Nieprawidłowy montaż gniazda w zaworze regulacyjnym ciśnienia
Zero ciśnienia, bo pompa w zbiorniku nie podaje. Wydaje mi się, że ten błąd wszystko blokuje (P0960 zawór regulacyjny ciśnienia błąd).
Może być pompa wstępna, pompa CR, zawór regulacyjny, czujnik ciśnienia. Bez diagnozy, najlepiej kogoś kto się zna się nie obejdzie. Ewentualnie jak Cie stać to wymień wszystko co wymieniłem i zadziała.
Witam auto tankowane na niemieckich stacjach a co do usterki to szarpie silnikiem i wyskakuje migająca spiralka świec żarowych i towarzyszy błąd 10117 Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa odchylenie regulacyjne P229B 00[167] ciśnienie za wysokie.
Jeszcze na pompie masz zawór regulacyjny ciśnienia.
Cześć, czy udało Ci się naprawić ten problem? Czy było jedno źródło problemu, czy więcej? Mam to samo w nowo zakupionym Iveco Daily 2006 2.8 125 km. Odpala bez problemów, ale siły nie ma na drogach szybkiego ruchu (też 100 km ciężko przekroczyć, a jazda pod lekką górkę kończy się redukcją do 5. biegu i jazdą 70 km/h). Tak jakby paliwa mu brakowało....
prawdopodobnie zawór regulacyjny ciśnienia na pompie wysiadł albo map sensor, lub jakiś inny czujnik, ale nie jak widać nikt nie może pomóc a mechanicy się nie znają.
W niektórych układach jest czujnik ciśnienia czynnika za sprężarką i/lub czujnik temperatury parownika. Ale ja mówię o zaworze regulacyjnym ciśnienia np. sprężarka Sanden sd6c12 nie dość że ma elektromechaniczne sprzęgło to ma zawór zrzucający ciśnienie. Tym bardziej ze pisał Fakt, po wymianie akumulatora z 2 czy 3 razy załączyła się, a później znowu...
Witam, W silniku regulacja ciśnienia oleju jest realizowana poprzez przełożenie zawleczki w zaworze regulacyjnym zintegrowanym z pompą oleju.
jeszcze jedno pytanie gdzie jest zawór regulacyjny ciśnienia oleju
Nie ma czegoś takiego jak błąd listwy wtryskowej. Błąd z dużą dozą prawdopodobieństwa informuje Cię o niskim ciśnieniu. Masz układ wtryskowy Delphi jak mniemam, a ten jest okrutnie awaryjny w połączeniu z naszym paliwem. Jeżeli wtryskiwaczy jesteś pewien (a po oględzinach na kompie i przelewach nie wiesz nic o stanie rozpylaczy) , to do sprawdzenia...
Witam. Po remoncie silnika, na wolnych obrotach, świeci się kontrolka ciśnienia oleju. Gdzieś wyczytałem, że te silniki mają zawór regulacyjny ciśnienia oleju - czy to prawda i gdzie go szukać? Ewentualnie, co jeszcze sprawdzać? Był szlif wału, nowe panewki, nowe tłoki i pierścienie, cylindry szlif. Na ssaniu kontrolka gaśnie.
na kompie pokazało za wysokie ciśnienie w układzie paliwowym gdzie szukać rozwiązania?? Zakładam, że to Mk3 jest? Kontrolka świec świeci się stale po włączeniu stacyjki? Jaki błąd czyta lub jakie ciśnienie jest na listwie podczas kręcenia? Powinno być 350 barów +/-50 barów. Jeżeli tolerancja jest przekroczona - to nie zapali. Czujnik ciśnienia jest...
Zupełnie nie zdawałem sobie sprawy, że nie jednego schematu do całej elektryki auta. Mój błąd. Prosiłbym o schemat elektryczny silnika, a dokładniej schemat na którym będą elementy: N335- zawór przełączania zasysanego powietrza N276- zawór regulacyjny ciśnienia paliwa N80- zawór elektromagnetyczny 1 zbiornika węgla aktywnego Z góry dzięki.
