Opis na stronie 5. Niestety po rosyjsku.
Na początek zaślepił bym system EVAP czy zawór nie przepuszcza. Może pojawić się CHECK ENGINE ale jak znaczenie odpalać normalnie to zawór nieszczelny. Najczęściej zasyfiony drobinkami aktywnego węgla . Wtedy wymiana i dla zabezpieczenia nowego zawory filtr paliwa z malucha (taki przezroczysty) tak by drobinki z zasobnika EVAP nie zabiły go za szybko.
Witam, dziś przy czyszczeniu filtrów itp zauważyłem coś dziwnego mianowicie przy wlocie i wylocie z filtra paliwa mam wkręcone identycznie dwa zawory zwrotne, jeden według mnie prawidłowo a drugi myślę że przeciwnie, tylko dlaczego i dlaczego mimo to auto normalnie jeździło? O ile wlot jest dobrze założony to wylot już nie ale tego zaworu nie da się...
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Do sprawdzenia przewód paliwa, membrany gaznika, zawór igiełkowy, filtr paliwa, sitko w gazniku, w świecy możliwe że elektroda sie obsuneła. A przede wszystkim zalej najpierw świerzego paliwa!
Przelewy na wtryskach, zawór zwrotny na listwie, kontrola pompy czy nie ma opilków matelu na zaworze, filtr paliwa itp. Samo podłączenie pod komputer nie naprawi usterki. To prosty układ paliwowy. Cudów nie ma. Gdzieś masz stratę ciśnienia chyba że inny układ jest uszkodzony i komputer odcina paliwo przy 2500 np niewłaściwe ciśnienie doładowania lub...
Sprawdz czy nie masz pozamykanych zaworów na zbiorniku zakręć zawór na filtrze paliwa przy piecu odkręć kieliszek napełnij go paliwem odkręć zawór na filtrze i odblokuj palnik. Taką próbę zrób 2-3 razy palnik powinien zassać paliwo
Witam mam taki problem , Renault Master II 2,5 DCI odpala na wolnych obrotach ładnie chodzi - czasem ma problem z reakcja na gaz . Kiedy ruszam od razu zapalają się kontrollki STOP i check engine mruga i auto gaśnie. Wymieniono wszystkie możliwe czujniki i zawory , filtr paliwa .Komputer błędów nie znajduje . Nie mam już siły do niego co to może być...
Witam problem z odpaleniem pozostał mimo że wymieniłem pompkę paliwa w zbiorniku filtr paliwa ten plastikowy zawór do filtra paliwa przewody i czujnik temperatury wody , jak odłączam wtyczkę czujka temperatury wody to odpala normalnie co może być przyczyną ???? Jak podłączam wtyczkę do czujnika temperatury wody to trzeba chechla.
w hurtowni hydraulicznej tylko raczej cały kompletny zawór z filtrem paliwa dwu scierzkowy, sam klosz wątpliwe
Jak jest z odpalaniem, szybko silnik startuje ? Zobacz w parametrach jak rośnie ciśnienie paliwa po dodaniu gazu. Jakie masz wlane paliwom biodisel ? Zacząłbym od zawór dawki, filtr paliwa.
Witam. Mam problem z autem Ford Transit 2.2 TDCi 115KM 2011 rok o przebiegu 340tys. Auto raz odpala, raz nie. Gdy nie chce odpalić, odłączam zawór regulacji ciśnienia paliwa i odpala, po odpaleniu podłączam kostkę i auto chodzi. Zawór i filtr paliwa zostały wymienione na nowe. Czy miał ktoś może podobny problem z tym autem i zna rozwiązanie tej usterki?
witam, proponuję podjechać do diagnosty. Ja raz na rok robię pełną diagnostykę i nie mam najmniejszych problemów. Jakieś prace mechaniczne przy maluchu może się opłaca wykonać samemu, ale diagnostykę (czyszczenie i kontrola gaźnika, zawory, filtr paliwa, regulacje itp) to nie opłacalne (koszt ok. 80-90 zł), a można sobie tylko jeszscze bardziej rozregulować.
jest to grzałka paliwa uszkadzaja sie pompki na filtrze paliwa
Jeśli wcześniej było ok to może sparciałe węże przy filtrze lub oringi na zaworze w filtrze paliwa. Jest też możliwość że pompa kończy żywot i takie są pierwsze objawy. W ostateczności zamontuj pompę paliwa elektryczną zewnętrzną do gaźnika 0,1-0,2bar.
