Może być pompa wstępna, pompa CR, zawór regulacyjny, czujnik ciśnienia. Bez diagnozy, najlepiej kogoś kto się zna się nie obejdzie. Ewentualnie jak Cie stać to wymień wszystko co wymieniłem i zadziała.
Nieprawidłowy montaż gniazda w zaworze regulacyjnym ciśnienia
Zero ciśnienia, bo pompa w zbiorniku nie podaje. Wydaje mi się, że ten błąd wszystko blokuje (P0960 zawór regulacyjny ciśnienia błąd).
Witam, W silniku regulacja ciśnienia oleju jest realizowana poprzez przełożenie zawleczki w zaworze regulacyjnym zintegrowanym z pompą oleju.
Witam auto tankowane na niemieckich stacjach a co do usterki to szarpie silnikiem i wyskakuje migająca spiralka świec żarowych i towarzyszy błąd 10117 Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa odchylenie regulacyjne P229B 00[167] ciśnienie za wysokie.
Zawór sterujący ma dwie śruby regulacyjne, niskiego i wysokiego ciśnienia. Ważne żeby były tak samo ustawione. Poza tym to nie zgubić elementów i nie zamieniać suwaków w nim. Ale na początek spróbuj ten ls rozłączyć.
Jeszcze na pompie masz zawór regulacyjny ciśnienia.
Na moim schemacie ten bezpiecznik zasila: -przepływomierz -przepustnica -regulator ciśnienia doładowania -EGR -zawór regulacyjny wtrysku Nie wiem czemu ale jakoś czuje że to może być wina EGR bądź faktycznie wiązki.
Stoi zawór regulacyjny było wiele razy na forum szukaj hasła k 5.55
Cześć, czy udało Ci się naprawić ten problem? Czy było jedno źródło problemu, czy więcej? Mam to samo w nowo zakupionym Iveco Daily 2006 2.8 125 km. Odpala bez problemów, ale siły nie ma na drogach szybkiego ruchu (też 100 km ciężko przekroczyć, a jazda pod lekką górkę kończy się redukcją do 5. biegu i jazdą 70 km/h). Tak jakby paliwa mu brakowało....
W niektórych układach jest czujnik ciśnienia czynnika za sprężarką i/lub czujnik temperatury parownika. Ale ja mówię o zaworze regulacyjnym ciśnienia np. sprężarka Sanden sd6c12 nie dość że ma elektromechaniczne sprzęgło to ma zawór zrzucający ciśnienie. Tym bardziej ze pisał Fakt, po wymianie akumulatora z 2 czy 3 razy załączyła się, a później znowu...
Zacina się zawór regulacyjny.
prawdopodobnie zawór regulacyjny ciśnienia na pompie wysiadł albo map sensor, lub jakiś inny czujnik, ale nie jak widać nikt nie może pomóc a mechanicy się nie znają.
Tam jest tylko mechaniczna regulacja ciśnienia oleju. Tzn taka by ciśnienie oleju nie przekroczyło 4bar. Nie ma regulacji ciśnienia poprzez zawór regulacyjny sterowany elektrycznie. Takie cuda to w 3.0TDI i to nie każdym. Czujnik działa w prosty sposób. Zawiera do masy lub rozwiera. Sprawdź miernikiem czy styk jest zwarty czy rozwarty w twoim czujniku...
Może zawór regulacyjny na pompie wysokiego ciśnienia.
jeszcze jedno pytanie gdzie jest zawór regulacyjny ciśnienia oleju
Witam. Po remoncie silnika, na wolnych obrotach, świeci się kontrolka ciśnienia oleju. Gdzieś wyczytałem, że te silniki mają zawór regulacyjny ciśnienia oleju - czy to prawda i gdzie go szukać? Ewentualnie, co jeszcze sprawdzać? Był szlif wału, nowe panewki, nowe tłoki i pierścienie, cylindry szlif. Na ssaniu kontrolka gaśnie.