Witam koledzy odgrzeje kotleta bo nie chcę nowego tematu zakładać. Mam problem z cherokee 2.7 crd z 2002 r. Po wymianie silnika nie odpala anie się nie odezwie ani nie drgnie na plaka odpala. Odpowietrzony na 100%. Błędów niby nie ma ale chińszczyzną badany. Silnik kupiony z wtryskami. Czy jest możliwość żeby któryś wtrysk blokował sterownik z podawaniem...
Witam mam problem z Mercedes S klasa W220 , a mianowicie jadąc moją eską jak jest rozgrzany silnik to zapala mi sie EPC traci moc i maksymalne obroty to 3tys . Podłączyłem pod komputer i pokazuje błąd : - 2047-1 Monitorowanie ciśnienia szyny poprzez zawór regulacyjny- ciśnienie szyny jest za niskie , - 2346-2 sprawdź system EGR ( Recyrkulacja spalin...
Wyciągnąłem zawór regulacyjny ciśnienia na pompie i wygląda na sprawny(otwiera się i zamyka). Co może być powodem,że paliwo idzie w przelew przy kręceniu rozrusznikiem ? W takim układzie , chyba nie ma prawa być ciśnienia na listwie.
Kolega sp2cgf to chyba o jakimś statku kosmicznym pisze. C 360 ma zespół pomoy hydraulicznej pod spodem mostu. Tam jest także zawór regulacyjny. Ciśnienie zpopmy jest przekazywane do rozdzielacza podnośnika rurką. I tak mogł się uszkodzić/zanieczyścić zawór regulacyjny. Mogły puścić uszczelnienia między pompą i rozdzielaczem a mógł pęknąć przewód (mało...
Cisza na forum bo każdy szuka zaworu ciśnienia na google. :) Zrób pomiar ciśnienia oleju. Pompy oleju lubią tam siadać, zawór regulacyjny ciśnienia oleju jest zazwyczaj w pompach oleju. MERCEDES-BENZSprinter (W901/2/3/4/5) 211 CDI (611.981) 2000 - 2006 workshopdata.com Pompa niskociśnieniowa:ZP2 Ciśnienie (Na biegu jałowym)2.0 Bar Temperatura oleju...
Może zawór regulacyjny na pompie wysokiego ciśnienia.
Witam, mam problem z VW LT 2.8 TDI AUH CR. Auto zostało zgaszone wieczorem. z rana nie odpala. Błędy w sterowniku P0340 - czujnik wałka rozrządu oraz P1195 -zawór regulacyjny ciśnienia paliwa - zwarcie z masą. Czujnik wałka i na pompie podmieniane - bez efektu. Potrzebowałbym schemat elektryczny sterownika silnika EDC15C4 , wejścia , wyjścia i wartości...
13 - zawór regulacyjny ciśnienia doładowania zwany wast-gate (poprzez upust spalin) 12 - siłownik pneumatyczny jednostronnego działania 7 - elektrozawór sterujący siłownikiem, a ten zaworem Zaworem 7 steruje ECU, jak mu się podoba, zadaniem tych trzech elementów jest ograniczenie ciśnienia doładowania.
Dzień dobry wszystkim. Mój mtz belarus 952.5 common raill scr zgłasza błąd 523470. ten błąd według serwisu to przyczyna powstania za dużego ciśnienia na listwie z winy takiej że mógł przyciąć się zawór regulacyjny ciśnienia i w celu zabezpieczenia układu za dużo razy otworzył się zawór spustowy.Błąd zgłasza cały czas nawet jak jest zgaszony silnik....
Ciśnienie na poziomie 1300 barów jest jak najbardziej prawidłowe dla systemu CR a zawór regulacyjny ciśnienia paliwa będzie je utrzymywał na takim poziomie. Jeżeli praca silnika jest uzależniona od temperatury zewnętrznej to raczej bym się doszukiwał winy w czujniku temperatury lub termostatu. Jakie to auto i jakie są błędy po wejściu w tryb awaryjny.
