To musisz pełna bo sa ku temu powody. Osobiście wiem ze jak trafisz na cwoka to nawet najlepsze maszyny nie pomogą.
Można sprawdzić geometrię zawieszenia oraz zbieżność.
Jechać na ustawienie geometrii zawieszenia.
Auto samo zaczyna zjeżdżać w prawo po 2,3s jazdy prosto. Puszczam kiere i auto zaczyna lecieć w prawo po kilku sekundach. Zawieszenie bez luzów. Nowe amory tyl/przod, nowe sprężyny, nowe łożyska mc, nowe wahacze przednie/tylne, nowe opony, zrobione opory toczenia, zmienione koła lewe na prawe, geometria robiona 4 razy w różnych zakładach. W auto włożone...
A tak BTW: 1) Miałem podobnie przy prędkości > 100km/h w oplu na krzywych felgach, tu Ci zbieżność nie pomoże ani poprawnie pracujące zawieszenie. Geometrię kół też miałem robioną, poprawiają ją "na ile są w stanie". Mocno pokrzywione felgi to tylko na złom. 2) U nas w kraju nie wolno jeździć szybciej niż 140km/h... Z resztą w wielu krajach nie można....
Napisz albo zadzwoń do ASO opla i poproś o rozkodowanie. Wyposażenie czy rodzaj zawieszenia powinni podać bez problemu.
Jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest udanie się do warsztatu na sprawdzenie geometrii zawieszenia.
Felga, piasta koła, czop. To jeśli chodzi o dziwne dźwięki, zostaje geometria zawieszenia...
poczytaj dokładnie to co ci się pisze. widzisz tylko to co chcesz widzieć, czy chcesz konkretnej informacji. taką otrzymałeś. ponownie na stację na pełną geometrię zawieszenia. nie zdziwi mnie, gdy nie da się ustawić, bo zwrotnica jest uszkodzona. pozdrawiam
Auto bite, zgięta i prostowana podłużnica.
Panowie, dzięki za pomoc, kąt skrętu poprawiony, samochód skręca ale mniej. Spróbuję dziś zamienić przednie opony lewa-prawa (opony to nowe Uniroyal RainExpert 3). Później spróbuję zrobić geometrię ponownie. PZDR
Luzy w zawieszeniu ? Geometria sprawdzona ? Opona nie ściąga?
Oczywiście najlepiej było by ustawić geometrię zawieszenia i kierownicę idealnie na wprost, ale załóżmy, że jest poprawna. Znajdź sobie kawałek równego, pustego placu, tak aby przejechać się po nim i znaleźć położenie kierownicy do jazdy na wprost, eps możesz w tym czasie odłączyć, wyjąć wtyczkę albo bezpiecznik, aby nie bruździło. Jak znajdziesz zerowe...
proponowałbym zrobić najpierw kalibrację vsc ,była robiona geometria zawieszenia?
Zbieżność ustawiałeś sam, czy byłeś u fachowców,hamulce nie trzymają przypadkiem. Jeśli masz kanał lub najazd sprawdź czy nadwozie nie jest odkształcone: na początek porównaj odległości kół po prawej i lewej stronie, jeśli to możliwe to przekątne również. Jeśli różnice będą poniżej 0,2%, szukaj błędu w geometrii zawieszenia: pochylenie kół i kąt wyprzedzenia...
Najczęściej regulacja geometrii to jedna usługa, ale nie znam obyczajów w każdym warsztacie. :D U mnie w okolicy ceny wahają się od 150 do 250 zł. Pamiętaj, że nie każdy element zawieszenia da się regulować, a sama geometria, to nie tylko zbieżność kół. W przypadku uszkodzonych innych tulei, sworzni itp. nie da się poprawnie ustawić zawieszenia.
Po każdej naprawie zawieszenia zalecana jest geometria zawieszenia.
Nie , stabilizator nie wpływa na położenie kierownicy, tak jak koledzy Ci doradzili jedź na ustawienie geometri.
