A wiec zaczynam od błędów silnika 01237 Zawór odcinania dopływu paliwa - N109, Zawór odcięcia paliwa - N109 00522 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - G62, Czujnik temperatury chłodziwa silnika - G62 01266 Przekaźnik świec żarowych - J52, 22307 Zawór regulacji ciśnienia turbiny - przerwa zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 2331 Zawór regulacji ciśnienia...
Nie wiem co masz uszkodzone....podałeś numer "problemu" to ci podałem zamienniki....może się nazywać np. zawór regulacji ciśnienia turbiny.....
Wracam z problemem i szczerze to ręce mi opadają. Po podaniu +12V na 2 pin przepływki nadal 0.0g/s na Vagu w grupie 002. Po podłączeniu +12V jednak zauważyłem że gdy zewre +12V auto nagle jakby osłabło i inaczej pracuje lecz na vagu nadal jest 0.0g/s. Przy tej sytuacji nagle przestaje także regaować pedał gazu. Gdy zgasze auto i odepne +12V z przepływki...
Cześć wszystkim, mam problem z moim Golfem 4 1.6 SR z gazem, który zaczął dziwnie się zachowywać. Auto odpala na chwilę (1-2 sekundy) i gaśnie, jakby miało pełną moc przy starcie, ale po chwili się wyłącza. Problem pojawił się tego samego dnia, w którym wymieniałem miskę olejową (uszkodzona mechanicznie, wymieniłem na nową). Co ciekawe, po wymianie...
Sądząc po wywalanym błędzie raczej postawiłbym na zawór N75 regulacji ciśnienia doladowania...
Jak się okazało ten silnik nie ma przepływomierza.Gościu od turbiny ma warsztat od 15 lat powiedział ,że to może być zawór EGR lub puszcza lub źle wyregulowany jest zawór turbiny chyba regulacji ciśnienia doładowania.Czy to możliwe:?:
Witam szanownych forumowiczów. Mam nadzieje że znajdę tu kogoś doświadczonego w dziedzinie interfejsów diagnostycznych. Przyznam że od niedawna dysponuję komputerem i nie mam doświadczenia w tej dziedzinie. Dlatego w załączniku przesyłam LOGI z mojej rav4. Od 2 lat borykam się z tym samym problemem otóż gdy dodaję gazu i silnik przekracza 2000RPM to...
Opel Vivaro A 1.9 cdti 101km 2004r, silnik renault F9Q-760. Podczas gwałtownego przyspieszania błąd P1125 - zawór regulacji ciśnienia doładowania. Zawór jest sterowany podciśnieniowo ale upust spalin w turbinie jest na nadciśnienie, (żeby się ruszyć musiałem dmuchnąć powietrzem w gruszkę) Zamontowana jest turbina o numerze GT1549S. Czy ktoś może powiedzieć...
Kolego-zrobic test -zaworu regulacyjnego turbiny -zawory regulacji EGR -odczytać parametry ciśnienia w rurze ssącej i MAF. Nie masz czym? Jedziesz tam gdze mają czym. Jakie to proste.
Do prawidłowej pracy silnika tłokowego potrzebujemy 14litrów powietrza na litr paliwa i tej proporcji należy się trzymać. Każda anomalia to dymienie na różne kolory i z reguły mała moc. Dym na czarno to zbyt mały wydatek powietrza. Wydatek powietrza to nie tylko turbina, ale też filtr powietrza, przepływomierz, przewodu doprowadzające powietrze, turbina,...
- sprawdzić zawór magnetyczny N75 - sprawdzić układ regulacji ciśnienia doładowania z turbosprężarką.
Skoro wywala na postoju to nie jest to kwestia ani turbo ani ciśnienia(moim zdaniem) Podczas jazdy nic się nie dzieje?
Miał ktoś podobny problem z tym doładowaniem bo już ręce opadają. Turbina nowa,dolot szczelny czujnik ciśnienia doładowania nowy zawór regulacji ciśnienia doładowania nowy DV-ka nowa i ciągle bład regulacji ciśnienia doładowania który wyskakuje po przekroczeniu 3000obr
A nie ma ręcznej regulacji ciśnienia na zaworze?
