Przecież widać na zdjęciu zrywalną śrubę. Ten zawór to element immobilizera i nie oczekuj, że będzie mieć zwykłą śrubę.
Nie ma znaczenia moc silnika, teoretycznie są dwa rodzaje z niebieską i czarną gumką od turbo i EGR, jednak stosowałem je zamiennie i funkcjonowały bez problemu, mowa o starszych CDI czyli Sprinterze 901, 903 itp. Ale jak tak bardzo chcesz mieć taki jak swój to szukaj po numerach na zaworku A 000 545 ...27
Mam problem ze sprinterem 2.9 98r kontrolka swiec nie świeci auto nie pali przekaźnik wymieniony wiązka zbadania... może jest jakiś zawór odcinajacy czy coś
Witam Mam problem. Samochód zgasł i nie odpala. Błąd 2502 - zawór kontrolny ciśnienia paliwa, zwarcie do uziemienia. Jak myślicie gdzie szukać przyczyny ? Przetarte kable czy padł zawór ?
Podpis masz mechanik i pytasz do czego służy ten zawór.
Dwie rzeczy ,jeśli na zimnym pracuje dobrze to znaczy że paliwo podczas pracy nagrzewa się i jest rzadsze pompa wtryskowa do roboty lub szklanka zaworowa podpiera zawór.
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
Witam mam taki problem ,mechanik wymontował zawór egr nr zaworu toA611 090 09 54 twierdzi że jest zepsuty ,bo po podłączeniu wężyka można zaciągnć powietrze ale w drugą stronę gdy sie dmuchnie to membrana chodzi i trzyma ciśnienie .Na moje gdyby zawór był uszkodzony to membrana puszczała by w dwie strony .Pozdrawiam
A czujnik ciśnienia doładowania?Zawór sterujący ciśnieniem doładowania?Zmienna geometria turbiny ok???
To tam na pompie powinien być podciśnieniowy zawór gaszący (taki blaszany "grzybek"), należałoby sprawdzić czy się nie zablokował.
Zawór oryginał jako pominę grucha zaciąga.
Jeżeli czujesz zapach płynu znaczy że masz problem z ogrzewaniem. Dziurawa nagrzewnica wnetrza, nieszczelne przewody, uszkodzony zawór.
Zawór MUSI MIEĆ NAPIĘCIE ŻEBY SIĘ ZAMKNĄĆ. Jeżeli jest np. wywalony bezpiecznik to zawór się nie zamknie.
Zwykle -wtryskiwacze , zawór ciśnienia paliwa
Dziękuję za pomoc z tą usterką. Może poszukam używanej przystawki hydraulicznej. Robiłeś takie skrzynie? Mam pytanie, Zastanawia mnie jedna rzecz. Kiedy odkręcam przewód cisnieniowy od pompy hydraulicznej do filtra, bez spuszczania cisnienia z układu nie wylatuje żaden olej. Możesz mi powiedzieć czy to nie jest dziwne? Czy zaraz za tym przewodem jest...
Wychodzi że się zapowietrza. może zamontuj zawór zwrotny na paliwie.
Ma taki zawór tylko jestem ciekawy czy to on może powodować takie skoki ciśnienia
sprawdz vacu pompe miałem podobny przypadek i ona była wyinowajca Dodano po 25 sprawdz vacu pompe miałem podobny przypadek i ona była wyinowajca Dodano po 1 własnie przez nia zle pracował mi zawór EGR Dodano po 14 własnie przez nia zle pracował mi zawór EGR
trzeci raz czyszczone są zawory W takim przypadku chyba tylko wymiana zaworów pomoże, jeden wadliwy jest ( z tej strony która opada ) .
Zawór EGR sprawdżcie, może to .
Tak z ciekawości zapytam. Jak ma się dostać paliwo do webasto, jeśli pompa paliwa ssie paliwo ze zbiornika? Przecież będzie też zasysać z webasto.
Rozumiem że mierzyles zewnetrznym cisnieniomierzem. Jak do tego swieci kontrolka cisnienia to pewnie przycina sie zawór upustowy w pompie oleju.
p1470 zawór sterowania turbiny p1187-obwod czujnika cisnienia w listwie cr P1354 ( synchronizacja wałka rozrządu z wałem korbowym moze warto sprawdzic rozrzad.
