Witam serdecznie. Zakupiłem używany kompresor firmy Gude (jako niesprawny) po podłączeniu do sieci ruszył i zaraz wyrzucało bezpiecznik, po zdjęciu obudowy okazało się że bezpiecznik termiczny spadł na kabel zasilający, izolacje się przetarły i robiło zwarcie co skutkowało wybiciem bezpiecznika w instalacji. Po wymianie kabla sprężarka zaczęła normalnie...
po wymianie zawora działa zobaczymy jak długo jak sprawdzić czy ma przebicie po podłączeniu napięcia działa, czy jest możliwe aby się przycią na chwilę i mu przeszło pozdrawiam
Zwory, nie zawory. Blaszkowe bezpieczniki na akumulatorze.
Czujnik prędkości i zawór egr mają wspólny bezpiecznik 7
Wygląda identycznie jak grupa bezpieczeństwa z de dietrich city big jest tam zwrotniak zawór odcinajacy i bezpiecznik. Ciekawe skąd to wstrząsnął bo część kosztuje koło, 400 a jak jest na instalacji pewnie można dużo taniej.
Czyli nie działają rzeczy zasilane z bezpiecznika 34. Ale coś tu jeszcze robi zawór shut-off. Ja bym zaczął od tego bezpiecznika i szedł po kolei do zaworów, możliwe że po drodze znajdziesz gdzieś przetartą wiązkę albo zgnitą wtyczkę.
Kilka dni temu naprawiałem podobny przypadek szwagrowi w stagu 100 - gniazdo bezpieczników było zaizolowane i posadowione do góry. Oczywiście doszło do elektrokorozji bezpiecznika obwodu wykonawczego - zaworów. Napięcie sterujące zaworami było dosyć przypadkowe:)
nie dochodzi gaz- posprawdzaj bezpieczniki i Elektro zawory butla/parownik
Lepiej klonować wsad zamiast przelutowywać. Bsi szukaj identyczne, tzn każdy numer ma się zgadzać. I przed montażem w aucie koniecznie sprawdź bezpieczniki i położenie zawory hs.
Sprawdź bezpiecznik F41. Jeśli uszkodzony sprawdź zawór chłodzenia tłoka i drugi obok niego na podstawie filtra oleju. Częsty przypadek uszkodzenia zaworu zwarcie do masy. Bezpiecznik ten chroni grupę zaworów w której masz błędy.
i tak tam były zawory przelewowe i bezpieczniki które po 3 czy czwartej wymianie wytrzymały ze 3 tygodnie pracy. Ile atm - nie wiem, rwało wszystko za pierwszym podejściem.
Wygląda mi to na sprężarkę powietrza, lub zawór " bezpiecznik" który się zaciął i puszcza powietrze , tak mi się wydaje.Ciśnienie oleju masz w normie?
Podaj kod silnika. Zasilanie zaworu odcinającego idzie z pinu 120 ECU, po drodze nie ma żadnego bezpiecznika. Czy jak zasilisz zawór na krótko auto pali ?
Na moim schemacie ten bezpiecznik zasila: -przepływomierz -przepustnica -regulator ciśnienia doładowania -EGR -zawór regulacyjny wtrysku Nie wiem czemu ale jakoś czuje że to może być wina EGR bądź faktycznie wiązki.
zawór n75 (ten od turbo) na pewno jest sterowany masą z sterownika a + 12 jest po zaplonie. I z tego co mnie pamięć nie myli to te zawory są zasilane jednym przekaźnikiem który znajduje się pod fotelem. Na próbę możesz odciąć przewody plusowe przy zaworach i dać +12 z aku przez jakiś bezpiecznik i wykonać testy.
Właśnie ten zawór nr.23 ma po drodze bezpiecznik. Lejkovski , patrzyłeś na cały schemat i mówisz , że nie ma sterownika?
Sonda 1 , sonda 2, zawór par paliwa, przepływomierz są zasilane z tego samego obwodu z głównego przekaźnika poprzez bezpiecznik więc jeżeli nie masz napięcia na elementach wymienionych wyżej sprawdź bezpiecznik.
Masz zablokowany spust do tacki ociekowej. Do wymiany zawór dwubarowy i czyszczenie skraplacza. Problem ustanie.
