https://www.autocats.ws/manual/chevrolet...
Od jakiegoś czasu w zaworach, nastawnikach, przepustnicach bywają takie specyficzne układy nazywane position sensor. Są one programowane, w rejestrze konfiguracyjnym określasz też rodzaj wyjścia, i tam masz albo magistralę 1-przewodową albo PWM. Coś mi świta że w tych hdi-kach jest właśnie takie coś. Musiał byś zobaczyć co jest pod czapeczką. Najlepiej...
wtorek jestem już umówiony z elektronikiem z serwisu co robi po godzinach ale myslałem że obejdzie sie bez tego a zapomniałem do dać ze jak go odpalam to jak dam gazu do oporu to oobroty idą do 5 tys ale jak chce jeszcze raz to tylko do 3 tys a jak jade to na 2 tys
Potrzebuję dokładnie opisać to, co jest w temacie, najlepiej na dowolnym przykładzie i z rysunkiem. Szukałem w google, byłem nawet w bibliotece, ale niestety nic nie znalazłem.
Witam. Zobacz w naszym klubie :http://www.fiestaklubpolska.pl/. Pozdrawiam.
To jest zawór sterujący przepustnicą "gaszącą" - zamyka się na kilka sekund w momencie gaszenia silnika, dzięki temu silnik mniej się telepie podczas gaszenia. Znajduje się w okolicach EGR-a.
Sprawdż regulator ustawienia przepustnicy, potencjometr przepustnicy,zawór iglicowy w komorze pływakowej ,siłownik przepustnicy drugiego przelotu , czujnik temp płynu , szczelność zworu recylklacji spalin- stawiam na to ostatnie .Powodzenia
Czyli gaźnik od Jawki 50 się sprawuje. Stożkowy filtr będzie odpowiedni, ma małe tłumienie. A linkę gazu masz dobrze ustawioną? Może zawór przepustnicy jest zbytnio otwarty. :D Też bym ten gaźnik zamontował, ale ten brak ssania... W zimne dni trzeba by szmatką filtr przykrywać. ;) Iglice na który rowek ustawiłeś?
zawór wolnych, potencjometr przepustnicy, lewe powietrze, a najlepiej podpiąc pod tester :)
Zacznij od sprawdzenia pompki paliwa, potem iskra na świecach jakie świece suche czy mokre , zawór przepustnicy może być zasyfiony zwany również silniczkiem krokowym ,połączenia el do tych punktów mogą być zaśniedziałe
wymieniłem wszystkie węzyki od podciśnienia zawór N75 przepustnice,sprawdzałem kierownice w turbinie Kierownice w turbinie to właśnie zmienna geometria. Problem może leżeć po stronie czujnika ciśnienia doładowania. Olej na łączeniu może być oznaką nieszczelności samego wirnika.
Jest to jakiś rodzaj silnika + mechanizm do sterowania zaworami wodnym. Tak jest to napęd do sterowania (zamykanie/otwieranie) np zasuw/przepustnic wodnych lub zastawek. W górnej części gdzie jest ten wskaźnik jest chyba sterownik na 24v. Nie sterownik a pozycjoner - za pomocą sygnału 4-20mA można dowiedzieć się w jakiej pozycji jest zasuwa/przepustnica....
P0141 grzałka sondy P0443 Zawór EVAP P0223 Przepustnica
Dzięki , zacząłem od tego: P2001-001 M16/6 (throttle valve regulation part),throttle valve position reliability [P0638] P2001-001 M16 / 6 (część regulacji zawór przepustnicy), wiarygodność pozycji przepustnicy zawór [P0638] P2001-002 M16/6 (throttle valve regulation part),PWM-signal:limit 2[P0638] P2001-002 M16 / 6 (część regulacji zawór przepustnicy),...
