Sonda lambda, przepływomierz, zawór regulacyjny powietrza biegu jałowego, guma od przepływomierza. Te rzeczy musisz sprawdzic.
Masz jakieś błedy w terowniku, czy czek się nie lampi czasem ? Czy lewegoo powietrza nie masz, może ci szlafuiki wedle przepustnicy pospadały / popękały. A tak jak sugerują trzeba obejżeć zawór regulacyjny powietrza biegu jałowego wraz z kanałami wokół niego. To się syfi często w tych silnikach i może się objawiać gaśnięciem. Niekiedy czyszczenie nie...
prawidłowo to on sie nazywa regulator prędkości obrotowej biegu jałowego Prawidłowo nazywa się to IACV, czyli Idle Air Control Valve, czyli Zawór Regulacyjny Powietrza Biegu Jałowego. Czyli ok. Składa się z JEDNEJ cewki. Pan lukic został poproszony o wyjaśnienie, jak urządzenie z jedną cewką może realizować pacę krokową. Do tej pory milczy, może się...
Kolego robokop, zwał jak zwał, ludzie którzy nie są w temacie najlepiej rozumieją pojęcie silnik krokowy, jak się napisze: zawór regulacyjny powietrza biegu jałowego, to zaraz pojawi się pytanie co to jest? Ale najwyraźniej na tym forum powinno się milczeć i nie próbować nikomu pomagać, bo posty albo na śmietniku lądują albo ostrzeżenia bo ktoś nie...
Skolmi: zaraz elektrit cię zje!!! Tam nie ma żadnego silnika krokowego!!! To ELEKTROMAGNETYCZNY zawór regulacyjny powietrza. Faktycznie jego awaria należy do najczęstszych przyczyn. Podobnie z zaworkiem odpowietrzenia skrzyni korbowej i przewodem od niego. Na początek radzę sprawdzić te trzy rzeczy. Ten zawór można deliktanie przeczyścić. Lepiej chemią...
Witam od nie dawna mam problem z reno megane scenik 2.0 98r, + lpg, polegający na trzymaniu silnik w zakresie obrotowym od 1200-2500, obroty oczywiscie wachlują lecz nie zawsze. czasem trzymają się jednej granicy np 2000. (objawy sa takie same na LPG jak i benzynie) Próbowałem czyścic benzyną zawór regulacyjny powietrza biegu jałowego niestety bez efektu....
na jakiego krokowca wymieniłeś?? Z Allegro czy oryginała??? ja 2 razy wyczysciłem swojego oryginała i było git. Za pierwszym razem dał rade 2 lata za drugim razem rok. potem niestety wymiana na zamiennik z allegro. Wypadało mi sie przyzwyczaic do śmiesznych nieprzewidywalnych obrotów. Moja rada odnośnie krokowca - albo oryginał albo stres. Ps. czy po...
Witam od niedawna jestem posiadaczem Forda Escorta 97 rok 1.6 16V Zetec, przeczytałem naście postów na temat spadających obrotów i co za co odpowiada. U mnie akurat zawór regulacyjny powietrza biegu jałowego ( IACV) ma podłączenie 3 pinowe i z tego co się domyślam regulacja zaworu powinna być w dwie strony.To teraz jak to powinno sterować przepustnicą...
Mam problem z Mazda 121 1.3 Endura 1999r. Samochód często dławi się, przerywa podczas pracy na benzynie. Problem dotyczy tylko benzyny, ponieważ na instalacji LPG wszystko chodzi precyzyjnie i płynie (instalacja firmy BT system). Podejmowałem już wiele kroków aby ten problem usunąć: - wymiana filtra paliwa - sprawdzenie przewodów wysokiego napięcia...
mały problem podczas jazdy gaśnie silnik ,ale dzieje się przy redukcji biegów na skrzyżowaniu i zatrzymaniu się spadają obroty i silnik gaśnie !!!to samo jak i na gazie i na benzynie,jak i na ciepłym jak i na zimnym silniku!zauważyłem jeszcze jedno mianowicie stojąc na parkingu bieg na luz,naciskam pedał gazu i daje go na 5 tysięcy obrotów puszczam...
