Tak.
Tak da się ,nr. pinów te same (10 pinowa i 7 pinowa). W 3 pinowej zawór początku wtrysku i zawór odcinający paliwo -dojdziesz po przewodach.
Witam. Mam problem z klucha. mianowicie zaczęła mi gasnąć jak stoje na światłach, jak jedzie to jest taki objaw jakby chciała zgasnąc ale dostaje znowu paliwo i jedzie dalej. Po podłaczeniu KTS-a mówi on że nie widać początku wtrysku, coś z elektrycznym zaworem początku wtrysku. Wie któs może gdzie ten zaworek się znajduje dokładnie i czy moge go przeczyscic...
zawór początku wtrysku Zawór REGULACJI początku wtrysku.
Kąty się nie zgadzają sprawdz zawór początku wtrysku w pompie.
To jest chyba zawór początku wtrysku, pompa LUCAS. Niech mnie ktoś poprawi.
Pompa sprawna,sprawdz pracę silnika po ustawieniu początku dostawy na wartość 24CA jeśli nie pomoże to zawór początku wtrysku w pompie.
komputer wskazał błąd p1350 magnetyczny zawór regulacji początku wtrysku czyli pozostaje tylko demontaż pompy ?
Jest to zawór początku wtrysku, musisz odkręcić blache i dopiero się dostaniesz do drugiej śruby, tam są dwa oringi, ale sprawdź dobrze czy czujnik nie jest pęknięty.
G175 to zawór początku wtrysku, jest w pompie wtryskowej. Ma dwa przewody, jeden masa a drugi wchodzi na pin 14 sterownika. To jest do Twojego auta!
Czujnik koła zamachowego/wału zgodność,czujnik prędkości pojazdu osiągnięty górny limit sygnału.Za wysokie napięcie akumulatora i ostatni to raczej zawór początku wtrysku zwarcie do plusa.
https://obrazki.elektroda.pl/6796387400_... 42 - przekaźnik świec żarowych 61 - EGR N18 62 - zawór turbosprężrki N75 81 - klapa gasząca N239 114 - zawór początku wtrysku 120 - shut-off Trochę mi się nie podoba, że trzy szwankujące układy sąsiadują pinami.
DF 228 sprawdź masę przy lampach z tyłu DF 186 chyba coś ze świecami żarowymi DF 006 zawór regulacji początku wtrysku, zwarcie w obwodzie DF 056 obwód czujnika przepływomierza Nie masz czasami zalanego komputera w Lagunie?
Może zawór początku wtrysku lub okablowanie uszkodzone?
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
3P dymi na czarno, pompa zrobiona i jeszcze raz sprawdzona (ale u tego samego), wtryski sprawdzone, zawory wyregulowane, początek wtrysku, próba bez filtra powietrza zrobiona, ładnie zapala, równo chodzi, oleju nie bierze, przedmuchów nie ma, siła jest, dawkę jak zmniejszę to słaby a też dymi... jakieś pomysły? Bo mnie już trafia coś!
co to jest cold start valve 96% Zawór początku wtrysku. Moim zdaniem powinien być około 50% ale mogę się mylić.
W pompie,a narazie to sprawdz zawór początku wtrysku z tyłu pompy przy kablu od niego jest wtyczka sprawdz czy jest tam zasilanie (próbnikiem na zapalonym silniku)
Masz problem z regulacją początku tłoczenia więc albo pompa albo zawór albo przewody albo sterownik uszkodzony.
Miałem tak w VW Transporterze 2.5 TDI, przetarty był przewód zasilajacy zawór początku wtrysku, silnik nie wejdzie na wyższe obroty ze wzgledu na możliwość jego uszkodzenia, gdyż wtedy nie ulega zmianie moment wtrysku i komputer sterujacy silnikiem nie pozwala wejść na wyższe obroty. Przyczyną może być też uszkodzony potencjometr przy pedale gazu.