Nie ma czegoś takiego jak błąd listwy wtryskowej. Błąd z dużą dozą prawdopodobieństwa informuje Cię o niskim ciśnieniu. Masz układ wtryskowy Delphi jak mniemam, a ten jest okrutnie awaryjny w połączeniu z naszym paliwem. Jeżeli wtryskiwaczy jesteś pewien (a po oględzinach na kompie i przelewach nie wiesz nic o stanie rozpylaczy) , to do sprawdzenia...
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
Proszę bardzo. Nie dotykaj śruby regulacyjnej 3, gdyż jest to tylko do regulacji w trakcie produkcji i służy do regulacji skoku membranki w zaworze przekaźnikowym (tym na górze), który jest integralną częścią całości. Śrubą nr 2 regulujesz maksymalne ciśnienie do siłowników, jakie zawór regulacyjny może osiągnąć (czyli przy maksymalnym obciążeniu przyczepy)....
na kompie pokazało za wysokie ciśnienie w układzie paliwowym gdzie szukać rozwiązania?? Zakładam, że to Mk3 jest? Kontrolka świec świeci się stale po włączeniu stacyjki? Jaki błąd czyta lub jakie ciśnienie jest na listwie podczas kręcenia? Powinno być 350 barów +/-50 barów. Jeżeli tolerancja jest przekroczona - to nie zapali. Czujnik ciśnienia jest...
Błąd ciśnienia na szynie CR jak mi się zdaje. Więc albo uszkodzony czujnik, albo zacięty zawór regulacyjny.
Kolega sp2cgf to chyba o jakimś statku kosmicznym pisze. C 360 ma zespół pomoy hydraulicznej pod spodem mostu. Tam jest także zawór regulacyjny. Ciśnienie zpopmy jest przekazywane do rozdzielacza podnośnika rurką. I tak mogł się uszkodzić/zanieczyścić zawór regulacyjny. Mogły puścić uszczelnienia między pompą i rozdzielaczem a mógł pęknąć przewód (mało...
Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. Powinno być raczej tak (czujnik ma czerwoną wtyczkę): Pin nr. 1 czujnika (minus) - G3 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 2 czujnika (sygnał) - C4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 3 czujnika (plus) - B4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pomiar napięcia na sygnałowym bez czujnika jest...
Moze to jest skutek spadku ciśnienia na chłodnicy, ale wtedy musiał by być ok 0,3bara, a nie 0,1 bar. Tak na chłodnicy i rozdzielaczu. Poza tym, tak czytam z doskoku, do odszraniania instalacja powinna mieć zawór regulacyjny KVL na ssaniu sprężarki. Wogóle każdy udaje, że zawory stałego ciśnienia skraplania, ssania, parowania nie istnieją, bo co- drogie.....
Dzień dobry wszystkim. Mój mtz belarus 952.5 common raill scr zgłasza błąd 523470. ten błąd według serwisu to przyczyna powstania za dużego ciśnienia na listwie z winy takiej że mógł przyciąć się zawór regulacyjny ciśnienia i w celu zabezpieczenia układu za dużo razy otworzył się zawór spustowy.Błąd zgłasza cały czas nawet jak jest zgaszony silnik....
Witam koledzy odgrzeje kotleta bo nie chcę nowego tematu zakładać. Mam problem z cherokee 2.7 crd z 2002 r. Po wymianie silnika nie odpala anie się nie odezwie ani nie drgnie na plaka odpala. Odpowietrzony na 100%. Błędów niby nie ma ale chińszczyzną badany. Silnik kupiony z wtryskami. Czy jest możliwość żeby któryś wtrysk blokował sterownik z podawaniem...
http://obrazki.elektroda.pl/3974474800_1... OPIS: 1. Gniazdo wtykowe diagnostyczne, Sterowanie silnikiem (benzynowy, Diesla), Zasilanie prądowe zacisk 30, Pompa paliwowa, 10 A 2. ABS z EDS, Włącznik świateł hamowania, 5 A 3. Sterownik poduszek powietrznych, Lampka kontrolna, poduszk powietrzna po stronie kierowcy, 5 A 4. Regulator ogrzewania,...
No to sprawdź ciśnienie na szynie podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeżeli odchyłka przekracza 50 barów, PCM zablokuje rozruch. Może ciśnienie skacze na granicy. Wtedy podejrzenie pada na zawór regulacyjny pompy.
