Kolego moge ci podesłać jak chcesz adres gdzie jest cała książka naprawcza do tego auta. Bedziesz miał wszystko opisane! Pozdrawiam! Chłopie! To zrób to. Najlepiej prywatnie, bo już się koncert życzeń zaczyna. Sam sobie zgotowałeś los pandy - pan da i mnie! panda i mnie!... Ostrzegam również, że każdy następny post w wątku w stylu"ja też poproszę" nagrodzony...
Przykład na 12 obwodów: https://sklep.auroks.pl/pl/p/ALTECH-ROZD...
Stoi zawór regulacyjny było wiele razy na forum szukaj hasła k 5.55
Zdecydowanie równolegle, a ewentualne różnice przepływu skompensować kryzowaniem na zaworach regulacyjnych.
Czyli na zaworze regulacyjnym zmienna wydajność.
Witam jaka oporność na zimnym silniku tego zaworu powinna być albo jak go sprawdzić czy jest dobry?jest to zawór od chłodnicy spalin przed zaworem egr ,czy objawem jego uszkodzenia może być przełączenie w tryb awaryjny silnika co powoduje spadek mocy i dopiero jego ponowne uruchomienie przywraca moc zarówno na zimnym jak i lekko ciepłym silniku?na gorącym...
Witam, W silniku regulacja ciśnienia oleju jest realizowana poprzez przełożenie zawleczki w zaworze regulacyjnym zintegrowanym z pompą oleju.
To pozostaje wezwanie serwisu bo sam tego nie zrobisz. Trzeba rozebrać zawór regulacyjny i go przesmarować. Chyba że jest mocno zastany to wymiana. Innego rozwiązania niema.
Na moim schemacie ten bezpiecznik zasila: -przepływomierz -przepustnica -regulator ciśnienia doładowania -EGR -zawór regulacyjny wtrysku Nie wiem czemu ale jakoś czuje że to może być wina EGR bądź faktycznie wiązki.
Pudło :) Obrotowy zawór regulacyjny biegu jałowego. (Rotary iddle adjustment valve)
Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód.
I pompy regenerują i zawory regulacyjne, wiele razy robiłem Laguny i Citroeny...lepiej od fabryki
w temacie analizy ofert za dużo Ci nie pomogę , ponieważ w pracy praktycznie wszystkie regulatory PID są integralną częścią danych urządzeń np wszystkie falowniki , zawory regulacyjne , zawory regulacyjne iglicowe , jedynie regulator temperatu i jeden poziomu to samodzielny regulator ( produkcji polskiej ) moze to Ci coś da : http://www.eurotherm.pl/regulatory/s2000...
Zawór odcinający/regulacyjny na odpływie? Dziwny projekt.
Musisz sprawdzic czy w dolnym zespole przyłączeniowym nie są pozamykane zaworki odcinajace, oraz zdemontowac głowice termostatyczna i ręcznie wysterowac zawór regulacyjny.
Może być pompa wstępna, pompa CR, zawór regulacyjny, czujnik ciśnienia. Bez diagnozy, najlepiej kogoś kto się zna się nie obejdzie. Ewentualnie jak Cie stać to wymień wszystko co wymieniłem i zadziała.
Te zawory powyżej liczników to zawory regulacyjne - służą do regulacji przepływu przez poszczególne rurociągi. Mogą też służyć jako odcięcie w celu wyczyszczenia filtrów lub wymiany liczników.
Schemat bez opisanych elementów ale po danych kontroli powinieneś rozszyfrować co gdzie i jak. Zawór regulacyjny wolnych obrotów jest na pinach 2, 29 i 54 sterownika.