Usterka znaleziona problem polegał na przerwanym kabelku od zawory regulacji kąta początku wtrysku. Post zamykam
00550 Regulacja początku wtrysku. Różnica w regulacji. -Uszkodzony zawór N108 kąta początku wtrysku. -Uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy. -Jazda z pustym zbiornikiem paliwa. -Powietrze w instalacji zasilania paliwem. -Nieprawidłowy kąt początku wtrysku. Dodano po 33 musiał byś to sprawdzić Pozdrawiam
Dolny zawór od regulacji kąta wtrysku na początek należy sprawdzić miernikiem. Jego rezystancja powinna wynosić około 10 Ohm plus minus jakieś dziesiętne części. Niezależnie jaka jest to pompa czy to vp44 czy vp30 kable od dolnego zaworu przeważnie są spękane. Przy jakichkolwiek naprawach związanych z tą pompą zalecam zawsze poprawić kable od tego dolnego...
Jak sądzicie koledzy czy wywalony sterownik? Czy to jest ten sam mercedes o którego niedawno pytałeś jak jest sterowany zawór początku wtrysku. Po co się buerzesz za coś o czym nie masz zielonego pojęcia. Umiesz tylko przeczytać błędy i co dalej? Dalej płacz i elektrodo pomóż. Wymień sterownik i będziesz wiedział czy to on był winien.
Pacjent seat leon 2004r/1.9tdi/asv.Wyskakują błędy 17552 - przepływomierz powietrza nieprawidłowe działanie . 17660 - zawór początku wtrysku nieprawidłowe działanie . 17849 - zawór recyrkulacji spalin nieprawidłowe działanie . 17957 zawór ciśnienia doładowania nieprawidłowe działanie. 18027 przekaźnik świec żarowych nieprawidłowe działanie . Po skasowaniu...
Czy ktoś się orientuje gdzie można kupić zawór odpowiedzialny za kąt, początek wtrysku do pompy Vp 44. Czy ta część jest w ogóle do zdobycia? Mało tego w internecie.
w pompie "bzyka" zawór dolny od regulacji kąta wtrysku lub jak kto woli czasu wtrysku, początku tłoczenia. masz uszkodzony sterownik i tyle. kwestia tego czy da się go reanimować. napięcie sprawdza się na pinach od środka czyli wyjście stabilizatora. napięcie ma być 5v.
To nie jest moment wtrysku. Ustawia się początek tłoczenia paliwa. Złe ustawienie nie wpływa na czarne kopcenie silnika. Czarny dym to zbyt mało powietrza względem paliwa. Mogą to być lejące wtryskiwacze, źle ustawiona pompa, zdławiony wlot powietrza lub zużyty silnik. Zaczął bym od regulacji silnika zawory, początek wtrysku paliwa. Przeglądnął układ...
jest on odpowiedzialny za zmianę początku kąta wtrysku i ułatwia rozruch silnika. W mojej pompie występują dwa takie zawory U Ciebie dwa zawory to robią. Pompa posiada także dźwignię sterowaną za pomocą termostatu woskowego jeżeli dobrze pamiętam to jest ona odpowiedzialna za dawkowanie paliwa. Tylko podniesienie wolnych obrotów na zimnym silniku.
Na 100% wtrysk po chwili pewni dymienie ustaje a w silniku pewnie jeszcze słychać metaliczny dźwięk nie zawsze ale sprawdził bym wtryski na samym początku albo zawór ustawiania kąta wtrysku
Pozwolę sobie odświeżyć temat.Podłączyłem dzisiaj komputer pod samochód w trakcie jazdy kiedy zapalił się servis włączyłem odczyt błędów i co mnie zaskoczyło pojawił się nowy błąd DF-006 zawór regulacji początku wtrysku, początek regulacji. Kiedy servis zgasł samoczynnie ponownie zrobiłem odczyt błędów i pojawił się tylko błąd DF-043 - zacięty tempomat...
Nie prawda, wałek rozrządu, zawory chcesz ustawiać czy początek wtrysku? Temat na pograniczu kosza.
W momencie początku wtrysku obydwa zawory powinny być zamknięte , a tłok w położeniu przed GMP . [ około 5 - 6 mm oczywiście wartość podana przeze mnie niedokładna ] Pozdrawiam
Od lewej. Zawór przestawiacza konta wtrysku, środek nie mam pojęcia najpewniej tez coś odnośnie sterownia początkiem wtrysku i ostatni zawór odcinający paliwo.
Jak wyczyścisz "gaźnik" to na pewno zapali :). A tak na poważnie wymiana filtrów na pewno nie zaszkodzi. Wyciągnij wtryskiwacze daj do sprawdzenia. W miedzy czasie wlej np. nafty do cylindrów. Jak ściągniesz kolektory będziesz widział co się dzieje z zaworami. Po zalaniu naftą odczekaj chwilkę i pokręć silnikiem. Paliwo na początek podaj z banki. Spróbuj...
