Wpięty równolegle do termostatu, więc włącza wentylator sygnałem elektrycznym. Masz przy silniku dodatkową chłodnicę od hydrałliki? Tylko na pompie oleju jest zawór. Był temat na elektrodzie.
2. Sprawdzona pompa oleju, zawór i smok - wg. mechaników ok. 3. Sprawdzone panewki - ok, później profilaktycznie wymienione - zmniejszyło to tylko intensywność zjawiska i nic poza tym. Wał rzekomo też ok. 4. Vanos wg. mechanika ok. 5. Zalany "gęstszym" olejem - 10W40 - bez zmian. Więc misa była ściągana? Po co 10w40 skoro ma być 5w40.? Sprawdzanie...
Tak, dokładnie ten sam dźwięk. Tak, dolny zawór, gdy jest odpięty, grzechotania/stukania nie ma. Powoli kończą mi się pomysły: wtryski, rozrząd, panewki (sprawdzone), pompa oleju, zawory VANOS, cewki, świece, hydro popychacze i koniki zaworów. Koła VANOS zostały wymienione bez rezultatu.
Witam, W silniku regulacja ciśnienia oleju jest realizowana poprzez przełożenie zawleczki w zaworze regulacyjnym zintegrowanym z pompą oleju.
Jak zakończyła sie awaria?: Wymiana pompy (używka - wyczyszczona i wypłukana, spr. zawór zwrotny) odbywa się BEZ INGERENCJI W ROZRZĄD. Dojście od strony miski, tak, jak pisali niektórzy Panowie. Faktycznie robota na 2-3h. Ale: pierwotna awaria pompy oleju, powodowała w czasie zacinania się zaworu zwrotnego wzrost ciśnienia w komorze korbowej wału i...
powinno się mierzyć w miejscu czujnika i nie powinno się wyciągać zawora z pompy służy on do regulacji ciśnienie oleju
Oprócz zaworu na pompie oleju, sprawdź jeszcze zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Przy 1.4/6 8V były chyba sitka a przy 16V zaworki zwrotne - czy nie jest czasem zablokowany.
Wygląda na problem z czujnikiem albo z pompą oleju ( zawór upustowy ) Tak duże ciśnienie ( jeśi pomiar jest prawdziwy ) jest szkodliwe dla panewek.
Jak kolega wspomniał zatarty/zawieszony zawór pompy oleju+zatkane kanały olejowe.
Np . Seat Arosa 1,0 znajomego ma taki własnie defekt jak opisywany wyżej ... w/g mojego skromnego zdania tak odpowietrza sie pompa oleju i gra zawór do momentu pełnego odpowietrzenia ... Czy można coś z tym zrobić ? I czy jest sens ? ....
Witam, może pytanie brzmi dziwnie ale nie wiem który czujnik odpowiada za kontrolkę ciśnienia oleju ew. komunikat graficzny( czy w ogóle występuje). Znalazłem mnóstwo sprzecznych informacji na ten temat. W moim silniku w bloku są 3 czujniki: 6511800315( zawór regulacyjny pompy oleju); 6511800115 zawór natrysku na tłoki) i czujnik z czarną wtyczką prawdopodobnie...
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
pompa oleju, zawór redukcyjny (nadmiarowy), panewki sie zajechały, benzyna w oleju...
Do roboty pompa oleju , nie domykają się zawory przez zbyt duże ciśnienie. Resztę postów pozostawię bez komentarza.
Jak dla mnie to niech wyjmie pokrywę wraz z pompa oleju. Zawór może pracować, ale kanał powrotny oleju może jest niedrozny.
Wyszukiwarka -----jest na ten temat sporo Zmierz ciśnienie oleju na zimnym silniku przy przegazowaniu jeżeli będzie za dużo zacina się zawór w pompie oleju
Ciśnienie jest za duże sprawdź zawór przelewowy ( ciśnieniowy) pompy oleju silnika
Witam. Typowy objaw zużytego dołu, i lub pompy oleju. To samo chciałem napisać. Ople miały problematyczne pompy oleju a zawory upustowe to już norma w nich. Z 2 lata temu był tu ruszany podobny problem. Koleś szukał złotego środka aż w końcu kupił za namową nas wszystkich pomagających cała nową kompletną pompę i człowiek chyba zadowolony do dziś bo...