Ale jak przymykam tą klape to auto nie gaśnie ani sie nie przydusza. Na schemacie pneumatycznym opisane jest coś jako ZAWÓR REGUACJI PRZEPUSTNICY nie jako klapa gasząca.
Witam, skoda octavia II 1.9 TDI BXE, co 50-100km podczas jazdy szarpie silnikiem i pojawiają się błędy: P3103- przepustnica; P1664-zawory pompowtrysiwaczy; Przepustnica była uszkodzona (spaliło również bezpiecznik) do tego wymieniłem wiązkę w głowicy na oryginał, ale po krótkim czasie te same objawy i błędy. Co może być ?
Szpara pomiędzy korpusem przepustnicy a kolektorem,lub peknięta membrama w pneumatycznym zaworze EGR,generalnie ssał powietrze spod przepustnicy
Wymień zawór odśrodkowy i problem z przepustnicą minie.
Powoli, ale dotarło do mnie, że Twoje rozwiązanie da się jednak pogodzić w takim układzie jak opisałem na początku (z trzema przepustnicami) - poza prostym wyłącznikiem czasowym trzeba jeszcze użyć kilku przekaźników - jeden z nich sterował będzie przepustnicami GWC z użyciem wyłącznika czasowego. Tymczasem zmieniłem preferowane rozwiązanie na trzy...
Witam szanownych forumowiczów.W w/w Ducato skończył się zawór przepustnicy EGR a dosłownie chodzi o uszkodzenie mechaniczne przepustnicy które nie nadaje się do naprawy.Czy ma ktoś pomysł czym ten zawór zastąpić? może jakiś emulator? Silnik krokowy który steruje przepustnicą jest firmy ''Wahler'' i posiada wtyczkę na cztery piny.
sprawdz silniczek krokowy i przepustnice nieraz wystarczy przeczyscic Tam nie ma silnika krokowego. Nauczcie sie rozróżniać podzespoły. Sprawdź gumowe rurki z tyłu silnika od odpowietrzenia skrzyni korbowej i reszte tego układu, wyczyść zawór wolnych, wyczyść przepustnice, sprawdź potencjometr przepustnicy, a na początek odczytaj kody usterek :)
Witam! Posiadam Bmw e90 z silnikiem n43b20a benzyna. Auto silnikiem kręci ok, obroty widzi, paliwo dochodzi, iskra jest ok Auto po podłączeniu do kompa wykazuje błędy o: zaworze przepustnicy, przekaźniku głównym DME, zaworze zwrotnym układu wydechowego oraz o adaptacji położenia przepustnicy.. Co sprawdzić?? Z góry bardzo dziękuję
Kompresja jest 5 bar, zawory sprawdzone, przepustnica czyszczona, świeca dobra, lewego powietrza nie łapie, dawać jakieś konkrety, a nie takie bzdety. 3.1.9. Rozpowszechnianie treści ironizujących, prześmiewczych lub złośliwych, stanowiących przejaw braku szacunku do innych Użytkowników lub osób trzecich.
Jeśli masz opis dźwigni otwórz zamknij to masz zainstalowany zawór zamykający (klapka, przepustnica obojętne jak by nazywał). Znajduje się on w dolnej części obudowy łożyska. Tak w skrócie smarowniczką znajdującą się u góry wciskasz smar w dawce określonej dla silnika (często jest tabliczka z dawkowaniem i rodzajem) silnik na ruchu, a otwartym zaworem...
Reguluj zawory. Czyść przepustnicę i krokowca
kol. audax piszesz "dobranie dokładnie tego samego numeru części gwarantuje tożsamość map i obsługi peryferiów (wtryski, EGR, zawór turbo czy zawór otwierania przepustnicy)" czy dokładnie ten sam nr części to te cyferki: 0 281 010 935 96 502 214 80 czy może jeszcze jakieś inne?
