Przyczyną może być drobna nieszczelność, na tyle mała że dla oleju opałowego nie będzie wycieku, natomiast przy dużych oporach linii ssawnej przez tą nieszczelność będzie ssane powietrze. Z przed paru dni: podobny przypadek, gdzie na krótkiej linii paliwowej waqometr pokazywał duże podciśnienie i w przezierniku filtra szybko ubywało paliwa. Przyczyną...
Wyjaśnię na przykładzie auta Peugeot 206 z silnikiem 1.4 HDI diesel . Auto nie ma (wstępnej) pompki paliwa przy zbiorniku paliwa a paliwo zasysane jest wtedy gdy pracuje pompa główna ( wysokociśnieniowa). dzieje się tak wtedy ,gdy w przewodach układu paliwowego utrzymuje się paliwo - nawet wtedy gdy silnik nie pracuje. Dzieje się tak nie dlatego że...
Panowie..odłączyłem filtr paliwa,wstawiłem zawór zwrotny i od niego bezposrednio do pompy paliwa...autko rano odpaliło na dyk...oringi prawdopodobnie przy obudowie filtra....
cofa się do filtra A sprawdzałeś zawór zwrotny
Po 1 - Filtron to szmelc w tej kwestii i przez kilka lat i kilka diesli ze stajni VAGa miałem zawsze z tym problem na tych filtrach. Po 2 to zasil Paska z banieczki 5L zapiętej przed filtrem, wtedy wykluczysz łapanie powietrza na linii zbiornik - filtr. Jak będzie OK to masz gdzieś nieszczelność na filtrze. Wymień wszystkie opaski na skręcane, sprawdź...
Wymieniłem przewody paliwowe na zwykłe gumowe- paliwowe. Przerobiłem powrót z wtrysków, idzie od razu do powrotu do baku. Założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą, przy samym filtrze. Teraz silnik po długim postoju odpala bardzo dobrze. Paliwo się nie cofa. Pojawił się się niestety następny problem. Samochód ma mało mocy, ciężko wkręca się na...
Dzięki za szybką odpowiedz, filtr firmy Filtron pe997/1 i był wymieniany jeden oring i po odkręceniu go ropy było teraz do połowy mimo, że zassało powietrze przy odkręcaniu. Będziemy zamawiać oryginalny teraz i napisze co się będzie działo. Witam ponownie, filtr został wymieniony na oryginalny Man'owski plus oring i dalej by go odpalić trzeba pompować...
Witam. Mam problem z oplem zafirą po dłuższym postoju nie odpala. Przewody przelewowe wymieniłem ,filtr z obudową wymieniony.Uszczelniacze trawersów wymienione.Założyłem zawór zwrotny paliwa między filtrem a pompą. Nic nie pomaga. Pomocy co może być. Popraw post, 10.9 pisanie z użyciem slangu młodzieżowego (branżowego), notoryczne popełnianie błędów...
Witam, mam octawie 1,9 TDI 90KM. od jakiegoś czasu mam problem z układem paliwowym. Mianowice zapowietrza się. Wymieniłem filtr paliwa oraz zawór zwrotny. Na zaworze zwrotnym były nowe uszczelki. Jak auto postoi to trzeba nim długo ktęcić zanim odpali. Niestety nie zawsze jest to możliwe, wtedy kręcąc rozrusznikiem popuszczm śruby z zaworów i pokolei...
Na filtrze to raczej nie zawór zwrotny,który by nic nie przepuszczał z powrotów jak piszesz,ale raczej podgrzewacz paliwa(coś w stylu bimetalu).
Ale w zestawie filtra paliwa jest nowy komplet uszczelek próbuj ominąć zestaw ale od razu za pompką gumową tylko czy siemens to wytrzyma może aby zabezpieczyć przed syfem to filtr do( komara )+ zawór zwrotny dla próby
Tylko że tdi pd są dwie pompy. Jedna w baku a druga na głowicy tzw pompa tandem. Raczej zawór zwrotny jest potrzebny do pompy tandem od filtra. W filtrze zawsze w normalnych warunkach jest paliwo. Niewiele ale wystarczy do odpalanie i przejechania 200-300 metrów i nie ma jak z tego filtra zejść (z przewodów tak). Natomiast z pompy tandem to już inna...
Przelewy na wtryskach, zawór zwrotny na listwie, kontrola pompy czy nie ma opilków matelu na zaworze, filtr paliwa itp. Samo podłączenie pod komputer nie naprawi usterki. To prosty układ paliwowy. Cudów nie ma. Gdzieś masz stratę ciśnienia chyba że inny układ jest uszkodzony i komputer odcina paliwo przy 2500 np niewłaściwe ciśnienie doładowania lub...