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Dokładnie co masz na myśli jeśli chodzi o powrót? Zawór na filtrze paliwa?
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Masa piny 36 i 54 oraz obudowa. Zasilanie pin 13 i 35 (ten zasila także zawór filtra par paliwa). Zasilanie cewki pin 3 z przekaźnika podwojnego pin 5 Z przekaźnika podwójnego z pinów 4,5,6,10,13 wychodzi zasilanie na cała elektronikę.
Czyszczenie gaźnika, ale nie przez moczenie w benzynie tylko rozebranie na czynniki pierwsze i udrożnienie dysz. Druga sprawa, filtr powietrza. Sprawdzenie luzów na zaworach. Jaki jest tam gaźnik? Paliwo świeże?
Właśnie założyłem zawór zwrotny za filtrem paliwa na przewodzie doprowadzającym. Oprócz tego wymieniłem zawór na filtrze bo po prostu go ułamałem. Auto znów na holu i teraz będę obserwować czy do wieczora wytrzyma i po powrocie z pracy da się odpalić.
Okazało się, że zawór zwrotny na filtrze paliwa robił nieszczelność i stąd te problemy z odpalaniem. Dziekuję za pomoc.
Witam mam problem z bmw e 46 2.0 disel rozkręca się do 4,5 tysiąca i odcina dymi wtedy strasznie i niema mocy , wymienione zostały : filtr odmy ,wtrysk sterujący zawór EGR ,filtr paliwa , filtr powietrza , i problem nadal występuje ma ktoś pomysł do czego się dobrać?
1. Na rozgrzanym ucieka paliwo do baku - nie trzyma zaworek przed ręczną pompką. 2. Na rozgrzanym - zapowietrza się - pod filtrem paliwa jest zawór ciepło/zimno, lub sama obudowa filtra paliwa ma nieszczelność.
W tym 2 odpuść sobie wiązkę i sterownik a szukaj dlaczego jest za małe. Czujnik FPR, zawór FPR, zasilanie paliwem (pompa wstępna, filtr) i czego nie życzę, też prawdopodobne, sama pompa CR. Czym czytałeś?
Zamieniłem zawór w filtrze paliwa na inny używany z drugiego auta i dokręciłem trzpień w obudowie filtra choć i tak jest lekko ruchomy na boki i ciśnienie po zgaszeniu auta trzyma około 5 czyli ok. Po jeździe próbnej pracuje równo ale moim zdaniem nie ma ducha . Inne auto bez naczepy po wciśnięciu gazu w podłogę na najwyższym biegu wciska w fotel a...
Witam. Nareszcie zakończyłem walkę z busem iveco. Uszkodzony był zawór zwrotny na filtra paliwa. Przepompowywal paliwo do baku z powrotem A na pompę nie dawał prawie nic.po wymianie na nowy bus pali od strzała
wymieniałem zaworek na filtrze paliwa i za chwilę miałem to samo , po zamontowanie elektrozaworu z instalacji gazowej mam święty spokój , zawór pomiędzy filtrem paliwa a zbiornikiem , powód spadania paliwa jest prozaiczny - nieszczelna pompa paliwowa i dostaje się powietrze - uszczelnienie działa prawidłowo przy pracy pompy ( silnika ) i z pompy się...
Przed filtrem.
Cześć, jestem nowy na forum, ale już od jakiegoś czasu mam problem ze swoim Mercedesem GL X164 Bluetec. Problem polega na tym, że na wolnych obrotach po odpaleniu ciśnienie paliwa utrzymuje się na ponad 300 bar, nieważne czy ciepłe, czy zimne, bo zawsze pokazuje podobne wartości. Wchodzi w tryb awaryjny i pokazuje błąd za wysokiego ciśnienia paliwa...
