionymi stwierdzeniami. Zawór regulacji dawki się nie zacina. Może stanąć na amen jak pompa poleży z pół roku czy rok. Ale wtedy samochód na takiej pompie nam nie odpali, a sterownik z racji tego nie uszkodzi...
Witam, Po kilku spędzonych godzinach na różnych forach, nadal nie mogę rozwiązać mojego problemu. Mianowicie, kupiłem od gościa Mondeo, mówi że zgasł mu na ekspresówce i od tamtej pory nie odpalił. Gościu wymienił i ustawił pompe paliwa. Wsadził, ustawił i zaprogramował nowe wtryski. Wymienił rampe CR wraz z jego czujnikiem, wymienił czujnik położenia...
Widząc, że nie ma konkretnej instrukcji naprawy sterownika PSG16 a dodatkowo każdy robi z tego wielką tajemnicę, postanowiłem podzielić się moimi doświadczeniami z regeneracji. Pacjent to kolegi opel, sterownik na pompie to PSG16 (sterownik z dwiema wtyczkami). Objawy to rzucenie palenia, po poluzowaniu przewodów na wtryskiwaczach bardzo niskie ciśnienie...
Witam! Dwa słynne błędy P0251 - zawór regulacji dawki paliwa P1211 - za wysokie/za niskie ciśnienie paliwa Właściciel włożył chyba już 10 tyś bez efektu... Pompa i wtryski pojechały do specjalistycznej firmy i nie pomogło... Dwumasa wymieniona... Sterownik podmieniony, zawór ciśnienia i czujnik ciśnienia (kilka razy podmieniane), serwis forda i wiele...
sorry że krytykuje ale dla mnie to jest druciarstwo. mam zupełnie inny sposób "prawidłowego" montażu tranzystora. kto miał zrobiony przeze mnie sterownik, podejrzał do środka to wie o czym mówię. Nie będę tu kręcił swojego filmu jak ja to robię, bo dla osoby która chce tylko sobie naprawić sterownik to ten film i twój i mój może przynieść więcej strat...
Witam. Mam problem bo świeci się non stop kontrolka świec żarowych, czy włącze zapłon i czy odpalę samochód to po chwili włącza się kontrolka i miga miga. Nie przeszkadzało by mi to ale kontrolka migała przez jakiś czas skasowałem błąd na VAG-u i problem zniknął.( wtedy mam większe spalanie jak miga kontrolka ) Ale czasami nie mogłem odpalić samochodu...
Witam, Mam problem z Fordem Focusem 1.8 tdci 100KM 2003 284tys km, auto kupione miesiąc temu, po przejechaniu ok 400km , auto zaczęło gasnąć przy większej prędkości ok 120km/h na autostradzie stało się to po raz pierwszy. Dzieje się tak po chwilowej jeździe po ok 30 minutach jak się zagrzeje, zapala się kontrolka świec żarowych i auto gaśnie, na szczęście...
Witam kolego Stiwen1.Niestety pomimo usilnych prób naprawy tego tanim kosztem nie udało się.Uszkodzona pompa wtryskowa:(.Na podstawie podłączenia się pod komp BOSHA bezpośrednio pod pompę usterki są następujące: 52 czujnik kąta obrotu/system IWZ 53 czujnik kąta obrotu /system IWZ 57 regulacja przestawiacza wtrysku - stałe odchylenie regulacji 50 magnetyczny...
Auto odpala normalnie, pracuje równo, nie dymi, nie brakuje mu mocy. Praca silnika na wolnych obrotach wydaje się być poprawna, choć jest trochę głośniejszy i pracuje bardziej twardo. Natomiast podczas przyspieszania wyraźnie klekocze jak stary diesel. Słychać wyraźnie spalanie stukowe. Irytujące rechotanie. Sprawdzone wszystko co możliwe, rozrząd,...
Pojemność tego kondensatora, oczywiście wyjętego ze sterownika uszkodzonego nieodwracalnie , wynosi dokładnie 3,5 nF. Jeżeli ktoś sobie "próbuje " naprawić sterownik i nie udało mu się przylutować do małego pola lutowniczego, to tym bardziej będzie miał problem z przylutowaniem do tego kondensatora. Radzę w takim przypadku oddać sterownik doświadczonemu...
z tym silnikiem i z doświadczenia wiem że to często są wtryskiwacze, ale warto wlać coś do ich czyszczenia do paliwa i sprawdzić czy pomoże. Dokładnie i do tego układu paliwowego Delphi wskazane olej 2T i wymiany na czas filtr paliwa, bo firma delphi ma za delikatne układy i wystarczy niewielka ilości powietrza w układzie paliwowym poprzez stopniowo...
