Wygląda mi to na sprężarkę powietrza, lub zawór " bezpiecznik" który się zaciął i puszcza powietrze , tak mi się wydaje.Ciśnienie oleju masz w normie?
Czujnik prędkości i zawór egr mają wspólny bezpiecznik 7
Wygląda identycznie jak grupa bezpieczeństwa z de dietrich city big jest tam zwrotniak zawór odcinajacy i bezpiecznik. Ciekawe skąd to wstrząsnął bo część kosztuje koło, 400 a jak jest na instalacji pewnie można dużo taniej.
i tak tam były zawory przelewowe i bezpieczniki które po 3 czy czwartej wymianie wytrzymały ze 3 tygodnie pracy. Ile atm - nie wiem, rwało wszystko za pierwszym podejściem.
Zwory, nie zawory. Blaszkowe bezpieczniki na akumulatorze.
nie dochodzi gaz- posprawdzaj bezpieczniki i Elektro zawory butla/parownik
Lepiej klonować wsad zamiast przelutowywać. Bsi szukaj identyczne, tzn każdy numer ma się zgadzać. I przed montażem w aucie koniecznie sprawdź bezpieczniki i położenie zawory hs.
Czyli nie działają rzeczy zasilane z bezpiecznika 34. Ale coś tu jeszcze robi zawór shut-off. Ja bym zaczął od tego bezpiecznika i szedł po kolei do zaworów, możliwe że po drodze znajdziesz gdzieś przetartą wiązkę albo zgnitą wtyczkę.
Jeśli gaśnica ma nowy zawór odkręcany z bezpiecznikiem można jej używać bez przeróbki wystarczy odwrócić ją dnem do góry .Wymiana zaworu tylko w firmie gdyż ciśnienia w butli duże i ryzyko także .
Wstępna diagnoza jest. Zawór podciśnienia turbiny. Zawór odpięty - bezpiecznik podmieniony - cały po zapłonie. Silnik odpalił - co wcześniej nie było możliwe.
Sprawdź bezpiecznik F41. Jeśli uszkodzony sprawdź zawór chłodzenia tłoka i drugi obok niego na podstawie filtra oleju. Częsty przypadek uszkodzenia zaworu zwarcie do masy. Bezpiecznik ten chroni grupę zaworów w której masz błędy.
Kilka dni temu naprawiałem podobny przypadek szwagrowi w stagu 100 - gniazdo bezpieczników było zaizolowane i posadowione do góry. Oczywiście doszło do elektrokorozji bezpiecznika obwodu wykonawczego - zaworów. Napięcie sterujące zaworami było dosyć przypadkowe:)
Hura! Wreszcie wszystko działa jak ma działać : PROBLEM ROZWIĄZAŁEM ... podaję - może komuś sie przyda... Triiak do testu - TIC206 - 4A / 600V ukłaz sterujący MOC2030 - według noty aplikacyjnej na zasilaniu (na fazie) dławik 40mH (dla testu podpiołem stojan silnika bo miałem pod ręką) - bo dla tej indukcyjności przy zwarciu całe napięcie się na nim...
Mora 674 - Kocioł wycofany z produkcji wiele lat temu, w przybliżeniu może 20-25? Po co koledze złom? Czas wymienić „gazo żerne” urządzenie na coś sensownego w przystępnej cenie. www.termet.com.pl www.saunierduval.pl www.junkers.pl www.buderus.pl
Podaj kod silnika. Zasilanie zaworu odcinającego idzie z pinu 120 ECU, po drodze nie ma żadnego bezpiecznika. Czy jak zasilisz zawór na krótko auto pali ?
Może wina sterownika jeśli nie wystawia sygnału na zawory. Jakieś bezpieczniki na płytce są.
Właśnie ten zawór nr.23 ma po drodze bezpiecznik. Lejkovski , patrzyłeś na cały schemat i mówisz , że nie ma sterownika?
Ogólnie warystor to taki zawór-bezpiecznik który chroni dany układ przed przepięciami - zwiększy się napięcie jednoczenie maleje rezystancja a co za tym idzie jednocześnie rośnie prąd("energia przepięcia") który płynie do minusa zasilania lub uziemienia w zależności od miejsca pracy i omija szerokim łukiem chronione urządzenie lub układ:). Napięcie...
zawór n75 (ten od turbo) na pewno jest sterowany masą z sterownika a + 12 jest po zaplonie. I z tego co mnie pamięć nie myli to te zawory są zasilane jednym przekaźnikiem który znajduje się pod fotelem. Na próbę możesz odciąć przewody plusowe przy zaworach i dać +12 z aku przez jakiś bezpiecznik i wykonać testy.