Zacina się zawór regulacyjny.
Problem z passatem 1,8AWT pod obciążeniem i gazem do dechy się dławi na około 3000 tys obr jak powoli odpuszczamy gaz to zaczyna jechać. - zawór regulacyjny ciśnienia doładowania (wymieniony gruszka dziurawa) - podciśnienia sprawdzone i powymieniane - Przepływka sprawdzona 1,3V i 5V - parametry VCDS w normie [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Wg serwisówki: Obroty silnika Ciśnienie doładowania 2500 obr/min 0,2 ± 0,1 bar - u mnie na 1100 obr. na biegu było 0,6 bara 4000 obr/min 0,7 ± 0,1 bar - a na trójce pod obciążeniem wydmuchało 2,3 -2,5 bar :!: Dzwoniłem do serwisu, gdzie mam zamiar dać do sprawdzenia turbo, to byli w szoku, że po tym nie pokazało błędów. Mówili, że turbo...
A to ciekawe z tą gwarancją. Ale z pewnością pasek napędu osprzętu nie może się ślizgać kiedy mu się zechce. Tylko jakim cudem pasek przy takim przebiegu jest poluzowany? Czy chodzi o samochód po wypadku? Jakoś nie wyobrażam sobie zatarcia pompy ale mógł zablokować się zawór regulacyjny ciśnienia (rdza, nieczystości). Mało wiemy o samochodzie.
z opisu chyba jest to prawidłowe, gdyż udar ciśnieniowy przy zamknięciu pistoletu otwiera zawór regulacyjny ciśnienia w maszynie. Pompa pozostaje włączona i tłoczy ze zredukowanym nadciśnieniem w obiegu zamkniętym. Poprzez otwarcie pistoletu zamyka się zawór bezpieczeństwa zaworu regulacyjnego ciśnienia i pompa tłoczy pod wybranym ciśnieniem roboczym...
Który rok samochodu? Silnik faluje tylko na początku jak jest zimny? Sprawdzić wartości czujników temperatury.Silnik ma tam przepływomierz? sprawdź przepływomierz przy 1tys obrotów powinno być ok 15g/s. sprawdz czy zawór egr się nie zaciął. Sprawdź w wartościach rzeczywistych jak zachowuje się ciśnienie na szynie CR na biegu jałowym to od 250-350 bar...
http://obrazki.elektroda.pl/3974474800_1... OPIS: 1. Gniazdo wtykowe diagnostyczne, Sterowanie silnikiem (benzynowy, Diesla), Zasilanie prądowe zacisk 30, Pompa paliwowa, 10 A 2. ABS z EDS, Włącznik świateł hamowania, 5 A 3. Sterownik poduszek powietrznych, Lampka kontrolna, poduszk powietrzna po stronie kierowcy, 5 A 4. Regulator ogrzewania,...
Na moim schemacie ten bezpiecznik zasila: -przepływomierz -przepustnica -regulator ciśnienia doładowania -EGR -zawór regulacyjny wtrysku Nie wiem czemu ale jakoś czuje że to może być wina EGR bądź faktycznie wiązki.
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
:?: Barzo proszę o podpowiedź co jest prawidłową odp. na pytanie: Jaki sygnał regulacyjny wykorzystywany jest w termostatycznych zaworach rozprężnych? a) temperatura przegrzania pary b) ciśnienie pary, c) strumień masy czynnika chłodniczego
Słuchaj "raski". Pompy paliwa padają już teraz w każdych rocznikach. Ostatnio kilka takich tematów przerabiałem. Najlepiej będzie wstawić manometr pomiędzy zbiornik paliwa, a filtr bądź akumulator paliwa i zobaczysz wstępne ciśnienie tłoczenia. Zrób najpierw to zanim wymienisz zawór regulacyjny wysokiego ciśnienia albo czujnik ciśnienia na szynie Common-Rail.