7. czy falownik może sterować kilkoma silnikami na raz teoretycznie tak , ale praktycznie 1 falownik jest przypisany 1 silnikowi , można by zastosować układ włączający raz jeden raz drugi silnik pod ten sam falownik , ale wymaga to stworzenia odpowiednich blokad sprzętowych umożliwiających przełączenie w określonych warunkach Tylko w jaki sposób mogę...
Też polecam drut/opaskę kablową. Prędzej czy później i tak czeka Cię wymiana przepustnicy, a zasadniczo jest nierozbieralna, więc dopóki działa to umocuj jakoś tą linkę i ją prawidło ustaw. Prawidłowo, tj. tak aby przy max wciśniętym pedale gazu zawór przepustnicy był otwarty pod kątem 90*. Przy zwolnionym pedale gazu linka musi być luźna.
Mi chodzi o to, że zawór (przepustnica) się porusza. Na zdjęciach jest oznaczona nr 1. Nie może się sama poruszać z powodu brudów w gaźniku (chyba). Link do pobrania filmiku z pracą silnika: http://www.mediafire.com/watch/91wwh15wa...
Przy przepustnicy jest zawór regulacji powietrza z dwoma rurkami przez które płynie płyn chłodzący podgrzewając przepustnice i otwierając ten zawór. Gdy te przewody są niedrożne nie otwiera się zawór w przepustnicy i tak właśnie się dzieje. Sprawdz czy przepustnica jest ciepła przy tych przewodach i czy płynie nimi płyn chłodzący. Pozdrawiam
Reguluj zawory, czyść przepustnicę i krokowca.
Odnośnie kontrolki - brak masy na tylnej lampie, wytopiony styk masowy(czarna kropka pod pinem z czarnym kablem na płytce lampy) doraźnie pomaga podgięcie styków we wtyczce. Nie wiem jaki to dokładnie silnik ale jeśli ma przepustnicę bez linki to właśnie ona reguluje wolne obroty.Lecz jeśli masz linkę gazu wolne obroty reguluje zawór wolnych obrotów...
TPS.i zawór obejściowy przepustnicy,ew.podmień
Witam Po długich poszukiwaniach już w przybliżeniu wiem jakich zaworów mi brakuje. Zamówiłem już nawet taki komplet. Kiedy otrzymam , będę przymierzał. Pochodzi z rocznika 2002, ale sprzedawca zapewnia, że będzie pasował. Powstaje jednak następny problem, otóż ten komplet jest bez kostek (wtyczek) i bez przewodów. Dlatego mam prośbę do tych co mają...
Czujnik MAP, przepływka, pedał gazu, przepustnica, zawór turbo i węże, grucha turbo - do sprawdzenia. Intercooler, węże wszystkie pod kątem lewego powietrza do sprawdzenia. Kable to bym sam. Przejrzał, bo niby co, wyjęli je z auta, wątpię. Volvo jest trudne do diagnostyki. EGR tylko Valeo, Pierburg, słowem oryginalne.
Jaki przebieg auta? V-tec załącza się prawidłowo? Temperatury silnika prawidłowe? Kiedyś miałem w civicu problem z falującymi obrotami i problem zazwyczaj siedział w przepustnicy. Brudny lub zacinający się zawór IAC, rozregulowana przepustnica.
Wystarczy tłok ustawić na samej górze wtedy kiedy oba zawory są zamknięte i podać tam sprężone powietrze przez otwór po świecy - będzie słychać jak dmucha we wodę jak jest walnięta uszczelka, jak dmucha we wydech jak puścił zawór wydechowy lub w przepustnicę jak poszedł zawór ssący. Jak nie dmuch nigdzie to wałek się wytarł. Ja do tego używam rurki...
I to było stosowane w zwykłym Dieslu atmosferycznym który miał sterownik i zawór EGR + przepustnica która zwiększa ilość dopalanych spalin .