Kolega sprawdzał ciśnienie- może być uszkodzony zawór przelewowy.
Witam jaka moze być przyczyną dużego cisnienia oleju . Pompa oleju nowa delphi . Zawory sterujące wymienione na oryginalne nowe proszę o pomoc
Witam. Manometr podpiąć i obserwować. Przy wytartych panewkach cały czas ciśnienie będzie mniejsze niż zaleca producent. Podobnego przypadka miałem w starym oplu zawieszał się zawór w pompie oleju. Tam ciśnienie było w normie ale co jakiś czas był skok do zera. Tym powodem własnie był ten nieszczęsny zawór. Pozdrawiam.
Nie za bardzo czego jest szukać, ciśnienie z pompy podawane jest bezpośrednio na filtr oleju a ty mierzysz ciśnienie zaraz na samym wyjściu filtra także problemem może być pompa, zawór, smok lub filtr oleju. Niczego więcej po drodze tam nie ma.
Witam. Jeżeli diagnosyki i naprawy dokonywał ten sam człowiek to proponuję zmienic fachowca i to czym prędzej. Piszesz że był robiony remont silnika ale on nic nie dał lampka oleju świeci nadal. 1. cisnienie nie może byc dobre bo działaja dwa zabezpieczenia lampka i brzęczyk. czujnki ciśnienia znajują się na końcu magistrali ciśnienia oleju jeżeli jest...
Kolego : Smok oczyszczony Filtr MAN Nowa pompa oleju Jedynie ten zawór nie czyszczony, a problem dalej jest
witam na tym oleju przejechałem jakieś 2000km od wymiany i jest to pół syntetyk lotos a silnik ma przejechane 200-tyś/km zaznaczam że przed tą wymianą jeździłem na pełnym syntetyku Castrol poza tym czytałem ze jest gdzieś koło pompy oleju zawór ciśnieniowy może ten zawór jest zepsuty .
Przepraszam, że się wcinam, a zwrócił ktoś uwagę że te silniki mają po 65lat i zrobione są z tak kiepskich materiałów że stopkę zawora można prawie w rękach wyginać w pompie oleju są takie luzy jak w kop.zużytej od innego pojazdu. A mimo to można tak że zapala prawie na dotyk. Proszę mi wierzyć
Filtr nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli nie będzie drożny to otworzy się w nim zawór a olej i tak popłynie do magistrali. Ciśnienie oleju mierzy się i na niskich i na wysokich obrotach. Wartości minimalne dla sprawnego, zdrowego silnika są podane w instrukcji. W twoim przypadku można powiedzieć że nie ma ciśnienia. Według instrukcji w całym zakresie obrotów...
Gęsty olej, za duże ciśnienie oleju, zastany zawór zwrotny w pompie oleju i takie problemy mogą być. Oczywiście to tylko przemyślenia. Za mało danych podczas wystąpienia usterki.
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Mam podobny problem udało sie ustalić gdzie jest ten zawór przelewowy pompy oleju?
Panowie jak w temacie, auto Mazda 6 2.0 Diesel 100kW 2005r. Przy rozgrzanym silniku zapaliła się kontrolka od ciśnienia oleju. Pomiar ciśnienia oleju manometrem był następujący: zimny silnik ciśnienie ok 4 bar, gorący spadło do 1 bar ! Gdzie przyczyna ?? pompa oleju ? zawór w pompie ?? silnik ?? przebieg auta niby 150 tyś ale auto z Niemiec więc nie...
Przed tankowaniem otwieram zawór przelewowy, ten blisko zamkniętego zaworu kompresora. Otwieram zawór pomiędzy pompą oleju i uruchamiam pompę oleju. Pompa pracuje do momentu pojawienia się oleju w zaworze przelewowym. Wyłączam pompę, zamykam zawór przelewowy i zawór napełniania. Otwieram zawór kompresora i sprężam olej w butli do 1,5 atm. Zbiornik jest...