Sprawdz zawór w pokrywie filtra paliwa (filtr ma 3 podłączenia ,2 w pokrywie 1 na dole)
Zamontuj przed pompą paliwa na przewodzie zasilającym. (między filtrem a pompą)
Witam, a więc w skrócie jakieś parę miesięcy temu zaczął mi się dławić i pół silnika poszło do remontu, takie jak łożysko na wale, tłok, szlif cylindra. Przed tym nie chciał wchodzić na obroty powyżej 5tyś. Prędkość to ma może z 30-40 na równej a z górki ile poleci to poleci i wtedy też się obroty powolutku zwiększają. Wszystko jest dobrze założone,...
Panowie..odłączyłem filtr paliwa,wstawiłem zawór zwrotny i od niego bezposrednio do pompy paliwa...autko rano odpaliło na dyk...oringi prawdopodobnie przy obudowie filtra....
Wymień zawór zwrotny paliwa na filtrze. Nie sprawdzałem modelu i rocznika to może być inaczej.
Witam ,zapowietrza sie gdzies układ zasilania paliwem i wiem że temat nie jednokrotnie opisywany i opowiadany na forach, ale już zaczynam siwiec .Wczoraj skończyłem wymianę przelewów z trójnikami z tym że przewód z przelewów nie połączyłem z pompą wtryskową tylko do powrotu przewodu do baku (wstawiłem trójnik), zaś przy pompie przewód od przelewu zaślepiłem...
Nie grzebałeś przy zaworach? Bo jak się bardzo uprzeć, to dałoby się tak pokręcić rozrząd, żeby wydechowy robił za ssący, a ssący za wydechowy. Wtedy masz jakby odwrotny przepływ powietrza, ale to byś musiał taką akrobację odjaniepawlić że szok XD... Generalnie rozbierz gaźnik i zobacz co do czego. nie, przy zaworach nic nie robiłem zobaczę do tego...
zmieniłem zawór zwrotny przy filtrze paliwa. Przez 2 dni problemu nie ma, zobaczymy co będzie dalej. I jaki efekt?
1. Cofające się paliwo. Zamontuj zawór zwrotny przed filtrem paliwa. Paliwo z butelki zaciągał ale najpierw musiał napełnić filtr a nim dotrze ono do pompy to jeszcze trochę czasu minie. 2. Do sprawdzenia zawór od regulacji dynamicznego konta wtrysku ale - to zależy jaki masz typ pompy bo były 3 czy 4 typy pomp wtryskowych w tych silnikach.
u mnie to samo w mondeo mk3 tdci z 2002 roku problem prawdopodobnie z zaworkiem zwrotnym na pompie przynajmniej u mnie schodziło paliwo z pompy , założyłem zawór zwrotny między pompą a filtrem paliwa
Dzisiaj polówka zgasła mi na światłach no ale porównując do tego co było ostatnio to odpalil szybko, za 2 razem odpalil. Delikatnie szarpie na biegu jałowym. Edit: Wymieniłem zawór rozdzielający filtra paliwa i w 99% to on był winowajcą...
Witam Mam problem z ciągnikiem jak w tytule problem polega na tym że auto ma spadek mocy tzn. jest mniej dynamiczne zaczyna szarpać, czasem gaśnie i jest problem by ponownie zapalić wszystko to zaczyna się dziać gdy poziom paliwa zejdzie poniżej 1/3poziomu. Taka sytuacja jest też gdy autko stoi kilka godzin np. po pauzie; nie pali od razu, trzeba kilkanaście...
kolego wymień zawór zwrotny w filtrze paliwa ten plastikowy tu może być przyczyna że paliwo się cofa częsta przyczyna grupy VW.
