Kolega sprawdzał ciśnienie- może być uszkodzony zawór przelewowy.
Możliwe że da się zwiększyć ciśnienie na rozdzielaczu a pompa pompuje stale takie samo ciśnienie? Pompa daje takie ciśnienie jakie jest potrzebne do wykonania "danej pracy". Żeby nie obciążać układu hydraulicznego stosuje się zawory przelewowe /bezpieczeństwa/.Zawór przelewowy montowany jest między pompą a rozdzielaczem. Najlepszym miejscem na jego...
Ciśnienie jest za duże sprawdź zawór przelewowy ( ciśnieniowy) pompy oleju silnika
Zatarty zawór przelewowy na pompie olejowej.
Ciśnienie pompy uzupełniającej zawór przelewowy bezpośrednio na wyjściu z pompy, ustawiony na 220bar, otwarł się. Ciśnienie pompy głównej, zawór przelewowy bezpośrednio na wyjściu z pompy, ustawiony na 220bar nie otwarł się, manometr pokazywał 100-150bar, w tej granicy się wahał. Czyli to już pewne, winna pompa główna.
Mam podobny problem udało sie ustalić gdzie jest ten zawór przelewowy pompy oleju?
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Przed tankowaniem otwieram zawór przelewowy, ten blisko zamkniętego zaworu kompresora. Otwieram zawór pomiędzy pompą oleju i uruchamiam pompę oleju. Pompa pracuje do momentu pojawienia się oleju w zaworze przelewowym. Wyłączam pompę, zamykam zawór przelewowy i zawór napełniania. Otwieram zawór kompresora i sprężam olej w butli do 1,5 atm. Zbiornik jest...
Witam! Czy udało się już rozwiązać problem z pompą i zaworami? Czy masz za pompą zawór przelewowy, który ustala ciśnienie robocze i zabezpiecza instalacje przed przekroczeniem ciśnienia?
Jest zawór i musi lekko stukać przy potrząsaniu (brak zacięć)
Volvo i Man podobna usterka pompa też... Jeśli zawór przelewowy OK, to pompa do naprawy. Po sprawdzeniu instalacji paliwowej niskiego ciśnienia
Wibracje sugerują brak ciśnienia na pompie albo jej zapowietrzenie. Pompa, zawór przelewowy pompy i cała instalacja do przejrzenia.
Jest, ale to trzeba sprawdzić. Najpierw rzeczywiste ciśnienie oleju a potem, jeśli okaże się prawidłowe - układ pomiarowy (być może czujnik). Jeśli faktycznie jest za niskie szukać czy filtr nie zasyfiony, czy smok nie przytkany, czy zawór przelewowy pompy oleju nie jest zacięty w pozycji otwartej, czy pompa sprawna. Jeśli to wszystko okaże się sprawne,...
Dajesz na wyjściu pompy zawór "przelewowy" z odpowiednio nastawionym ciśnieniem.
Jaki model quada i jaki silnik — regulamin działu! Przypuszczalnie zawieszający się zawór przelewowy, nieszczelność kanału ssącego pompy olejowej (uszkodzona uszczelka lub oring), pieniący się olej.
Sterowanie zostaje ori. Co masz na myśli z tulejka? Nic takiego nie mam i w dok. Nie widziałem? Tak pompa ma zawór przelewowy, wczoraj manometr pokazał mi 5,5 bara więc obniżyłem...
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Witam. Kolega potrzebuje zawór obejściowy najlepiej regulowany typu BY-PAS . Podłącza się go tak żeby woda wypływała z powrotem do studni. Pompa podnosi do 100metrów także ciśnienie temu odpowiada 10bar. Wiem że kolega nie potrzebuje takiego ciśnienia więc spokojnie taki zawór można ustawić na 4-5 bar co umożliwi płynną i ciągłą pracę takiego zaworu....
W komplecie (może nie być w każdym) jest jeszcze zawór przelewowy który montuje się przy pompie tak jak w 60-ce. Tyle.
Zablokowany zawór przelewowy w pompie.