Ja w omedze 2.0 DTI miałem takie wartości Przepływomierz powietrza,407.7 mg/suw Sensor barometru,0.97 bar żądanie ciśnienia ładowania,1.85 bar Ciśniemnie ładowania,0.98 bar Temperatura powietrza wlotowego,24 °C Temperatura cieczy chłodzącej,82 °C Temperatura oleju silnika,81 °C Temperatura paliwa,40 °C Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2...
Kąt wtrysku 25+1 stopni przed GMP, ciśnienie wtrysku 18,6-0,8, luz na zaworach 0,25 +/-0,05. Kąt ustawiasz standardowo, z tym że na pompie wtryskowej nie dajesz 'pełnego gazu' a co najwyżej w połowie. Przy pełnym gazie załącza się dawka rozruchowa i opóźnia kąt wtrysku na ok 10-12 stopni, co może być mylące dla kogoś, kto o tym nie wie. Taka różnica...
Jeśli to Lucas ,za regulację początku wtrysku odpowiada zawór w pompie wkręcony pod kątem.zobacz jak możesz w parametry.
Bo to jest Simens i nie wprowadza się kodów IMA tylko określa się klasę wtrysku. Próba przelewowa i do ogarnięcia zawór turbo i czujnik VGT na turbo tak na początek. Pierwszy wtrysk od skrzyni biegów tak jak pompa wc jest.
dziękuję za odpowiedź jpna100, postaram się, może coś się uda ustawić, generalnie mam problem bo ciągnik bardzo kopci na czarno, a silnik praktycznie po remoncie, końcówki wtrysków nowe i dobrze wyregulowane, zawory również. Latem pali na tyk , zimą trochę gorzej - pozdrawiam.
No wreszcie, ale 27 to za mało. Ma być min 200 i tym sie zajmij na początek. A więc dopływ paliwa do pompy, zawór na pompie i jego wysterowanie. Pompa załóżmy że teoretycznie ok jak podmieniana. Jak to ok, to ucieka przez wtryski albo zawór przelewowy na listwie. Pościągaj przelewy kręci jeden drugi patrzy.
Ja nigdy nie ustawiam wyprzedzenia początku wtrysku za pomocą cech na kole zamachowym. Często one nie są w tym miejscu gdzie powinny być. Mój sposob: Kątomietrz 360 stopni na koło pasowe. Pokrywa zaworów sciagnięta na pierwszym cylindrze , naciskamy na zawór i wyczuwamy gmp. Od tego momentu zerujemy kątomierz, cofamy kąt o daną wartość i po wkręceniu...
Czyli problem jest z nie do końca spalonym olejem napędowym- może wtrysk paliwa jest zbyt późny? Po mojemu jeśli początek wtrysku ustawiony prawidłowo pompa i wtryski do sprawdzenia.
1. Jest to silnik z Peugeota 505 2. Kąta wtrysku nie ustawisz, jest bardzo skąplikowany . Pod plastykowym dekielkiem z boku pompy jest śruba, po wykręceniu w obudowie jest pierścień a na wałku znak. Trzeba te znaki zgrać z silnikiem. Zdejmujesz dekiel zaworów, ustawiasz na górny martwy punkt oraz znak w pompie wtryskowej. 4 cylinder. Teraz odpinasz...
Tak, kiedy był wymieniany filtr paliwa, jak pompka wstępna na początek, później wtryski do sprawdzenia, zawór DRV, i ogólnie układ zasilania paliwem.
Na komputerze wyskakuje błąd 251 "przestawienie początku wtrysku". Efekt jest taki, że auto kręci, rozrusznik dobry, nowa pompa, nowe zawory w pompie a błąd dalej ten sam. Auto ani myśli odpalić.
Podczas szarpania odepnij mu zasilanie korektora początku wtrysku(timing control) -jeśli nie będzie różnicy no to wiesz.... jak wspomniano wcześniej te zawory lubią się sypać, tłoczek w środku dostaje syfu i zaciera się, wskutek tego początek wtrysku jest rozjechany. Odpala ładnie ponieważ kąt jest mechanicznie ustawiony na max wczesny a później jak...
