Zawiesił się zawór gaszący.
To tam na pompie powinien być podciśnieniowy zawór gaszący (taki blaszany "grzybek"), należałoby sprawdzić czy się nie zablokował.
Nie gaśnie ale obroty troche się zmniejszają? Zawór gaszenia na pompie (gumka)
Zawór gaszący: To nie jest zawór gaszący. To jest zawór zwiększający ciśnienie wewnątrz pompy podczas rozruchu. Ułatwia zapalanie. Zawór gaszący tzw ESO jest pod tą czarną plastikową puszką. Trzeba ją rozwalić.
Jaką masz wersję, z immo czy bez? Jak bez to przekładasz i chodzi. Jesli masz immo, musisz zamienić zawór gaszenia na swój lub przerobić instalację na zwykły.
to na górze to potencjometr gazu, służy tylko do sterowania egrem, nie jest to potrzebne (a egr lepiej zaślepić dla zdrowia silnika) a za tym uchem tam jest zawór gaszenia, zwykle jeden kabelek ma na oczko i nakrętkę, tam musi być plus po stacyjce, czyli jak włączasz stacyjkę ma być ok 12V cały czas, jak niema (możesz sprawdzić np żaróweczką od migacza)...
zdejmij powroty wtrysku, jednakowe pojemniki i test menzurkowy od tego bym zaczął jeśli wszystko ok to sprawdzić czy układ nie zapowietrzony. Jeśli ON brak to cała droga dostarczania ON do silnika + immo i zawór gaszący do sprawdzenia. Piana na powrotach oznacza powietrze które trzeba wyelminować.
Qwa 5 minut i autko zdjagnozowane zgrubnie. Pompujesz ręczną i czujesz czy twardnieje, popuszczasz przewody do wtrysków i patrzysz czy leci ON, podczas kręcenia silnikiem. Ew, stwierdzasz napięcie na zaworze gaszenia. Jak nic nie daje grzejesz przez 10minut opalarką pompe wtryskową z każdej strony i to wszystko.
sprawdź, czy nie ma napięcia doprowadzanego do zaworu paliwa. i czy aby napewno zawór gaszenia jest sprawny !!!
Dzięki bardzo za podpowiedź. Czekam na zdjecie tego elentu
Nie zdołali sprawdzić wtrysków i cylindrów przez tą nierówną pracę,pompa daje 17,8 więc ok i faktycznie jest błąd EDC , scania była z tego co powiedział sprzedawca zapowietrzona po dolaniu paliwa zrobiła około 6 km spróbuję ją jeszcze odpowietrzyć wymienić filtr paliwa może w tym przyczyna? jakie są obiawy tego uszkodzonego zaworu?? tylko świecąca lampka...
Silnik gasi zawór na pompie, nastawnik niema nic do tego.
To jest zawór sterujący przepustnicą "gaszącą" - zamyka się na kilka sekund w momencie gaszenia silnika, dzięki temu silnik mniej się telepie podczas gaszenia. Znajduje się w okolicach EGR-a.
Zamknięta klapa gaszenia sprawdź zawór .
Podaj bezpośrednio zasilanie na zawór gaszenia.
https://forum.vw-passat.pl/topic/47735-p...
Po zaniku plusa po zapłonie ma załączyć się przekaźnik gaszący koparkę (zawór gaszenia)
Witajcie. Poratuje ktoś pinoutem lub info który pin z ECU wychodzi na zawór gaszenia w pompie wtryskowej? EDC15C11, przewód zwarty do masy....
Zawór gaszenia na pompie wtryskowej lub nieszczelne wężyki podciśnienia.
Kiedyś podstawiałem z wtyczką w bok i nie hulało. Zbyt duże ciśnienie na listwie i ster gasił silnik.
Kostka steruje turbosprężarką, cylinder egr-em. Kostka do działania wykorzystuje nadciśnienie z układu doładowania. Cylinder podciśnienie, którego źródłem jest serwo. Więcej zaworów w tym samochodzie nie ma, a przynajmniej ja nigdy nie widziałem. Czasem jest trzeci zawór do sterowania klapą gaszącą, ale u ciebie nie ma takiego czegoś. 1. Raczej nie,...