Witam. Rzadko się zdarza żeby zawór się spalił, jeśli śmierdziało to podejrzewam kondensator p/z, znajduje się tuż przy wejściu przewodu zasilającego. Odkręć górną pokrywę i wizualnie obejrzyj to miejsce. Dodano po 3 W pralce nie ma żadnego bezpiecznika. Gdyby uszkodził się zawór to pralka powinna chodzić, na przykład w pozycji wirowania. Możesz włączyć...
Bezpiecznik i zdalny wyłącznik ECU (nazwa na wyrost ),zawór powietrza dodatkowego.
Bezpiecznik 28 ,Przekażnik na czwartej pozycji (409).Ten przekażnik daje też napięcie na wtryski, zawór dwusuwakowy i przepływomierz i zawór oczyszczania zbiornika. Dodano po 2 Bezpiecznik 28 ,Przekażnik na czwartej pozycji (409).Ten przekażnik daje też napięcie na wtryski, zawór dwusuwakowy i przepływomierz i zawór oczyszczania zbiornika.Zewrzyj styki...
Jeśli gaśnica ma nowy zawór odkręcany z bezpiecznikiem można jej używać bez przeróbki wystarczy odwrócić ją dnem do góry .Wymiana zaworu tylko w firmie gdyż ciśnienia w butli duże i ryzyko także .
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Wstępna diagnoza jest. Zawór podciśnienia turbiny. Zawór odpięty - bezpiecznik podmieniony - cały po zapłonie. Silnik odpalił - co wcześniej nie było możliwe.
Na sterownik silnika zasilanie sprawdź (bezpieczniki). W blokach pomiarowych można sprawdzić. Co podawane jest na zawór N108 można podsłuchać i sprawdzić. Wg mnie gdzieś jest słaba masa.
Sprawdź czy cewka w przekaźniku ma stałe zasilanie po zapłonie +24 V (z bezpieczników), czy też czy dostaje masę przy naciśnięciu pedału hamulca (w zaworze hamulca nożnego jest wyłącznik który łączy "minus " cewki przekaźnika z masą co powoduje włączenie przekaźnika ?
Zawór trzeba wyjąć i obejrzeć czy jest to kwestia zanieczyszczeń czy defekty przeciekania. Dalej czy siłownik: jest suchy, czy zalany, czy domyka, czy się zacina itd....Z reguły do wymiany idzie cały komplet, przecieka zawór i zalewa siłownik. W ostateczności palą się bezpieczniki i kocioł jest martwy.
Bar czy Amper?😉 Bar, to nie bezpiecznik elektryczny tylko zawór bezpieczeństwa, czasem siedzi ba sprężarkach
Bezpiecznik F43 10A, wisi na nim również zasilanie grzałki sondy lambda.
Od odłączania po kolei wtyczek sond i zaworu EVAP wtedy będziesz wiedział czy to któraś sonda czy zawór a może coś innego jeszcze jest tam podpięte. Odłączasz wtyczkę, wkładasz bezpiecznik i patrzysz czy bezpiecznik przeżyje.
Prawdopodobnie w naczyniu przeponowym będzie dziurawa membrana i powietrze przechodzi do układu wodnego zapowietrzając go. Taki efekt pojawia się właśnie po uzupełnieniu ciśnienia w uszkodzonym naczyniu. Tutaj nie koniecznie może być uszkodzona membrana, wcześniej to trzeba sprawdzić. A tak, naciskamy teraz zaworek samochodowy tego zbiornika, i jeśli...
A nie masz tam jakiegoś dołożonego alarmu? Bo objaw jakby IMO go blokowało. Sprawdziłeeś masy? Może zbieg okoliczności a jak nie to spinaj pompkę i zawór na krótko i jazda
Mora 674 - Kocioł wycofany z produkcji wiele lat temu, w przybliżeniu może 20-25? Po co koledze złom? Czas wymienić „gazo żerne” urządzenie na coś sensownego w przystępnej cenie. www.termet.com.pl www.saunierduval.pl www.junkers.pl www.buderus.pl
Dzięki, typ sterownika się zgadza. Jaki to nr bezpiecznika (zaznaczyłem) bo na zaworze par paliwa też brak + .
Zawór EVAP jest sterowany masą z ECU pin 19, a +12V jest stały z bezpiecznika wspólnego z grzałkami sond lambda.