Mam problem z 60 robiłem remont wszystko zostało wymienione tylko wałek rozrzadu zostal stary pompa sprawdzona na innej 60 do pewnosci a ciagnik słabo sie wkreca na obroty i cały czas dymi na czarno podczas pracy.Czy wałek miał by taki wpływ Z fabryki w Ursusie wyszła seria silników w których znaki na rozrządzie nie pokrywały się :cry: Jeśli przed...
Witam, mam problem następującej treści. Posiadam mercedesa e290 td z 97 roku i wystąpił problem z kątem wtrysku który sam się przestawia. Dokładnie dzieje się to w momencie szybkiego przekręcenia kluczyka- przynajmniej tak zauważyłem, silnik już od razu słychać że gorzej odpala i zaczyna głośno pracować. Na CDIF sprawdziłem że zamiast 1 stopnia żądanego...
Lucas jak dla mnie to troche smietnik syzbko padaja, regeneracja kosztuje majątek, mało kto to robi i bóg wie ile bedzie jezdzić Oczywiscie, ze istnieje mozliwosc, najważniejsze jest to zeby koło od pompy wtryskowej było mniej wiecej takich samych rozmiarów (mozna wtedy dac dluzszy lub krotszy pasek) i miało identyczne zęby na pasek rozrządu, zeby Ci...
Aby silnik odpalił potrzebuje +12 na zaworze gaszenia jeżeli nie masz immo, i +12 zaworze ograniczenia pełnego obciążenia, oraz w dzisiejszych warunkach atmosferycznych grzanie świec. Jeżeli mechanik odpiął ci kabelek to nie zapali. Dowiedz się od tego starszego człowieka czy ostatnio ktoś nie wymieniał mu przekaźnika od świec. Może też być że szukasz...
W moim LT bardzo długo trzeba kręcić silnikiem, zanim zapali. Rozrusznik kręci szybko, silnik zapala i chodzi równo, nie kopci ale czy jest ciepły, czy zimny, zawsze tak długo musi kręcić, nawet zaraz po zgaszeniu. Zostało sprawdzone: - spadanie paliwa ( baniak podpięty przewodami bezpośrednio do krućców pompy (zasilania i powrotu), bombelków powietrza...
Witam, zacznę od początku Iveco daily 35c15 przebieg 350 tys ( po mieście) od pewnego czasu zaczęła mi mrugać kontrolka EDC ( błędy num. 136 i 139 ), mechanik powiedział że wtryski, ok wtryski zregenerowane i dalej to samo ,dodatkowo doszedł mi kolejny błąd 129 ... Przed pierwszym pojawieniem się kontrolki EDC auto miało przejść gruntowny remont , i...
Wskazywanie na uszkodzenie głowicy bądź sprężarki na tym etapie to jak pisał kolega wcześniej wróżenie z fusów, można tylko gdybac. Na samym początku sprawdził bym ustawienie luzów na zaworach, oraz ciśnienia na wtryskach, byc może już któryś wtrysk lac, nieraz wystarczy ustawienie cisnienia, albo końcówki są do wymiany. Sprawdzic ustawienie zapłonu,...
1. Ustawienie wału. Na łączeniu skrzyni z blokiem powinno byc wyciete okienko ze strzałką. Widac tam koło zamachowe. Tak ustaw aby wyciecie na kole pokryło sie ze strzałką. Wtedy pierwszy cylinder jest w górze. Wrzucic 5 bieg w celu zablokowania położenia. 2. Pompa wtryskowa ma nacięcie z boku koła i na uchwycie trzymającym pompe. Muszą sie pokryć....
Niepoważni jesteście... spróbuj uzyskać więcej w zimie jak 28 w zetorze 72xx, a te 22 też w normie, to pewnie błąd pomiaru, nie przejmuj się nim. Rozbierałeś może rozrząd? dobrze ustawiłeś początek wtrysku i rozrząd jeżeli go rozbierałeś? Biały dym oprócz pompy i wtryskiwaczy co masz zrobione, powoduje jeszcze źle ustawiony rozrząd, początek wtrysku...
Witam, Czy, aby nie błąd czujnika położenia wirnika ? Jest on z tyłu pompy, pomiędzy wyjściami na wtryskiwacze. Często one po prostu zaczynają cieknąć (te czujniki) Tak było też u mnie - sprzedaję pompę na części http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=13834 Ewentualnie jest jeszcze w pompie czujnik położenia pierścienia krzywki i temperatury paliwa. Podaje...
