Golf 4 problem z odpaleniem, gaśnięcie podczas jazdy. Witam, mam problem z golfikiem 1.9tdi 101km/74kw. Autko po dłuższym postoju pali na dotyk, ale praktycznie od razu gaśnie. I muszę go kręcić tak, jakby nie miał paliwa i musiał je dopompować. Autko czasem potrafiło zgasnąć podczas jazdy, gdy je wysprzęgliłem i obroty spadły. Czasem po odpaleniu przez...
Skoro dymi na biało to szukaj nieszczelności w układzie paliwowym, możesz też zamontować przed lub za filtrem paliwa zawór zwrotny i na pewno zobaczysz poprawę.
Witam ,zapowietrza sie gdzies układ zasilania paliwem i wiem że temat nie jednokrotnie opisywany i opowiadany na forach, ale już zaczynam siwiec .Wczoraj skończyłem wymianę przelewów z trójnikami z tym że przewód z przelewów nie połączyłem z pompą wtryskową tylko do powrotu przewodu do baku (wstawiłem trójnik), zaś przy pompie przewód od przelewu zaślepiłem...
Opis na stronie 5. Niestety po rosyjsku.
Panowie..odłączyłem filtr paliwa,wstawiłem zawór zwrotny i od niego bezposrednio do pompy paliwa...autko rano odpaliło na dyk...oringi prawdopodobnie przy obudowie filtra....
Witam. Samochód vw Bora 1,9 TDI 110KM silnik AHF 1999rok. Powód usterki - cofające się paliwo , ciężko odpalić po dłuższym postoju. Wymieniony filtr paliwa, zawór zwrotny (podgrzewacz) na filtrze paliwa + oringi, wymienione zaciski na skręcane na filtrze , wymienione przewody od filtra do pompy wtryskowej. Po wpięciu do przewodu zasilanie z baku przezroczystego...
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
a zauważyłem jeszcze jedną rzecz że na ujemnych temperaturach auto odpali i gaśnie po paru sekundach zmieniłem filtr paliwa nowy zawór zwrotny przed filtrem po przepompowaniu go po nie całej minucie znów ciśnienie spada nie wiem hmmm być może pompa paliwa? a jeśli tak jaki jest koszt naprawy?
Coś znalazłem, mianowicie przewody są całe, tylko rano w wężyku do pompy jest powietrze nie paliwo, dlatego nie widziałem powietrza, ale dzisiaj rano kolega zakręcił i faktycznie widać, jutro wymienię filtr paliwa, czy zawór zwrotny powinien być na filtrze czy w pompie, bo tej jeszcze nie rozbierałem.
Witam, dziś przy czyszczeniu filtrów itp zauważyłem coś dziwnego mianowicie przy wlocie i wylocie z filtra paliwa mam wkręcone identycznie dwa zawory zwrotne, jeden według mnie prawidłowo a drugi myślę że przeciwnie, tylko dlaczego i dlaczego mimo to auto normalnie jeździło? O ile wlot jest dobrze założony to wylot już nie ale tego zaworu nie da się...
Od niedawna posiadam lupo 1,2 tdi gdy zimny ciężko odpala z 5 sek trzeba kręcić, trochę kopci i nierówno pracuje. Wymieniłem: filtr paliwa, zawór zwrotny, filtr powietrza, czujnik temp. płynu, oraz komplet świec żarowych. Kąt synchronizacji ustawiony na 0 Podłączając komputer dawka paliwa 1 cylinder - 1,15 mg/str 2 cylinder - 1,25 mg/str 3 cylinder...
Witam Muszę długo kręcić rozrusznikiem by zaciągnął paliwo. Gdy podłącze na krótko z kanistra odpala od "strzała". Proszę o informację na którym wężyku przy filtrze paliwa zamontować zawór zwrotny by nie cofało się paliwo?. Na wężyku doprowadzającym paliwo do filtra, czy na powrotnym?. http://obrazki.elektroda.pl/7355344900_1...
Zamontuj przed pompą paliwa na przewodzie zasilającym. (między filtrem a pompą)
jest to grzałka paliwa uszkadzaja sie pompki na filtrze paliwa
Przed filtrem.