CZEK zapala sie sporadycznie i właśnie wtedy auto ma strasznego muła ze nie idzie ruszyć bo gaśnie . Po ponownym odpaleniu wszystko OK . Czasem podczas ruszania czuć że silnik traci moc , szarpnie i później wolniej reaguje na pedał gazu. P1125 - Otwarty obwód zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania lub za mocne wejście zaworu elektromagnetycznego...
Po wizycie u kolegi wyszło że podczas kręcenia ciśnienie jest za niskie. Ok. 80barów. Kazał na pewniaka wymieniać scv w pompie. Ale ja nie do końca jestem przekonany gdyż w listwie CR też znajduje sie zawór regulacyjny ciśnienia. I teraz mam dylemat jak rozpoznać który to broi na 100% bo scv prawie 5 stówek. Aktualizacja:😁 Auto przywrócone do...
Błąd ciśnienia na szynie CR jak mi się zdaje. Więc albo uszkodzony czujnik, albo zacięty zawór regulacyjny.
Karcher HDS 10/20S słabe ciśnienie - pulsacyjnie daje wodę na lance. Jeśli zawór regulacyjny odkręcę na maksymalne ciśnienie to pompa cały czas pracuje , jeśli zaworem ciśnienie podam na minimum to dopiero wtedy wyłącza się. Po wciśnięci lancy słabe ciśnienie (pulsacyjne) na zegarze ciśnieniowym wskazówka bardzo skacze. Zaślepiałem przewód od podawania...
WITAM Mam problem z autkiem KIA CARENS 2,0 CRDI , autko zimne ciężko odpala trzeba długo kręcić około 1min. Jak ciepły to jest lepiej ale też czeba chwilę pokręcić. Błędy jakie były to P0230 - obwód pierwotny pompy paliwa i P1181 - kontrola ciśnienia na szynie paliwowej. Podczas sprawdzania w parametrach wyszło ciśnienie na listwie CR jest za niskie...
według książki poniżej 10MPa Przeczytaj tą książkęjeszcze raz. Albo Ty to co napisałem. Nie pisałem przecież o sytuacji gdzie odpalam silnik, tylko o braku wymaganego (`20MPa) ciśnienia na szynie, w opisywanym samochodzie cdif ciągle pokazuje zero(a powinno być jakieś chociażby szczątkowe), dlatego też pytam o możliwe przyczyny poza uszkodzoną pompą...
Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. Powinno być raczej tak (czujnik ma czerwoną wtyczkę): Pin nr. 1 czujnika (minus) - G3 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 2 czujnika (sygnał) - C4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 3 czujnika (plus) - B4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pomiar napięcia na sygnałowym bez czujnika jest...
Witam od niedawna posiadam 307 była sprowadzona z Anglii parę lat temu problem pojawił się gdy temp spadła poniżej 2 C kręci długo i jak by nie wszystkie gary łapały od razu. Czytałem na elektrodzie że podobno słabe rozruszniki w nich były montowane ale nie jestem pewien czy to jest przyczyną. Na ciepło jest OK świece przekażnik aku wszystko sprawdzone...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Witam , mam problem z renault megane 2 z silnikiem 1.5 dci 74 kW na wtrysku siemensa. Pojawia się kontrolka wtrysku i auto traci moc - w pamięci błąd związany z ciśnieniem paliwa na rampie. Podpinałem auto pod clipa, cdifa i cdp wszystkie testery wskazują na usterkę związana z ciśnieniem paliwa na listwie, Co ciekawe usterka nie objawia się przy przyśpieszaniu...
Tam jest tylko mechaniczna regulacja ciśnienia oleju. Tzn taka by ciśnienie oleju nie przekroczyło 4bar. Nie ma regulacji ciśnienia poprzez zawór regulacyjny sterowany elektrycznie. Takie cuda to w 3.0TDI i to nie każdym. Czujnik działa w prosty sposób. Zawiera do masy lub rozwiera. Sprawdź miernikiem czy styk jest zwarty czy rozwarty w twoim czujniku...
Pompa + reduktor hydrauliczny. W czym problem? Dodaj jakis manometr albo czujnik ciśnienia i zawór przelewowy regulacyjny .