Blokada kierownicy jest stosowana podczas ustawiania geometrii zawieszenia. "Walka" z rozrządem w podobnym silniku jest pokazana np. tu [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Nie mam gazu, to coś stuka w zawieszeniu, w poniedziałek podjadę na kontrole zawieszenia i kontrole geometrii czy nie ma luzów itp.
Każda ingerencja w zawieszenie powinna się kończyć sprawdzeniem geometrii zawieszenia. Pozdrawiam.
Tak. Potrzebujesz geometrie zawieszenia. Czyli tyl i przod. Zbierznosc, pochylenie kola i wyprzedzenie sworznia zwrotnicy. O ile da sie to ustawic, bo nie w kazdym aucie jest to mozliwe.
Mechanik twierdził, że nie trzeba robić geometrii po tym zabiegu. Po każdej ingerencji w zawieszenie należało by sprawdzić geometrię zawieszenia.
Jeżeli będą faktycznie jakie luzy to i tak nie miałeś dobrze ustawionej geometrii( z niesprawnym zawieszeniem nie da się jej poprawnie ustawić) i po przejechaniu kilkuset metrów ponowny pomiar pokazał by niewielkie zmiany względem tego co było chwilkę wcześniej ustawione. Bez kanału bym się za to nie zabierał bo nie będziesz miał dostępu do wszystkich...
W twoim opisie jest też przyczyna, żle wykonana wymiana elementów zawieszenia. Na 100% geometria jest zła , tym bardziej że piszesz że drze ogumienie. Ciekawe w jakim celu zeszlifowano ograniczniki skrętu. To właśnie przez ich zeszlifowanie zwrotnica - kolumna przy maksymalnym skręcie kół niszczyła przegub homokinetyczny . On nie jest przystosowany...
Napraw zawieszenie, ustaw geometrię a wspomaganie zostaw w spokoju.
Sprawdzenie felgi, geometrii zawieszenia, przegubu oraz łożyska centralnego.
A może to auto jest po wypadku i prostowaniu budy - wtedy geometria zawieszenie już nigdy nie będzie jak powinna być.
Witam, mam taki problem otóż ściąga mnie na prawo, na początku byłem na zbieżności, była ok, ale ustawili co do 0.1 czy 00.1 żeby było idealnie, ale nie pomogło. Potem pojechałem na test drogowy w wulkanizacji wrzucili opony na maszynę i ustawili mi tak żeby ściągało jak najmniej. Ostatnio kupiłem nowe felgi i opony, i nadal ściąga delikatnie w prawo....
Wiesz jakie kobiety są przebiegłe nie wiem czy taki sposób wystarczy ;) A tak poważnie to czy po wjeździe w dziurę może się przestawić geometria nie uszkadzając elementów zawieszenia? Przejrzałem wczoraj zawieszenie i wszystko wygląda na sztywne.
To taki problem pojechać na geometrię zawieszenia?
Stwierdziłem w końcu że pieprzę to i wymienię całe wahacze z dobrymi tarczami kotwicznymi. Tylko po takiej operacji zaś warto by jechać na ustawienie geometrii zawieszenia... Dodano po 1 Stwierdziłem w końcu że pieprzę to i wymienię całe wahacze z dobrymi tarczami kotwicznymi. Koszt może większy, ale nakład pracy, czasu i wkurwu, nieporównywalnie mniejszy....
Jechać na stację diagnostyczną na sprawdzenie całego zawieszenia oraz geometrii pojazdu, nikt na forum nie określi z kapelusza co jest.
Pytanie na tyle ogólnikowe, że trudno odpowiedzieć. Z jakim samochodem mamy do czynienia i jakimi oponami? Większość obecnych opon ma oznaczenia kierunkowe lub strony zewnętrznej. Czyli prawidłowo założone minimalizują wpływ nierównego zużycia. Opowiadanie o przekręceniu się opony względem felgi niejasne. Natomiast zmiany w geometrii zawieszenia są...