Zupełnie nie zdawałem sobie sprawy, że nie jednego schematu do całej elektryki auta. Mój błąd. Prosiłbym o schemat elektryczny silnika, a dokładniej schemat na którym będą elementy: N335- zawór przełączania zasysanego powietrza N276- zawór regulacyjny ciśnienia paliwa N80- zawór elektromagnetyczny 1 zbiornika węgla aktywnego Z góry dzięki.
To jest zawór termostatyczny do kompensacji układu biegu jałowego w zależności od temperatury powietrza/silnika. W zwykłych gaźnikowcach zwykle obroty biegu jałowego są wyższe na zimnym silniku i niższe na rozgrzanym silniku, albo niższe na zimnym i wyższe na rozgrzanym. Zawór reguluje ilość powietrza dostarczanego do układu biegu jałowego. Działa jak...
Proszę bardzo. Nie dotykaj śruby regulacyjnej 3, gdyż jest to tylko do regulacji w trakcie produkcji i służy do regulacji skoku membranki w zaworze przekaźnikowym (tym na górze), który jest integralną częścią całości. Śrubą nr 2 regulujesz maksymalne ciśnienie do siłowników, jakie zawór regulacyjny może osiągnąć (czyli przy maksymalnym obciążeniu przyczepy)....
Czasami te zamienniki tak mają , lepiej zregenerować oryginał niż kupić zamiennik. Buczenie może być spowodowanie pracą wbudowanego w zaworze reduktora . Objawy które opisujesz mogą być spowodowane złym wyregulowaniem zaworu . Ciebie interesuje śruba regulacyjna układu 24, bo ona odpowiada za sprzęgło - fotel - kabine... Wykręcając tą regulacje zwiększysz...
Witam Mam pytanko do czego służy ten "Zawór regulacyjny przepustnicy", czy to coś takiego jak klapa gasząca w VW PD, czy coś do regulacji ilości powietrza w tym dislu. Chodzi mi głównie o to jaki ma to wpływ na prace motoru jak zawór jest odcięty(uszkodzony). Czy normalnie to jest ten zawór w pozycji zamkniętej czy w otwartej, wtym aucie jest otwarty...
Dokładnie ten. U siebie mam kilka zbiorników (Econic) z poduszek i takie zawory są 2, najpierw przez 1 jest nabijany pierwszy zbiornik, a jak się napełni to przez 2 zawór nabijane są kolejne 2 zbiorniki. Czy aby nie zmieniałeś ostatnio osuszacza? Miałem ostatnio podobny problem i okazało się, że osuszacz odbija przy niecałych 10 barach, a zawór otwierał...
Dziękuję moderatorowi za odblokowanie. Witam ponownie. (at)Ponek: jeszcze do końca nie doszedłem co, ale jest lepiej. A więc tak: Po kilku(nastu?) dniach kombinowania: 1) Wymieniony zawór regulacyjny powietrza biegu jałowego (starego nie dałem rozebrać [przy rozkręcaniu rozkruszył mi się dekielek-nakrętka], a jest zasyfiony) 2) Wymieniony filtr paliwa...
Nr 8 to zwrotny, a jeżeli chodzi o wymianę sprężynek w zaworach to jak najbardziej - może mieć wpływ na ilość oleju w powietrzu. Różni się ten manual w dość istotnych szczegółach - w manualu zawór zwrotny ma śrubę regulacyjną z nakrętka kontrującą - u ciebie jest wkręcony trójnik z wężykami nie bardzo ogarniam po co (może zastosowano inny typ zaworu...
tak poniewaz silnik zasysal bedzie fałszywe powietrze a skąd to fałszywe powietrze jeśli można wiedzieć ? silnik zasysa powietrze z filtra powietrza a z odmy opary + mgiełkę olejową; czy nieszczelność objawia się wyciekami oleju przy zaworze regulacyjnym odpowietrzenia skrzyni korbowej (tego czarnego dysku na pokrywie zaworów) ?