Zawór MUSI MIEĆ NAPIĘCIE ŻEBY SIĘ ZAMKNĄĆ. Jeżeli jest np. wywalony bezpiecznik to zawór się nie zamknie.
po wymianie zawora działa zobaczymy jak długo jak sprawdzić czy ma przebicie po podłączeniu napięcia działa, czy jest możliwe aby się przycią na chwilę i mu przeszło pozdrawiam
Świecą ci światła cofania, jak nie to sprawdź bezpiecznik, bo to wisi na jednym.
A może ma ktoś focie gdzie ten zawór się znajduje i bezpiecznik
Uszkodzony panel lub nie na zasilania za zawór. Panel można naprawić, zawór jest zabezpieczony bezpiecznikiem.
Na moim schemacie ten bezpiecznik zasila: -przepływomierz -przepustnica -regulator ciśnienia doładowania -EGR -zawór regulacyjny wtrysku Nie wiem czemu ale jakoś czuje że to może być wina EGR bądź faktycznie wiązki.
Dzięki, typ sterownika się zgadza. Jaki to nr bezpiecznika (zaznaczyłem) bo na zaworze par paliwa też brak + .
Witam. Rzadko się zdarza żeby zawór się spalił, jeśli śmierdziało to podejrzewam kondensator p/z, znajduje się tuż przy wejściu przewodu zasilającego. Odkręć górną pokrywę i wizualnie obejrzyj to miejsce. Dodano po 3 W pralce nie ma żadnego bezpiecznika. Gdyby uszkodził się zawór to pralka powinna chodzić, na przykład w pozycji wirowania. Możesz włączyć...
Jedyną różnicą jest bezpiecznik (chyba na 190 bar) w zaworze do CO2. W przypadku Ar nie ma bezpiecznika. Gwinty są te same.
Okazało się że to wcale nie jest błąd P0009 tylko U0009-70 Tryb CAN-BUS - Brak łączności Rozumiem że w takim przypadku muszę dostać się do styków komputera oraz bezpieczników etc i wszystko przeczyścić preparatem do elektroniki? Co do klekotu: wymienione dwa koła zmiennych faz, rozrząd, pompa wody, olej, filtry powietrza i oleju, nowy termostat. Auto...
Ale jak jak pukam w zbiornik to słychać, że jest pełny wody. Rozumiesz że to dość niebezpieczna sytuacja? Gdy rozpalisz w piecu rozszerzająca się woda nie będzie miała gdzie się podziać i coś strzeli, być może nawet kogoś poparzy. Jeżeli ze zbiornika uciekło całe powietrze to znaczy że wentyl jest uszkodzony. Cudów nie ma. Nadaje się do wymiany a nie...
Masz zablokowany spust do tacki ociekowej. Do wymiany zawór dwubarowy i czyszczenie skraplacza. Problem ustanie.
Jakie masz błędy czy sprawdziłeś zasilanie przy zaworze Ecas No właśnie kolego wyrzuca brak komunikacji a co do zasilania na zawór już lecę i sprawdzam wcześniej przed odpięciem wszystkich możliwych wtyczek na zaworach paliło bezpieczniki F 47 jak i F 33 po odpięciu jest tak samo też pali konkretnie to robi mi problem przewód 274-A przy pilocie [pilot...
Jak w temacie astra H, klimatyzacja automatyczna, sprężarka z zaworem, bez sprzęgła, brak zasilania na zawór, podpowie ktoś skąd idzie zasilanie? Bezpieczniki sprawdzone, w porządku.
Bezpiecznik i zdalny wyłącznik ECU (nazwa na wyrost ),zawór powietrza dodatkowego.
Auto nie odpala, brak kontrolki świec żarowych, kontrolka immo gaśnie, brak zasilania na przekaźnik świec i zawór pompy, bezpieczniki sprawdzone. Usterka wystąpiła po wymianie skrzyni biegów i całkowitym rozładowaniu akumulatora, możliwe że to przypadek. Proszę o informacje.
