Jest tam niezależnie od tego czy silnik pracuje czy jest włączony zapłon 5 volt. Dodano po 1 ok, rozumiem, źle cię zrozumiałem sorka. Nie ma dzisiaj testera, muszę pożyczyć, więc to dopiero w tygodniu będę mógł sprawdzić. 5v jest na czujnik ciśnienia. Na zawór jest PWM.
Przyczyną był wadliwy czujnik ciśnienia oleju....
Jak strzela to może masz zawór podpalony, sprawdź ciśnienie sprężania.
Samochód do dobrego diagnosty zanim będzie za późno... Ciekawe czego nalejesz następnym razem? Lepiku, smoły? Dodano po 55 Zaczyna się problem z zaworami lub ciśnieniem oleju na górze.
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Niewłaściwe ciśnienie doładowania. Uszkodzne turbo zawór sterujący turbo, EGR itp.
Być może przeciek z EVAP albo z reduktora do dolotu.A do tego jak jest puszcza zawór regulacji ciśnienia paliwa na listwie.
Olej na postoju sprawdzony na jałowym , 2000 obr, 3700obr wszędzie norma, elektryka też na wiązkach sprawdzona na kostce i masie od zaworu sterowania ciśnieniem po 12v...ktoś pomoże ? ,dysponuje wiedzą?
to moze nie byc czujnik , mógł sie przyciąć zawór regulujacy cisnienie na pompie oleju; po dodaniu gazu jak kontrolka gasnie to zawór
2 piny - zawór wydajnościowy 3 piny - czujnik ciśnienia. Czujnik można zmienić bez opróżniania układu, do zmiany zaworu układ trzeba opróżnić.
Problem rozwiązany mechanik stwierdził że ciśnienie podstawiało zawory turbo zregenerowane i wszystko gra
Na razie to jest zamęczona a nie za słaba - kiedy wymieniałeś separator i resztę? W zbiorniku prawdopodobnie masz masz ponad 13 bar a na wylocie 4 - dociera coś do ciebie? Czy tylko potrafisz odkręcić zawór ?
mechanik sprawdzał na zaworach, mówił że nie jest takie jak fabryczne ale dobre i równe wszędzie. ale sprawdzał na innym czujniku i jest to samo. Dodano po 1 A, czy problem moze być spowodowany przez sam filtr, albo jakies zabrudzenie w oleju ? Dodano po 5 może dodam jeszcze że wymieniałem łańcuszek rozrządu.
Np wypalone /pogięte zawory. Rozrząd się nie rozleciał ,nie przeskoczył?
Dziękuję za odpowiedz. Mam pytanie, czy problemy z prowadnicami zaworowymi nie powinny się odbijać na kompresji? Przy niedomykających się lub nieszczelnych zaworach pomiar ciśnienia na cylindrze nie powinien być prawidłowy.
Wzrost ciśnienia w układzie jak ruszy sprężarka. Przełóz zawór ze starej
Jeśli nie wiesz gdzie jest zawór, to skąd wiesz że pompa jest sprawna? Zawór jest na części wysokiego ciśnienia.
A ciśnienie na cylindrach? Z tego co pamiętam to w 1.2 wypalały się zawory wydechowe.
Sprawdz zawór ciśnienia dolaowania i wszystkie węże podcisnieniowe pewnie tu jest przyczyna.
W tdi często jest tak że wina jest pompa a raczej ustawienie dawki rozruchowej które zależy z kolei od czujników temperatury silnika najprościej ściągnąć wtyczkę z 4 pinowego czujnika i jak na ciepłym silniku odpali to będzie znaczyło że pompa do regeneracji. ale to jeszcze o niczym nie przesądza trzeba zrobić konkretną diagnostykę, ciśnienie sprężania...
Witam koledzy mam podobne problemy ze swoją skodą co kolega"meniu86" tylko że u mnie wyskoczyły błędy 17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA zwarcie do masy, oraz błąd związany z czujnikiem temperatury paliwa w pompie wtryskowej . czy mógłby ktoś pomóc???
Pozwólcie że podepnę się pod temat Ma ten sam problem. Wymieniałem oringi na powrocie z wtryskiwacza. po przejechaniu paru kilometrów po autostradzie znowu cieknie. Wymieniłem cały zestaw przelewów tzn (nowy oryginalny wąż z króćcami i efekt ten sam. Paliwo leci dopiero przy większym obciążeniu. Czy gdzieś na powrocie jest jakiś zawór sterujący albo...
Zawór też? Jeśli tak, to utrata ciśnienia jest na silniku. Trzeba szukać.