Jeśli wszystko działa, to nie ma znaczenia. Być może zawór ma zamontowaną diodę gaszącą przepięcia, która w obecnej chwili jest już na pewno spalona.
Witam Mam problem z kosiarka Murray Po wymianie silnika na inny nie wiem jak i nowym silniku podłączyć ładowanie Wychodzi wtyczka w niej 3 przewody Na czerwonym jest Elektro zawór gaszenia i to mam podłączone po kluczyku Dwa pozostałe nie mam pojęcia
Pierwsze sprawdz zawór gaszenia na pompie czy kabel elekt. nie jest załamany,czy łączy(często tak się dzieje)wymień filtr pow.po lecie bo zakurzony i nie dostaje odpowiedniej ilości powietrza.Stawiam na zawór gaszenia.
Tak rozwiązała. Problem był taki , że z nie wiadomego powodu załączały sie wszystkie zawory egr, turbo, klapa gaszenia . Auto oczywiście gasło, a po kilku minutach postoju moża było dalej jechać.
Skoro nie pokazuje żadnego błędu to napisz czy masz u siebie przy zaworze EGR klapę gaszącą a jeśli tak to sprawdź w jakiej pozycji się znajduje (widać ją po zdjęciu węża powietrza doładowanego z obudowy zaworu EGR).
Zawór też z takiego merca tylko od ...kładzenia zagłówków, albo ze 124 po 94 roku zawór gaszenia jest właśnie sterowany stacyjką elektrycznie.
Pewnie paliwo się cofa. Masz gruszkę do podpompowania paliwa, podpompuj i kręć. Z "elektryki" masz do sprawdzenia świece żarowe i zawór gaszący na pompie. Pompę wtryskową masz lucas czy bosch?
Odkręć zawór gaszący i sprawdź po podłączeniu czy tłoczek pracuje.
Diodę można unicestwić laparoskopowo, potwierdzam, nie trzeba wymieniać zaworu. Dioda gasząca, zawór nie jest PWM. Pozdrawiam
Miałem podobnie (to znaczy gasł po chwili) u mnie zabrakło sterowania z komputera na zawór gaszący. U Ciebie może być zwarta cela, brudne klemy, zużyty akumulator, brak pewnego połączenia z masą .. .
Normalnie, kolorami. Czarny to zawór gaszący.
Daj spężynę, ale to dziwne. Masz zawór gaszenia na głowiczce pompy?
To jest zawór od klapy gaszącej?
Zawór gaszenia wyciągałem i sprawdzałem działa i na sucho i w pompie prąd dochodzi
Witam. Może to być też zawór gaszenia. Wymienialeś zaworki zwrotne ?!? Jedyny jest w "smoku"
zobacz przepusnicę powietrza bo lubi się zacinać koledze chodziło o zawór zamykający dolot powietrza przy gaszeniu silnika, wtedy rozrusznik kręci jak by silnik nie miał kompresji.
Przekazniki . A-blokada dyferencjału. B-przednie górne lampy robocze. C-lampy robocze tył. D-Lampy robocze przód. E-tylne dolne lampy robocze. F-zawór gaszenia silnika na pompie wtryskowej. G-przedni napęd. H-aktywacja podnosnika.
na kolektorze dolotowym masz zawór gaszący silnik(taka metalowa gruszka) zobacz gdzie z niego idzie szlaufik a znajdziesz N239. po błędzie jaki podałeś wychodzi zwarcie do masy więc zawór gaszący możesz miec zamkniety i problemy z odpaleniem i mocą. sprawdz kabelki są dwa jeden stale 12V a drugi ma taktowanie z kompa i to właśnie on może mieć zwarcie...