Zatkana odma powoduje co najwyżej wywalenie simmeringów na zewnątrz, nie ma nic wspólnego z ciśnieniem oleju Trzeba wyjąć pompę wydłubać zaślepkę i wyczyścić zawór przelewowy
Należało by sprawdzić ciśnienie na ciepłym podczas odpalania na tandem pompie. Ale to trzeba manometr podpiąć a nie komputer. Bo to raczej ona mogła troszkę zetrzeć płytki od oleju napędowego z benzyną. Zawory iglicowe w pomp wtryskach też.
Moze przwiesza sie zawór cisnienia w pompie oleju. I przepycha olej pod uszczelka w uklad chlodzenia. Manometr i zegar w kabinie w ukladzie oleju pomoglby sprawdzic.
Do sprawdzenia prze de wszystkim pompa oleju, miałem tak, że nawet nowe pompy oleju były fabrycznie uszkodzone i nie trzymały parametrów co dziś nie jest żadkością. Zawór przelewowy powinien być wymieniony przy remoncie silnika, to podstawa.
Witam Sprawdź czy dobrze daje olej na wywrot [ na wolnych obrotach powinno czuć lekkie obciążenie silnika ] , o ile jest słabe ciśnienie , wina leży w zużytej pompie oleju lub w ogóle w talerzu [ zawór ,przewody , pompa , sitko ] , no chyba że pękł przewód pomiędzy talerzem a podnośnikiem , ponieważ już miałem taki przypadek . Pozdrawiam
Zacięty zawór upustowy na pompie oleju i podpiera ci zawory stąd praca bez oporu .
Zastosuj zawór ciśnieniowy pompy oleju z ursusa c 360 . Niech Ci tokarz dorobi korek na zbiornik do oleju w który od środka wkręcisz ten zawór . Z wyjścia pompy dasz trójnik ,jeden koniec do sprężarki a drugi na ten korek . Zawór będzie w środku zbiornika i będzie regulował ciśnienie . Jeżeli cylindry nie mają żadnych rys ,ani śladów przytarć to można...
A jak ciśnienie oleju? Wypadało by je sprawdzić po zagrzaniu silnika, bo czujnik a właściwie błąd nie koniecznie oznacza uszkodzony czujnik tylko równie dobrze błąd sygnału czyli sygnał nie właściwy dla sterownika w danym momencie a przyczyną może być stary olej, niski jego poziom, zużyta pompa oleju, uszkodzony zawór oleju do koła zmiennej fazy, lub...
Raczej by oleju przybywalo w takiej sytuacji a mi ubywa w oczach-z ta sruba to tak jest 1strona .A co powiesz o zaworach, lub pompie oleju?
W pompie oleju jest zaworek upustowy(miałem to u siebie zaworek się zaciął i zawory opadły)Raczej pompa oleju do wymiany.
Jaka pompa? Zwykła zebata, czy ls-owa.
Jest, ale to trzeba sprawdzić. Najpierw rzeczywiste ciśnienie oleju a potem, jeśli okaże się prawidłowe - układ pomiarowy (być może czujnik). Jeśli faktycznie jest za niskie szukać czy filtr nie zasyfiony, czy smok nie przytkany, czy zawór przelewowy pompy oleju nie jest zacięty w pozycji otwartej, czy pompa sprawna. Jeśli to wszystko okaże się sprawne,...
Zawór jest w pompie oleju...micha do zdjęcia.
Nie wiem. Filtr oleju, olej, zawór w pompie oleju, pałowanie silnika na zimno. Trzeba by posprawdzać, sprawdzić pompę. Ogólnie temat dosyć znany.