Sharan 1.9 TDI rocznik 2005. Pozostawiony na równym terenie odpala. Pozostawiony na pochyłym terenie nie odpala. Wymieniłem filtr paliwa i zawór zwrotny, dalej to samo. Dzisiaj znowu na pochyłym terenie nie chciał odpalić, przepchnęliśmy na równy teren, dalej nie odpalił. Ściągnąłem z filtra paliwa przewód wylotowy, rozrusznikiem kilka obrotów, sprawdziłem...
Wyczerpałem już wszystkie możliwości , wymieniłem filtr paliwa , wstawiłem zawór zwrotny na przewodzie zasilajacym listwę wtryskową i dalej to samo w listwie rano brak paliwa i ciśnienia jedyna mozliwość jaka mi przychodzi do głowy to to że wtryskiwacze nie trzymają i powolutku puszczają paliwo czy to możliwe? Jak sprawdzić wtryski czy trzymaja? No...
nie mogę odpalić golfa, rozrusznik kręci wspaniale ale silnik nie chce zapalić... silnik tak jakby nie dostawał paliwa... wstawiłem samochód do cieplutkiego garażu bo myslalem ze gdzieś paliwo przyłapało- zero efektu. Dodam że filtr paliwa nowy, zawór zwrotny założony?? ludzie pomórzcie bo juz nie mam zdrowia na ten samochód...
Witam, mam octawie 1,9 TDI 90KM. od jakiegoś czasu mam problem z układem paliwowym. Mianowice zapowietrza się. Wymieniłem filtr paliwa oraz zawór zwrotny. Na zaworze zwrotnym były nowe uszczelki. Jak auto postoi to trzeba nim długo ktęcić zanim odpali. Niestety nie zawsze jest to możliwe, wtedy kręcąc rozrusznikiem popuszczm śruby z zaworów i pokolei...
Wymieniłem filtr paliwa wraz z uszczelką, nie pomogło :( Zainstalowałem zawór zwrotny między pompą wtryskową a filtrem, też nie pomogło :(.
u mnie to samo w mondeo mk3 tdci z 2002 roku problem prawdopodobnie z zaworkiem zwrotnym na pompie przynajmniej u mnie schodziło paliwo z pompy , założyłem zawór zwrotny między pompą a filtrem paliwa
Witam, mam problem z autem. Ostatnio zaczęło mu się ciężko palić na zimnym. Sprawdziłem AKUMULATOR, który akurat był do wymiany. Problem nadal występował, więc wymieniłem FILTR PALIWA oraz wstawiłem ZAWÓR ZWROTNY. Problem nadal istnieje. Wymieniłem KOSTKĘ STACYJKI, ale dalej to samo. Zauważyłem również, że nie ma kontrolki grzania ŚWIEC, ale gdy odłączę...
Z tyłu silnika przewody paliwowe są łączone szybko złączami są to oryginalne fabryczne złącza z zaworami zwrotnymi na obu przewodach może tam jest coś nie szczelne . Mańkowi wyraznie brakuje paliwa. Jakoś nie mogę sobie przypomnieć tego zgrubienia na wysokości filtra paliwa, może jakaś fotka?
witam, przestudiowałem już chyba wszystko co było na ten temat i nic... Problem polega na tym, że po dłuższym postoju auto zapali, po 3 sekundach gasnie i trzeba krecic okolo 30-60 sekund zeby zapalił - pozostawia za soba wtedy kłeby dymu. Wymieniłem już zawór EGR (bo przeciekał), czujnik temperatury wody na termostacie, wszystkie przewody paliwowe,...
Może coś z pompą paliwa ,spróbuj odpalić na plaku (prysnąć w kolektor dolotowy) jeżeli odpali bez problemu to znaczy że układ paliwowy jest do przejrzenia. Pompa paliwa, filtr paliwa, przewody paliwowe, zawór zwrotny
Montuj zawór tylko go schowaj dobrze ,miedzy zaworem a zbiornikiem załóż filtr paliwa , no i oczywiście zawór zwrotny na powrocie.Im więcej zabezpieczeń tym lepiej.Trzeba maksymalnie utrudnić życie złodziejowi. Powodzenia w montażu !!!!!!!