Zawór przelewowy pompy myłeś?czyściłeś?sprawdzałeś ciśnienie?
Natomiast jak kolega wyżej wspomniał problem może leżeć w pompie, zaworze przelewowym, zapchanym kanałem albo w napędzie samej pompy. Musisz wszystko po kolei sprawdzić.
Zawór wbudowany w pompę w miejscu przykręcania przewodu. To nie jest zawór zwrotny tylko przelewowy - zabezpiecza przed nadmiernym wzrostem ciśnienia. Skoro pompa wyje przy właściwym poziomie i gatunku oleju, to do wyrzucenia niestety. Rozbierać nie ma po co, pokazywane w sieci instrukcje "domowej" pomagają albo na chwilę, albo wręcz prowadzą do zniszczenia...
A regulowałeś coś przy zaworze przelewowym pompy?. Według mnie masz nastawione ciśnienie na max i stąd ten problem. Nie znam dokładnie budowy hydrauliki JD ale możliwe że przy pompie jest zawór przelewowy/bezpieczeństwa lub na drodze do wyjścia ciśnienia na zewnątrz i pompa podaje max , może wystarczy wykręcić śrubę regulacyjną, nastawy fabryczne !
I tu pytanie, czy ktoś się orientuje, czy jest jakiś zawór-dławik ograniczający ciśnienie na powrocie, aby utrzymać te min. 3,5 bara? Zawsze jest . To ciśnienie jest wymagane dla pompy CR więc zawór przelewowy powinien być w pompie CR bo takie też są. Jak nie ma poza pompą żadnego zaworu to raczej musisz szukać pompy CR. Tak mi się wydaje bo nie pamiętam...
Choć by nie wiem jak był zawalony filtr oleju ciśnienie powinno być. Wałek rozrządu sprawdź, smoka pompy, zawór przelewowy i połączenie pompy z filtrem jeśli nie było sprawdzane jak kolega wyżej wspomniał.
Może to być zablokowany zawór ciśnienia Rozbierając zawór przelewowy pompy, gdyby tłoczek był zablokowany to powinien to zauważyć. zużyty olej Na zużytym oleju to zazwyczaj właśnie ciśnienie spada...
Temat rozwiązany. Uszkodzony był zawór przelewowy w pompie adblue
Chętnie jednak coś bym zrobił, aby normalnie ta pompa nie szła stale przez bypass. Otwarty bypass powoduje podniesienie temperatury powrotu. Oznacza to zmniejszenie efektywności w kotłach kondensacyjnych. Jakie ma to znaczenie w Twoim piecu atmosferycznym? Krótszy czas pracy palnika? Dłuższe nagrzewanie się całej instalacji i wszystkich grzejników,...
Zacząć od wymycia silnika- nie jest to coś egzotycznego tylko normalny Perkins. Z opisu zacięty zawór przelewowy na pompie do smarowania silnika (nie hydrauliki)
Jeżeli faktycznie podpiera zawory (rozrusznik kręci jakby nie było kompresji) to przyczyna leży w zablokowanym zaworze przelewowym pompy oleju
Raczej nie, w mechanicznych pędzonych paskiem pompach zawór przelewowy jest ustawiony na 7MPa, w elektrycznych podobnie
Ten manometr na pewno sprawny? Zawór przelewowy pompy może się zacinać.
Na pompie jest wytłoczone 200 bar ale producent podaje że 180. To jest ciśnienie maksymalne pompy, ale w siłowniku pewnie jest mniejsze, oczywiście zależnie od obciążenia, bo jak zablokujesz łyżkę, to skoczy do ciśnienia ustawionego na zaworze przelewowym, albo zdławi silnik.
Zablokowany zawór przelewowy pompy oleju.