A ja uzywam do tego silnika diagnoskopu firmy Multimetr,robi wszystko ,brak problemów z komunikacjá ,podglád parametrów bajka. :D ...i gdzie podłączasz ten Multimeter?? Kilka konkretów: 1. Silnik NZ czyli na wielopunktowym grupowym wtrysku Digijet NIE MA ZŁĄCZA DIAGNOSTYCZNEGO I NIE REJESTRUJE BŁĘDÓW. 2. Do okręślenia masy powietrza wykorzystuje tylko...
Czujnik cisnienia nowy, przeplywka,przepustnica,EGR ,zawór turbo przełożony z drugiego sprawnego i dalej to samo
no tak ale tu chodzi o sztangę przy turbo a nie o zawór na przepustnicy ha ha ha ...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Dostrzega ktoś analogie? Jeśli masz domkniętą przepustnice a obroty same zwariowały to szukaj innego sterownika. Jeśli zaślepisz zawór wolnych obrotów,odpalisz z uchyloną przepustnicą i zdejmiesz nogę z gazu to motor musi zgasnąć.Jeśli nie zgaśnie to przepustnica się nie domyka.
(00518 Potencjometr przepustnicy - G 69) co ma zawór do przepustnicy? jak najłatwiej dostać się do tego zaworka w skrzyni? Nawet nie wiesz ile ma.Sprawny silnik -sprawna skrzynia
Sprawdzić czy przeładowuje czy niedoładowuje. Potem sprawdzić czy problem leży po stronie szczelności dolotu (turbo, przewody, IC, egr, kol ssący) czy po stronie sterowania (egr, zawór turbiny, przepływka, przepustnica)
Nie spotkałem diesela z przepustnicą. Mówisz o zaworze egr, czy o klapie gaszącej?
Ciśnienie nastawiasz na zamkniętych zaworach. Bieg jałowy jest wysoki. Jakieś 1400obr/min. Jak wybija zawór to nie zamyka przepustnicy lub masz nieszczelność na ssaniu. Oczywiście zapachach separator daje podobny efekt. Załóż inny manometr, by sprawdzić czy ten poprawie pracuje.
Sprawdź luz zaworowy, może zawory są podparte?
Witam mam problem z mercedesem c klasa w204 2009 rok.Na liczniku świeci się żółta kontrolka (silnik).Gdy podepnę auto com i skasuję błędy to jest dobrze, ale po dwóch odpaleniach powracają błędy i zapala się kontrolka.Oto błędy jakie mi pokazuje auto com: 109700-Silnik/AC , elektryczny wentylator ssący. zwarcie obwodu do masy, nieciągły. 145E00-zawór...
nierówno chodzi na benzynie jak i na gazie na wyższych obrotach jest ok. Do wyczyszczenia silnik krokowy, zawór egr, przepustnica. W następnej kolejności wymiana świec i przewodów WN. Przyczyn może być dużo. Jeżeli świeci się check to zrób diagnostykę.
Witam, od jakiegoś czasu męczę się ze swoim lanosikiem a konkretnie jak się rozgrzeje nie chce palić na benzynie(dusi się, szarpie i gaśnie) po przełączeniu na gaz jest wszystko OK.. Jak jest zimny to jakoś jedzie trochę szarpnie, ale jak się rozkręci to idzie. Posłuchałem MĘDRCÓW i wymieniłem pompę paliwową i nic! posłuchałem innych MĘDRCÓW i wymieniłem...
Komunikat (check injection)-sprawdź wtrysk w vivaro/traficu wyświetla się po odłączeniu dowolnie wybranej wtyczki (przepływomierz, egr, przepustnica, czujnik doładowania, zawór turbo). Może oprócz bałaganu w instalacji masz uszkodzony przepływomierz. Masz stałe błędy P0100 i P0110? PS. Masę na pomarańczowy po przecięciu dałeś do wtyczki mam nadzieje.
Dziękuję za pomoc. Przeczyściłem zawór i przepustnicę oraz nieco przytkany przewód odpowietrzający.Może to było to bo jak na razie jest OK.