Układ może się zapowietrzać lub też po prostu może się cofać paliwo. W układzie paliwowym zamontowane są zawory zwrotne. Jeden na pewno jest w pompce paliwa w baku, a drugi gdzieś na instalacji. Możliwe, że w filtrze paliwa. Niestety nie znam instalacji Sharana, ale tak to wygląda w większości innych aut.
Na pewno ma 100tysi? Jkk wszystko jest sprawne to bez zaworka nie powinno schodzić. Zacznij od wymiany filtra paliwa, wężyków przelewowych.
Witam wszystkich forumowiczów. Z góry prosze o nie pisanie w stylu było, poszukaj.Szukałem, patrzyłem- nie pomogło. Mam wielki problem z moja VB. Napisze po koleji. W polowie stycznia pojechałem do NIemiec po samochód. Nagrał mi go wujek od swojego szefa. Auto w 100% pewne. Byl jedynym właścicielem. Serwisowany do samego końca, pełna dokumentacja, wymiany...
kolego, nie masz pompy w zbiorniku, moim zdaniem gdzieś ktoś zamienił przewody zasilający z powrotnym , jako że powrotny, ma swobodny przepływ to ciągnie paliwo jak by drugą stroną, natomiast w przypadku zasilającego jest zawór zwrotny w pompce ręcznej (gruszce) lub komorze pływakowej choć to mało prawdopodobne bo jest różna średnica. skup się na drodze...
Witam :) Sprawa wygląda według mnie tak: wcześniej (przed wymiana pompy) samochód odpalał od pierwszego strzała czyli pompa musiała podać paliwa podczas przekręcania kluczyka lub był zamontowany w jakimś elemencie zawór zwrotny. A teraz po całonocnym postoju trzeba go pochechłać zanim zapali. Może z innej beczki czy zamienniki nie mają jakiegoś zaworu...
Witam ,mam golfa 4 1.9 tdi 101 koni, 2003 rok, pompo-wtryski ATD. Wydaje mi się że cofa mi się paliwo. Czasem (nawet jak było ciepło) a stal cala noc, to odpalił i zgasł, za drugim razem już wszystko ok. Teraz zima już, jakby odpala, ale jakby mu paliwa zabrakło, za drugim razem już ok. Gdzie może być przyczyna? Czy są ta jakieś zaworki zwrotne, które...
Witam posiadam civic'a z silnikiem d15b2, który ma problem z odpalaniem .Zanim prawidłowo odpali , muszę przekręcić kluczyk 2-3 razy żeby pompa zaciągnęła paliwo . Czy ten civic posiada zawór zwrotny ? Jeżeli tak to w którym miejscu ? Jeżeli nie czy włożenie go za filtrem paliwowym coś pomoże?
Jak w temacie. Gdzie w tym aucie jest filtr paliwa o ile w ogóle jest? Przejrzałem przewód od pompy do wtrysków i nic nie znalazłem. Na powrocie lub na przewodzie par przy grodzi znalazłem tylko małą puszeczkę (pewnie jakiś zawór zwrotny). Możliwe, że w tym aucie filtr jest tylko w pompie? W necie zero informacji o lokalizacji tego filtra. W sklepach...
Cześć. Zarzucam temat nie jednokrotnie wałkowany , ale zastanawia mnie co jeszcze mnie zdziwi w mojej viki z 1999r 2,0 DTI 16V( 101 KM ). Gdy tylko zaczęły się mrozy, wiadomo jak macie opla z silnikiem diesla to się zaczynają schody i to właśnie jest i u mnie. Świece nowe, przelewy wymieniałem w marcu br. No i tak, podczas dłuższego postoju nocnego,...
17969 - błąd nastawnik ilość paliwa różnica wartości kontrolnej >przewody, pompa paliwa jak nie chcesz kupować filtra to wyjmij go wylej starą ropę przez korek spustowy, zaopatrz się w strzykawkę i 0,5 ON by go ponownie zalać 5szt. opasek w żelaznym i mała uszczelka na zawór zwrotny.
Witam Muszę długo kręcić rozrusznikiem by zaciągnął paliwo. Gdy podłącze na krótko z kanistra odpala od "strzała". Proszę o informację na którym wężyku przy filtrze paliwa zamontować zawór zwrotny by nie cofało się paliwo?. Na wężyku doprowadzającym paliwo do filtra, czy na powrotnym?.
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
Dzisiaj już nie dam rady tego zrobić ale wymienię wężyki na przelewach bo wydają mi się one luźne. Jeżeli chodzi o oringi na wężach to wywaliłem oryginalny filtr i włożyłem od VW gdzie jest dojście i wyjście. Właśnie zaglądałem do baku i paliwo jest, smok ciągnie prawidłowo, syfu nie ma. Jak mu zapodam plaka to normalnie odpali ale chodzi tylko na plaku...