Jaka może być przyczyna? Jeśli chodzi o ciśnienie oleju w silniku, to przyczyna jest taka, że prawidłowo pracuje zawór regulacyjny w pompie.
Witam,auto zgaslo w czasie jazdy i nie odpala.Błąd z czujnika ciśnienia na listwie-za niskie ,przy kręceniu rozrusznikiem wskazuje 0.Ciśnienie paliwa ze zbiornika prawidłowe.Wyjąłem zawór regulacyjny z pompy wysokiego ciśnienia,brak opiłków.Przy wysterowaniu klikają zawory regulacji w pompie i zawór regulacji na prawej listwie.Prośba o podpowiedż który...
To wskaż miejsce w którym to napisał że da się jak twierdzisz podkręcić ciśnienie na wolnych. Bo napisałem dokładnie co ty. Bo to co nazywasz z zaworem przelewowym to właśnie jest zawór regulacyjny, nadmiar wypuszcza na przelew. W ten sposób reguluje się ciśnienie. Swoją drogą skoro piszesz zawór której reguluje ciśnienie od góry, to znaczy według twoich...
Moze to jest skutek spadku ciśnienia na chłodnicy, ale wtedy musiał by być ok 0,3bara, a nie 0,1 bar. Tak na chłodnicy i rozdzielaczu. Poza tym, tak czytam z doskoku, do odszraniania instalacja powinna mieć zawór regulacyjny KVL na ssaniu sprężarki. Wogóle każdy udaje, że zawory stałego ciśnienia skraplania, ssania, parowania nie istnieją, bo co- drogie.....
Stoi zawór regulacyjny było wiele razy na forum szukaj hasła k 5.55
Witam Taki kran jak wstawiłeś na rysunku , nie wyreguluje Ci stabilnego ciśnienia . Musi być wstawiony zawór regulacyjny z płynną regulacją ciśnienia w obwodzie hydraulicznym . Są takie zawory do kupienia w aukcjach za niewielkie pieniądze , fabryczne i profesjonalnie wykonane a przede wszystkim bezpieczne .Podane ciśnienie będzie zupełnie wystarczające...
ciśnienie zmierzone na zimnym i wolnych obrotach 4 bar nagrzewając się systematycznie spada aż do 0.3 bar przy 120 C (wody). Zawór regulacyjny działa bo przy podniesieniu obrotów trzyma stałe ciśnienie , zawór jednokierunkowy z podstawie filtra nie działa ale on raczej nie ma wpływu na te problemu.
Witam, potrzebuje pomocy z autem Man tgm 18,340 , samochód po jednej trasie stracił moc zaczął dymić na czarno oraz turbiny się nie odpalały auto nie miało mocy wogole pod żadna górkę nie byl w stanie wyjechać wszystko na 1 biegu . Samochód został zawieziony do serwisu zostało w Nim wymienione 6 wtrysków 2 turbiny zostały sprawdzone, okazały się dobre,...
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Witam, Potrzebuję dobrać nastawy PID w sterowniku s7 1200 dla sterowania temperatury w centrali wentylacyjnej oraz nastawy PID do utrzymywania zadanego ciśnienia .(zawór regulacyjny 3 drożny z siłownikiem: medium woda, przetwornik ciśnienia + falownik wentylatora sterowany 0-10V) Czy ktoś może podać jakieś wstępne nastawy dla poszczególnych członów...
No tak, naprawy Karchera to w serwisach jedna wielka tajemnica. Rozebrałem wczoraj swoją parownicę i na pierwszy rzut oka wszystko wygląda w porządku. Grzałka grzeje, pompka podaje wodę ale z ciśnieniem szału nie ma. Kamienia też nie widać. Jest tam zawór ciśnienia ze śrubą regulacyjną. Podkręciłem ją trochę w prawo i jest jakby lepiej. Na jednym z...
