Poszukaj kogoś kto ma takiego Golfa i porównaj sobie komfort. Ogólnie to grupa VAG ma twardsze zawieszenie niż inne firmy. Nie tuleje a gumy stabilizatora. One nie mają raczej wpływu na komfort pokonywania nierówności. Amortyzatory, sprężyny, obsady amortyzatorów, tuleje wahaczy - tutaj może być problem.
Ogólnie to sprawdź całe zawieszenie z prawej strony, tuleje wahaczy także.
Witam. W Twoim samochodzie zawieszenie przednie i układ kierowniczy to naprawdę prosta konstrukcja ale mimo tego nikt Ci tego nie zdiagnozuje przez internet. Podjedź do dobrego mechanika od zawieszeń i za diagnostykę nie zapłacisz nic jeśli później zlecisz naprawę/wymianę w tym warsztacie. Podpowiem tylko że to może być jeden z tych elementów: - końcówki...
Przyjrzałbym się jeszcze poduszkom i łożyskom mcpersonów, ale to dopiero po wyeliminowaniu tłuczenia ze strony gum stabilizatora ;) Osobiście miałem przypadek (w innym aucie), że wskazywali na maglownicę, na SKP nic nie wyszło, zawieszenie hałasowało a ostatecznie wyszło na poduszki i łożyska mcpersonów. Jedyna różnica: u mnie czasami "przeskakiwało"...
Są przecież metalowe osłony silnika - trzeba zamontować. Co do podniesienia, to są tuleje dystansowe, dla skody mają numer 1J0412311/O.
Zbytnio tutaj zawieszenie się nie różni od G II. Tam jest tylko po jednym wahaczu na stronę. Sprawdzić ich tuleje - szczególnie te tylne w przednich wahaczach. Sprawdzić końcówki drążka stabilizacyjnego i gumki które trzymają go do wózka. Sprawdzić łożyska obsady amortyzatora. Toledo 2 czy Golf 4 Variant to to samo zawieszenie (może inne sprężyny) ale...
Sprawa nie jest taka prosta, gdyż przy uniesionym samochodzie rozprężone zawieszenie skrajnie i nienaturalnie wykrzywia gumowe tuleje które w ten sposób mogą ukryć swoje wypracowanie, jestem bliższy ocenie, że przy obciążonym aucie w ich naturalnym położeniu. Lepiej się przyglądnąć, czy guma nie ma spękań, odspojeń od metalu i czy hydrauliczne silentbloki...
Nie pamiętam jak tam wygląda to w 124 ale zapewniam cię że nie z samych amortyzatorów zawieszenie się składa. Zwróć uwagę na inne elementy, w szczególności na połączenia metalowo-gumowe (np. tuleje wahaczy), to nie zawsze widać na stacji diagnostycznej (z doświadczenia wiem). PS. Może nie chodzi wcale o zawieszenie, tylko np. luzy przy przeniesieniu...
balonika3 mam to i to:D i jak to sprawdzić?? rozruszać zawieszenie i słuchać czy jak?? Masz podważać brechą w stronę przeciwną, niż wynika to z naturalnego położenia (pod ciężarem samochodu) i obserwować, czy jest luz.
upewnij się czy napewno jest to wtrysk a nie gaźnik elektroniczny bo później są z tym same problemy! sprawdź zawieszenie tylnych wachaczy, lubią mieć wybite tuleje gumowe! jak kopniesz mocno z boku w koło to nie powinno sie nawet rusczyć a jak jest po tulejach to koło podskoczy. a cena faktycznie nie jest wyjątkowa! nie lepiej pojechać do niemiec i...
Witam. Mam duży problem z Hondą HR-V 2016 rok 1,5 cm3 benzyna. Szukam tulei tylnego zawieszenia . Niestety te oferowane w hurtowniach nie pasują - są za małe. Średnica i długość . Może można dopasować od innego modelu? Wiem ze zawieszenie jest od Hondy Jazz. Czy może ktoś z forumowiczów ma jakieś sprawdzone źródło na części do Hondy? Bardzo proszę o...
Tak sie składa że mam takie auto od 2 lat. Dokładnie 2 lata temu zostało zawirusowane przy stanie licznika 177 000 km. Firma-Agma Toruń-Wynik 130KM/290 NM. Silnik 2.0 DTi Y20 DTH czyli wyjściowo 101KM/230 NM. Przejechałem tym samochodem 30 tys. km.Nogi lekkiej nie mam ale o auto dbam(olej,filtry). Jednostka napędowa jest w świetnej kondycji,oryginalne...