Mierzłeś ciśnienie manometrem na filtrze? zdemontuj pompę podająca, rozkręć. W Środku są dwa tryby wyjmuj je i zobacz ściany (jak widać ślady na ścianach że tryby się obracają, pompa do wymiany) Sprawdź jeszcze zawór przelewowy Dodano po 3 Uruchom silnik i pozostaw na obrotach 500 obr./min. Odczytaj wartość ciśnienia, najniższa dopuszczalna wartość...
Witam Peugeot 207 16hdi 2008 rok gasnie w trakcie jazdy. Przeważnie przy redukcji biegu, jak opuszczam skrzyżowanie. Walczę od początku roku i po wizytach u trzech elektormechaników zostaly wymienione nastepujace części, bez rezultatu: zawór w pompie wysokiego ciśnienia; wtrysk filtr paliwa zawór na listwie czujnik położenia wału. Nawet komputer miałam...
a czy to może być powodem poniżej, na mój objaw, na który ma wpływ temperatura. - rolka - podciśnienie ale czego - servo hamulca - zawór odpowietrzający filtr paliwa - dogrzewacz płynu chłodniczego w niższych temperaturach, choć nie sądze. - pompa wody odgłos delikatnie się zmienia, gdy dodaje gazu, przy ruszaniu kierownicą nic nie ma musiałeś, zle...
Witam. Samochód vw Bora 1,9 TDI 110KM silnik AHF 1999rok. Powód usterki - cofające się paliwo , ciężko odpalić po dłuższym postoju. Wymieniony filtr paliwa, zawór zwrotny (podgrzewacz) na filtrze paliwa + oringi, wymienione zaciski na skręcane na filtrze , wymienione przewody od filtra do pompy wtryskowej. Po wpięciu do przewodu zasilanie z baku przezroczystego...
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Wymieniłem Zbiornik filtr paliwa z węglem aktywnym wymieniłem zawór odpowietrzania baku i po przejechaniu około 40 km znów błąd P0441co robić? Pomocy
Kolego zawór odprowadzający wodę na podstawie filtrów paliwa Dodano po 39 Prąd zbyt niski
Sprawdz zawory zwrotne paliwa przy podstawie filtra paliwa no i przewody pod kątem przetarć.
a zauważyłem jeszcze jedną rzecz że na ujemnych temperaturach auto odpali i gaśnie po paru sekundach zmieniłem filtr paliwa nowy zawór zwrotny przed filtrem po przepompowaniu go po nie całej minucie znów ciśnienie spada nie wiem hmmm być może pompa paliwa? a jeśli tak jaki jest koszt naprawy?
Szaleńcy. Po co od razu pompa? Kopcenie na czarno to efekt spalania zbyt dużej ilości ON w stosunku do powietrza. Przede wszystkim sprawdz to co nie wymaga dużego nakładu. Drożność filtra powietrza i kolektora, luzy na zaworach profilaktycznie, stan filtra paliwa choć to raczej nie jego wina. A ogólnie to myślę że poleciały ci końcówki i po prostu leją...
Pompkę na ramie zakładałeś oryginał czy zamiennik. Jaki filtr paliwa? A może zawór/czujnik na listwie??
Zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa , pod obudową filtra powietrza. Temat był już opisywany na tym forum , tylko że jeżeli podpowiedz była pomocna to już ciężko to napisać.
To był zawór zwrotny, ktoś go wybebeszył.
Witam kolegów i jednocześnie proszę o sugestie co do usterki w Scani R420. Samochód gwałtownie tj. z dnia na dzień zaczął nierówno chodzić na wolnych obrotach. Z daleka słychać, ze silnik nierówno pracuje, lekko przerywa, ma metaliczny pogłos i kopci na czarno przy przegazówkach i zmianie biegów. Sprawdzane były cewki od kata i dawki wtrysku, zawór...
U mnie w silniku D11 EURO VI najpierw pękł przewód powrotu paliwa z głowicy, i od tego momentu spadło ciśnienie paliwa do poziomu 51 kPa. Wymieniłem: filtry, przewód z zaworami, pompę paliwa, ręczną pompę paliwa. Pomogła zmiana śruby drążonej na powrocie z głowicy na zawór przelewowy 20450468 z odpowietrznikiem M10x1, jak do pomp wtryskowych. Ciśnienie...