Witam 17964-Regulacja ciśnienia doładowania.Możliwe usterki: zawór N75 uszkodzony,uszkodzona turbina,nieszczelność turbina-silnik.Sprawdź VAG ciśnienie doładowania,sprawdź czy nie masz nieszczelności między turbiną a silnikiem.Jak to będzie OK, wymień zawór N75 Pozdrawiam
Witam. Od kilku dni zmagam się z problemem z moim audi a4b6 1.9tdi AVF. Podczas jazdy wyświetla się kontrolka silnika, a auto przechodzi w tryb awaryjny. Z początku ponowne odpalenie pojazdu pomagało, a teraz muszę usunąć błędy, aby mogło przejechać normalnie przynajmniej 2km. Błędy pojawiają się nie zależnie od nawierzchni czy dystansu (raz przejadę...
zawór regulacji ciśnienia doładowania,siłownik podciśnieniowy regulacji doładowania (zacina się), bądż w najgorszym przypadku turbina
Witam Dostałem problem jak w temacie, wyraźny spadek mocy, obroty na biegu jałowym bez problemu, przy daniu gazu razem z początkiem pracy turba wywala check i błąd pompy paliwa (niestety ogólny). -korekcja dawki na wtryskach w normie -ciśnienie doładowania w porządku -szczelny układ paliwowy i dolotowy -sprawny zawór egr generalnie parametry pracy w...
Typowe dla overboosting. Sprawdz regulacje turbiny. Podcisnienie, wezyki na szczelnosc, solenoid, sama turbine (niepamietam czy to jest WG czy VGT). Jakie widzi cisnienie turbiny? Warto sprawdzic tez zawór EGR na szczelnosc.
Witam. Pacjent to Ford Galaxy 1.9 pompowtryskiwacz. Z tego co wiem poprzedni elektronik musiał przerobić instalacje ponieważ nie można było podłączyć się interfejsem pod sterownik. Rzekomo zwarcie CAN. Była zmieniona mapa, lekko podwyższona moc oraz wyrzucony EGR lecz problem pojawiał się wcześniej. Po 40-50km odcina turbinę, sterownik nie zapisuje...
Witam, Mam problem z Passatem B5 FL 1.9 TDI AVB. Kiedy zaczyna się "deptać" na 4 biegu i wejdzie gdzieś 2.5tyś-3tyś obrotów auto wchodzi w tryb awaryjny. VAG-COM pokazuję błąd "Regulacja ciśnienia doładowania. Nieosiągnięta granica regulacji" Czyli pierwsza myśl nie ma ciśnienia, więc wymieniłem przewody podciśnieniowe, wymieniłem zawór N75, sama turbina...
Witam Wszystkich Serdecznie. Mam problem ze swoim T5 FL z 2011 roku 2.0 Tdi 180KM silnik CFCA. Otóż chodzi o to że samochód nie ma mocy. Nie wkręca się w obroty, jedzie jakby był w trybie Awaryjnym. Po podłączeniu VCDSa błędy są takie. 11876 Sterowanie zaworu turbosprężarki na wejściu 11859 Zawór regulacji ciśnienia doładowania, zespół 2 Czy jest opcja...
Układ regulacji nie jest w stanie utrzymać zadanego ciśnienia. Przyczyną może być zawór, nieszczelność układu dolotowego (okolice ic) uszkodzona turbina.
jeżeli łopatki turbiny chodzą za lekko, to może być turbina. Ja bym wybrał tańszą opcję ,sprawdzenie ciśnienia doładowania podczas jazdy, albo wymienił zawór regulacji doładowania.
Auto odpala normalnie, pracuje równo, nie dymi, nie brakuje mu mocy. Praca silnika na wolnych obrotach wydaje się być poprawna, choć jest trochę głośniejszy i pracuje bardziej twardo. Natomiast podczas przyspieszania wyraźnie klekocze jak stary diesel. Słychać wyraźnie spalanie stukowe. Irytujące rechotanie. Sprawdzone wszystko co możliwe, rozrząd,...
