Witam. Potrzebuje do Iveco stralis cursor 10 momenty dokręcania głowicy korbowodów i schemat ustawienia rozrządu oraz zaworów i pompowtryskiwaczy.
W koszu nie ma zaworu redukcyjnego.
Witam Potrzebuje do Iveco 29l13 2.3 hpi euro 4 2012r momenty dokręcenia śrub głowicy i pokrywy zaworów
Regulacja zaworów.
Ostatnio miałem taki przypadek ducato 2.3 - rdza w zaworze pompy CR - wymiana zaworu rozwiązała problem .
Schemat jest podobny jak w stralisie tylko wartości trochę inne.Sam czytając instrukcję, dopireo po którymś kolejnym ustawianiu doszełem do wprawy.Robiąc to po raz pierwszy, naprawdę można "popłynąć".Wielu się o tym przekonało zlecając tylko regulację zaworów w nie odpowiednie ręce.
Opis błędu 66: ZF ASTRONIC 2 12 AS 2302 -Zwarcie dodatnie na wyjściu zaworu Y2 (zawór GV :wysoki, OD: niski)
P0245? -zawor na turbo
Jeżeli chcesz reanimować zawór osuszacza i zabezpieczyć inne zawory,wlej pare razy do podstawy filtra płyn do układów pneumatycznych za każdym razem nabij i spuść powietrze.Później wymień filtr.Jeżeli to nie przyniesie skutku,czas na nowy zawór.
Podłącz komputer zrób diagnostykę bo tak to wróżenie z fusów , nie poziomując moze być problem z pilotem moze z sensorem moze zaworem ecas Dodano po 25 Podłącz komputer zrób diagnostykę bo tak to wróżenie z fusów , nie poziomując moze być problem z pilotem moze z sensorem moze zaworem ecas
Dziękuje za pomoc. Wina leżała po stronie tego zaworu. Temat do zamknięcia.
Przeczysc kolego zawor egr :)
Witam, czy ktoś posiada schemat podłączenia przewodow od podciśnienia zaworu turbiny o numerach 7700113071 w iveco daily 65c15 rocznik 2002. Byłbym bardzo wdzięczny za jakaś pomoc, u mnie auto nie ma mocy, kostka od wiązki wpięta ale tekalany odcięte i wisi na ramie.
Dziękuję koledze miler80 za pomoc w ustawieniu luzów zaworów i pompowtrysków.
Podaj nr.zaworów lub wklej zdjęcia.
Witam. Tutaj jest [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... załączniku 8 i 9 strona. Po angielsku.
Egr. Przepustnica próbuje wymusić wymagana ilość spalin w dolot. Typowo to albo dziurawe wężyki podcisnienia do egr lub zaworu sterujacego. Albo zatkane kanały zawracania spalin w glowicy czy sama chłodnica EGR.
Po teście plakiem zagadał choć na chwilę? Bo jak nie to problem mechaniczny (brak kompresji , lub zatkany dolot wydech. Mogą też nie otwierać się zawory np przez połamane koniki (pokrywa zaworów w górę).
Można nie wymieniać zaworów po przeskoczeniu rozrządu w Iveco Daily 3.0. Sama wymiana rozrządu i koników rozwiązała problem.
Jak możesz to podaj kod silnika to coś poszukam akurat do tego silnika. Jest kilka szczegółów, na które musisz być przygotowany poza momentami jak np. regulacja luzu międzyzębnego i synchronizacja rozrządu, czy też regulacja pompek i zaworów. Przy okazji podrzuć mi maila na priv.
Obstawiam wahania cisnienia na listwie. Zawor na listwie wtryskowej, zawor mprop, wtryski nie trzymają.
To rzeczywiscie było połączenie z czujnikiem(zaśniedziała wtyczka) teraz czujnik po uruchomieniu zapłonu ma 5V a po przygazowaniu 12V czyli wszystko jest prawidłowo. Moim zdaniem chyba mam uszkodzony sam zawór ponieważ turbina nadal nieładuje powietrza. Sprawdzałem na połączeniu bezpośrednio bez czujnika to przewód od IC robi się twardy ten sam test...
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego.
