To jest zawór klapy chłodnicy spalin.
Nie za bardzo czego jest szukać, ciśnienie z pompy podawane jest bezpośrednio na filtr oleju a ty mierzysz ciśnienie zaraz na samym wyjściu filtra także problemem może być pompa, zawór, smok lub filtr oleju. Niczego więcej po drodze tam nie ma.
Brzmi jak coś z wałkiem, zaworami? Zrób sekcję filtra oleju.
Miałem podobny przypadek ale wina była w podstawie filtra oleju. Zacinały się zawory w podstawie filtra oleju.
Trzeba wykręcić zawór i zastosować zaślepkę od obudowy rozrządu mb om611/646. Kręcona na imbus. Jest Zawór Jeszcze w podstawie filtra oleju...
Skoda Roomster 2007 rok, 1.6 16V. Kontrolka ciśnienia oleju zaświecą się na wysokich obrotach. Wymienione bylo: pompa, olej z filtrem, czujnik, zawór w filtrze oleju. Ciśnienie na niskich obrotach 0.5 Bara, po dodaniu gazu nie wzrasta. Silnik pracuje prawidłowo, rowno, nie nie stuka. Mamy auto dwa lata, wiosna wymieniony był kompletny rozrząd.
na początek ciśnienia na zaworach i zasilaniu do sprawdzenia. stan oleju, filtry zawory sterujące.
Odgrzeję troszkę bo widzę że nikt nie odpowiedział. Pracuję w ASO i w oryginałach te ząbki występują zawsze. Montując nie spotkałem jeszcze filtra bez tych "ząbków"
Jak koledzy piszą więcej danych bo teraz można tylko gdybać . W tym silniku zaczął bym od wymiany czujnika ciśnienia oleju i uszczelki pod miską olejową . Może uszkodzony zawór spustowy w obudowie filtra oleju ?
Nie chodziło mi o wkłady wymienne filtra tylko taki filtr: http://danrol-sklep.pl/pl/p/FILTR-OLEJU-...
Nie podałeś roku ani kodu silnika. Były dwie wersje filtra oleju z jednym lub dwoma zaworami zwrotnymi. Może to filtr przytrzymuje olej w magistrali? Kup płukankę i wymień olej.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Chcę złożyc pompę ciepła do ogrzania domu 160m2. Gdzie mógłbym zdobyć schemat pompy. Wiem, że musze mieć sprężarkę, parownik, skraplacz, zawór rozprężny, zawór elektomagnetyczny, filtr, wskaźnik oleju. Nie wiem czy potrzebny jest zbiornik z czynnikiem. Jeżeli tak to kiedy i w którym miejscu go zainstalować. Nie wiem też czy to wszystko jeżeli chodzi...
Kiedyś znajomy robił coś podobnego i problem był jakiś zawór w podstawie filtra oleju
Filtr oleju w C330/C360 ma dwa zaworki. Pierwszy to oczywiście zawór bocznikowy w przypadku zatkania filtra. Drugi to zawór przeciw spływowi oleju, w tych filtrach wykonany w postaci podkładki gumowej pokrywającej otwory zewnętrznej części podstawy filtra. W filtrach do samochodów zdarza się zastosowanie trzeciego zaworka w centralnej części podstawy...
Konkretnie zawór jest na filtrem oleju, ktoś mógł go odłączać do wymiany filtra oleju, jeśli błąd nie wraca, nie ma się czym przejmować, jeśli wraca, należy sprawdzić okablowanie złącze oraz zawór. Zawór. http://obrazki.elektroda.pl/5866892600_1... Interpretacja błędu na pompę cieczy chłodnicy EGR, wygląda nieco gorzej i zapala kontrolkę...
To tak nie dział. Wentylator sterowany ciśnieniem oleju. Autorze masz wszystkie blachy. Te na sprężynkach pomiędzy cylindrami też się liczą. Wentylator zasprzęgla się ciśnieniem oleju. Możesz mieć termostat w wydech. Albo zawór elektromagnetyczny przy filtrach oleju ( najczęściej ) zawór sterowany modułem Deutz-a. Masz dwa czujniki temperatury po jednym...
Wychodzi na to że 522 to też ma oba zawory, ale jest niższy jeszcze. Zostaw 463.