Zawór MUSI MIEĆ NAPIĘCIE ŻEBY SIĘ ZAMKNĄĆ. Jeżeli jest np. wywalony bezpiecznik to zawór się nie zamknie.
Witam, mam problem z klimatyzacją, czynnik napełniony, sprężarka odpala, czujnik ciśnienia czynnika sprawdzony działa, klimatyzacja nie odpala wentylatora oraz nie dochodzi napięcie na zawór sprężarki, niskie napięcie na bezpieczniku F14 rzędu 0,54V po odpięciu bezpiecznika nie startuje sprzęgło sprężarki, ktoś może miał podobny problem albo jakieś...
Hura! Wreszcie wszystko działa jak ma działać : PROBLEM ROZWIĄZAŁEM ... podaję - może komuś sie przyda... Triiak do testu - TIC206 - 4A / 600V ukłaz sterujący MOC2030 - według noty aplikacyjnej na zasilaniu (na fazie) dławik 40mH (dla testu podpiołem stojan silnika bo miałem pod ręką) - bo dla tej indukcyjności przy zwarciu całe napięcie się na nim...
Sprawdzę to wieczorem. Więc odłącz tą kostkę. Dla ułatwienia dodam, że znajduje się nad górnym deklem dozownika detergentów. Dostępne po zdjęciu blatu. Rach, ciach i masz po problemie. PS. Tylko odłącz prawidłową kostkę. Reszta pinów kostkowych łączy się z zaworami. Ale jak masz trochę oleju w głowie, to skumasz bazę co i jak. :) A jednak grzałka....
Uszkodzony panel lub nie na zasilania za zawór. Panel można naprawić, zawór jest zabezpieczony bezpiecznikiem.
Może wina sterownika jeśli nie wystawia sygnału na zawory. Jakieś bezpieczniki na płytce są.
Witam, zawór/selenoid od gaźnika możesz zostawić tylko odłącz ten przewòd od A, dodaj do niego dodatkowo bezpiecznik ( jako dodatkowe zabezpieczenie)i połącz go z czerwonym plus po zapłonie czyli L , I to by było rozwiązaniem tego problemu.
Blad pierwszy pochodzi najprawdopodobniej od czujnika hamulca nad pedałem. Sprawdzić w pamięci sterownika ABS, sprawdzić również w wartościach rzeczywistych. Czujnik ma dwie sekcja: jedna przy naciśnięciu zamyka, druga otwiera (na przemian) Blad drugi: zawór odcinający na pompie wysokiego ciśnienia. Sprawdzić bezpieczniki F16 i F17. Sprawdzić oporność...
A może ma ktoś focie gdzie ten zawór się znajduje i bezpiecznik
(at)xantix w lokalu jest rozdzielnica z roznicowką i kilkunastoma bezpiecznikami. Akurat to gniazdo przy zaworze wody jest na osobnym wyłączniku B16 więc żadnego innego obciążenia tu nie będzie. To czego od razu tego nie napisałeś? Akurat to gniazdo przy zaworze wody jest na osobnym wyłączniku B16 więc żadnego innego obciążenia tu nie będzie. W kwestii...
Może któraś cewka uszkodzona, sterownik widzi nadmierny prąd i wyłącza zawór po czym próbuje od nowa. Nowe sterowniki od AC wykrywają i zgłaszają błąd elektrozaworu a jak w VSI to pewnie kolega gimak podpowie. Ja bym odłączył zawór pod maską i zobaczył czy poprawnie wstanie ten w butli i zgłosi błąd niskiego ciśnienia gazu (tak jakby gaz się skończył)...
Jedyną różnicą jest bezpiecznik (chyba na 190 bar) w zaworze do CO2. W przypadku Ar nie ma bezpiecznika. Gwinty są te same.
Masz schemat .... Opis : ENG9U754-C13 Silnik G9U 754, EDC 15 C13 SEN_WATER Włącznik - poziom wody, filtr paliwa Elementy składowe A25 Moduł sterujący, silnik diesel, common rail K18 Przekaźnik układu sterowania silnikiem B35 Czujnik wałka rozrządu S114 Włącznik - poziom wody, filtr paliwa B90 Czujnik ciśnienia doładowania Y28.1 Wtryskiwacz, cylinder...