Kontrolka nadal nie gaśnie od razu :) Ale po ostatnich sprawdzeniach stwierdziłem, że olej nie schodzi w stronę silnika tylko tym kanałem w stronę pompy oleju. Niby nie powinno, bo jest tam zawór jednokierunkowy. Zawór obejściowy jest połączony z kanałem, gdzie olej wchodzi z obudowy filtra (zaznaczony na zielono) i płynie dalej do silnika. Jak wyciągnąłem...
może sprawdż ciśnienie oleju manometrem,może zawór w pompie oleju
Zrób porządek z pompą oleju , zapewne zacięty zawór przelewowy , potem zobaczymy.
w pompie oleju masz zawór zwrotny, jeżeli już przepompowała olej to go ponownie bez problemu zaciągnie, schody zaczynają się gdy pierwszy raz zaczyna pracować na sucho... nie zaciągnie, bo olej ją "uszczelnia" wewnętrznie, tak samo się dzieje z silnikiem diesla jak tłoki były na sucho wkładane do silnika bez oleju, nie będzie kompresji...
EMS 4106; czujnik tlenków azotu.Problem z komunikacją CAN z czujnikiem tlenków azotu za katalizatorem.4108;Jednostka sterująca SCR, komunikacja między jednostką sterującą silnika a jednostką SCR ustała.5408;czujnik ciśnienia oleju,sygnał z czujnika ciśnienia oleju wykazał wartość wyższą od normalnej.Oznacza to, że ciśnienie mierzone przy pewnej prędkości...
Dzielnik powoduje podanie oleju z pompy również na zawór przelewowy i przepływ oleju przez zawór kiedy siłownik nie jest sterowany. Ciągły przepływ oleju jest potrzebny aby go utrzymać w odpowiedniej temperaturze.
Ciśnienie było sprawdzane i jest prawidłowe a gdyby kanały były niedrożne to ciśnienie było by większe niż normalnie.A co do zalepionych kanałów olejowych to ta teoria była by bardzo prawdopodobna ale tylko wtedy gdyby klepało cały czas a tu po zmianie popychaczy nie klepało przez 4tys a po zmianie oleju przez 500km.No i co ważne nie klepie cały czas...Jak...
To, co poniżej jest z innej windy, ale wydaje mi się że układy hydrauliczne są podobne. http://obrazki.elektroda.pl/2535504900_1... Wygląda mi, że posiadasz to, co jest wewnątrz czerwonej ramki. Posiadasz A – pompę, B – zawór sterowania kierunkiem przepływu oleju, C – regulator/ogranicznik ciśnienia. Ponadto posiadasz...
W filtrze jest zawór który się otwiera jeśli wkład filtrujący ma problemy z przepustowością (gęsty olej, mocno zabrudzony wkład). Zawór jest żeby zapewnić smarowanie silnikowi nawet jeśli filtr już nie przepuszcza oleju, niestety silnik wtedy smaruje się nie filtrowanym olejem. W twoim przypadku myślę że filtr jest marki MAXGEAR albo coś podobnego....
Tak kanały przedmuchane smok czysty ale zauważyłem że na śrubie ktora jest wkręcona w przewód olejowy zaspawany jest jeden otwór? Dziwne bo chodzila stara pompa tak a nowa nie? Kupię nowa śrubę zobaczę moze to to ma teraz znaczenie dla nowej pompy. Nie było żadnych opiłków w misce.
Zbyt duże ciśnienie oleju na zimnym? Gęsty olej? Zacina się zawór przelewowy pompy oleju? Wygląda na podpieranie zaworów hydrauliką
Miałem podobną sytuację (zerwany łańcuch), skrzynka wyczyszczona, wymyta, bieżnie ładne więc nowy łańcuch. Po kilku kilometrach jazdy ta sama sytuacja. Też podmieniałem sterowanie i nic. Ponowny demontaż skrzyni i co, zacięty zawór w pompie oleju. Tylko raz mi się to zdarzyło. Ps. nowsze wersje nie mają tego zaworu. https://obrazki.elektroda.pl/8520503100_...