Tak jest aktualne
Jak chcesz sprawdzić działanie zaworu i napełnianie/wypuszczanie z poduszek to napompuj na maxa układ odepnij wtyczki od ECAsa i podaj bezpośrednio zasilanie na cewki. NAPEŁNIANIE PODUSZEK: Podaj mase na stałe na piny 61.4 oraz 62.4 Podaj zasilanie na stałe 24V na pin 61.1 A teraz jesli chcesz napełnić poszczególne poduszki podajesz dodatkowo tylko...
Poczytaj w tym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
I tak zrób.
dawka paliwa w momencie awarii jest za duża Może być problem z ciśnieniem paliwa lub z zaworem recyrkulacji spalin EGR.
Skoro jest wyświetlacz to możesz wejść w menu i sprawdzić ciśnienia na wszystkich czterech obwodach myślę , że Diablo może mieć rację co do zaworu hamulca pod pedałem ale dobrze by było sprawdzić i być pewnym , że układy są nabite powietrzem.
Taki blad znalazłem P005 Sterowanie zaworu odcinającego paliwa "A" Obwód / otwarty
A nie ma drugiego zaworu na magistrali olejowej?
servis twierdzi że czujnik jest ok ale podmienie i zobaczymy czy coś pomoże,mówili też coś że może to być awaria zaworu zwrotnego na pompie(za małe ciśnienie)tylko problem jest taki że nie mogą tego zdiagnozować komputerem bo nie ma jak(w reni można w iveco nie) a zaworu nie ma w całej Polsce,
,,oddałem temat gdzie indziej i koleś ponoć ogarnął, mówił że zrobił coś w sterowniku ale nie chciał się przyznać co ;) sterownika nie wymieniał tylko coś przerobił pozdrawiam'' Wyżej wypowiedż człowieka który wymienił wszystko co mogło mieć związek z ,,falowaniem turbiny'' a problem leżał w sterowniku. Też miał identyczny problem jak ja w ivecu tyle...
Jak nie ma błędu z czujnika CR, to bym nie ględził aż tyle o zapaćkanym zaworze.. Ten DTC wyskoczy w następstwie powiązanych albo zakłóceń na rejlu z różnych powodów - uzwojenie tego zaworu jest zarówno czujnikiem.
Uszkodzony przewód do zaworu na pompie, dzięki za sugestię. Pozdrawiam.
Napisałeś że turbina okej i wtryski podpinałeś kompa turbina ma zmienną geometrie sprawdż podciśnienie do zaworu VGT.A jak z regulatorem ciśnienia na pompie.
no więc jeżeli miałeś doczynienia z fordowski 2.2 hdi nie wmówisz mi że nie korzystałeś nigdy z adaptacji zaworu (wyżej zwaną adaptacją pompy) równierz 2.3 jtd z iveco adaptacja zaworu + adaptacja przepustnicy. Cała afera zaczeła się od tego że chłopak laczkiem nie widzi cisnienia na listwie więc na pewno nie bedzie w stanie tym sprzętem zrobić jakich...
Kolego znalazłem tylko taką instrukcję może ci się przyda.
Nie wiem czy to jest u Ciebie powodem kłopotów - oraz nie chcę narażać Cię na koszty ale przestalismy kupować nie pełne zestawy zawsze komplet i zakończyły się problemy z odpalaniem - ale ....jak wyżej. Filtr dolna pokrywka nie wilgotna ? Nie wiem czy po takich naprawach nie powiniennes wymienic tego filtra powyżej - sprawdź także ten 3 odpowietrznik...
Witam mam problem w iveco trakker 2011r na wyswietlaczu pojawia się błąd AL biegi sie nie przekładaja wymieniona została spręrzarka i zawor wieloobwodowy ten przy osuszaczu z tego co się oriętowalem to coś z zaniskim ciśnieniem dochodzącym do skrzyni biegow ale powietrze nigdzie nie schodzi przewody niby ok nie popękane wie ktoś co to może być
phupawel...na twoim miejscu wymienił bym regulator -(4) na pompie CR.Masz problem z układem paliwowym a regulator odpowiada za uzyskane ciśnienie. Posiada on w swojej strukturze mikro siateczkę która lubi się zapychać co przy większym zapotrzebowaniu na paliwo skutkuje powyższymi objawami.Natomiast z diagnostyki błąd z grupy 85 mówi o usterce zaworu...