Ja bym zalał super hiper syntetyk, z filtra oleju bym zrobił zawór obejściowy i bym tak płukał fefnaście razy. Na koniec bym zalał ze 3 razy jakiegoś czyściciela typu Młoto Doktor. Wiem, że nic by to nie dało ale klient by był zadowolony, szczególnie, że to był jego autorski pomysł.:D Romuś, serio pytasz?
Witam. Czy ktoś może wymieniał ten zawór bypass pod obudową filtra oleju w z17dtl lub z17dth? Podejrzewam że jest on u mnie uszkodzony, otwarty, lub wypadł, i schodzi mi tamtędy olej z filtra na postoju. Potem po uruchomieniu silnika zanim dobije ciśnienie oleju to trwa około 5 sekund. Pozostałe dwa zawory zaznaczone na rysunku podmieniałem z innego...
Zatkana odma powoduje co najwyżej wywalenie simmeringów na zewnątrz, nie ma nic wspólnego z ciśnieniem oleju Trzeba wyjąć pompę wydłubać zaślepkę i wyczyścić zawór przelewowy
Czujnik walka masz pomiedzy filtrem oleju a czujnikiem cisnienia oleju.Czujnik predkosci obrotowej jest na dzwonie skrzyni.Zbyt duza masz roznice cisnienia sprezania- obstawiam ze na tych 2-ch "slabych" cylindrach cos jest nie tak z zaworami.Tu masz wstepna procedure regulacji zaworow w Fabii OHV: 1. poluzowac nakretki kontrujace srub regulacyjnych...
Jeżeli masz instrukcje obsługi to zobacz bo tam na pewno jest ten problem wyjaśniony. Ja nie ma tu w domu instrukcji ale jeżeli jest olej w sprężonym powietrzu to trzeba sprawdzić : system odsysania oleju , zawór zwrotny oraz chyba filtr w oddzielaczu oleju.
A gdzie ma byc zamontowany ten zawór przelewowy?
Jeszcze jedno, jaki duży musi być zbiornik na olej i ile oleju,czy jest wymagany filtr oleju i zawór przeciążeniowy?
Jestem też posiadaczem Fiesty 1.8d z 99'. Niedawno wymieniłem wężyk zasilający od filtra do pompy, a po drodze dałem jednokierunkowy zawór. Filtr oleju napędowego razem z pompką ręczną wsadziłem z Nissana Sunny bo stary filtr mi zamarzał przy -14stC (polecam, rewelacja). Świece żarowe sprawdzone. Podłączałem do akumulatora i patrzyłem czy się dobrze...
Sprawdź bezpiecznik F41. Jeśli uszkodzony sprawdź zawór chłodzenia tłoka i drugi obok niego na podstawie filtra oleju. Częsty przypadek uszkodzenia zaworu zwarcie do masy. Bezpiecznik ten chroni grupę zaworów w której masz błędy.
Jeżeli uważasz że olej scieka z obudowy filtra oleju i generalnie z układu, to grzechotalby łańcuch po odpaleniu. W starych BMW tak było, trzeba bylo wymienic zawór w podstawie filtra.
Silnik ma żywotność 6tyś h. To tani silnik. Poduszki 3 trzeba podnieść cały zespół w górę. W tym wieku raczej będzie z nimi źle. Ciśnienie robocze to 7bar. Nastawiasz na 7,5 na niebie luzem i zamkniętych zaworach. Sprężarka ma jeden filtr oleju. Wymiana paska bez demontażu obudowy. Ale przy okazji regulacja zaworów a tu już demontaż.
Witam mam problem ze skodą octavia 1 1.6 ben sr 74 kw 1998 rok zapala sie kontrolka oleju przy 1500 obr na jałowym jest ok powyżej gaśnie czujnik wymieniony pompa oleju nowa nie wiem jaki kolor czujnika powinien byc bo kupiłem ja z niemiec jest czarny ktoś pomoże może jakiś zawór jest przy filtrze oleju
Obejrzyj dokładnie obudowę filtra oleju i wszystkie zawory w niej. Może tam być problem.