W starszych silnikach był to objaw kilu problemów: 1.Zużycia panewek wału. Luz był na tyle duży, że wydajność pompy zębatej nie powoduje wystarczającego przyrostu ciśnienia na wolnych obrotach. 2.Zablokowanie się zaworu nadmiarowego ciśnienia oleju w samej pompie. Przy otwartym przepływie przez zawór, wydajność pompy zębatej nie powoduje wystarczającego...
to moze nie byc czujnik , mógł sie przyciąć zawór regulujacy cisnienie na pompie oleju; po dodaniu gazu jak kontrolka gasnie to zawór
Witam Panów. Od listopada też walczę z tym silnikiem. Mechanik z Torunia od którego chciałe kupić panewki wałków - te w których wycierają się rowki poinformował mnie też ,że najwięcej zamieszania robi wałek wzniosu. Lekkie wyżlobienia w panewkach nie mają wpływu na ciśnienie oleju. Trzeba skontrolować smok w misce oleju i ten 3 elektro zawór w pompie...
To wygląda na sprawny A ciśnienie oleju jest w porządku? Dodano po 4 Pompa oleju sprawna? Smok w porządku? Zawór sterujący od wariatora sprawny? Jak to tam wyglądało? Jak nie to miska w dół i smok pompa do weryfikacji Jak i również ciśnienie oleju
Cisza na forum bo każdy szuka zaworu ciśnienia na google. :) Zrób pomiar ciśnienia oleju. Pompy oleju lubią tam siadać, zawór regulacyjny ciśnienia oleju jest zazwyczaj w pompach oleju. MERCEDES-BENZSprinter (W901/2/3/4/5) 211 CDI (611.981) 2000 - 2006 workshopdata.com Pompa niskociśnieniowa:ZP2 Ciśnienie (Na biegu jałowym)2.0 Bar Temperatura oleju...
Sprawdź ciśnienie oleju manometem, w tych modelach potrafi wariować zawór nadmiarowy oleju w pompie i wtedy dzieją się cuda. Czy przy tych stukach silnik pracuje normalnie? Miałem już takie przypadki, że szło za duże ciśnienie na magistralę.
Jeżeli faktycznie podpiera zawory (rozrusznik kręci jakby nie było kompresji) to przyczyna leży w zablokowanym zaworze przelewowym pompy oleju
Jak żart jak to jest fakt o nie domykaniu zaworów przez regulatory hydrauliczne spowodowane za dużym ciśnieniem oleju. A winowajcą tylko zawór przelewowy w pompie.
Czy ktoś dysponuje rynunkiem układu smarowania silnika i pompy oleju do Volvo 850 t5, gdzie jest zawór regulacyjny (cisnienia) pompy. Dziękuje Wiesiek
Jeżeli utrzymywało się ciśnienie na 5 bar, to na tyle jest zawór ustawiony w pompie oleju. 8 bar pokazał manometr przy zimnym oleju, gdzie nie zdążył pewnie zejść z linii ciśnienia. Jeżeli po rozgrzaniu na 600 obr/min będziesz miał 1.5 bara na superolu, to możesz tak zostawić,pod warunkiem że delikatne zwiększanie obrotów silnika zwiększa natychmiast...
Wymienione bylo: pompa, ... , czujnik, zawór w filtrze oleju. A ten, co to zdiagnozował, potrzebę wymiany - to co on mówi na takie pytanie ?
Nigdy nie zalewam pompy przed montażem, natomiast zawsze smaruję zębatki olejem W tych pompach newralgicznym punktem jest zawór przelewowy i tam bym zaglądnął, czy nie został w pozycji otwartej
Trzeba by jeszcze zmierzyć ciśnienie oleju, żeby zobaczyć czy czasami zawór w pompie się nie przycina.
Do przejrzenia zawór w pompie oleju, a najlepiej wymienić pompę na nową. Za duże ciśnienie oleju podstawia popychacze zaworowe.
witam - moze sterownik ma slaba mase ta przy pokrywie zaworow \ one tego tez nie lubia. pozdrawiam. Dodano po 9 witam jeszcze raz -sprawdz jeszcze cisnienie w cylindrach.moze pierscionki zasniedzialy.moze pompa oleju jest otwarta i hydraulika nie otwiera zaworow,lub zatarty zaworek w pompie oleju i trzyma zawory zbyt dlugo otwartei tez brak cisnienia...
