Wymieniłem cały układ paliwowy w komorze silnika: nowe przewody paliwowe (mocno osadzone, solidnie zaciśnięte), filtr paliwa (nieoryginalny, taki już był, więc pewnie nie bez powodu), gruszkę i zawór zwrotny. Zawór zwrotny kupiłem, bo podejrzewałem, że stary był uszkodzony, ale okazał się sprawny, więc zamontowałem jeden przed pompą, drugi przed filtrem....
filtrem jest zawór zwrotny to nie ma bata ale on nie pozwala na spadek ciśnienia na tym odcinku Tak nie jest bo w tym układzie jest przelew i jak rozszczelnisz gdziekolwiek układ paliwowy to ci paliwo spłynie do baku powrotem. Masz ulane ropą silnik filtr lub przewody? Jeśli nie to jest problem z budowaniem ciśnienia. Pali tak samo zimny i ciepły?...
Przedwczoraj robiłem clio z takim silnikiem, odpalał tylko na plaku. Przyczyną były spalone 4 świece żarowe. W tych samochodach w zbiorniku paliwa jest zawór zwrotny na rurce zasysającej paliwo, taka czerwona, elastyczna membranka, jak nie działa prawidłowo to układ paliwowy się zapowietrza i są trudności z uruchomieniem silnika
Witam serdecznie. Mam dość nietypowy problem. Kupiłem auto, jak w temacie. Po zrobieniu około 100-120 km przydażył się problem. Auto troszkę stało i za raz po zakupie zostało w pełni serwisowane. Ale od początku. Kupiłem samochód, wszystko było ok, tylko świeciła się kontrolka silnika i mrugała kontrolka świec żarowych, więc stwierdziłem, że ogarnę...
Wymontowałem przeczyściłem zawór zwrotny sprawdziłem układ paliwowy wszystko ok. dysza, rura palnika, tarcza spiętrzająca suchutka nie ma śladów paliwa nie ma sadzy po 1 dobie zazwyczaj było 15 do 20 razy błąd brak płomienia w czasie bezpieczeństwa oraz zablokowanie palnika teraz po przeczyszczeniu ponownym skręceniu błąd wystąpił 7 razy i ani razu...
Jak sprawdzić wydatek i zmierzyć ciśnienie jaką powino mieć wartość. Cz układ paliwowy ma zawór zwrotny i gdzie on sie znajduje.
Czy przewody paliwowy i przewałowy idą pod podłogą i czy w zbiorniku jest jakiś zawór zwrotny .
Zawór zwrotny zakładamy przed pompa lub filtrem
Jest to możliwe ale również może zapowietrza ci się przez noc układ paliwowy , stąd ciężki rozruch po dłuższym postoju.Może też być nieszczelny zawór zwrotny w układzie paliwowym i po dłuższym postoju występuje objaw jak wyżej.Miałem to co prawda w Passacie TD ale objaw taki sam a nie trzymał zaworek w pompie wtryskowej.Pomogła naprawa "sposobem"poprzez...
W pompce ręcznej jest zawór zwrotny kulkowy ale na twoim miejscu sprawdziłbym wszystkie oringi na sekcjach tłoczących.Nie pozamieniaj ich miejscami.One celowo mają różne kolory.
Gdzieś układ paliwowy łapie powietrze, spróbuj założyć dodatkowy zawór zwrotny na wężyku zasilającym.
Może coś z pompą paliwa ,spróbuj odpalić na plaku (prysnąć w kolektor dolotowy) jeżeli odpali bez problemu to znaczy że układ paliwowy jest do przejrzenia. Pompa paliwa, filtr paliwa, przewody paliwowe, zawór zwrotny
Witam, tydzień temu zaczęły sie moje problemy z układem paliwowym w moim w210 - 220cdi. Auto bardzo ciężko zaczął palić. Pierwsze co myślałem to spalone świece, ale po sprawdzeniu okazało sie ze to nie to. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone - również nie to. Lecz doszedłem do tego ze problem pewnie jest przez zapowietrzanie sie okładu paliwowego. Wstawiłem...
Jak w tytule dotyczy samochodu marki Opel typ omega caravan silnik 2,5 TD taki jak w BMW 2,5 tds . Autko pracuje można powiedzieć że idealnie odpala bez problemu (wcześniej rano były kłopoty ale wymieniłem spękane przewody przelewowe filtr paliwa problem odpalania znikł) pozostał problem mocy silnika . Znajomy posiada taki sam model i dla porównania...