Witam mam problem z swoim samochodzikiem. Podczas jazdy autem zapala mi sie kontrolka awarii silnika i auto traci swoje moce, po podłączeniu samochodu pod komputer wykazuje mi 3 błędy, krytyczne których nie idzie wykasować kody błędów to: 1630 magnetyczny zawór regulacji dawki, 0400 recyrkulacja spalin (odchyłka regulacji), 0195 temperatura oleju silnika...
W pompie wtryskowej tego silnika są elementy wykonawcze zawór regulacji momentu wtrysku i nastawnik dawki. Czujnik temperatury paliwa również. Teoretycznie po pdaniu napięcia ok. 1,5 V do nastawnika dawki i 12 V do elektrozaworu możemy uruchomić ten silnik bez możliwości korekty momentu wtrysku TYLKO PO CO !!!!!! Takie uruchomienie nic nie mówi o pracy...
Po parametrach w co mozna celować? Zacznij o remontu głowicy. Zawory, popychacze, prowadnice, gniazda pompek. Potem pompy do regeneracji, regulacja, ustawienie kąta ( dawki ) i jeśli ma ciśnienie jako takie na garkach to będzie dobrze.
Silnik AEF Volkswagen jeśli chodzi o grzanie świec to zachowuje się następująco. Gdy jest zimny czyli temperatura poniżej 70 stopni celcjusz grzeje świecami. Po odpaleniu grzeje świecami tak długo ąz temperatura osiągnie 70 stopni lub przez 5 minut. Świece żarowe są sterowane przez sterownik pompy Diesla diagnozowalny Vagiem kanał 44 o ile się nie myle....
Ja mam opisane tak ale czy prawdziwe to niech koledzy się wypowiedzą . Opis, który można znaleźć mówi : 000 prawidłowa regulacja 002 sterowanie podczas rozruchu 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty 008 osiągnięto maksymalna wartość prądu 016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us) 032 liczba próbkowania zbyt mała 064 błąd przetwarzania 128 rozpoznanie...
Więc tak dziś jeszcze raz podszedłem do tego auta podpowie mi ktoś dlaczego w 18 bloku pomiarowym wynik nie jest 0 tylko 128 czyżby pompki uwalone. 000 prawidłowa regulacja 002 sterowanie podczas rozruchu 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty 008 osiągnięto maksymalną wartość prądu 016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us) 032 liczba próbkowania...
Kolego czy Ty rozumiesz co robisz. I proszę Cię mów zrozumiale. Ja staram się jak mogę i mówię zawór. Chodzi o regulację dawki, nie tłoczek, lecz zawór (elektro-hydrauliczny). Z jego winy padł sterownik, m.in. Mógł przyczynić się tu słaby akumulator, kiepski rozrusznik, zazwyczaj tak jest. I jak coś dzieje się z tym rozruchem, z nie wiadomych przyczyn,...
Zdobyłem przystawkę od kolegi po diagnostyce pokazało uszkodzenie zaworu regulacji dawki czyli najprawdopodobniej pompa elektronika do sprawdzenia no i sam zawór może przycięty to się okaże. Mam jeszcze jedno pytanie czy jest możliwe zdemontowanie togo zaworu bez demontażu pompy jeśli tak to w jaki sposób z góry dzięki
Witam serdecznie. Jestem na forum od niedawna i chciałbym się dowiedzieć czegoś na temat założonego przeze mnie tematu. Kiedy przełącznik jest w pozycji lpg, samochód spala gaz i benzynę. Niewątpliwie brakuje jakiś części od sterowania niestety jestem w tym temacie zielony. Posiadam instalację Blitz Brc. Samochód kupiłem od handlarzy także zakładam,...
Witam, potrzebuję pomocy. Jak w temacie, pompa bosch vp 37 od meagne I 1.9 dti nie podaje paliwa na wtryski. Popę zdemontowałem, wymieniłem 2 uszczelki pod pokrywą z góry i dwa oringi przy klapkach na dole z przodu i z tyłu pompy, oraz oringi na zaworze regulacji dawki początkowej. Pompę zamontowałem, ustawiłem dokładnie tak samo, poskładałęm rozrząd...