Znalazłem że jest to HERZ Przelotowy zawór regulacyjny STROMAX 4117 M i z tego co wyczytałem kierunek przepływy jest taki że zawory są na powrocie. Na prosty język tłumacząc jest to jakby kryza na powrocie? Dokładniej będę czytał jutro chyba
Druga pompka może nie być konieczna. - dodać zawór zwrotny, - dodać zawór regulacyjny w obwodzie bojlera do zrównoważenia hydraulicznego całego układu, - zawór odcinający w obwodzie bojlera starowany termostatem z czujnikiem w bojlerze, Pozdrawiam GREGOR
Lepiej jest dać termostatyczny, gdyż tylko on zapewni dokładną regulację TEMPERATURY w pomieszczeniu. Zawór regulacyjny umożliwi jedynie regulację przepływu przez grzejnik, a więc spełni tę rolę, jaką w starych grzejnikach spełniała KRYZA (z możliwością nastawy).
No to sprawdź ciśnienie na szynie podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeżeli odchyłka przekracza 50 barów, PCM zablokuje rozruch. Może ciśnienie skacze na granicy. Wtedy podejrzenie pada na zawór regulacyjny pompy.
Raczej nie, bo to jest zawór termostatyczny, a nie regulacyjny. Ponadto kocioł nie obsługuje siłownika ani czujnika podłogówki. Jeżeli zależy Ci na regulacji pogodowej podłogówką to musisz wymienić 4 drogowy zawór termostatyczny na 4 drogowy zawór regulacyjny z siłownikiem, zakupić odpowiedni regulator pogodowy (np. Tech ST-431, Salus WT100 lub inny)...
Poziom oleju nie jest tożsamy z jego ciśnieniem. Jeśli poziom jest ok, to powodów może być kilka: Szwankuje zawór regulacyjny, Przewód od czujnika jest uszkodzony i robi gdzieś zwarcie do masy, Czujnik jest uszkodzony, Jakiś syf zatkał wlot pompy, albo filtr, Etc.
2 - licznik ciepła 3 - zawór regulacyjny Przychodzi temperatura coś ok. 60 do 80 C, czy to niski parametr, czy wysoki? przy jakiej temperaturze zewnętrznej? niżej 70 rzadko się zdarza poczytaj https://www.fortum.pl/sites/g/files/rkxj...
Zasilanie stałe 30 masz mieć na pinie A6, po kluczyku 15 na pinach C16, D3, oraz na jednym kablu idącym do wtrysku oraz na pinie 1 cewki zapłonowej i zaworze regulacyjny spalin z czujnikiem położenia. Masę masz mieć na pinach D16,C9,B1 oraz pinie 2 cewki zapłonowej.
Zacina się zawór regulacyjny.
Jeżeli ten odpowietrznik jest od strony zasilania, to do odpowietrzenia trzeba odkręcić na maks górny zawór regulacyjny grzejnika (np. zawór termostatyczny) i wyłączyć pompę obiegową c.o.
Tam jest tylko mechaniczna regulacja ciśnienia oleju. Tzn taka by ciśnienie oleju nie przekroczyło 4bar. Nie ma regulacji ciśnienia poprzez zawór regulacyjny sterowany elektrycznie. Takie cuda to w 3.0TDI i to nie każdym. Czujnik działa w prosty sposób. Zawiera do masy lub rozwiera. Sprawdź miernikiem czy styk jest zwarty czy rozwarty w twoim czujniku...
Witam. Po remoncie silnika, na wolnych obrotach, świeci się kontrolka ciśnienia oleju. Gdzieś wyczytałem, że te silniki mają zawór regulacyjny ciśnienia oleju - czy to prawda i gdzie go szukać? Ewentualnie, co jeszcze sprawdzać? Był szlif wału, nowe panewki, nowe tłoki i pierścienie, cylindry szlif. Na ssaniu kontrolka gaśnie.
Błąd ciśnienia na szynie CR jak mi się zdaje. Więc albo uszkodzony czujnik, albo zacięty zawór regulacyjny.
Moze to jest skutek spadku ciśnienia na chłodnicy, ale wtedy musiał by być ok 0,3bara, a nie 0,1 bar. Tak na chłodnicy i rozdzielaczu. Poza tym, tak czytam z doskoku, do odszraniania instalacja powinna mieć zawór regulacyjny KVL na ssaniu sprężarki. Wogóle każdy udaje, że zawory stałego ciśnienia skraplania, ssania, parowania nie istnieją, bo co- drogie.....
