Witam, To znaczy się tak... po pierwsze... musisz mieć przepływ powietrza aby dobrać zawór- tzn... dobrać go tak żeby nie przepłacać za zawór większy który jest nie potrzebny/tak mnie na studiach uczą, bo tym się zajmuje :P /. Ale jeśli nie potrzebujesz żeby działało to w jakimś super odpowiedzialnym urządzeniu to możesz śmiało jakiś zwykły zaworek...
Witam. Zaworek zwrotny mam zamontowany na przewodzie miedzy filtrem a zbiornikiem, w poblizu filtra . pozdrawiam
pompa paliwa jest elektryczna i włącza się po przekręceniu zapłonu. Auto to vw polo z 1999r Jednopunkt
tylko napiszcie gdzie najlepiej założyć zaworek. W schowku :D Gdzie byś nie zamontował, nic nie poprawisz.
zawór zwrotny paliwa na pompie Żadna pompa Lucasa nie posiada czegoś takiego.
Opis na stronie 5. Niestety po rosyjsku.
W obudowie ręcznej pompki są dwa zaworki które robią za zawór zwrotny. Obejrzyj ich działanie.
Kupiłem zawór zwrotny paliwa ten na końcu listwy i wszystko działa jak należy
Tak, chodzi o zwrotny zawór paliwa. Ale to dopiero kolo czwartku bede sprawdzał, to moze pod koniec tygodnia bede miał jakies wieści.
Śruby 3 i 4 dotyczą korekty regulatora obrotów. 2 nie jestem pewien na 100 procent , nie chcę strzelać. Co do palenia przy nizszej temp-Niektórzy twierdzą że maksymalne położenie dźwigni gazu powoduje zwiększenie dawki rozruchowej. Ja posiadam osobiście 7745 i z paleniem nigdy nie mam problemu, dźwignia ustawiona na okolo 1000 obr/min.Pali na tzw. strzał....
Pompa paliwa-zawór zwrotny w pompie paliwa.Pompa do naprawy lub wymiany.
może ma za wysokie cisnienie na listwie paliwowej? albo zawór zwrotny paliwa nie działa tak tylko gdybam
Jak nie za późno to sprawdź jeszcze kolego zawór zwrotny paliwa ten z tyłu pompy może jest zapchany błahostka ale warto sprawdzić.
Ja mam odcięcie pompy paliwa przez przekaźnik zasilany z elektrozaworu na butli LPG. Jak kończy się gaz to nie ma problemu z przejściem na zasilanie benzyną. Silnik fiata SPI. Jeśli zawór zwrotny w pompie paliwa jest sprawny to nie ma bata i pompa po zasileniu momentalnie podaje paliwo do korpusu wtrysku.
Mianowicie, gdy pierwszy raz odpalam, to muszę 'pochełtać' zanim odpali... Zgaszę i po niedługiej chwili już odpala od cyknięcia. Myślałem, że to zawór zwrotny od paliwa nie trzyma, dlatego zanim odpaliłem ten pierwszy raz, to przekręcałem kilka razy na zapłon, lecz jednak to nie pomaga... Czym to może być spowodowane?? TTTM, inaczej mógł by się czasem...
Sprawdz zawory zwrotne paliwa przy podstawie filtra paliwa no i przewody pod kątem przetarć.
Wymień zawór zwrotny paliwa na filtrze. Nie sprawdzałem modelu i rocznika to może być inaczej.
Witam. Mam problem z gałęziówka (chińska). Na zimnym pali bardzo dobrze. Po rozgrzaniu jak ja zgasze nie chce odpalić. Zauważyłem że w tym momencie jest całkowicie sucha pompka ręczna paliwa. Przy próbie pompowania zasysa paliwo wraz z powietrzem przez zawór zwrotny dyszy głównej paliwa. Jednak po ostygnięciu i odpaleniu i zgaszeniu pompka zasysa samo...