Zbyt duże ciśnienie oleju na zimnym? Gęsty olej? Zacina się zawór przelewowy pompy oleju? Wygląda na podpieranie zaworów hydrauliką
Witam . Nie podałeś w jaki sposób jest uruchamiany silnik.Czy za pomocą wyłącznika , lub stycznika.Należy sprawdzić czy dochodzą wszystkie fazy do silnika,jak również sprawdzić połączenie silnik-wyłącznik(stycznik).Jeżeli po kilku próbach włączenia pracuje,to teoretycznie oznacza że silnik jest OK,lecz pomiar uzwojeń silnika również wskazany.W układach...
Zatkana odma powoduje co najwyżej wywalenie simmeringów na zewnątrz, nie ma nic wspólnego z ciśnieniem oleju Trzeba wyjąć pompę wydłubać zaślepkę i wyczyścić zawór przelewowy
W pierwszej kolejności sprawdź zawór przelewowy pompy oleju jak i samą pompę.
Zawór bezpieczeństwa, przelew planujesz dołożyć? No jest zawór przelewowy w rozdzielaczu.
fuel feed pressure Mechanical fault Ciśnienie dostarczania paliwa. Do sprawdzenia filtry paliwa , smoki w zbiornikach , zawory zwrotne w pompie podającej i zawór przelewowy.
Zawór przelewowy jest w pompie oleju, czy w podstawie filtra?
Może scielo klin przy pompie lub zawór przelewowy jest zablokowany..
Za niskie ciśnienie paliwa. Zawór przelewowy, pompa, filtry. Drugi to Adblue, konkretnie grzałka.
Pod kompa, sprawdzać jak buduje ciśnienie na listwie. Filtry, sitko w smoku, nieszczelność na przewodach paliwowych, pompy, zawór przelewowy - przyczyn w tym silniku może być od groma.
Zawór przelewowy w pompie zamulony na syfie.
Witam Problem rozwiązany zawór przelewowy w pompie był zacięty. Pozdrawiam
Jak to jakiśtam? Elektrozawór jest jeden-zawór przelewowy.
3 to zaślepka i w starej wersji nic tam nie jest podłączone, ale mozna ją wykręcić i wkręcić zawór przelewowy pompy wtryskowej od C330 i go połączyć razem z powrotem z wtryskiwaczy i do zbiornika. Zaworek przelewowy odpowietrza pompę i nie trzeba wykręcać odpowietrznika.
Przyblokowany zawór przelewowy w pompie
Zawór przelewowy dobry, szczelny? Smok pompy przykręcony jak należy szczelnie? Wałek rozrządu nie zużyty na czopach?
Witam. Sprawdź zawór przelewowy na pompie ( wykręć regulację ciśnienia), jak nie będzie trzymał ciśnienia to się nie wyłączy
Witam. Jeśli masz możliwość to zamontuj zegar w rozdzielaczu i zobaczysz jakie jest ciśnienie. Jak bardzo niskie to pompa albo zawór przelewowy w rozdzielaczu.
Jak żart jak to jest fakt o nie domykaniu zaworów przez regulatory hydrauliczne spowodowane za dużym ciśnieniem oleju. A winowajcą tylko zawór przelewowy w pompie.
Kawałki metalu z którejś zatartej panewki przedostały się przez smok i blokują zawór przelewowy pompy oleju
Założyłem, że CR był sprawdzony (wtryski, pompa, aktuator, zawór przelewowy, czujnik wysokiego ciśnienia), no to jeszcze przecieki wtrysków do sprawdzenia, i pewnikiem zawór na listwie.
mam problem z pompą cały czas urywa mi dekielek od symeringu Jaki masz zawór przelewowy wysokiego ciśnienia????
Raczej masz niesprawny manometr, bo nie ma możliwości cokolwiek by się działo że zimny ciepły dodajesz gazu nie ma żadnej reakcji wskazówka zawsze musi drgnąć coś tam nie coś nie da się inaczej. Nawet jakby ci się zawór przelewowy w pompie otwierał przy tym i jednym barze to zanim zareaguje po dodaniu gazu to zawsze jest drgnięcie wskazówki manometru...