Jak w temacie astra H, klimatyzacja automatyczna, sprężarka z zaworem, bez sprzęgła, brak zasilania na zawór, podpowie ktoś skąd idzie zasilanie? Bezpieczniki sprawdzone, w porządku.
Świecą ci światła cofania, jak nie to sprawdź bezpiecznik, bo to wisi na jednym.
Na centralne kocioł pracuje, a na CWU wybija bezpieczniki? Jeśli tak to przyczyna może być w napędzie zaworu 3D Lub sam zawór przecieka i woda dostała się do napędu.
Jeżeli pompa i zawór przekierowania są nowe to z pewnością są problemy z programatorem.Sprawdz ,czy nie ma zimnych lutów na programatorze. Dodano po 6 Było może zwarcie na zaworze przesterowaniia i poszedł programator.
Ogólnie warystor to taki zawór-bezpiecznik który chroni dany układ przed przepięciami - zwiększy się napięcie jednoczenie maleje rezystancja a co za tym idzie jednocześnie rośnie prąd("energia przepięcia") który płynie do minusa zasilania lub uziemienia w zależności od miejsca pracy i omija szerokim łukiem chronione urządzenie lub układ:). Napięcie...
Zawór na listwie raczej nie jest winien bo on tylko służy jako bezpiecznik i to że się otwiera przy zbyt wysokim ciśnieniu to normalne.Winne jest zbyt wysokie ciśnienie.Ja bez kompa zacząłbym od podmiany m-propa
PSF to skrzynka bezpieczników w komorze silnika.Odłącz przewód z 4 pinu żółtej wtyczki 5pinowej i połącz z przewodem pinu nr 1 ,to najtańsze rozwiązanie problemu.
Bezpiecznik nr 10 powinien być 30A. W zależności od rodzaju BSI są 2 różne BSMy czyli skrzynki bezpieczników pod maską. Zdjęcia poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/8389925700_... https://obrazki.elektroda.pl/4461950100_... Jak widać różnica polega a ilości podpięty h przewodów pod ten bezpiecznik. W obu wersjach te...
Oczywiście "prawidłowe" odpowietrzenie oznacza, że ani w rurach ani też w samym kaloryferze już nie będzie powietrza, które by utrudniało przepływ cieczy. Przy poprawnie dobranej pompie cyrkulacyjnej przez sam odpowietrznik ani też przez jakikolwiek bezpiecznik ciśnieniowy nie można zapowietrzyć instalacji o ile będzie zapas cieczy w zbiorniku wyrównawczym....
W cała wiązka od sond do sterownika i skrzynki bezpieczników w komorze prześwietlone wszystko jest ok mechanik dał mi do myślenia że mogą się zawory nie domykać i cofa paliwo z tłoków, no ale jeżeli nie domyka to paliwo powinno spłynąć na tłoki gdy samochód jest zgaszony a nie stać na zaworach... Co wy na to? Grzałki sond lecą przez bezpiecznik.Nie...
kabel zasilający do pompy paliwa (zielono-zólty) z wyłączonym zapłonem ma zwarcie do masy, podczas pracy pojawia sie na nim 12v (wtyzka wyjeta z pompy) tylko że obwód zamyka się do masy poprzez lambdę, przepływomierz i zawór filtra węglowego. Skoro przepala Ci się bezpiecznik tylko ten odpowiadający za pompę to ona jest uszkodzona, jak sam stwierdziłeś...
skoro elektornika błędnie rozpoznała temperaturę to wcześniej powinien być objawy problemów np. para zamiast wody. Kolejna kwestia powinien w takim wypadku zadziałać bezpiecznik termiczny. Nie wiem jak w siemens ale saeco ma zawór ustawiony na 4 bary przy tym ciśnieniu dopiero puszcza wodę na zaparzacz. W nowych zaworach jest ustawione ciśnienie na...
Lub maja bezpiecznik w postaci dźwigienki zaworu która to ulega zniszczeniu po spotkaniu zaworu z tłokiem , a tłok i zawór (teoretycznie) zostają nie naruszone.
jeśli polutowałeś jak należy to nie ma problemu no a teraz do rzeczy ... ile płacę ?? jak mieszkasz niedaleko to podrzuć browara hehehe nawiasem mówiąc czasami te przekaźniki się upalają nawet jeśli bezpiecznik jest prawidłowy powodzenia
Zdejmij siłownik zaworu 3D i sprawdź, czy nie ma wycieku i uszczelnienia iglicy przełączającej zawór.