Witam, przez około 2 tygodnie miałem problem z odpalaniem auta tzn. palił za 2-3 razem, teraz nie odpala w ogóle. Wymieniłem filtr paliwa, założyłem zawór zwrotny, pomogło na 3 dni. Przez kolejne 2 odpalałem na plaka. Po diagnostyce wyszło że uszkodzony jest sterownik pompy i dziurawy wąż od turbiny. Wymieniłem i pomogło na 1 dzień. Teraz auto stoi...
fuel feed pressure Mechanical fault Ciśnienie dostarczania paliwa. Do sprawdzenia filtry paliwa , smoki w zbiornikach , zawory zwrotne w pompie podającej i zawór przelewowy.
Ja miałem podobne jazdy przy "lewym" powietrzu w paliwie, brało się ze złego filtra paliwa ( Filtron, bleee...) zawór zwrotny w pompie raczej odpada, bo w ogóle to by zaskoczył po jakimś czasie....
Witam :) Sprawa wygląda według mnie tak: wcześniej (przed wymiana pompy) samochód odpalał od pierwszego strzała czyli pompa musiała podać paliwa podczas przekręcania kluczyka lub był zamontowany w jakimś elemencie zawór zwrotny. A teraz po całonocnym postoju trzeba go pochechłać zanim zapali. Może z innej beczki czy zamienniki nie mają jakiegoś zaworu...
A nawet nie wiem,jaka to pompa,ale sprawdze jutro. A filtr mam z Harta niestety :/ Dzisiaj założyłem zawór zwrotny między bakiem, a filtrem paliwa. Samochód pali lepiej i nie dusi się. Czy pompy wtryskowe w Renault miały swoje zawory zwrotne,czy nie?
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
To był zawór zwrotny, ktoś go wybebeszył.
Jeśli chodzi o ten zaworek wkładany w filtr na spinkę to nie jest zawór zwrotny tylko zawór służący do ogrzewania paliwa, czyli jak zimno ciepłe paliwo wracające z pompy trafia do filtra jak ciepło wraca do baku żeby się schłodzić. Dołóż zwykły zawór zwrotny na zasilaniu.
1. Cofające się paliwo. Zamontuj zawór zwrotny przed filtrem paliwa. Paliwo z butelki zaciągał ale najpierw musiał napełnić filtr a nim dotrze ono do pompy to jeszcze trochę czasu minie. 2. Do sprawdzenia zawór od regulacji dynamicznego konta wtrysku ale - to zależy jaki masz typ pompy bo były 3 czy 4 typy pomp wtryskowych w tych silnikach.
dlaczego paliwo z filtra się cofa po krótkim postoju zawór zwrotny wymieniony na filtrze paliwa
Mam citroena c3 1.4 HDI i chciałbym się dowiedzieć gdzie znajduje się zawór zwrotny, ponieważ cofa się paliwo z filtra do zbiornika. Z góry dziękuję za jakiekolwiek informacje.
Okazało się, że zawór zwrotny na filtrze paliwa robił nieszczelność i stąd te problemy z odpalaniem. Dziekuję za pomoc.
Właśnie założyłem zawór zwrotny za filtrem paliwa na przewodzie doprowadzającym. Oprócz tego wymieniłem zawór na filtrze bo po prostu go ułamałem. Auto znów na holu i teraz będę obserwować czy do wieczora wytrzyma i po powrocie z pracy da się odpalić.
Tak pierwsze sprawdź ciśnienie paliwa, zatkany filtr, nie trzyma zawór zwrotny, słaba membrana w pompie Wypnij wężyk przy gaźniku i sprawdź jak pompa pompuje i czy paliwo trzyma się w wężyku.
Wymień zawór zwrotny paliwa na filtrze. Nie sprawdzałem modelu i rocznika to może być inaczej.
Witam. Mam Vectrę z 2000r silnik 2.0 DTH i od ponad miesiąca mi się zapowietrza. Z dnia na dzień da radę go odpalić, czasem nawet nie ma śladu problemu ale zazwyczaj trzeba trochę dłużej zakręcić. Jak postoi tydzień to są już poważne problemy z odpaleniem. Przez ostatni miesiąc prawie co dziennie szukam w internecie porad, rozmawiałem też z kilkoma...