W niektórych filtrach jak się zaglądnie w otwór to widać sprężynę chyba od zaworu Tak, ale to jest zawór obejściowy filtra, gdyby jego wkład całkowicie się zatkał, to zawór otworzy się i puści nie filtrowany olej do układu smarowania. Tak, parę razy widziałem rozerwaną, metalową obudowę filtra, przyczyną był zawsze zablokowany zawór w pompie
Kolega T5 sugeruje Ci, że masz problem z tym: http://obrazki.elektroda.pl/8952665900_1... Jeśli umiesz, to diagnozuj co tam jest nie w porządku... Czy ciśnienie oleju, czy zawór ciśnienia, czy filtr oleju, czy inny z zaworów pomocniczych, czy może w końcu samo sprzęgło wielotarczowe... Wszystko masz już opisane, tylko pozostaje kwestia...
kombinować można zawsze (sprężone powietrze, sznurek...). Zabielenie głowicy po jej demontażu, to też raczej standard, jeśli rzecz ma być poprawnie zrobiona. A przy zdjętej głowicy zawsze możesz popracować nad zaworami.
Górna panewka ma otwór i rowek. Dolna jest gładka, ale i tak nawet przy ciśnieniu 6kg/cm2 (około 6 bar) nacisk to kilkadziesiąt kilogramów (realnie pewnie kilkanaście) co przy wadze nawet samego wału (36 kg) jest śmiesznie małe nie licząc sił przy suwie pracy. Czyli wychodzi że zawór chroni tak naprawdę filtr oleju przed rozerwaniem oraz pompę przed...
Musisz dorobić dźwignię regulatora, wyregulować zapłon i zawory, sprawdzić filtr oleju, wlać olej o specyfikacji SAE-30. Nawet taki, jak do kosiarek czterosuwowych. Przerwa na przerywaczu 0.3mm, kąt wyprzedzenia zapłonu 23 stopnie, luz zaworowy 0.05mm dla obu zaworów, mierzony na zimnym silniku. Ten regulator obrotów jest ważny gdy silnik napędza agregat...
Płukać można i po mineralnym o ile był regularnie zmieniany i ma wysoki indeks płuczący nagary. Wypłukanie takiego jajka niespodzianki (który jeździł 30k na oleju) może się skończyć na lawecie. Można zatkać smok, zakleić filtr oleju i zawór go omijający, zakleić kanały w korbowodzie. W serwisie leją bo wiedzą co i kiedy było lane, ja bym takiego maczo...
Witaj, tak. Wymieniłem całą podstawę filtra oleju i problem ustał. Prawdopodobnie zawór bezpieczeństwa się blokował który jest w podstawie.
Ten silnik ma mieć stan 15.8 litra. Przy wymianie wlewasz minimum 15 litrów. Reszta to stary olej zostający w układzie. Skąd wziąłeś te 13 litrów??? Wyjmij ponownie filtr oleju i sprawdź czy przy wymianie nie został zniszczony zawór odpływowy z filtra. Jeśli po zalaniu 15 litrów masz na miarce nadmierny stan to na bank ten zaworek jest rozwalony. W...
Zatarty zawór przelewowy na pompie olejowej.
Okazało się, że sprężarka nie miała założonego filtra powietrza i zassała coś z zewnątrz.... Przy okazji. Jaki manometr do ciśnienia oleju polecacie?
Kontrolka ogólna: "Ostrzeżenie". A czego dotyczy? Należy odczytać symbol i/lub kod błędu z multi-wyświetlacza LCD pod kontrolką i porównać z wykazem ostrzeżeń i błędów. Tutaj: "Niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania silnika -> Niski poziom oleju, Zły olej, Zapchany (zablokowany, zanieczyszczony?) zawór sterujący w głowicy filtra oleju". Wszystko...
Panowie pytanie mam czy w rocznikach 2013 występował problem z ciśnieniem oleju z pompami chyba już nie ? Pokazuje mi na wolnych obrotach czy zimny czy ciepły 0,4- 0,6 bara jak podkręci się obroty to nic nie zmienia na fizycznym manometrze też Co obstawiacie z tego co wiem jest zawór nadciśnieniowy oleju w obudowie filtra oleju ? Czy pompa choć przy...
Zadzior na zaworze zwrotnym
Witam. Mam problem ze smarowaniem zaworów. Nie dochodzi olej. Pojawiło się głośne stukanie przy zaworach Wymieniony filtr i olej 15w40. Kontrolka oleju prawidłowo gaśnie. Proszę o pomoc.