Nigdy nie pozwalaj sobie, aby ktoś wcisnął Ci taki kit. Te badziejewo do uszczelniania silnika możesz spokojnie wlać do takiego otworu, gdzie siada się ze spuszczonymi majtkami. Mechanik jest od fizycznej naprawy auta, a nie stosowania homeopatii. Nie pozwalaj sobie również na bezcelowe naprawy podzespołów, po których stan auta się nie zmienia. To nawet...
zawór gaszenia czerwony nowy Elektromagnes ..... zawór ..... podkładki ..... czy co jest nowe ? Dodano po 1 blaszki na zaworze gaszenia ,,czerwony" nie są czasami odwrócone A to też ważne...
Tak patrzę na ten sterownik silnika slabe zdjęcie, ale to chyba jeszcze stara pompa na linkę wystarczy wymienić zawór gaszący w pompie.
Tak te pompy lubią padać . Zawór gaszenia na pompie sprawna , na plaku chodzi ?
Nieprawda , przyciął się mechanizm gaszenie-dawka rozruchowa w pompie i tyle , nie mogłeś zgasić i dziwnie pracował bo był pośrodku, zdaża się nic złego. Przycinac to on by się mógł w momencie gaszenia.(Ale sie nie przycina bo jest mechaniczne napedzany .Najwyżej może miec przecieki).To się działo w momencie pracy.Więc zawór gaszenia stał sobie spokojnie...
Dziś jestem tak zadowolony,że zaraz otwieram browarka!!!!Problem rozwiązany!!!Pomogły mi trochę inne fora.Otóż w moim wypadku był to zawór gaszenia silnika w pompie wtryskowej,kupiłem go za wysyłką(koszt 60zł)wymieniłem jest to tak proste że szkoda pisać i wszystko działa jak ta lala.
Zawór gaszący z immobiliserem. Do wymiany na zwykły https://obrazki.elektroda.pl/6282729200_...
Błędy skasowane, EMS nie pokazuje teraz w ogóle błędów. Zawór gaszenia wymieniony, serwis Scanii nic nie zdiagnozował. Auto dalej nie ma mocy.
Albo przerobić gaszenie albo wyczyścić dokładnie stacyjkę, nie trzeba wymieniać. Można zastosować z W124 zawór, ten, który jest do położenia zagłówków, lub w nowszych do gaszenia właśnie. Od zagłówków, masz pod tylnym siedzeniem, strona kierowcy a gaszenia masz na lewym nadkolu, komora silnika. To tak jakbyś jechał na szrot...
Sprawdz zawór gaszenia na pompie
Na zdjęciu zawór gaszenia. Następnym razem zapisz logi. Pytanie 1,5 bar względnego?
O kuzwa tera patrze że to diesel.😁 To trzeba szukać schematu ale gdzieś po stacyjce po przekaźniku czy np. gdzieś zawór na pompie .
No będzie .Zawór gaszenia odcina paliwo do sekcji tłoczącej.
Sprawa prosta-nie działa zawór gaszenia silnika, pewnie wysłużony grzybek gumowy. Typowe w pompie Lucas'a Sprawa trudna-jeżeli jest to zawór kodowy ( a pewnie jest), to się trochę otniesz szlifierką kątową.
Podłączyłem przekaźnik do wyjścia stacyjki na którym pojawia się 12V przy włączonym zapłonie w ten sposób, że po wyłączeniu zapłonu ten przekaźnik podaje napięcie na przekaźnik czasowy, który na kilka sekund załącza zawór gaszenia silnika. No i gaszenie działa w porządku. Natomiast podczas rozruchu na tym właśnie wyjściu stacyjki napięcie spada do 8V...
Podłącz manometr i na obrotach zgaś silnik , ciśnienie powinno skoczyć wysoko 26 bar na zamkniętym zaworze gaszenia, a potem powinno powoli spadać do 5 bar , a potem do zera .Cały proces nie powinien trwać krócej niż 5 minut. Ciśnienie zasilania średnio 17-20 bar.