Zupełnie nie zdawałem sobie sprawy, że nie jednego schematu do całej elektryki auta. Mój błąd. Prosiłbym o schemat elektryczny silnika, a dokładniej schemat na którym będą elementy: N335- zawór przełączania zasysanego powietrza N276- zawór regulacyjny ciśnienia paliwa N80- zawór elektromagnetyczny 1 zbiornika węgla aktywnego Z góry dzięki.
Wyciągnąłem zawór regulacyjny ciśnienia na pompie i wygląda na sprawny(otwiera się i zamyka). Co może być powodem,że paliwo idzie w przelew przy kręceniu rozrusznikiem ? W takim układzie , chyba nie ma prawa być ciśnienia na listwie.
Cisza na forum bo każdy szuka zaworu ciśnienia na google. :) Zrób pomiar ciśnienia oleju. Pompy oleju lubią tam siadać, zawór regulacyjny ciśnienia oleju jest zazwyczaj w pompach oleju. MERCEDES-BENZSprinter (W901/2/3/4/5) 211 CDI (611.981) 2000 - 2006 workshopdata.com Pompa niskociśnieniowa:ZP2 Ciśnienie (Na biegu jałowym)2.0 Bar Temperatura oleju...
Witam mam problem z Mercedes S klasa W220 , a mianowicie jadąc moją eską jak jest rozgrzany silnik to zapala mi sie EPC traci moc i maksymalne obroty to 3tys . Podłączyłem pod komputer i pokazuje błąd : - 2047-1 Monitorowanie ciśnienia szyny poprzez zawór regulacyjny- ciśnienie szyny jest za niskie , - 2346-2 sprawdź system EGR ( Recyrkulacja spalin...
z opisu chyba jest to prawidłowe, gdyż udar ciśnieniowy przy zamknięciu pistoletu otwiera zawór regulacyjny ciśnienia w maszynie. Pompa pozostaje włączona i tłoczy ze zredukowanym nadciśnieniem w obiegu zamkniętym. Poprzez otwarcie pistoletu zamyka się zawór bezpieczeństwa zaworu regulacyjnego ciśnienia i pompa tłoczy pod wybranym ciśnieniem roboczym...
Ok. Podpięłam żarówkę do przewodu masowego (1) i sygnałowego (2). Napięcie spadło do 2,45 V i wyskoczył inny błąd („niewiarygodny sygnał”). Czyli co, czujnik ciśnienia paliwa do wymiany, bo czasami przestaje działać i wyskakuje zwarcie do plusa? Znaleziono 1 błąd: 10121 - Czujnik ciśnienia paliwa (G247) P0191 00 [00100100] - niewiarygodny sygnał Sporadyczny...
13 - zawór regulacyjny ciśnienia doładowania zwany wast-gate (poprzez upust spalin) 12 - siłownik pneumatyczny jednostronnego działania 7 - elektrozawór sterujący siłownikiem, a ten zaworem Zaworem 7 steruje ECU, jak mu się podoba, zadaniem tych trzech elementów jest ograniczenie ciśnienia doładowania.
Ciśnienie na poziomie 1300 barów jest jak najbardziej prawidłowe dla systemu CR a zawór regulacyjny ciśnienia paliwa będzie je utrzymywał na takim poziomie. Jeżeli praca silnika jest uzależniona od temperatury zewnętrznej to raczej bym się doszukiwał winy w czujniku temperatury lub termostatu. Jakie to auto i jakie są błędy po wejściu w tryb awaryjny.
Karcher HDS 10/20S słabe ciśnienie - pulsacyjnie daje wodę na lance. Jeśli zawór regulacyjny odkręcę na maksymalne ciśnienie to pompa cały czas pracuje , jeśli zaworem ciśnienie podam na minimum to dopiero wtedy wyłącza się. Po wciśnięci lancy słabe ciśnienie (pulsacyjne) na zegarze ciśnieniowym wskazówka bardzo skacze. Zaślepiałem przewód od podawania...