Zacznijmy od tego czy jest tam w ogóle magnes czy nie ma?? Mi się wydaje że tam jest bezzprzęgłowa sprężarka. Spójrz czy wał sprężarki (środek kółka) się w ogóle kręci? Dodano po 2 Jak tam nie ma sprzęgła to do sprawdzenia czujnik klimatyzacji i zawór regulacyjny kompresora ewentualna wymiana tych elementów. Sprawdź jeszcze wcześniej czy prąd dochodzi...
Może zawór regulacyjny na pompie wysokiego ciśnienia.
Nieprawidłowy montaż gniazda w zaworze regulacyjnym ciśnienia
Rurki zasilające powinny przebiegać pod naczyniem wyrównawczym, mogą przy podłodze lecz wiąże się to z odpowietrzaniem grzejników i zbiornika cwu. Najlepszym wyjściem w tej sytuacji jest obniżenie rur zasilających poniżej zbiornika wyrównawczego . Jednak nie niżej, niż rura zasilająca zbiornika cwu co pozwoli samoczynnie odpowietrzyć się układowi.Proponowałbym...
Zawór regulacyjny znajduje się w pompie. Wieczorkiem wstawie zdjęcia. Oto zdjęcie http://obrazki.elektroda.pl/4941657600_1... Ręka trzyma odrzutnik oleju zaworu regulacyjnego pompy. Pod blaszką jest zawleczka która trzyma srube regulacyjną zaworu.
Zero ciśnienia, bo pompa w zbiorniku nie podaje. Wydaje mi się, że ten błąd wszystko blokuje (P0960 zawór regulacyjny ciśnienia błąd).
Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. Powinno być raczej tak (czujnik ma czerwoną wtyczkę): Pin nr. 1 czujnika (minus) - G3 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 2 czujnika (sygnał) - C4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 3 czujnika (plus) - B4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pomiar napięcia na sygnałowym bez czujnika jest...
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
Cześć, wężyki, zawór regulacyjny, zaworek przy pompie i eżektor.
A może jest po prostu uszkodzony zawór regulacyjny kąta? To że ma 10ohm nie znaczy, że działa poprawnie mechanicznie.
A co to za różnica? I tak "dławi" przepływ (po przykręceniu),więc woda popłynie więcej drugim obiegiem. Tylko przy bojlerze bez wężownicy (a on służy jak się domyślam do grzania wody użytkowej)grzejnik nie ma zbyt dużych możliwości .
Moim skromnym zdaniem, przyczyną tego jest nieszczelny zawór regulacyjny. Prawdopodobnie coś z tej "rdzawki" siadło na przylgni gniazda lub grzybka zaworu.
Skoro to maszyna rolnicza, z założenia pracująca w trudnych warunkach to nie szedł bym w elektronikę. Prosty układ hydrauliczny. Pompa -> zawór regulacyjny -> silnik hydrauliczny. Trzy węże na krzyż i trochę oleju. Proste, tanie i niezawodne.
Tylko nie HD1050 blok regulacji ciśnienia cena kosmos (nie wiem czy jeszcze dostępny nawet jest) a często robią się w nim ryski i zrywa oringi na zaworze regulacyjnym a trafić na zadbany egzemplarz już nie łatwo. Można przerabiać na uniwersalny by-pass ale to koszta i robota.
Przy włączonym napięciu, jak i pod ciśnieniem nie wolno odkręcać śruby 18. To jest regulator automatyczny, bez ręcznej regulacji. Prawdopodobnie jest uszkodzenie w zespole wodnym 16: dziurawa membrana, lub zakamieniały popychacz nad membraną, lub zanieczyszczona zwężka 17. Przy wlocie z.w. jest sitko i może być zawór regulacyjny. Przy wylocie z zespołu...