Według mojej wiedzy ciśnienie maksymalne turbiny zależy od długości sztangi i od tego zaczynam regulację . Jeżeli jest za wysokie - wydłuż sztangę , obserwuj wpływ regulacji na ciśnienie jeżeli dalej przeładowuje to zawór sterujący masz nie sprawny - do wyczyszczenia lub wymiany . Czym dokładniej wyregulujesz max ciśnienie tym lepiej bo długość sztangi...
Sprawdz czy nie jest zapieczony bączek na turbinie i czy nie jest w sadzach zawór egr. Jeżeli to bedzie ok to sprawdz wszystkie przewody podciśnieniowe od vacum przez zaworki sterujące powinny być 3 (1. do regulacji ciśnienia turbiny 2. do regulacji otwarcia zaworu egr a 3. do przepustnicy tak zwanej gaszącej) aż do elementów wykonawczych.
Byłem na kompie (CDIF) u znajomego i tak: P0704- 6 czujnik sprzęgła P0400- 0 EGR P1125- 0 ciśnienie turbo P1125- A czujnik też coś z ciśnieniem w kolektorze Jeszcze ABS się pali,czujnik do wymiany (ale przez to chyba nie wchodzi w tryb awaryjny :D ). Po skasowaniu wszystko zniknęło. Jeździliśmy tym samochodem i jeździliśmy ok. 10km sprawdzaliśmy parametry,...
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
Jaki był powód regeneracji tej turbiny? To po pierwsze. Opisz objawy przed regeneracją. Diagnostyka by tu powiedziała więcej niż każdy z nas (forumowiczów). Podejrzewam (bo tylko to mogę stwierdzić po objawach), że masz przeładowany układ dolotowy na wysokim ciśnieniu. Błąd regulacji doładowania w układzie dolotowym. Do sprawdzenia zawór sterujący zmienną...
Dzień dobry. Posiadam Passata B6 z 2008r. z silnikiem 1.8 TSI kod: BZB. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem braku mocy/doładowania. Ręce mi już opadają... Błędy, które były na początku to: - Zablokowane klapy kolektora/niewłaściwy sygnał - kolektor wyjęty, wymieniony uszkodzony sensor położenia klap (wyrobiony plastikowy element), usunięty nagar...
Witam. Na samym początku piszesz , że ta usterka zdarza się czasami,a nie zacina się zawór od turbiny ? Może trzeba go sprawdzić w tym momencie jak jest problem z mocą.
błąd o nr-ku 17964 ''regulacja ciśnienia doładowania" w opisie czytamy iż mamy problem z elektrozaworem sterującym N75(regulującym):zamienione przewody podciśnieniowe,uszkodzony sam zawór....lub turbiną :uszkodzona turbina lub/i nieszczelny układ dolotowy
Wysokoprężny (AGR - TDI - MT/AT) Volkswagen - Golf IV - 2002 rok. 17965 - Regulacja ciśnienia doładowania, dodatnia odchyłka. - nieciągły, 19561 - Regulowany kolektor wydechowy, zawór przełączający; zwarcie do uziemienia albo przerwa w obwodzie. - nieciągły, 18080 - Wentylator chłodnicy 1 - zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie. - nieciągły, 18027...
Jeszcze tylko jedno krótkie pytanie, żeby rozwiać wszystkie wątpliwości, ponieważ nie do końca jestem przekonany czy wiecie co mam na myśli. To co zamierzam zrobić przedstawia schemat poniżej (przepraszam za jakość): http://obrazki.elektroda.net/8_127430409... Po podaniu jakiego ciśnienia na gruszkę w turbinie, zawór ma zaczynać się otwierać...