Ten bezpiecznik zasila również ESOS i myślę że tam jest problem sądząc po objawach.Albo przetarty przewód najbardziej prawdopodobne) albo zwarcie w cewce.Obejrzyj przewód przy pompie wtryskowej i dalej czy nie leży gdzieś na gorącej rurze.Skoro nie odpalał a kręcił to zawór na pompie najbardziej podejrzany(i jego zasilanie) Bezpiecznik ten nie zasila...
Dzięki za poradę, skoro immobilizer go nie wyłączył podczas jazdy to co mogło go wyłączyć ? Już nie mam pomysłów. Zawór na pompie dobry,przekaźniki i bezpieczniki też wszystko git.
Mam taki sam i działa to tak .Cztery grzałki w dwóch kolumnach grzewczych zabezpieczonych termikami.Nie wyłączenie którejkolwiek grzałki po zaprzestaniu poboru wody powoduje zadziałania termika ,który podaje impuls na bezpiecznik i jego wyłączenie.Grzałki uruchamiane są przez mikrowyłączniki ,które z kolei uruchamiają styczniki (jeden w obwodzie każdej...
Wyjmij bezpiecznik od instalacji gazowej i zakręć zawór gazu na butli. Wtedy testuj, czy usterka pojawia się nadal.
Zakręcić zawory na piecu, spuścić wodę z pieca i to wszystko. Wody zleci może ze dwa litry. PS. Wyłącz kocioł.(wyjmij wtyczkę z gniazda lub wyłącz bezpiecznik)
Jeżeli masz podpięte pod wyjście EXTRA PUMP to jest chyba zasilane z bezpiecznika FUSE1 T6,3A L250V, ale jakby przy zwarciu wybiło ten bezpiecznik to chyba by nie było sterowania zaworami CO/CWU i obiegówka wewnętrzna w pompie by nie chodziła. Wyjście EXTRA PUMP załącza przekaźnik SSR1 mógł on też ulec uszkodzeniu przy zwarciu.
Jakie masz błędy czy sprawdziłeś zasilanie przy zaworze Ecas No właśnie kolego wyrzuca brak komunikacji a co do zasilania na zawór już lecę i sprawdzam wcześniej przed odpięciem wszystkich możliwych wtyczek na zaworach paliło bezpieczniki F 47 jak i F 33 po odpięciu jest tak samo też pali konkretnie to robi mi problem przewód 274-A przy pilocie [pilot...
Jak mnie pamiec nie myli dowolny inny - 5mA prąd bramki, napięcie 400V lub więcej (chyba dałem BT136). Wstaw od razu bezpiecznik przed zaworem - ja dałem 315mA. Sprawdź oporniki wokół triaka u mnie był jeden uszkodzony.
Okazało się że to wcale nie jest błąd P0009 tylko U0009-70 Tryb CAN-BUS - Brak łączności Rozumiem że w takim przypadku muszę dostać się do styków komputera oraz bezpieczników etc i wszystko przeczyścić preparatem do elektroniki? Co do klekotu: wymienione dwa koła zmiennych faz, rozrząd, pompa wody, olej, filtry powietrza i oleju, nowy termostat. Auto...
Auto to jest TOYOTA AVENSIS II KOMBI 1.8 VVT-I 129KM 95KW 2002-2009, Kod silnika 1ZZ-FE Dodano po 11 https://obrazki.elektroda.pl/7360088500_... Sprawdziłem już, że brak napięcia na zaworze jest spowodowany przepaleniem bezpiecznika tj. "system kontroli emisji EFI NO.2 nr 2 o wartości 7.5 amper w dodatkowej skrzynce bezpieczników komory...
Witam ponownie Problem rozwiązałem wymieniając cały zawór EGR Stary powodował zwarcie i przepalanie bezpiecznika. Dziękuję za udzieloną pomoc i pozdrawiam!
Sterownik ECAS był podmieniany na inny (taka mała skrzynka przed siedzeniem pasażera, pod bezpiecznikami), ale nic nie pomogło, zawór ten na ramie z prawej strony przy tylnej osi też był podmieniany, czujnik poziomu podnoszenia osi jest nowy. Skrzynia 6 manual z retarderem.