Dobra problem rozwiązany zawór na pompie wysokiego ciśnieni. Po wymianie wszystko OK. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Zawór gaszenia na pompie wtryskowej lub nieszczelne wężyki podciśnienia.
witam ale czy można ten zawór przełożyć z drugiej pompy to nie zrozumiałem
Witam wszystkich Mój problem polega na chwilowym braku mocy w czasie jazdy czyli jakies 1, 2,3, sekundy odcięcie i znów normalna jazda. Zdarz się to raz na 10km albo z 5razy na 10 km a nawet raz na 100km.Samochod to Sprinter 311 cdi 2,2 2005 r Wymieniona została turbina razem z gruszka, zawór podciśnienia sterujący nią. Komputer nie zapisał żadnego...
komputer wskazał błąd p1350 magnetyczny zawór regulacji początku wtrysku czyli pozostaje tylko demontaż pompy ?
Z rana odpala od strzała niby nic sie zlego nie dzieje a jednak skacze ciągle cisnienie. Na rozgrzanym silniku też jest ok. Bodajze 1 wtrysk ma dużą różnicę w korekcie ale już sam nie wiem czy to przez zawór czy sam wtrysk.
Kolego mozesz sprecyzować swoją wypowiedz? O jakie sterowanie chodzi ? Tam jest tylko zawór upustowy ( na turbinie)sterowany czujnikiem ciśnienia doładowania.
Z reguły zawór Mprop valve zamontowany jest przy pompie wysokiego ciśnienia. Jest to jedyny element do którego jest podłączona wtyczka i zamontowany trzema śrubkami na imbus.Jest to zawór który steruje ciśnieniem do listwy. Znaczenia błędów niestety nie znam więc nie mogę dokładnie określić rodzaju usterki a tylko po Twoim opisie.To co widzisz na listwie...
Zgadzam się z Gerri. Zawór dla przykładu w sprinterze CDI (okrągła deska) tak właśnie działa. Wielokrotnie już miałem w ręku nagrzewnicę i zabierałem się do roboty. A po rozebraniu okazało się że to ten zawór niby otwierał ale zarazem częściowo przepuszczał płyn w kierunku powrotu i przez to słabo grzał.
Wrzuca się zawór z wpiętą wtyczką do worka foliowego i go gdzieś trzeba przymocować... najprostszy sposób.
witam czy ktoś mógłby napisać jak podłączyć przewody podciśnienia zaworu doładowania turbiny w sprinterze 2.9 1996 rok i jak nożna sprawdzić czy zawór jest dobry? za wszelką pomoc szczerze dziękuję
Właśnie chodzi o to, że nie widać pęcherzyków. A zawór regulacji ciśnienia jak można sprawdzić czy nie przepuszcza?
No tak przyczyn jest wiele. Jeszcze podam jedną z nich czy układ dolotowy nie jest zaolejony a dokladnie to zawór egr lub zaolejone turbo.
ja mialem, trzeba podłaczyć tester i zobaczyc czy problemem nie jest zbyt wolno rosnące ciśnienie w szynie. jak tak to powodow moze byc kilka: zbiornik, filtry , pompa, zawór, wtryski, przewody paliwowe
Początkowo (jak jeszcze pompowała z puszki) wyglądało to na typową nieszczelność układu paliwowego. Teraz na uszkodzenie pompy paliwa. Określony przez Ciebie "zawór zwrotny" w rzeczywistości jest kompensatorem ciśnienia i jego ewentualne uszkodzenie wewnętrzne skutkuje co najwyżej nierównym spalaniem. Wysokości pompy względem zbiornika itd. w podanych...
mam pytanie co do mercedesa sprintera 2.2 CDI 2004 , przy większej prędkości kiedy samochód jest zagrzany słychać cykanie (jak przy starym polonezie zawory) dodam że wtryski są po regeneracji .