Powietrze do zaworu turbiny dochodzi? Jakie błędy wymruguje klawiszem?
Witam sprawdź zawór dawkowania paliwa jeśli sterownik nie będzie wykrywać sprawnego obwodu tego zaworu to nie włączy świecy żarowej
https://obrazki.elektroda.pl/4501257900_... 90% to zawor zwrotny pompy WC paliwa
Proszę o pomoc w doborze zaworu regulującego swobodę opadania kipra w Iveco Daily do 3.5 t. Aktualnie mój problem polega na tym - gdy skrzynia kipra jest w górze i załączam opadanie to zbyt agresywnie leci na dół. Chciałbym dodać jakiś zawór który zapanuje nad przepustowością oleju by opadał swobodnie. Mam na zamiar kupić zawór tylko nie wiem czy jednostronnej...
przecinka zapomnialem. tak1,8. blad 87 i 88 dotyczy tez zaworu egr . moze przepustnuica? gdzie ona jest ulozona?
Witam. Potrzebuję pomocy na temat Case 8120 2011 rok. 1. Gdzie znajduje się zawór odcinający ogrzewanie do kabiny operatora? 2. Kombajn mocno kopci pod obciążeniem, nie bierze oleju. Silnik Iveco Turbo Euro 3 F3AE0684k. Od czego zacząć?
ML 100E18 i 21 także miały na wyposażeniu silniki F4AE3481C-140KM z literką -160 KM i B- 180KM silnik o oznaczeniu F4AE3681 E - 220KM i to wszystko silniki TECTOR tych silników regulacja luzu zaworowego w załączniku, może komuś się przyda:)
Zrób regulację zaworów i pompowtryskiwaczy. Na pewno pomoże a nie zaszkodzi
Witam. Okazało się, że w rurce zasilającej w smoku zbiornika był jakiś kawałek plastiku, brudu zlepionego nie wiem w sumie do końca co to było. Wyczyściłem i nareszcie normalnie zaczął tworzyć ciśnienie i błąd już nie występuje. Pozdrawiam.
Nowy zawór,swieca Ok, nowy sterownik świecy płomieniowej a ON swieca nie dostaje. Sprawdziłem przewody sa drożne . Wyglada mi na to że ON schodzi do zbiornika i dlatego nie dochodzi do zaworu świecy. Ktoś to przerabiał ?
Nie patrz na chwilowe spalanie tylko na rzeczywiste na 100 km i w jakich warunkach. Jeżeli ustawiłeś pierwszy pompowtrysk w zakresie 5.31+-0.05 to jest ok.pytanie czy wtryskiwacze wróciły na swoje miejsca, czy mostki zaworów są ustawione w jednym kierunku, czy prawidłowo i na ile zostały wyregulowane zawory i pompowtryski. Jeszcze pytanie czy faza koła...
pudło... Temat można zamknąć ponieważ ta wersja Iveco nie ma komputera silnika jedynie puszkę immobilisera pod licznikiem schowaną Zmiana zaworu z kodowanego na zwykły pomogła autko odpaliło klient zadowolony. Pozdrawiam Artur
U mnie skacze cisnienie. Zawor wymienilem ale UŻYWANY z Iveco o numerze f00r000754. Nadal to samo. A moze wtrysk jest uwalony i za duzo wraca paliwa? Czy ten zawor obiegu niskiego cisnienia tez moze byc uwalony? http://allegro.pl/zawor-zaworek-paliwa-r... Czy to jest tylko zawor zwrotny czy spelnia tez inna...
Jak turbo podobne jak w daily to często zaciera się oś zaworu WASTE GATE. Sprawdź czy go coś nie trzyma.
Witam Mam pytanie co może być jeśli zakładając głowice juz zplanowana a zawory zostaną nie w tym miejscu co były. Chodzi o to ze robiłem remont silnika mogłem pomieszać zawory a problem jest w tym ze po odkręcaniu korka zaworów wychodzi jak by para jest widoczna jak Nie jest to para oleju, przekładając kartkę papieru to kartka podskakuje ale nie odfruwa....
to wtakim razie sprawdz stacyjke bo tam jest gaszenie i pewnie im padła stacyjka i tak zrobili na skruty
Witam. Mam Iveco Daily 2.3 l. Problem jest z powracającym błędem niskiego ciśnienia zaworu EGR. Wymieniłem czujnik, chłodniczkę, zawór EGR niskiego ciśnienia, spr. Wszystkie przewody trzymają szczelność oraz są drożne. Wyjście z komputera na czujnik sprawdzone miernikiem oraz żarówka. Kable są ok, przejście jest pełne i zasilanie mam. Co mogę jeszcze...