A jak gniazdo tulei wygląda ? Może ono bruździ. Choć w dzisiejszych czasach zamienniki to też loteria nawet te markowe . Jest jeszcze opcja poliuretanów ,ale to reszta zawieszenie po tyłku dostanie Tuleje kupuję z gniazdem kompletne bo za każdym razem jest wyszlifowana, raz nawet pękła jak dłużej przytrzymałem.
Mazda 6... układ hamulcowy skonstruowany przez idiotę. Do wymiany klocków, demontaż jarzma lub aparatu, bo długość przewodu nie pozwala na wymianę klocków... Zawieszenie wykonane z stali w przekrojach stosowanych przy budowlance, a nie w przednim zawieszeniu :D Nie ukrywam że tył też stanowi kuriozalną konstrukcje, która wagą przebija masę silnika...
Zawieszenie simenbloki , tuleje , łożysko amortyzatora (górny kielich) ,jeżeli jest winda to koło zapasowe podskakuje.
A także pozbycie się V-brejków na rzecz bębna i brak problemów z centrowaniem chińskiej zębatki, no i wygodę oczywiście!:D Edit: No i paczka dotarła. Od czego zacząć...? Dobre rzeczy: Siodło - mega wygodne, amortyzowane sprężyną, sztyca pasuje - około 26mm. Koła - w pięknym stanie, opony również, dętka tylna do wymiany ale to pryszcz (co jednak przesuwa...
Z wydruku wynika że geometria jest prawie idealna. Do sprawdzenia zawieszenie - tuleje metalowo-gumowe z przodu i z tyłu. Można też sprawdzić zbieżność na płycie w SKP. Jak wyjdzie duża różnica z pomiarem statycznym to szukaj uszkodzonej tulei w zawieszeniu.
Jak zablokować zawieszenie pneumatyczne zeby wymienic tuleje wahaczy?
Podliczyłem i remont 207 wyjdzie mi lepiej jak zmiana auta. W sumie i tak tylko lakiernicze poprawki, przód zawieszenie (prawdopodobnie tuleje albo stabilizatory) i to byłoby na tyle, będę tym francuzem śmigać aż się zajedzie i wtedy będę myślał nad zmianą.
Tulejka przednia musi być wciskana odpowiednim końcem , Ok. Do opasek wystarczą obcęgi. :) Co do końcówek - Febi w zupełności wystarczy. Wytrzyma dłużej niż wspominał kolega wyżej. Dzięki. Która to tuleja jest dolna? Sorry, powinno być chyba przód-dolna. Nie wiem czy w Seacie są mocniejsze ale są dostępne tuleje wzmocnione czy też pełne, No właśnie...
u mnie niestety takie same objawy, na drugim biegu ma największe drgania, wymienione koopa rzeczy łącznie z dwumasą i sprzęgłem oczywiście nowe i nadal to samo :( sprawdzona skrzynia biegów, wymienione przeguby, półosie, łącznik skrzyni biegów, przesuwany w różne strony na górnych poduchach silnika, podmieniane koła, zawieszenie sprawne, nowe końcówki...
pozatym sprawdź tylne zawieszenie najcześciej obywają się tuleje tyknej beli a skrzypienie może się prznośić.
U siebie w Octavii 1 a to jest to samo zawieszenie co golf wymieniłem z przodu amortyzatory, łożysko amortyzatora, poduszki amortyzatora, sworznie, tuleje wahaczy, łączniki stabilizatora. Z tyłu amortyzatory i tuleje belki. Całość kosztowała mnie około 1100zl. Auto po remoncie zawieszenia trzyma się drogi jak nowy samochód wcześniej zachowywał się jak...
Witam Wszystkich. Mam problem i nie mogę zdiagnozować bicia kierownicą czy kołem lewym przód po rozgrzaniu. Przejeżdżam 15km autem i zaczyna tak bić że zwalniam do 29km/h i muszę zjechać celem przestudzenia. Temat po krótkim postoju uspokaja się i po chwili wraca. Zawieszenie po przeglądzie wszystko OK a i tak wymieniłem tuleje dolnych wahaczy z powodu...
tylko nie francuski. Jak bym miał polecać to tylko i wyłącznie Dodano po 14 Miałem 306 akurat 96 rok silnik 1,4 8v +lpg nie zatapialne ,,tu,, Po zakupie myślałem że będzie to pierwsze moje auto w którym za katuje silnik Na finał rozpadła się skrzynia biegów ale to zasługa haka Jeśli auto bez przygód raczej nie będzie mega zjedzone Silnik elastyczny,...