Nie trzeba było wogole kupować innej przepustnicy, wystarczyło wyregulowac zawory i problem falujacych obrotów ustąpił.
Na moim schemacie ten bezpiecznik zasila: -przepływomierz -przepustnica -regulator ciśnienia doładowania -EGR -zawór regulacyjny wtrysku Nie wiem czemu ale jakoś czuje że to może być wina EGR bądź faktycznie wiązki.
Obiecałem że wroce do tematu. Niestety sprawa jeszcze sie nie rozwiązała. Przy podłączeniu do komputera pokazał błąd czujnika położenia wału. Czujnik sprawdziłem miernikiem, zarówno zimny jak ciepły jest ok. Następnego dnia podjechalem znow na komputer. Tym razem pokazał błąd sondy lambda. Sondę sprawdziłem - jest ok wszystko z nią. Zaczynam podejrzewać...
Nie no, podcisnienie mierzy sie tylko pomiedzy przepustnica i zaworami. A kolega zmierzył na króćcu przed przepustnicą stąd pewnie drgania. Ciśnienie paliwa było mierzone?
Brak regulacji mieszanki należy wymyć przepustnice w szczególności zawór gdzie jest silniczek
EGR to nazwa całego systemu. W jego skład wchodzą elektrozawory sterujące podciśnieniem, przewody podciśnieniowe, akumulator podciśnienia, zawór EGR i przepustnica powietrza w kolektorze dolotowym. Akurat zawór EGR jest w tym silniku najmniej awaryjnym elementem. Najczęściej psują się elektrozawory a potem przepustnica.
Zobacz czy masz dobrze ustawiony czujnik położenia przepustnicy i czy jest sprawny. Sprawdź zawór powietrza dodatkowego "silnik krokowy"
Kontrolka świec żarowych świeci ze względu na przepalenie jednej z nich. Sprawne świece żarowe w tym silniku są wymagane do odpalenia, ponieważ to jest silnik z wtryskiem pośrednim. Na zdjęciach widzę zawór EGR, przepustnicę powietrza i siłownik podciśnieniowy do gaszenia silnika. Temat dawno nieaktualny, widać że linka była uszkodzona (pancerz) i przepustnica...
o którym zaworze mówisz? przepustnica była czyszczona, wszystkie zaworki przewody były sprawdzane, jedynie gdzie by mógł łapać lewe powietrze to na połączeniu kolektora dolotowego z głowicą bo tam nie ma dojścia żeby sprawdzić,acz kolektor nie był ruszany więc tego miejsca bym się nie czepiał.
Pierwszy "gruby" to odpowietrzenie pokrywy zaworów. Jeśli jest tam jakiś zawór, to tylko jednostronny, puszczający w stronę "do przepustnicy". Cienki to jakieś podciśnienie. Drugi gruby to EGR? Nie, to jakiś tam wymysł Opla. Jak rozumiem przepustnicę masz zabrudzoną na dolocie, wnioski wyciągnij sam.
Witam, posiadam Renault Clio 1.9 Dti z 2002 roku. Od jakiegoś krótkiego czasu zapala mi się podczas jazdy kontrolka od świec żarowych i usterek elektrycznych/elektronicznych. Gdy się zapali, auto kompletnie nie reaguje na pedał gazu, traci moc, lecz jak zgaśnie wszystko wraca do normy. Rozumiem że to musi być jakaś usterka elektroniki lub elektryki,...
Świece wymienione miesiąc temu. Dziś sprawdzę ciśnienie nagarach. Będzie coś więcej wiadomo. Zaprzyjaźniony mechanik podpowiedział tylko - przepustnica lub zawory się skończyły.