Krecik11 patrzyłem na Twoje zdjęcie instalacji i nie wiem czy dobrze zrozumiałem , cofa Ci na powrocie zbiornik solar tzn na przewodzie gdzie są 3 zegary i pompa./czyli lewy dolny ze zbiornika/ Ja myślę że jakbyś spróbował zrobić pętlę z wężem maksymalmie do dołu.U Ciebie wygląda na to że nie cofa na solar tylko podgrzewa przewód w/wymieniony natomiast...
Witam, dziś przy czyszczeniu filtrów itp zauważyłem coś dziwnego mianowicie przy wlocie i wylocie z filtra paliwa mam wkręcone identycznie dwa zawory zwrotne, jeden według mnie prawidłowo a drugi myślę że przeciwnie, tylko dlaczego i dlaczego mimo to auto normalnie jeździło? O ile wlot jest dobrze założony to wylot już nie ale tego zaworu nie da się...
Kolego mozesz sprobowac założyc zawór zwrotny paliwa jak koledzy mowili moze paliwo sie cofa i z samego startera noznego nie moze tak szybko nabic
Może uszkodzony zawór zwrotny paliwa i po dłuższej chwili się cofa. Gdy kręcisz, to musi nabić dłuższą chwilę.
Mam ten sam defekt w Audi A4 1,9 TDI 115KM AJM 2000r. Przyszła jesień zrobiło się trochę chłodniej i powstał problem z odpaleniem zimnego silnika . Wymieniłem świece żarowe, zawór zwrotny paliwa, filtr paliwa, czujnik temperatury, przedmuchałem przewody paliwowe i nic się nie zmieniło.Teraz sugeruję wymianę uszczelek dual vacuum pompy czyli pompy podciśnienia...
Ja do swojego silnika kupiłem zawór zwrotny na gwint 1/8. Wcześniej miałem zawór zwrotny od paliwa ale dlugo nie pochodził
Zawór zwrotny paliwa wymieniłem.Już pisałem.A filtr nie wiem bo się nie znam. Dodano po 4 I przypominam że to się dzieje tylko jak temperatura spadnie poniżej 0 stopni.Jak jest na plusie,jest igła.
Ja stawiam na zawór zwrotny paliwa. Ewentualnie sama pompa ma za mały wydatek.
Ta pompa może pomóc w odpalaniu czy zlikwiduje słabnięcie silnika przy hamowaniu i skręceniu?Teraz tylko założę zawór zwrotny paliwa będę jezdził i zobaczę efekty.
Witam jest to problem z zaworem AUT (zawór zwrotny )paliwa.
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy. Zawór zwrotny paliwa masz w pokrywie obudowy filtra paliwa. Próby naprawy, czyszczenia, przeróbek z reguły są bezowocne. Tańsza alternatywa to montaż dodatkowego zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa. Droższa to wymiana obudowy filtra na nową oryginalną.
Zastosować dodatkowy zawór zwrotny paliwa , zapowietrza się jak każdy Ford po pewnym przebiegu. Trzeba niestety to miejsce nieszczelności znaleźć.
A może to wina pompy paliwa albo tak jak napisał xawer może być uszkodzony zawór zwrotny paliwa..
https://obrazki.elektroda.pl/8222641200_... Tak jest wpisujesz "zawór zwrotny paliwa" tylko dopasowujesz sobie średnice. Ale najpierw poszukaj oryginalnego zaworu paliwa(bo raczej jest) nie wiem czy nie jest w komorze silnika ale mogę się mylić
Ja miałem podobny problem i wymieniłem zawór zwrotny paliwa i uszczelnienia wtrysków i problem znikł pozdrawiam.
Witam. Mam taki problem, przy zapalaniu silnik szarpie po dodaniu gazu po chwili przestaje szarpać i działa normalnie. W wężyku doprowadzającym paliwo zauważyłem gromadzące się powietrze. Mam pytanie gdzie znajduje się zawór zwrotny paliwa gdyż wydaje że paliwo mi się cofa i przez to wężyk się napowietrza i szarpie.