Jerśli jest szarpanie to zacząć trzeba od tego co jest na wierzchu. Podnieś jedno koło,wsadź jedynkę i obracaj tym kołem w lewo i prawo a może znajdziesz luzy na przegubach lub wieloklinach połosi. Jak masz do tego kanał to prosisz kogoś żeby energicznie ruszał w tył i przód a sam obserwujesz gdzie tłucze,to szybki i prosty sposób.Na wolnych obrotach...
Nic nie mogę doradzić nie widząc problemu i nie mogąc stwierdzić czy tak naprawdę istnieje. Bardzo krzywa felga da o sobie znać już przy prędkości 50-60km/h a felga z minimalnym biciem przy prawidłowym wyważeniu koła nie będzie wpływać na komfort jazdy. Jedyne co mogę poradzić to popytać znajomych i kolegów jaki warsztat polecają i nawet gdyby nie oferowali...
Prymitywna jak prymitywna. Chodziło o to żeby można było zmienić szybko charakterystykę pracy zawieszenia poprzez zmianę tulei między twarde i miękkie... Druga sprawa żaden producent nie robi fabrycznie poliuretanowych tulei bo dbają o komfort użytkownika samochodu Dodano po 3 Jak robisz jakąś zmote w teren gdzie zawieszenie ugina się pod dużymi kąta...
A tylne zawieszenie w porządku? Tuleje tylnej belki ok?
Mam problem z Midlumem 270dci 2005r. Przy jeździe na prosto auto delikatnie wibruje, przy lekkim skręceniu kierownicy w lewo lub w prawo czuć już to mocniej. Przy hamowaniu całą kabiną zaczyna rzucać na boki. Tarcze/zacisk raczej odpadają bo kierownica nie ma drgań, tylko sama kabina. Klocki zebrane równo, po wyjęciu klocków zacisk pracuje gładko, nie...
Problem może być zupełnie gdzie indziej a mianowicie polegać na usterce mechanicznej typu uszkodzony stabilizator czyli tuleje na nim bądź zatarty lub uszkodzony amortyzator
Uwalona zwrotnica Lub to super poliuretanowe zawieszenie które się nadaje kupić i od razu do kosza wrzucić tam spełnia dobrze swoją rolę. Wymień tuleje na zwykłe bo pływa na tym zawieszeniu. Jeżeli nie to zwrotnica do wymiany
Całe zawieszenie z przodu sprawdź profilaktycznie, tuleje i wsporniki tzw. sanek, końcówki drążków kierowniczych. Stan opon? Zamień kola przód/tył. O ile masz możliwość podmień wszystkie 4. Podnieś przód, lewa później prawa strona. Wbij 3 lub 4 i powoli wciskaj pedał gazu. Poduszki silnika? Delikatnie ruszaj na zaciągniętym ręcznym, druga osoba obserwuje...
Witam. Sprzedawalem kiedys w sklepie motoryzacyjnym i zamowilem sobie do mojej laguny II tuleje belki tylnej z Lemfordera i Febiego i okazalo sie ze to identycznie to samo tylko w febi byby starte jakies numery ktore byly na lemfolderze.. Oczywiscie Febi jest przewaznie znacznie tanszy od lemfordera (na oko 30%). Dlatego od dzis nie przeplacam choc...
Witam! Ja również dołączam się do tematu . Wymieniłem kompletne sprzęgło na nowe luka , wszystkie poduszki oprócz tej dolnej ale wygląda na dobrą na dodatek skrzynie biegów bo myślałem że w niej jest problem . Niestety dalej to sam przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu jest mocne przesunięcie silnika wręcz uderzenia , przy wymianie sprzęgła wszystko było...
Nie każda morda pasuje do forda ;) dobre auto ale przy zakupie trzeba zwrócić uwagę na korozję.Zawieszenie z przodu praktycznie bezawaryjne to z tyłu trzeba zwrócić uwagę na tuleje wahaczy, można wymienić same tuleje, ale w oryginale występuje tylko jedna tuleja, a zamienniki i są kiepskiej jakości. Korozja wydechu nie istnieje, tylko w silnikach 1.4...
Jezeli faktycznie jest wybity gorny stworzenie w zależności w jakim stopniu, to zmienia sie kąt pochylenia koła, jezeli sciaga to najlepiej sprawdzic i poprawić zbieżność, ale jezeli sworzneń jest wybity a nie bylo uderzenia w kolo i przyjmijmy ze sama końcówka drążka czy sam drążek jest prosty to bez wymiany sworznia nie ma sensu robić zbierzości ponieważ...
ja też tarcze wykluczam, zawieszenie sprawdzałem z kumplem na podnośniku wahacze sa ok resztę sprawdzaliśmy z kanału ruszając samochodem na zaciągniętym ręcznym tez wszystko wygląda ok, za każdym razem jest to jedno stukniecie przy ruszeniu i jedno przy hamowaniu tak jakby cos sie tam pod spodem przestawiało dlatego myślałem ze to tuleje ławy ale te...