Witajcie. Potrzebuję porady jak wyregulować wastegate w Ducato 3.0 160km. Przy jakim ciśnieniu ma uchylać zawór, bo nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji.
sprawdz wylot spalin, czy drożne tłumiki i filtr cząstek stałych tzw. katalizator, jak to jest ok to problem ze sterowaniem turbiny. W dobrym serwisie sobie z tym poradzą bez problemu. Na regulacje ciśnienia doładowania ma wpływ przepływomierz, zawór recyrkulacji i czujnik ciśnienie doładowania. Jeżeli cały układ ssania powietrza od filtra do kolektora...
Dobrze pokazuje, bo na wolnych obrotach ma być około 990mbar, więc tutaj jest już wyjaśnione. Tuner dobrze mapę Ci zrobił, chociaż mógł trochę bardziej turbo podkręcić. Na logu 11 widać, że zawór N75 dobrze pracuje i reguluje ciśnienie, ale turbina za wolno wstaje. Moim zdaniem trzeba ustawić turbinę i będzie moc:) Pewnie teraz do 2tys to muł jest,...
Seat Cordoba 1,9 TDI Vario 90 koni 12.99r. IV bieg równo przy 2300 obr odłącza turbinę (1 uruchomienie silnika). Ponowne włączenie silnika - samochód idzie jak trzeba i mogę jeździć dalej nawet cały dzień. 150 km/h i jest jeszcze zapas pod nogą a gdy złapie muła to max 110-120km/h. Wszystkie elementy zostały podmienione ze sprawnego auta aby sprawdzić...
Witam! Od 2 dni mam problem ze skrzynią w moim Meśku z 2011roku... co prawda ponad 300 nalatane, auto mam od początku lipca, objaw jest taki, że jedzie, a za chwile skrzynia w trybie serwisowym, tylko jeden bieg, na wyświetlaczu Transmission Consult Workshop, czasami po zgaszeniu i zapaleniu jest ok, a czasami zgaszenie nic nie pomoże, dopiero za którymś...
Jeszcze co mnie niepokoi to to, że auto podczas naciskania pedału gazu chodzi jakby głośniej - słychać większy klekot niż wcześniej. Dzieje się tak na każdym poziomie obrotów. Znajomy przeczytał auto OP COMem i wyszły takie błędy: Code Index and version: O90JTD75 Łączna ilość kodów: 2 P0400 - Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego (04) - Obecny...
Witam Autko tak jak w temacie (automat). Problem jest ze zbyt wysokim ciśnieniem. Po zapaleniu i ruszeniu auto normalnie rozpedza sie do 3 tys i potem słabnie. Na diagnostyce pokazuje zbyt wysokie ciśnienie. Z tego co zaobserwowałem po oględzinach jest jakiś zawór podcisnieniowy który działa jakby baypass ale wygląda na sprawny. Czy przyczyną ewentualnie...
Tu się prosi o test VAG ,ponieważ bedziesz działać po omacku na chibił trafił.Może być uszkodzony zawór ograniczający cisnienie doładowania albo nieszczelne przewody podciśnieniowe od zaworu do silownika podciśnieniowegolub sam siłownik podciśnieniowy przy turbinie. Jesli to sprawdzisz i jest ok to zostaje sama turbina z zaworem regulacji ciśnienia...
Wiatm mam podobny problem mianowicie po wgraniu mocniejszego programu w lupo tdi auto na 5 biegu zaczęło tracic moc przy spokojnej dłuższej jezdzie ostanio tez na 4 biegu , gdy w miarę szybko zmieniam biegi nic sie nie dzieje ,występuje to przy dłuższej spokojnej jeździe przy 80 -120 km/h po zgaszeniu auta i odpaleniu ponownie problem znika co to oze...
https://www.google.pl/search?q=Mengenreg... Regulator ciśnienia-Mengenregelventil...
1. Ciśnienie w katalizatorze (DPF) Ciśnienie 3-4 mbar na wolnych obrotach jest w normie, ale wzrost do 10-20 mbar podczas przyspieszania może być nieco zbyt wysoki. Może to sugerować, że przepływ spalin jest częściowo zablokowany. Wypalenie filtra DPF może nie usunąć twardszych osadów, które mogłyby blokować przepływ spalin w katalizatorze. Rozwiązanie:...