na bank sie nie zapowietrza, zapala idealnie, zawór ciśnienia ok i dalej to samo
albo zawór regulacji ciśnienia. wszystko do sprawdzenia bez problemów na warsztacie
Problem usunięty, na przeowdzie do zaworu z tyłu pompy wmontowany był przez poprzedniego właściciela przekaźnik, coś na kształt zabezpieczenia. Pozostał jeszcze jeden nieopisany przez KTS'a błąd P1782, co on może oznaczać? Jest to oczywiście Sprinter z manualną skrzynią biegów
Blad pierwszy pochodzi najprawdopodobniej od czujnika hamulca nad pedałem. Sprawdzić w pamięci sterownika ABS, sprawdzić również w wartościach rzeczywistych. Czujnik ma dwie sekcja: jedna przy naciśnięciu zamyka, druga otwiera (na przemian) Blad drugi: zawór odcinający na pompie wysokiego ciśnienia. Sprawdzić bezpieczniki F16 i F17. Sprawdzić oporność...
Pisząc nastawnik masz na myśli zawór turbiny? Mechanik powiedział mi, że turbina nie ma zmiennej geometri.
Witam. Mam takie pytanie,czy Zawór regulacyjny cisnienia na listwie może być przyczyną gaśnięcia Sprintera Cdi w czasie jazdy?
Sprinter ma błędy których nie mogę usunąć. Zawór Elab i zawór sterowania turbiny. Zawory elektrycznie dobre, przewody przedzwonione na sterowniku. Podstawiałem rezystory i bez zmian. Nie mam schematu, więc nie wiem czy na tych zaworach na jednym z pinów ma być zasilanie, a sterowanie jest minusem?
Problem auto ma z wchodzeniem na obroty . Max co mozna na postoju wydusić to 3400obr/min Więcej auto jest strasznie mulaste. Błąd w szafie P1622 zawór gaszenia pompy. Gdzie go szukać?????????
Witam!mam kolejny problem z moim Sprinterem!po remoncie silnika głowica, zawory, wtryski,...itp,na zimnym silniku odpala ale po chwili gaśnie, później jest juz OK!i chyba ma troszke za niskie obroty!co robić!?!z góry dziekuje za pomoc! :D
za niskie ciśnienie na pompie, przy rozruchu powinno być około 250 bar, zawór na listwie lub sterowanie wtryskami. Osobiście stawiam na pompę.
Koledzy ćwiczyłem to na kilku firmowych sprinterach CDI "nowa decha". Zapchana i zamulona nagrzewnica daje taki efekt. Należy także sprawdzić "chory zawór" miałem na myśli konstrukcje zamykająca obieg przez nagrzewnice i otwierając za razem obieg płynu z powrotem.Często w pozycji na MAX płyn nie przepływa przez nagrzewnicę całkowicie tylko wraca częściowo...
Albo przerobić gaszenie albo wyczyścić dokładnie stacyjkę, nie trzeba wymieniać. Można zastosować z W124 zawór, ten, który jest do położenia zagłówków, lub w nowszych do gaszenia właśnie. Od zagłówków, masz pod tylnym siedzeniem, strona kierowcy a gaszenia masz na lewym nadkolu, komora silnika. To tak jakbyś jechał na szrot...
Ten drugi zawór upuszcza ciśnienie oleju na wolnych obrotach w celu oszczędności energii. Po jego odłączeniu ciśnienie powinno być wyższe.
Witam.Doczytałem się że w silniku 611980 siedzą inne wtryskiwacze które różnią się kształtem strumienia i dawką paliwa.Nie chcę zakładać wtrysków od starego silnika (611981)żeby nie wypaliło mi przypadkiem tłoków.Jeszcze jedna sprawa która mnie zastanawia to pompa wysokiego ciśnienia.Założyłem tą ze starego silnika(pompa bez żadnego zaworka)a przykręcona...
Zapchana nagrzewnica, do wymiany, ewentualnie zawór nagrzewnicy, ale jak pokrętło regulacji ogrzewania chodzi bez wyraźnych oporów to raczej tylko nagrzewnica.
Mercedes Sprinter 2004r 2.2 zgasł podczas jazdy, odpalił i znów zgasł chwyta i nie chce odpalić wtryskiwacze sprawdzone, wymieniona pompa wysokiego i niskiego ciśnienia oraz zawór na listwie od tylnej strony silnika, po podpięciu komputera nie wskazał uszkodzeń.
Uwierz, nie zawsze cały czas. Miałem przypadek z Mercedesem Sprinterem po wypadku i były identyczne objawy.