Silnik 2.3HPI to to samo co 2.3 JTD Fiata 16 zaworów i wtrysk bezpośredni 115 KM. Ecu jest za akumulatorem.
No widzisz, Iveco nie kłamie sprawdz od edc przewody do pokrywy zaworów (od przodu masz wtyczkę ) sterowanie wtryskami plus twój hamulec - miałem kiedyś podobny problem jeden pin przy kostce edc był lekko wysunięty.
Szukam schematu podłączenia przewodów podciśnienia zaworow turbiny i egr iveco daily 2.3 100kw może ktoś pomoże z góry dziękuję
Kolego to że teraz nabija jest czystym przypadkiem.Zdjęcie rury spustowej nie usunie usterki i na bank problem się powtórzy.Gdzieś,coś się zawiesza.Przed wymianą filtra osuszacza powinno się wlać do podstawy płyn do płukania układów pneumatycznych.Najlepiej 2-3razy po 200-300ml.Przy czym po takiej operacji z czasem mogą wyjść usterki innych zaworów,...
ssący 0,40 wydech 0,40
Witam. Mam problem z iveco daily 2016r 3.0. Sporadycznie wywala błąd cisnienia paliwa za niskie poza progiem i pojazd gasnie albo nie reaguje na pedał gazu. Wtryski sprawdzone w boschu są ok, zawor regulacyjny na listwie wymieniony, pompa cr bez śladów opilkowania i zawor regulcyjny wymieniony oraz zawor mechaniczny przelewowy, filtr paliwa wymieniony....
Takie objawy daje nie otwierający się EGR lub zapchane kanały EGR. Wtedy przepustnica próbuje wymusić przepływ spalin przez EGR (próbuje zmniejszyć wartość z przepływomierza do zadanej - ilość świeżego powietrza) ,ale przez zatkany/nie otwarty EGR brak w to miejsce spalin i silnik się dławi ma niskie ciśnienie w kolektorze. U mnie np jakiś geniusz wymienił...
sprawdź czy ramiączko zaworu poziomującego nie przeskoczyło na drugą stronę. Najprościej ściągnąć je z przegubu kulistego przy osi i obrócić w drugą stronę sprawdzająć czy zacznie pompować miechy.
Witam, w moim Iveco 35c12 z 2003 roku nie ma grzania. Wymieniony termostat, a przewody dalej zimne. Podobno może to być sprawa ZAWORU nagrzenicy, ale nie wiem gdzie go szukac, o ile w ogole wystepuje w tym modelu. Prosze o pomoc
Podstawa wygląda nieco inaczej. Nie posiada zaworu ograniczająco ciśnienia. Są dodatkowo dwie wtyczki elektryczne. Jedna zapewnie od grzałki, druga nie wiem. Na odlaczonych, czy podłączonych wtyczkach auto bije ciśnienie tak samo. http://obrazki.elektroda.pl/8466276700_1...
Dziękuję kolego za konkretne info ponieważ zawór paliwa kojarzył mi sie i zapewne wszystkim z zaworem paliwa owszem ale pompy wtryskowej
Jeśli jesteś pewny swego to twoja sprawa. Twierdzę że pomylone wężyki bo kiedyś sam pomyliłem i na przewód powrotny dawało dużo paliwa + ciśnienie na rampie na maksa (zawór bezpieczeństwa gwizdał) - nie analizowałem dlaczego tak się dzieje, ale wygląda na to że jeśli dasz 6bar z pompki zasilającej na powrót do zbiornika to pompa wysokiego ciśnienia...
Szukaj problemu w pompie, na przeskoczonym rozrządzie miałbyś kolizję zaworów z tłokami. Ciągałeś auto? Podaj paliwo z bańki, zobacz czy wtedy zaskoczy.