Dziękuję za zainteresowanie tematem, liczyłem na to, że nikt się nim nie zainteresuje. A oto zdjęcia. W sprężarce nie mam żadnych zabezpieczeń oprócz elektrozaworu, który spuszcza powietrze z kolektora dolotowego podczas rozruchu oraz presostatu, którego używam, gdy pracuję na np. kluczach pneumatycznych. Gdy chciałem pracować na piaskarce, po prostu...
Sprawdź jeszcze zawór regulacyjny na listwie czy na pompie wysokiego ciśnienia, zawór bezpieczeństwa oraz przejrzyj całą instalacje dokładnie. Czy mruganie kontrolek nie nasila się podczas zwiększonej wilgotnośći powietrza?
Ten zawór przy gaszeniu maszyny ma być zamknięty dociska go ciśnienie powietrza z tej rurki sterującej widocznej obok. Pamiętaj, że przed zgaszeniem każdej sprężarki śrubowej trzeba zamknąć zawory i musi sam spuścić powietrze nie wolno jej w tym pomagać! Po zrzucie ciśnienia zawór ma opaść, aby przy kolejnym rozruchu sprężarka mogła nabrać powietrza....
Przewody podciśnieniowe musisz sprawdzić sam, albo oddac do warsztatu. Co do samego EGR to podpiąć kompa i zobaczyć ilość zasysanego powietrza i już cos będziesz wiedział. Wymontuj zawór regulacyjny z pompy, przedmuchaj, sprawdź pod kontem opiłków(siateczkę zaworu).
Ogolnie u autora tematu trzeba przywrocic do ladu krokowy i zrobic odpalanie tylko na gazie bo przy "zatartym" wtrysku to jedyne wyjscie. "zatartym" wtrysku? A skąd taka diagnoza? Odpalać na gazie mogę zawsze. Ale na gazie zimnego z tego co pamiętam chyba nie odpalałem, ale z pewnością się da. A co mogło się w tym zaworze regulacyjnym powietrza biegu...
Lamerskie to jest forum elektrody bo moderatorzy czepiają się byle czego , i od razu dają upomnienia . Na innych "lamerkich" forach tego nie robią . To rozumiem że ludzie sprzedających na allegro są Lamerscy? Podajesz mi temat w którym jest napisane : "Aby na tym forum dominowała termonologia techniczna, na zdjęciu mała ściągawka. Zobrazowane są najbardziej...
jednak powalczę ze swoją. po zfrezowaniu gniazd i dorobieniu nowych płytek zaworowych mam gdzieś nieszczelność. cofa mi się powietrze do filtra powietrza. gdybym miał zawór zwrotny, to nie byłoby pewnie wzpomnianej cofki. z drugiej strony przed tuningiem nie było takiego temtu. ciśnienie 8 bar trzymało nawet klika dni! dorwałem ostanio płytki regulacyjne...
http://obrazki.elektroda.pl/3974474800_1... OPIS: 1. Gniazdo wtykowe diagnostyczne, Sterowanie silnikiem (benzynowy, Diesla), Zasilanie prądowe zacisk 30, Pompa paliwowa, 10 A 2. ABS z EDS, Włącznik świateł hamowania, 5 A 3. Sterownik poduszek powietrznych, Lampka kontrolna, poduszk powietrzna po stronie kierowcy, 5 A 4. Regulator ogrzewania,...
Witam. Znajduje się on pod kolektorem dolotowym. Jest przykręcony do bloku. To walec o długości około 5cm zakończony gniazdem. Ten zawór jest przez wielu niesłusznie nazywany silnikiem krokowym. Jest on odpowiedzialny za wolne obroty biegu jałowego. Zepsuty jest wtedy gdy po szybkim przyspieszeniu i puszczeniu gazu auto gaśnie. Za duże obroty pojawią...