Witam wszystkich zainteresowanych tematem. Aktualnie mam na ramie do naciągania BMW 318 po dzwonie. I prosił bym do niego geometrię przedniego zawieszenia. Szukałem po internecie i nic nie znalazłem. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Marro1221
Upierdliwie będzie chciał skręcać w prawo jak dobrze kojarzę, lewa strona jest dłuższa od prawej pod względem rozstawu osi, i ciągle będziesz jechał po łuku, bo lewe koło jedzie pierwsze, parę mm za nim prawe. Popatrz czy nie przesunęło sanek zawieszenia, masz skrajne wartości na obu kołach, może uderzenie tylko przestawiło sanki na śrubach o 1-2mm,...
Najpierw wykonali wymianę drążków i przestawili kierownicę, nie zrobili geometrii. Wymieniłem wszystko zawieszenie i zrobiłem geometrie. Nie robione było komputerem z innych przyczyn, ale wiem że trzeba teraz coś zaprogramować przy wspomaganiu, żeby układ wspomagania działał prawidłowo bo inaczej mi auto będzie ciągnąć i chyba ciągnie lekko w lewo i...
Podjedź do mechanika co wymieniał wahacz i opowiedz o problemie. Pewno krzywe koło i dopóki był luz na sworzniu to klekotało sobie to wszystko radośnie. Teraz jak się zawieszenie usztywniło to czujesz bicie koła.
Każda naprawa/demontaż/montaż układu kierowniczego lub/i zawieszenia tak na prawdę powinna być zakończona pomiarem i ewentualnie ustawieniem geometrii.
Spróbuj podnośnikiem zawindować trochę tył samochodu. To jest bardzo istotne, bo gdy będziesz obciążał tył, to będzie się zmieniał trapez geometrii zawieszenia z przodu. Jeżeli masz zmęczone sprężyny z tyłu lub masz jakieś dodatkowe obciążenie w bagażniku typu butla LPG i w dodatku zatankowana, to możesz mieć właśnie takie wskazania na projektorze geometrii....
Tak wyglada jakby sprezyna pekla . Sprawdz dokladnie zawieszenie . Zbieznosc i geometria to podstawa . Sorry za pisownie ale komp mi padl .
Cześć, Szukam osoby lub warsztatu, który podjąłby się wykonania customowej ramy oraz karoserii do quada pod silnik z Hondy VFR 750 (98 KM). Silnik jest kompletny – pochodzi z tego ogłoszenia: https://www.olx.pl/d/oferta/... Zależy mi na: solidnej, przemyślanej konstrukcji ramy (najlepiej stalowej, z...
Dobrze rozumujesz: układy zawieszenia odpowiedzialne za geometrie pojazdu wymieniamy, regenerujemy zawsze w komplecie. Co do kosztów, to nie podałeś szczegółów co to za skuter.
Wystarczy że otwór ma milimetr luzu i już przestawiłeś zawieszenie. Niestety każda ingerencja w zawieszenie powinna się kończyć geometrią. PS Wahacz skręcałeś na podniesionym aucie? Bo wtedy guma jest naciągana jak opuścisz auto na dół (wahacz jest wtedy w innej pozycji).
jak chce aby auto jechalo prosto musze nakierowac na lewo kierownice i tak trzymac okolo 2 stopnie. Sprawdź geometrię zawieszenia na stacji diagnostycznej.
było nie wymieniać a jeśli już to zalecam zrobić geometrie zawieszenia, może coś da.
A geometria , opony i cały ten bałagan dookoła zawieszenia jest sprawny ?
Do przejrzenia zawieszenie, plus kpl. geometria. Poduszka skrzyni nie ma tutaj nic do rzeczy.
Geometria zawieszenia powinna byc ustawiona w pozycji czujnika na 0 st. Przy kierownicy na wprost. Żółta kropka w okienku czujnika.