Witam, pacjent Ford Mondeo Mk3 TDDi 115KM 2001r. na pompie Bosch VP44. Po przejechaniu kilku kilometrów i rozgrzaniu, przy ok. 3000 obr./min. silnik zaczyna przerywać (dostaje "czkawki"). Im bardziej rozgrzany, tym mniejsze obroty można osiągnąć, w końcu nie wkręca się powyżej 1500 obr./min., obroty skaczą i nie da się jechać. Auto bez problemu można...
Witam. Mam problem z Reneault Mascott 2004 r silnik 2800 moc 125km . Jak go kupiłem , to był kłopot z zaworem ciśnienia na pompie i wymieniłem ten zawór . Obecnie auto pracuje normalnie odpala ciepły czy zimny , sprawdzałem ciśnienie w układzie i jest prawidłowe takie jak zadane , ale mimo , to są błędy tego typu : 5301 Zawór regulacji ciśnienia paliwa...
W bloku pomiarowym 18 jest aktualny status elektrozaworu pompo-wtryskiwacza 1,2,3 i 4. Normalne wartość to 0 lub gdy schodzi z obrotów to 4 . 000 prawidłowa regulacja 002 sterowanie podczas rozruchu (przy odpalaniu i kilka sekund po). 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty (np podczas hamowania silnikiem czy schodzenia z obrotów). 008 osiągnięto...
Witam mam audi A6 C5 2.5 TDI i samochód czasami odpala za pierwszym czasami drugim a czasami wcale i dopiero ponowne włożenie kluczyka albo odpięcie i podpięcie klemy pomaga lecz też nie zawsze i po prostu po dłuższym czasie nagle odpali co może być problemem. Dodam że czasami migają świece żarowe ale jeżeli chodzi o moc czy wkręcanie się na obroty...
Trafił do mnie 2.0 dtl z pompą o nr.0 470 504 002, ze sterownikiem "starym" http://obrazki.elektroda.pl/7048473400_1... Autko nagle zgasło, nie odpala. Błąd P1630 - zaworu magnetycznego regulacji dawki wtrysku. Czy przyczyną może być uszkodzenie tranzystora, czy raczej sam zawór padł? Jeśli tak, to chcę zastosować IRLR3705Z, ktoś potrafi...
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
Mój problem wygląda tak: W mojej K2500 TCi przetarła się wiązka przewodów. Zaczęły się smażyć i w rezultacie kilka się przepaliło a przy kilkunastu trzeba było zrobić fragmenty izolacji, ale niestety przez jakiś czas się pozwierały pod zasilaniem. Przewody zrobiłem, wszystkie przejścia są, zwarć brak. Wszystkie urządzenia elektryczne i elektroniczne...
Witam ponownie. Prułem wiązkę tam gdzie większość znalazła jakieś uszkodzenia czyli pod filtrem powietrza - wszystko wygląda ok. https://obrazki.elektroda.pl/9140710200_... Podłączyłem miernik z amperomierzem i ruszałem elementami wiązki obserwując wskazania i nic się nie zmieniało. Zacząłem więc sprawdzać ciśnienie paliwa i za filtrem...
Po poprawnym podniesieniu mocy , nadal bez zmian , teraz szybciej trochę wyskoczył ten błąd po przekroczeniu około 100-120 km/h wyskoczył check i zaczytało takie błędy : P06DD Zawór regulacji ciśnienia oleju silnikowego zablokowany wylaczony Błąd obliczeń Bieżący P0831 Włącznik pedału sprzęgła A - sygnał za niski Usterka szyny Bieżący 4x P262A Wtryskiwacz...
Jeśli ma być precyzyjnie jak piszesz to musisz wykorzystać zawór proporcjonalny, przepływomierz (w najgorszym razie może być wodomierz z wyjściem impulsowym o ile dawki wody mają być dość spore) oraz układ regulacji - prosty sterownik przemysłowy. Pompy na czas dozowania będą załączane (bez falownika) i jeśli jest taka potrzeba pracowały na przelewie.
czujnik/nastawnik sygnał wyjściowy/wejściowy A35 – sterownik systemu EMC sterownik wejściowy A162 – immobiliserczujnikwejściowy B24 – czujnik temperatury silnika (ECT)czujnikwejściowy B25 – czujnik temperatury powietrza zasysanego (IAT)czujnikwejściowy B30 – przepływomierz powietrza (MAF)czujnikwejściowy B31 – czujnik...