jedyne co mi do głowy wpadło to sprawdz dokładnie zawieszenie wszystkie tuleje podnies koło i potargaj czy jakiegos wielkiego luzu niema mało prawdopodobne ale sciag pasek od pompy wspomagania i sie przejedz tylko niewiem jak tam jest dokładnie zebys nie przegrzał silnika jak woda jest na tym samym pasku
No właśnie brałem pod uwagę sworzeń ale dziwne bo w maju byłem na szarpakach i mechanik powiedział ze w dobrym stanie jest zawieszenie nie ma luzów. A w styczniu mi tuleje wymieniał więc dziwna sprawa że tak nagle gdzie ja wogole po dziurach nie jeżdżę a tym bardziej w trasie gdzie to zaczęło sie odzywać.
wymieniłem gumy stabilizatora tylnego oraz tuleje wahaczy tylnych No to przód też należałoby skontrolować : układ kierowniczy + drążki + zawieszenie . Opon o " pływanie " bym raczej nie podejrzewał. Z przodu wymieniałem na razie tylko tuleje tylne wahaczy ale mam zamiar wymienić gumy stabilizatora oraz łączniki stabilizatora może coś pomoże. Za układ...
Te stare strupy będą jeszcze jeździć dlugo. Ja mam golfa 97 rok od 15 lat. Cisnienie na pompie wstepne do 11 bar. Sprezanie po 28,5 bara. Wtryski troche opadly na 180 barów oryginalne. Zrobilem w nim zawieszenie tzn tuleje amortyzatory gumy sprezyny koncowki nowe. Hamulce zaciski tloczki tarcze szczeki itp nowe. Progi z kwasowki wspawane. I bedzie nastepne...
Przyczyny szukaj w zawieszeniu ( masz tam zawieszenie wielo wahaczowe ).
No nie wiem czy S-klasa..dzisiaj wracałem z roboty z kolegą Golfem V 2006 rok, nawet nie wiedziałem że ma takie auto, ogólnie wersja mizerna 1,4 75 km, klima ręczna, 3drzwi itd..ale wybieranie nierówności i ogólnie najazdy na wertepy to bajka, cichutko, ładnie trzyma, bez jakiś uderzeń jak w ciągniku. Czyto s-klasa? wątpię, o takie zawieszenie właśnie...
Nie wszystko. Napisałem odnośnie stuków. Sprawdź poziom płynu w zbiorniczku wspomagania na zapalonym silniku. Co do ściągania przy przyspieszaniu to potrzebna dobra geometria i zbieżność. Tuleje masz pełne,nowe, mogła się trochę zbieżność rozjechać na minus. Sprawdzałeś? Ogólnie do weryfikacji całe zawieszenie sindebloki i swożnie wachacza. Przeskoki...
Wszystkie Laguny maja belke. Ale niekoniecznie trzeba wymieniac ten podzespol - belka ma tuleje wymienne (oryg. 7700762844)
Nie bylo mnie tam i nie widzialem. Zostaja tuleje na belce..przy kolysaniu nie slychac dopiero jadac po dziurach slychac. .lub jesli to z przodu a luzow nie ma to podwieszki silnika i skrzyni od dolu
Na falujące obroty przepustnica do czyszczenia i adaptacji. Zawieszenie falowało - do sprawdzenia większe tuleje przednich wahaczy, można zastosować wzmocnioną wersję czteroramienną.
Najprawdopodobniej albo "siadła" sprężyna z tyłu albo wybite gniazdo sprężyny. Nie pamiętam czy na górze sprężyny w maluchu była gumowa podkładka? Z przodu masz resor poprzeczny więc "oklapnięty" tył powoduje przechył całego nadwozia.Zmierz wysokość sprężyny po lewej i prawej stronie i będziesz miał wstępne rozeznanie. Wybite tuleje diagnosta powinien...
To oznacza że masz skutera po stłuczce, przednie zawieszenie jest pogięte. Typowo w skuterach gnie się sztyca (bo lagi są przykręcone do jednej półki, a nie dwóch jak w motocyklach) oraz lagi. Chyba że od nowości masz wadę fabryczną albo ktoś przy składaniu skutera z pudła źle zdystansował koło. Gdy opona nie jest w osi główki ramy to w jedną stronę...
wyjąć tuleje zdjąć tuleje tuleje cylindra
ciągły restart kompa instrukcja fotokomórka wymiana resora dolnego
Ekspres Bosch CTES30: Komunikat "Obróć wylot kawy" Jak ominąć nagrzewnicę w Kia Sportage?