Po pierwsze to sprintera 412 CDI nie ma jest 408 411 413 CDI silnik 0 pojemności 2.2 l i 416 CDI 2.7 l mówimy o sprinterze po liftingu 00-06r Sprinter 412 to stare TDI 2.9 l z pompą wtryskową . Jeśli masz CDI to sprawdź zawór sterujący sprężarką ,zapal silnik zrób podciśnienie na serwie , zgaś silnik i posłuchaj czy zawór nie bzyczy i nie przepuszcza...
Jest to zawór IACV (Idle Air Control Valve),mozesz mi powiedziec gdzie go szukac bo nie chce auta prowadzic do mechanika zeby ten zawór czy czujnik wyciagna przedmuchal i skasowal mnie za nowy. Dzieki
412 ma pompkę rotacyjną :idea: nie znajdzie takiego zawora :D
Podkreślam, jeśli masz taki zawór upustowy to tak. Wkręcasz zaślepkę, a zawór do woreczka z wtyczką mocujesz trytką:). Proces sterowania tymi zaworami jednym i drugim jest dość skomplikowany. Inżynierowie w MB stosując w silniku OM651 ale i nie tylko, zawory upustowe przy pompie obniżające ciśnienie w układzie i sterowania szyną spryskiwaczy, chcieli...
W miejsce zaworu orginalnego podepnij jaki kolwiek inny o zbliżonej wartości "Ohm" Naprawdę myślisz, że inżyniery z Mercedesa wymyśliły coś tak prostego do obejścia? W zaworze jest układ elektroniczny i zawór jest zwalniany sygnałem kodowanym. Amatorsko tego nie obejdzie. Star Diagnoza też nie ma takiej możliwości. Po wykonaniu bezpośredniego podłączenia...
Witam autko jak w temacie straciło moc, w sterowniku jedyny błąd to czujnik ciśnienia doładowania. Czujnik podstawiony od sprintera działającego bez zmian,instalacja od czujnika do sterownika sprawdzona. Zawór sterujący gruchą turbiny sprawdzony, grucha sprawdzona. Po podaniu bezpośrednio podciśnienia na gruchę turbiny, turbina jest załączana. Instalacja...
Wymiana napinacza niewiele dała. Ciśnienie u góry jest lepsze ale nie prawidłowe. Dalej kopci na potęgę... Zaslepki układu smarowania są na miejscu. Zawór nadcisnienia też jest ok. Jutro sciagamy głowice.... Chyba że ktoś ma jeszcze inny pomysł
Sprawdziłem wakuometrem podciśnienia nie wygląda tam żeby coś było nie tak. Jeśli chodzi o sprawdzenie uszczelki kolektora nie za bardzo rozumiem czy to chodzi ci o wejście do turbiny, ponieważ tylko jedna rura idzie od filtra do turbiny - załączam zdjęcie, jeśli masz jakiś sposób na zatkanie/ zatrzymanie ciśnienia tak aby utrzymać te 0,5 - 1 bara proszę...
Witam. Mam problem ze Sprinterem i bledem P0087 zbyt niskie cisnienie oraz P0252 wirnik krzywka dozowanie paliwa przez pompe wtryskowa A. Cisnienie na biegu jalowym z zadanych 250 barow skacze od 210 do 280. Czujnik i zawory regulacji podmienione. Wtryski sprawdzone. Co dalej robic? Moze jest jakies zwarcie na wiazce?
Witam mam problem z Mb sprinter 616 otóż ogrzewanie słabo grzeje plus grzeje tylko strona kierowcy. Czy leci na szyby czy na nogi grzeje tylko strona kierowcy. Ostatnio wymieniłem termostat na nowy lecz to nic nie dało Jest to wersja z klimatyzacją. Sterowanie temperaturą nie jest przez linki lecz elektronicznie do zaworu który znajduję nad silnikiem....
Witam, kupiłem mercedesa sprintera z 2004 roku z skrzynką tiptronic 6 stopniowa, lecz nie ma biegów, jak odpali się autko to max 3 tys obrotów na silniku i mruga bieg N, potem niezależnie od pozycji gałki pali się non stop N, zero reakcji. Nie wiem jakie były wcześniejsze objawy bo dopiero kupiłem. błędy: P2081 uszkodzona pompa hydrauliczna SSG (przekładnia...