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Witam! Mam dziwny objaw w Fiacie Ducato 2.3 JTD 2002r i dotarł do mnie nie palący tzn. koleś zajechał wał korbowy bo przedziurawił filtr oleju. W innym warsztacie zrobili ten silnik ale coś im nie chodziło i kombinowali przy pompie wysokiego ciśnienia. Okazało się że udupili zawór regulacji dawki i dodatkowo udupilo komputer. Wymieniłem komputer i autko...
witam ja nie piszę o śrubie zamiast silniczka krokowego tylko o śrubie do regulacji dawki gazu (nie wiem jak to się fachowo nazywa), którą montuje się w wężu doprowadzającym gaz do gaźnika ( przy wtrysku steruje zawór podłączony do kompa gazowego) , a co do stosowania śrub zamiast silniczka krokowego to poraz pierwszy o tym słyszę
Ja na Twoim miejscu tego bym nie ruszał. O ile się wiem to regulacja dawki paliwa odbywa się po rozebraniu pompy i przestawieniu zębatego kółka sterującego względem tulei regulacyjnej. Dzięki temu zapewniona jest możliwość takiego ustawienia objętości dawki, aby bieg silnika był równomierny i do każdego cylindra była wtryskiwana zawsze taka sama objętość...
Czy miał ktoś z kolegów, a może i koleżanek ;-), problem ze sterownikiem ARAG BRAVO 180S w następującej formie: sterownik na pinach J i K (to piny odpowiadające za sterowanie zaworem regulacji ciśnienia) ma napięcie ok. 6V co uniemożliwia działanie zaworu regulującego ciśnienie a przez to sterownik nie działa i nie reguluje dawki. Jest tak jakby działał...
Blok wartości mierzonych 018 -powinien być status pompo-wtryskiwaczy. 0 - jest O.K. natomiast każda inna liczba oznacza uszkodzenie pompo-wtryskiwacza, przerwę w ciągłości obwodu, braki paliwa, powietrze w układzie paliwowym. A u mnie same 14 więc uszkodzenie prawdopodobnie jak doradzałeś zaciski el. pod pokrywą. Niestety ściąganie pokrywy to duży...
Temat ogarnięty, winowajcą był zawór regulacji ciśnienia na listwie cr, po wymianie ciśnienie na biegu jałowym uspokoiło się, silnik nie trzęsie, nie słychać stuków dwumasy, a już mechanik chciał naciągnąć mnie na sprzęgło, masakra. Po wymianie zaworu nadal wyskakiwał raz na jakiś czas błąd za bogatej dawki paliwa. Po sprawdzeniu wtrysków wymieniłem...
Witam Moja wiedza kończy się na starych poczciwych PD z literką Axx wszystkie Bxx są bee, ale pracują podobnie. Cały czas coś nie tak z pompowtryskiwaczami, korekcje straszne, 2 i 4 w grupie 018 wartość 016 BIP poza oknem regulacji ale chociaż się zmienia po przegazowaniu na 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty, tak powinno być tylko że 000 i...
Dzisiaj go rozgrzalem by sprawdzic czy to czasem nie zawory , na cieplym chodzi ale problem taki że po przejechaniu malutkiego odcinka , doslownie ledwo na droge polna wyjechalem zaczyna sie dusic i gasnie . Wiesz moze jaka moze byc przyczyna takiego czegos? Dodano po 1 Regulacja raczej tez jest bo do poniedzialku chodzil , tydzien temu w sobote byl...
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Diagnoza komputerowa była. Pompa miała dwa błędy jakieś czujniki teraz nie pamiętam muszę ją znaleźć. Lecz myślę że to wtryski. Dodano po 3 Byłem na diagnozie i się przeraziłem może ktoś mi powiedzieć na czym polegają błędy : 1.Zawór odcinający dopływ paliwa - nieprawidłowe działanie 2.Czujnik tłoczka rozdzielającego pompy wtryskowej - nieprawidłowy...
Zacierający się tłoczek to tylko i wyłącznie błąd p1220. Błąd p1631 to coś z dawką lub zaworem dawki. Może też przegrzewać się tranzystor sterujący tym zaworem. Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek...