Witam, Skoda Oktawia 1.6 fsi. Brak ciśnienia sprężania na 1 i 4 cylindrze. Raz jest normalne, drugim razem zero. Zawory na szczelność i prowadnice sprawdzone, kasatory wymienione, rozrzad ustawiony. Czekam na pomoc, pozdrawiam.
Nie jeździj bo jeśli to nie czujnik lub elektryka, to silnik nie ma smarowania i pogłębiasz jego zniszczenia. A przyczyną może być uszkodzony czujnik, elektryka a jeśli faktycznie jest niskie ciśnienie to skrajnie niski poziom oleju, skrajnie zużyty olej lub wymieszany z benzyną, zatarty lub zużyty silnik, uszkodzona pompa lub jej zawór przelewowy.
Witam Do sprawdzenia: Czujnik ciśnienia MAP. Czujnik położenia wału Zawór EGR- może się zacinać i dławić silnik.
Jak podłączysz maszynę zobacz jakie ciśnienia są w układzie . Zobacz czy zawór jest wysterowany miernikiem sprawdzisz .
Witam.U mnie był podobny problem ale to benzyna 1,8 20V .Winna była pompa oleju(zbyt duże ciśnienie i zawory opadły na szczęście nie na tyle by uszkodzić tłoki lub odwrotnie)
W pompie oleju jest zaworek upustowy(miałem to u siebie zaworek się zaciął i zawory opadły)Raczej pompa oleju do wymiany.
Zawór zwrotny w pompie ok?
Witam płyn chłodniczy jest czysty i nie ubywa go ani przybywa doszedł kolejny problem w oleju silnikowym jest benzyna po spuszczeniu oleju okazało sie że jest go jakieś 6-6.5 litra jest bardzo żadki i cuć paliwo nie mam pojęcia z kąd taka ilość paliwa w oleju i którędy sie dostało do komory silnika.Czytałem że może to być uszkodzona pompa paliwowa lub...
Wszystko sprawdzane na jłowy 1 bar Dodano po 2 Czy zapchany kanał jakiś przy filtrze czy jest tam jakis zawór moze inny czujnik a jak słabe ciśnienie to co to może byc
Sprawdź jakie jest ciśnienie sprężania w poszczególnych cylindrach ? Zakręć zawór na butli z gazem i wyjmij bezpiecznik od LPG.
Od 2800 masz zawór N75 zasterowany na 94% a ciśnienie prawie 1,5 bara. Dmucha na maxa mimo zamknięcia.
Zaburzony przepływ ciepła ciśnienia czynnika chłodniczego. Czy na postoju włączają się wentylator chłodnicy? Może być to zawór rozprężny lub zapchany osuszacz klimatyzacji.
Nie zamęczasz :) od tego jest elektroda żeby rozwiązywać dziwne zagadki. :) Wyczyść te tuleje po zewnątrz porządnie szczotką drucianą (najłatwiej obrotową na szlifierce stołowej) i wtedy obejrzyj czy nie ma nigdzie pęknięcia czy wżeru na wylot (wystarczy maluteńka dziureczka i już ciśnienie będzie sadzić w wodę). Po tym co ktoś tam robił widać, że problem...
Witam. Ostatnio robiłem mały remont silnika 1.4 8V MPI AQW (jednostka czeska). Wymieniiłem wszystkie szklanki (popychacze hydrauliczne), następnie wykonałem nastawę napięcia wstępnego poprzez dokręcenie 2 obrotów śrubką regulacyjną przy niepodpartych zaworach (przekrycia wg. schematu producenta). A mimo to w silniku jak tłukło, tak dalej tłucze przynajmniej...
Podrążę dalej temat. Zanim pojadę nabić układ, chciałbym mieć pewność, czy czujnik ciśnienia 3 piny i zawór sterujący sprężarką mają poprawne zasilanie. Można to sprawdzić na pinach? Polecicie jakiś VCDS z kablem który działa na Win11?
Krzywy zawór podwiesza się w prowadnicy, hydropopychacz likwiduje luz i dalej wiesz co robić.
Witam. Nie chciałem zakładać nowego tematu odnośnie nieszczelności układu klimatyzacji więc podpinam się pod ten temat. Pacjent Skoda Octavia 2001r 1.9 TDI KOMBI. Maszyna do nabijania klimatyzacji nie wykryła nieszczelności, problem polega na tym że jest jakaś mikronieszczelność w skutek klimatyzacja działa tylko przez około rok. Sytuacja powtórzyła...
Brak paliwa, tym bardziej jeśli faluje obrotami. To prosty silnik - za moc w sumie dopowiadają tam dwie rzeczy - zawór sterujący turbiną i czujnik ciśnienia w rurze nad pompą wtryskową. No i zamknięty szczelnie EGR.