Witam Chciałem zapytać w jaki sposób jest sterowany zawór podciśnienia który daje podciśnienie do gruchy w turbo, jest tam wtyczka na 2 piny ale jakie napięcie tam powinno być i czy wzrasta z dodawaniem gazu czy się obniża , problem mam następujący że turbo w momencie odpalenia reaguje prawidłowo czyli dźwigienka idzie w dół ale w momencie dodawania...
Zauważyłem uszkodzony zawór egr, dokładniej uszkodzona membrana, czy zaślepienie tego zaworu jest możliwe?, czy zaślepienie wężyka podciśnienia idącego do egr coś da? Sprinter 310d, 2,9td, 99r
Witam. Mam problem ze sprinterem, samochod odpala pracuje równo, tylko po gwałtownym nacisnieci gazu nie reagujemy a po odjeciu i naciśnięciu ponownie zaczyna jechać. Nie ma reguły kiedy to sie dzieje. Komputer nie pokazuje błędów, parametry wszystkie ok. Wymienione juz zostaly: wtryski, czujnik i zawór wysokiego ciśnienia na listwie i pompie. Przeplywomierz...
fakt, jak kupiłem samochód akumulator wymienili na mniejszy, bo autko było uszkodozne (skrzynia nie chodziła i most walniety) okazało się że dwa bezpieczniki pod siedzeniem są walnięte zmieniłem je i skrzynia ruszyła, błędy jakie były przed wymianą bezpieczników to: P2081 uszkodzona pompa hydrauliczna SSG (przekładnia sprintshift) P2075 obroty przekładni...
Regulator jest wykręcalny, zresztą w pierwszym poście napisałeś, że został wymieniony a w ostatnim piszesz, że jest raczej nie wykręcalny. Problemy z oringami i owszem ale w wcześniejszych wersjach sprintera 903 i904. w 906 nigdy nie spotkałem się z uszkodzonymi oringami. Jak już to cały zawór. Ciśnienie podczas rozruchu zdecydowanie za niskie, nie...
Witam, Mam problem ze sprinterem 2.2 CDI z 2007r, po powrocie z trasy po zgaszeniu już nie odpala nawet z "samostartu". Pompa paliwa z baku podaje na pompę wysokiego ciśnienia a to niestety nie podaje już dalej na listwę. Wymieniłem Pompę wysokiego ciśnienia wraz z zaworem na niej znajdującym się oraz zawór na listwie wtryskowej z tyłu i nadal nic....
Ciśnienia nie zmierzyłem bo nie mama czym, ale zauważyłem że nowe uszczelki do zaworu są wyższe, a odnośnie wypływu paliwa to sprawdzałem na przelewie. Spróbuje wymienić uszczelki na zaworze.
na komputerze pokazało kompletny brak cisnienia na listwie, na odpalonym samochodzie .to jest dziwne,oba zawory zmienione i dalej to samo.majster stwierdził ze bardzo przelewa na powrocie.
tak naprawde to jest taki półciężarowy mercedes, chyba 612, ale silnik i układ sterowania jak w sprinterze, rok prod. 97 samochód dostaje nieraz świra i nie ma siły, zawór turbhiny jest ok(nowy). Ten błąd odczytuje KTS 520, szukałem tego kodu w autodacie i innych źródłach, ale nie ma takich , dla mnie też jest to dziwne, bo inne usterki "nazywa po imieniu"...
Wymieniłem olej w sprinterze CDI i po przejechaniu kilku kilometrów silnik zaczął głośno pracować . Jaka może być tego przyczyna ? . Zdemontowałem klawiaturę , ale nic nie zauważyłem i wymieniłem znowu olej na Castrol i jest to samo .Nie wiem czy to zawory , czy wtrysk . Może ktoś miał podobny problem i pomoże mi ustalić przyczynę.
Fajnie, że ktoś ma pojęcie o tym. Gerri a może wiesz kiedy ten zawór powinien się otwierać? Przy określonych obrotach, czy sterowane to jest większą liczbą parametrów? Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
Witam. Mam w naprawie Sprintera 2,9 td z brakiem sterowania turbiny zaworem. Sterownik sprawdzony ok, zawór nowy, wiązka naprawiona, podciśnienie ok. Może ktoś ma jakiś pomysł? Będę wdzięczny za podpowiedź. Jeżeli to możliwe to proszę o pomoc w zdobyciu schematu wewnętrznego sterownika silnika (połączenie ze sterowaniem zaworu). Pilnie czekam i pozdrawiam.