Dziękuję za zaangażowanie i pomoc. Filtr wymieniłem i nic nie pomogło. Pomyślałem, że może zawór w pompie zacina się w niższej temperaturze. Zainwestuję w ten zawór zwrotny. Kupiłem też pompkę elektryczną przepływowo - membranową, jutro zamontuje. Przewód zasilający z filtra wchodzi na pompę z prawej strony pompy a powrót od strony rozrządu tak? Pozdrawiam
Troszkę to trwało, ale sprawdziłem pompę i wygląda ze jest w porządku, ale dla świętego spokoju wymieniłem uszczelki z wyjątkiem tej siatkowej której nie moglem kupić luzem gdyż nie ma w kilku sklepach( jeśli ktoś wie gdzie można kupić w Krakowie proszę dać znać). Dodatkowo zmieniłem wężyki oraz wstawiłem zawór zwrotny miedzy filtrem paliwa a pompą....
Nie ryzykuj z tym uruchamianiem na zaciąg, bo zerwiesz pasek rozrządu i po silniku. Może zmieniałeś filtr paliwa i dałeś jakąś podróbę. Sprawdź połączenia przewodów paliwowych pod kątem nieszczelności oraz pod podłogą auta, może je uszkodziłeś najeżdżając na jakąś przeszkodę. Możesz zastosować zawór zwrotny na przewodzie paliwowym lub "gruchę".
Kup i zamontuj na 2 cybantach zawór zwrotny na przewodzie paliwowym od zbiornika do filtra .
Jeśli włożę wężyk do wlewu, to jest pewna blokada, że wężyk po prostu nie wejdzie. Ta blokada to nic innego jak zawór zwrotny zabezpieczający przed wylewem się paliwa. Wystarczy mocniej wcisnąć i blokada puści ponieważ jest to klapka z mocną sprężyną. Zwróć uwagę czy klapka jest otwierana do dołu czy do góry - gdzie znajduje się zawias. Auto idzie...
Przewodów nie sprawdzałem jeszcze Nw czy ma to coś do rzeczy że na przewodzie przy filtrze paliwa jest zaworek zwrotny.I na zaworze ciśnienia na pąpie były założone dodatkowe podkładki na dławiku ale wyjecie ich nic nie zmieniło
zakładałem zawory nie raz i nigdy pompka nie padła.pamietaj o zaworze zwrotnym bo kiedys w samochodzie miałem przypadek że brał paliwo z powrotu.Następna rzecz jak zamontujesz zawór przed filtrem to mimo ze zawór zadziała to jeszcze będzie chodził silnik przez 1 min około,jak wreszcie zgasnie to będziesz musiał dosyć długo krecić żeby pociagnol paliwo...
Witam. Zaworek zwrotny mam zamontowany na przewodzie miedzy filtrem a zbiornikiem, w poblizu filtra . pozdrawiam
Przed filtrem.
Witam serdecznie Moje auto to opel calibra rocznik 91 2,0i 8V w benzynie. problem wyglada nastepująco: auto czasem nie odpala. Myslałem, że problem tkwił w stykach na pompce badz filrze paliwa. Filtr wyminiony. Pompka sprawdzona na czujce, podaje prad, styki wymione. Auto paliło. Problem pojawil sie dzis jak stanelem na górce, auto nie chciala odpalic....
Witam, Nurtuje mnie pewne pytanie i chciałbym zasięgnąć porady. Pacjent: Daewoo Lacetti 1.8., 2005r. Instalacja LPG: LR Omegas. Objaw: dłuższe 2-3s kręcenie aby odpalić, jedynie gdy paliwa w baku jest powyżej połowy wskaźnika. Obserwacje: W momencie gdy kupiłem samochód, paliwa było poniżej połowy i problemu nie zaobserwowałem. Po około 2 miesiącach...
Filtr jest w zbiorniku paliwa, a jeśli chodzi o uruchomienie pompu, to w yarisie tego podobno nie ma po przekręceniu zapłonu, tylko zaraz po włączeniu rozrusznika. Iskra jest, paliwo dochodzi do wtrysków, ale nie ucieka przewodem przelewowym i nie wiem dlaczego. Może teraz pompa daje zbyt małe ciśnienie i zawór zwrotny się nie otwiera. Jeśli macie jakieś...
To jest termostat do podgrzewania filtra paliwa. W pewnych temperaturach paliwo z przelewu pompy wraca na zasilanie, a nie do zbiornika. Jest w nim też zawór zwrotny. Objawy stawania po kilkudziesięciu km nie pasują na zawór ciśnieniowy który chcesz zamieniać.