Mierzysz poprzez oparcie grzybka zaworu o denko tłoka. Żeby było wygodniej, trzeba rozpiąć zawór na zamontowanej głowicy, wyjąć sprężynę, a trzonek zaworu zabezpieczyć przed spadnięciem do cylindra. Lepiej aby zrobił to doświadczony mechanik. Inaczej trzeba mierzyć przy naciskaniu na zawór i mierząc np. wysokość od płaszczyzny głowicy do talerzyka sprężyny,...
Za wszelkie podpowiedzi bede bardzo wdzieczny Nie musisz ale zacznijmy od początku, czyli jaki silnik , konkretnie . Jak nie wiesz podaj 8 ostatnich cyfr VIN. Jak jest zbudowany dolot wysokiego ciśnienia powietrza ? dwudrożny? Potem ustal czy widzi korek wlewu paliwa Wg komputera DPF sie regeneruje, ale sama puszka jest letnia, wiec nie bardzo wierze....
Jakie jest zachowanie pompy z uszkodzonym czujnikiem jak w temacie oraz z niepodpiętym ? Pytam ponieważ mam dziwny objaw. Pompa po przekręceniu stacyjki podaje paliwo na wtryski przez chwilkę. Za każdym przekręceniem stacyjki słychać że auto próbuje zapalić. 3-4 wtryski i zaworek dawki przestaje pracować. Ponowny zapłon 3-4 wtryski i blokada itd. Zawory...
A może zacznijmy od początku, jeśli wszystko jest ok to ecu podczas rozruchu silnika powinno załączać zawór n108 podając masę czy nie, chciałbym żeby osoby z doświadczeniem wypowiedziały się w tej sprawie. Fakt faktem że odcinając zawór podczas rozruchu auto znacznie lepiej odpala, tylko zastanawiam się czy tak naprawdę wina nie leży po stronie zużytej...
OD KIEDY PANOWIE NA KOŁACH ROZRZĄDU SZCZEGÓLNIE POŚREDNIM W C360 SĄ TYLKO KROPKI?????? KOŁA TRZEBA UMYĆ ZNALEŹĆ ORYGINALNE ZNACZKI KONIECZNIE 0 (ZERA) I USTAWIĆ TAK: KOŁO POŚREDNIE I KOŁO POMPY-- ZERO DO ZERA, KOŁO POŚREDNIE I KOŁO WAŁKA ROZRZĄDU--- PUNKT W PUNKT KOŁO POŚREDNIE I KOŁO WAŁU KORBOWEGO--- PUNKT W DWA PUNKTY. JUŻ PONAD 30 LAT ROBIĘ SILNIKI...
Powinieneś ogólnie ustawić silnik. Zawory, kąt wtrysku paliwa. Najczęstszym winowajcą dymienia jest układ paliwowy czyli wtryski na początek. Możesz sam je sprawdzić wizualnie przykręcając wymontowane z głowicy do pompy na przewodach. Porównasz jak pracują, ciśnienia niestety nie sprawdzi.
Witam szanownych mechaników, Problem dotyczy owego ciągnika, zaczęło się tak zauważyłem ,że puka i wydobywają się spaliny z pod spodu wtryskiwacza. Więc chciałem dokręcić szpilkę ,ale gwint był zerwany, próbowałem go dać na klej ,ale nie trzymało więc musiałem gwintować na otwór ρ 10 no ok wywierciłem większy otwór w kołnierzu dałem podkładkę pod...
Dziękuję za pomoc. Wtryskiwacze zostały ustawione na 250 bar. Silnik wolnossący. Początek wtrysku próbowałem przestawiać. Natomiast w sobotę zauważyłem, że jakoś dziwnie zachowuje się pokrywa filtra powietrza. Wkład filtra powietrza wymieniony na nowy - dobrany po numerze wózka. Przy poluzowaniu pokrywy filtra powietrza na pracującym silniku pokrywa...
Witam Peugeot 207 16hdi 2008 rok gasnie w trakcie jazdy. Przeważnie przy redukcji biegu, jak opuszczam skrzyżowanie. Walczę od początku roku i po wizytach u trzech elektormechaników zostaly wymienione nastepujace części, bez rezultatu: zawór w pompie wysokiego ciśnienia; wtrysk filtr paliwa zawór na listwie czujnik położenia wału. Nawet komputer miałam...