Czy działa zawór gaszenia ?Może jest cały czas wyłączona(czasami odskakuje wyłącznik udarowy i rozłancza pompę) Dodano po 19 oczywiście jeśli jest
Może ma uszkodzony zawór gaszenia silnika, ścigając wtyczkę z alt tcił w zawór, lub zgasł bo zawór zadziałał?
sprawdz czy nie ginie prad na zaworze przy pompie
Nie widzę pojazdu, to nie wiem czy jest gaszenie siłownikiem, ale wyżej była mowa o EHAB wiec się na tym skupiłem, bo to wystarcza żeby wyłączyć motor. Dołączam rysunki pompy o która wydaje mi się że jest w tym pojeździe i schemat działania zaworu EHAB. Proszę zauważyć, że podczas gaszenia zawór odwraca obieg paliwa i wprost wysysa paliwo z komory tłoczków....
Kolega napisał że to td a nie tdi jak zwykły turbo diesel to tylko zawór gaszenia na pompie.
Używki też nie są tanie a przy nowych masz pewność że na nich pojeździsz bez niespodzianek. Zanim to zrobisz to sprawdź jaszcze czy nie masz pękniętej (przetartej) blaszki przy pierwszym zaworze 18 (zawór gaszenia) z prawej strony oraz przed inwestycja dobrze było by wykonać test zaworów.
Witam,mam problem w megane z 1996roku 1.9dt pomimo czystego filtra paliwa i powietrza silnik nie wchodzi na obroty byl wymieniany zawór gaszenia silnika bo nie dało się zgasić samochodu za pomocą kluczyka
W zaworze gaszenia masz taki mały zaworek na sprężynie, go wywal a zawór zakręć na pusto. Później tylko będziesz musiał zgasić auto biegiem.
Tak to o niego mi chodziło. Możesz też sprawdzić ten drugi od którego Ci błąd wyskoczył. Jak nie zapomnę jutro to zobaczę na wartości pomiarowe obu zaworów tego od regulacji kąta i zaworu gaszenia. Sprawdź jeszcze czy nie wariuje napięcie na zaworze gaszenia.
zawór gaszenia raczej nie nie móglbys zgasic samochodu kluczykiem sprawdz wtryski bo jak klepie to raczej tam
Zaworki są 3, zaworu gaszenia nie widać (jest ukryty pod blachą z tyłu pompy). Jeżeli przekładałeś pompę to nie odpalisz (immo nie pozwoli,najprościej przełożyć od starej tą płytkę od spodu pompy, której doczytałem nie masz to trzeba jak koledzy piszą zawór gaszenia podłączyć na "krótko").
Jakie błędy chcecie czytać w dieslu z pompą wtryskową na linkę ? Jaki tam jest zawór gaszący na pompie ? normalny, czy kodowany ?
A nie spadają troche obroty przy próbie gaszenia? jeśli tak -ZAWÓR STOP (USZKODZONA GUMKA ZAWORU)
Tak kolego da się zrobić Trzeba wykręcić zawór gaszenia i sprawdzić tłoczek a dokładnie czy na końcu zaworka jest gumka . Częsty przypadek w grupie vw i fordzie . Nowy na aledrogo kosztuje ok 80-90 zł . Szukaj pod nazwą zawór stop Na 100% ta usterka .Pozdrawiam
zawór gaszenia silnika może być uszkodzony a czy niezdarzyło ci się że gasząc silnik ,nie zgasł odrazu tylko po ok 1 2 sek
Co znaczy, że wtryski są ustawione prawidłowo? Rozumiem, że ciśnienia ustawiał fachowiec. Zawór gaszący na pompie chodzi lekko? Może nie otwiera do końca, cięgna gazu sprawdzone? Wydech drożny? Jeśli tak to musi jechać.
Witaj, to auto znajomego, starszego człowieka, rok bodaj 95. Awaria zaczęła się od rozładowującego się akumulatora, jak się później okazało, przez elektrozawór na pompie do którego idzie żółty przewód - był ciągle pod napięciem. Diagnosta stwierdził uszkodzenie modułu pompy i odłączył ten żółty kabel. Pompa wygląda tak samo jak na Twoich zdjęciach w...
Tak więc napięcia nie spadaja poniżej 9-10V podczs kręcenia, masa sterownika sprawdzona, dziwnym objawem jest to że raz po przełączeniu stacyjki nie ma napięcia na zaworze gaszącym a po drugiej próbie przekręcenia zawsze się pojawia, w momencie kręcenia napięcie zanika. DTI nie ma przypadkiem jakiegoś zabepzieczenia żeby nieodpalić auta mimo zdjętego...