U mnie zawór jest mechaniczny. Nie wiem na jakiej zasadzie on działa, podejrzewam że otwiera się gdy ciśnienie na wyjściu ze sprężarki robi się za duże (jak zawór w pompie oleju). Sprężarka z takim zaworem nie pracuje cyklicznie, pomimo posiadania sprzęgła elektromagnetycznego. Jednocześnie nie idą do niej żadne dodatkowe przewody, oprócz tych do sterowania...
Zawór w pompie oleju. Reguluje ciśnieniem.
Chciałem zamknąć temat. Ciśnienie oleju w silniku faktycznie, było za wysokie, jednak nie było aż tak wysokie, jak mi wmawiano, wg serwisu nie mogło też wpłynąć na zatarcie turbosprężarki. W pompie poszedł zawór oleju .. niestety producent nie przewidział wymiany samego zaworu i nie można go nigdzie dostać. Wymieniona pompa i ciśnienie wróciło do normy....
W dalszym ciągu nie widzę żadnej śruby że sprężyną. Chyba że masz na myśli zawór przelewowy.
A co ma ciśnienie, filtr oleju do tego, że mu klepie przez 5 sekund na zimnym? Lepiej byście zapytali, ile to ma przebiegu i jaki olej zalany. Popychacze stukają? Uwierz mi że ma, ale to zależy od obiegu tylko że to już nieważne Teraz zostaje smok i pompa albo wymiana oleju na 10W40 Zawór jest w pompie
Dźwignia w pozycji na wywrot powoduje przekazanie ciśnienia oleju z pompy (zawór w talerzu), przewodem do rozdzielcza, a następnie do końcówki szybko złącza. Drugie szybko-złącze w tym momencie służy jako powrót oleju poprzez rozdzielacz do most. Drugi zawór bezpieczeństwa zabezpiecza cylinder podnośnika przed nadmiernym ciśnieniem. Pozdrawiam, Zbyszek.
jest jeszcze jedna - silnik hydrauliczny i wtedy jest zbiornik oleju, pompa, bywa elektrozawór albo zawór z bimetalem regulujący przepływ oleju przez silnik w zależności od temp wody (silnika) i jak pamiętam previe to chyba właśnie to rozwiązanie jest tam zastosowane
Jeśli grzałka ma być na wypadek awarii pc to wszystko jedno, ale jeśli ma wspomagać to tylko i wyłącznie na wyjściu pc, jeśli bufor ma 50l to wszystko jedno gdzie go dasz jeśli ma być większy musi być na powrocie by magazynował chłodne medium. Nusku nie tak, jakiś stary split w szereg z wymiennikiem i na wymienniku zawory zwrotne by chłodzenie blokowało...
Przez czujnik oleju przedmuchasz tylko kanał idący do klawiatury. Kanał do klawiszy przedmuchasz też wykręcając filtr oleju i dmuchając w środkową dziurę. Aby przedmuchać "na dół" trzeba się dobrać do otworów jaowatych na filtrze olej. zatkać część np kawałkiem gumy i dmuchać. Dodatkowo po spuszczeniu oleju można dmuchnąć w miskę olejową lekko blokując...
Przykręcony jest do pompy oleju.
Zablokowany zawór przelewowy pompy oleju.
Tak, EV3 to elektrozawór nr.3. Przy wymianie sprzęgła sprawdź stan panewki w pompie oleju i możesz wymienić simmering (uszczelniacz konwertera na pompie). Na płycie zaworowej skup się na zaworze lock-up on jest powodem że po zapięciu D lub R autko gaśnie: http://www.sonnax.com/parts/1725
Koledzy ja wymieniałem w swoim c4011 filtr oleju z bąka na puszkowy i tam gdzie idzie przewód olejowy od pompy oleju do magistrali zamiast śruby zastosowałem zawór przelewowy, (tak mi w sklepie powiedziano gdy kupowałem owy zestaw do wymiany z bąka na puszkowy). Czy to o tą śrubę chodzi co tam była że trzeba ją wymienić na taką bez dziury, gdy się zmienia...
Przeprowadzony został remont ztr. wymienione zestawy naprawcze panewki, pod zawór na pompie oleju położona jest podkładka, ponieważ mechanik ocenił, że pompa jest jeszcze dobra zawory dobre, zawór na bąku wymieniony. Ciśnienie na zimnym silniku miało 3bary jednak z biegiem czasy gdy silnik się rozgrzewał spadało stopniowy, aż spadło do 0 ;/ co może...