Bezpiecznik na zawór przesterowania założony?.
Witam, mam problem z klimatyzacją, czynnik napełniony, sprężarka odpala, czujnik ciśnienia czynnika sprawdzony działa, klimatyzacja nie odpala wentylatora oraz nie dochodzi napięcie na zawór sprężarki, niskie napięcie na bezpieczniku F14 rzędu 0,54V po odpięciu bezpiecznika nie startuje sprzęgło sprężarki, ktoś może miał podobny problem albo jakieś...
Jakie znów bezpieczniki. Zawór się zaciął od brudnej wody, ot cała tajemnica. Otwórz, wymontuj, kup w sklepie taki sam i po problemie.
Kapie woda z zespołu wodnego, dokładnie z elementu nazwanego w instrukcji obsługi jako bezpiecznik ciśnienia wody. Woda kąpie cały czas, kropla co około 45 sekund. Zespół nowy, miesiąc temu wymieniłem. Czy można w tym bezpieczniku-zaworze regulować ciśnienie zadziałania?
Schemat odręczny jak u mnie wygląda https://obrazki.elektroda.pl/1070507400_... Ni ma tak mi wygląda ja jakiś ostojnik na śmieci dojście od góry wyjście z boku w połowie Może spełnia kilka buli za jednym razem i jeszcze ten kapelusz - zawór chba bezpiecznik z dojściem na uzupełnienie czy pomiar ciśnienia i i co jeszcze :cry: Dodano...
To ze przelaczy nic nie znaczy. Wez miernik i sprawdz czy rozlacza obwod. Bez miernika ani rusz tak samo bezpieczniki. Zawory to kwadratowe niebieskie kostki jeden z tylu kolo grzalki a drugi po zdjeciu przedniego panelu.
Coś ala zawór od myjki ciśnieniowej - przy zamknięciu wylotu, ciśnienie cieczy rośnie , pokonując opór sprężyny unosi kulkę i wraca "bajpasem". Przy otwartym wylocie ciecz wypływa z wydajnością zależną od położenia trzpienia głównego zaworu. Czyli równie dobrze może to być zawór dławiący z bezpiecznikiem nadciśnieniowym.
Zasil zawory z aku przez bezpiecznik i drugi przekaźnik.
Auto to jest TOYOTA AVENSIS II KOMBI 1.8 VVT-I 129KM 95KW 2002-2009, Kod silnika 1ZZ-FE Dodano po 11 https://obrazki.elektroda.pl/7360088500_... Sprawdziłem już, że brak napięcia na zaworze jest spowodowany przepaleniem bezpiecznika tj. "system kontroli emisji EFI NO.2 nr 2 o wartości 7.5 amper w dodatkowej skrzynce bezpieczników komory...
Sprawdzę to wieczorem. Więc odłącz tą kostkę. Dla ułatwienia dodam, że znajduje się nad górnym deklem dozownika detergentów. Dostępne po zdjęciu blatu. Rach, ciach i masz po problemie. PS. Tylko odłącz prawidłową kostkę. Reszta pinów kostkowych łączy się z zaworami. Ale jak masz trochę oleju w głowie, to skumasz bazę co i jak. :) A jednak grzałka....
Potrzebny schemat, żeby znaleźć to zasilanie, bo na zaworze też pewnie brak plusa. Czyli generalnie powinien tam(na pompie elektrycznej) być plus po stacyjce tak jak na bezpieczniku ? Zawór na pompie jest sterownany z elektroniki pompy, własnie. Tylko dziwi mnie ten brak zasilania pompy w baku.
Zawor cisnienia doładowania zawarcie do masy gdie szukać zwarcia w instalacji czy problem tkwi w zaworze Witam raczej nie poszukaj bezpieczników albo odepnij zawór czy widzi przerwę w obwodzie . Możesz tez zastosować żarówkę 5 watową czy dalej widzi problem . Pozdrawiam
Dzięki za poradę, skoro immobilizer go nie wyłączył podczas jazdy to co mogło go wyłączyć ? Już nie mam pomysłów. Zawór na pompie dobry,przekaźniki i bezpieczniki też wszystko git.