Jeszcze jedno pytanie. Jest jakiś zawór zwrotny paliwa może paliwo mi rano spływa dlatego resztką paliwa zapala i zaraz gaśnie potem muszę go "łechtać" aż pompa poda paliwo i dlatego pali już normalnie
Witam forumowiczów. Miałem przypadek z ciężkim odpalaniem i okazało się że zawór zwrotny paliwa powrotnego nie trzymał ciśnienia. Jest on umiejscowiony na górnej części bloku po lewej stronie między 3 a 4 pompą, wkręcony w blok na klucz 24, od góry wkręcony jest gruby powrót paliwa na klucz 22. Grzybek wypracował się i paliwo po kilku godzinach postoju...
Sprawdzi omomierzem,sprawdź zawór zwrotny paliwa na pompie sprawny Sprawdz czy po przekreceniu kluczyka dostaje 12V.
Załóż zawór zwrotny paliwa . Uniemożliwia powrót tłoczonego paliwa do zbiornika i utrzymuje ciśnienie w układzie paliwowym po wyłączeniu silnika. Ułatwia to kolejny rozruch silnika.
Piszesz,że "sytuacja powtarza się na dwóch pompach wtryskowych". Sprawdz zawór zwrotny paliwa na pompie wtryskowej lub go wymień może on nie utrzymuje ciśnienia. Spróbuj pod pompować paliwo pompką ręczną przed odpaleniem silnika i zwróć uwagę czy słychać brzęczenie zaworka zwrotnego .
Chyba masz nieszczelny zawór zwrotny paliwa przy pompie wtryskowej.Na postoju paliwo spływa do zbiornika i układ paliwa sie zapowietrza. Jak dasz mu plaka to odpali , zaciągnie paliwo i chodzi.
jesli będzie tak ze masz mało paliwa (poniżej 1/4 baku) to pali źle po dłuższym postoju i jeśli w baku jest prawie pełno (niestety :D ) odpala ok po nocy to na 99% winny jest zawór zwrotny paliwa który jest w pompie vac/paliwa po przeciwległej stronie rozrządu
Witam. To urządzenie pod nadkolem to filtr węglowy oparów paliwa. Wężyk od niego powinien być połączony z króćcem na korpusie przepustnicy. Za trudności z odpalaniem na zimno (rozumiem że rozrusznik kręci) może odpowiadać regulator ciśnienia paliwa-zawór zwrotny, albo czujnik temperatury cieczy. Spróbuj rano przed rozruchem kilka razy włączyć pompę...
To był zawór zwrotny, ktoś go wybebeszył.
jak ułamałeś plastik to moze tam jest problem. W bravie miałem problem z cofajacym sie paliwem. Niewiem dlaczego akuat ten model jest na to bardziej podatny. Zamontowałem zawór zwrotny za filtram paliwa a przed pompą. Wtedy z odpalaniem nie było problemu, ale potrafiła sie dławic po krótkiej pracy silnika, tzn zgasnąc i odpalałem pozniej bez problemu....
Jeżeli zużycie oleju silnikowego nie jest za duże, i ma jeszcze moc. To może być feler w układzie paliwowym. Na postoju cofa się paliwo i układ przy rozruchu musi się odpowietrzyć. Felerem może być na filtrze paliwa nieszczelna uszczelka na przelewie (pod tym czarnym plastikiem) lub wadliwy zawór zwrotny paliwa
Witam. Posiadam Mercedesa w203 z silnikiem 2.2 cdi 143km Ostatnio mam problem ponieważ auto jak jest ciepło odpala i po około 10-20sekundach gaśnie potem długo na rozruszniku zapala i jest już ok jeździ ma moc, postoi trochę i znowu to samo. Znajomy mechanik podpinał pod komputer i żadnego błędu nie wykazało. Zawór zwrotny paliwa zrobiony i nic to nie...
Problemem był uszkodzony zawór zwrotny w zbiorniku paliwa.