Mam citroena c3 1.4 HDI i chciałbym się dowiedzieć gdzie znajduje się zawór zwrotny, ponieważ cofa się paliwo z filtra do zbiornika. Z góry dziękuję za jakiekolwiek informacje.
Witam. Samochód vw Bora 1,9 TDI 110KM silnik AHF 1999rok. Powód usterki - cofające się paliwo , ciężko odpalić po dłuższym postoju. Wymieniony filtr paliwa, zawór zwrotny (podgrzewacz) na filtrze paliwa + oringi, wymienione zaciski na skręcane na filtrze , wymienione przewody od filtra do pompy wtryskowej. Po wpięciu do przewodu zasilanie z baku przezroczystego...
dlaczego paliwo z filtra się cofa po krótkim postoju zawór zwrotny wymieniony na filtrze paliwa
Witam, dziś przy czyszczeniu filtrów itp zauważyłem coś dziwnego mianowicie przy wlocie i wylocie z filtra paliwa mam wkręcone identycznie dwa zawory zwrotne, jeden według mnie prawidłowo a drugi myślę że przeciwnie, tylko dlaczego i dlaczego mimo to auto normalnie jeździło? O ile wlot jest dobrze założony to wylot już nie ale tego zaworu nie da się...
Witam. Posiadam golfa IV 1.9tdi 90km 99r. Pare dni temu autko nie chciało mi odpalić, postawiłem na zarąbany filtr paliwa, który następnie wymieniłem (bez zaworka filtru), oczywiście zalałem filtr no i już za drugim razem golfik odpalil, pochodził z 15minut i potem jeszcze pare razy go odpalałem no i wszystko ok. Dzisaj próbuję go odpalić i nic...Filtr...
Pompa wystarczy 25/40. W obwodach grzewczych zawory zwrotne nie powinny być za pompami lecz na powrocie z obiegu za trójnikiem przez który część wody wraca do zaworu 3D na podmieszanie. Czyli winny się znajdować na powrocie bezpośrednio przed zaworem odcinającym obieg od kolektora zbiorczego. Ma to na celu wymusić pobór wody z kotła a nie sąsiedniego...
Ludzie ja wam serdecznie dziękuję za pomoc ale. Czy podłączenie pod tester nie będzie wróżeniem z fusów jak widzę co się dzieje w przewodach zasilających paliwem? Czy podłączając pod tester nie muszę dokonać pomiarów? Ciśnienia paliwa za filtrem nie ma, jest za niskie, przecież to jasne jak słońce. Historia usterki jest taka, że pojawia się powietrze...
Witam. Z tego co wyczytałem na forach to nie mam filtra paliwa jest rzekomo w pompie paliwa, stąd trudniej dla mnie zidentyfikować wąż zasilający z baku. Opel Astra H 2005 GTC silnik Z16XEP 105 KM. Chcę założyć zaworek zwrotny aby wyeliminować cofanie się paliwa. Gdzie mam to zrobić , z oględzin wynika ,że wężyk gumowy wpięty w rurkę metalową idącą...
Jak podłączyć zawór zwrotny do tego filtra paliwa. Zamieszczam zdjęcie. Problem polega na tym iż przewody są zabudowane i nie wiem który idzie od zbiornika paliwa a na nim chce zamontować zawór zwrotny która to końcówka na filtrze.
Zawór zwrotny zakładamy przed pompa lub filtrem
Uszczelnić, to nie takie proste. Znam takich, co całą puszkę filtra zmieniali i na nowej też pojawiało się powietrze. Myślę, że to wina tej obudowy - nie przewodów. ... a czy gruszka ma zawór zwrotny ?
Wymień uszczelnienia na pompowtryskach. Miałem kiedyś taki sam przypadek. Zerknij jeszcze do filtra paliwa czy nie jest czarny. Dodano po 51 Napisz jeszcze co to za silnik ale obstawiam jak wcześniej że PD. Zdarzały się wadliwe pompy lukas ale one ciekły. Przy okazji wymiany uszczelnieñ wymieñ metalową uszczelkę pompy paliwa(między pompą a...
Podsysa gdzieś powietrze. Może zawór zwrotny przed filtrem pomoże. Znalezienie nieszczelności czasami bywa bardzo uciążliwe.