Witam wymieniłem zawór regulacyjny wolnych obrotów i wszystko jest ok .Ponadto zamontowałęm czujnik temperatury powietrza bo go nie było samochód jest z instalacją gazową holederską i stamtąd sprowadzony.Zamykam temat Dziękuje wszystkim za pomoc i za posty pozdrawiam
11, Czujnik górnego martwego położenia cylinder 1 Błąd w obwodzie elektrycznym 12, Czujnik przepływu masowego powietrza Błąd w obwodzie elektrycznym 13, Czujnik temperatury czynnika chłodzącego Błąd w obwodzie elektrycznym 14, Czujnik prędkości pojazdu Błąd w obwodzie elektrycznym 21, Moduł zapłonu Błąd w obwodzie elektrycznym 22, Pompa paliwowa Błąd...
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
Po prostu facet nie wie że dopompowanie powietrza nie spowoduje zwiększenia ciśnienia. Tu trzeba doregulować zawór. Niestety może to być trudne. Możesz rozjaśnić? Domyślam się, że nie chodzi o śruby regulacyjne na wyłączniku ciśnieniowym?
Prawie całą diagnostykę zrobisz prostym miernikiem, przepływomierz :klapka ma mu chodzić bez ocierania, potem weź miernik zmierz napięcie na kablu sygnałowym przy włączonym zapłonie bez wypinania wtyczki, to kabel drugi od tyłu, jak ręcznie otwierasz klapkę napięcie ma płynnie rosnąć od ok 0,25 do ok 4.7V. Normy czujnika temperatury: opór na gorącym...
Witam mam problem z Mercedes S klasa W220 , a mianowicie jadąc moją eską jak jest rozgrzany silnik to zapala mi sie EPC traci moc i maksymalne obroty to 3tys . Podłączyłem pod komputer i pokazuje błąd : - 2047-1 Monitorowanie ciśnienia szyny poprzez zawór regulacyjny- ciśnienie szyny jest za niskie , - 2346-2 sprawdź system EGR ( Recyrkulacja spalin...
Auto z silnikiem tak jak w tytule Simtec 56,1. Problem to falujące obroty podczas redukcji biegów lub ruszania i jeździe na biegu jałowym przy 1 jak i wstecznym. Obroty wahają się z jałowych do 2tyś obr/min. Komputer odczytany Opel Tech-em brak błędów. Z początku myślałem że to przez uszkodzony zawór EGR ale po naprawie nadal to samo. Potencjometr przepustnicy,...
nie wiem jaki masz silnik ale zobacz to : Kody błędów - HONDA Civic 1,5 (69kW) PGM-FI D15B2 Odczyt Kiedy przez ECU wykryte zostaną błędy, to zapala się lampka kontrolna silnika. -Włączyć zapłon. -Na wyświetlaczu na urządzeniu ECU pojawiają się kody błędów. Resetowanie -Wyłączyć zapłon. -Wyjąć bezpiecznik "zagrożenia" na co najmniej dziesięć sekund lub...
No i rozwiązałem problem. Przyczyną takiego stanu rzeczu była "dzióra" w gumowym tunelu tuż przed przepustnicą. Owa "dzióra" była w tak niefortunnym miejscu że zlokalizowałem ją "na ucho" - delikatny szum powietrza (wcześniej myślałem że to pompa od wspomagania). Po zaklejeniu dzióry silniczekj śmiga na benzynce prawie dobrze - a mianowicie nieco się...
Co by nie było, czujnik ciśnienia musi mieć dostęp do ciśnienia czynnika Prawda. co oznacza, że każda jego wymiana musi być poprzedzona opróżnieniem instalacji z czynnika Nieprawda. Zdecydowana większość pojazdów ma przed czujnikiem zawór Schredera, czyli popularny zaworek od opony/dętki. Ten czujnik z foto ma zewnętrzny gwint i przy jego wymianie...
ytanie, ile masz gwiazdek w lewym górnym rogu, przy nazwie programu diagnostycznego. mam 3 ale nie wiem jaka wersja, sprawdzę. Nie wiem jak to rozumieć. Jeżeli masz emulator sygnału obrotów (mała kostka, może być zawinięta w wiązce i jej wtedy nie widać. Myślałem że to jest inaczej robione, obroty kiedyś miałem to na pewno teraz jest 0, chciałem mu...