Nie radzę wgrywać Ci cokolwiek po OBD2 bo uwalisz sterownik. Masz jakieś błędy w ECU? Nie ma błędów. Czysto. Sprężarka ma jeszcze zawór regulacyjny, też nie jest sterowany. Sam zawór ma około 10ohm a jego odpięcie generuje błąd. Temperatury zewnętrzną i wewnętrzną mam w odczytach prawidłowe.
https://obrazki.elektroda.pl/3186341200_... Rys. Elementy układu klimatyzacji samochodu Audi A4 B6 (8E_) Kolorem czerwonym zaznaczona jest strona wysokiego ciśnienia HP (High Pressure) Kolorem niebieskim zaznaczona jest strona niskiego ciśnienia LP (Low Pressure) Kompresor (sprężarka) klimatyzacji napędzana jest od wału korbowego...
A najczęściej silniki mają dwa zawory regulacyjne jeden znajduje się w pompie tak zwany szokowy. I drugi regulacyjny gdzieś w bloku silnika. Weź przestań i Ty idiotyzmy wypisywać. To nie żaden zawór regulacyjny, tylko przelewowy, ograniczający ciśnienie od góry - żeby czegoś nie rozerwało. W dodatku jest tylko jeden, na pompie. Żadnymi "srubkami" ciśnienia...
wyjmij pokrętło , weź szczypce i chwyć za trzpień (bolec) pokrętła i wtedy kręć w prawo . Być może ze plastikowe pokrętło się wyrobiło i się obraca samo a zawór regulacyjny stoi w miejscu.
Czy go odpalasz na gazie ? Jeśli tak to ...jak najbardziej jest taka możliwość aby parownik zamarzł - rozprężający się gaz osiąga dosyć niskie temperatury a jeśli dodatkowo obieg płynu jest słaby to ....parownik zamarza. Coś takiego w "zwykłych" instalacjach bez kompa to często spotykany problem dlatego zaleca się uruchomienie na benzynce i dopiero...
To spróbuj na dole odkręcić zawory regulacyjne przy kaloryferach na maksa gdy tam są skoro pisałeś chyba, że nowe tam masz.. Już wiesz - jak nie dasz rady sam to hydraulik się kłania...
czyli czas otwarcia dla osiągnięcia spodziewanego przyrostu prędkości musi być większy, jako że część doprowadzonego paliwa, które miało być wtryśnięte ucieka Moim zdaniem dopóki łączna wartość przelewania na wtryskach jest taka, że pompa i zawór regulacyjny potrafią je uzupełnić , zapewniając wymagane w danej chwili ciśnienie na szynie - układ pracuje...
Po co jest to naczynie to raz, a dwa: po co są te zawory regulacyjne na zasilaniu kotła?
Jeżeli ciśnienie gazu przed takim przełączeniem po którym silnik gaśnie jest dużo wyższe (a może tak być przy nieszczelnym zaworze regulacyjnym w reduktorze), to sterownik gazowy, może tak skrócić czas wtrysku, że czas ten może być już w nieliniowym zakresie charakterystyki wtryskiwacza lub nierealny do zrealizowania - wtryskiwacz nie zdąży się otworzyć....
Są na allegro belki na 12 obwodów ma 538mm ale właśnie się zastanawiam czy nie będę musiał i tak rozdzielić rozdzielacze ponieważ planuje zrobić sterowanie strefowe na grzejniki na strefe dzienna i nocną? To pewnie wyjdzie więcej niż jakby jedną belke uzbroic ? Przecież strefę dzienną i nocną można wykonać na sterownikach zamontowanych przy grzejnikach....
Miałem podobny przypadek, i właśnie zawór regulacyjny był uszkodzony.
Miałem taką usterkę w Touranie kolegi, zawór regulacyjny zaciął się w pozycji otwartej.
Tak, wszystko się zgadza,teraz wiem, że mówimy o tym samym 🙃. Wszystkie zawory oprócz tego czarnego pokrętła mają być otwarte na max, tu nie ma innej opcji,to nie zawory regulacyjne. Teraz pytanie,czy w układzie jest jakieś dodatkowe naczynie przeponowe czy tylko to zamontowane wewnątrz kotła? Jeżeli jest tylko to wewnętrzne to trzeba sprawdzić...
Niestety ten zawór regulacyjny jest niedostępny osobno (w serwisie). Można go przełożyć z innej sprężarki, tylko trzeba odessać czynnik.