Witam. Jakim smarem można zabezpieczyć śruby przednich wahaczy, oraz gwinty końcówek drążka, żeby dały się łatwo okręcić w przyszłości np: do regulacji geometrii zawieszenia ?
a co ma być? Często po numerze oryginału można znaleźć w sklepach zamienniki albo i nawet oryginał, i ceny wcale nie zniechęcają, nie licząc tych mimośrodowych co się geometrię zawieszenia reguluje, bo one zazwyczaj drogie są.
Geometria zrobiona. W zawieszeniu wszystko sztywne. Gumy na wahaczu wymienione i dalej przy przyspieszaniu ściąga😞 może jeszcze ktoś coś podpowie? 😊
Batoniku, widziałeś wahacz? A poza tym, zaleca się ustawienia i/lub kontrolę po każdej ingerencji w zawieszenie. Tam masz regulację.
Jak ściera opony to geometria przedniego zawieszenia do sprawdzenia plus luzy. Ni tylko zbieżność ale kąty pochylenia też (tzw negatyw).
Witam. Sprawdzić czy gałki dobrze przykręcone po wykonaniu zbieżności, jeszcze raz sprawdzić przednie i tylne zawieszenie pod kątem luzów lub korozji. Jak to nic nie da jeszcze raz całą geometrię zawieszenia.
Nie jedź do warsztatu sprawdź geometrię i zawieszenie.
Opona była zużyta na całej szerokości bierznika.Ciśnienie w ogumieniu było OK. Ile może kosztować badanie geometrii zawieszenia?
Cała sprawa się opiera o prawidłową geometrię zawieszenia i brak luzów żeby takową ustawić. Samochód był bity ?
Samą zbieżność to się w polonezach ustawiało w XX wieku. Do sprawdzenia/ustawienia cała geometria zawieszenia, tam wyjdzie czy buda pogięta czy nie. Co do bicia to stan ogumienia, felg, wyważenie. Przy hamowaniu nie pojawiają się wibracje na kierownicy ?
Geometria zawieszenia, kąt pochylenia kola_wyprzedzenie dolnego sworznia zwrotnicy. Jeśli to prawe koło, to zobacz czy rama pod chłodnicą nie zaczęła pękać.
Diagnostka starką ale u kogoś kto się na tym zna a nie wziął dotacje na sprzęt. Podgląd na parametry pracy systemu podczas jazdy, później ew kontrola geometrii zawieszenia.
Przede wszystkim to tuleja powinna byc wyciagnieta i wlozona przy pomocy prasy a zwymiana sworzni nie powinienes miec problemow. Po wymianie obowiazkowe ustawienie geometrii zawieszenia.
Im więcej osób w aucie i im bardziej rozgrzane opony - tym mniejsza prędkość przy której pojawiało się huczenie. Jakie masz ciśnienie powietrza w oponach ? Ja bym profilaktycznie jeszcze sprawdził geometrię zawieszenia.
Na początek: Pisownia p. 8.2 A potem sprawdzić luzy i geometrie zawieszenia.
Na takie trasy to samochód powinien być przede wszystkim odpowiednio przygotowany. Opony, zawieszenie i układ kierowniczy. Geometria zawieszenia. Układ hamulcowy, przewody elastyczne wymienione, a sztywne skontrolować/wymienione. Zaciski hamulcowe sprawne. Silnik sprawny mechanicznie z nowym olejem, filtrami, świecami żarowymi/zapłonowymi. Zlikwidowanymi...
Urządzenia do geometrii.
Raczej wątpię. Raczej krzywa geometria, luz w zawieszeniu lub słabe opony.
Powrót kierownicy na swoje miejsce jest powodowany odpowiednią geometrią zawieszenia (ustawione odpowiednie kąty w zawieszeniu przednim i dzięki temu ciężar pojazdu powoduje samoczynne "prostowanie" kół). Jeżeli kierownica nie wraca sama to albo coś jest nie tak z geometrią przodu albo faktycznie masz problem ze wspomaganiem lub maglownicą.
