Opis na stronie 5. Niestety po rosyjsku.
Witam, dziś przy czyszczeniu filtrów itp zauważyłem coś dziwnego mianowicie przy wlocie i wylocie z filtra paliwa mam wkręcone identycznie dwa zawory zwrotne, jeden według mnie prawidłowo a drugi myślę że przeciwnie, tylko dlaczego i dlaczego mimo to auto normalnie jeździło? O ile wlot jest dobrze założony to wylot już nie ale tego zaworu nie da się...
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Na początek zaślepił bym system EVAP czy zawór nie przepuszcza. Może pojawić się CHECK ENGINE ale jak znaczenie odpalać normalnie to zawór nieszczelny. Najczęściej zasyfiony drobinkami aktywnego węgla . Wtedy wymiana i dla zabezpieczenia nowego zawory filtr paliwa z malucha (taki przezroczysty) tak by drobinki z zasobnika EVAP nie zabiły go za szybko.
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
Czyszczenie gaźnika, ale nie przez moczenie w benzynie tylko rozebranie na czynniki pierwsze i udrożnienie dysz. Druga sprawa, filtr powietrza. Sprawdzenie luzów na zaworach. Jaki jest tam gaźnik? Paliwo świeże?
To był zawór zwrotny, ktoś go wybebeszył.
W tym 2 odpuść sobie wiązkę i sterownik a szukaj dlaczego jest za małe. Czujnik FPR, zawór FPR, zasilanie paliwem (pompa wstępna, filtr) i czego nie życzę, też prawdopodobne, sama pompa CR. Czym czytałeś?
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Zawór iglicowy nie domyka się w gniazdku
Wymieniłem Zbiornik filtr paliwa z węglem aktywnym wymieniłem zawór odpowietrzania baku i po przejechaniu około 40 km znów błąd P0441co robić? Pomocy
Z tyłu silnika przewody paliwowe są łączone szybko złączami są to oryginalne fabryczne złącza z zaworami zwrotnymi na obu przewodach może tam jest coś nie szczelne . Mańkowi wyraznie brakuje paliwa. Jakoś nie mogę sobie przypomnieć tego zgrubienia na wysokości filtra paliwa, może jakaś fotka?
Tylko że często zawór EVAP (tak to zawór N80) uszkadza się od drobinek węgla aktywnego które to wydostają się ze zbiornika systemu EVAP i sama wymiana zaworu jest rozwiązaniem na krótką metę bo zaraz te drobinki blokują nowy zawór . Rozwiązania są dwa wymiana zasobnika EVAP przewodów i zawory lub zastosowanie filtra przed zaworem EVAP tak by zatrzymać...
w hurtowni hydraulicznej tylko raczej cały kompletny zawór z filtrem paliwa dwu scierzkowy, sam klosz wątpliwe
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Sprawdz czy nie masz pozamykanych zaworów na zbiorniku zakręć zawór na filtrze paliwa przy piecu odkręć kieliszek napełnij go paliwem odkręć zawór na filtrze i odblokuj palnik. Taką próbę zrób 2-3 razy palnik powinien zassać paliwo
Do sprawdzenia przewód paliwa, membrany gaznika, zawór igiełkowy, filtr paliwa, sitko w gazniku, w świecy możliwe że elektroda sie obsuneła. A przede wszystkim zalej najpierw świerzego paliwa!
Wyczyść zawór EGR i klapki w kolektorze ssącym.
1.Zatkany filtr paliwa- no ale to zbyt trywialne 2-zawór turbo LDA- zatarł się kołeczek w poz min dawki Komp nic nie wyłapie szkoda zachodu Pozdro
Jak 3 kable to immo trzyma.Zmień ten zawór na zawór ze śrubką M5 taki zwykły bez immo.
Jak jest z odpalaniem, szybko silnik startuje ? Zobacz w parametrach jak rośnie ciśnienie paliwa po dodaniu gazu. Jakie masz wlane paliwom biodisel ? Zacząłbym od zawór dawki, filtr paliwa.