Zawór egr, klapa gasząca, rozwarstwiony wąż od turbo. itd
Witam! Mam problem z Scanią R420 2007r HPI po zapaleniu nie równo pracuje, nie da się zgasić, zaczyna jeszcze mocniej szarpać, wymieniłem czerwony zawór gaszenia, niema błędów na komputerze, ciśnienie paliwa 16bar
zobacz ten post http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic70... co do starego alarmu to jest szansa że masz odcięty zawór gaszenia
Zawór musi mieć cały czas +12V kiedy silnik pracuje, nim tak samo gasisz samochód. A co z oryginalnym przewodem który był tam podpięty?
Problem auto ma z wchodzeniem na obroty . Max co mozna na postoju wydusić to 3400obr/min Więcej auto jest strasznie mulaste. Błąd w szafie P1622 zawór gaszenia pompy. Gdzie go szukać?????????
Po czyszczeniu i tygodniu jazdy pokazał się jedynie błąd niskie ciśnienie paliwa. Wyczyściłem zawór gaszenia (pełno syfu było) i dogiąłem blaszki. Na wolnych obrotach ciśnienie pokazuje ok 14,2bar (autocom) czy jest to w normie czy za niskie?
wystarczy zamontować zawór gaszący na pompie Akurat nie ma w nim pompy na linkę tylko w pełni elektryczna więc nie wyobrażam sobie jak chcesz tam wywalić immo. zaworem gaszącym :D
Witam, wracając do tematu, zamówiłem inną pompę ale ma zawór gaszenia taki: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... Czy można go zmienić na zwykły (ten sam gwint) i czym to odkręcić?
Odma jest zawsze połączona z kolektorem. O pierścieniach zapomnij nic to nie da. Zapalasz na otwartym zaworze, gasisz zawsze na zamkniętym. Sprężarka ma zawór szybkiego spustu. I sam bardzo szybko upuści powietrze po zgaszeniu. Oleju ma prawo puścić z powietrzem ale mało. Od 2-5 mg/m³. Więc w dolnym może się olej odkładać jak zablokowany. Część...
Zawór gaszenia na pompie pod prąd przez bezpiecznik 5A. Świece na ok.5-10 sek. pod napięcie i pal.Węże paliwowe do czystej napełnionej bańki .
Podczas dmuchania w zawór w rurkę idącą do siłownika zawór ma przepuszczać, ale tylko jeśli stan EGR w tym momencie jest 0 czyli zawór fizycznie zamknięty. Zawór przy gaszeniu się zamyka. Błąd który masz może sugerować, że EGR jest zaślepiony, a odczyty z przepływomierza nie wykazują różnic przepływu przy otwartym i zamkniętym zaworze.
Kolego zdecyduj się czy klapa gaszenia czy zawór egr.
Odebrałeś samochód w takim stanie od mechanika i zapłaciłeś mu za "naprawę"? Zawór gaszący musi być, tylko że sterowany bezpośrednio, bez zintegrowanej elektroniki immobilisera. Jeśli pompa występowała w wersji bez immo to trzeba założyć zawór z takiej wersji, jeśli nie to pewnie da się go jakoś rozciąć, żeby się dostać bezpośrednio do sterownia cewki.
A jest jakiś zawór gaszący na pompie pośredniej? Bo właściciel wydzwania że tam jest i mam przyjechać i sprawdzić. Ręczną pompką podaje paliwo na górnym odpowietrzniuku w głowicy.