Dzięki ale nie o taką odpowiedź mi chodziło. Auto było na warsztacie , po diagnozie i wykasowaniu błędów i testach drogowych wszystko książkowo do czasu wyjazdu w trasę , po powrocie na warsztat historia się powtarza. Ponawiam pytanie czy ktoś sobie poradził z taką usterką, czy wymiana czujnika albo zaworu nadmiarowego coś pomoże ? Pomimo że diagnoza...
Niestety kolego założenie nowego zaworu nic nie dało. Usterka występuje dalej . W czasie jazdy jest ok dopiero jak kilka minut na wolnych obrotach się zapala . Zawór oryginał iveco . Instalacja plus po stacyjce sprawdzony żarówka i masa z komputera sprawdzona nie ma przerw
Witaj weź w łape ten zawór i jedź do serwisu Renault ciężarowych,Bosch zaopatrzył te serwisy w części zamienne do pomp ad blue po gwarancji. Wiem bo sam naprawiam ,jak by co to moge sie zorientować odnośnie ceny, wyślij mi na maila zdjęcie tego zaworu. Na moje oko uszkodzony jest zawór rozdzielaczowy
Mi się udało coś takiego zbudować.1400x 4000 Osie poszerzanie z golfa. Sprężyny z a4 b6 A w środek sprężyn wstawione amortyzatory z malucha. Rama 80x40x2 dyszel 50x40x3. Hamulec najazdowe hydrauliczny na wszystkie koła. Cofanie realizowane z światła wstecznego I zaworu 6/2poprzez powrót płynu z pompki hamulcowe prosto do zbiorniczka po wbiciu wstecznego....
Rozkrec ten Nypal do smarowania pod turbina i zobacz czy sztangi nie zaciera sie następnie nasmaruj. Z boku przy ramie z lewej strony sprawdz wszystkie śruby które trzymają waz od intercoolera. Opaski dokrecone? Sprawdź czy flansza która wchodzi Na turbo nie ma luzu i powierzchnia styku sie nie wytarla. Przeprowadź test turbiny ile obrotow chce się...
Wydaje mi się że pozostaje udać się do serwisu. Jeżeli jesteś pewny że części które podmieniłeś są w pełni sprawne, to pozostaje już tylko pompa wysokiego ciśnienia. Lecz samodzielnie na pewno nie jesteś w stanie tego sprawdzić. Myślę, że filterki paliwowe masz powymieniane ?. Serwisujemy u siebie 9 podobnego typu samochodzików i gdy czyszczenie zaworu...
Witam ponownie. Nadal bezradnie próbuje się uporać z problemem. W międzyczasie wymieniłem wszystkie 4 wtryskiwacze na Nowe Bosch , okazało się, że 3 z 4 regenerowanych były padnięte, ponadto wymieniłem regulator paliwa na pompie, pompę w zbiorniku, wyczyściłem zbiornik, nowy przepływomierz i dalej to samo ! Silnik kuleje , co prawda nie od razu, ale...
Wracam z tematem, nie było czasu na pisanie i tak się dalej męczę z tym odpalaniem. W między czasie wymieniłem rozrząd, tą małą pompkę wstępną, olej i filtry, uszczelniacz wału, uszczelkę pokrywy zaworów, silnik zrobił się suchy a Iveco jak paliło tak pali. Jak pisałem ciężko odpala jak postoi, ale jak odpali to nie ma z nim problemu, ładnie się wkręca...
To proste jest. Masz 6 cylindrów czyli zapłon następuje co 120°, stąd jest: 1 - TDC UP=0° 5 - 120° 3 - 240° 6 - 360°=TDC UP=0° 2 - 480°=120° 4 - 600°=240° i to powinno odpowiadać "mijance". Te pozostałe wartości w stylu 288/648 służą pewnie do kontroli zapłonu albo ustawiania pompek albo jeszcze do czegoś innego. Nie wiem jak ustawiałeś pompki ale w...
Witam, po wymianie pompowtryskow, po ok 2 tygodniach zaczelo ubywać wody. ok 4 litry płynu na miesiąc trzeba dolać/ tyle zawsze trzeba było dolać oleju. Cisnienie w zbiorniku wyrównawczym jest większe niż wcześniej ale nie na tyle, żeby uciekało tym zaworem bezpieczeństwa.Plyn jest czysty, bez oleju. Sprezarka powietrza sprawdzona. Czy możliwe że oring...