Witam, posiadam taki model kosy spalinowej. Ze starości skruszał grzybek pompki paliwa i wszystkie wężyki paliwowe. Pompkę kupiłem i wężyki też, ale mam problem z poskładaniem tego do kupy. Mam filtr paliwa i zawór zwrotny, w zbiorniku paliwa są dwa otwory i z gaźnika wychodzą dwa króćce. Jeden jest od pompki paliwa i tłoczy powietrze do zbiornika żeby...
Do sprawdzenia przelewy, trójniki, trawersy, filtr paliwa, smok w baku oraz zawór zwrotny w pompie paliwa.
Witam. Nareszcie zakończyłem walkę z busem iveco. Uszkodzony był zawór zwrotny na filtra paliwa. Przepompowywal paliwo do baku z powrotem A na pompę nie dawał prawie nic.po wymianie na nowy bus pali od strzała
Przyczyną może być drobna nieszczelność, na tyle mała że dla oleju opałowego nie będzie wycieku, natomiast przy dużych oporach linii ssawnej przez tą nieszczelność będzie ssane powietrze. Z przed paru dni: podobny przypadek, gdzie na krótkiej linii paliwowej waqometr pokazywał duże podciśnienie i w przezierniku filtra szybko ubywało paliwa. Przyczyną...
Witam po długiej przerwie... Problem nadal istnieje lecz mam już bardziej sprecyzowany kierunek błędu. Zapowietrzenie mimo wszystko wynika gdzieś z baku..., dziwne bo gdy stosowałem zaworki przy filtrze na próbę to nic nie wykazały... Auto odpala bez problemu kiedy nie ma korka wlewu, wychodzi na to, że paliwo się cofa. Przeglądając schematy natrafiłem,...
Sprawdz zawory zwrotne paliwa przy podstawie filtra paliwa no i przewody pod kątem przetarć.
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
zmieniłem zawór zwrotny przy filtrze paliwa. Przez 2 dni problemu nie ma, zobaczymy co będzie dalej. I jaki efekt?
Zaworek jest w pompie, a jak paliwo ucieka, to załóż dodatkowo zawór zwrotny miedzy filtrem paliwa a pompa. http://fotoo.pl/zdjecia/thumbs/2010-12/6...
Witam serdecznie Mam taki dziwny przypadek ze swoją Zafirą 2.0 DTL - mianowicie jak jest paliwa więcej niż 1/2 baku to odpala bez problemu. Ostatnio auto stało 5 dni na płaskim i odpaliło z pół obrotu... przez kolejne 3 dni też, aż do momentu jak wskazówka paliwa spadła poniżej połowy. Wtedy auto nie odpaliło. Odpaliłem je na plaka i pojechałem zatankować...
Mam ciekawostkę w swoim samochodzie. Zakupiłem niedawno taki pojazd i na gazie jest wszystko super, ale na benzynie gdy dodam gwałtownie gazu to silnik najpierw się muli na wolnych obrotach, co trwa ok 1-2 sekundy, a dopiero po tym czasie przyspiesza, ale też bez rewelacji, bo troszkę słabiej niż na gazie. Silnik muli się tylko na wolnych obrotach,...
kolego wymień zawór zwrotny w filtrze paliwa ten plastikowy tu może być przyczyna że paliwo się cofa częsta przyczyna grupy VW.
Witam, mam problem z odpaleniem auta na zimnym silniku,kupiłem nowy akumulator wymieniłem nowe świece wymieniłem filtr powietrza załozyłem zawór zwrotny paliwa wymieniłem przewody paliwa filtr paliwa i dalej to samo jak juz odpali za 15tym razem to pozniej pali normalnie jak jest w miare ciepło to nie ma problemu ale lekki przymrozek i jest tragedia....
Witam, mam pytanie odnośnie mojej c3 1.4hdi 2004 68km Mianowicie ciężko odpala na zimnym czasem nawet nie chce zapalić Wymienię co w samochodzie było robione Wszystkie filtry zmienione, nowy zawór zwrotny paliwa (gruszka do pompowania paliwa do filtra) Rura turbiny Rozrzad z pompą wody Akumulator ma napięcie 12.05 a na odpalonym 14.01 Wyskakuje mi błąd...
