Jeśli chodzi o PT100 to kable mogą być b.długie z tym że należy stosować kabel 3żyłowy (przewód kompensacyjny). Nie wiem czy znajdziesz taniutkie PLC z wejściem na czujnik PT100 czy nawet termoparę. Prawdopodobnie trzeba będzie zastosować jakiś termometr z wyjściem analogowym do PLC. Sterowniki Mitsubishi serii FX mają moduły specjalizowane do termoelementów....
a zawory proste?
Nie, zawór umiejscowiony jest w płycie sterującej.
Jest to zawór egr, prawdopodobnie został zaslepiony dlatego wężyk podcisnienia takze
To chyba rzeczywiście zawór zabezpieczający przed przeładowaniem. Wygląda na to że stoi zawór upustowy w turbo. Spróbuj go rozruszać. Lej WD i wszystko żeby się ruszył. Tak jak teraz jest to szybciej wykończy turbinę, a i pali więcej.
Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód.
Czy luzy na zaworach są prawidłowe?
zawory.Te silniki maja regulowane zawory!!!!!.
Zawory ustawiasz na zimnym silniku. Ssące 0.09mm Wydechowe 0.14mm [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Dziękuje za szybką odpowiedź lecz muszę zadać kolejne pytanie: Co wspólnego ma pompa wtryskowa z głośno chodzącymi zaworami?
Ustawienia są prawidłowe według paska a praca silnika wygląda tak jakby tłok uderzał w zawór.
Przeszło przez moje ręce już kilka silników i zawsze zawory potrafiły hałasowac przy za dużych luzach, a przy mniejszych luzach wyciszały się. Jeśli masz hałas przy jakichś okreslonych obrotach silnika to raczej nie bedą to zawory. Przez analogię do mitsubishi gdzie silniki też maja wałki wyważające to złe ustawienie tych wałków potrafi dawać hałas...
Przy takich objawach możliwości może być dużo, nawet przedmuchy na zaworach. Brudny lub uszkodzony przepływomierz powietrza, uszkodzony czujnik temperatury, lanie wtrysków i kto wie co jeszcze 😇
usterka została usunięta a przyczyną jej występowania były podparte zawory
po kilku miesiącach jest OK, czyli prawdopodobnie winny był puszczający zawór bezpieczeństwa. dziekuję wszystkim
Sprawdz czy zawór egr szczelny. Sprawdz paliwo na powrotach. Ten który nic nie daje jest uszkodzony. Podobnie jak ten który daje najwiecej na powrót. Ale to sa inne objawy. Czy podczas dodawania gazu słyszysz stukot tak jak by zawory? Jezeli tak to nie jezdzij bo zbyt bogata dawka moze uszkodzic tłok.
Mógł popuszczać oring, wymiar nietypowy, dlatego mechanik chce go wymienić. A taki zawór z używanej sprężarki.
Czyli co, gruszka turbiny, zawór podciśnienia turbiny i jeszcze jest zawór podciśnienia obok egr.
jak jedna pompa zasila maszt i wspomaganie to musi być jakiś zawór priorytetowy i dzielnik ciśneinia. Zrób zdjęcia co tam jest zamontowane.
Proszę o pomoc. Jednostka zewnętrzna Mitsubishi MUZ-GB50VA wykorzystuje zawór rozprężny typu LinearExpansionValve – zawór elektryczny cewkowy. W opisie części figuruje jako Mitsubishi E12 851 493 EXPANSION VALVE COIL . Nie znalazłem do niego żadnej DTR. Znalazłem tylko opis z zagranicznego źródła, że różnica między zaworem LEV a silnikowym EEV...
Ustaliłem przyczynę: zawór bezpieczeństwa na końcu listwy przepuszczał - uciekało ciśnienie z listwyCR. zawór pasuje z Forda, Citroena, Subaru, Mitsubishi czy Toytoty z sytemem wtrysku paliwa DENSO JAPAN (np. 2.2hdi). Błąd ten jest zwyczajnie źle przetłumaczony i dotyczny spadku ciśnienia paliwa.