Napiszę jak usunąłem usterkę.Choć trochę czasu minęło i zapomniałem napisać. Plecak nie zdejmowałem,zdjąłem prawe koło i z zewnątrz wykręciłem zawór regulacyjny w nim jest otwór śr.0,6 mm i był zanieczyszczony że nawet kompresorem nie przebiłem.Otwór udrożniłem wiertłem 0,5 mm ręcznie.Może komuś się przyda.
Nadal szukamy rozwiązania problemu. Z SD wynika, że napięcie na zaworze regulacyjnym dawkowania (Y94 znajduje on się na pompie paliwa) powinno wynosić 11-14 V podczas włączonego zapłonu po zmierzeniu wynosi 4 V. Po podłączeniu pinu 1 do plusa w aucie napięcie wynosi 9 V, a pinu 2 do masy napięcie wynosi 12 V. Kostka jest 2 pinowa, pin 1 jest sygnałowy....
Witam auto tankowane na niemieckich stacjach a co do usterki to szarpie silnikiem i wyskakuje migająca spiralka świec żarowych i towarzyszy błąd 10117 Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa odchylenie regulacyjne P229B 00[167] ciśnienie za wysokie.
Sprzęgło to żółta kostka a zawór regulacyjny czarna. Podłącz żaróweczki równolegle do przewodów w obu wtyczkach i odpal klimę. Zobaczymy co i jak świeci.
Karcher HDS 10/20S słabe ciśnienie - pulsacyjnie daje wodę na lance. Jeśli zawór regulacyjny odkręcę na maksymalne ciśnienie to pompa cały czas pracuje , jeśli zaworem ciśnienie podam na minimum to dopiero wtedy wyłącza się. Po wciśnięci lancy słabe ciśnienie (pulsacyjne) na zegarze ciśnieniowym wskazówka bardzo skacze. Zaślepiałem przewód od podawania...
pompa sprawdzona- dobra ,wymieniony zawór regulacyjny na listwie ,dalej brak ciśnienia,żadnych błędów
A może zawór regulacyjny jest źle nastawiony lub niesprawny.
Na wężu z parownika do gaźnika jest zawór regulacyjny ilości paliwa (gazu). Obroty jałowe ustawia się jak na benzynie- wychyleniem przepustnicy.
Zmieniałem instalację i piec C.O. na nowe, ale zostawiłem stare grzejniki (stalowe, panelowe). Uruchomiłem i teraz mam taki problem że wszystkie grzeją tylko kilkucentymetrowym paskiem przy złączach. Jedynie nowy grzejnik łazienkowy grzeje cały. Nie podejrzewam żeby były zapowietrzone ponieważ nie słychać w nich żadnych dźwięków. Niestety odpowietrzników...
Jeszcze na pompie masz zawór regulacyjny ciśnienia.
Proszę bardzo. Nie dotykaj śruby regulacyjnej 3, gdyż jest to tylko do regulacji w trakcie produkcji i służy do regulacji skoku membranki w zaworze przekaźnikowym (tym na górze), który jest integralną częścią całości. Śrubą nr 2 regulujesz maksymalne ciśnienie do siłowników, jakie zawór regulacyjny może osiągnąć (czyli przy maksymalnym obciążeniu przyczepy)....
Górna listwa to chyba zawory regulacyjne, powinno dać się regulować kluczami imbusowymi.
nie wiem może zawory regulacyjne, termostat zimnego paliwa... egr lub cos innego jakie ma objawy poza tym przerywaniem?co wskazuje komputer?
Jaka może być przyczyna? Jeśli chodzi o ciśnienie oleju w silniku, to przyczyna jest taka, że prawidłowo pracuje zawór regulacyjny w pompie.
Witam samochód jak w temacie. Po odpaleniu często chodzi normalnie na obrotach po dodaniu gazu ciśnienie na szynie opada i kuleje zgłasza awarie silnika. Ktoś walczył? Atakować w zawór regulacyjny? Pozdrawiam
Kolego, a czy masz jakiś z góry zamierzony przepływ na wyjściu ?? Jeśli nie to ja bym zimna wodę puścił na stałe (elektrozawór on/of)+ ew jakaś zdławica na stałe - w każdym razie chodzi o stałą wartość przepływu. Cała regulacja mogła by się skupić tylko na ciepłej wodzie i to w jakimś wąskim zakresie. JA zamontowałbym czujnik temperatury tylko na wyjściu...