Witam serdecznie, mam pewien problem - mechanicy rozkładają ręce... :) Pacjent to focus mk1 1.8 TDCi 100km 2004r. - Auto nie pali. Może opiszę dokładniej co było/jest: Objawy: -Nie odpalał na zimnym, na ciepłym tylko na plaka + kręcił na ciepłym długo nawet do 10s jak postał z 15-20 min. -Jak postoi więcej niż kilka dni to nawet na plaka nie pali (obecnie...
Jeśli paliwo faktycznie się cofa, to załóż sobie gruszkę za 30zł na przewód paliwowy przed filtrem, będziesz miał zawór zwrotny plus ręczną pompkę paliwa. A jeszcze spróbuj podłączyć pompę na próbę z butelki przy samej pompie, jeśli tak odpali normalnie po dłuższym postoju, to wtedy masz na bank układ paliwowy
Tak jak powiedziałem na początku: Podstawą jest trafne zdiagnozowanie usterki... z wypowiedzi autora wynika że nie zna się na mechanice,więc nie zostaje mu nic jak znaleźć dobrego specjalistę od tych silników bo nie jeden właściciel auta z tym silnikiem przekonał się że mechanik a MECHANIK to różnica. Tata tak mówił a jest mechanikiem i zna się na tym....
Wymieniłem wczoraj dodatkowo zawór zwrotny paliwa, ponieważ zauważyłem że po odpięciu wężyka paliwa przy filtrze nie było w nim paliwa, i dziś rano odpalałem auto przy -11 st. C i jest poprawa duża, normalnie musiał bym kręcić około 20s żeby odpalił a tutaj od strzała prawie chycił. Pozostała dalej nierówna praca po odpaleniu w niskich temp. Zrobiłem...
sprawa jest taka auto gdy odpala "dymi na biało" potem jest ok jak się zagrzeje druga sprawa była robiona głowica całkowita regeneracja szlif i tak dalej rozrząd nie był ruszany to samo dotyczy pompy paliwa a jeśli chodzi o "ciśnienie" wiec pod pompuje go aż zacznie"pompka być twarda " dodam że układ paliwowy jest odpowietrzony po nie całej minucie...
Witam, mam problem z Manem TGA 480 silnik D2876, z Common Railem. 2004 rok. Samochód wrócił z 500 km trasy. Po nocnym postoju już nie odpalił. W czasie jazdy nie pojawiał się żaden błąd, samochód w czasie jazdy nie miał żadnych problemów z przyspieszaniem czy też z mocą. Po kilkukrotnej próbie odpalenia pojawił się błąd EDC 03776-01. Układ paliwowy...
Witam. Z tego co wyczytałem na forach to nie mam filtra paliwa jest rzekomo w pompie paliwa, stąd trudniej dla mnie zidentyfikować wąż zasilający z baku. Opel Astra H 2005 GTC silnik Z16XEP 105 KM. Chcę założyć zaworek zwrotny aby wyeliminować cofanie się paliwa. Gdzie mam to zrobić , z oględzin wynika ,że wężyk gumowy wpięty w rurkę metalową idącą...
Witam wszystkich,mam pytanko czy ktos z kolegów wie na jakiej zasadzie powinien działac zawór przedstawiony na zdjeciu,jest on od auta Alfa Romeo 33 motor 1.7 IE .Zamontowany jest on na powrocie paliwa, moim zdaniem nie powinien on mieć przepływu jedynie pod wpływem danego ciśnienia (dla tego zaworu) puszczać paliwo odpływem do zbiornika. Zakupiłem...
witam chcę zamontować zawór zwrotny paliwa w vw polo 1,4 benzyna. Przypuszczam że oryginalny przepuszcza i zapowietrza mi układ. Teraz mam problem w którym miejscu zamontować ten zawór? za pompą a przed filtrem paliwa czy za filtrem a przed przepustnicą ( w komorze silnika) Prosze o propozycje
WITAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Czy ktoś montował zawór zwrotny w dieslu gdy schodziło paliwo? I czy to pomogło? Za podpowiedz z góry dziękuję.POZDRAWIAM.
Dalej - należy sprawdzić szczelność całego układu paliwowego, ewentualnie dołożyć jakiś zawór zwrotny.
Tak odrazu po tej sytuacji kupiłem nową Wygląda na to, że paliwo cofa się do zbiornika. Nie znam konkretnie tego silnika, ale na układzie paliwowym powinien być zawór zwrotny.