Ale w pierburgu jest pneumatyczny, ziko, może coś z Mitsubishi, np stary Colt, masz zwykły silniczek komutatorowy z potencjometrem? Drugie, nastawnik z pierburga ma dwa zawory-wzrostu i upustu podciśnienia, to też komplikuje sprawę. A może układ ISC ze starej Sierrry/Scorpio? ( Silnik rodziny N9 na gaźniku...)
Parownik jest powietrzny i już po kilkunastu minutach jest oszroniony a po 24h jest bryłą lodu. Jak w teorii obniża się wydajność chłodniczą bo póki nie zamarznie to temp wody na wylocie 42st. więc może obniżyć trochę wydajność? Może trochę danych: sprężarka mitsubishi CB50, zawór rozprężny TEX2, skraplacz wodny brak danych(wymiary 60cmx10cmx10cm),...
Moze masz ruszone zawory po tej przygodzie z paskiem? Popytaj ludzi tytaj na forum, polecam bo w miskach sa dobrzy: www.mitsubishiklub.pl ( jak by w dziale galanta nikt nie odpowiadal to wejdz do warsztatu, tam zawsze ktos siedzi) oraz http://www.mitsubishi-grafix.pl/forum2/
" Sprawdź zawór lock-up oraz spięcia konwertera, " - a gdzie ten zawór się znajduje?
czyszczenie nie pomaga :(
http://obrazki.elektroda.net/8_127693721... Jest to zawór upustowy spalin (wypuszcza spaliny omijając wirnik turbiny). Służy do ograniczania maksymalnego ciśnienia doładowania i nim jest sterowany. Otwiera się np. przy ciśnieniu 0.8 bar. Skoro twierdzisz że dźwignia porusza się bez żadnych oporów to objaw jest taki że zawór ten jest stale otwarty...
Masz do weryfikacji dwie możliwe usterki sprężarki i jak wyżej napisał zeimp , zawór rozprężny
No że między zaworami pęka to normalka, ale między zaworem a komorą wstępną?
Wygląda na problem z ciśnieniem doładowania - nieszczelności w dolocie zacinający się zawór turbiny itp
Dzięki przepraszam za milczenie to był zawór korekcji wtrysku wymiana pomogła.
Może być zawór redukcyjny przy pompie oleju.
Witam . W tym przypadku może być wiele przyczyn. Najlepiej sprawdź ciśnienie na cylindrach. To może wiele wyjaśnić , gdy ciśnienie jest niższe niż 10atm to wtedy dzieją się takie żeczy. Przypuszczalnie może być: przestawiony rozrząd , popękane pierścienie, nieszczelne zawory. powodzenia
Z doświadczeniem przy modernizacji sterowania zgrzewarki tarciowej firmy Aspa Wrocław mogę powiedzieć że w tych projektach sprawdza się silnik prądu stałego. W modernizacji użyty został silnik 30kW współpracujący z falownikiem Parker'a. W porównaniu z pierwowzorem na 3-fazowym silniku różnice były znaczne. Sterowanie poprzez plc mitsubishi, wykorzystane...
55 - zawór wolnych obrotów lub jego okablowanie. Pozdrawiam.
tak jak przedmówca, a ja dodam tylko, że bez problemu można tak jeździć, a jeśli szalać nie będziesz to naprawdę długo można tak jeździć (ja Astrą F 1.4 palącą podobne ilości oleju jeździłem 3 lata ale z gazem w podłodze i w końcu wypaliło zawór, to nie powiązane z braniem oleju tylko z pałowaniem... potem wymieniłem silnik na 1.6 i jeżdżę dalej) PS:...
Mam "elektryczny" problem w skrzyni biegów (automat), także myślę, że na początek wystarczyłby mi schemat skrzyni biegów i do sterownika skrzyni (kompa). Dodam jeszcze, że komputer zgłasza błąd zaworu elektrycznego przekładni 4-go biegu N91 (kod błędu P0768), także ważne jest żeby można było na schemacie zidentyfikować ten zawór - N91.