Witam podłączyłem manometr i po przekręceniu kluczyka pompa z baku pokazała około 6bar zasilanie przy filtrze 3węże dodam że dodatkowej pompy prze filtrze brak,zrobiłem zapis ciśnienia i proszę o analizę.pozdrawiam. Adres 01: Silnik (03L 906 023 FS) 18:03:31 IDE00188-ENG102817 Wysokie ciśnienie paliwa: wartość rzeczywista-FUP_FIL 25.842 MPa IDE00201-ENG102664...
zapomnialem napisac na analizatorze spalin sprawdzalem od 1 tysiaca do 5 tysiecy w przedzialach co 0.5 tysiaca obrotow wszystko w normnie moge dodac nie bierze oleju , przewody dobre , kopulka , palec , swiece nowki sztuki zaklade 500 km wczesniej , stare mialy kolor kawa z mlekiem , kompresja oki , wtryskiwacze oki , zawor zwrotny oki , czujnik temperatury...
sprawdź sobie tez zawór zwrotny ,bo jakiś musi być powódko dlaczego sie zapowietrza , kuknij na elektrozawór na pompie czy dochodzi napięcie przy włączaniu stacyjki słychać i ostatnie możesz sobie założyć pompkę "C" na stale przed filtrem jak sie zapowietrzy następnym razem wtedy potrzeba ci będzie 1 minute na odpowietrzenie
Na komputerze błędów nie ma. Kiedyś był błąd cewki ale ponieważ podmiana na nową nic nie dała więc błąd wykasowali i tyle. Problem odpalania pojawia się gdy auto postoi przynajmniej 15 minut od zgaszenia. Wtedy muszę kręcić kilka razy (dwa czasami trzy) i odpala. Z początku trochę trzepie (tak jakby pracował na trzech garach) ale po jakiś 3 sekundach...
Nic nie kombinuj bo masz wszystko OK! Filtr węglowy ma trzy króce: bak, powietrze i odsysanie oparów, połączone z kolektorem ssącym poprzez elektrozawór. Gdy ustali się wartośc podciśnienia (pomaga w tym także mały, biały zawór zwrotny) i nie pozwala kolektorowi pociągnąc z baku więcej oparów to wówczas dostaje czyste powietrze z dołu. To podciśnienie...
Rozmawiałem dzisiaj z mechanikiem z VW i mi powiedział, że to dobre zabezpieczenie, ale, żebym założył zawór zwrotny przed filtrem paliwa, bo w przypadku gdy już złodziej mi zapowietrzy wtryskiwacze to ja później po włączeniu ukrytnego przycisku wystarczy, że pare razy poprzekręcam kluczyk
Zaworek jest w pompie, a jak paliwo ucieka, to załóż dodatkowo zawór zwrotny miedzy filtrem paliwa a pompa.
...o ile wszystkie nie są jednakowej grubości. Jeśli dobrze pamiętam - w niemieckich markach zawsze brązowy był masą. A pozostałe - troche zagadka. Tak intuicyjnie wychodzi mi, że podłączyłbym czarny i brązowy, ale ciekawe, do czego dwa pozostałe. Coś mi świechta, że czasem pompy miały jakby dwie wydajności - przy uruchamianiu silnika duża dawka, a...
Troszkę się wtrącę... Zgodzę się iż "Migająca kontrolka świec żarowych może oznaczać uszkodzenie czujnika świateł stop" - i tak pisze na każdym forum z grupy VW , ale przyczyn mrugania może być tysiące i bez VAG-a nie da rady. Trochę mnie to irytuje to przypisywanie lampki do czujnika stopu. No ale każdy ma swój rozum i może wszystkie czujniki poklei...
Spróbuj założyć zawór zwrotny u mnie to pomogło. I napewno filtry wyczyść
W przewodach pęcherzyki powietrza widzieć będziesz, nawet na oryginalnym filtrze, i nic z tym nie zrobisz więc to zostaw. Jeśli przewody robią się puste to jest już problem. Zidentyfikuj w którym przewodzie jest pusto, sprawdź czy któryś gdzieś nie jest przetarty, wymień filtr, bo w nim jest właśnie zawór zwrotny, jak będziesz mieć nowego to usłyszysz...
Zawory zawsze są lekko uchylone, gdy tłok znajduje się w górnym położeniu, pomiędzy suwami wydechu i ssania. Nic z nimi nie kombinuj, narobisz sobie tylko problemów. mnie nie chodzi o kombinowanie,bo w skuterku wymieniłem filtr paliwa i jeździ, ale dociekam po kiego grzyba jest tam ten niby,,erg,,bo jeśli oba zawory są otwarte to niema podciśnienia...
Witam Fachowców. Przez pomyłkę zatankowałem 9l Pb. zbiornik był na rezerwie od ok 10km -zorientowałem się bardzo szybko - dojechałem do domu ok. 7km bardzo wolno (1100 obr/min) nie depcząc. Rano rozłączyłem filtr paliwa, z butelki podałem na pompę czysty ON. Silnik pochodził kilka minut na wolnych obrotach. Z filtra zlałem Pb i zalałem ON(odpowietrzyłem...