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Początkowo (jak jeszcze pompowała z puszki) wyglądało to na typową nieszczelność układu paliwowego. Teraz na uszkodzenie pompy paliwa. Określony przez Ciebie "zawór zwrotny" w rzeczywistości jest kompensatorem ciśnienia i jego ewentualne uszkodzenie wewnętrzne skutkuje co najwyżej nierównym spalaniem. Wysokości pompy względem zbiornika itd. w podanych...
Witam. Pacjent: Seat Cordoba 6L2 2007 1.4 MPI 16V BKY benzyna +LPG Po nocnym postoju trzeba długo kręcić aby odpalił. Brak błędów w ECU silnika i LPG. Podciśnienie szczelne, przepustnica czysta i zaadoptowana. Prawdopodobnie cofa się benzyna w układzie paliwowym, bo po odłączeniu przewodu paliwowego od listwy wtryskowej (po napełnieniu wstępnym) nie...
Uszczelnić, to nie takie proste. Znam takich, co całą puszkę filtra zmieniali i na nowej też pojawiało się powietrze. Myślę, że to wina tej obudowy - nie przewodów. ... a czy gruszka ma zawór zwrotny ?
Może nieszczelny układ paliwowy,spróbuj zamontować zawór zwrotny.
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy. Zawór zwrotny paliwa masz w pokrywie obudowy filtra paliwa. Próby naprawy, czyszczenia, przeróbek z reguły są bezowocne. Tańsza alternatywa to montaż dodatkowego zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa. Droższa to wymiana obudowy filtra na nową oryginalną.
Układ może się zapowietrzać lub też po prostu może się cofać paliwo. W układzie paliwowym zamontowane są zawory zwrotne. Jeden na pewno jest w pompce paliwa w baku, a drugi gdzieś na instalacji. Możliwe, że w filtrze paliwa. Niestety nie znam instalacji Sharana, ale tak to wygląda w większości innych aut.
Załóż zawór zwrotny paliwa . Uniemożliwia powrót tłoczonego paliwa do zbiornika i utrzymuje ciśnienie w układzie paliwowym po wyłączeniu silnika. Ułatwia to kolejny rozruch silnika.
Witam, mam octawie 1,9 TDI 90KM. od jakiegoś czasu mam problem z układem paliwowym. Mianowice zapowietrza się. Wymieniłem filtr paliwa oraz zawór zwrotny. Na zaworze zwrotnym były nowe uszczelki. Jak auto postoi to trzeba nim długo ktęcić zanim odpali. Niestety nie zawsze jest to możliwe, wtedy kręcąc rozrusznikiem popuszczm śruby z zaworów i pokolei...
Podsysa gdzieś powietrze. Może zawór zwrotny przed filtrem pomoże. Znalezienie nieszczelności czasami bywa bardzo uciążliwe.
Ja miałem podobne jazdy przy "lewym" powietrzu w paliwie, brało się ze złego filtra paliwa ( Filtron, bleee...) zawór zwrotny w pompie raczej odpada, bo w ogóle to by zaskoczył po jakimś czasie....
Też tak myślałem powymieniałem filtry ponownie uszkodzone urządzenie nadmiarowe w zbiorniku wymieniłem, wężyki dolotowe i powrotne paliwa z pompy wymieniłem na przeźroczyste wymieniłem membranę na ręcznej pompce przy filtrze pompa uszczelniana w zeszłym roku. Nic nie cieknie nie kapie dołożyłem nawet dodatkowy zawór zwrotny na układzie paliwowym. Pompę...
Skoro dymi na biało to szukaj nieszczelności w układzie paliwowym, możesz też zamontować przed lub za filtrem paliwa zawór zwrotny i na pewno zobaczysz poprawę.
Zawór zwrotny w pompie to podstawa.
Ale w zestawie filtra paliwa jest nowy komplet uszczelek próbuj ominąć zestaw ale od razu za pompką gumową tylko czy siemens to wytrzyma może aby zabezpieczyć przed syfem to filtr do( komara )+ zawór zwrotny dla próby
Dzień dobry. Za radą znajomego mechanika podłączyłem chińskie webasto do sprintera 2.9 td z 1998r do przewodu paliwowego zasilającego tylko poprzez trójnik pomiędzy bakiem a pompą paliwa samochodu. Mam jednak wątpliwości czy takie rozwiązanie jest właściwe, czy np powoduje zapowietrzania układu paliwowego samochodu? Czy nie powinienem np wstawić zaworu...