Witam problem z odpaleniem pozostał mimo że wymieniłem pompkę paliwa w zbiorniku filtr paliwa ten plastikowy zawór do filtra paliwa przewody i czujnik temperatury wody , jak odłączam wtyczkę czujka temperatury wody to odpala normalnie co może być przyczyną ???? Jak podłączam wtyczkę do czujnika temperatury wody to trzeba chechla.
Witam. Mam problem z autem Ford Transit 2.2 TDCi 115KM 2011 rok o przebiegu 340tys. Auto raz odpala, raz nie. Gdy nie chce odpalić, odłączam zawór regulacji ciśnienia paliwa i odpala, po odpaleniu podłączam kostkę i auto chodzi. Zawór i filtr paliwa zostały wymienione na nowe. Czy miał ktoś może podobny problem z tym autem i zna rozwiązanie tej usterki?
Przelewy na wtryskach, zawór zwrotny na listwie, kontrola pompy czy nie ma opilków matelu na zaworze, filtr paliwa itp. Samo podłączenie pod komputer nie naprawi usterki. To prosty układ paliwowy. Cudów nie ma. Gdzieś masz stratę ciśnienia chyba że inny układ jest uszkodzony i komputer odcina paliwo przy 2500 np niewłaściwe ciśnienie doładowania lub...
cofa się do filtra A sprawdzałeś zawór zwrotny
jest to grzałka paliwa uszkadzaja sie pompki na filtrze paliwa
Sprawdź filtr paliwa czy nie jest wadliwy bo zdarzały się źle wytłoczone właśnie gdzie jest w ciskany ten zawór zwrotny, a ten zawór też pewnie jakiś zamiennik?. A z tego powodu możesz mieć błędy od wtrysków i turbo nie będzie będzie pompować właśnie z braku paliwa bo nie będzie odpowiedniego ciśnienia spalin. Ja bym sprawdził czy ten otwór nie jest...
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Dławienie się na benzynie może oznaczać zapchany filtr paliwa i/lub umierającą pompę paliwa. Szybciej bym obstawiał filtr. Również może być nieszczelny zawór na butli bądź na parowniku. Jak chcesz sprawdzić to zakręć butlę i zobacz efekty. Odnośnie gazu, warto byłoby filtry w nim zmienić, i zobaczyć jak będzie się zachowywał. Problemem mogą być również...
Pod prawym błotnikiem. Zawór zespolony z filtrem - dość drogi gips.
Właśnie założyłem zawór zwrotny za filtrem paliwa na przewodzie doprowadzającym. Oprócz tego wymieniłem zawór na filtrze bo po prostu go ułamałem. Auto znów na holu i teraz będę obserwować czy do wieczora wytrzyma i po powrocie z pracy da się odpalić.
Witam ,zapowietrza sie gdzies układ zasilania paliwem i wiem że temat nie jednokrotnie opisywany i opowiadany na forach, ale już zaczynam siwiec .Wczoraj skończyłem wymianę przelewów z trójnikami z tym że przewód z przelewów nie połączyłem z pompą wtryskową tylko do powrotu przewodu do baku (wstawiłem trójnik), zaś przy pompie przewód od przelewu zaślepiłem...
Jeśli wcześniej było ok to może sparciałe węże przy filtrze lub oringi na zaworze w filtrze paliwa. Jest też możliwość że pompa kończy żywot i takie są pierwsze objawy. W ostateczności zamontuj pompę paliwa elektryczną zewnętrzną do gaźnika 0,1-0,2bar.
Przed filtrem.
Zamieniłem zawór w filtrze paliwa na inny używany z drugiego auta i dokręciłem trzpień w obudowie filtra choć i tak jest lekko ruchomy na boki i ciśnienie po zgaszeniu auta trzyma około 5 czyli ok. Po jeździe próbnej pracuje równo ale moim zdaniem nie ma ducha . Inne auto bez naczepy po wciśnięciu gazu w podłogę na najwyższym biegu wciska w fotel a...