Proszę bardzo. Nie dotykaj śruby regulacyjnej 3, gdyż jest to tylko do regulacji w trakcie produkcji i służy do regulacji skoku membranki w zaworze przekaźnikowym (tym na górze), który jest integralną częścią całości. Śrubą nr 2 regulujesz maksymalne ciśnienie do siłowników, jakie zawór regulacyjny może osiągnąć (czyli przy maksymalnym obciążeniu przyczepy)....
Sprawdź układ powrotny paliwa czy nie jest gdzieś załamany lub zapchany, uszkodzony może być zawór regulacyjny paliwa na pompie.
Z tego z się dokopałem http://obrazki.elektroda.pl/6008851000_1... Dodano po 9 Funkcja Zawór magnetyczny steruje zaworem, który otwiera lub zamyka przewód powietrza między zaworem regulacji ciśnienia doładowania i podciśnieniem. Gdy zawór otwiera się, zawór regulacyjny ciśnienia doładowania znajduje się pod podciśnieniem, co z kolei...
Sprawdź jeszcze zawór regulacyjny na listwie czy na pompie wysokiego ciśnienia, zawór bezpieczeństwa oraz przejrzyj całą instalacje dokładnie. Czy mruganie kontrolek nie nasila się podczas zwiększonej wilgotnośći powietrza?
Na dole powinien być zawór samozamykający się; w zbiorniku zbiera się woda i przez ten zawór można skropliny wypuścić na zewnątrz; Bez względu na ustawiane ciśnienie (Gałka regulacyjna) zawór ten powinien być samozamykający się.
No to sprawdź ciśnienie na szynie podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeżeli odchyłka przekracza 50 barów, PCM zablokuje rozruch. Może ciśnienie skacze na granicy. Wtedy podejrzenie pada na zawór regulacyjny pompy.
To może coś wyjaśnijmy - Pompa - głowica ma być mosiężna i w niej mają być zawory oraz blok regulacji ciśnienia - prowadnica tłoków prawie zawsze jest z aluminium i jego stopów, tam gdzie chodzą tłoki bywają tuleje z brązu ale nie zawsze w PRO HD 600 głowica z zaworami jest mosiężna i to dobrze - ale i tu jest ale prowadnica tłoków jest zintegrowana...
Zacznij od błędu związanego z ciśnieniem paliwa. Sprawdź czy nie ma opiłków na zaworze regulacyjnym pompy wysokiego ciśnienia - jeśli są pompa do wymiany i w najlepszym przypadku czyszczenie całego układu paliwowego. Jeśli nie ma opiłków, musisz sprawdzić czy leci paliwo na powrocie za zaworem regulacji ciśnienia na szynie rail. Jeśli ilość paliwa na...
Witam samochód jak w temacie. Po odpaleniu często chodzi normalnie na obrotach po dodaniu gazu ciśnienie na szynie opada i kuleje zgłasza awarie silnika. Ktoś walczył? Atakować w zawór regulacyjny? Pozdrawiam
Przy rozdzielaczu hydraulicznym jest taki zaworek że sprężyną, który wykręciłem i okazało się iż ta sprężyna jest popękana na małe kawałeczki. Wyjąłem ją i wkręciłem zawór bez niej i silnik śmiga A pompa daje ciśnienie? Śruba regulacyjna sugeruje, że jest to zawór przelewowy/bezpieczeństwa. Brak sprężyny powoduje, że otwiera się przy ciśnieniu bardzo...
Witam, samochód odpala normalnie, jak jest zimny to jeszcze można nim chwile pojeździć. Jak się nagrzeje to gaśnie, czasami po chwili czasami po kilku minutach. Sprawdzałem już na prawdę wiele opcji zaczynając od pompy paliwa w zbiorniku, przekaźnika obok komputera oraz napięć na nim, świece, wtryski, regulator wysokiego ciśnienia, podłączałem pompę...