Po 1 - Filtron to szmelc w tej kwestii i przez kilka lat i kilka diesli ze stajni VAGa miałem zawsze z tym problem na tych filtrach. Po 2 to zasil Paska z banieczki 5L zapiętej przed filtrem, wtedy wykluczysz łapanie powietrza na linii zbiornik - filtr. Jak będzie OK to masz gdzieś nieszczelność na filtrze. Wymień wszystkie opaski na skręcane, sprawdź...
Myślę że problem ma z silnikiem nieszczelność układu paliwowego np:uszczelnienie wtrysk. Kolego mozesz sprobowac założyc zawór zwrotny paliwa Przy "małej" nieszczelności na krótki okres czasu może pomóc -nie rozwiąże problemu.
Na podstawie opisu objawów (szarpanie na zimnym silniku jak przy braku paliwa, lżejsze na ciepłym, błąd P1167, cofanie się paliwa po zgaszeniu i powstawanie bąbla przed pompą), problem wydaje się związany z układem paliwowym, konkretnie z wprowadzaniem powietrza do systemu niskiego ciśnienia. To powoduje niestabilne ciśnienie paliwa, co ECU wykrywa...
Witam! Mam problem z Oplem Astrą 1.7Dti 2000rok tzn. nie chce palić na zimnym silniku a na ciepłym zapala bez problemów. (problem zaczął się w grudniu tego roku, jak zostawiałem w garażu przy temp. do minus 5 to odpalał na dworze nie, w marcu jak było zimno ok 10 stopni to już nie palił, dziś plus 18stopni i też miałem problem z zapaleniem dopiero za...
jak wspomniał poprzednik, jest to zawór zwrotny uniemożliwiający cofanie się gazu do przewodu tankowania. Analogiczny jest w zaworze tankowania. Oba razem odpowiadają za szczelność układu paliwowego, aby gaz nie uciekał sobie powoli na zewnątrz. Kolejność: kulka - sprężyna - zawleczka.
Witam, mam problem z ciągnikiem Magnum. Paliwo nie dochodzi do silnika podas rozuchu (przy pracy startera główna pompa paliwowa nie zasila układu). Jeżeli już uda się uruchomić silnik domowymi sposobami to wszystko jest ok (gdy obroty wzrosną). Pytanie teraz takie... Czy przy pompie jest gdzieś zawór zwrotny, który elentualnie może puszczać paliwo?...
Przelewy na wtryskach, zawór zwrotny na listwie, kontrola pompy czy nie ma opilków matelu na zaworze, filtr paliwa itp. Samo podłączenie pod komputer nie naprawi usterki. To prosty układ paliwowy. Cudów nie ma. Gdzieś masz stratę ciśnienia chyba że inny układ jest uszkodzony i komputer odcina paliwo przy 2500 np niewłaściwe ciśnienie doładowania lub...
Sprawa rozwiąże się w piątek - jeżeli interwencja w pompę mechanika nic nie da, to zostaje zdejmować i.... do regeneracji. Na razie mam zawór zwrotny na zasilaniu przed bakiem i drugi zaworek na powrocie pompy do baku, no i auto odpala codziennie rano... Do piątku tak muszę jeździć, a co dalej - czas pokaże... Ciekaw jestem, czy te zaworki nie przeszkadzają...
Dalej utrzymuje swoje zdanie, że wina leży po stronie układu paliwowego, a najpewniej w pompie wtryskowej. Skoro po kilkunastogodzinnym przestoju występuje problem z odpaleniem to mogą być winne chociażby zawory zwrotne w pompie wtryskowej. Wskazuje na to sposób odpalania, a mianowicie długie kręcenie po przestoju i początkowy brak reakcji na gaz. Jestem...
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
Tak, dokładnie to samo miałem. Po uruchomieniu silnika sterownik wykonuje test pompy boost (pomocniczej pompy benzyny) i go nie przechodzi. Test polega na załączeniu pompy przy zamkniętym zaworze zwrotnym (FRU) i pomiarze ciśnienia. Skłaniam się ku tezie, że przyczyną wcale nie jest uszkodzenie tej pompy lecz obecność rozprężonego LPG w linii benzyny....
zawora zwrotny układ paliwowy zawór paliwowy układ solarny zawór zwrotny
volvo silnika moeller xcomfort fornir kolumny
paliwo zalewa filtr powietrza skuter paliwo zalewa filtr powietrza skuter
Ile świateł stopu ma samochód z tyłu? Lokalizacja sterownika zamka Mercedes W245