Problem z napinaczem? Może to też nie łańcuch tylko popychacze zaworów, może olej spływa z magistrali (zawór zwrotny w podstawie filtra oleju) i po odpaleniu przez kila sekund silnik nie ma oleju.
Witam. Potrzebuje informacji rozmieszczenia zaworów regulujących ciśnienie oleju w podstawie filtrów. Zawory oznaczone są kolorystycznie, a jeden z nich posiada dodatkowo blaszkę. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Nie wiem. Filtr oleju, olej, zawór w pompie oleju, pałowanie silnika na zimno. Trzeba by posprawdzać, sprawdzić pompę. Ogólnie temat dosyć znany.
Ale jak widzisz tak samo jak sprężarki śrubowe mają wtrysk oleju, separator, chłodnicę, filtry, zawór zamykający dolot, zawór minimalnego ciśnienia etc.
Kolego : Smok oczyszczony Filtr MAN Nowa pompa oleju Jedynie ten zawór nie czyszczony, a problem dalej jest
A dodatkowo wyjęcie i wyczyszczenie pompy oleju z opiłków po tej szklance, bo to one zablokowały zawór przelewowy
I zrób ten zawór zwrotny oleju bo ci usadzi w końcu silnik, do wymiany podstawa filtra oleju. Odpalasz silnik tak jakbyś za każdym razem robił wymianę oleju, filtr pusty.
Witam was wszystkich.Obleciałem już wszystkie fora dotyczące tego problemu i nadal brak odpowiedzi.Mam passata 92r variant z silnikiem 1.8 ABS.U mnie ten problem pojawił się gdy wymieniłem licznik bez obrotomierza z zegarkiem analogowym i kierunkami u góry (padł wskaźnik paliwa i temperatury,mostkowanie na płytce pomogło na chwile) na licznik bodajże...
Dziękuję za odpowiedź! U mnie w obu C3 (ten sam silnik dla przypomnienia), jest ta sama podstawa filtra oleju - w jednym zawór jest w drugim nie. Oczywiście do obu stosuje filtry bez zaworu (krótsze). Zamówiłem podstawę filtra na internecie na podstawie numeru części no i zawór w nim jest. Wychodzi na to, że u mnie ten zawór wyszedł komuś razem z filtrem....
Każdy filtr ma zawór bypass bo lepiej smarować nawet brudnym olejem niż nie smarować wcale. Komputer nie pokaże braku ciśnienia tylko mechaniczny manometr.
Bo nadal nie wiemy co dzieje się w układzie olejowym - np. zapchany separator daje takie objawy, to samo filtr oleju, zużyty olej, przytarte łopatki , zacięty zawór minimalnego ciśnienia itd. To dlaczego nie wyeliminujesz tych przyczyn . Tylko pchasz się w teorie w źle dobrany termik.
kozix66 odczytaj błąd clipem lub launchem filtr na pewno nie wymieniłeś bo musiałbyś rozbierać skrzynię . ile km przejechałeś na zmienionych zaworach ? sprawdź również stan oleju lub go wymień.
Gdzie znajde zawor cisnienia oleju w silniku d28? Rozrywa obudowe filtra oleju za duze cisnienie.
Z tego co widzę po górze: Pompa z dwoma wyjściami. To po środku to filtr zlewowy, a nie żaden zawór. Na prawo od filtru, pomiędzy nim a wlewem czujnik poziomu oleju i/lub czujnik temperatury. Te zawory 2 cewkowe to rozdzielacze. Zawór z pojedynczą cewką to prawdopodobnie zawór odciążający pompę. Co steruje zaworami?
Klekotanie, to zawory niski stan oleju, kiepski filtr( jak filtron to wywal)lub po prostu zużyte popychacze. Co do gaśnięcia to nie wiem, ale napisz czy gaz czy benzyna.
Jest, ale to trzeba sprawdzić. Najpierw rzeczywiste ciśnienie oleju a potem, jeśli okaże się prawidłowe - układ pomiarowy (być może czujnik). Jeśli faktycznie jest za niskie szukać czy filtr nie zasyfiony, czy smok nie przytkany, czy zawór przelewowy pompy oleju nie jest zacięty w pozycji otwartej, czy pompa sprawna. Jeśli to wszystko okaże się sprawne,...