Wszystkie te źródła ciepła pracują równolegle - są połączone równolegle. Którego nie włączysz to będzie działał. Do samego montażu pieca gazowego potrzebujesz instalatora z uprawieniami gazowymi, do instalacji grzałki elektryka, a do pompy ciepła elektryka-hydraulika i gazownika najlepiej w jednej osobie. Ale to dotyczy samego montażu. Bo gotowe podłączone...
Witam, mam problem z VW LT 2.8 TDI AUH CR. Auto zostało zgaszone wieczorem. z rana nie odpala Witaj. Na szybko ,sprawdż okablowani-wiązkę,bezpiecznik S204 5A Zasilanie zaworu i czujnika idzie z tego bezpiecznika ,bezpiecznik zasilany z przekażnika J317 Po drodze jeszcze kość 34 pin w komorze silnika pin 1i2 zawór N276 pin 21.20.19 czujnik G40 Zasilanie...
Bezpiecznik na podszybiu - czarna plastikowa niewielka skrzyneczka, do której dochodzą dwa dość grube przewody, może świece nie grzeją. I nikt się nie pytał czy tam są jakieś zawory elektroniczne, tylko masz je sprawdzić - jest zawór elektromagnetyczny na głowiczce pompy, po włączeniu kluczyka ma być na nim 12V.
Zawor cisnienia doładowania zawarcie do masy gdie szukać zwarcia w instalacji czy problem tkwi w zaworze Witam raczej nie poszukaj bezpieczników albo odepnij zawór czy widzi przerwę w obwodzie . Możesz tez zastosować żarówkę 5 watową czy dalej widzi problem . Pozdrawiam
Potrzebny schemat, żeby znaleźć to zasilanie, bo na zaworze też pewnie brak plusa. Czyli generalnie powinien tam(na pompie elektrycznej) być plus po stacyjce tak jak na bezpieczniku ? Zawór na pompie jest sterownany z elektroniki pompy, własnie. Tylko dziwi mnie ten brak zasilania pompy w baku.
Kapie woda z zespołu wodnego, dokładnie z elementu nazwanego w instrukcji obsługi jako bezpiecznik ciśnienia wody. Woda kąpie cały czas, kropla co około 45 sekund. Zespół nowy, miesiąc temu wymieniłem. Czy można w tym bezpieczniku-zaworze regulować ciśnienie zadziałania?
sprawdzone zostały wszystkie bezpieczniki
jeśli tym zaworem steruje elektronika to powinna być dioda gasząca ,podłącz zawór do źródła 24vDC przez bezpiecznik 0.5A jeśli działa to OK a jeśli pali bezpiecznik to odwrotnie
Te pomiary napięć to na podłączonej czy odłączonej wtyczce od EV? Zawór jest 12V, więc w miejsce zaworu możesz wpiąć na kabelkach żarówkę 2-3W 12V i zobaczyć czy miga/świeci się, a z drugiej strony sam zawór możesz sprawdzić podając na niego 12V (dla bezpieczeństwa przez bezpiecznik 2-5A). Podejrzewam, że zawór ma zwarcie i być może uszkodził driver...
U mnie dawno temu raz zadziałał bezpiecznik myślę, że powinno się robić podobnie jak z zaworami bezpieczeństwa w CO, raz do roku "przestrzelić'. Kontrolowana próba rozpięcia rozrusza zardzewiałe elementy i mamy pewność, że w krytycznym momencie zadziała.
Wisi na nim czujnik prędkości, przepływomierz , zawór turbo, EGR. Przestawiacz konta wtrysku.Pewnie jakbyś zrobił odczyt błędów z wyjętym bezpiecznikiem to sam buś do tego doszedł.
Zasil zawory z aku przez bezpiecznik i drugi przekaźnik.
Coś ala zawór od myjki ciśnieniowej - przy zamknięciu wylotu, ciśnienie cieczy rośnie , pokonując opór sprężyny unosi kulkę i wraca "bajpasem". Przy otwartym wylocie ciecz wypływa z wydajnością zależną od położenia trzpienia głównego zaworu. Czyli równie dobrze może to być zawór dławiący z bezpiecznikiem nadciśnieniowym.