Zamontuj przed pompą paliwa na przewodzie zasilającym. (między filtrem a pompą)
mozesz powiedziec o jaki zawór dokladnie chodzi? ten w podstawie filtra paliwa? mam ten sam problem ze auto gaśnie Dodano po 2 (at)djdark93
Witam mam taki problem , Renault Master II 2,5 DCI odpala na wolnych obrotach ładnie chodzi - czasem ma problem z reakcja na gaz . Kiedy ruszam od razu zapalają się kontrollki STOP i check engine mruga i auto gaśnie. Wymieniono wszystkie możliwe czujniki i zawory , filtr paliwa .Komputer błędów nie znajduje . Nie mam już siły do niego co to może być...
Witam, tak jak w temacie, czy filtr paliwa o gradacji 1 mikron lub 0,5 zabezpieczy układ wtryskowy common rail 2 generacji przez zanieczyszczonym wschodnim paliwem?
Nie grzebałeś przy zaworach? Bo jak się bardzo uprzeć, to dałoby się tak pokręcić rozrząd, żeby wydechowy robił za ssący, a ssący za wydechowy. Wtedy masz jakby odwrotny przepływ powietrza, ale to byś musiał taką akrobację odjaniepawlić że szok XD... Generalnie rozbierz gaźnik i zobacz co do czego. nie, przy zaworach nic nie robiłem zobaczę do tego...
Panowie..odłączyłem filtr paliwa,wstawiłem zawór zwrotny i od niego bezposrednio do pompy paliwa...autko rano odpaliło na dyk...oringi prawdopodobnie przy obudowie filtra....
A więc zawór zwrotny jest w obudowie filtra paliwa, jak i w gruszce, więc paliwo się nie cofa. Wszystkie złączki dodatkowo skręcone opaskami, O-ringi sprawdzone są OK. W HDi, w układzie Siemens, brak elektrycznej pompki paliwa. Podpięte paliwo bez obudowy filtra i brak bąbelków, więc dałem nowy filtr metalowy i bąbelki zniknęły całkiem. Jedyne, co zostało,...
Ten ostatni, to czerwony zawór (odcinający paliwo) Jeśli masz jakieś zapasowe części, to dołóż drugą krzywa blaszke sprężystą, bo błąd wskazuje na nieprawidłowe gaszenie motoru.(brak spadku ciśnienia) Może też to być wadliwy czujnik ciśnienia dawki paliwa, ale najpierw- zawór. Serwis zaczyna od wymiany. 12801 za niskie napięcie baterii- pewno z czasów...
Oring na filtrze paliwa i nowe oringii na zaworze drv listwy CR na początku.
1. Na rozgrzanym ucieka paliwo do baku - nie trzyma zaworek przed ręczną pompką. 2. Na rozgrzanym - zapowietrza się - pod filtrem paliwa jest zawór ciepło/zimno, lub sama obudowa filtra paliwa ma nieszczelność.
Okazało się, że zawór zwrotny na filtrze paliwa robił nieszczelność i stąd te problemy z odpalaniem. Dziekuję za pomoc.
Dokładnie co masz na myśli jeśli chodzi o powrót? Zawór na filtrze paliwa?
Masa piny 36 i 54 oraz obudowa. Zasilanie pin 13 i 35 (ten zasila także zawór filtra par paliwa). Zasilanie cewki pin 3 z przekaźnika podwojnego pin 5 Z przekaźnika podwójnego z pinów 4,5,6,10,13 wychodzi zasilanie na cała elektronikę.
u mnie to samo w mondeo mk3 tdci z 2002 roku problem prawdopodobnie z zaworkiem zwrotnym na pompie przynajmniej u mnie schodziło paliwo z pompy , założyłem zawór zwrotny między pompą a filtrem paliwa
Zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa , pod obudową filtra powietrza. Temat był już opisywany na tym forum , tylko że jeżeli podpowiedz była pomocna to już ciężko to napisać.
filtr paliwo zawora zwrotny zawora filtr nissan zawora paliwo
tuning wzmacniacza samochodowego czyszczenie nastawnika danfos profibus
inwerter embraco inwerter embraco
Diesel zamiast benzyny w baku – co zrobić? Objawy, skutki, procedura naprawy Wyprowadzenia nóżek triaka JMT C3005A w obudowie TO-220