Odświeżam post. Wiem jak już zdemontować klimę , tylko chciałem się dowiedzieć kiedy mam zakręcić zawór aby mi czynnik nie uciekł.
Witam mam Carisme rok 97, która nie gaśnie. Przekręcam kluczyk silnik chodzi , elektronika nie , muszę go gasić na biegu. Miałem już wymieniany elektro-zawór , a problem nadal występuje.
No hej!Z tego co się orientuję masz pewnie silnik jak w Mitsubishi Pajero lub l200,Galloper i H100 miały właśnie te silniki zaadoptowane.Luz zaworowy dla mitsubishi 0.25mm na każdy zawór (przy zimnym silniku ,stosuje się też 0.15 na gorącym).W moim L200 jest silnik identyczny jak w galloperze i nawet ostatnio z h100 zakładałem koła rozrządu.Oznaczenie...
Jeżeli to zawór możesz go spokojnie zaślepić i zobaczysz co się dzieje. Może tak jechać jak mówisz zawór robi dziurę w kolektorze ssącym.
Gdzie znajdę opis tego silnika?Czym są regulowane zawory?Czy tam jest dwumasa?
Mitsubishi ASX 1.8 DID 4n13 Ustawianie luzow zaworowych. Postanowilem wyregulowac luzy zaworowe w moim Mitsubishi bo ewidetnie bylo slychac lekkie klepanie. Sprawdzilem luzy byly okolo 0.15-0.20 za duze na ssacych jak i na wydechowych. Za pierszym razem ustawilem je tak jak znalazlem na internecie ssace na 0.08mm i wydechowe na 0.16mm. Ustawialem je...
Cześć! Super, że podałeś tyle szczegółów – to bardzo pomaga! Rozbiję to na części, bo masz kilka problemów do ogarnięcia. A. Elektryka (P1676, alternator, migotanie) Błąd P1676 to problem z komunikacją alternatora (LIN/BSS), często związany z regulatorem lub okablowaniem (,). Twój stary alternator (Mitsubishi 9660055080) i zamiennik (REC-2.3761) mogą...
Dziękuję za odpowiedź. Samochód wrócił od mechanika. Koszt naprawy iż jednak pokrzywiło zawory wyniósł 700zł. Temat zamknę niebawem. Pozdrawiam.
Sprawdż zawór ciśnienia na listwie,wydajność pompy,wtryski czy nie leją.
Patentu na takie coś to niema , może być tulejka na korbowodzie , lub [ jeżeli w górnej części silnika] coś z dźwigienkami zaworowymi [zawory] Musisz się bardziej przysłuchać . Powodzenia.
Uszkodził mi się sterownik mikroprocesorowy FX24MT-brak sterowania jednym z wyjść , które steruje zaworem elektromagnetycznym. Wyjście to znajduje się cały czas w stanie otwartym. Przyczyną najprawdopodobniej był ten zawór. Szukam pomocy. Pozdrawiam .
Mitsubishi komunikuje się tylko z mitsubishi i to tylko w wybranych modelach. Daruj sobie kombinacje z innymi producentami bo to się nie uda. Do tego trzeba jeszcze rozróżnić mitsubishi heavy od mitsubishi electric to są dwie różne marki nie mające ze sobą nic wspólnego. Witam Przyłącze sie do tematu. Posiadam zamontowaną klime Gree jednostka zewnętrzna...
To jeszcze magicy powiedzcie koledze jak :-) Bo jeszcze rozepnie zabezpieczenia i mu zawór do cylindra wpadnie :-)
zawora mitsubishi mitsubishi mitsubishi instrukcja zawora zawora wydechowy
sprawdzić programator zmywarki toczenie tarczy hamulcowej kontrolka renault kangoo
canon firmware ciśnieniomierz microlife
Montaż głośnika 18" w subwooferze POL-AUDIO TP-118 – instrukcja, uszczelnienie, okablowanie Kompensacja indukcyjności pasożytniczej rezystora SMD 0402, foliowych, Vishay, Susumu – metody i praktyka