Bezpiecznik ten zasila EGR, przepustnica powietrza, zawór sterujący pracą turbosprężarki, kabel czerwony - biały w każdym tym elemencie. Albo te elementy, albo wiązka na silniku.
To ze przelaczy nic nie znaczy. Wez miernik i sprawdz czy rozlacza obwod. Bez miernika ani rusz tak samo bezpieczniki. Zawory to kwadratowe niebieskie kostki jeden z tylu kolo grzalki a drugi po zdjeciu przedniego panelu.
Jakie znów bezpieczniki. Zawór się zaciął od brudnej wody, ot cała tajemnica. Otwórz, wymontuj, kup w sklepie taki sam i po problemie.
Witam. Zawór przelewowy, pompka paliwa, i na koniec zawór EHAB Sterowanie: kluczyk przekaźniki bezpiecznik niebieski kabelek :D
Niestety bezpieczników w srebrnej skrzynce nie ma, w joysticku i konsoli sterowania też nie ma bezpieczników - zaglądałem. Bezpieczniki powinny być w łatwo dostępnym miejscu - a tu sporo rozbierania było aby się dostać do środka. Podłączyłem wszystko na akumulatorze, bez ciągnika żeby słuchać z bliska elektrozaworów, miernikiem mierzę napięcie przy...
Witam. Kiedyś walczyłem z podobnym przypadkiem, zwarcie odcinało drivery zasilające ECU, bezpiecznik nie zdążył się przepalić a już zasilania nie było. Zwarcie było w zaworze proporcjonalnym chyba ASRu w okolicy 2 oski na ramie. Zasilania łatwo sprawdzić masy są brązowe zasilanie stałe zaczyna się na 30.. a po stacyjce 15.. najlepiej kontrolką a nie...
W wyłączniku ciśnieniowym masz 3 pary styków. Wykorzystujesz tylko jedna parę do której podłączasz dwa kabelki. Jeden z nich podłącz do bezpiecznika FUZE (patrz schemat) a drugi do ST. Cewka stycznika też ma dwa kabelki jeden do N (zasilanie czyli "zero") a drugi do ST. Cewka przekaźnika która będzie załączać zawór upustowym jeden kabel do N drugi do...
Nie da się sterować 2 zaworami przez 1 przekażnik chyba, że mają pracować równocześnie lub na przemian. Jest jeszcze opcja, że włącznikami (o odpowiednio dużej obciążalności) przełączasz tryby pracy i zależnie od ich pozycji przekaźnik załącza wybrany zawór lub zawory. W uproszczeniu (żeby łatwiej zrozumieć) przekaźnik jest zdalnie sterowanym włącznikiem...
Auto nie odpala, brak kontrolki świec żarowych, kontrolka immo gaśnie, brak zasilania na przekaźnik świec i zawór pompy, bezpieczniki sprawdzone. Usterka wystąpiła po wymianie skrzyni biegów i całkowitym rozładowaniu akumulatora, możliwe że to przypadek. Proszę o informacje.
Mogło spalić cewkę elektrozaworu a zawór mógł uszkodzić moduł sterujący. To któraś z tych:
Sigma z Czech odesłała mnie do Polskiej dystrybucji, zawór mam już w domu i czekam aktualnie na montaż. Już poprosiłem Firmę o wymianę, zauważyłem, że nie tylko samo napowietrzanie nie działa, ale również zawór zwrotny puszcza wodę, bo spada ciśnienie. Aktualnie wszystko na bezpiecznikach wyłączone i czekam na montaż.
Problem rozwiązany. Okazało się , że był spalony jeden z bezpieczników w komorze silnika. F115/7,5/10A zawór PCV, zawór VCV, czujnik obecności wody w paliwie, zawór odpowietrzający, zawór wirowy, zmienny zawór ssący, zawór EGR, zawór sterujący olejem IVVT (układ sterowania silnikiem) czujnik T.MAF, zmienne opóźnienie rozrządu zaworów wydechowych, aktywny...
bezpiecznik zawora zawora zawora wydechowy zawora zielony zawora czerwony
ekspres bosch wyczyść zaparzacz czujki pożaru przetwornica akumulator alternator
pralko suszarka magnetowid thomson
Sony TV: Komunikat "Programy nie zostały zapisane" podczas gry na PS4 Napięcia na pinach UA739 w magnetofonie Aria 2411