Witam wszystkich Mam problem z instalacją centralnego ogrzewania w bloku wielorodzinnym. Jest to pion łazienkowy zakończony na 4. piętrze grubą rurą z odpowietrznikiem. Z tego pionu słychać bulgoty (przeszkadza spać). Nastawa na zaworze regulacyjnym w pionie to 4, jesienią był otwarty na maxa. Spółdzielnia zmieniła nastawy. Nadal ten pion potrafi bulgotać....
Czy ktoś dysponuje rynunkiem układu smarowania silnika i pompy oleju do Volvo 850 t5, gdzie jest zawór regulacyjny (cisnienia) pompy. Dziękuje Wiesiek
7. czy falownik może sterować kilkoma silnikami na raz teoretycznie tak , ale praktycznie 1 falownik jest przypisany 1 silnikowi , można by zastosować układ włączający raz jeden raz drugi silnik pod ten sam falownik , ale wymaga to stworzenia odpowiednich blokad sprzętowych umożliwiających przełączenie w określonych warunkach Tylko w jaki sposób mogę...
Cześć, czy udało Ci się naprawić ten problem? Czy było jedno źródło problemu, czy więcej? Mam to samo w nowo zakupionym Iveco Daily 2006 2.8 125 km. Odpala bez problemów, ale siły nie ma na drogach szybkiego ruchu (też 100 km ciężko przekroczyć, a jazda pod lekką górkę kończy się redukcją do 5. biegu i jazdą 70 km/h). Tak jakby paliwa mu brakowało....
Mnie trochę dziwią te zawory kulowe na wpółotwarte. Przecież zawory kulowe nie są zaworami regulacyjnymi, lecz odcinającymi, czyli powinny być w położeniu "otwarte" lub "zamknięte" (w tym przypadku oczywiście 'otwarte" a "zamknięte" wtedy, gdy trzeba odciąć dopływ wody z powodu np. awarii).
A chociażby w zaworze regulacyjnym, czy samym czujniku ciśnienia.
Sygnałem jest oczywiście ciśnienie zależne od temperatury czujnika termostatycznego zaworu rozprężnego
jeżeli po regulacji zaworów auto zaraz, niemalże od razu " rozklekota" się na zaworach ( znowu duże luzy), to przeżegnaj się.Silnik trzeba wyjąć, wałek + wszystkie popychacze rolkowe do wymiany.Wada fabryczna pewnej serii silników.Rolki w popychaczach się rozlatywały wskutek wady produkcyjnej.
Jak sprawdzić czy ten zawór regulacyjny biegu jałowego jest sprawny? Wyczyściłem go, ale pewności czy on działa poprawnie nie mam.
bo ja mam maksymalnie w prawo. czyli dokręcona. To by musiał zawór być całkiem zamknięty, czy to nie jest aby kapturek ochronny na zaworze, w regulacyjnej śrubie jest otwór na klucz A co moze sie stac jak przypadkiem bym wykrecil ta srube? Raczej Ci się to nie uda, te śruby są przeważnie zabezpieczone przed wykręceniem, ale nic na siłę.
tak poniewaz silnik zasysal bedzie fałszywe powietrze a skąd to fałszywe powietrze jeśli można wiedzieć ? silnik zasysa powietrze z filtra powietrza a z odmy opary + mgiełkę olejową; czy nieszczelność objawia się wyciekami oleju przy zaworze regulacyjnym odpowietrzenia skrzyni korbowej (tego czarnego dysku na pokrywie zaworów) ?
Podciśnienia. Sprawdź stan wszystkich wężyków podciśnieniowych na możliwość pęknięć i innych nieszczelności. Sprawdź vacupompę i akumulator podciśnienia. To - że wymieniony został zawór sterujący turbiną nie oznacza jeszcze - że w układzie ustalone zostaje właściwe podciśnienie sterujące gruchą. Sprawdź stan złącza i przewodów do zaworu sterowania gruchą....