Jak nie masz powietrza na zaworze sterującym to szukaj przy butlach takiego zaworu; http://t.iparts.pl/022/1104/zdjecia/zawo... Wykręć śrubę regulacyjną o jeden-dwa obroty i wtedy sprawdź co się dzieje.
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Kilka wytycznych : 1. Praca centrali jest uzależniona o jej funkcji !!!! 2. Praca wentylacji tylko automatyczna, z wyjątkiem wentylacji procesowej - wynika to z przepisów - rozporządzenie ministra infrastruktury 3. Regulator temperatury zależny od - patrz punkt 1. Gdy centrala jest tylko nawiewna lub nawiewno - wywiewna wentylacyjna - regulujemy tylko...
Dziś sprawdziłem. Luzy na zaworze ssącym 0.2mm, a na wydechu 0,28. Poprawiłem też szczelinę na cewce na 0,3mm. Próbowałem odpalić bez tłumika i filtra. Odpalił dopiero po przytkaniu dojścia powietrza (czy to normalne) i znów widoczny ogień z wydechu. Ustaw śrubę regulacyjną, pod gaźnikiem, na 1 obrót, rozgrzej silnik, i spróbuj regulacji. Silnik odpala...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Wg informacji na innym forum tematycznym tego samochodu poniżej lista kodów nissana: Kody usterek: 11 Obwód czujnika RPM (obrotów na minutę) lub czujnika wału korbowego. 12 Masowy czujnik przepływu powietrza. 13 Obwód czujnika temperatury chłodziwa. 14 Czujnik prędkości pojazdu. 21 Brak sygnału zapłonu. 22 Obwód pompy paliwa. 23 Czujnik położenia przepustnicy...
Rozkręć ten zaworek, posprawdzaj czy czegoś tam nie zostawiła produkcja, skręć prawidłowo i spróbuj jeszcze raz może to coś pomoże. Sprawdź czy na gumie nie odbił się za bardzo koniec zaworku. Możesz ją odwrócić. Rozebrałem i złożyłem. Nie było żadnych brudów. Odcisk w gumce był, ale po odwórceniu jej gładką stroną na zewnątrz zawór ciekł. Odwróciłem...
tyle znalazłem. Wskaźnik kodu błędu: 1. Między zacisk bieguna dodatniego akumulatora i FEN wtyczki diagnostycznej przyłączyć diodową lampkę diagnostyczną. 2. TEN wtyczki diagnostycznej połączyć z masą. 3. Włączyć zapłon. 4. Na diodowej lampce kontrolnej pojawiają się kody błędów. 5. Test zakończony. Kasowanie sterownika silnika: 1. Wyłączyć zapłon....
Witam o dłuższego czasu borykam się z moim Mercedesem. Problem zaczął się jak wszystko całkowicie przestało funkcjonować otwieranie, rozrusznik, itd.. Na tą chwilę wymieniłem stacyjke, moduł SAM, sterownik, przepustnice, auto wkoncu odpaliło ale faluje na obrotach brak reakcji na pedał gazu , komputer wyświetla następujące błędy : Y58/1 (zawór regulacyjny...
Ten opis błędów nie do konca jest poprawny. Pierw auto pokazuje 12 jako rozpoczęcie testu. Potem kod błędu. I znów 12 jako zakończenie testu. Nr błędów: 01, Potencjometr zaworu dlawiacego Napiecie za niskie 02, Potencjometr zaworu dlawiacego Napiecie za wysokie 03, Wentylator 2 Napiecie za niskie 04, Wentylator 2 Napiecie za wysokie 05, Wentylator 1...
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
zawora regulacyjny zawora regulacyjny ciśnienie zawór regulacyjny powietrza
lodówki bosch opinie sterowanie żarówki triakiem montaż anteny satelitarnej
kaisai wyświetlacz czujnik ciśnienia skrzyni korbowej
Thomson T55FSL5140 TV No Power, No LED – PSU Board 40-L141H4-PWC1CG Faults Przekaźnik klimatyzacji Toyota Yaris II - lokalizacja i wymiana