W starym 306 miałem taki problem po zatankowaniu ON BIO- mało jeździłem tym autem i syf z dodatków do paliwa osadził się na zaworze w obudowie filtra paliwa i jak twierdzi spec od pomp wtryskowych nie domykał się co było powodem niemożności odpalenia auta. Po zmianie obudowy problem się więcej nie powtórzył.
dlaczego paliwo z filtra się cofa po krótkim postoju zawór zwrotny wymieniony na filtrze paliwa
Witam, Od końca ale na początek to ta kostka od regulatora aż się prosi o wymianę. Najlepsze dla przepływu prądu było by to polutować to Ci się więcej kostka nie spali. Brak oporu to dobry znak a ile volt przy odpalonym tak jak Ci pisałem ? ( Jeśli boisz się pomiaru mów śmiało, nie ma tu co kozaczyć ) Akumulator, jak chcesz to wymień tylko nie bardzo...
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
Jest to zawór filtra węglowego z samochodu.
Zaworek jest w pompie, a jak paliwo ucieka, to załóż dodatkowo zawór zwrotny miedzy filtrem paliwa a pompa. http://fotoo.pl/zdjecia/thumbs/2010-12/6...
Odpali za moment zgaśnie zaeory mogą być do regulacji sprawdz jeszcze paliwo filtr gaźnik czy zalewa ale jak pisałem mogą być zawory do tegulacji. Dodano po 3 Filtr paliwa lub zawory do regulacji zerknji czy ok z paliwem jak oki to zawory lub ewentualnie wyczyść gaźnik ale stawiam na zawory.
MAM PROBLEM Z DXI 480 AUTO ŁADNIE ODPALA PO PRZEJECHANIU ILUS KILOMETRÓ POD CIĘZAREM ZAPALA SIĘ PRZEKREŚLONY WTRYSK I TRACI NA MOCY ,CIŚNIENIE PODCZAS PRACY OK 6 BAR PO ZAPALENIU KOMUNIKATU SPADA NA OK 1,5 BAR SPRAWDZONE ZAWORY KULKOW E W ZBIORNIKACH NOWE FILTRY PALIWA SERWISOWE , NOWA POMPKA PALIWA ,NOWY ZAWÓR PRZELEWOWY I NIC
znam silniki cdi w mercedesie ale chyba comon rain jest taki sam w hdi.ja bym sprawdzil(wymienił)zawór zwrotny na filtrze paliwa albo czojnik cisnienia w rorze
Sprawdź ciśnienie paliwa, od razu zawór regulacji ciśnienia jeśli tam jest. Ale najpierw wymień filtr paliwa.
Z tyłu silnika przewody paliwowe są łączone szybko złączami są to oryginalne fabryczne złącza z zaworami zwrotnymi na obu przewodach może tam jest coś nie szczelne . Mańkowi wyraznie brakuje paliwa. Jakoś nie mogę sobie przypomnieć tego zgrubienia na wysokości filtra paliwa, może jakaś fotka?
Witam, Skoda Octavia I BFQ 1.6 + LPG wylewa się benzyna ze zbiornika korkiem wlewu paliwa, zawór na filtrze z węglem aktywnym działa prawidłowo poza tym po odłączeniu przewodu par paliwa do pochłaniacza problem nie ustał. Który zawór przy wlewie paliwa odpowiada za ten problem ? https://obrazki.elektroda.pl/2485421000_...
Trop niezły, ale jest pompa w baku która ma dobić do jednego bara, a jak jej nie ma to zawór termostatyczny na filtrze paliwa ma je utrzymać po rozpoczęciu tłoczenia przez tandem pompę. Sprawdź ten zaworek na powrocie na filtrze paliwa, nowy boscha chyba 25 zł kosztuje.
Ciśnienie na powrocie filtra powinno być ok.0,7bara. Może być uszkodzony zawór regulacji niskiego ciśnienia a filtr paliwa jest dobry?