Jeszcze jedno pytanko. Przy przepustnicy mam potencjometr. Co on reguluje? To jest czujnik położenia przepustnicy - analogicznie jak na zaworze EGR. Generalnie przepustnica i EGR będąc na wspólnym przewodzie podciśnieniowym powinny pracować równolegle. Tzn. otwiera się zawór EGR i przymyka się przepustnica. Odciąłeś sterowanie EGR-em i jest nieruchomy...
Za każdym razem zmienialiscie uszczelki na przepustnicy? Zaslep na próbę zawór odpowietrzenia par możliwe że jest cały czas otwarty, czy ktoś sprawdzał czy nie ma zwarcia na przewodach elektrycznych? Po takim długim czasie walki to chyba bym spróbował jednak wymyc chociaż egr. Sprawdź filtr piwietrza. Uszczelki przewody powietrza łączące zaworki zmurszale...
Opel Corsa D 1.2 2008 r. Witam, chciałabym się zapytać co może być przyczyną, tego, że Corsa nie odpala na wszystkie świece a w czasie jazdy jest uczucie szarpania na obrotach poniżej 2,5 tys? W samochodzie zostały wymienione wszystkie świece, cewka, zawór egr, przepustnica, jest nowy akumulator. Komputer nie wykrywa żadnych błędów.
Czyli w tłumaczeniu z translatora: Czujnik położenia wałka rozrządu Zawór przedmuchu - co to jest? ECM - komputer sterujący? HO2S - lambda Czujnik położenia pedału sprzęgła Przepustnica Zawór równoważący - co to jest?
Podsysa powietrze bokiem jesli zawór domyka się. Oczywiście przepustnica musi być bez zarzutu ustawiona. Skądś to powietrze bierze do pracy
Nie wiem jak profesjonalnie nazywa się ten zawór w silnikach Audi 1.9TDI. Mam silnik AHF 110KM. Chodzi mi o tzw. zawór-gaszak. Zawór ten działa przy EGRze. Fachmani od Diesla będą wiedzieli o co chodzi pewnie :) Czy to po prostu zawór sterowania przepustnicy, czy jakoś tak?? Z góry dzięki za odpowiedź!
1 Umyć przepustnicę,zawór powietrza biegu jałowego 2 Sprawdzić szczelność wszystkich podciśnień 3 Sprawdzić szczelność odmy
Może być uszkodzony czujnik strefy prawej a jeżeli nie to jest jeszcze silniczek który otwiera przepustnicę ciepłego powietrza a jeżeli nie to a zawór ogrzewania jest podwójny to tam może być problem.
Gdzie tego szukać kolego ? Błąd wskazuje na źle działający zawór VTG Turbo Wastegate , chodzi o zawór sterowaniem turbo i przepustnicy spalin .
Wymieniłem w weekend wszystkie przewody podciśnienia. Czy dysponuje ktoś schematem podciśnien? Skoro sam wymieniałeś to jak możesz nie wiedzieć jak wygląda schemat podciśnień? Są tam trzy dysze (zwężki): - dysza przy pompie vacuum - dysza przy serwie zasilająca akumulator (akumulator zasila SWIRL i turbo) - druga dysza przy serwie Jest tam też pięć...
Temat standardowy , sprawdz połaczenia przy przepustnicy i zaworze obejściowym (szczelność ) może zasysa lewe powietrze ... Oczywiście czyszczenie obesciowego , przepustnicy i tego nieszczęsnego kanału -- dyszy od pokrywy zaworów do kolektora .... Powinno pomóc chyba że obejśćiówka już umiera ....
Jest zawór wolnych obrotów umieszczony na przepustnicy. Prawidłowe ustawienie to przepustnica zamknięta. Jak podlaczysz komputer to ma pokazywać otwarcie 0%. Jeśli są problemy z biegiem jałowym to zdjąć zawór i wyczyścić oraz kanały w przepustnicy
witam zawory w sharanie są za zbiorniczkiem płynu chłodzącego są 3 sterowania ciśnieniem doładowania,zaworem EGR,dodatkowej przepustnicy
Tylko że przy problemach z dyszą/przewodami inne auta rejestrowały błędy, a tu nic poza tą lambdą, i spalaniem. Adblue pobiera. Dlatego bardziej obstawiam AGR / intercooler lub jakieś przepustnice / zawory. Tylko nie wiem za co się zabrać w pierwszej kolejności.
