zawory.Te silniki maja regulowane zawory!!!!!.
a zawory proste?
Ustawienia są prawidłowe według paska a praca silnika wygląda tak jakby tłok uderzał w zawór.
Jeśli chodzi o PT100 to kable mogą być b.długie z tym że należy stosować kabel 3żyłowy (przewód kompensacyjny). Nie wiem czy znajdziesz taniutkie PLC z wejściem na czujnik PT100 czy nawet termoparę. Prawdopodobnie trzeba będzie zastosować jakiś termometr z wyjściem analogowym do PLC. Sterowniki Mitsubishi serii FX mają moduły specjalizowane do termoelementów....
usterka została usunięta a przyczyną jej występowania były podparte zawory
Nie, zawór umiejscowiony jest w płycie sterującej.
Jest to zawór egr, prawdopodobnie został zaslepiony dlatego wężyk podcisnienia takze
Dziękuje za szybką odpowiedź lecz muszę zadać kolejne pytanie: Co wspólnego ma pompa wtryskowa z głośno chodzącymi zaworami?
Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód.
Czy luzy na zaworach są prawidłowe?
To chyba rzeczywiście zawór zabezpieczający przed przeładowaniem. Wygląda na to że stoi zawór upustowy w turbo. Spróbuj go rozruszać. Lej WD i wszystko żeby się ruszył. Tak jak teraz jest to szybciej wykończy turbinę, a i pali więcej.
Przeszło przez moje ręce już kilka silników i zawsze zawory potrafiły hałasowac przy za dużych luzach, a przy mniejszych luzach wyciszały się. Jeśli masz hałas przy jakichś okreslonych obrotach silnika to raczej nie bedą to zawory. Przez analogię do mitsubishi gdzie silniki też maja wałki wyważające to złe ustawienie tych wałków potrafi dawać hałas...
Zawory ustawiasz na zimnym silniku. Ssące 0.09mm Wydechowe 0.14mm [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Mógł popuszczać oring, wymiar nietypowy, dlatego mechanik chce go wymienić. A taki zawór z używanej sprężarki.
Przy takich objawach możliwości może być dużo, nawet przedmuchy na zaworach. Brudny lub uszkodzony przepływomierz powietrza, uszkodzony czujnik temperatury, lanie wtrysków i kto wie co jeszcze 😇
Sprawdz czy zawór egr szczelny. Sprawdz paliwo na powrotach. Ten który nic nie daje jest uszkodzony. Podobnie jak ten który daje najwiecej na powrót. Ale to sa inne objawy. Czy podczas dodawania gazu słyszysz stukot tak jak by zawory? Jezeli tak to nie jezdzij bo zbyt bogata dawka moze uszkodzic tłok.
po kilku miesiącach jest OK, czyli prawdopodobnie winny był puszczający zawór bezpieczeństwa. dziekuję wszystkim
Ustaliłem przyczynę: zawór bezpieczeństwa na końcu listwy przepuszczał - uciekało ciśnienie z listwyCR. zawór pasuje z Forda, Citroena, Subaru, Mitsubishi czy Toytoty z sytemem wtrysku paliwa DENSO JAPAN (np. 2.2hdi). Błąd ten jest zwyczajnie źle przetłumaczony i dotyczny spadku ciśnienia paliwa.
Czyli co, gruszka turbiny, zawór podciśnienia turbiny i jeszcze jest zawór podciśnienia obok egr.
czyszczenie nie pomaga :(
" Sprawdź zawór lock-up oraz spięcia konwertera, " - a gdzie ten zawór się znajduje?
jak jedna pompa zasila maszt i wspomaganie to musi być jakiś zawór priorytetowy i dzielnik ciśneinia. Zrób zdjęcia co tam jest zamontowane.