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
tak sobie myślałem, może to od mrozu? ale wątpie może to spaliny z turbo? może zawór ? znajomy miał cos kiedys z zaworem ale to tylko więcej palił nie było czuc spalin i widac ;/ pomoże mi ktoś?
Witam, mam spory problem ze Sprinterem 318CDI. Silnik 3.0 v6 OM642. Miał robione głowice. Po naprawie nie chce się wkręcać na obroty. Dochodzi do ok. 2tyś. obr. i tak jak by go odcinało. Na niskich obrotach chodzi ładnie i równo. Brak błędów. Parametry mechanik twierdzi że w porządku. Podmieniany był czujnik ciśnienia doładowania, zawór EGR, przepływomierz,...
Zobacz czy przewód z turbo do kolektora robi się twardy po dodaniu gazu. A może poszedł wtrysk sterujący. ?? w cdi Popatrz dokładnie co ci jeszcze zerwało tym paskiem (np. wężyk z turbiny , czujnik ciśnienia lub temperatury powietrza etc.) Pozatym odczyt błędów ze sterownika jeśli pokaże zawór to do sprawdzenia wiązka na przedniej belce i podciśnienie.
Jak w tytule dostałem dwa mercedesy do naprawy z firmy kurierskiej. Obydwa jednakowe kupione w salonie i mają oryginalnie 280 tys. i drugi 310 tys przebiegu. W jednym jak i w drugim nie działa w ogóle ogrzewanie kabiny w czasie normalnej jazdy. W czasie jazdy z góry i przy obrotach silnika 4 tysiące zaczyna grzać i po kilku minutach jazdy z obrotami...
Witam serdecznie. Posiadam Mercedesa Sprintera z 2013 roku 2.2 Cdi 130 km z klimatyzacją i mam dziwny problem. Otóż kiedy latem używam klimy to potrafi dmuchać zimnym a za chwile gorącym powietrzem żeby za chwile znowu chlodzic. Dodatkowo jeżeli ustawie na panelu temp na 20 stopni to i tak leci ciepłe choć na dworze +30. Panel od temperatury był podmieniany...
Słabo działa wspomaganie kierownicy,wymieniłem pompę do wspomagania zakupiłem na allegro używaną i po wymianie jest prawie tak samo . Sprawdziłem przeguby kulowe OK i drążki też OK ,lekko pracują . Zastanawiam się czy w maglownicy jakiś zawór nie działa poprawnie, bo nie ma powrotu kierownicy do prosta. Jeśli ktoś miał podobny problem - proszę o pomoc
Tam nie ma żadnego przekaźnika (brak elektromagnesu), sprężarka działa cały czas, a to czy spręża czy nie zależy czy działa zawór regulacyjny w niej, oraz od wielu innych czynników :) Podjechać autkiem do elektronika na dobry komputer , najlepiej SD i powinno pokazać co jest nie tak.
Jak w temacie sprinter 316 2.1 cdi 2011r po wymianie nowego kolektora dolotowego nie chce zapalić ,podpięty pod komputer bosch w trakcie kręcenia obroty są na poziomie 250, synchro rozrządu pokazuje ok. Cisnienie wolno ale narasta i oscyluje na poziomie od 24000 do 30000 .Na plaka odpala i tylko na nim pracuje. Zawór na pompie i na rampie podmieniony...
Witam wszystkich może ktoś się kiedyś spotkał z podobnym problemem ,otóż wszystko jest ok tylko turbinka nawala tzn. sterowanie żaluzją turbiny (brak reakcji ) sprawdzałem ten zawór z cięgnem na ciśnienie i chodzi ,więc stawiam na sprężarkę ... Interesuje mnie wasza opinia pozdrawiam :)
Witam auto Mercedes Sprinter 311 CDI auto nagle zgasło ,kręci ale nie odpala,problem jest w tym że dostałem to zapytanie pocztą od kolegi który pracuje w Norwegii ,auto było na diagnozie,pokazuje 2 błędy p 1354 -czujnik wałka rozrządu p 1190 zawór regulacji ciśnienia obroty widzi,jakieś sugestie,według mnie czujnik wałka nie powinien mieć wpływu na...