Świece wymienione miesiąc temu. Dziś sprawdzę ciśnienie nagarach. Będzie coś więcej wiadomo. Zaprzyjaźniony mechanik podpowiedział tylko - przepustnica lub zawory się skończyły.
sam sobie odpowiem...nie wiem dlaczego ale padły jeszcze wtryskiwacze....prawdopodobnie, zawory przelewowe, nie poradziły sobie z powstałym przy 140 km/h ciśnieniu, podczas gwałtownego zgaśnięcia silnika, spowodowanego zerwaniem rozrządu...
Witam mam problem z ABS-em podczas jazdy wyskoczyły mi wszystkie kontrolki ABS ESP I migający znaczek hamulca ręcznego Zimne luty zostały już zrobione w module ABS i po ponownym założeniu modułu dalej pojawiają się wszystkie kontrolki jak wcześniej i wyświetla błąd Zawór wysokiego Ciśnienia DDC N-228 Miał ktoś może podobny problem albo wie co może być...
Więc tak... Problem nie zginął. Skoda ma na liczniku prawie 195 tys. km. Problem występuje na benzynie, i na gazie. Przy czym na benzynie jest mniej odczuwalny. W samochodzie wymieniłem już: 1. sondę lambda; 2. cewkę zapłonową; 3. świece kilka razy; 4. filtry wszelkiej maści; 5. rozrząd; 6. uszczelkę pod głowicą, uszczelkę pod zaworami. Kilkukrotnie...
Daj sobie spokój z tymi wywodami powyżej.Jeżeli jest iskra i jeżeli wtryski dają paliwo to walnięta jest na 100% uszczelka pod głowicą .Przedmuchy między 1 a 2 cylindrem.Pomiar ciśnienia sprężania w tym przypadku swiadczy jedynie o szczelności zaworów.Cylindry dmuchają sobie ciśnienie nawzajem.Ciśnienie w cylindrze jest ale nie wtedy kiedy ma nastąpić...
Panewki w porządku, a pompa oleju jest dobra, a smok olejowy nie był zapchany. Brak opiłków metalu w filtrze oleju i misce. Czujnik ciśnienia oleju nowy. Problem cały czas ten sam. Gdzie szukać i co diagnozować? Czy cos sie zapchało? Czy tam jest jakiś zawór olejowy?
Samochód był jeden dzień nie używany następnego dnia nie nic nie klekotało i nie żarzyła się kontrolka, przejechałem 90 km i wyłączyłem silnik, za około 20 min wracałem i po odpaleniu znów góra silnika delikatnie klekotała , a kontrolka się ciągle świeciła i gdzieś kilka km od domu przestała a klejnocik zniknął(a tak w ogóle to było go słychać tylko...
Wymienione bylo: pompa, ... , czujnik, zawór w filtrze oleju. A ten, co to zdiagnozował, potrzebę wymiany - to co on mówi na takie pytanie ?
Za bogata mieszanka czyli za mało powietrza. Za wysokie ciśnienie w dolocie czyli nieszczelność, ale sprawdziłeś i układ jest szczelny. Czyli w tym przypadku: bogata mieszkanka + za małe podciśnienie daje niedomknięty zawór EGR. Pozdrawiam
witam wszystkich . po zdiagnozowaniu launcherem fabi 1.4 mpi 2004 wykazało tylko jeden błąd p0171 system too len bank 1 -zbyt uboga mieszanka .cyliner 1 ale innych błędów na elemętach wykonawczych nie pokazało ,nawet na sondzie nic nie wzkazało gdzie powinno być coś nie halo bo zawartość tlenu w spalinach nie będzie poprawna . mysląc co jeszcze może...
może byc i tak w końcu kupiłem auto od babki....myślałem jeszcze że to może coś związane z ciśnieniem że podczas jazdy np jakiś zawór ciśnieniowy nie działa i wysprzęglik dostaje ciśnienie i sprzęgło załącza...w skodzie to się w ogóle nie orientuje jak nikt nic nie doradzi to w poniedziałek już jestem umówiony na diagnozę i wymianę...a tak po za tym...
ja proponuje wyjąc zaworek sterowania turbiną n75 podłącz go na zewnątrz pod akumulator sprzwdz czy pracuje bedzie słychac takie klikniecia i masz tam trzy krućce opisane zapewne jest to zawór z biała główka tak wiec dmuchnij w jeden z białych na podłączonym jeżeli przepuści to zawór do wymiany ale sprawdz jeszcze kierownice turbiny czy chodza
Nie moge znalezc oznaczenia silnika , tam sygnał czujnika położenia wałka jest z krzywki wałka a nie z koła. Widac ze wałki były wyjmowane bo pełno silikonu wszedzie... Stawiałem tez na podparte zawory ale cisnienie jest ok. Bede krecił silnikiem i zobacze przez otwor na czujnik jak ta krzywka wyglada. Dam znac
Sprawdź czy na cylindrach masz odpowiednie ciśnienie czy przypadkiem jakiś zawór nie przepuszcza bo jeśli tak to nie dość ,że silnik nie będzie miał wolnych obrotów to mocy i także.