A więc skończyło się na tym, że był drugi serwisant, który próbował ustawić kocioł, bo okazało, się że dawki rzeczywiście są złe, ale napotkał problem taki, że nie mógł na początku ruszyć śrub regulujących, a jak ruszył to na nic nie reagował, po tych czynnościach kocioł zaczął strzelać na nowo. Rzeczywiście trzeba było wymienić ten zawór. Podsumowując...
Witam wszystkich, posiadam Astre H 1.3 CDTI z 2006 roku, auto ma 105 tys km przebiegu. Mam poważny problem ze znalezieniem usterki , a więc do tematu, moja astra jak się nagrzeje gaśnie na wolnych obrotach jak jadę nic się nie dzieje tylko sie zatrzymam i auto gasnie po czym w sumie nie za każdym razem, ale za którymś nie mogę odpalić , muszę odczekać...
Ja ustawiam zawsze jeden zawór gdy wciśnięty jest w tym czasie drugi, to wiadomo że pierwszy jest puszczony, potem odwrotnie. Nieco większy luz nie szkodzi na pracę silnika, tylko cykanie będzie słychać. Świece NGK to gówno, najlepsze są Championy, ale i polska Iskra lepsza niż NGK (one już dawno japońskie nie są). Jeśli gaźnik ma jakąś śrubkę do regulacji...
Na początek sprawdź, czy do przekładnika dochodzi na jednym z kabelków "mocne" 12v. Czyli nie sprawdzaj multimetrem, ale np. żarówką 12v. Tam powinien być prąd z bezpiecznika. Na drugim kabelku jest sterowanie masą. Odnośnie podciśnienia, to nawet lekkie przytkanie przewodu podciśnienia może powodować błąd. Bo sterownik żąda doładowania, zawór się otwiera,...
Witam transit 2,4 DI z 2001r pompa vp44 Problem był taki ze po przekroczeniu 2 tys. obrotów silnik gasł Auto pojechało do mechanika i po kilku miesiącach przywieźli go na lawecie i już w ogóle nie działa , nie można odpalić - wymienili pompę wtryskową po regeneracji razem ze sterownikiem . - wymienili osłonę rozrządu po podłączeni kabla w programie...
Zapożyczone z innego forum, lecz podpisuje się pod tymi słowami. tak dla potomnych. błąd p1220 to niestety ta droższa opcja czyli zacierający się tłok od regulacji kąta wtrysku . "pożądane" błędy to : p1630 zawór dawki. p1631 sterownik pompy, p1650, p1651 szeregowa szyna can. dla pewności można jeszcze sprawdzić dolną cienką parę przewodów od sterownika...
Ford fiesta miał zawsze vp30. Pompe VP30 ma duże różnice mechaniczne i taki sam sterownik, oczywiście w każdej jest inny program. Pompa VP30 to pompa osiowa z elektromagnetyczną regulacją dawki do silników z wtryskiem bezpośrednim, VP44 to pompa promieniowa z elektromagnetyczną regulacją dawki do silników z wtryskiem bezpośrednim. Na pierwszy rzut oka...
U mnie kostka od pompy sobie wisi w przedziale silnika,pompę mam na linke wobec czego trzeba było zamontować ją do pedału gazy(koleś mi mówił że nic nie trzeba przerabiac w pedale,dał jakąś zawleczkę a do niej przymocował linkę). Co do kontrolki to oczywiście świeci się ale jakoś na razie nie chciało mi się rozbierać licznika żeby wyjąć żarówkę.Ale...
pompa LUCAS w AEF sterowana jest linką oraz pneumatycznie sterowanym przyśpieszeniem zimnego silnika, ma 3 elektrozawory jeden z tyłu STOP i dwa po bokach jeden od kąta wtrysku a drugi od dawki maksymalnego obciążenia sterownik tej pompy według tego co zmierzyłem to nie reguluje tylko włącza lub wyłącza te 2 ostatnie zawory według opisów w TDI na podobych...
No tak, wyszło że jestem w błędzie z tym kątem wyprzedzenia początku wtrysku. Wszystkie koła zamachowe mają otwory z punktem „T” na 20° wyprzedzenia. To dlatego, że tłoczek sekcji tłoczącej posiada nacięcie „od góry” opóźniające początek wtrysku przy dawce startowej (powyżej dawki maksymalnej) o 10°, a regulację kąta początku...