Filtr paliwa kiedy wymieniany ? Zawór regulacyjny na pomie CR do wykrecenia o czyszczenia.
Dzień dobry wszystkim. Mój mtz belarus 952.5 common raill scr zgłasza błąd 523470. ten błąd według serwisu to przyczyna powstania za dużego ciśnienia na listwie z winy takiej że mógł przyciąć się zawór regulacyjny ciśnienia i w celu zabezpieczenia układu za dużo razy otworzył się zawór spustowy.Błąd zgłasza cały czas nawet jak jest zgaszony silnik....
Dolotowy zawór regulacyjny bank 1
A jakie powinno być napięcie Gdzie? Na zaworze regulacyjnym? Zawór SCV jest sterowany sygnałem PWM, czyli impulsami o stałej częstotliwości, ale o zmiennej czasowej impulsu. Chyba nie błąd P1631, ale 1651? Albo uszkodzona jest wiązka pompy, albo wtyki, albo - to najgorsze - PCM. Sprawdziłbym wiązkę pompy z wtykami.
Trzeba zmniejszyć przepływ przez grzejniki przy kotle (zawory regulacyjne, kryzy, ...)
Ciepło oddziaływając na kapilarę powoduje rozszerzenie płynu który jest wewnątrz. W konsekwencji zawór regulacyjny zamyka się. Analogicznie przy chłodzeniu zawór się otwiera.
ciśnienie zmierzone na zimnym i wolnych obrotach 4 bar nagrzewając się systematycznie spada aż do 0.3 bar przy 120 C (wody). Zawór regulacyjny działa bo przy podniesieniu obrotów trzyma stałe ciśnienie , zawór jednokierunkowy z podstawie filtra nie działa ale on raczej nie ma wpływu na te problemu.
Pomóc może też Soft Reset lub Adaptacja. O. Coś nowego. Co tam chcesz adaptować ? Warto sprawdzić błędy w VAG, by dokładniej zdiagnozować problem. To już tak, no i odczyt danych na żywo. (at)jumator A to jest sprężarka ze sprzęgłem dociskowym a nie zrywalnym. Żeby nie było - sprzęgło z przyciąganą tarczą czy sprzęgło zrywalne plus zawór regulacyjny....
No więc zaworek przy wyjściu wysokiego ciśnienia z czerwonym o-ringiem jest nowy i dalej to samo. Zawór regulacyjny ,,pokrętło" ma dwa zestawy oringów i podkładek gumowych,, Parbaks" chyba pozycja 16 i 15. No więc widoczny oring wymieniłem (ten większy). Po przeciwnej stronie regulatora jest kulka i sprężynka. Kulkę także wymieniłem na oryginał oczywiście,...
na pompie wysokiego ciśnienia jest zawór z sitkiem W RHR nie ma żadnego sitka na zaworach regulacyjnych pompy. Opisywane zachowania elektroniki mogą świadczyć o problemach z poprawnym stykiem w złączach wiązek przy BSM, ew. przy ECU. Temat dość powszechny w tych autkach. V.
Kolega sp2cgf to chyba o jakimś statku kosmicznym pisze. C 360 ma zespół pomoy hydraulicznej pod spodem mostu. Tam jest także zawór regulacyjny. Ciśnienie zpopmy jest przekazywane do rozdzielacza podnośnika rurką. I tak mogł się uszkodzić/zanieczyścić zawór regulacyjny. Mogły puścić uszczelnienia między pompą i rozdzielaczem a mógł pęknąć przewód (mało...
zawora regulacyjny powietrza zawora regulacyjny ciśnienie zawora regulacyjny oleju ciśnienie
kosztorysy elektryczne migający klucz mikrofon bezprzewodowy antena
winda towarowa zremb winda towarowa zremb
Stacja bramowa HIKvision rozłącza się ze stacją domową - przyczyny i rozwiązania Resetowanie żółtej diody TPS w Hilti TE 56 ATC