Czy "C" czy "D" to nie mam pojęcia, trudno powiedzieć mogą się różnić drobnostką ale generalnie powinny być zamienne. Lepszy 140 C niż 120. Co do immo to też za dużo nie wiem, w plastiku jest płytka z układem scalonym. To że nie podaje tam napięcia to wcale nie znaczy że immo nie działa. Jak mierzyłeś na odpiętej wtyczce to mogło nie być, bo immo w...
U mnie dawno temu raz zadziałał bezpiecznik myślę, że powinno się robić podobnie jak z zaworami bezpieczeństwa w CO, raz do roku "przestrzelić'. Kontrolowana próba rozpięcia rozrusza zardzewiałe elementy i mamy pewność, że w krytycznym momencie zadziała.
W cała wiązka od sond do sterownika i skrzynki bezpieczników w komorze prześwietlone wszystko jest ok mechanik dał mi do myślenia że mogą się zawory nie domykać i cofa paliwo z tłoków, no ale jeżeli nie domyka to paliwo powinno spłynąć na tłoki gdy samochód jest zgaszony a nie stać na zaworach... Co wy na to? Grzałki sond lecą przez bezpiecznik.Nie...
Prawdopodobnie w naczyniu przeponowym będzie dziurawa membrana i powietrze przechodzi do układu wodnego zapowietrzając go. Taki efekt pojawia się właśnie po uzupełnieniu ciśnienia w uszkodzonym naczyniu. Tutaj nie koniecznie może być uszkodzona membrana, wcześniej to trzeba sprawdzić. A tak, naciskamy teraz zaworek samochodowy tego zbiornika, i jeśli...
Masz schemat .... Opis : ENG9U754-C13 Silnik G9U 754, EDC 15 C13 SEN_WATER Włącznik - poziom wody, filtr paliwa Elementy składowe A25 Moduł sterujący, silnik diesel, common rail K18 Przekaźnik układu sterowania silnikiem B35 Czujnik wałka rozrządu S114 Włącznik - poziom wody, filtr paliwa B90 Czujnik ciśnienia doładowania Y28.1 Wtryskiwacz, cylinder...
Witam. Wczoraj podczas n-tego uruchomienia auta nie załączyła się inst. LPG. Tzn. Po przekroczeniu 2000rpm dioda na przycisku przestaje migać. Pali się na stałe ale silnik gaśnie bo nie dostaje gazu (nie słychać otwarcia zaworów) Dziś zabrałem się za sprawdzenie. Werdykt - brak napięcia na elektrozaworach przy butli, filtrze i reduktorze. Wszystkie...
Bezpiecznik 28 ,Przekażnik na czwartej pozycji (409).Ten przekażnik daje też napięcie na wtryski, zawór dwusuwakowy i przepływomierz i zawór oczyszczania zbiornika. Dodano po 2 Bezpiecznik 28 ,Przekażnik na czwartej pozycji (409).Ten przekażnik daje też napięcie na wtryski, zawór dwusuwakowy i przepływomierz i zawór oczyszczania zbiornika.Zewrzyj styki...
Masz walnięty triak i na pewno coś jeszcze udaje się to w większości wymienić ale trzeba się na tym znać albo pozostaje wymiana elektroniki. Najlepiej zabezpieczyć zawór przesterowania bezpiecznikiem 05 A zanim nie jest za póżno. Dodano po 8 Ty masz ceny: http://www.hurtownia.czesciagd.com.pl/Cz...
Jeżeli masz podpięte pod wyjście EXTRA PUMP to jest chyba zasilane z bezpiecznika FUSE1 T6,3A L250V, ale jakby przy zwarciu wybiło ten bezpiecznik to chyba by nie było sterowania zaworami CO/CWU i obiegówka wewnętrzna w pompie by nie chodziła. Wyjście EXTRA PUMP załącza przekaźnik SSR1 mógł on też ulec uszkodzeniu przy zwarciu.
Oczywiście "prawidłowe" odpowietrzenie oznacza, że ani w rurach ani też w samym kaloryferze już nie będzie powietrza, które by utrudniało przepływ cieczy. Przy poprawnie dobranej pompie cyrkulacyjnej przez sam odpowietrznik ani też przez jakikolwiek bezpiecznik ciśnieniowy nie można zapowietrzyć instalacji o ile będzie zapas cieczy w zbiorniku wyrównawczym....
