Zatarty zawór przelewowy na pompie olejowej.
Jaki model quada i jaki silnik — regulamin działu! Przypuszczalnie zawieszający się zawór przelewowy, nieszczelność kanału ssącego pompy olejowej (uszkodzona uszczelka lub oring), pieniący się olej.
A gdzie w tym silniku może być śruba przelewowa lub zawór przelewowy ? Raczej w pompie olejowej, ale pisałeś że nowa??
często podczas czyszczenia bloku z resztek starej uszczelki lecą paprochy do silnika pózniej potrafią zablokować zawór przelewowy w pompie olejowej... piszesz ze auto zapaliło i było ok a po ponownym odpaleniu ciśnienia brak... wkręć manometr i sprawdz ciśnienie nawet jeśli jest zła uszczelka dół silnika będzie miał ciśnienie...
To mi przypomina sytuację gdy przyjechał klient do warsztatu i powiedział, że mu się " sosierka świeci". Kupa śmiechu bała(z gościa, nad autem trzeba było płakać). A wracając do tematu to zdaje się taki objaw może się zdarzyć jak coś się złego stanie np. z jedną z panewek. Tyle, że wtedy by stukał. Uszkodzony mógłby być też zawór przelewowy w pompie...
Sprawa nie jest prosta. Masz dwa problemy: 1. Czas potrzebny na ostygnięcie PCT. 2. Mały moment rozruchowy silnika sprężarki. Ten drugi jest wg. mnie poważniejszy i może być rozwiązany tylko poprzez zrobienie odprężnika. Jest jeszcze inny sposób. Zawór "przelewowy" jak w zębatych pompach olejowych, ustawiony trochę poniżej zaworu bezpieczeństwa lub...
Jak masz jeszcze zdjętą miskę olejową to sprawdź zawór przelewowy w pompie oleju, czy się nie blokuje. Nie kojarzę, czy ten silnik ma już elektrozawór regulacji ciśnienia oleju, ale sprawdził bym jego ciśnienie, czy nie jest za wysokie i nie podwiesza hydropopychaczy
Pompy olejowe zwykle posiadają zawór przelewowy (sprężyna z kulką). Zablokowanie takiego zaworu może spowodować niekontrolowany wzrost ciśnienia.
Pompa olejowa powinna mieć zawór przelewowy, ja podmieniłem w swojej sprężynkę metoda prób i błędów aż uzyskałem odpowiednie ciśnienie. Jak na jednej możesz uzyskać około 400l/min to na dwóch można uzyskać...? Tylko pamiętaj że silnik tez powinien być większy.
Jeden zawór jest umieszczony w pompie olejowej(przelewowy), drugi w obudowie filtra oleju(obejściowy). Dodano po 6 Prawidłowe ciśnienie w przypadku RFJ lub RFN(bo nie mam pojęcia która generacja i jaki silnik) to 5 bar przy 3000obr/min.
NSZ10 to pompa olejowa tzw zębata, w układach wspomagania stosuje się pompy łopatkowe, przemyślałeś wymianę ? może zawór przelewowy wystarczy w obecnej ?
Sterowanie zostaje ori. Co masz na myśli z tulejka? Nic takiego nie mam i w dok. Nie widziałem? Tak pompa ma zawór przelewowy, wczoraj manometr pokazał mi 5,5 bara więc obniżyłem...
A czy czasami to nie pompa olejowa, miałem taki przypadek zacinał się zawór przelewowy ale tak że na czujke dawał tyle że gasła a reszcie brakowało smarowidła, kolego i co zanalazłeś co było?
Pierwsza możliwość - uszkodzony zawór przelewowy pompy, druga - zbyt gęsty olej, trzecia - "zabite" szlamem kanały olejowe. Mierzyłeś w otworze czujnika ?
Koledzy ja wymieniałem w swoim c4011 filtr oleju z bąka na puszkowy i tam gdzie idzie przewód olejowy od pompy oleju do magistrali zamiast śruby zastosowałem zawór przelewowy, (tak mi w sklepie powiedziano gdy kupowałem owy zestaw do wymiany z bąka na puszkowy). Czy to o tą śrubę chodzi co tam była że trzeba ją wymienić na taką bez dziury, gdy się zmienia...
Miałem takie dwa przypadki, co prawda nie w TDI tylko w zwykłym turbodieslu VW, zablokowany zawór przelewowy w pompie powodował podpieranie popychaczy i gaśnięcie silnika przy ok 10 bar na magistrali olejowej. Zawory się nie pogięły, wystarczyło naprawić pompę i silnik pracował normalnie.
Dziękuję. Misa olejowa została zdjęta, czyste wszystko nie ma opiłków nic, smok jak nowy co teraz? Pompa olejowa? Jest w niej coś takiego jak zawór przelewowy odpowiadający za regulację ciśnienia oleju? Dlaczego dalej nie ma tego ciśnienia?