Oring na filtrze paliwa i nowe oringii na zaworze drv listwy CR na początku.
Najlepiej wyjąć zawór zwrotny w filtrze paliwa i POWOLI wlewać ropę do filtra aż do momentu gdy przestanie ubywać - zamontować zawór - próbować odpalić i ewentualnie powtórzyć. Pragnę zwrócić uwagę za przedmówcą by było to paliwo świeże : paliwa z dodatkami "eko" po półrocznym przechowywaniu nadają się tylko na opał. A nie wiemy czym nas częstują na...
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Najbardziej prawdopodobnym wyciekiem jest pompa wtryskowa. Instalacje między filtrem a zbiornikiem są mniej prawdopodobne. Przewód powrotny z pompy wtryskowej powinien zostać odłączony i zamknięty. Przewody na zaworze podgrzewania paliwa i przewód zasilający filtr przed filtrem ze zbiornika powinny zostać zamknięte. Ciśnienie musi zostać wytworzone...
Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
Witam radze wyregulować zawory luzem 0,05 mm i sprawdzić wężyk podciśnieniowy przy kraniku paliwa u mnie pomogły zawory.
Prawdopodobnie niedrożny przewód paliwowy do zbiornika paliwa ,podczas pompowania pompką zamiast wytworzyć ciśnienie ,w zapchanym przewodzie wytwarzasz podciśnienie , dlatego taki efekt z pompką, Ja osobiście obstawiam zatkany smok paliwa ,albo zawór w przelotce na ramie do filtra paliwa.
Pod prawym błotnikiem. Zawór zespolony z filtrem - dość drogi gips.
Witam kolegów mam problem z błędem P0443 (zawór par paliwa w filtrze węglowym) był spalony zawór wymieniłem na nowy kable sprawdzone te od sterownika i te od skrzynki bezpieczników są sprawne, sterownik podrzucony drugi i błąd nadal widnieje gdzie szukać przyczyn z góry dzięki za podpowiedzi.
Witam Muszę długo kręcić rozrusznikiem by zaciągnął paliwo. Gdy podłącze na krótko z kanistra odpala od "strzała". Proszę o informację na którym wężyku przy filtrze paliwa zamontować zawór zwrotny by nie cofało się paliwo?. Na wężyku doprowadzającym paliwo do filtra, czy na powrotnym?. http://obrazki.elektroda.pl/7355344900_1...
Witam, dzięki wszystkim za udział i chęć pomocy. Już dawno poradziłem sobie z problemem, niestety dopiero teraz pisze jak. Jak się okazało zawór zwrotny jaki kupiłem był felerny. Tania podróbka która sprawiła mi wiele problemów. Zawór przepuszczał powietrze, paliwo z wężyka cofało się do baku. Po dłuższym postoju (noc), silnik nie odpalał. Wymieniłem...
Skoro dymi na biało to szukaj nieszczelności w układzie paliwowym, możesz też zamontować przed lub za filtrem paliwa zawór zwrotny i na pewno zobaczysz poprawę.
Podobny temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Sprawdź cały układ filtra węglowego i zawór recyrkulacji par paliwa odprowadzanych ze zbiornika.
A nawet nie wiem,jaka to pompa,ale sprawdze jutro. A filtr mam z Harta niestety :/ Dzisiaj założyłem zawór zwrotny między bakiem, a filtrem paliwa. Samochód pali lepiej i nie dusi się. Czy pompy wtryskowe w Renault miały swoje zawory zwrotne,czy nie?
Witam. Mnie też interesuje finał tej zabawy. Mam obecnie problem podobny. Raz odpala za pierwszym a innym razem za czwartym razem. Zmieniony wałkowany filtr paliwa zawór scv kupiony który nie chciał wcale działać ( tylko odpalał na nim na chwilę podczas kręcenia rozrusznikiem) I nic
To że pompa paliwa coś podaje to nie znaczy, że działa prawidłowo. Ciśnienie na listwie paliwowej winno wynosić w stosunku do ciśnienia w kolektorze ssącym około 3 bary. Podłącz manometr i sprawdź działanie zaworu regulacji ciśnienia paliwa (korektor sterowany podciśnieniem z kolektora). Jeżeli na pracującym silniku wtryśniesz odrobinę paliwa do kolektora...