Ja widziałem co mam pod pokrywą i tam tego co opisujesz niema A powinno być.Było kiedyś . Sprężyna ma być. Zakres regulacji skoku zaworu wynosi od 0,25 mm do 9,8 mm. W ten sposób zawory ssące przejmują funkcję przepustnicy. Przy nieszczelnych nierówno otwierających sie zaworach masz taki cyrk.
Czym to czytałeś. W standardzie błędów OBD2 błędy od ABS są niższe 006XX. błądy znaczą 01240 Breather Valve in Throttle Valve Positioning Actuator (N117) Zawór oddychający pozycji przepustnicy – N117 01119 Gear Recognition Signal Sygnał pozycji transmisji – zasięgu biegów Tylko tyle że to błędy chyba silnika, czy w tym warsztacie łączyli...
Witam Czujnik ciśnienia jest na magistrali(3-piny),0191-brak sygnału lub sygnał niewłaściwy,0402-zawór EGR,sterowanie przepustnicą EGR(jest sterowana podciśnieniem za pomocą elektrozaworu,zawór EGR też jest sterowany podciśnieniem i elektrozaworem)Proponuję sprawdzić przewody układy podciśnienia.
Nie przez nią samą , ale przez potencjometr przepustnicy , zawór regulacyjny biegu jałowego i też sondę. Sonda znajduje się przed katalizatorem , na rurze wydechowej.
potencjometr przepustnicy podmieniony, zawory regulowane wczoraj, wyregulowane lux.
Bezpiecznik ten zasila EGR, przepustnica powietrza, zawór sterujący pracą turbosprężarki, kabel czerwony - biały w każdym tym elemencie. Albo te elementy, albo wiązka na silniku.
A ja mam pytanie co się dzieję z zaworem przy pełnym otwarciu przepustnicy?? Zawór też pozostaje otwarty?? Pozdrawiam
Witam,ściągnąłem sobie opis vaga i wszystkich testów i bloków pomiarowych,wszystkie testy na sondę wypadły pomyślnie,problem leży gdzie indziej test 028 knock sensor czujnik lub wzmacniacz zapłonu nie przechodzi tego testu,jak i 057 test kompresor Can R-off -idle zawór powietrza przepustnicy gdzie to dokładnie się znajduje najstarsi górale nie wiedza...
Renault Scenik 2 1.9 dCi 96 kW 131 km. Witam, po przejechaniu kilkunastu km wyskakuje błąd DF980 DTC2A0068 Funkcja czujnika składu mieszanki 2. def obecny (poniżej min. wartości). Gdzie szukać przyczyny? Gdzie jest czujnik ciśnienia spalin w tym Sceniku? Gdzie szukać, jakieś zdjęcia czy coś? Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/7909130100_...
Możesz sam go zdiagnozować. Przynajmiej odczytać i sprawdzić, czy sterownik nie zarejstrował jakiegoś błędu. Zapodaję co i jak. Ten zawór jest przy przepustnicy.
Witam serdecznie wszystkich mechaników. Mam pytanie odnośnie błędu P0400(5B) czy ktoś spotkał się z takim błędem na forum nie mogę nic znaleźć. W samochodzie został wyczyszczony cały dolot tzn. klapy wirowe zawór EGR przepustnica nie pomogło błąd został da się go usunąć ale powraca po przekroczeniu 2 tys obrotów co skutkuje dalszym Nie wkręcaniem się...