W starych podręcznikach były schematy ze szczelinomierzem, pomiar między ząbkami a obudową, tylko że dopuszczalne wartości powinny być brane z dokumentacji. Masz jeszcze zawór przelewowy przy pompie, może on nie działa poprawnie np. pęknięta sprężyna. Można sprawdzić pompę na stole probierczym, ale to dużo zachodu z dopasowaniem odpowiednich przewodów....
Zawór przelewowy na pompie przepuszcza, nr. 0407 na schemacie. Pytanie dlaczego, czy zawór przelewowy jest uszkodzony czy zawór ceramiczny blokuje przepływ i ciśnienie tak wzrasta, że otwiera zawór przelewowy. Obstawiam to pierwsze, bo zawór ceramiczny wymieniłeś na nowy, a na starym miałeś to samo (jeżeli dobrze zrozumiałem?). https://obrazki.elektroda.pl/1865194700_...
Jak masz jeszcze zdjętą miskę olejową to sprawdź zawór przelewowy w pompie oleju, czy się nie blokuje. Nie kojarzę, czy ten silnik ma już elektrozawór regulacji ciśnienia oleju, ale sprawdził bym jego ciśnienie, czy nie jest za wysokie i nie podwiesza hydropopychaczy
NSZ10 to pompa olejowa tzw zębata, w układach wspomagania stosuje się pompy łopatkowe, przemyślałeś wymianę ? może zawór przelewowy wystarczy w obecnej ?
W dalszym ciągu nie widzę żadnej śruby że sprężyną. Chyba że masz na myśli zawór przelewowy.
Pierwsza możliwość - uszkodzony zawór przelewowy pompy, druga - zbyt gęsty olej, trzecia - "zabite" szlamem kanały olejowe. Mierzyłeś w otworze czujnika ?
A dlaczego chcesz wymieniać pompę i co rozumiesz przez pompę. W baku jest zabudowany zespół pompowy. Na który składa się: dwa filtry, pompa, zawór przelewowy, wężyki karbowane łączące te elementy i czujnik poziomu paliwa. To wszystko wyjmujesz w całości. Tak jest u mnie w corolli i przypuszczam, że jest w yarisce.
witam w pierwszej kolejności sprawdż sobie filtr paliwa może być zapchany(tez tak miałem),a jak nie pomoże to zawór przelewowy pompy wtryskowej.kontrolka świec żarowych podczas pracy silnika sygnalizuje między innymi niskie ciśnienie w pompie wtryskowej.
Tak jak na filmiku ciśnienie dość mocno skaczę. Ciśnienie będzie skakało bo tak działa zawór przelewowy w pompie i to co widzisz na zegarze to jego pracę. Zacznij od wymiany zegaru na inny bo moim zdaniem on tu jest problemem
Zablokowany zawór przelewowy w pompie oleju
1. Co może ulec awarii że nie ma wysokiego ciśnienia - tylko pompa? Zawór przelewowy, zawór zwrotny, zaworki po stronie ssącej/tłoczącej, aczkolwiek to ostatnie częściej objawia się pulsującym ciśnieniem. No i powyżej oczywiście mowa o sytuacji w której silnik pracuje, a nie ma ciśnienia.
Zdecydowanie zawór przelewowy. Pompa będzie miała równomierną pracę przy stałym ciśnieniu. Przyda się również zbiornik buforowy na wejściu pompy. Pojemność zależna od wydatku wody na zasilaniu. Pozdr.
jak sprawdzić czy pompa zasilająca nie puszcza paliwa do pompy wtryskowej? Przecież masz przelew od pompy wtryskowej więc jaki problem sprawdzić. Poza tym sprawdź czy masz sprawny zawór przelewowy na pompie.
Tematy 'codzienne' Zawór przelewowy w pompie oleju.Pompa do wymiany.(w awatarze TO maleństwo?)
Mogą. Inne wycieki na tłoku podnośnika, zaworach przelewowych, pęknięta rurka idąca od pompy, padnięta pompa, rozdzielacz, mało oleju. Sprawdz ciśnienie na wyjściu zewnętrznym. Parę możliwości wykluczysz.
a czy uwzgledniane jest jakos paliwko, ktore sobie wraca do zbiornika przez zawory przelewowe na filtrze, pompie oraz na wtryskiwaczach?