Masz do weryfikacji dwie możliwe usterki sprężarki i jak wyżej napisał zeimp , zawór rozprężny
Witam . W tym przypadku może być wiele przyczyn. Najlepiej sprawdź ciśnienie na cylindrach. To może wiele wyjaśnić , gdy ciśnienie jest niższe niż 10atm to wtedy dzieją się takie żeczy. Przypuszczalnie może być: przestawiony rozrząd , popękane pierścienie, nieszczelne zawory. powodzenia
Proszę o pomoc. Jednostka zewnętrzna Mitsubishi MUZ-GB50VA wykorzystuje zawór rozprężny typu LinearExpansionValve – zawór elektryczny cewkowy. W opisie części figuruje jako Mitsubishi E12 851 493 EXPANSION VALVE COIL . Nie znalazłem do niego żadnej DTR. Znalazłem tylko opis z zagranicznego źródła, że różnica między zaworem LEV a silnikowym EEV...
Ale w pierburgu jest pneumatyczny, ziko, może coś z Mitsubishi, np stary Colt, masz zwykły silniczek komutatorowy z potencjometrem? Drugie, nastawnik z pierburga ma dwa zawory-wzrostu i upustu podciśnienia, to też komplikuje sprawę. A może układ ISC ze starej Sierrry/Scorpio? ( Silnik rodziny N9 na gaźniku...)
Mam "elektryczny" problem w skrzyni biegów (automat), także myślę, że na początek wystarczyłby mi schemat skrzyni biegów i do sterownika skrzyni (kompa). Dodam jeszcze, że komputer zgłasza błąd zaworu elektrycznego przekładni 4-go biegu N91 (kod błędu P0768), także ważne jest żeby można było na schemacie zidentyfikować ten zawór - N91.
Wygląda na problem z ciśnieniem doładowania - nieszczelności w dolocie zacinający się zawór turbiny itp
Moze masz ruszone zawory po tej przygodzie z paskiem? Popytaj ludzi tytaj na forum, polecam bo w miskach sa dobrzy: www.mitsubishiklub.pl ( jak by w dziale galanta nikt nie odpowiadal to wejdz do warsztatu, tam zawsze ktos siedzi) oraz http://www.mitsubishi-grafix.pl/forum2/
Dzięki przepraszam za milczenie to był zawór korekcji wtrysku wymiana pomogła.
http://obrazki.elektroda.net/8_127693721... Jest to zawór upustowy spalin (wypuszcza spaliny omijając wirnik turbiny). Służy do ograniczania maksymalnego ciśnienia doładowania i nim jest sterowany. Otwiera się np. przy ciśnieniu 0.8 bar. Skoro twierdzisz że dźwignia porusza się bez żadnych oporów to objaw jest taki że zawór ten jest stale otwarty...
Może być zawór redukcyjny przy pompie oleju.
No że między zaworami pęka to normalka, ale między zaworem a komorą wstępną?
Witam mam Carisme rok 97, która nie gaśnie. Przekręcam kluczyk silnik chodzi , elektronika nie , muszę go gasić na biegu. Miałem już wymieniany elektro-zawór , a problem nadal występuje.
55 - zawór wolnych obrotów lub jego okablowanie. Pozdrawiam.
Jeżeli to zawór możesz go spokojnie zaślepić i zobaczysz co się dzieje. Może tak jechać jak mówisz zawór robi dziurę w kolektorze ssącym.
Odświeżam post. Wiem jak już zdemontować klimę , tylko chciałem się dowiedzieć kiedy mam zakręcić zawór aby mi czynnik nie uciekł.
tak jak przedmówca, a ja dodam tylko, że bez problemu można tak jeździć, a jeśli szalać nie będziesz to naprawdę długo można tak jeździć (ja Astrą F 1.4 palącą podobne ilości oleju jeździłem 3 lata ale z gazem w podłodze i w końcu wypaliło zawór, to nie powiązane z braniem oleju tylko z pałowaniem... potem wymieniłem silnik na 1.6 i jeżdżę dalej) PS:...