Witam Może na początek sprawdz zawór regulacji ciśnienia paliwa.Kolejna sprawa to przewody przelewowe z wtrysków,sprawdz czy nie ma wycieku paliwa(nie mogą się nawet pocić) jak coś wymień na nowe.Czasami jest tak,że się przetrze przewód paliwowy i robi takie numery.
Mam problem z ursusem c 330, problem polega na tym że na zimnym silniku przerywa na wysokich obrotach pow. 1800obr./min, a gdy się rozgrzeje to nawet na wolnych obrotach słychać nierówną pracę silnika (tak jakby na jeden tłok słabiej palił), silnik 2 lata temu przeszedł kapitalny remont i została zregenerowana pompa. Próbowałem problem rozwiązać sam,...
P0167 - układ regulacji początku wtrysku. nieprawidłowe działanie Te pompy miały usterki w tych regulatorach i przy naprawie pompy trzeba zrobić sterownik i zawory(tłoczek). Czasami wymieniają sam tranzystor w sterowniku a zapominają o zacinającym się zaworze. Swoją droga pojawił się typowo po "chipie" ? bo może coś z softem jest źle.
Popatrz na listę danych: pożądany początek wtrysku rzeczywisty początek wtrysku przy każdej prędkości obrotowej ,mają się zgadzać!! Dodano po 1 Zawór upustowy turbiny działa prawidłowo? Nie to DTC!!
po pomiarach stwierdzili ze jest idealny i wykonano tylko honowanie W takim razie z jakich powodów wykonujesz naprawę? sprężanie wykonujemy z włączona pompą, podającą paliwo na wtrysk? Jeśli dobrze pamiętam tam nie ma świecy więc jak wykonać pomiar bez wyjęcia wtryskiwacza? Ja nie znam zalecanych firmowo wielkości ciśnienia ale przy dobrym zestawie...
Ftp .kowal dobrze napisał. Początek wtrysku nic/wiele tu nie ma do rzeczy.Tolerancja punktu wtrysku jest raptem kilka stopni, i tu nie ma to znaczenia. Jeśli silnik w ogóle pracuje, nawet niedoskonale, to ten punkt można pominąć. Edit. Usunąłem zdanie wprowadzające w błąd.
Astra od początku produkowana była na wtrysku skąd u ciebie gaźnik ?
To jest książka do silników MWM 226 z pompą sekcyjną Bosch. W całym rozdziale który jest poświęcony ustawieniu początku tłoczenia jest opis o wypieciu sprężyny zaworu głowicy w suwie sprężania, żeby zawór nie wpadł do środka, zamontowanie miernika zegarowego na zawór, znalezienie GMP, i cofnięcie tłoka przed GMP zależnie od modelu patrz tabela kąta...
pompa LUCAS w AEF sterowana jest linką oraz pneumatycznie sterowanym przyśpieszeniem zimnego silnika, ma 3 elektrozawory jeden z tyłu STOP i dwa po bokach jeden od kąta wtrysku a drugi od dawki maksymalnego obciążenia sterownik tej pompy według tego co zmierzyłem to nie reguluje tylko włącza lub wyłącza te 2 ostatnie zawory według opisów w TDI na podobych...
Niestety ale silniki w autach renault są strasznie wrażliwe na ustawienie początku wtrysku jeśli we wszystkich przypadkach były sprawdzane świece i paliwo nie schodzi to zaczął bym dalsze POSZUKIWANIA od tego chyba jeśli to nie pomorze to należy sprawdzić zawór przyspieszenia konta wtrysku pozdro.
Rozrząd kiedyś złożyłem na znaki i zanim całość poskładałem sprawdzałem kąt wtrysku i nie dało się ustawić, po przeliczeniu zębów na kołach wyszło wtedy że znak jest o ząbek za daleko, potem nie było problemu z ustawieniem początku wtrysku aż do teraz. Głowice są po regeneracji w zimie 2016/17, dwie robione ponownie tej zimy bo po zaworach wydechowych...