Mam problem z odpaleniem VW passat tdi 1.9 diesel. Rano odpala za 5-6 razem, w ciągu dnia nie ma poblemu. Wymieniony został akumulator i zawór zwrotny paliwa. Niestety probelm pozostał. Proszę o poady... Pozdrawiam
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Sprawdz jeszcze czy nie podcieka ci gdzieś paliwo (zaciski). Zwróć uwagę na wilgotne przewody paliwowe, zwłaszcza na wspomnianych zaciskach. Ponadto może być że zawór zwrotny paliwa puszcza paliwo z powrotem. Dodano po 9 To nie jest zapowietrzenie układu, w takim przypadku miałby problemy za każdym razem przy rozruchu.
Sprawdź filtr paliwa czy nie jest wadliwy bo zdarzały się źle wytłoczone właśnie gdzie jest w ciskany ten zawór zwrotny, a ten zawór też pewnie jakiś zamiennik?. A z tego powodu możesz mieć błędy od wtrysków i turbo nie będzie będzie pompować właśnie z braku paliwa bo nie będzie odpowiedniego ciśnienia spalin. Ja bym sprawdził czy ten otwór nie jest...
Witam, mam pytanie odnośnie mojej c3 1.4hdi 2004 68km Mianowicie ciężko odpala na zimnym czasem nawet nie chce zapalić Wymienię co w samochodzie było robione Wszystkie filtry zmienione, nowy zawór zwrotny paliwa (gruszka do pompowania paliwa do filtra) Rura turbiny Rozrzad z pompą wody Akumulator ma napięcie 12.05 a na odpalonym 14.01 Wyskakuje mi błąd...
Przedwczoraj robiłem clio z takim silnikiem, odpalał tylko na plaku. Przyczyną były spalone 4 świece żarowe. W tych samochodach w zbiorniku paliwa jest zawór zwrotny na rurce zasysającej paliwo, taka czerwona, elastyczna membranka, jak nie działa prawidłowo to układ paliwowy się zapowietrza i są trudności z uruchomieniem silnika
zawór zwrotny możesz założyć.. jeśli paliwo schodzi to przyczyną trudniejszego odpalania jest to na pewno.. może jedyną a może jedna z przyczyn..
Pytanie mam głupie, gdzie znajduje się zawór zwrotny od pompy paliwa we fiacie grande punto bo podejrzewam, że może być winowajcą przy odpalaniu ?
jest to grzałka paliwa uszkadzaja sie pompki na filtrze paliwa
Moim zdaniem mierzysz na przewodzie zasilający listwę wtryskową,sprawdź też czy na listwie wtrysk. jest zaworek do odpowietrzania,jeżeli jest włącz i wyłącz kilka razy zapłon jednocześnie wciskając zaworek,sprawdź czy jest w tym modelu zawór zwrotny paliwa(powinien być), może ono się cofać gdy zawór jest uszk. Jescze jeden szczegół: ile jest paliwa...
A czy może być zawór zwrotny przy pompie paliwa.
witam posiadam mazdę 5 1.8 benzyna 2005 rok mam od pewnego czasu problerm z odpalaniem trzeba trochę krecić nie za każdym razem od razu ladnie odpala w miedzy czasie wymieniłem świece i jedna cewke ale to musiałem myślałem ze po swiecach się wszysko naprawi ale nie raz pali ladnie a więcej nie ladnie wyczytałem ze może to być zawór zwrotny paliwa ale...
cofa się do filtra A sprawdzałeś zawór zwrotny
Cześć wszystkim! Borykam się z problemem ze swoją KIAnką od miesiąca. Samochód jak w temacie, nie odpala np. po nocy. Wtedy auto odpalam z plaka. Jeździ ok. tyg bez problemów z odpalaniem i znowu to samo. Problemy zaczęły się pojawiać po awarii mechanicznej EGR (wchodził w tryb awaryjny, został wyczyszczony), a jeszcze wcześniej został wymieniony filtr...