Niech ktoś Ci sprawdzi szczelność zaworów poprzez podanie ciśnienia przez otwór na świece. Może masz powypalane zawory. Poczytaj co to próba olejowa bo to raczej nie ma nic wspólnego z olejem w silniku.
A to nie jest tak, że ta pompka podaje paliwo tylko przez chwilę do momentu rozruchu silnika? Generalnie tak. Ale po uruchomieniu auta powinna cały czas tworzyć ciśnienie. Sprawdzałeś jakie jest ciśnienie na szynie paliwowej? Tak na szybko zapoznałem się z budową tego układu to do sprawdzenia masz: -Pompę paliwa -przekaźnik (R17) od niej i wiązkę -...
Zawór regulacji ciśnienia może być walnięty ewidętnie mała dawka paliwa Dodano po 4 Druga opcja liche wtryski lub słabe napięcie na cewkach jest
Za duże ciśnienie na szynie. Czyli do sprawdzenia sitko na zaworze oraz powrót paliwa. PS Ja też chce żeby mój diesel miał ograniczenie/odcięcie na 20 tyś obr/min (jak w F1) :D
ja bym zaczął od sprawdzenia ilości oleju ale to na pewno zrobiłeś. Jeśli jest olej to może być za Rzadki ale to nie miało by wpływu na skład mieszanki w takim stopniu żeby zaświecić kontrolkę "silnika". Może jeszcze nie domagać zawór EGR. P.S. Fabią 1,4 nie jeździ się 160km/h po prostu szkoda. Pozdrawiam
Te błędy dotyczą sondy przed katalizatorem. Sprawdz regulator ciśnienia, zawór z węglem aktywnym, przewody podciśnieniowe ewentualnie wtryskiwacze.Również czy wydech i układ ssący są szczelne. Jeben błąd mówi o zbyt bogatej a drugi o ubogiej mieszance
4 bary dla R134a to jest temperatura odparowania prawie 16°C, albo sprężarka uszkodzona i nie jest wstanie budować odpowiednich ciśnień, albo zawór rozprężny leje duże ilości czynnika, wtedy może dochodzić do zalania sprężarki i jej uszkodzenia (jeśli jest/była sprawna). Który element wymienić? Ja bym chyba wymienił sprężarkę.
Ileż tu błędnych odpowiedzi. Czujnik spokojnie wykręcasz, pod nim jest zaworek, a konstrukcja czujnika przy wkręcaniu otwiera ten zaworek. Chyba nie wszyscy odpowiadający widzieli klimatyzację. Zobacz w pierwszych blokach status sprężarki, "0" to załączona, a każda inna cyfra wskazuje błąd. "16" to przerwa w zaworze (akurat pamiętam bo wczoraj to robiłem),...
Z tego co pamiętam to z głównego przewodu podciśnienia /pompa- serwo/ przy zaworze zwrotnym podpięte są dwa przewody. Główny przewód SERWO-POMPA ma tylko jedno wyjście pod które podłączony jest wężyk zasilający cały układ podciśnienia.
W turbie mam 2 rodzaje dźwięków. Podczas wciśniętego pedału gazu słychać świst a po nagłym puszczeniu słychać "pcy" wtedy otwiera się zawór blow off i upuszcza zbędne ciśnienie. Najlepiej to sobie zamontuj turbo i będziesz miał 2 dźwięki i w dodatku przyrost mocy. A jest to możliwe bo wiem ;) Ze Skody Felicii przy zmontowaniu turbo można z 60KM uzyskać...
Jeśli pompa sprawna, to należało by jeszcze sprawdzić zawór na listwie, nie mylić z czujnikiem ciśnienia, bo na listwie są dwa elementy, jeden pomiarowy a drugi regulacyjny, masz tam układ boscha z pompą CP4.1 gdzie jest regulacja po stronie niskiego ciśnienia, a na szynie masz zawór który powinien podczas gaszenia auta, lub przekroczenia maksymalnego...