Po poprawnym podniesieniu mocy , nadal bez zmian , teraz szybciej trochę wyskoczył ten błąd po przekroczeniu około 100-120 km/h wyskoczył check i zaczytało takie błędy : P06DD Zawór regulacji ciśnienia oleju silnikowego zablokowany wylaczony Błąd obliczeń Bieżący P0831 Włącznik pedału sprzęgła A - sygnał za niski Usterka szyny Bieżący 4x P262A Wtryskiwacz...
zawór był uszkodzony, założony jest już nowy dalej to samo dodam ze wtrysk sterujący tez wymieniłem bo tak na początku komp pokazywał Dodano po 4 błędy były powodowane wypinaniem wszystkiego po koli i czyszczeniu myślę ze dla tego po wykasowaniu ich zniknęły.
Wężyki powrotne na wtryskach wymień bo najczęściej tam pękają ,zawór zwrotny na przewodzie paliwowym przy filtrze załóż ,potem odpowietrzyc trzeba i obserwować czy jest ok.To na początek.
Witam, czy ktoś może doradzić na temat Matiza,przy dodaniu gazu na każdym biegu lekko się dusi i nie można rozwinąć pełnej mocy silnika_- wymieniłem już popę paliwa filtry, wtryski,pochłaniacz oparów,sonde lambda,kopułkę z palcem,świece ,przewody,wyregulowałem zawory a silnik dalej robi mnie w konia podpięty pod koputer wskazał na samym początku awarii...
auto działało normalnie i nagle silnik nierówno zaczął pracować i już turbo się nie włącza jeździ bez turbo . Jak kręcę kluczem wałem to czuje że 2 cylindry mają słabszą kompresje mogą być zawory do roboty albo pierścienie Kolego sprawdź kompresję na początek, bo może się co wysypało w silniku. Co do samego turbo to sprawdź czy sztanga czyli cięgno...
Wałek rozrządu był nowy czy stary ? Bo może tak być że wałek jest chiński i zawory nie otwierają się bądz nie zamykają tak jak powinny i wtedy zawór spotyka sie z tłokiem . Trzeba sprawdzić jak mijają sie zawory wydechowy z ssącym względem przesywającego się tłoka . Jeśli tu będzie ok to pozostanie tylko ustawić początek wtrysku i nie ma bata musi palić...
Kontrolnie podaj podczas rozruchu napięcie na zawór odcinający bezpośrednio z akumulatora. Wyciągnięcie "ssania" powoduje przyspieszenie wtrysku i zwiększenie prędkości obrotowej biegu jałowego, sprawdź i ewentualnie wyreguluj kąt początku wtrysku i prędkość obrotową biegu jałowego. Jeśli to nie pomoże- pompa na stół. Mało prawdopodobne żeby sam przestawił...
Wypalony zawór wydechowy, to być może lejący wtrysk, a być może blokujący się hydropopychacz. A błękitny dymek to np. problem z EGR.,wtryskami, pierścieniami trudno ocenić na odległość. Na początek logi trzeba zrobić.
Dziękuję za podpowiedź. Na chwilę obecną auto stoi pod domem. Żona w dniu wczorajszym zgasiła samochód i ja holowałem do domu. Zaczęło bardzo głośno stukać ,szukałem w internecie i piszą że szklanka,popychacz lub zawór. Samochód odpala normalnie tylko tłucze,ja myślałem że to wtryski na początku a to co innego ,aż zaczęło tak tłuc że szok, odkręciłem...
Na początek zmierz oporności grzałek obu sond. Potem trzeba przedzwonić kable między sterownikiem silnika a odbiornikami, a przede wszystkim tego plusa na wtryski, sondy, i zawór oparów.
Witam Spróbuj na początek wymienić oringi na pompach nr bosch 1 417 010 997 może cos pomoże i ustaw luzy na zaworze popychającym pompo-wtrysk.
Bezpiecznik lub wiązka. Zasilanie ma być pełne z akumulatora poprzez przekaźnik i bezpiecznik. Stetowniki wystawiają masę sterowania. Dziękuję za odezwę? Pytanie tylko czy zasilanie tych zaworów idzie przez bezpiecznik i przekaźnik? Jeśli tak to czy to któryś z tych pod kierownicą? https://obrazki.elektroda.pl/7834112100_... Ten czarny...
Najlepiej jeżeli ustawisz pompę na początku tłoczenia. Musisz znaleźć kąt początku wtrysku lub ile mm tłok musi być przed górnym martwym w momencie wtrysku paliwa. Wtedy wałkiem rozrządu ustawiasz bodajże na zamkniętych zaworach lub przed zamknięciem zaworu ssącego. Trzymaj się zasady 1-5-3-6-2-4 (kolejność pracy rzędowej szóstki). Nie przejmuj się znakami....