Witaj, Dzięki za zainteresowanie. Każdy cylinder ma swój wtryskiwacz. Na ciepło po wyłączeniu i uruchomieniu od razu zapalił w miarę ok. - nie od cyknięcia, ale za pierwszym razem. Po 20 minutach nie odpalił za pierwszym razem w ogóle a za drugim. Domyślam się, że kolega podejrzewa zawór zwrotny paliwa w pompie, tak?? Ja się zastanawiam czemu przy -10'C...
Ciśnienie paliwa jak mogę sprawdzić ? Dane auta są w temacie Citroen C5 3.0V6. Z tymi wałkami rozrządu co nie tak jest ? Dodano po 35 Sprawdzałem już przepustnice, zawór zwrotny paliwa , sondy, czujnik temperatury i nic. Dodano po 7 Dodam że w aucie jest zainstalowane ogrzewanie postojowe.
Okazało się, że zawór zwrotny na filtrze paliwa robił nieszczelność i stąd te problemy z odpalaniem. Dziekuję za pomoc.
Panowie..odłączyłem filtr paliwa,wstawiłem zawór zwrotny i od niego bezposrednio do pompy paliwa...autko rano odpaliło na dyk...oringi prawdopodobnie przy obudowie filtra....
Temat uważam za zamknięty. Podsumowałem odpowiedzi i zastosuje się do nich.
Witam Mam chyba problem z cofającym się paliwem. Mój nissan sunny to 1,4 lx na wtrysku rok 1994.Za pierwszym razem przy odpalaniu pompka chodzi i chodzi... Muszę jeszcze raz wyłączyć i znowu włączyć pompkę i wtedy dobija.Ale odpalenie również trzeba na dwa razy i ruszam.Zdiagnozowałem to jako zepsuty zawór zwrotny i widzę ,że piszecie gdzie zamontować...
Do sprawdzenia przelewy, trójniki, trawersy, filtr paliwa, smok w baku oraz zawór zwrotny w pompie paliwa.
Witam. Nareszcie zakończyłem walkę z busem iveco. Uszkodzony był zawór zwrotny na filtra paliwa. Przepompowywal paliwo do baku z powrotem A na pompę nie dawał prawie nic.po wymianie na nowy bus pali od strzała
Może też być że układ się zapowietrza i taki efekt jest, że jak pokręcisz to jest ok. Mechanik kiedyś na wąż z paliwa zakładał mi zawór zwrotny, który zapobiegał cofaniu się paliwa i ułatwiał rozruch
Witam, mam problem z odpaleniem auta na zimnym silniku,kupiłem nowy akumulator wymieniłem nowe świece wymieniłem filtr powietrza załozyłem zawór zwrotny paliwa wymieniłem przewody paliwa filtr paliwa i dalej to samo jak juz odpali za 15tym razem to pozniej pali normalnie jak jest w miare ciepło to nie ma problemu ale lekki przymrozek i jest tragedia....
Jeśli chodzi o ten zaworek wkładany w filtr na spinkę to nie jest zawór zwrotny tylko zawór służący do ogrzewania paliwa, czyli jak zimno ciepłe paliwo wracające z pompy trafia do filtra jak ciepło wraca do baku żeby się schłodzić. Dołóż zwykły zawór zwrotny na zasilaniu.
u mnie to samo w mondeo mk3 tdci z 2002 roku problem prawdopodobnie z zaworkiem zwrotnym na pompie przynajmniej u mnie schodziło paliwo z pompy , założyłem zawór zwrotny między pompą a filtrem paliwa
Witam. Mam problem z odpaleniem mego auta gdy temp spada poniżej 10°C. W lato odpala ale i tak dość długo trzeba kręcić gdy silnik jest zimny, gdy jest ciepły odpala ale tez chyba nie tak jak powinien. Teraz gdy temp. jest ok. 0° muszę bardzo długo kręcić aż czasami akumulator nie wytrzymuje. I "pompować" pedałem gazu to wtedy jakoś łapie. Czujnik temp....