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
Witam. Układ hydrauliki siłowej sam się odpowietrza poprzez wysuwanie i chowanie siłowników do oporu. Pare razy tak zrobisz i siłowniki odpowietrzone. po uruchomieni hds głośno pracuje co głośno pracuje? Pompa?Rozdzielacze też zmieniałeś? Jak tak to możliwe że są podkręcone zawory przelewowe i dławi pompę.
Wszystko jest gotowe tylko trzeba zrobić elektrykę i to podłączyć. Czemu twierdzisz że membrana to mało szczęśliwy pomysł i nie trwały? Beczka posiada dwa zawory przelewowe zabezpieczające niby pompę przed przelaniem. To też chodzi aby nie męczyć bez potrzeby pompy jak i jej uszkodzić, bo jak zamyka kula w zaworze przelewowym to pompa się powoli zaciera....
U mnie w silniku D11 EURO VI najpierw pękł przewód powrotu paliwa z głowicy, i od tego momentu spadło ciśnienie paliwa do poziomu 51 kPa. Wymieniłem: filtry, przewód z zaworami, pompę paliwa, ręczną pompę paliwa. Pomogła zmiana śruby drążonej na powrocie z głowicy na zawór przelewowy 20450468 z odpowietrznikiem M10x1, jak do pomp wtryskowych. Ciśnienie...
Zmierz najpierw ciśnienie oleju, może zaciął się zawór przelewowy w pompie i przy dodaniu gazu ciśnienie tak rośnie, że popychacze nie dają rady się opróżniać Miałem tak parę razy, co prawda w starych TD VW, jak ciśnienie dochodziło do 5 bar, to silnik gasł bez kompresji
Najpierw sprawdź zawór przelewowy - przy nowej pompie nie powinno być takich kawałów , możliwe że pompa była wymieniona bez powodu
A w przypadku zastosowania orbitrola do wspomagania?? Miałem zamiar wstawić w obieg: pompa-> zawór przelewowy (wyjście przelewu po nadmiernym cisnieniu kierowane jest do orbitrola.. a główny strumień z utrzymywanym ciśnieniem do zaślepionego rozdzielacza...
Zawory regulacji ciśnienia opór 15om ,przelew drożny,zawór przelewowy w głowicy pompy otwiera się przy 2,4bar, przewody wysokiego ciśnienia wszystkie jednakowo cieple.
Witam! Jestem w trakcie odpowietrzanie układu paliwowego w 2.5 TDI V6. Mam problem. Zakupiłem pompkę ręczna (gruszkę) do odpowietrzania układów. Nie wiem w którym dokładnie miejscu mam ja podłączyć i w jakim kierunku powinna być strzałka ? Drugie pytanie tyczy się zaworków zwrotnych umieszczonych miedzy pompa paliwa a wężami przelewowymi na wtryskach....
Jakie obroty ma pompa w czasie normalnej pracy? Regulowałeś zawór przelewowy w rozdzielaczu? Średnice i długości węży między pompą a rozdzielaczem i zbiornikiem.
Witam Problem rozwiązany zawór przelewowy w pompie wysokiego ciśnienia był niedomkniety przez dwa małe paprochy Przedmuchałem i auto odpaliło od strzała Dziękuję za zainteresowanie Pozdrawiam
pompa to "wytrzyma" każdy olej Nie do końca,choć wiele racji. Zawór przelewowy jest w pompie,nie w maglownicy.Tutaj olej ma znaczenie,bo stabilność termiczna w takim zakresie temperatur to złoto.Wlejesz za gęstą zupę do układu i ukrecisz wałek na mrozie,albo zniszczysz pasek.Pompy mają różne konstrukcje,np wiele nie ma łożysk tocznych tylko panewki.,klasa...
Kolega nic nie napisał na temat rozdzielacza, dlatego zaznaczyłem że zawór przelewowy jest niezbędny.