Sprawdź też tylne zawieszenie i zrób całą geometrie auta
Luż o którym tutaj mowa jest zapewne sumaryczny z przegubów, wielowypustu i mechanizmu różnicowego. czyli ok 0,5 cm na obwodzie nie jest dużo. Ja szukałbym przyczyn w zawieszeniu w tym geometrii. Łożysko może być przyczyną takich zachowań, ale przy takim stanie rozpada się szybko. Jeśli przy skręcie nie słychać stukania to przegub raczej nie jest nadmiernie...
Witam, ja mam 4 letnie opony (letnie i zimowe) i sa w bardzo dobrym stanie, moze kwestia przebiegu (u mnie srednio 20tys. km rocznie). Jezeli sa nie rowno starte to warto sie tym zainteresowac, moze cos w zawieszeniu a moze geometria. Moze jeszcze taka sugestia, daj komus ze znajomych aby pojezdzil ale nie mow w czym problem, czy tez to wyczuje. Pozdrawiam
Witam wszystkich! Jestem na etapie finalizowania remontu 107-ki. Potrzebuję jak w temacie danych: 1) do ustawienia silnika, zapłonu, 2) zawieszenia, kąty, geometria, Za wszelką pomoc, czy wskazówki będę bardzo wdzieczny. C 107 mercedes SLC 350 rok 1972r VIN: 107 023 12 003 280
Witam. Szukam porady. Od 2 tygodni walczę z vw crafterem. Problem polega na tym ze nie ma mocy powyżej 3 tys obrotów. Na postoju auto chodzi i wkręca się jak szalone,(po dlozszym trzymaniu go na obrotach sam gaśnie) na drodze niestety mocy brak Na listwie paliwa ciśnienie 320 bar Zostało wymienione zaworek n75 Przepływka Wtryski na sprawdzeniu były...
Chłopcze, nikt nie chce Cię zniechęcać, my mamy po prostu doświadczenie. Silnik o mocy 50KM i rama spawana przez mało doświadczoną osobę. to gotowy plan na katastrofę...Zawieszenia nie dobierzesz do pospawanej ramy w szopie, musisz je zrobić od podstaw, masz już jakieś plany, rysunki? Wiesz jak wygląda geometria zawieszenia w samochodzie, a jak w quadzie,...
Zmienione zostały tuleje wahacza, sworznie, łączniki, gumki, drążki kierownicze zrobiona 2x zbieżność To też pewnie nie to, ale w innym samochodzie, po wymianie sworzni, zmieniła mi się geometria przedniego zawieszenia. To trochę coś innego jak zbieżność. Sworznie, za krótkie na mocowaniu do wahacza, spowodowały, że koła stanęły "pod siebie". \___/...
Cokolwiek tam nie zrobisz MUSISZ ustawić poprawnie geometrię zawieszenia! Nieważne czy samą końcówkę czy całą zwrotnicę. Najmniejszy problem jaki będziesz miał bez tej operacji to zdarte w szybkim czasie opony. W najgorszym walniesz dzwona...
Sprawdz gumy drążków reakcyjnych od dolnych wahaczy oraz uszy w które te gumy wchodzą bo lubią pękać . W tym przypadku podczas hamowania wahacz odjeżdża do tylu i zmienia się geometria zawieszenia , stąd to ściąganie .
Wychodzę z założenia że jak coś robić,to zrobić dobrze,albo wcale. przecież drążek ma mniej więcej podobne punkty pracy i długość co wahacz więc układ pracuje praktycznie liniowo. No i tutaj się mylisz. Przód pracuje całkowicie inaczej niż tył. Tył zmienia zbieżność i pochylenie koła podczas pracy . Przód zbieżności nie zmienia z założenia,a wartości...