Od strony elektrycznej łatwa diagnoza, zmierz napięcie na aku przed rozruchem i podczas rozruchu. Zrób to po dłuższym postoju jak i po kilku godzinach od normalnej jazdy. Ale gdy dochodzą problemy z dławieniem się gdy już odpali to ja szukał bym przyczyny w dwóch miejscach a tak naprawdę w 8. 1 regulator ciśnienia paliwa 2-7 lejące wtryski. 8 zawór...
U mnie nawalił filtr paliwa (marki Filtron) zintegrowany z regulatorem ciśnienia, był wadliwy bo nawalił niedługo po montażu ale nie powiązałem go z awarią i trochę czasu mi zajęło dojście do przyczyny .Kiedy auto stało zawór zwrotny w filtrze paliwa popuszczał paliwo z powrotem do baku. Po postoju odkręciłem listwę wtryskową nie odpinając jej od paliwa...
Właśnie założyłem zawór zwrotny za filtrem paliwa na przewodzie doprowadzającym. Oprócz tego wymieniłem zawór na filtrze bo po prostu go ułamałem. Auto znów na holu i teraz będę obserwować czy do wieczora wytrzyma i po powrocie z pracy da się odpalić.
Zewnętrzna pompa ? A w jaki sposób jest ustalane ciśnienie paliwa ? W oryginale jest zawór zwrotny a na tej zewnętrznej ?
Początkowo (jak jeszcze pompowała z puszki) wyglądało to na typową nieszczelność układu paliwowego. Teraz na uszkodzenie pompy paliwa. Określony przez Ciebie "zawór zwrotny" w rzeczywistości jest kompensatorem ciśnienia i jego ewentualne uszkodzenie wewnętrzne skutkuje co najwyżej nierównym spalaniem. Wysokości pompy względem zbiornika itd. w podanych...
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
Witam serdecznie mam proźbe czy wie ktoś może jaka jest średnica szlaufu idącego do pompy paliwa. Chodzi o to ze chce zalozyc zawór zwrotny bo mi sie paliwo cofa.proźba o pomoc
Samo miejsce dla właściwego zaworu jest ważne, ale należy pamiętać że podciśnienie jest tak duże iż może pociągnąć paliwko powrotem. Wtedy należy założyć zawór zwrotny zawierający kulkę na sprężynce cena do 30 PLN
A wiesz jak działa zawór zwrotny ? Blokuje on powrót paliwa do baku. A czemu paliwo wraca do baku? Bo coś je wypiera i wchodzi na jego miejsce. Zagadka...co ?
Problem polega na tym że przy odpalaniu długo kręci rozrusznik , nawet ok 10s. przy drugiej próbie zakręcenia czas odpalenia jest już sporo krótszy, długo kręci rano, a nawet jeśli jest ciepły i zgaszę go na ok15 minut. Problem znika gdy przepompuję paliwo pompką na filtrze (około 3 pełne ruchy pompki, wtedy pompka jest już twarda) i auto odpala prawie...
1. Zależy jaką masz instalację - pierwsza, czy druga generacja. Jeżeli pierwsza, to problem może tkwić w reduktorze, jeżeli druga - w zacinaniu się zaworu regulującego ilość gazu (silnik krokowy), w ustawieniach sterownika, w podłączeniu lub awarii sondy lambda. Podaj dokładniejsze dane. 2. Niskie ciśnienie paliwa, lub zużyty zawór zwrotny w pompie,...
Witam mam carinę 1996r (107km) 1.6 od kilku tygodni i zachodzę w głowę co się dzieję czy zimny czy ciepły trzeba kręcić koło 10 sekund żeby zapaliła ,jak już zapali chodzi jak zegareczek czy na gazie(zwykła instalacja lpg) czy na benzynie nie ma znaczenia, odpalać można tylko na benzynie na samym gazie nie ma takiej możliwości. Do tej pory zdążyłem...