Zawór trzeba wyjąć i obejrzeć czy jest to kwestia zanieczyszczeń czy defekty przeciekania. Dalej czy siłownik: jest suchy, czy zalany, czy domyka, czy się zacina itd....Z reguły do wymiany idzie cały komplet, przecieka zawór i zalewa siłownik. W ostateczności palą się bezpieczniki i kocioł jest martwy.
Witam serdecznie. Zakupiłem używany kompresor firmy Gude (jako niesprawny) po podłączeniu do sieci ruszył i zaraz wyrzucało bezpiecznik, po zdjęciu obudowy okazało się że bezpiecznik termiczny spadł na kabel zasilający, izolacje się przetarły i robiło zwarcie co skutkowało wybiciem bezpiecznika w instalacji. Po wymianie kabla sprężarka zaczęła normalnie...
Zdejmij siłownik zaworu 3D i sprawdź, czy nie ma wycieku i uszczelnienia iglicy przełączającej zawór.
skoro elektornika błędnie rozpoznała temperaturę to wcześniej powinien być objawy problemów np. para zamiast wody. Kolejna kwestia powinien w takim wypadku zadziałać bezpiecznik termiczny. Nie wiem jak w siemens ale saeco ma zawór ustawiony na 4 bary przy tym ciśnieniu dopiero puszcza wodę na zaparzacz. W nowych zaworach jest ustawione ciśnienie na...
Sprawdź czy cewka w przekaźniku ma stałe zasilanie po zapłonie +24 V (z bezpieczników), czy też czy dostaje masę przy naciśnięciu pedału hamulca (w zaworze hamulca nożnego jest wyłącznik który łączy "minus " cewki przekaźnika z masą co powoduje włączenie przekaźnika ?
Blad pierwszy pochodzi najprawdopodobniej od czujnika hamulca nad pedałem. Sprawdzić w pamięci sterownika ABS, sprawdzić również w wartościach rzeczywistych. Czujnik ma dwie sekcja: jedna przy naciśnięciu zamyka, druga otwiera (na przemian) Blad drugi: zawór odcinający na pompie wysokiego ciśnienia. Sprawdzić bezpieczniki F16 i F17. Sprawdzić oporność...
jeśli tym zaworem steruje elektronika to powinna być dioda gasząca ,podłącz zawór do źródła 24vDC przez bezpiecznik 0.5A jeśli działa to OK a jeśli pali bezpiecznik to odwrotnie
Witam ponownie Problem rozwiązałem wymieniając cały zawór EGR Stary powodował zwarcie i przepalanie bezpiecznika. Dziękuję za udzieloną pomoc i pozdrawiam!
Wyjmij bezpiecznik od instalacji gazowej i zakręć zawór gazu na butli. Wtedy testuj, czy usterka pojawia się nadal.
Witam Wczoraj Renault miał u mechanika wstawiana siatkę amortyzująca która jest za kolektorem a przed katalizatorem, stara miął dziurę i kruszyła sie w rękach. Czynność ogólnie nie jest skomplikowana wiec na moje oko każdy powinien sobie poradzić tyle że wiadomo trzeba się narobić. Gość wymienił siatkę/spawał, (ogólnie był pozostawiony sam na sam z...
Na sterownik silnika zasilanie sprawdź (bezpieczniki). W blokach pomiarowych można sprawdzić. Co podawane jest na zawór N108 można podsłuchać i sprawdzić. Wg mnie gdzieś jest słaba masa.
Jakie sugestie? Programator czy zawór aqua stop? Może jakiś bezpiecznik gdzieś jeszcze jest bo teraz po włączeniu nic się nie zapala.
W internecie znalazłem ofertę pracy na stanowisko młodszego inżyniera w firmie produkującej układy elektroniczne do sprzętu AGD. Jednym z wymagań jest znajomość terminologii budowy maszyn. Co mam przez rozumieć? Moim zdaniem chodzi tutaj o terminy takie jak: silnik, elektrozawór, zawór zwrotny, głowica, bezpiecznik, przekaźnik, falownik, fotokomórka,...
Tam masz dwa przekaźniki , jeden zależny od drugiego ; sprawdź przekaźnik pierwszy z lewej od przekaźnika pompy i wtrysków . On podaje 12 V na cewkę przekaźnika pompy , na ECU , na grzałki sond lambda i zawór odpowietrzenia zbiornika. Posprawdzaj bezpieczniki , a szczególnie nr30. ECU to Motrionic 1.5.5.