Wg serwisówki: Obroty silnika Ciśnienie doładowania 2500 obr/min 0,2 ± 0,1 bar - u mnie na 1100 obr. na biegu było 0,6 bara 4000 obr/min 0,7 ± 0,1 bar - a na trójce pod obciążeniem wydmuchało 2,3 -2,5 bar :!: Dzwoniłem do serwisu, gdzie mam zamiar dać do sprawdzenia turbo, to byli w szoku, że po tym nie pokazało błędów. Mówili, że turbo...
Witam, mam problem z VW LT 2.8 TDI AUH CR. Auto zostało zgaszone wieczorem. z rana nie odpala. Błędy w sterowniku P0340 - czujnik wałka rozrządu oraz P1195 -zawór regulacyjny ciśnienia paliwa - zwarcie z masą. Czujnik wałka i na pompie podmieniane - bez efektu. Potrzebowałbym schemat elektryczny sterownika silnika EDC15C4 , wejścia , wyjścia i wartości...
A to ciekawe z tą gwarancją. Ale z pewnością pasek napędu osprzętu nie może się ślizgać kiedy mu się zechce. Tylko jakim cudem pasek przy takim przebiegu jest poluzowany? Czy chodzi o samochód po wypadku? Jakoś nie wyobrażam sobie zatarcia pompy ale mógł zablokować się zawór regulacyjny ciśnienia (rdza, nieczystości). Mało wiemy o samochodzie.
Problem z passatem 1,8AWT pod obciążeniem i gazem do dechy się dławi na około 3000 tys obr jak powoli odpuszczamy gaz to zaczyna jechać. - zawór regulacyjny ciśnienia doładowania (wymieniony gruszka dziurawa) - podciśnienia sprawdzone i powymieniane - Przepływka sprawdzona 1,3V i 5V - parametry VCDS w normie [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
:?: Barzo proszę o podpowiedź co jest prawidłową odp. na pytanie: Jaki sygnał regulacyjny wykorzystywany jest w termostatycznych zaworach rozprężnych? a) temperatura przegrzania pary b) ciśnienie pary, c) strumień masy czynnika chłodniczego
Witam, moze tez byc tak - ze luz na zaworze ssacym 'skasowal' sie calkowicie i zawor przepuszcza cisnienie sprezania... Albo zawor ssacy ma wybita koncowke trzonka / wglebienie na srodku od srubki regulacyjnej w dzwigience i jesli sama dzwigienka ma luz wzdluzny na osce, przesuwa sie 'na boki' - to raz srubka regulacyjna trafia w to wybite wglebienie,...
Który rok samochodu? Silnik faluje tylko na początku jak jest zimny? Sprawdzić wartości czujników temperatury.Silnik ma tam przepływomierz? sprawdź przepływomierz przy 1tys obrotów powinno być ok 15g/s. sprawdz czy zawór egr się nie zaciął. Sprawdź w wartościach rzeczywistych jak zachowuje się ciśnienie na szynie CR na biegu jałowym to od 250-350 bar...
Słuchaj "raski". Pompy paliwa padają już teraz w każdych rocznikach. Ostatnio kilka takich tematów przerabiałem. Najlepiej będzie wstawić manometr pomiędzy zbiornik paliwa, a filtr bądź akumulator paliwa i zobaczysz wstępne ciśnienie tłoczenia. Zrób najpierw to zanim wymienisz zawór regulacyjny wysokiego ciśnienia albo czujnik ciśnienia na szynie Common-Rail.
Poziom oleju nie jest tożsamy z jego ciśnieniem. Jeśli poziom jest ok, to powodów może być kilka: Szwankuje zawór regulacyjny, Przewód od czujnika jest uszkodzony i robi gdzieś zwarcie do masy, Czujnik jest uszkodzony, Jakiś syf zatkał wlot pompy, albo filtr, Etc.
Witam wszystkich Posiadam sprężarkę w której jest zamontowany wyłącznik ciśnieniowy Vr 21d Problem a zarazem pytanie to jak reguluje sie dolne ciśnienie przy którym sprężarka ma sie ponownie załączyć. Z górnym nie ma problemu gdyż wkręcającego śrubkę zabezpiczoną nakrętką odiągnełrm ciśnienie 7atm jednak dolne ciśnienie przy którym sprężarka sie ponownie...