Gdyby się zablokował zawór przelewowy w pompie oleju, to w pierwszej kolejności rozerwało by filtr oleju, albo wywaliło z niego uszczelkę
Zmieniłem zawór przelewowy na pompie ten co idzie nadmiar paliwa do baku, bo zamiast sprężyny i kulki była sama śruba. Po odpaleniu mi już nie zgasł tylko dłużej kręcił żeby załapał. Pompka ręczna nie wydaje już tego charakterystycznego dźwięku, bo paliwa wraca do baku. Pochodził z 5s i za drugim razem odpalił w ułamku sekundy,czyli jest trochę lepiej...
Pompa kaput, ciśnienie nie może być wyreguowane po niskiej stronie. Testy należy uzupełnić pomiarami "mechanicznymi" aby wyeliminować czujnik ciśnienia. Sprawdzić należy też odpowietrzenie filtra paliwa na końcu uchwytu. Za ciśnienie wewnątrz pompy odpowiada zawór przelewowy na korpusie pompy ale pomiar jest przed filtrem paliwa, czyli pozostaje jeszcze...
Wymieniłem pompę i sprężynę w zaworze przelewowym, zmontowałem obciążnik 200kg z przodu i targam opryskiwacz zawieszany 600l na małych obrotach.
No to ewidentnie masz coś źle ustawione, podłączone lub skonfigurowane. Przede wszystkim zmniejsz to ciśnienie na rozdzielaczu. Nowa pompa hydrauliczna do c360 jest w stanie wyprodukować max 140 barów co w c360 jest wystarczające. Pompa obecnie generuje ci 125barów ponieważ przy pompie masz zawór przelewowy ustawiony fabrycznie na takowe ciśnienie. Przewód...
Wpisz w wyszukiwarkę zawór upustowy, zawór przelewowy. Jaka jest średnica rury tłocznej.
to twoim zdaniem jak to prawidlowo mozna zrobic? No podstawa to ręczna pompa hydrauliczna. Można taką kupić, zrobić własnoręcznie mając dostęp do obrabiarek lub zaadoptować z jakiegoś podnośnika. Do siłownika łączysz to jednym przewodem (praca siłownika jednostronna. Powrót siłownika można zrobić wykorzystując sprężynę. Na wyjściu z pompy ręcznie sterowany...
Za wartość ciśnienia odpowiada właśnie ta śruba w zaworze przelewowym, jeśli jest zbyt mocno wkręcona to pompa powinna się dusić.
No nie wiem czy to pompa pasująca do wszystkich 3-cylindrowych silników, skoro w 3011, 3511 jest mniejsza pojemność skokowa. Ponadto w 5211 wprowadzono pompę smarowaną olejem ze silnika, wcześniejsze 5011 itd. posiadały pompy w których należało wymieniać olej. Pytanie czy nie potrzebuje przywitania się z ręczną pompką paliwową, bo to standard w 5011,...
Zawór przelewowy jest umiejscowiony w pompie.
Wygląda właśnie na zawór przelewowy, taki jak przy mechanicznych pompach wtryskowych. Dawniej służył on utrzymywaniu pewnego nadciśnienia w pompie wtryskowej aby nie dochodziło do przerw w dawkowaniu paliwa. Tutaj może być podobnie, bo nie masz sekcji pompki wstępnej w pompie wysokiego ciśnienia. W silnikach 2.0 HDi Peugeota regulator ciśnienia znajdował...
Na początek wymień olej w pompie wtryskowej i sprawdź zawór przelewowy.
Zablokował się zawór przelewowy w pompie i podwieszają się popychacze hydrauliczne. Trzeba wyjąć pompę, rozebrać i wyczyścić
zawora przelewowy zawora przelewowy pompa olejowy zawora przelewowy pompa oleju
mitsumi m35sp makro kolor komórki gniazdka angielskie
Moduł CAN-BUS do radia Android w Renault Laguna 2 Przedłużenie przewodu uziemiającego - jak to zrobić bezpiecznie?