Troszkę to trwało, ale sprawdziłem pompę i wygląda ze jest w porządku, ale dla świętego spokoju wymieniłem uszczelki z wyjątkiem tej siatkowej której nie moglem kupić luzem gdyż nie ma w kilku sklepach( jeśli ktoś wie gdzie można kupić w Krakowie proszę dać znać). Dodatkowo zmieniłem wężyki oraz wstawiłem zawór zwrotny miedzy filtrem paliwa a pompą....
Witam Mam następujący problem : Silnik rano lub po dłuższym postoju ma problem z zapaleniem, choć nie tyle z zapaleniem co później jest objaw jakby nie chodził na 1 gar stuka przerywa raz przez dłuższy raz przez krótszy czas i wszystko pozniej sie stabilizuje i jest juz ok. Gdy po odpaleniu zaczyna tak wariowac jak dam mu wieksze obroty kolo 1,5 tys...
cofa się do filtra A sprawdzałeś zawór zwrotny
Opisze problem od początku , około tygodnia temu musiałem dużo jeździć i po prostu zwlekałem z zatankowaniem , kontrolka braku paliwa już się świeciła a wskaźnik spadł prawie na samo dno.Ale samochód mi nie zgasł , podjechałem zatankowałem i zaczął się problem , odpalił dopiero za 4 lub 5 razem. Jak by tego było mało na drugi dzień dolałem benzyny za...
(at)maestrus Ale ja pisze o zawotku który jest termostatem, na filtrze paliwa taki czarny, zapinany metalowym drucianym zabezpieczeniem. Czy masz na myśli czujnik temperatury na powrocie paliwa? Mam zamiar wymienić tą plastikową obudowę (na wszelki wypadek bo poprostu mam nową) oraz oring przy tym czujniku. Jest jeszcze jeden czarny zaworek przy filtrze...
znam silniki cdi w mercedesie ale chyba comon rain jest taki sam w hdi.ja bym sprawdzil(wymienił)zawór zwrotny na filtrze paliwa albo czojnik cisnienia w rorze
Witam. Mam problem z paleniem Dafa na ciepłym silniku. Gdy jest zimny, zapali, zadymi trochę ale chodzi, gdy się zagrzeje nie chce zapalić. Ciśnienie paliwa na wolnych obrotach ok 3 bar, po dodaniu gazu ok. 5-6. Przy rozruchu spada do 0,1 bara i nie odpala. Po zamknięciu rurki przelewowej ciśnienie wzrasta i samochód zapala. Zauważyłem też,że podczas...
Dzięki za zainteresowanie moim problemem. Jak tylko zaczęły się problemy z zapalaniem, wymieniłem filtr paliwa i wstawiłem dwa zawory zwrotne z przewodami przeźroczystymi z i do zbiornika. Układ paliwowy, chyba nie jest zapowietrzony. Po wymianie czujnika temperatury płynu chłodzącego zaczął palić lekko ale zawsze za drugim razem. Po wymianie czujnika...
Przewodów nie sprawdzałem jeszcze Nw czy ma to coś do rzeczy że na przewodzie przy filtrze paliwa jest zaworek zwrotny.I na zaworze ciśnienia na pąpie były założone dodatkowe podkładki na dławiku ale wyjecie ich nic nie zmieniło
Dam mu jeszcze trochę czasu zobaczę jak się zachowa. Mam na przewodzie ze zbiornika zawór zwrotny zamontowany przed filtrem paliwa- zamontuje go teraz na przewód powrotu do zbiornika paliwa z filtra, a co mi szkodzi.
Zacznij od filtra paliwa.
Witam Auto stało poł roku Gdy było ciepło zapalała bez zadnego problemu Gdy temperatura spada około 5 stopni i auto stoi przed domem jest problem z odpaleniem . Auto zapala na 4 sekundy i gasnie Drugim razem tez moze zapalić na 2-3 sekundy i gasnie Następnie kilka lub kilkanascie razy trzeba ją chetac i zostawic na kilka chwil Następnie znów nalezy...