Moje pytanie dotyczące Iveco Daily silnik 2,8 140KM, a mianowicie, jaką siłą, kluczem dokręcać dekiel zaworów? Mam nadzieję, że miał już ktoś ten problem, ponieważ męczę się z tym już jakiś czas.
Panowie potrzebuje wskazówek, porady. Zakładam do Iveco Daily zestaw klimatyzacji firmy Autoclima -Włochy. Do zabezpieczenia zaworu rozprężnego i rurek przed kondensacją wody dołączona jest taśma (coś jak butyl - ostatnie zdjęcie). Sprzedawca twierdzi żeby oblepić rurki, zawór. Pytania: Co z przekaźnikiem z kapilarą? On też powinien być "oblepiony"?...
Dzięki wielkie właśnie problem jest z wężami od tego zaworu - ułamane tuż przy samym zaworze - jak wymienię to dam znać czy było to to. EGR nie wymieniałem tylko czyściłem - czytałem na jednym z zagranicznych forum wypowiedź mechanika u dealera że problemem może był chłodnica intercolera, zatkany zawór egr itd. wymieniał tam parę przyczyn. Przepustnice...
kolego z tego co pamietam jest to silnik sofimy . Więc na górze na wałku rozrządu masz znak koło ma tam nacietą szczelinkę a na pokrywie zaworów jest widoczny ząbek dodam ze naciencie na kole musi znajdowac sie na górze . Jak zdejmniesz zdejnmiesz osłone paska zobaczysz koła pompy wtryskowej tam powinien być otwór na wiertło 5 , jest tam też otwór w...
Tak, jest to możliwe sprawdz całą wiązkę do skrzyni. Błąd tacho 19,20,21? Podłącz ciśnienie pod auto nabij do pełna skrzynia jest w pozycji N - klika? czy pali się AL? Lub WC? Jeżeli nic się nie zmienia podłącz ciśnienie przed zaworem redukcyjnym na wejściu do skrzyni, czy teraz skrzynia odblokowana w położenie N.
Witam wszystkich. Mam problem jak w temacie. Auto z 2005r. Silnik F3F . W zimie auto stało na wiosnę się popsuło. Strzela przy dużym obciążeniu i prędkości obrotowej. Czasem przy rozpędzaniu czasem przy zwalnianiu. Po strzale brak reakcji na pedał gazu dopiero jak spadnie z obrotów. W sterowniku edc tylko błąd pedału hamulca. Mam drugie takie iveco...
Auto po zatankowaniu paliwa do pełna ujechało 500 m i momentalnie zgasło. Paliwo zostało zmienione i nic to nie dało. W czasie kręcenia rozrusznikiem nie wydobywa się dym z rury. Po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienia od wtryskiwacza paliwo ledwo kapie, pompa nie wytwarza ciśnienia. Podłączając żarówkę do wtyczki od zaworu dawki, zaświeca się w...
Na kole wałka rozrządu jest wycięcie od strony silnika ma znak pokryć się z znakiem znajdującym się głowicy koło obudowy pokrywy zaworów,następnie pompa blokowana jest trzpieniem.GMP blokowany trzpieniem na kole zamachowym od strony skrzyni biegów chyba że Iveco jest po 2000 roku to cesja znajduje się na małym kole rozrządu wału korby znak ma się pokryć...
Kup zawór bezpieczeństwa z zaworem zwrotnym taki który występował w ciągnikach c-330 c-360 i chyba w ciężarówkach. Mam taki w moim starym kompresorze od 10 lat i działa idealnie do tego masz jeszcze zabezpieczeni gdyby nie zadziałał wyłącznik ciśnieniowy. P.S. Dziękuję poprzednim rozmówcom za sugestie dotyczące koła pasowego. Wczoraj kupiłem koło od...
Dziwgienki są słabym elementem tego silnika (3.0 iveco), kilku mechaników potwiedziło, że po takich przebiegach warto w nowe zainwestować. Znam jeden przypadek z okolicy, że po wymianie rozrządu padła jedna czy dwie (pekła lub urwała).