Uszkodzona sprężarka klimatyzacji(nie wydajna), lub uszkodzony zawór rozprężny na ścianie grodziowej. Po dodaniu gazu na około 2-3 tyś obrotów ciśnienia się zmieniają? A i jeszcze jedno, maszyna nigdy nie odzyska tego co nabija bo: Raz, że przed nabiciem napełnia węże, a jak ściągasz to tylko z układu, dwa to że nabijasz klimę na vakum, a maszyna ciągnie...
Skoro wg ciebie gruszka nie ma znaczenia w silniku bez zmiennej geometrii to trzeba ją wywalić. Dokładnie a jak nie będzie gruchy to i zawór jest zbędny (N75) więc tez go wywal, może jak Skoda będzie lżejsza to przestanie przechodzić w awarię. A ręką nie sprawdzaj tylko daj jej bezpośrednio ciśnienie bez zaworu i zdejmuj wężyk i tak w kółko i zobacz...
Witam. Mam problem z autem SKODA FABIA 1.9 TDI 100 a mianowicie odcina ona turbinę przy średnio 110 km/h, gdy zgasi się silnik i uruchomi ponownie już wszystko jest ok i można jechać ile się chce. Turbo było czyszczone plus nowe uszczelniacze, nowa przepływka, nowy egr, zawór ciśnienia turbiny wymieniony i dalej bez zmian. Nie wiem co jest grane, może...
dziwne jest to żajak odkrece korekwlewu oleju to silnik zachowuje sie po gwałtownym dodaniu gazu normalnie czyli nie gasnie. Po zakreceniu korka po puszczeniu gazu momentalnie szarpie i gasnie. Mysle zeprzyczyną moze byc uszkodzony zawór ktOry odpowietrza skrzynie korbowa .Jest on połaczony z kolektorem ssacym.Czy miał ktos doczynienia z tym zaworem...
Sonda 5 przewodowa. Według Autodaty na biegu jałowym na na pinie 51 sterownika silnika napięcie 3.8V a na pinie 70 4.3V jak dobrze pamiętam. Czas wtrysku 4 ms. Korekty jeszcze podam ale wydaje mi się że są bliskie 0. Wypadanie jest już na biegu jałowym. Chwilę po odpaleniu ciepłego silnika ok 60 stopni jest dobrze ale po tej chwili dosłownie minucie...
Moduł, listwa, cewka, każdy to inaczej nazywa, ale wiadomo o co chodzi.. Zobacz czy nie walnęła membrama w regulatorze ciśnienia i wężykiem podciśnieniowym poi na lewo czwarty gar. A gdzie znajduje się ta membrana? jak to sprawdzić ? Jak sprawdzić wtryskiwacz? Dodano po 50 http://www.auto-online.pl/serwis/poradni... Czy to chodzi...
Witam wszystkich, W zeszłym roku w mojej Skodzie Felicji 1.3MPI z instalacją LPG zapaliło się wytłumienie pod maską. To było tak: - samochód pierdnął, - otworzył się zawór ciśnienia coś, ala "grzybek" - poszedł płomień na wytłumienie, - mata zaczeła się palić, - od temperatury stopiło się parę elementów w okolicy plastikowej obudowy silnika Gaz został...
Skoda octavia 1.9 90km z 1999r i problem. Na komputerze wyświetla się błąd17957, P1549 zawór kontrolny ciśnienia doładowania -" zwarcie do masy ''. Silnik pracuje dobrze a co jakiś czas brakuje mu mocy, po prostu jak bez turbiny i na dodatek stuka jak stary zimny diesel. Sprawdziłem instalacje od czujnika do komputera i wymieniłem przewód na nowy oraz...
Witam, mam dość nietypowy problem i szukam pomocy w nakierowaniu mnie, co to jest. Być może ktoś miał coś podobnego lub zna historię z podobnym przypadkiem. Pojazd: Skoda Octavia 3FL 2017 r. 2.0 TDI (bez AdBlue) 150 KM Błędy: U041600 - Elektroniczny program stabilizacji (Sygnał niezrozumiały) P167E00 - System start/stop (Przekroczenie czasu rozruchu) P229500...
Witam! Posiadam Skoda Rapid 1.6 TDI CXMA. Problem polega na tym, że występuje błąd P00AF 00: 9127 - Jednostka przestawiania turbosprężarki 1 P00AF 00 [10100111] - zablokowanie MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 268304 km Data: 2025.06.14 Czas: 17:57:00...
zawora skoda ciśnienie skoda zawora trójdrożny ciśnienie
uszkodzi uchwyt whirlpool lodówka schemat pompa wirnik
powietrzna pompa ciepła pioneer instrukcja obsługi polski
Subaru Forester Boxer - problem z kluczykiem i centralnym zamkiem