Witam.Czy po tym jak sam zgaśnie można go od razu uruchomić?czy podłączany był pod komputer?czy sprawdzałeś jak auto gaśnie napięcie na zaworze gaszącym?czy kostka łącząca pompę wtryskową ze sterownikiem była sprawdzona pod kontem wilgoci,śniedzi,przepalenia.
podpinałem tak i pozmieniałem wszystkie rurki na nowe i dalej tak samo... a ciśnienie jest takie że łapie palca haha czyli chyba dobre nie? Gdzie takie jest, na zaworze gaszenia? To zrób inny test-strzykawka i zobacz jak zgaśnie na pompowaniu strzykawką.
serwis_gh Wszystkie te usterki generują kod 10 i powodują tzw. awaryjne zatrzymanie silnika. Tylko w 5% było to spowodowane uszkodzeniem elektrozaworu gaszenia takiego jak na foto. skoro to jest zawór gaszenia to dlaczego po odłączeniu przewodu od zasilania tego zaworu silnik pracuje dalej a powinien zgasnąć?
stawiam jak kolega robokop na zawór gaszenia na pompie wtryskowe sprawdź najpierw jego. Zdejmij przewód dochodzący do niego i sprawdź czy masz napięcie 12V na przewodzie po przekręceniu kluczyka, i czy zaniknie po wyłączeniu zapłonu jeśli tak to elektrozawór.
W głowicy jest dodatkowy zawór. Otwierany ciśnieniem powietrza z tych rurek. Działa jako gaszenie silnika i hamulec silnikowy w czasie jazdy. P.S. Nadużywanie przy wydmuchanym silniku jest doskonałym sposobem na pozbywanie się oleju z silnika do turbiny i na zewnątrz. :)
Z opisu wynika że uszkodzony jest zawór od klapy gaszącej i to tak że puszcza zamyka klapę gasząca. Zaślep wąż który idzie do vac z n239 i sprawdź różnice.
Witam, Po pierwsze nie jest "zawór od turbiny" a jest to zawór EGR z dodatkową klapą wykorzystywaną przy gaszeniu silnika ( to ten którym steruje siłownik od którego odpięty jest ów przewód). Klapa ta powoduje łagodniejsze zatrzymanie podczas gaszenia. Skoro przewód został zaślepiony to prawdopodobnie uszkodzony jest zaworek elektropneumatyczny (sterujący...
Jeśli masz dostęp( pojazd ma sprężarkę) do sprężonego powietrza, to elektrozawór NO( normalnie otwarty) podłączasz do +15 (napięcie po "zapłonie") i masy. W momencie włączenia zapłonu zawór się zamyka, uruchamiasz silnik. Powietrze się pompuje. Wyłączasz zapłon, zawór prądu nie ma i otwiera się dając ciśnienie na siłownik gaszenia. Edit: Dopiero po...
Witam, mam problem z Golfem III 1.9d, auto po odpaleniu na linkę wchodzi na maksymalne obroty, nie da się go zgasić kluczykiem, mimo, że napięcie na zaworze gaszącym zostaje odcięte. Auto nie ma turbiny. Proszę o porady. Pozdrawiam
Cewka elektrozaworu gaszenia, lub zawór kodowy.
przyczyn może być naprawdę wiele - jak masz coś do el. diagnozowania to sprawdzaj po kolei, jeśli nie masz to lecisz mechanicznie przewody podciśnienia i cała reszta od powietrza - zawór gaszący , gruszka i inne takie, ale może też być np czujnik prędkości obrotowej silnika ale to już powinno wykazać na kompie
W okablowaniu a dalej w sterowniku silnika.
Witam. Losowo, kierowcy na wolnych obrotach zapala się EDC jest to błąd 71 D005(Ciśnienie jest nadmiernie niskie w porównaniu z normalnym ciśnieniem dla różnych warunków roboczych.) Po dodaniu gazu błąd znika. Błąd powstaje tylko czasami, jak wystąpi to nie ma innych objawów. Nawet gdy błąd nie jest aktywny , falują obroty na jałowych. Ciśnienie według...
zawora gasić scania zawora gasić mercedes zawora gasić silnik
junkers zespół wodny wrp11 amica indukcyjny płyta ssące wydechowe
saeco aulika filtr odwróconej osmozy
Bezpiecznik do prostownika BR 24/20 – typ, wartość, charakterystyka SABA Bodensee W52 – schemat ideowy, obsada lamp, naprawa, pobieranie dokumentacji