Nr 40 to jest zawór zwrotny, 35 nadmiarowy i jeszcze za filtrem jest jeden zwrotny a na filtrze masz termostatyczny który powyżej 25 stopni otwiera powrót do zbiornika, jeśli jest mniej to grzeje paliwo w filtrze i dobiera ze zbiornika. I jeszcze drugi slajd z filtrem paliwa.
filtrem jest zawór zwrotny to nie ma bata ale on nie pozwala na spadek ciśnienia na tym odcinku Tak nie jest bo w tym układzie jest przelew i jak rozszczelnisz gdziekolwiek układ paliwowy to ci paliwo spłynie do baku powrotem. Masz ulane ropą silnik filtr lub przewody? Jeśli nie to jest problem z budowaniem ciśnienia. Pali tak samo zimny i ciepły?...
A jak sprawdzić czy na pewno obsady pompowtrysków ? Nieszczelności nie ma. Wymieniony zawór zwrotny, podstawa filtrów oraz smok w zbiorniku. Żadnych błędów po podłączeniu do komputera nie wykazuje. Spalanie oraz moc w normie podczas jazdy. Jedynie problem z rozruchem. Niby aku wskazują po zgaszeniu około 25,4 V. Podczas pracy silnik ładowanie w normie...
Witam mam kłopot z autem przystosowanym do przewozu osoby niepełnosprawnej w tym wypadku synka:( nie mam już sił dlatego piszę bo mój problem z autem trwa już bardzo długo i mnie irytuje a mianowicie: Ayto odpala normalnie przy pełnym zbiorniku, jednak kiedy stan poziomu ropy zbliza się do polowy zaczyna się problem. Auto odpala i gaśnie, a potem trzeba...
Witam, Plymouth Voyager 3.3 V6 2000r. Po podłączeniu manometru za filtrem paliwa w stronę silnika, widać że potrzeba czasu ok 5 sekund żeby z ciśnienia 0 barów pompa napompowała do ok 3 barów i samochód odpalił. Po zgaszeniu, ciśnienie gwałtownie spada do 0 i tak w kółko. Wymieniana była pompę paliwa i filtr ale problem pozostał i prawdopodobnie uszkodzony...
Wymieniałem wkład paliwa i zaczęły się cyrki z zapowietrzaniem. Wymieniłem filtr na blaszany, a przed nim zawór zwrotny. Błędy wykasowały się. (Błędy ciśnienia) Jest natomiast taki objaw, że jeśli po nocnym postoju zapalę samochód, to zaczyna szarpać, dławić się i przerywać, tak jakby się zapowietrzał. Dałem zamiast filtra przezroczysty przewód i paliwo...
Pierwsza sprawa to niestety ale tanie zamiennik na długo nie starczają, prawdopodobnie w pompie jest zaworek zwrotny który już nie trzyma dobrze dodatkowo pewnie już ta pompka nie wyrabia odpowiednio kiedy paliwo gęstnieje w takiej temperaturze, druga sprawa szukaj "zawór zwrotny paliwa" dobierz średnice na wężyk który idzie przy silniku np. Do filtra...
Cofa się paliwo, zdjąć przewód paliwa doprowadzający paliwo do pompy jak będzie leciało paliwo z dużym ciśnieniem to zawór zwrotny w pompie nie trzyma ciśnienia i palio cofa się
Wymontowałem przeczyściłem zawór zwrotny sprawdziłem układ paliwowy wszystko ok. dysza, rura palnika, tarcza spiętrzająca suchutka nie ma śladów paliwa nie ma sadzy po 1 dobie zazwyczaj było 15 do 20 razy błąd brak płomienia w czasie bezpieczeństwa oraz zablokowanie palnika teraz po przeczyszczeniu ponownym skręceniu błąd wystąpił 7 razy i ani razu...
Koledzy kupiłem dzis profilaktycznie filtr paliwa, jak jechałem po niego, to Passat zaczął kopcić na białawo przy dodawaniu gazu, nawet na ciepłym silniku. I pewnie jak sugerujecie czeka mnie wymiana oringów na pompkach. Do brze rozumuje ze nadmierne kopceie=uszczelniacze pompek?
Zależy gdzie zawór będzie założony. Jeżeli w obszarze nieskiego ciśnienia (przed pompą podającą) to paliwo któe jest w filtrze wystarcza na dosyć daleką podróż. Jeżeli zawór jest przed samą pompą wtryskową to ten dystans ulega diametralnemu skróceniu, niestety nie każdy zawór wytrzymuje ciśnienie rzędu 2-3 atm za pompą podającą. Oczywiście są takie...
A wiesz jak działa zawór zwrotny ? Blokuje on powrót paliwa do baku. A czemu paliwo wraca do baku? Bo coś je wypiera i wchodzi na jego miejsce. Zagadka...co ?