Jakiś czas temu robiłem sterowanie dpływem powietrza właśnie na takim małym silniczku. Uklad działa jako zawór proporcjonalny ustawiając przepustnice dostosowując się do temperatury. Wszystko kolego jest do zrobienia zależy tylko od budżetu. Pozdrawiam daro
Witam poszukuje schematu elektrycznego Przepustnicy i zawory egr czy ktoś posiada
Przepustnice zawór zwrotni i inne podmieniłem z drugiego takiego samego auta. Manometru nie posiadam. Ogrzewanie postojowe napisałem dlatego że jest wywiercony otwór na paliwo koło pompy. OPR silnika 10015
Witam Testowałem na hamowni ròżne wynalazki. Generalnie wolnossące benzyny są oporne na chiptuning, a co dopiero na chiprezystor. W silniku 1,6 grupy VW chiprezystor dawał wyniki w granicy błędu pomiarowego 1 slownie jeden koń i 3 Nm. W silniku bodajże 2,4 Audi chiptuning dał 10KM i 15Nm. Dedykowany stozek K&N w Maździe 3 MPS dał 3 -4KM i 15-20...
Sprawdzałem w książce i ten zawór jest przed przepustnicą. Poszukam na szrotach bo na necie nie mogę go znaleźć
Każda sprężarka,śrubowa czy tłokowa,posiada tzw. PRESOSTAT, zadaniem którego jest wyłączenie silnika (tutaj spalinowego-poprzez odcięcie dopływu paliwa) po osiągnięciu w zbiorniku powietrza odpowiedniego ciśnienia Akurat g...o prawda, bo takie agregaty śrubowe nie posiadają tak naprawdę zbiornika powietrza, nie potrzebują go ze względu na ogromną wydajność....
Sam raczej nie dam rady bo nie mam do tego sprzętu, ale wolę już mniej więcej wiedzieć, co i jak żebym się orientował. ps. w razie w jak znajdę fundusze i będę mógł coś kupić do diagnostyki to co Polecacie ? ;) bo również mam Audi a6 c6 i może to sie kiedyś przyda... ________________________________________... Sytuacja wygląda...
Ten bezpiecznik zasila: K031 - czujnik obecności wody w filtzre paliwa K041 - przepływomierz powietrza L030 - elektryczny zawór EGR L036 - elektryczny zawór sterowania zmienną geometrią turbiny L062 - elektryczny zawór korpusu przepustnicy M015 - moduł świec żarowych T019 - przekaźnik, zasilenie cewki przekaźnika (znajduje się w module pod maską), masę...
Witam Mam takie pytanie, jak zawór 4-drożny jest obrócony o 180st czy ma to jakiś wpływ na jego prace? Czy przez to może słabiej grzać centralne? lub mieć inne skutki? Starszy pan, emerytowany hydraulik mówi - pamiętaj, ciepła woda zawsze idzie do góry. A u mnie wyjście na grzejniki jest do dołu. Czy pozycja "przepustnicy" jest prawidłowa przy otwarciu...
Cześć wejdz na forum www.nissanklub.pl, jeśli to nie wina gazu to może problem z tzw falszywym powietrzem( brudna przepustnica, zawór AAC itp)
Do prawidłowej pracy silnika tłokowego potrzebujemy 14litrów powietrza na litr paliwa i tej proporcji należy się trzymać. Każda anomalia to dymienie na różne kolory i z reguły mała moc. Dym na czarno to zbyt mały wydatek powietrza. Wydatek powietrza to nie tylko turbina, ale też filtr powietrza, przepływomierz, przewodu doprowadzające powietrze, turbina,...
zawora przepustnica spaliny zawora zawora wydechowy hyundai przepustnica
wspomaga pompa skoda połączenia kostki stacyjki układ próbkująco pamiętający
Bestway – brak ciśnienia w pompie piaskowej, niska wydajność, diagnostyka i naprawa Czujniki temperatury płynu chłodzącego Audi A6 C5 2.5 TDI 180KM – lokalizacja G62/G2 i G83