W filtrze jest zawór który się otwiera jeśli wkład filtrujący ma problemy z przepustowością (gęsty olej, mocno zabrudzony wkład). Zawór jest żeby zapewnić smarowanie silnikowi nawet jeśli filtr już nie przepuszcza oleju, niestety silnik wtedy smaruje się nie filtrowanym olejem. W twoim przypadku myślę że filtr jest marki MAXGEAR albo coś podobnego....
Mi przy chodzi na myśl jedynie zawór nadmiarowy w pompie albo filtrze 1.Czy ten zawór w pompie to część wymienna czy tylko z cała pompą? 2.filtr oleju wewnątrz się popsuł? czy jest tam jeszcze jakiś zawór ?
Wywal fajkę świecy i spróbuj bez niej, często przerywają. Zmień paliwo na świeże !!! Filtr powietrza ma być czysty nie zalany olejem. Zawory będą przyczyną wtedy gdy silnik po rozgrzaniu wariuje, lub dostał się nagar pod jeden z zaworów.
Filtr oleju ma zepsuty zawór i radze szybko wkręcić inny.
Nie czytaliście że z rury wydechowej spaliny wydają się być normalne?? przecież przy takim stanie kompresji ten silnik nie dość że będzie miał problemy z odpaleniem to z tłumika będzie jak z "komina Batorego" podejrzewam że te 11bar to błąd pomiarowy... Sprawdź drożność to częsty objaw silników jak wyrzuca olej "zatkana odma" masz dwa rożne zawory....
Zgadza się. Odpadają prace przy olejach, filtrach, sprzęgłach, rozrządach, zaworach, EGR, tłumikach, katalizatorach itd. Zostaje zawieszenie i hamulce. Ależ oleje i smary są. Filtr też. Płyn chłodniczy też coraz częściej występuje. Jak konwersja to i sprzęgło. Pozostałych rzeczy brak, za to dochodzą tylko inne. Trochę wiecej elektroniki i elektryki.
Przyblokowany zawór przelewowy w pompie
Witam! Może ktoś miał podobny problem i zechce podzielić się wiedzą! Pięć miesięcy temu turbina po regeneracji, nowa uszczelka pod głowicą, nowe zawory, wszystkie filtry i olej.Było OK. Auto wchodziło na obroty i czuło się przyspieszenie, Od 2 tygodni zrobiło się mułowate i słabe. Pali bez problemu,silnik chodzi równo i nie dymi. Dzisiaj w trakcie ostrej...
Witam jak w temacie. Skoda Octavia 1.6 tdi 2015r. W skodzie wyświetl się komunikat o słabym ciśnieniu oleju.... W kompie błąd Zawór regulacji ciśnienia oleju.... Gdzie taki zawór się znajduje, miska w dole zaworu nie ma... Na filtrze nie widzę ale może trzeba zdjąć kolektor.... Proszę o jakieś wskazówki...
Witam, nie ma potrzeby wymiany filtra "bączka" wystarczy go dobrze wyczyść, natomiast niskie ciśnienie o ile pamiętam można podwyższyć przez przesunięcie zawleczki na zaworze przeciążeniowym Pozdrawiam.
Na forum już był ten temat poruszany. Sprawa wygląda tak..... Koło pasowe na wale w 60-ce jest ustalone klinem. Na klinie ścianka jest tak cienka że ciężko powiedzieć czy jest wstanie wytrzymać obciążenie większe niż typowa do wspomagania. Jeśli miał bym to robić to na 100% na osobnym zbiorniku z olejem hydraulicznym. Przedłużysz żywotność hydrauliki...
W ursusie c4011 robiliśmy też taką przeróbke, trzeba było dodatkowo zamontować zawór przelewowy przy pompie oleju który był w zestawie ( w c4011 oryginalnie są dwa filtry i zawór jest w podstawie filtrów ) może w zetorze jest podobnie. Jakie miałeś ciśnienie przed zmianą?
Okazało się że to wcale nie jest błąd P0009 tylko U0009-70 Tryb CAN-BUS - Brak łączności Rozumiem że w takim przypadku muszę dostać się do styków komputera oraz bezpieczników etc i wszystko przeczyścić preparatem do elektroniki? Co do klekotu: wymienione dwa koła zmiennych faz, rozrząd, pompa wody, olej, filtry powietrza i oleju, nowy termostat. Auto...