Mercedes Sprinter 906 2.2 cdi Delphi rocznik 2010. Bardzo ciężko odpala jak już załapie to nie trzyma obrotów i gaśnie. Bardzo dymi. Gryzący biały dym. W sterowniku aktualnie brak błędów. Był jeden p0251 elektryczna usterka zaworu sterującego ilością. Usterka została naprawiona przerwa w obwodzie. Wtryskiwacze zostały wymienione na regenerowane. Oczywiście...
sprawdź zawór podciśnienia sterowania turbo i ogólnie podciśnienie oraz wąż łączący intercooler z turbiną, turbo to prosta sprawa nie jest tam za dużo filozofii ma pompować i tyle jak nie pompuje to znaczy jest gdzieś dziura
Witam. Temat ciężki... Silnik 2.2 cdi 110km rok 2000 przeszedł gruntowny remont, problem jest taki, że na zimnym silniku chodzi bardzo ładnie. Po 10min słychać jakby łańcuch się luzowal i tarł o obudowę lub podobne temu dźwięki. Kupiłem nowy napinacz góra po regeneracji, bo była kolizja... Odkreciło się koło zębate i zrobił się majonez. Wszystkie podzespoły...
dlaczego wprowadzasz nowe metody diagnozy Wynika to z doświadczenia !!! Kolega pojedzie na diagnostykę komputerową do nieogarniętego diagnosty i jeżeli np. zawory będą podstawione może mieć różne przekłamane parametry i błędy np. 'misfire' lub ciśnienie doładowania będzie uciekać przez zawory na cylinder i będzie błąd słabego ciśnienia doładowania....
Witam od 2 lat jezdzę Mercedesem Sprinterem 906 315 z 2006 r.jak mu zrobię 2000 km.na kursie muszę na nowo zrobić adaptację przepływomierza dodam wszystkie czujniki nowe,przepływka już założona nowa,przepustnica nowa,zawór egr nowy wszystko kupowane w serwisie nie ze szrotu byłem w różnych serwisach mercedesa w Pl.i nikt nie może tego rozgryzć dodam...
https://www.google.pl/search?q=Mengenreg... Regulator ciśnienia-Mengenregelventil...
Hej koledzy i koleżanki. Problem taki, Sprinter przyjechał z Deutchland z uwalonym wtryskiem sterującym który był wymieniony na nowy ,posiada podobno od anglika czujnik albo coś od prędkości i głupoty pokazuje na prędkościomierzu.Ale cały myk polega na tym że wywala dwa błędy p1625 tzn lampka MIL i ten nieszczęsny błąd p1351. Na postoju jak mu się da...
Poprzedni mechanik poobcinał zawory Niestety czasem tak trzeba. Jeżeli jest to zrobione dobrze to nie ma wpływu na moc. Ty potrzebujesz ustawienia rozrządu i momentu wtrysku.
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam MB Sprinter 313 CDI 2003 r. przebieg 187000 Mimo,że bardzo dużo postów już napisano o problemach z nie odpalaniem sprinterów to po przeczytaniu ich i wykonaniu wielu manewrów nie udało mi się uruchomić mojego Sprintera. Zaczęło się od tego, że zgasł w czasie jazdy i zapaliła się kontrolka EDC. Nie chciał...
Witam, mam problem z moim sprinterem 313, silnik om611, 1999r świeci mi się kontrolka EDC i silnik pracuje do 3k obr. Podpielem texe i pokazała błąd p0703 sygnał hamulca, p1470 regulacja ciśnienia turbo, p1622 zawór elektryczny wyłaczający i p1188 elektrozawór wyłączenia pompy wysokiego ciśnienia, podmieniłem zawór sterowania turbo sprawdziłem węże...
sprinter zawór zawór mercedes sprinter zawór pompie sprinter
wiertarka młot układ próbkująco pamiętający instalacja elektryczna motoroweru
kasowanie inspekcji denon avr1803
Lokalizacja bezpiecznika w sterowniku silnika BLDC Czy Softonic jest bezpieczny? Analiza ryzyka