No i właśnie ten problem jest Zdarza się, że elektrozawór wyglądający zdrowo, źle pracuje. Spróbuj podmienić na próbę z innego auta - to jest myk-myk. Nowy to ponad 400 zł, a używka to 50% szans, że kupisz gorszy niż ten twój. Ale jeszcze sprawdziłbym czujnik MAF (pracuje w pętli tylko EGR-a, nic innego nie robi), można go delikatnie oczyścić oraz...
Witam. Linka czy zawór odcinający paliwo nie wiele pomoże przy rozbiegnięciu się silnika. W takiej sytuacji jedynym sposobem zatrzymania silnika jest zamknięcie wlotu powietrza. Kolega pomylił pojęcie pomiędzy rozbiegnięciem a utratą regulacji prędkości obrotowej. W agregatach najpewniejszym rozwiązaniem stabilności prędkości obrotowej i utrzymaniem...
Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy nie uszkadza elektroniki, stan elektroniki nie ma nic wspólnego ze stanem mechanicznym pompy. A dlaczego ? Bo jak by ktoś wziął w łapę miernik i trochę pomierzył to by się dowiedział że, ten słynny tranzystor steruje...
Witam mam chyba nietypowy problem skuterem nie chce odpalic zawory są wyregulowane dobrze rozrząd tak samo iskra jest słaba ale jest swiece wymieniałem po daniu dawki bezpośrednio na tłok tez nic nie chce zagadać cylinder i tłok tez jest wporzadku wymieniłem kabel wn fajke dalej nic już totalnie nie mam pomysłu może znajdzie się ktoś mądrzejszy z góry...
Witam, po 2-letniej walce ze spalaniem w Scani R420 HPI: - wymiana pompy wysokiego ciśnienia - wymian prawie wszystkich zaworków ( poza kąta i dawki paliwa) - wymianie uszczelek pod pompowtryskami - regulacji zaworów .... spalanie poprawiło się o 4 litry - z 37 na 33 ...ale dopiero po WYMIANIE JEDNOSTKI STERUJĄCEJ SILNIKA i żaden serwis Scanii na to...
Czy po takim przymuleniu sprawdzałeś świecę (kolor, mokre/sucha) i czy ma "bogatą" iskrę. Sprawdź filtr paliwa, może zanieczyszczony i silnik nie otrzymuje odpowiedniej dawki paliwa. Może korek zbiornika niedrożny i podciśnienie "blokuje" dopływ paliwa do gaźnika. W jakim stanie są uszczelniacze wału silnika i "zawór membranowy". Może moduł szwankuje...
Więc tak, w aucie masz pełny wtrysk i instalację gazową odpowiednią dla tego rodzaju silnika. Lecz jakiś "fachowiec" wyjął z twojego auta silnik krokowy który powinien odpowiadać za prawidłowy skład mieszanki na gazie. Pod tym linkiem: http://gaz-pol-stal.pl/gaz-pol-stal/ofer... http://www.lovatogas.com/www/export/site...
4788 Zasilanie paliwem cylindrów. Zbytki niski poziom napięcia do sterowania zaworem elektromagnetycznym ilości paliwa do tylnego zespołu cylindrów 4-6. Przyczyną usterki może być uszkodzony akumulator lub usterka w zaworze elektromagnetycznym. Mogła także wystąpić wewnętrzna usterka jednostki sterującej. W wyniku usterki wyłączono podawanie reduktora....
człowieku co do pomp wtryskowych które sam naprawiam to ci powiem jedno jesteś a tu wyjaśnienie dlaczego : Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy...
Koledzy odświerzę stary temat związany z nie odpalaniem silnika 1,9cdti, otórz mam takowy problem z zafirą B 1,9 cdti z 2006 roku. Auto nie odpala wcale. Diagnostyka wyrzuca błąd zaworu regulacji ciśnienia. Błąd daje się skasować lecz powraca po kręceniu, bo brak ciśnienia na listwie CR, które wynosi podczas kręcenia od 6bar i dochodzi do około 40bar....
Zawór regulacji ciśnienia może być walnięty ewidętnie mała dawka paliwa Dodano po 4 Druga opcja liche wtryski lub słabe napięcie na cewkach jest
Pisane było gdzieś na forum setki razy ale przypomnę. Tak, element który jest zaznaczony w prawym górnym rogu czerwonym kwadratem to tranzystor polowy MOSFET sterujący tylko zaworem dawki paliwa. Natomiast element podobny tylko po lewej stronie to nie jest żaden tranzystor od sterownia zaworem kąta wtrysku jest to STABILIZATOR 5V. Po prostu jest to...
