W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
W koszu nie ma zaworu redukcyjnego.
https://obrazki.elektroda.pl/4501257900_... 90% to zawor zwrotny pompy WC paliwa
to wtakim razie sprawdz stacyjke bo tam jest gaszenie i pewnie im padła stacyjka i tak zrobili na skruty
Dziękuję kolego za konkretne info ponieważ zawór paliwa kojarzył mi sie i zapewne wszystkim z zaworem paliwa owszem ale pompy wtryskowej
Pssenny tak jest to silnik diesla.Zawor paliwa jest w pompie.Pompa jest rotacyjana, ale w obudowie ma zawor paliwa z ktorego wychodzi kabelek na ktory trzeba podac + zeby paliwo doszlo do pompy. Chodzi o to ze ten kabelek mam puszczony przez przelacznik do akumulatora (tak zrobil poprzedni wlasciciel). Jezeli wiesz gdzie jest podlaczony ten kabelek...
MechAM według tego co się orientuję to pompa w zbiorniku paliwa tłoczy od 4,4-5,8 przed filtrem a za filtrem 3,5-5 W tym układzie wtryskowym regulator ciśnienia, umieszczony przed pompą wysokiego ciśnienia, reguluje przepływ paliwa konieczny dla układu niskiego ciśnienia. Następnie pompa wysokiego ciśnienia zasila prawidłowo szynę paliwową. Takie rozwiązanie,...
Witam. Mam problem z iveco daily 2016r 3.0. Sporadycznie wywala błąd cisnienia paliwa za niskie poza progiem i pojazd gasnie albo nie reaguje na pedał gazu. Wtryski sprawdzone w boschu są ok, zawor regulacyjny na listwie wymieniony, pompa cr bez śladów opilkowania i zawor regulcyjny wymieniony oraz zawor mechaniczny przelewowy, filtr paliwa wymieniony....
Witam ponownie. Nadal bezradnie próbuje się uporać z problemem. W międzyczasie wymieniłem wszystkie 4 wtryskiwacze na Nowe Bosch , okazało się, że 3 z 4 regenerowanych były padnięte, ponadto wymieniłem regulator paliwa na pompie, pompę w zbiorniku, wyczyściłem zbiornik, nowy przepływomierz i dalej to samo ! Silnik kuleje , co prawda nie od razu, ale...
Podłączyliśmy go pod komputer i wyskoczył błąd P1671 regulator ciśnienia paliwa. Wynika z tego, że nie chodziło wcale o pedał gazu, tylko regulację wysokiego ciśnienia paliwa w zasobniku za pomocą zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1 - widok pompy wysokiego ciśnienia BOSCH poniżej). http://obrazki.elektroda.pl/8826458900_1...
Auto po zatankowaniu paliwa do pełna ujechało 500 m i momentalnie zgasło. Paliwo zostało zmienione i nic to nie dało. W czasie kręcenia rozrusznikiem nie wydobywa się dym z rury. Po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienia od wtryskiwacza paliwo ledwo kapie, pompa nie wytwarza ciśnienia. Podłączając żarówkę do wtyczki od zaworu dawki, zaświeca się w...
witam Niestety po kodach błędów nic nie powiem, ale z doświadczenia podejrzewam ze blokuje sie zawór regulujący ciśnienie paliwa(zawór znajduje sie na pompie wysokiego ciśnienia z tyłu, przykręcony jest na dwa torxy) na początek zdemontuj zawór przemyj go,włącz zapłon z miejsca po zaworze wyleci paliwo (wypłucze pompe) zamontuj zawór i sprawdz. Powinno...
kolego wopor - bzdury wypisujesz! Cisnienie paliwa w ukladzie jest ZMIENNE! Wynosi od ok 250 bar do ok 1500bar (przyklad iveco daily) i zmienia sie zaleznie od obrotow, obciazenia cisnienia doladowania, temperatur itd Jest regulowane przez zawor na pompie CR. W pierwszej generacji ukladow zawor jest po stronie wysokiego cisnienia, w 2 generacji sterowana...
Witam wszystkich. Posiadam to auto od nowości, serwisowany. Od pewnego czasu spalanie wzrosło z 28 do ok 40L/100km. Dla sprawdzenia wymieniłem filtry, olej. Pompę wstępną paliwa. Został zaprowadzony do serwisu CTC w lublinie (regulacja zaworów, wymiana jakiegoś czujnika(niestety było to ok 3miesiący temu i nie pamiętam jakiego) ustawianie turbiny)....
Jeśli jesteś pewny swego to twoja sprawa. Twierdzę że pomylone wężyki bo kiedyś sam pomyliłem i na przewód powrotny dawało dużo paliwa + ciśnienie na rampie na maksa (zawór bezpieczeństwa gwizdał) - nie analizowałem dlaczego tak się dzieje, ale wygląda na to że jeśli dasz 6bar z pompki zasilającej na powrót do zbiornika to pompa wysokiego ciśnienia...