Witam. Zawór przelewowy, pompka paliwa, i na koniec zawór EHAB Sterowanie: kluczyk przekaźniki bezpiecznik niebieski kabelek :D
Witam, mam mianowicie taki problem, że sprężarka nie chce mi się załączyć. Klima dziś nabita, brakowało czynnika, ale i tak nie ruszyła klimatyzacja, szczelna. Błąd: 01232 - Zawór regulacyjny sprężarki klimatyzacji (N280) 010 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00101010 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 2 Wew. licznik...
gdzie ten zawór się znajduje? tu pod kołem? bezpieczniki są ok, były sprawdzane.
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
zastosowanie przekaźnika na pewno ochroniło by sam moduł ,można by było zastosować jeszcze jakiś bezpiecznik , bo zawór robi zwarcie i uszkadzałby sam przekaźnik , ale nawet gdyby to i tak przekaźnik tańszy od modułu
Witam kolegów A moglibyście mi tak mniej więcej wyjaśnić zasadę działania tego poziomowania w temstarach bo walkczę właśnie z moim. Po kilku dniach postoju nie podnosi się. Bezpieczniki sprawne i ręczne starowanie zaworami poziomującymi nie przynosi żadnych skutków :/
Wiązka? No raczej nie, nie spotkałem się z takim uszkodzeniem wiązki. Trzeba sprawdzić, czy zawór dostaje zasilanie (jest bezpiecznik) i czy dostaje impulsy masowe. Całość działa w ten sposób, że jest wykorzystywana pojemność cieplna kaloryfera. Zazwyczaj uszkodzony panel.
Bezpiecznik ten zasila EGR, przepustnica powietrza, zawór sterujący pracą turbosprężarki, kabel czerwony - biały w każdym tym elemencie. Albo te elementy, albo wiązka na silniku.
Sonda 1 , sonda 2, zawór par paliwa, przepływomierz są zasilane z tego samego obwodu z głównego przekaźnika poprzez bezpiecznik więc jeżeli nie masz napięcia na elementach wymienionych wyżej sprawdź bezpiecznik.
No widzisz swieżo zaczynający serdecznie Ci pomagają a ci o większym stażu jakoś inaczej. Cały zawór z tą nakładką, bezpiecznik ja założyłem 500mA szybki. Może być coś jeszcze napisz jak założysz.
Te pomiary napięć to na podłączonej czy odłączonej wtyczce od EV? Zawór jest 12V, więc w miejsce zaworu możesz wpiąć na kabelkach żarówkę 2-3W 12V i zobaczyć czy miga/świeci się, a z drugiej strony sam zawór możesz sprawdzić podając na niego 12V (dla bezpieczeństwa przez bezpiecznik 2-5A). Podejrzewam, że zawór ma zwarcie i być może uszkodził driver...
Jeśli pali bezpiecznik nr28 to jest to bezpiecznik tylko i wyłącznie od pompy. Szukanie w komorze silnika Ci nic nie da. Sonda, przepływomierz i zawór wisi na bezpieczniku nr 29. Dziękuje za naprowadzenie, ale pomiędzy zasilaniem wtrysku i pompy jest przejście. wtryski są na bezpieczniku nr54 i przejście będziesz miał na włączonym zapłonie ponieważ...
Czy da się ją tym sterownikiem zautomatyzować? Zamiast tego mogę kupić SKN od Boleckiego, ale wychodzi prawie 1k z zaworami... A inny z zaworami?. Na płytce powyżej uznał bym bezpieczniki grzałek za zbędny element. Raz że triaki doskonale zabezpieczą te bezpieczniki przed uszkodzeniem, dwa jest to kolejne miejsce które będzie się grzać. Na schemacie...
Załóż najpierw bezpiecznik termiczny i zawór bezpieczeństwa....bo wylecisz w powietrze - lampkę na razie zostaw, po prostu źle podłączyłeś.
Dołacze się ponieważ też poszukuje części do Themateka C24.Chodzi mi o zawór bezpieczeństwa 3 bary.
Uszczelki, elektrody, baterie, bezpieczniki ,zawory bezpieczeństwa i żarówki nie zależnie od marki nie podlegają gwarancji. W Buderusie rozliczyli mi naprawę gwarancyjną w postaci wymiany elektrod. Jeżeli elektroda się "odchyliła " to źle została obsadzone ? I chociażby z takiego powodu serwisant mógł wykonać usługę bezpłatnie.