Niskie ciśnienie to albo pompa padła albo zawór ograniczający ciśnienie albo silnik ma luzy na panewkach. Czasem smok oleju jest zapchany i pompa nie dostaje oleju i nie ma z czego zrobić ciśnienia. Co do kupna innego to jest loteria na pewno nie grałbym silnika z palety która stała pod chmurką bo rdza potrafi zniszczyć dobry silnik.
Tą zaślepką nie powinno nic wyciekać ,wszystkie zaślepki powinny być szczelne. Nie powinno się ich odkręcać,a do regulacji ciśnienia służy zawór przy pompie oleju.
W pierwszej kolejności sprawdź zawór przelewowy pompy oleju jak i samą pompę.
Podepnij manometr w miejsce czujnika i sprawdz ciśnienie.Być może zacięty zawór w pompie oleju.
A czemu taki olej nie lepiej syntetyka zalać? Nie szkoda turbo? Mam nadzieję ze chociaż z pewnego źródła a nie z beczki. Bo jeżeli jakaś podróba to przy takich temperaturach może bardzo gęstnieć i może przycina zawór w pompie przez co ciśnienie rośnie. Swoją drogą ja tez bym pompę oleju podejrzewał a dokładniej zawór zwrotny - chyba tak to się nazywa,...
Olej na pewno nie ma tu nic do rzeczy. Filtr PP nawet gdyby miał 20 lat nie wpływa na spadek ciśnienia. Gorzej z resztą. 28 w filtrze oleju ma zawór przelewowy i całkiem inną pompę oleju, smok i trzy rury. Teraz ciężko powiedzieć jak jest zrobiona przeróbka i jak to wszystko spasowało.
Witam; Wymieniona pompa oleju, profilaktycznie panewki, oringi na smoku, zawór ciśnienia, czujnik. czy może być coś powiązane to z wymianą skrzynki bezpieczników, ponoć się ją programuje do różnych aut,
Pozostaje mechaniczny pomiar ciśnienia oleju wkręć manometr zamiast czujnika ciśnienia oleju jeśli ciśnienie oleju na zimnym silniku znacznie przekracza 5-6 atm. to zacięty zawór w pompie oleju , taki tłoczek ze sprężynką .
witam, ten silnik f20z2 16V ma 0,23-0,28 mm na ssacych, i 0,27-0,32mm na wydechu, podrugie sprawdż ciśnienie oleju powinno byc 3,5 bara przy około 3000rpm, jest w tym silniku jeszcze montowany wałek wyrównujacy napedzany oddzielnym paskiem zebatym mozliwe ze ten hałas on powoduje, trzeba by osłuchać stetoskopem silnik i mozliwe ze coś sie dzieje z napedem...
Jeszcze jedno, jaki duży musi być zbiornik na olej i ile oleju,czy jest wymagany filtr oleju i zawór przeciążeniowy?
Nie chodziło o odłączenie czujnika zmiennych faz tylko o elektrozawór który nimi steruje. Jeżeli jego odłączyłeś i nic to nie daje to problem będzie siedział w zaworze pompy oleju.
Może zawór zwrotny w pompie oleju puszcza.
Witam mam taki problem zapaliła sie kontrolka od oleju - olej w silniku był. Zdjąłem miskę olejową przy pompie wyrwany był zawór nie wiem z jakiego powodu. Założyłem dziś nowa pompę - pompa zalana olejem ale nowa pompa nie podaje nadal oleju. mam zdjety filtr razem z całym mocowaniem i nic nie padaje oleju leci sobie on tak że można przytrzymać palcem...
zawora przelewowy pompa oleju zawora oleju zawora ciśnienie oleju
cewka mildton wzmacniacz 2sd2390 2sb1560 antena smukłość
samsung wf70f5e0w2w tagan opinie
Bezpiecznik klapy bagażnika Opel Corsa benzyna Piktogram chłodzenia w suszarce Electrolux EW8HS259SP