Ford Escort 1.8D 1990r. Mk5 Pompa wtryskowa Bosch. Co jakiś czas mam problemy z odpaleniem autka, wymienione filtr paliwa, przewody paliwowe, założony zawór zwrotny, odpowietrzony układ. Wszystko wskazuje, że to wina elektrozaworu stop. Jakie powinno być napięcie podawane do elektrozaworu gaszenia silnika pompy wtryskowej ?? Zdjęcie poglądowe http://images38.fotosik.pl/282/ac27f584e...
nie wiem czy temat jest aktualny ale jeżeli tak to mam ten sam problem nie wiem czego się jeszcze czepić i co sprawdzić. założyłem zawór zwrotny przy filtrze bo myślałem że paliwo się cofa ale nic to nie dało. wtryski dobre pompa dobra świece nowe. jeżeli ktoś znalazł jakieś ciekawe rozwiązanie to piszcie aha jeszcze został ten czujnik wału do sprawdzenia...
Najlepiej wyjąć zawór zwrotny w filtrze paliwa i POWOLI wlewać ropę do filtra aż do momentu gdy przestanie ubywać - zamontować zawór - próbować odpalić i ewentualnie powtórzyć. Pragnę zwrócić uwagę za przedmówcą by było to paliwo świeże : paliwa z dodatkami "eko" po półrocznym przechowywaniu nadają się tylko na opał. A nie wiemy czym nas częstują na...
Jeśli paliwo faktycznie się cofa, to załóż sobie gruszkę za 30zł na przewód paliwowy przed filtrem, będziesz miał zawór zwrotny plus ręczną pompkę paliwa. A jeszcze spróbuj podłączyć pompę na próbę z butelki przy samej pompie, jeśli tak odpali normalnie po dłuższym postoju, to wtedy masz na bank układ paliwowy
Załóż zawór zwrotny na przewodzie , od zbiornika do filtra paliwa.
Rozmawiałem dzisiaj z mechanikiem z VW i mi powiedział, że to dobre zabezpieczenie, ale, żebym założył zawór zwrotny przed filtrem paliwa, bo w przypadku gdy już złodziej mi zapowietrzy wtryskiwacze to ja później po włączeniu ukrytnego przycisku wystarczy, że pare razy poprzekręcam kluczyk
Powiem także pompa podaje bardzo mało paliwa widać to w filtrze paliwa bo jest przezroczysty i jak kręci to w filtrze przybywa bardzo powoli paliwo ale się nie napełnia w czasie rozruchu. Przy postoju całe paliwo z pompki wraca z powrotem cofa się i filtr jest pusty. Zawór zwrotny jest w pompce ???
Witam. Żeby było śmieszniej: - zaopatrzyłem się dziś w prostownik ze wspomaganiem rozruchu - świece ugrzałem raz - kręciłem rozrusznikiem z dźwignią przyspieszenia na max - kopciła na czarno, potem jakby na 1 załapała, potem na 2 cylindry i zapaliła, wyrzucając chmurę czarnego dymu - sąsiad dalej kopie dziurę - ja zostałem "cudotwórcą" a nie mam pojęcia...
A paliwo przypadkiem się nie cofa do zbiornika i zimny znaczy długo stał i paliwo zdążyło się cofnąć z filtra i dlatego nie pali? Sprawdź zawór zwrotny .
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem opla vectry z silnikiem oplowskim 1.7D. Gdy temperatura zewnętrzna spadła poniżej zera pojawiły się problemy z odpalaniem. Dotychczas wymieniłem świece, filtr paliwa, powietrza, akumulator, wstawiony zawór zwrotny, sprawdzony rozrusznik (jest sprawny brakowało mu tylko masy) i odpowietrzyłem układ paliwowy. I nic...
1 Sprawdz czy masz dobre spreżanie na wszystkich cylindrach i czy sa sprawne świece. 2 sprawdzic wtryski [ciśnienie] 3 Czy nie zapowietrza Ci się filtr paliwa [banieczki powietrza w przewodzie zasilającym], często przyczyną jest nieszczelność na zaworze zwrotnym przy filtrze
Sprawdź filtr paliwa czy nie jest wadliwy bo zdarzały się źle wytłoczone właśnie gdzie jest w ciskany ten zawór zwrotny, a ten zawór też pewnie jakiś zamiennik?. A z tego powodu możesz mieć błędy od wtrysków i turbo nie będzie będzie pompować właśnie z braku paliwa bo nie będzie odpowiedniego ciśnienia spalin. Ja bym sprawdził czy ten otwór nie jest...