Witam, mam problem z Renault Premium 450 DXI. Pojawiają się błędy MID 136 SID 68 FMI5 i MID 140 PID 209 FMI 2. Wymieniłem płytę bezpieczników, zawór pedału hamulca, zawór Europa, przewód spiralny ABS do naczepy, nie wiem co dalej. Gdy błędy są aktywne mam odczucie jakby naczepa słabiej hamowała. Nie wiem czego się teraz łapać. Zastanawiam się nad wymianą...
Najczęściej do wymiany zestaw naprawczy: zawór 3D + siłownik.
Dzień dobry. Toyota Corolla 1.4 D4D kombi luna 2006 Miałem problem z panelem sterującym wentylacją-totalnie zgasł. Okazało się, że jest luźna wtyczka z kablami i jest OK zaczęło działać. Ale po jakimś czasie zaobserwowałem, że nie działa regulacja temperatury w kabinie. Wieje temperaturą z zewnątrz samochodu albo z klimy zimnym na 100%. Ogrzewanie w...
Bezpiecznik zasila tylko zawór, który jest po to, żeby - jak włączysz klimę - nie pompować gorącej wody przez nagrzewnicę i bez potrzeby nie nagrzewać obudowy i parownika. Sterowanie klapkami przepływem powietrza i temp. jest swoją drogą.
A nie masz tam jakiegoś dołożonego alarmu? Bo objaw jakby IMO go blokowało. Sprawdziłeeś masy? Może zbieg okoliczności a jak nie to spinaj pompkę i zawór na krótko i jazda
Witam wszystkich. Problem rozwiązany. Bezpiecznik palił zawór przy butli. Na chwilę obecną został odłączony. Wrócę do niego w wolnej chwili. Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do rozwiązania zagadki. Pozdrawiam.
Witam. Problem polega na tym, że w Audi A8 4.2 TDi D4, przestała działać klima. Napomnę co zostało sprawdzone: obecność czynnika, wymieniony presostat, wymieniony zawór w sprężarce, sprawdziłem bezpieczniki. Sprężarka działa na krótko. Czyli po podłączeniu 12V, prosto we wtyczce, to tłoczy i chłodzi. Jest błąd N280, czyli brak komunikacji z zaworem...
zaraz zrobię bezpiecznik z drutu:D i zacznę szukać dalej zostają tylko świece i elektor zawór ewentualnie pompka
Jest wiele powodów dlaczego nie chodzi klima... czujnik ciśmienia.... brak napięcia ( bezpieczniki ) elektromagnez sprężarki.... zawór rozprężny.... jesli klimatronik to moze sam panel.... zalezy co juz robiłeś czy mechanik????
Jak bufor ma być szeregowo na zasilaniu, to jedną rurą do niego wchodzi ciepła woda z 3d, a drugą wychodzi na grzejniki. Wtedy masz jeden obieg i 2 strefy, wystarczy jedna pompa obiegowa. Właśnie tak planuję przeróbkę , a bufor jako bezpiecznik dla defrostu jakby zawory termostatyczne ograniczyły przepływ medium grzewczego .
Bardzo często w amicach jest z tym problem,I często jest tez tak ze pala się elementy w/w a sam zawór będzie sprawny.Dla bezpieczeństwa na przyszłość możesz zastosować bezpiecznik na tym zaworze to moze cie uchronić przed kolejną awarią. Zdecydowanie też zwróć uwagę na podłoże czy nie było śladów wycieku(czy nie został zalany).
Czy w jednym szachcie można prowadzić zarówno instalacje elektryczna i instalacje wodną(zasilanie do hydrantu). Czyli jest szacht i na każdej kondygnacji jest tablica rozdzielcza z bezpiecznikami i zawór hydrantu. Czy takie rozwiązanie jest poprawne ?, Można to dopuścić do użytkowania? Czy w tym opracowaniu powinienem znaleźć odpowiedź? Instalacje przeciwpożarowe....
zawora zawora wydechowy zawora zielony zawora czerwony zawora pokrętło
zabezpieczenie spawarka iphone blokada ekran pralka whirlpool pokrywy
Trzaski i piski w słuchawkach JBL - przyczyny i rozwiązania Kod E74 w pralce Siemens - przyczyny i rozwiązania