Witam Czy ktoś orientuje się jak może się nazywać zawór (symbol?) który będzie w stanie utrzymać stałe ciśnienie w przedziale od 0 do 150 bar, upuszczając nadmiar? Chce go zastosować w aucie rajddowym w ukladzie wspomagania kierownicy pomiędzy pompą a maglownicą, żebym miał możliwość ustawienia siły wspomagania. Nadmiar ciśnienia chce odprowadzić między...
Witam mam pewien problem który najprościej było by mi rozwiązać czujnikiem podobnym do stosowanych w samochodach od ciśnienia oleju. Czy przypadkiem nikt nie widział takowego z taką malutką śrubką do ustawienia ciśnienia zał/wył. Coś mi świta po głowie tylko nie wiem gdzie to widziałem. Mam pewne urządzenie które ma dwa zawory bezpieczeństwa otwierające...
Dzień dobry, Wyłącznik, zdjęcia: https://drive.google.com/drive/folders/1... Czy ktoś nie orientuje się jaki to model i jak się ustawia czy reguluje ciśnienie załączenia silnika i ciśnienie wyłączenia silnika? Sprężynki się chyba trochę opuściły, więc chciałbym podnieść 0,5 bara jedno i drugie. Pozdrawiam Aleksander...
Witam wszystkich, kończę właśnie moją nową zabawkę, czyli tak jak w tytule sprężarkę, z elektroniczną regulacją ciśnienia, mam jednak dwa małe dylematy, pierwszy to czujnik ciśnienia, typowe, elektroniczne czujniki są dosyć drogie, a ja nie potrzebuję liniowego pomiaru ciśnienia, gdyż to już mam zrealizowane na takim czujniku, tylko drugiego czujnika...
Witam wszystkich Mam pewien problem a mianowicie, w mojej szkole (technikum elektronicznym) dostałem temat do opracowania na który nie moge znaleźć nic sensownego. Ten temat to Zabezpieczenia układów automatyki przed zanikiem ciśnienia w hydraulice Jeśli ktoś wiedział by coś na ten temat albo znał jakieś stronki prosił bym o odpowiedz. Z góry dzieki
https://obrazki.elektroda.pl/9344762800_... https://obrazki.elektroda.pl/6761054700_... https://obrazki.elektroda.pl/9385178800_... Cześć, Wpadło mi w ręce takie urządzenie. 1. Ciekawi mnie do czego to może służyć - z tego co się domyślam, to zależnie od ciśnienia wskazówka (czarna) zwiera i rozwiera...
To wskaż miejsce w którym to napisał że da się jak twierdzisz podkręcić ciśnienie na wolnych. Bo napisałem dokładnie co ty. Bo to co nazywasz z zaworem przelewowym to właśnie jest zawór regulacyjny, nadmiar wypuszcza na przelew. W ten sposób reguluje się ciśnienie. Swoją drogą skoro piszesz zawór której reguluje ciśnienie od góry, to znaczy według twoich...
pompa sprawdzona- dobra ,wymieniony zawór regulacyjny na listwie ,dalej brak ciśnienia,żadnych błędów
No tak, naprawy Karchera to w serwisach jedna wielka tajemnica. Rozebrałem wczoraj swoją parownicę i na pierwszy rzut oka wszystko wygląda w porządku. Grzałka grzeje, pompka podaje wodę ale z ciśnieniem szału nie ma. Kamienia też nie widać. Jest tam zawór ciśnienia ze śrubą regulacyjną. Podkręciłem ją trochę w prawo i jest jakby lepiej. Na jednym z...
zawora regulacyjny oleju ciśnienie zawora regulacyjny zawora regulacyjny powietrza
lodówki bosch opinie nixie lampach otwieranie drzwiczek
vitopend serwisowy vitopend awaryjny
OpenBeken RC-6 Mode 6A (110) IR Decoding: OEM Frame Structure, Timing, and Payload Kontrolka Anti-Calc świeci po odkamienieniu stacji parowej Tefal