1.Zatkany filtr paliwa- no ale to zbyt trywialne 2-zawór turbo LDA- zatarł się kołeczek w poz min dawki Komp nic nie wyłapie szkoda zachodu Pozdro
Nie ma czegoś takiego jak błąd listwy wtryskowej. Błąd z dużą dozą prawdopodobieństwa informuje Cię o niskim ciśnieniu. Masz układ wtryskowy Delphi jak mniemam, a ten jest okrutnie awaryjny w połączeniu z naszym paliwem. Jeżeli wtryskiwaczy jesteś pewien (a po oględzinach na kompie i przelewach nie wiesz nic o stanie rozpylaczy) , to do sprawdzenia...
Wymieniłem filtr paliwa wraz z uszczelką, nie pomogło :( Zainstalowałem zawór zwrotny między pompą wtryskową a filtrem, też nie pomogło :(.
Renault Trafic 2010 2.0DCI 115 Silnik nie odpala, kręcę go przez kilka sekund, wtedy odpala dosłownie na 3 sekundy i gaśnie, i tak za każdym razem.... Komputer był podłączany kilka razy (chińskie Delphi DS150), ale nie pokazuje żadnego błędu poza niestałym błędem airbag. Nowa chłodnica EGR, zawór EGR wyczyszczony, Filtr paliwa zmieniony, odpowietrzony,...
jaka może być przyczyna, że traci na mocy? -Turbo -Podciśnienie -Zawór n75 -Przepływomierz -Filtr paliwa -Nieszczelny dolot -Problem z EGR lub jego sterowanie -Problem z pompa paliwową. Bez diagnozy można tak wymieniać.....
filtr powietrza wymieniłem, paliwa zawór egr podmieniłem i nic mułowaty jest, turbine mechanik nawet podkręcił
Zawór iglicowy nie domyka się w gniazdku
Dzięki, spróbuję podmienić czujnik na próbę, bo dolot już uszczelniony i wężyki podciśnienia też wymienione. Nawet wypinałem z instalacji podciśnienia zawór sterowania filtrem par paliwa. Nie sprawdziłem tylko przewodu do serwa. Sprawdzę i dam znac czy pomogło
Pierwsza sprawa to filtr paliwa,druga to zawór recyrkulacji spalin(EGR).
tylko do momentu aż wyciągnie paliwo z filtra . Nie pobiera paliwa ze zbiornika , przewody drożne. Dlaczego nie pobiera paliwa ? zakręcony zawór na filtrze, zapchany filtr lub nieszczelność przez którą bierze lewe powietrze. Czerwony przycisk to reset sterownika palnika, zaświeca się np w przypadku nieudanego zapłanu lub zgaśnięcia podczas pracy. Nie...
Dam mu jeszcze trochę czasu zobaczę jak się zachowa. Mam na przewodzie ze zbiornika zawór zwrotny zamontowany przed filtrem paliwa- zamontuje go teraz na przewód powrotu do zbiornika paliwa z filtra, a co mi szkodzi.
Witam, mam problem z Kia Cee'd 1,4 benzyna, 90 km, z LPG, 2012. Auto gaśnie zaraz po odpaleniu, dopiero za 4 razem odpala, jeśli wciśnie gaz, to odpali za pierwszym razem. Po odpaleniu wolne obroty falują trochę, ale ogólnie ok. Dzieje się tak po kilku godzinnym postoju. Wymieniłem już pompkę i filtr paliwa, zawór ciśnienia paliwa i odpowietrzenia baku...
filtr paliwo zawora zwrotny nissan zawora paliwo zawora ciśnienie paliwo
naprawa elektronik przemysłowy gorenje bezpiecznik zamek klapa octavia
blokada operator pralka głośno wiruje
Jak wpisać współrzędne w Google Maps? Brak sygnału w telewizorze Sharp po użyciu pilota