Gdzie znajdę opis tego silnika?Czym są regulowane zawory?Czy tam jest dwumasa?
Dziękuję za odpowiedź. Samochód wrócił od mechanika. Koszt naprawy iż jednak pokrzywiło zawory wyniósł 700zł. Temat zamknę niebawem. Pozdrawiam.
Parownik jest powietrzny i już po kilkunastu minutach jest oszroniony a po 24h jest bryłą lodu. Jak w teorii obniża się wydajność chłodniczą bo póki nie zamarznie to temp wody na wylocie 42st. więc może obniżyć trochę wydajność? Może trochę danych: sprężarka mitsubishi CB50, zawór rozprężny TEX2, skraplacz wodny brak danych(wymiary 60cmx10cmx10cm),...
Mitsubishi ASX 1.8 DID 4n13 Ustawianie luzow zaworowych. Postanowilem wyregulowac luzy zaworowe w moim Mitsubishi bo ewidetnie bylo slychac lekkie klepanie. Sprawdzilem luzy byly okolo 0.15-0.20 za duze na ssacych jak i na wydechowych. Za pierszym razem ustawilem je tak jak znalazlem na internecie ssace na 0.08mm i wydechowe na 0.16mm. Ustawialem je...
Patentu na takie coś to niema , może być tulejka na korbowodzie , lub [ jeżeli w górnej części silnika] coś z dźwigienkami zaworowymi [zawory] Musisz się bardziej przysłuchać . Powodzenia.
Uszkodził mi się sterownik mikroprocesorowy FX24MT-brak sterowania jednym z wyjść , które steruje zaworem elektromagnetycznym. Wyjście to znajduje się cały czas w stanie otwartym. Przyczyną najprawdopodobniej był ten zawór. Szukam pomocy. Pozdrawiam .
Sprawdż zawór ciśnienia na listwie,wydajność pompy,wtryski czy nie leją.
Usuń katalizator, i tak umrze od gazu Dodano po 2 u zapomniałem dodać ze wybij ceramike z kata i zostaw puszkę, lub wstaw podobnej kubatury puchę, jak w stawisz rurkę to zjawiska falowe się przesuną zacną sie wypalać zawory :)
Cześć! Super, że podałeś tyle szczegółów – to bardzo pomaga! Rozbiję to na części, bo masz kilka problemów do ogarnięcia. A. Elektryka (P1676, alternator, migotanie) Błąd P1676 to problem z komunikacją alternatora (LIN/BSS), często związany z regulatorem lub okablowaniem (,). Twój stary alternator (Mitsubishi 9660055080) i zamiennik (REC-2.3761) mogą...
Witam Można naprawić to na dwa sposoby: 1. Rozebrać PLC i naprawić elektronikę, ten sterownik ma wyjścia tranzystorowe czy przekaźnikowe ? 2.Podłączyć komputer z poziomu programu uszkodzone wyjście zamienić z dobrym i podpiąć zawór. Pozdrawiam Andrzej
No hej!Z tego co się orientuję masz pewnie silnik jak w Mitsubishi Pajero lub l200,Galloper i H100 miały właśnie te silniki zaadoptowane.Luz zaworowy dla mitsubishi 0.25mm na każdy zawór (przy zimnym silniku ,stosuje się też 0.15 na gorącym).W moim L200 jest silnik identyczny jak w galloperze i nawet ostatnio z h100 zakładałem koła rozrządu.Oznaczenie...
To jeszcze magicy powiedzcie koledze jak :-) Bo jeszcze rozepnie zabezpieczenia i mu zawór do cylindra wpadnie :-)
mitsubishi zawora mitsubishi mitsubishi instrukcja zawora zawora wydechowy
awaria ekspresu philips satellite sterowniki wymiana grzałki
interfejs lexia interfejs multidiag
Kalibracja szyby bagażnika Freelander 1 po wymianie akumulatora Amortyzatory w pralce Bosch WAS28743: wymiana i problemy