Mam pytanie odnośnie przedstawionego schematu. Kocioł jest na pelet o mocy 20kW z podajnikiem. Zestaw pompowy z zaworem zwrotnym i filtrem na zasilaniu. Całość pracuje na bufor poprzez umieszczone w niej wężownice. Naczynie przelewowe podłączone do powrotu. Zawór mieszający na powrocie sterowany kotłem na zasadzie otwórz/zamknij. Zamknięcie zaworu powoduje...
Może kwestia nazewnictwa (jeżeli chodzi o te zaworki) zmieniłem na przodzie głowicy po lewej stronie i na obudowie filtra drugi zaworek , holenderek z sprężynką tak to w przybliżeniu wygląda więc niech będzie zaworek zwrotny :D. jeśli chodzi o zawór gaszenia to go rozebrałem i się okazało że ktoś tam gmerał i odwrotnie założył metalową przekładkę, złożyłem...
Witam, mam problem polegający na ty, że LT'ek ciężko pali. Wtryski oraz pompa wtryskowa zostały sprawdzone i są sprawne. Po podłączeniu zegara i kręceniu rozrusznikiem ciśnienie na listwie przy zapłonie wynosi 600, następnie podczas pracy waha się w granicy 400. Gdy wyłączę silnik ciśnienie spada do 0 i znowu przy próbie palenia trzeba kręcić. Lecz...
Ja miałem podobne jazdy przy "lewym" powietrzu w paliwie, brało się ze złego filtra paliwa ( Filtron, bleee...) zawór zwrotny w pompie raczej odpada, bo w ogóle to by zaskoczył po jakimś czasie....
Może coś z pompą paliwa ,spróbuj odpalić na plaku (prysnąć w kolektor dolotowy) jeżeli odpali bez problemu to znaczy że układ paliwowy jest do przejrzenia. Pompa paliwa, filtr paliwa, przewody paliwowe, zawór zwrotny
Witam, mam problem z autem. Ostatnio zaczęło mu się ciężko palić na zimnym. Sprawdziłem AKUMULATOR, który akurat był do wymiany. Problem nadal występował, więc wymieniłem FILTR PALIWA oraz wstawiłem ZAWÓR ZWROTNY. Problem nadal istnieje. Wymieniłem KOSTKĘ STACYJKI, ale dalej to samo. Zauważyłem również, że nie ma kontrolki grzania ŚWIEC, ale gdy odłączę...
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem opla vectry z silnikiem oplowskim 1.7D. Gdy temperatura zewnętrzna spadła poniżej zera pojawiły się problemy z odpalaniem. Dotychczas wymieniłem świece, filtr paliwa, powietrza, akumulator, wstawiony zawór zwrotny, sprawdzony rozrusznik (jest sprawny brakowało mu tylko masy) i odpowietrzyłem układ paliwowy. I nic...
Witam, posiadam taki model kosy spalinowej. Ze starości skruszał grzybek pompki paliwa i wszystkie wężyki paliwowe. Pompkę kupiłem i wężyki też, ale mam problem z poskładaniem tego do kupy. Mam filtr paliwa i zawór zwrotny, w zbiorniku paliwa są dwa otwory i z gaźnika wychodzą dwa króćce. Jeden jest od pompki paliwa i tłoczy powietrze do zbiornika żeby...
Witam. Mam dość dziwny przypadek z odpalaniem VW Passata 2004 r. 1.9 tdi , 101 KM. Otóż jeśli zaparkuje go pod górę , znaczy dziobem auta w górę , choćby lekko , rano muszę długo go kręcić tak jakby niemiał paliwa. Natomiast jak zaparkuję go z góry tzn dziobem auta w dół - problem jakby nie istniał , pali z dotyku. Wymieniłem filter paliwa. Oring na...
witam, przestudiowałem już chyba wszystko co było na ten temat i nic... Problem polega na tym, że po dłuższym postoju auto zapali, po 3 sekundach gasnie i trzeba krecic okolo 30-60 sekund zeby zapalił - pozostawia za soba wtedy kłeby dymu. Wymieniłem już zawór EGR (bo przeciekał), czujnik temperatury wody na termostacie, wszystkie przewody paliwowe,...
Samochód wrócił od 6 mechanika , którzy wymienili uszczelnili cały układ paliwowy . -pokrywa filtra , wężyki , świece, -założono 2 zawory zwrotne przed i za filtrem Dwa dni wszystko było dobrze nagle zaświecił się check błąd ERG skasowałem go pojechałem w trasę w drodze check zaświecał się i gasł ledwie wróciłem do domu . Zostawiłem na mrozie , nie...