Generalnie pierwszy Transit 2,5D był z 1986 roku imiał pompę CAV Lucas. Moc 68 KM/143 Nm W 1999 roku wprowadzono liczne zmiany, włączając w to system spalania z przeprojektowaną częścią wlotową komory spalania zagłębionej w denku tłoka, nowe, cienkie tzw ołówkowe (SLIM type) wtryskiwacze Stanadyne oraz zawór recyrkulacji spalin EGR. Wprowadzono pompę...
Pompy VP30 VP44 mogą się uszkodzić podczas zapowietrzenia. Takie podmiany sterownika czy całej pompy to dla elektroniki zabójstwo. Często tak jest, że samochód pracował bez zarzutu, odpalał w przymrozki i nagle zgasł i koniec, lub ktoś zgasił samochód za 5 minut chciał odpalić i już się nie odezwał. Sterownik uszkodzony. Ogólnie to jest taka zasada...
w takim razie jesli to zawory to sprawdzenie cisnienia na cylindrach powinno pomoc?? Zależy w czym ma pomóc - w diagnozie -tak, ale usterki nie usunie ;) Raczej silniki 16V nie lubią "zwykłego" gazu, mam nadzieję, że chociaż 2 generacja ze sterownikiem lambda i regulacją dawki na silniku krokowym, a nie na śrubie. Do diagnostyki potrzebujesz kabelek...
Wyjąłem wczoraj pompę (oczywiście tę przy baku). Na wyjściu pompy jest jakby trójnik - połowa paliwa wędruje do układu zasilania a polowa swobodnie wraca do baku. Nie jest więc możliwe aby prz otwartym układzie wytworzyło się ciśnienie. Sądzę że zadaniem tej pompy w tym modelu jest tylko swobodne doprowadzenie paliwa do pompy wtryskowej co oczywiście...
Zgłębiłeś tajniki budowy i działania pomp VP37 i VP44? Przy VP44 masz czujnik obrotów pompy, plus czujnik położenia wału - one określają kolejność cylindrów i ich suwy - rozdzielacz tylko mechanicznie otwiera/zamyka poszczególne sekcje pompy. W VP 37 masz czujnik wału i czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza - tu z kolei one dyktują sterownikowi kolejność...
Witam Dostałem problem jak w temacie, wyraźny spadek mocy, obroty na biegu jałowym bez problemu, przy daniu gazu razem z początkiem pracy turba wywala check i błąd pompy paliwa (niestety ogólny). -korekcja dawki na wtryskach w normie -ciśnienie doładowania w porządku -szczelny układ paliwowy i dolotowy -sprawny zawór egr generalnie parametry pracy w...
Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy nie uszkadza elektroniki, stan elektroniki nie ma nic wspólnego ze stanem mechanicznym pompy. A dlaczego ? Bo jak by ktoś wziął w łapę miernik i trochę pomierzył to by się dowiedział że, ten słynny tranzystor steruje...
Witam samochód u nas dwa lata bez problemów. Do czasu a mianowicie samochód zaczął okropnie kopcić na biało z początku niewinnie a od miesiąca walka trwa a mianowicie: Na początek "zrobione" wtryskiwacze, nowe filtry zawór na listwie i filtrze paliwa oryginał Scania oczywiście regulacja zaworów i wtryskiwaczy. Nic nie dało samochód kopci. Kolejna diagnoza...
Witam, tak się składa że od ponad 2 lat jeżdżę taką Corsą. Ten silnik jest starszej generacji i nie ma tam żadnych czujników!! (oprócz dwóch czujników temperatury [jeden do wskaźnika na desce rozdzielczej, a drugi do układu sterującego przekaźnikiem świec żarowych] i czujnika ciśnienia oleju). W związku z czym wyłączanie się silnika leży zapewne w kostce...
zawór regulacji dawki paliwa zawór dawki nastawnik regulacji dawki
temperatura sprężarka zamrażarki wymiana żarówka toyota krups ea8010
renault mascott pralka samsung programator
Skoda Octavia 2 1.6 MPI - Czarna kostka i prąd spoczynkowy Skoda Octavia 2 - Problemy z przewodem niebiesko-brązowym