Witam wszystkich chcących pomóc w tym temacie. Niestety nie mogę poradzić sobie w powyższym problemem. Usterka dotyczy bardzo słabego zapalania auta po wystygnięciu silnika (po nocy). Co robiłem: 1.sprawdzona i uszczelniona pompa wtryskowa-końcówki wtryskiwaczy nowe. 2.założyłem zawór zwrotny paliwa na zasilaniu-paliwo się nie cofa. 3.przyspieszyłem...
Bardzo ważne jest tam samo ciśnienie paliwa i zawór zwrotny utrzymujący to paliwo pod ciśnieniem, sprawdź zasilanie zaworu różnicowego
Witam wszystkich. Zwracam się z prośbą do specjalistów w tej marce. Mam problem z Dafem LF 45 220 2001r. Auto bez znaczenia czy ciepłe czy zimne, samodzielnie nie odpala- tylko na plaku. Po odpaleniu silnik pracuje równo, nie szarpie. Natomiast od razu po zgaszeniu, nie ma możliwości już go odpalenia. Dodam, tylko że auto kilka miesięcy przestało na...
kolego wymień zawór zwrotny w filtrze paliwa ten plastikowy tu może być przyczyna że paliwo się cofa częsta przyczyna grupy VW.
"Dodam że samochód ciężko odpala rano lub nawet jak postoi pół godziny,w serwisie zmienili pompę paliwową nie pomogło, w końcu zmienili filtr paliwa i jakąś uszczelkę kwitując naprawę że auto sprawne.A faktycznie auto pod rząd odpala bez problemu,lecz jedynie jak postoi 30min.to już trudniej odpala. Sprawdzane były przewody paliwowe,filtry. Witam. Miałem...
dzieki ale założyłem już na dolocie paliwa zawór zwrotny i dalej nic tak ze to nie paliwo
Z początku po założeniu pompy właśnie tak "cykał" te kilka sekund, teraz tego cykania nie ma. Gdzie dokladnie znajduje się ten komputerek? Może gdzieś przewody nie łączą Dodano po 10 Linka jest podłączona tak jak na zdjeciu: https://obrazki.elektroda.pl/5302968700_... Gdyby to była wina tej linki to po lekkim dodaniu "gazu" auto by...
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
No ma na chwile obecną prawie 316tyś, rok '97 daleko jej ;) do tych nówek z przebiegiem 180tyś z 96r. Postaram się zobaczyć jak wygląda sprawa z paliwem - zdejmę filtr odłączę szybkozłącza i nadmucham w obie końcówki może gdzieś usłyszę syczenie. Czy jeżeli nadmucham kompresorem to coś mogę zepsuć? Czy mogę jakoś uszkodzić pompę ? Myślałem żeby w ostateczności...
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Jak nie zapala bo ma za małe ciśnienie w układzie to sprawdź przelew na zaworze zwrotnym na listwie. To bolączka tego modelu. Jak leci cokolwiek podczas krecenia rozrusznikiem to zawór do wymiany.
Witam Mam Mercedesa 914 z 1995r. o pojemności 6 litrów i od jakiegoś czasu mam z nim mały problem. A mianowicie mam wrażenie, że paliwo cofa się i przez to silnik ma ciężko zapalić, szczególnie przy niskich temperaturach. Silnik zasilany jest pompą bosch-a. Wymieniłem w niej zawór zwrotny paliwa i zaworek w pompce paliwa służącej do odpowietrzania układu...
Czy ten civic posiada zawór zwrotny ? Tak, w pompie paliwa w zbiorniku.
Witam, mam ten sam problem. Słyszałem że może pomóc zawór zwrotny przed pompą paliwa. Czy ktoś tego próbował w corsie 1,3 CDTI?
zawór zwrotny pompy paliwa filtrze paliwa zawór zwrotny pompa paliwa zawór zwrotny
daewoo ustawienia serwisowe internet zawiesza airbag kasowanie
schematy instrukcje serwisowe schematy instrukcje serwisowe
Bezpiecznik w Philips BTD7170/12: lokalizacja i wymiana Nawlekanie nici dolnej w maszynie Łucznik 438