Witam, Dużo jest postów na związanych z tematem, ja jednak potrzebuję jasnej i klarownej odpowiedzi. Po krótce, problem występuje na 4 biegu (3500 obr/min) lub 5 biegu (3000 obr/min). Silnik przechodzi w tryb awaryjny (spada moc). Po ponownym uruchomieniu jest OK do momentu - patrz wyżej. Sprawdzane: - zawory regulacji ciśnienia doławowania - czujnik...
Mam kolejny ciekawy przypadek. Problem polega na tym, że auto przy wciśniętym pedale gazu do końca i przyspiesza i zwalnia. tak jak byśmy dodawali i odejmowali "gazu" To co mnie najbardziej dziwi to, że wykres ciśnienia doładowania wygląda jak wykres sondy lambda oczywiście tylko podczas przyspieszania. Wykres ciśnienia zadanego i odczytanego mniej...
Witam wszystkich. Od momentu zakupu auta zmagam się z problemem odłączania turbiny i błędu P0235 - Regulacja ciśnienia doładowania. Nieosiągnięta granica regulacji. Przekroczona górna wartość graniczna. Statycznie. Wymieniłem: - klapy kolektorów - czujnik ciśnienia doładowania - zawór N75 - usunięty DPF - zaślepiony i wyłączony komputerowo EGR. Problem...
Samochód ma przebieg 184000 km, przed zakupem była wymieniana turbina w serwisie renault w Belgii przy 135tys i egr przy 109tys. Od momentu kiedy go kupiłem mam problem ze spalaniem. Przekładałem przepływomierz , zaślepiłem egr, czyściłem zawór regulacji ciśnienia turbo (tu trochę moc podskoczyła), regenerowałem wtryskiwacze, przekładałem czujnik ciśnienia...
W logach różnica ciśnień rzędu 300mbar przy 2600rpm to wypełnienie 52%, a taka sama różnica 700mbar przy 1800rpm to wypełnienie 45%. Oczywiście w obu przypadkach sytuacja przyspieszania. Tutaj jest potrzebna wiedza jak działa turbo i dlaczego przy innych obrotach czasami wyższych "pompuje" mniejszym ciśnieniem. Zacznijmy od "korzeni" gdzie było stosowane...
Witam Mam problem z autkiem vw sharan 1,9 tdi 110km z 1999r. Mianowicie chcieliśmy z kolegą się przejechać i auto nagle szarpnęło prędkość spadła do 20km\h i obroty były ok.2000 obr\min. Kolega zgasił auto i chciał odpalić na nowo, ale się nie dało... Po kilku próbach auto odpaliło, przejechaliśmy gdzieś z 5-10 m i auto zgasło całkowicie i nie chciało...
Z tego z się dokopałem http://obrazki.elektroda.pl/6008851000_1... Dodano po 9 Funkcja Zawór magnetyczny steruje zaworem, który otwiera lub zamyka przewód powietrza między zaworem regulacji ciśnienia doładowania i podciśnieniem. Gdy zawór otwiera się, zawór regulacyjny ciśnienia doładowania znajduje się pod podciśnieniem, co z kolei...
Witam, tak się składa że od ponad 2 lat jeżdżę taką Corsą. Ten silnik jest starszej generacji i nie ma tam żadnych czujników!! (oprócz dwóch czujników temperatury [jeden do wskaźnika na desce rozdzielczej, a drugi do układu sterującego przekaźnikiem świec żarowych] i czujnika ciśnienia oleju). W związku z czym wyłączanie się silnika leży zapewne w kostce...
zawora ciśnienie turbina regulacja ciśnienie turbina zawora regulacja ciśnienie
uchwyty drzwiczek żarówka omnilux wymiennik ciepła schemat
Pralka Electrolux PerfectCare 600 - Diagnostyka i Rozwiązania Schemat wzmacniacza 35W Radioamator 1974 nr 9, Witort, 2N3055, Hi-Fi, PDF