Bardzo logiczne jest to co napisał Ścigi,ja bym jednak sprawdził jeszcze geometrię przedniego zawieszenia i to w sposób kompleksowy.Post Roberta pozostawie bez komentarza.
Skoro fachowcy badali to ciężko podpowiadać. Ale na pierwszy rzut uszkodzenie opony, na drugi krzywa tarcza hamulcowa, na trzeci uszkodzone łożysko, na czwarty niewłaściwa geometria zawieszenia.
kierownica zostaje skręcona w lewo auto lekko ściąga w prawo Auto ściąga jak prostujesz kierownicę, czy mimo jej delikatnego skręcenia w lewo? Jeśli warsztat prawidłowo wykonał geometrię, to kierownica powinna być relatywnie prosto - inną kwestią może być stan ogumienia, czy też zawieszenia - mój samochód też lekko ściągał, zrobiłem geometrię, cuda...
Witam , zdaje sobie sprawę że ten temat był wiele razy poruszany ale po całym dniu i grzebania i szukania przyczyny po porostu brak mi sił... Także jeśli ktoś poświęci chwilę i przeczyta ten temat będę bardzo wdzięczny.. Dzisiaj w zasadzie po odebraniu auta od mechanika zająłem się jego pucowaniem zewnątrz i wewnątrz , autko spisywało się wręcz idealnie...
Byłeś na geometrii?
Opony do kitu, miałem juz kilka razy z tym problem, po wymianie auto nie ściągało jeśli geometria i zawieszenie jest ok
Sprawdz dobrze najpierw zawieszenie czy nie ma w nich luzow i geometrie zawieszenia. Jak wiesz tarcze hamulcowe dzialaja w bardzo zmiennych warunkach i nieraz przy silnie rozgrzanych tarczach dostaje sie strumien wody np. po wjechaniu w kaluze i nie trzeba nikomu tlumaczyc co wtedy sie dzieje. Ja na twoim miejscu zainwestowalbym w dibre tarcze hamulcowe...
Geometria do ustawienia, na początek wyważ koła, potem podjedź do diagnosty na sprawdzenie zawieszenia, jeśli wszystko ok, to na geometrię do dobrego zakładu ( nie wszyscy dobrze ustawiają geometrię) Pozdrawiam
Możesz dobrac felgi z mniejszym ET i bedziesz miał ten sam efekt bez montowania dystansów. Do ubocznych efektów zamontowania dystansów należy też wzrost siły potzrebnej do kręcenia fajerą w aucie bo zmieniasz w jakis tam sposób geometrię zawieszenia. pozdrówki
instalacja ma 7 miesięcy i 8 tys km zawór wymienię i zobacze co dalej z tym gó......... A palił wcześniej mniej? Ile wachy palił? Geometria zawieszenia OK? Bryka nie bita? Felgi proste?
Witam, miałem podobny problem w tym TV z tym że po włączeniu OSD wchodziło na chwile.Wymiana proc. ZC82732B 0006 i pamięci na 24C16(czysta) ożywiła TV.Konieczna była regulacja geometrii obrazu w trybie serwisowym.Procesor kupiłem za 42 zł.Pozdrawiam.
Zbieżność i geometria zawieszenia była ustawiana dwa miesiące temu po podłączeniu komputera nie można nic zdiagnozować i tu zaczyna się problem nie byłem w serwisie z tym jeszcze . W samochodzie nie był wymieniany pasek rozrządu (alternator , pompa wody itd ) czy możliwe jest to że poprzez nie poprawne działanie tego zespołu pojawiają sie skoki napięcia...
Informujemy, że Punkt Obsługi Gwarancyjnej marki Bridgestone wydał techniczną opinię obecnego stanu opon, które były zakupione przez klienta w marcu 2017 roku. Warto przypomnieć co producent stwierdził cyt.: - nierównomierne zużycie bieżnika (pozostałość bieżnika wielkościowo różna, w dwóch oponach). Przyczyną tego typu uszkodzeń są m.in. zużyte elementy...