Coś mi się wydaje, że siada pompa. Sprawdź filtr paliwa.
... Rozwiązaniem (biernym) jest dodanie zaworu zwrotnego na przewodzie paliwa tuż za bakiem. Rozwiązaniem (czynnym) jest wstawienie w to miejsce pomocniczej pompki paliwa, która zastąpi zawór zwrotny i dodatkowo poda paliwo do filtra i dalej, do pompy głównej. Pomocnicza pompka paliwa musi mieć niskie ciśnienie tłoczenia , rzędu 0.3 - 0.6 bara. Powodzenia...
mam ... zawór zwrotny z pompką przed filtrem paliwa... Ta gruszka jest tam od dawna. Co z tego kiedy paliwo schodzi z powrotu pompy - patrz zaworek. pozdrowienia DBS
Przeciek jest czasem bardzo trudno znalesc bo tak naprawdę to nie przeciek tylko lewe powietrze u mnie w 1.6 hdi część przewodów jest schowana za silnikiem poddałem się i założyłem zawór zwrotny na przewodzie zasilającym filtr paliwa sytuacja się poprawiła mam nadzieję że tak zostanie już.
Cześć wszystkim! Borykam się z problemem ze swoją KIAnką od miesiąca. Samochód jak w temacie, nie odpala np. po nocy. Wtedy auto odpalam z plaka. Jeździ ok. tyg bez problemów z odpalaniem i znowu to samo. Problemy zaczęły się pojawiać po awarii mechanicznej EGR (wchodził w tryb awaryjny, został wyczyszczony), a jeszcze wcześniej został wymieniony filtr...
http://obrazki.elektroda.pl/8443741200_1... Witam. Jako że sprężone powietrze często się przydaje w domowym zaciszu (np. do dyspensera automatycznego, który składam), postanowiłem sobie zbudować mini kompresor. Sama konstrukcja jest tak oklepana, że jej opis uważam za zbędny - na zdjęciach jest dokładnie widoczne, co i jak jest podłączone....
Jeżeli zużycie oleju silnikowego nie jest za duże, i ma jeszcze moc. To może być feler w układzie paliwowym. Na postoju cofa się paliwo i układ przy rozruchu musi się odpowietrzyć. Felerem może być na filtrze paliwa nieszczelna uszczelka na przelewie (pod tym czarnym plastikiem) lub wadliwy zawór zwrotny paliwa
sprawdzałem szczelność na układzie i nie ma nigdzie wycieków, również zawór zwrotny za filtrem trzyma paliwo, Gadałem z gościem i mówił że to pompa stąd mój post Co ewentualnie proponujesz na co zwrócić mam uwagę dzięki
Witam. Mam problem z oplem zafirą po dłuższym postoju nie odpala. Przewody przelewowe wymieniłem ,filtr z obudową wymieniony.Uszczelniacze trawersów wymienione.Założyłem zawór zwrotny paliwa między filtrem a pompą. Nic nie pomaga. Pomocy co może być. Popraw post, 10.9 pisanie z użyciem slangu młodzieżowego (branżowego), notoryczne popełnianie błędów...
Dzień dobry, na wstępie chciałem zaznaczyć, że jestem zupełnym laikiem w temacie ale zapoznałem się już z podobnymi tematami na forum i część kwestii mi się wyjaśniła. Niemniej kilka nadal pozostaje dla mnie zagadką. Ale od początku. Otóż zakupiłem dom (już stojący i mający swoje lata). W środku jest instalacja C.O. w układzie otwartym grawitacyjnym...
U mnie nawalił filtr paliwa (marki Filtron) zintegrowany z regulatorem ciśnienia, był wadliwy bo nawalił niedługo po montażu ale nie powiązałem go z awarią i trochę czasu mi zajęło dojście do przyczyny .Kiedy auto stało zawór zwrotny w filtrze paliwa popuszczał paliwo z powrotem do baku. Po postoju odkręciłem listwę wtryskową nie odpinając jej od paliwa...