No ja wszystko rozumie ale sklepy sprzedające części do pnełmatyki muszą się gdzieś posiłkowac schematami do cięzarówek i naczep z głowy nikt nigdy nie bierze bo naprawiając to nie jest nikt w stanie stwierdzić czy w Volvo 2018 jest zawór trójdrożny czy czterodrożny czy Man Iveco Skania mają gdzie i jakie zawory usytuowane Jesteś obcokrajowcem? A wracając...
Jeżeli chodzi o fazę koła impulsowego, którą się robi w drugiej kolejności po regulacji fazy rozrządu ,zaworów i pompowtryskiwaczy w otwór z dwoma kreskami (przed pierwszym cylindrem (jedna kreska),odstęp jak pamiętam chyba 10 otworów)na kole zamachowym od dołu musi się idealnie pokrywać z piątym wypustem koła impulsowego (zaznaczony trójkątem) z czujnikiem...
Witaj Z prawej strony w ramie na wysokości turbiny jest elektrozawór z przewodami podciśnieniowymi .Sprawdź dobrze podciśnienia dochodzące i wychodzące.Przewód z zaworu dolatuje do bajpasu turbiny i jest on otwarty. Istnieje możliwość że ten zawór jest przytkany,w późniejszych modyfikacjach wprowadzili filterek na przewodzie.
Eurocargo 120E21 Witam. Panowie mam problem z hamulcami w Iveco Eurocargo przód hamuje idealnie, tył po odpowietrzeniu hamuje a po przejechaniu 100 lub 200 km tak jak by się zapowietrzały i tarcze hamulowe z tyłu robią się czerwone, wystarczy popuścić odpowietrznik w jednym kole i jedziesz dalej, co to może być za przyczyna, dodam że hamulce są pneumatyczno...
Witam, Iveco Daily 35 S14, 2007 rok, nie odpala, jest błąd w sterowniku silnika 01E7. Do tego zaworu w pompie dochodzi napięcie 8 V. Sprawdzałem masy, wszystko jest dobrze, masy do sterownika dochodzą. Nie wiem, gdzie mam szukać przyczyny. Gdy podam napięcie na zawór w pompie, słychać, że pracuje, ale auto dalej nie odpala.
Cześć, podepnę się pod temat, pacjent Trakker E6 2016r. Mam aktywny błąd: uruchamiacz zaworu przepustnicy hamulca wydechowego. Czy tak jak w innych autach powinien sztangę wysunąć przy przekręceniu kluczyka jako test? Stoi nieruchomo, nie reaguje na testy z komputera, a tylko raz na jakiś czas drgnie sztanga. Chodzi lekko, nie zatarta. Czy to świadczy...
Witam, opłaca się zakupić powyższy model. Za i przeciw? Ile ma mieć przejechane to używane /rozpatrywane auto? Bo - od bo się zdania nie zaczyna- ale przy 400-500 tyś km, padają wtryski- i zależy od gwarancji umowy (proszę mnie poprawić jak plete glupoty) - lub umowy lisingu - serwis wymienia za darmo, przynajmniej u nas tak było. Turbo, sprzęgło, skrzynia...
czy źle ustawione zawory mogą być przyczyną takich objawów ? Nie, nie mogą - powiedz temu mechanikowi że jest idiotą. Czasem zdarzały się wyrobione, bądź cofnięte prowadnice zaworów i one potrafiły być przyczyną takich objawów. Ale raczej u Ciebie - tutaj na 90 - kilka procent to co wyżej napisałem.
Np możesz mieć zużyte pierścienie lub mogą być zapieczone, jak zużyte to tylko wymiana a jeśli zapieczone to są preparaty np Liqui Moly bądz Xado zalewasz do cylindrów i wyczyści wszystko bez problemu. Jak auto pali na mrozach ? Możesz mieć uszczelniacze zaworów stare i twarde jak kamień i wszystko leci w wydech. Ciągle może być problem z turbo lub...
zawor pompie paliwa iveco zawor nagrzewnicy zawor przyczepy
ipconfig karta sieciowa głośniki przenośne ładowanie raster wyprowadzi
ekspress ariette mruganie ekranu
Pomiar ciśnienia pompy rotacyjnej w MF 6180 ARPC_configuration.exe legitimacy, malware risk, vendor checks, digital signature verification