Uszkodzony zawór regulujący ciśnienie oleju, skutkiem czego jest zbyt wysokie ciśnienie oleju.
W komplecie (może nie być w każdym) jest jeszcze zawór przelewowy który montuje się przy pompie tak jak w 60-ce. Tyle.
Witam, Przychodzę po długiej przerwie z problemem za wysokiego ciśnienia oleju na zimnym silniku w TGX 2010r, D26 480km, Przebieg 1 116 000km. A więc tak, na zimnym silniku wywala błąd EDC 03087-00. Zacząłem od wymiany czujnika oleju - no bo najszybciej i najprościej, i bez zmian niestety. Zmierzyliśmy ciśnienie oleju i przy temp oleju 10st ciśnienie...
A co miałoby się z nimi dziać? Układ zamknięty i już tam zostaje. "Uszczelniacze" to bardzo toksyczne (dla kieszenie właściciela i dla układu) substancje, stosowane przez leniuszków i wygodnisiów. Problemy jakie powodują, zależą np. od rodzaju kompresora. Zatykając całkowicie separator oleju, zalepiają filtr osuszacz, zawór rozprężny, oblepiają parownik...
Filtr oleju prawidłowy. Zawór zwrotny działa? Wszystko wskazuje na spływanie oleju z magistrali. Nie znam tego silnika o strony schematu olejowego, może ktoś na forum ma.
Olej na pewno nie ma tu nic do rzeczy. Filtr PP nawet gdyby miał 20 lat nie wpływa na spadek ciśnienia. Gorzej z resztą. 28 w filtrze oleju ma zawór przelewowy i całkiem inną pompę oleju, smok i trzy rury. Teraz ciężko powiedzieć jak jest zrobiona przeróbka i jak to wszystko spasowało.
Generalnie powinny trzymać jakość Mahle/Knecht, ale czy tak faktycznie jest? No to kup dwa takie (A/CHN) filtry i zrób sekcję. Porównaj wkłady filtrujące i zawory (o ile występują w tych filtrach), będziesz miał pewność.
Choć by nie wiem jak był zawalony filtr oleju ciśnienie powinno być. Wałek rozrządu sprawdź, smoka pompy, zawór przelewowy i połączenie pompy z filtrem jeśli nie było sprawdzane jak kolega wyżej wspomniał.
Zawór TCC nie ma nic wspólnego z wyciekiem oleju. Zdejmowałeś miskę oleju ? Jak wygląda filtr oleju ? Jaki kolor i zapach oleju (czy nie czuć spalenizny) ? Ps. skrzynia to AG4 (01P).
Po wymianie uszczelki pod głowicą w vw vento 1,6 zawory bardzo stukają (cały czas - zimny i ciepły silnk). Przed wymianą było ok. Zmieniłem popychacze na nowe i to samo. Mechanik nie wie co zrobić. Drugi raz zdjął uszczelkę i założył oryginalną vw i to samo. Olej półsyntetyk Castrol magnatec nie był zmieniany bo był przed wymianą uszczelki ok (7 tys...
Kolego trzecie zdjęcie ten pod filtrem oleju jest zaworem niskiego a ten lecący wzdłuż belki jest wysokiego te zawory mają różną średnicę odkręć korki i właśnie na ssącej będzie cieńszy, adekwatnie grubszy tłoczenie.
Witam . Każda przestrzeń robocza cylindra jest zamknięta zaworami , a dodatkowe zawory powiększą tylko stratę mocy o dodatkowe kilka procent . Filtr do sprężarek dobiera się tak , aby opór jego nie przekroczył 250 Pa . Filtry raczej zaleca się stosować o większej przepustowości , aby nie dławić ssania . Przy małej przepustowości filtru i wzroście zanieczyszczenia...
Dźwięk jak by na panewce był luz lub na zaworach jak by się coś działo z popychaczami ,spuścić olej i zobaczyć czy nie ma opiłków w oleju i w filtrze można też zmierzyć ciśnienie oleju
Pewnie Ci sie zawór na pompie olejowej zacina.