WItam od pewnego czasu borykam sie z dużym problemem mianowice auto jak jest zimne ciężko pali nawet bardzo ciężko powiem co juz zrobiłem sprawdzone wszystkie węże paliwowe i są drożne założony nowy filtr paliwa założony przed pompą zaworek zwrotny żeby wyelimimować cofające się paliwo wymieniony w pompie zawór przelewowy nowe podkładki pod wtryski...
Witam, pomóżcie bo oszaleję!!! Od dwóch miesięcy jest problem z odpalaniem auta po dłuższym postoju (po nocy). Jak jest mróz to auto w ogóle nie chce zapalić tzn rozrusznik kręci jest zapłon i gaśnie. Tak jakby nie dostawał paliwa... wymieniłem rozrusznik, świece żarowe (NGK-240zł nie jakiś tam szmelc), filtr paliwa, mechanik wstawił jakiś zawór zwrotny.......
Ford Escort 1.8D 1990r. Mk5 Pompa wtryskowa Bosch. Co jakiś czas mam problemy z odpaleniem autka, wymienione filtr paliwa, przewody paliwowe, założony zawór zwrotny, odpowietrzony układ. Wszystko wskazuje, że to wina elektrozaworu stop. Jakie powinno być napięcie podawane do elektrozaworu gaszenia silnika pompy wtryskowej ?? Zdjęcie poglądowe
Witam.Daf xf 480 euro3 2006r. Może ma ktoś pomysł, gdzie szukać przyczyny zapowietrzania.Dodam,że wymieniony nowy zaworek zwrotny na filtrze paliwa, nowy zawór ten w kształcie litery T na pompie. Po ok 20 h postoju auto odpalało i od razu gasło. Kolejno wymieniłem filtr paliwa na oryginał kupiony w serwisie.Wydłubałem zaworek siedzący w przewodzie zasilającym...
Dzięki za zainteresowanie moim problemem. Jak tylko zaczęły się problemy z zapalaniem, wymieniłem filtr paliwa i wstawiłem dwa zawory zwrotne z przewodami przeźroczystymi z i do zbiornika. Układ paliwowy, chyba nie jest zapowietrzony. Po wymianie czujnika temperatury płynu chłodzącego zaczął palić lekko ale zawsze za drugim razem. Po wymianie czujnika...
Mam ciekawostkę w swoim samochodzie. Zakupiłem niedawno taki pojazd i na gazie jest wszystko super, ale na benzynie gdy dodam gwałtownie gazu to silnik najpierw się muli na wolnych obrotach, co trwa ok 1-2 sekundy, a dopiero po tym czasie przyspiesza, ale też bez rewelacji, bo troszkę słabiej niż na gazie. Silnik muli się tylko na wolnych obrotach,...
nie mogę odpalić golfa, rozrusznik kręci wspaniale ale silnik nie chce zapalić... silnik tak jakby nie dostawał paliwa... wstawiłem samochód do cieplutkiego garażu bo myslalem ze gdzieś paliwo przyłapało- zero efektu. Dodam że filtr paliwa nowy, zawór zwrotny założony?? ludzie pomórzcie bo juz nie mam zdrowia na ten samochód...
Witam Mam następujący problem : Silnik rano lub po dłuższym postoju ma problem z zapaleniem, choć nie tyle z zapaleniem co później jest objaw jakby nie chodził na 1 gar stuka przerywa raz przez dłuższy raz przez krótszy czas i wszystko pozniej sie stabilizuje i jest juz ok. Gdy po odpaleniu zaczyna tak wariowac jak dam mu wieksze obroty kolo 1,5 tys...
Coś znalazłem, mianowicie przewody są całe, tylko rano w wężyku do pompy jest powietrze nie paliwo, dlatego nie widziałem powietrza, ale dzisiaj rano kolega zakręcił i faktycznie widać, jutro wymienię filtr paliwa, czy zawór zwrotny powinien być na filtrze czy w pompie, bo tej jeszcze nie rozbierałem.
Wyczerpałem już wszystkie możliwości , wymieniłem filtr paliwa , wstawiłem zawór zwrotny na przewodzie zasilajacym listwę wtryskową i dalej to samo w listwie rano brak paliwa i ciśnienia jedyna mozliwość jaka mi przychodzi do głowy to to że wtryskiwacze nie trzymają i powolutku puszczają paliwo czy to możliwe? Jak sprawdzić wtryski czy trzymaja? No...
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Witam. Jako że sprężone powietrze często się przydaje w domowym zaciszu (np. do dyspensera automatycznego, który składam), postanowiłem sobie zbudować mini kompresor. Sama konstrukcja jest tak oklepana, że jej opis uważam za zbędny - na zdjęciach jest dokładnie widoczne, co i jak jest podłączone. Jeśli chodzi o problemy, które napotkałem przy budowaniu...