W tamtych czasach były różnice w pompach wtryskowych i kołach zamachowych. Pompy miały różne regulatory obrotów oraz różne sposoby włączania dawki rozruchowej (od strony rozrządu lub pod skosem na regulatorze obrotów). Natomiast koła zamachowe różniły się w zależności od typu pompy wtryskowej. Kołek na ustawianie początku wtrysku może być na 30° (normalna...
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
Przesiedziałem dzisiaj cały dzień, dociekałem w stronę tego nawiewu, wiec wymontowałem schowek, komputer pokładowy, cały boczek i jak się okazało, jedno gniazdo (nie wiem za co odpowiadało) było domyślnie zmasowane do karoserii przy pomocy blaszki. Jednak blaszka ta się ułamała, przez co masy nie było. Przewierciłem na nowo blaszkę, przełożyłem przez...
Witam Szanowni Panowie, A więc tak zacznę od początku : zawór elektromagnetyczny sprawdzony (działa), przewody paliwowe czyste tzn paliwo przepływa, wtryski wszystkie czyste, filtr paliwa nowy dziś założony, nie posiadam żadnego typu alarmów z odcięciem i co dalej?? auto jak nie odpalało tak nie odpala :( . Zastanawia mnie tylko gdy podczas kręcenia...
Wykręcasz go i wkładasz gładką częścią w otwór, kręcisz wałem aż wpadnie w otwór w kole zamachowym. W tym miejscu ma być początek tłoczenia. Odkręcasz pokrywkę przed pompą, odkręcasz zdaje się dwie śrubki i kręcisz zębatką do momętu pokazania się na pierwszej sekcji paliwa. Skręcasz i tyle. Witam o ile mogę coś dołożyć ,otóż - otworki w kole zamachowym...
Najlepiej ustawić początek wtrysku dynamicznie dla Twojego silnika 12/900 stopni/obr .Dokładny opis stanu technicznego silnika pozwala mi wysnuć następującą diagnozę-zawory są bardzo cienkie szeroka przylgnia zaworowa nie uszczelnia prawidłowo cylindra.Zmniejszona kompresja utrudnia uruchomienie silnika.Kosztowna impreza ale chyba trzeba wymienić zawory.
Witam wszystkich ,mam problem z moją audi brak mocy błąd z początkiem wtrysku.Odstawiłem auto do mechanika i oczywiście on rozkłada ręce , sprawdził pompę wtryskową, wtryski, turbinę, zawory i całą elektrykę wszystko w porządku ciśnienie na tłokach też a auto nie chodzi ciągnie do 2,5 tyś i stop dodam jeszcze że na wolnych obrotach trzęsie budą i kopci...
Sprawdz na początek zawór steryjący klapami zawirowania w kolektorze ssącym jak i sam siłownik.Błąd ten odnosi się do wartośći rzeczywistego startu wtrysku,który może sugerować usterkę pompy.Jednak logika sugeruje żeby zacząć od mniej kosztownych podzespołów.Pozdrawiam.
Witam! Właśnie walczę z pompą. Coś tu się nie zgadza, bo uszkodzony tranzystor steruje zaworkiem wysokiego ciśnienia (dawka, początek wtrysku), a nie zaworem przestawiacza, a poza tym tłok przestawiacza przesuwany jest ciśnieniem paliwa wiec zawór tylko je dozuje.
Na początek wyklucz paliwo. Potem sprawdź statyczny kąt wtrysku - nagminną przykrą i kosztowną w skutkach usterką tych silników jest kółko rozrządu - wycięty klin. Ten zawór na fotografii to zawór regulatora kąta wtrysku. Dalej sprawdź działanie układu LDA, do kopułki na górze pompy przychodzi wężyk z kolektora ssącego , całośc służy do zwiększania...
zawora regulacja początek wtrysk początek wtrysk zawora wtrysk
obliczy wentylator zwalnia zasoby główna szyna wyrównawcza
amica indukcja rzutowanie prostokątne
Router Acer X6E 5G - brak internetu, diody świecą na niebiesko Soundking AE101EE – jak bezpiecznie otworzyć wzmacniacz, lokalizacja śrub, BHP