Witaj. Nie chce cie wprowadzic w błąd ale ten blad od turbosprezarki to moim zdaniem jest zle wyregulowane ciegno od zmiennej geometri to co masz przykrecone do gruszki przy turbosprezarce. Gdybym mial to naprawiac zawiozl bym turbo na regeneracje ale to troche kosztuje wiedz najpier sprobowal bym wykrecic o dwa obroty srobe regulujaca zaworkiem turbosprezarki....
A więc tak. Ustawiłem pompę zgodnie z czujnikiem zegarowym na 1.37 mm podczas ustawiania musiałem przejść z 1.25 -> 1.37 czyli wychodzi na to, że pompa wyjściowo była wsadzona na pałę i nie wyregulowana. Po tym ustawieniu silnik jeszcze lepiej odpalał ale tak jak wcześniej nie miał mocy. Podkręciłem dawkę paliwa, musiałem też obniżyć obroty bo po podkręceniu...
Witam. Pacjent to iveco daily 2005 3.0 166 KM na EDC16 Kupiłem uszkodzone auto, bez pewności czy pali czy nie Naprawiłem od strony mechanicznej i elektrycznej co się da, tzn wszystkie kostki i przewody naprawione/ na swoim miejscu Sprawdzone wszystkie bezpieczniki i przekaźniki Nie można auta uruchomić Kręci, idzie prąd na pompkę, pompka pompuje paliwo...
Witam wszystkich, moze moje doswiadczenie ulatwi komus zycie, a wiec moj kolega posiada iveco daily 2.8 2001 rok problem byl w tym ze po puszczeniu pedalu gazu zaczynala migac kontrolka wtrysku auto tracilo moc wiec trzeba bylo wcisnac sprzeglo lub puscic na luz odczekac 5 sekund i mozna bylo dalej jechac az do nastepnego puszczenia gazu, jezdzil z...
Witam! Mam w naprawie Iveco Daily 2.5TD (pompa mechaniczna, rocznik 96). Klient przyprowadził auto bo "coś cieknie" i nie ma mocy, a ostatecznie gaśnie. Jak wygląda sytuacja: Auto odpala na zimnym super, lekko kopci na niebiesko, ma moc i nic złego sie nie dzieje, póki się nie nagrzeje. Do mniej wiecej 70-80 stopni auto jedzie normalnie, po mocniejszym...
W puszce z bezpiecznikami i przekaźnikami nad silnikiem są dwa przekaźniki od wtrysku: główny i od pompki paliwa. Czy załącza się przekaźnik główny? Jeżeli będzie przerwa pomiędzy sterownikiem a przekaźnikiem pompki paliwa (sterownik zwiera przekaźnik do masy) to silnik nie odpali nawet jak na krótko damy plus na pompkę. Można spróbować zewrzeć przekaźnik...
Szukaj problemu w pompie, na przeskoczonym rozrządzie miałbyś kolizję zaworów z tłokami. Ciągałeś auto? Podaj paliwo z bańki, zobacz czy wtedy zaskoczy.
Zapowietrzony układ paliwa , lub walnięty zaworek paliwa na pompie (wyjmij tłoczek ) .
Iveco daily 2009r. 2.3 Problem z nim polega, że po nagrzaniu silnika przy większym obciążeniu gasnie np. 4 bieg, niskie obroty i gaz w podłodze. Szczególnie dotkliwe przy wyprzedzaniu. W sterowniku błędy 150 i 151. Wymienione oba zawory na pompie, filtr paliwa, elektryczna pompa pompuje 5.3 bar. Wtryski regenerowane, pompa była na sprawdzeniu. Zimny...
Jesli silnik tak się zachowuje w pierwszej kolejności należy sprawdzić ciśnienie zasilania pompy paliwa przed filtrem paliwa Ciśnienie to wytwarzania. Jest przez elektryczną pompę paliwa umieszczoną pod samochodem na podłużnicy. Ciśnienie którego wartość to 3.5-5.5 bara jest ograniczane na zaworze umieszczonym na filtrze paliwa. Następną czynnością...
Witam wszystkich, Mój Iveco daily z 2002 roku rzucił palenie i chodzi tylko na samostarcie. Wymieniłem wtryski, pompke paliwowa (elektryczna), regulator cisnienia paliwa. dalej nie pali. Po wyjęciu wnętrza zaworku znajdującego się w pompie wysokiego cisnienia podaje paliwo na listwe wtryskowa ale dalej nie zapala. Prosze o pomoc jezeli ktos ma jakies...
zawor pompie paliwa zawor iveco zawor zwrotny pompie
reset pojemnika przekaźnik grzałki candy passat przeróbka
zmywarka whirlpool zmywarka whirlpool
Pierścień osadczy wewnętrzny PAD 16 w zamku Klaster w immobilizerach: rola i funkcje