A czy może być też za wysokie ciśnienie?Czytałem,że jest na pompie olejowej zawór maksymalny przelewowy,który po przekroczeniu nastwionego ciśnienia ma się otworzyć by je obniżyć.Gdyby faktycznie było zbyt wysokie a zawór jest zacięty mogło by sygnalizować lampką i piszczkiem?Ale to tylko moje gdybanie.Może ktoś miał doświadczenia z tymi silnikami i...
Witam ja również mam podobny problem z moja Renault,tez wymieniłem czujnik ciśnienia oleju objawy są identyczne jak w twojej. Pod koniec przyszłego tygodnia jestem umówiony na serwis. Wstępna diagnoza to zawór przelewowy oleju ten w misce olejowej się zawiesił lub co gorsza pompa oleju, mechanik mi tłumaczył że silnik nie może się kończyć bo przecież...
Są niewielkie pompy olejowe z silnikiem elektrycznym czasami na,, Allecostam'', z tym że musiał by być dodany jeszcze rozdzielacz i zawór ciśnieniowo -przelewowy. Opłaci się ? Elementy hydrauliki, które wymieniłem, a są one niezbędne ale i dość kosztowne.
Zablokował się zawór przelewowy w pompie i podwieszają się popychacze hydrauliczne. Trzeba wyjąć pompę, rozebrać i wyczyścić
Miałem trochę czasu, więc spróbuję podsumować stan myjki na dzisiaj - deklarowane ciśnienie robocze przez Karchera 160 barów - odczytywane na wbudowanym manometrze 140 barów - odczytane z dodatkowego podłączonego manometru serwisowego 135 barów: 1. Wymienione w zasadzie wszystkie elementy w pompie: - komplet zaworków, - zawór przelewowy - komplet ze...
Ciśnienie pompy olejowej silnika zmierzysz samemu wpinając zamiast czujnika kontrolki manometr. Nie jest powiedziane że to panewki wału bo one mają największy wpływ. Sprawdził bym pierwsze pompę i zawór przelewowy. Lubi się zacinać a sama pompa nie należy do najtrwalszych. Jeśli chodzi o hydraulikę to wepnij manometr w wyjście zewnętrzne. jak nie uzyskasz...
A jakiej firmy filtr oleju i olej? Poziom oleju właściwy? Może olej zamarza i stąd takie niespodzianki a jeśli to nie to, to pozostaje rozbierać dół silnika i patrzeć co tam się dzieje. A po co rozbierać dół silnika. Jak by coś było tam nie tak to by nie miał ciśnienia. Zawór jest tak zrobiony żeby nie dać większego ciśnienia w układ niż było fabrycznie...
Witam Winę ponosi tu zawór przelewowy w pompie , chociaż szczerze to pompy oryginalnej od C 4011 nie widziałem już chyba z 20 lat . Pomimo to i tak czeka Cię demontaż miski olejowej , i wtedy decyzja co dalej , jeżeli jest zawór to go sprawdzić , lub wymienić a jeżeli nie ma to zakup całej pompy od C 360 . Pozdrawiam
Jestem po wizycie u mechanika: do wymiany poszła pompa olejowa (rysy na powierzchniach wewnętrznych i podejrzany zawór przelewowy), panewki korbowodowe (wg źródła: www.swiatmotoryzacji.com.pl/drukuj.php?c... moje przypominają te z opisu kawitacji, czyli erozji warstwy łożyskowej spowodowanej nagłymi zmianami ciśnienia filmu olejowego), napinacz...
- Z FSO1500 nie miałem żadnych problemów. Za to w FSO, który kupiliśmy nowy w Polmozbycie gdzieś już blisko 1990 roku to zaciął się zawór przelewowy w pompie oleju, przez co lampka oleju gasła dopiero gdzieś przy 2500 obr/min. Po demontażu silnika okazało się, że w misce olejowej są wióry stalowe. Te wióry pompa poprzez smok zaciągnęła i taki wiór...
Pilnie wszystko czytam i oglądam. Nawet po kilkanaście razy. Problem w tym, że to co jest jasne dla ciebie jako wykonawcy, nie jest już jasne dla czytającego. Ty wiesz co jest co, na fotce, ja już nie. Dlatego dopytuje. Widziałem ten kolosalny zbiornik hydroforowy. Na nim utrzymujesz wstepne cisnienie oleju 1- 1,5 bara. Potem regulujesz to cisnienie...
Przepraszam, że włączę się do tematu z troszkę innym problemem. Mam ciapka c-25 i zrobiłem mu wymianę mu pierścieni tłokowych. Po wymianie za jakieś około 2-3 mth zaczęła świecić kontrolka oleju. Na początku na wolnych obrotach teraz to już prawie na średnich. Rozebrałem misę olejową bo myślałem że to wina panewki korbowodu ale na oględziny nie stwierdziłem...
zawora pompa przelewowy zawora przelewowy zawora przelewowy pompa oleju
schemat magnetofon wieczna bateria aktualne klucze windows
odciąć immobilizer bojler elektryczny
Toyota Auris 2008 Diesel – numery fabryczne i rodzaje lamp, OEM, halogen, ksenon, LED ADB-2670WF – czy możliwa przeróbka dekodera na Android Box? Analiza techniczna