Prawidłowo przy każdym grzebaniu w zawieszeniu z możliwym naruszeniem geometrii powinno się ją ustawiać na nowo, teraz zależy co chcesz uzyskać bo jak masz stare opony (jeździsz na nich już np ostatni sezon) to ustawienie geometrii garażowymi sposobami tak żeby nie ściągało do żadnej ze strony i było w miarę ok ma sens, jednak gdy chcesz pojeździć na...
Sprawdź też przekładnię i tak jak napisałem poprzednio ustaw prawidłowo geometrie przedniego zawieszenia, to że skacze po drodze na nierównościach to na 99% przyczyna nieprawidłowej zbieżności i w nieco mniejszym stopniu kątów. tak, że zabieraj się do roboty i nie zapomnij obciążyć auta dwiema osobami.
Presostat bada cisnienie w ukladzie gdy jest za niskie wlaczy sprezarke gdy za wysokie wylaczy, Wiatrak w ukladzie jest po to aby zbic temperature a co za tym idzie cisnienie na parowniku, Weź ty się kolego za tą geometrię zawieszenia a klimę zostaw tym co się znają :D
Zgadza się tylko że moim zdaniem źle ustawione światła nie dyskwalifikują od razu auta i potrzeby zamówienia lawety. A już np nie załączający się wentylator chłodnicy i gotujący się płyn jak najbardziej, bo trudno tak jechać z przegrzewającym się silnikiem. A czy aby na pewno ASO za te 250 zł zrobi cały przegląd? Bo jeśli to tylko zawieszenie, geometria,...
Stan kolumn to mam w tym przypadku na myśli luzy na tłoczyskach. Tłumienie może w dalszym ciągu być. Zreszto czasem zastanawiam się nad tym badaniem tłumienia, ponieważ już wyrzucałem marne amortyzatory, które na stanowisku były całkiem znośne. Chyba nic nie było o geometrii zawieszenia. Może zbieżność jest zerowa i zmienia się w ramach luzów z dodatniej...
Witaj! Sprawdź zawieszenie - umocowania, rama - wahaczy, zbieżność,kąty pochylenia/geometria, bicie kół/ no i luzy. Zobacz stan ramy czy nie zjedzona przez rdzę. w miejscach mocowania wahaczy,amortyzatorów. Pozdrawiam Miro.Nasz
Jeśli bije to tylko element wirujący więc nie ma się co czepiać geometrii czy luzów w zawieszeniu Otóż nie, miałem kiedyś przypadek mocnego stukania i wibracji kierownicy podczas jazdy, przyczyną był luz na drążku kierowniczym. Jakieś minimalne niewyważenie koła, nieodczuwalne w normalnych warunkach, przy dużym luzie drążka powodowało stukanie.
Nie wiem czy zawieszenia od astry wytrzymają. Do tego kłopoty z ich montażem- geometria moowania Mc Phersona, słabe półośki i przeguby. Wyszedłem z założenia że zawieszenia od T4 są najprostrze. Jeden zespolony mechanizm przykręcony do ramy, bardzo solidny- duże przeguby, grube półośki, solidne łożyska. Większe momenty do przeniesienia jak w ciągniku.
Witam. Jak zawieszenie "usiadło" to trzeba sprężyny wymienić lub oddać do rozciągnięcia i obróbki cieplnej. A jak tnie opony. W Vectrze ustawia się także geometrię dla tylnego zawieszenia. Aby wszystko było OK trzeba sprawdzić stan wszystkich sinenblocków, by wyeliminować luzy w zawieszeniu.
telewizor geometria precyzja geometria zapieczona geometria
automapa głosy kontrolka renault master katalizator toyota
deskorolka elektryczna hoverboard deskorolka elektryczna hoverboard
Interfejs i oprogramowanie do Citroen C2 1.6 2004 Trudny rozruch zimnego silnika Kia 1.4 diesel