To teraz weryfikacja. Pompa, zawór, może podstawa filtra oleju. A może poszło coś na smarowanych elementach (panewki na wale, na wałku rozrządu) i nie buduje ciśnienia. Teraz pytanie czemu nie odpala (choć w tej sytuacji to nawet dobrze). No i pytanie jak mierzył to ciśnienie skoro nie odpala-jakieś tam szczątkowe powinien budować na rozruchu ale równie...
Można sprawdzić poziom oleju hydraulicznego: filtr hydrauliczny Zawór rozdzielający może być zacięty, uszkodzony lub być zanieczyszczony, Problemy z elektryką Jeśli układ hydrauliczny jest sterowany elektrycznie, awaria w instalacji elektrycznej, np. uszkodzony przełącznik, elektrozawór przekaźnik lub bezpiecznik, może powodować problemy. Trzeba to...
Zmieniłem olej na ECO 15w40, wsadzilem nowy filtr, ale objawy nie minely... jak tylko temp. silnmika jest kolo 100 stopni to na niskich obrotach wlacza sie kontrolka... Bedzie trzeba chyba zajrzeć do pompy widze że nie słuchasz rady mechanika który wie co pisze, kolega ociz ma racje w tym co napisał Dodano po 2 a w golfach czestym przypadkiem który...
Witam O poziom oleju to może i dbasz...ale o filtry to juz nie. -F 391--zapchany filtr hydrauliki -F392--zapchany filtr skrzyni biegów. Zawory w glowicach filtrów przeszły w stan obejscia.Wiekszośc oleju nie przechodzi juz przez filtry tylko bezposrednio wraca do skrzyni.
wyczyść dokładnie lub wymień i nasącz filtr powietrza specjalnym olejem do filtrów
90 % procent oleju ma wrócić przez podstawę separatora tylko reszta oleju przez rurkę do podstawy filtra oleju. Zakładałeś tam przezroczysty wężyk? idzie powietrze czy olej? Ja bym szukał problemu w podstawie separatora bardzo blisko jest wężyk odsysania od wężyka powietrza nie ma tam gdzieś przebicia? Lub ewentualnie : spróbował bym podłożyć zawór...
Odnośnie pomp wspomagania może mi ktoś powiedzieć co jeśli będziemy mieli dużo większe ciśnienie smarowania? W samochodach zazwyczaj się to kończy wybuchem filtra oleju jak się zawór zatnie a w sprężarce?
A przecież całe powietrze które silnik wciąga idzie przez olej i potem jest odseparowywane od oleju. Więc gdybanie o przedmuchach na tłokach i zaworach jest bezpodstawne. Ale jak ktoś zaślepił lub "" zmodyfikował"" filtr to mogą się dziać cuda.
Zawór przelewowy jest w pompie oleju, czy w podstawie filtra?
generalnie nic się nie dzieje (już naprawiłem usterkę z brzęczykim i kontrolką) ale pomiar wykazał mi max 6 bar i to wydaje mi się trochę dziwne bo zazwyczaj jest 4 bar w osobówkach i stąd moje pytanie bo jeśli coś jest nie tak (np przycina się zawór) to może rozerwać filtr oleju
odnośnie problemu to jako receptę wspomnę o swoich doświadczeniach Leję olej taki jak zawsze i po kolejnej wymianie rano też długo gasła mi kontrolka ciśnienia oleju. Wiadomo że powodem może być filtr oleju (w filtrze jest zawór zwrotny który zapobiega spływaniu oleju z filtra) więc go wymieniłem na inny i dalej było to samo. Że latam starym rumplem...
Witam, dzięki za szybką odpowiedz i sprawdzę wszystko w poniedziałek, wymieniłem uszczelkę pod głowicą, plus oczywiście cala rzesze co za tym idzie, olej silnikowy, filtr oleju, filtr powietrza. Zawory ustawiłem na 0,25 na zimnym silniku. Po tym wszystkim pali na dotyk jednak cała reszta nie ustała, wyciągam bagnet i pryska olej dla mnie dziwne bo to...
zawora oleju pompa oleju zawora zawora przelewowy oleju
suszarka dioda deska rozdzielcza omega zablokowanie klawiszy telefonu
esp32 radio internetowe integra tylko zegar
Kranzle 1200 STS - Spadek ciśnienia w myjce Jak zresetować centralę alarmową Satel VERSA 15?