Już przy -5 z rana auto nie odpala , rozrusznik kręci lecz nawet nie załapie na sekunde. VCDS -błędów brak , jak długo już kręcę to błędy w kanale 61 informujące o fazach rozładowania aku. podłączam kable ( grube) pali od strzała i żwawiej kręci. za dnia już normalnie pali i żwawo kręci. aku wymieniony 2 lata temu varta 110ah 920a. co pada ?:( 1.Akumulator...
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy. Zawór zwrotny paliwa masz w pokrywie obudowy filtra paliwa. Próby naprawy, czyszczenia, przeróbek z reguły są bezowocne. Tańsza alternatywa to montaż dodatkowego zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa. Droższa to wymiana obudowy filtra na nową oryginalną.
Dzięki za szybką odpowiedz, filtr firmy Filtron pe997/1 i był wymieniany jeden oring i po odkręceniu go ropy było teraz do połowy mimo, że zassało powietrze przy odkręcaniu. Będziemy zamawiać oryginalny teraz i napisze co się będzie działo. Witam ponownie, filtr został wymieniony na oryginalny Man'owski plus oring i dalej by go odpalić trzeba pompować...
A jakby do tego podejść "logicznie". Może skoro nie odpala, to brakuje mu paliwa już na samym początku, czyli odcinek od wtrysku do pompy, pisałem wcześniej, że pokrywy zaworów miałem trochę tłuste (zanim je wyczyściłem). Może wymienić uszczelnienia z jednej i z drugiej strony przewodu wtryskowego. Zawór zwrotny był tuż za filtrem paliwa, przed pompą...
Przelewy na wtryskach, zawór zwrotny na listwie, kontrola pompy czy nie ma opilków matelu na zaworze, filtr paliwa itp. Samo podłączenie pod komputer nie naprawi usterki. To prosty układ paliwowy. Cudów nie ma. Gdzieś masz stratę ciśnienia chyba że inny układ jest uszkodzony i komputer odcina paliwo przy 2500 np niewłaściwe ciśnienie doładowania lub...
Witam. Problem z Trafikiem polega na tym, że kopci na niebiesko poczas odpalania (gdy auto postoi nockę), kopcenie jest tak przy temperaturach poniżej 8-9 stopni. Wymieniłem świece żarowe na oryginalne wraz z przekaźnikiem, przewód z zaworem zwrotnym do obudowy filtra paliwa, zawór na wytryskach, kompletny rozrząd. Auto pochodzi 30 sekund i nawet podczas...
Pompa działa. Zaprowadziłem do mechanika wymienił zawór zwrotny na filtrze paliwa i czeka aż minie 24 h i zobaczy czy odpali [metoda prób i błędów] Moim zdaniem to nie to bo jak nie chciał odpalić i psiknąłem Plakiem od razu zaskoczył i strasznie kopcił siwy dym Sprawdzałem czy dochodzi prąd do świec i nie było ,tylko nie wiem czy to dobrze robiłem...
Ok. Odpowiadając na swoje pytania. Pompę o innym numerze można założyć. Jeśli chodzi o immo, to pod pancerną obudową znajduje się zawór gaszenia taki jak wcześniej wrzucony - trzeba go zastąpić zwykłym. Auto działa. Znalazłem w końcu mechanika, który przywrócił go do życia. Poza wtryskami padł zawór zwrotny w filtrze paliwa i sterownik od podgrzewania...
To jest termostat do podgrzewania filtra paliwa. W pewnych temperaturach paliwo z przelewu pompy wraca na zasilanie, a nie do zbiornika. Jest w nim też zawór zwrotny. Objawy stawania po kilkudziesięciu km nie pasują na zawór ciśnieniowy który chcesz zamieniać.
zawora zwrotny paliwo zawora zwrotny pompa paliwo zawora filtr paliwo
vaillant kominek fotowoltaika napięcie sieci gorenje bezpiecznik
fiatt freemont gramofon daniel obroty
Piszczenie bębna pralki: przyczyny i rozwiązania Sterowanie alternatorem Valeo TG15C135 - PWM i ECU