Dzięki za odpowiedź. Jak widać, nie zawsze jest oczywiste, co wydaje nam się oczywiste. Czyli jeśli "niskie ciśnienie paliwa", to winien jest zawór regulacyjny, wtryskiwacz i pompa wysokiego ciśnienia. Tak zapewne zadysponowaliby mechanicy. Dowodzi to jeszcze jednego: zawsze czytać uważnie tłumaczenie kodu usterki i zrozumieć, czego dotyczy. Po prostu...
Tego nie wiem bo nie wiem jak taka podstawe sie ustawia ... nie widze sruby regulacyjnej zawór na osuszaczu wybija jak cisnienie wskazniki pokazują wysokie w zielonym polu
Prawdopodobne usterki ;filtr paliwa, pompa wys. ciś. zawory regulacyjne SCV na pompie , wtryskiwacze.Ciśnienie na szynie przy obr. bieg. jałowy 31 MPa. ma być. Ogólnie za niskie ciśnienie paliwa. Do sprawdzenia sprężarka turbo, elektrozawór sterujący.
Rany !!! ta ibiza ma sprężarkę o zniennym wydatku, a nie załączaną elektromagnesem. Potrzebny oscyloskop do pomiaru impulsu na zawór regulacyjny sprężarki i manometry do pomiaru ciśnień
Awaria usunięta. Powodem usterki była nowa sprężyna zamontowana w rozdzielaczu bez wyregulowania ciśnienia otwierającego ten zawór (tę sprężynę). Zmniejszyłem ciśnienie zadziałania zaworu wyciągając jedną podkładkę regulacyjną. Mam zatem jeszcze jedno pytanie: Przy jakich obrotach silnika powinno być 11Mpa ciśnienia na wyjściu rozdzielacza?
W rozdzielaczu z góry z prawej strony jak siedzisz w kabinie na dwie śrubki jest taki dekielek przykręcany, odkręć ostrożnie i wymontuj cały ten zaworek co jest w środku, prawdopodobnie się przycina i tez będziesz musiał go z tamtąd wygrzebać śrubokrętem, lub wkręć w niego śrubę co odkręcałeś i wytargaj go do góry, dobrze wyczyść wszystkie elementy...
UKŁAD WTRYSKOWY I ZAPŁONOWY zwarcie pinów A i B w złączu diagnostycznym 010 - Kody błędów nie zaprogramowane 012 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 013 - Sonda lambda - brak sygnału 014 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 015 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 016 - Czujnik...
Każde Atego podaje numery kodów błędów na wyświetlaczu licznika. Podejrzewam że dochodzi do przekroczenia ciśnienia zasilającego. Nie powinno być w czasie testu więcej jak 7 barów, a w czasie eksploatacji to nie pamiętam. Ale na pewno jest na tyle ograniczone, że przy puszczeniu na poduszki pełnego dostępnego ciśnienia nie zerwie amortyzatorów. Nie...
Witam, mam podgrzewacz dafi 4.5kW bezciśnieniowy bo pisze na nim 0MPh, czym różnią się te modele ciśnieniowy i bezciśnieniowy? Jakim elementem w środku? Czy wytrzyma takie ciśnienie z wodociągów? Przelotkę zewnętrzną mam, zawór regulacyjny zamontuje, czy zabezpieczenie przeciw wysokiemu ciśnieniu też mam zamontować jak w bojlerach? Miałem taki 3.5kW...
Witam mam problem gdyż silnik nie odpala na zimno i ciepło lecz gdy podam mu plaka odpala na strzała. Silnik wtedy pracuje i nic się nie dzieje. (-)Możliwe że ma winę regulator ciśnienia paliwa na listwie lub rdza przedostał się do wtrysków. To nic innego nie pozostaje, jak tylko sprawdzić wtryskiwacze, począwszy od testu przelewowego https://www.youtube.com/watch?v=ohkUZc6b...
Ja bardziej myślałem o zastosowaniu skrzyni biegów CVT Multitronic. Jest to skrzynia działająca trochę jak wariator, z tym że średnica kół jest sterowana ciśnieniem oleju. Mógłbym przerobić elektronikę tak , aby sterować potencjometrem przełożenie . Nie zastanawiałem się tylko jak działa tam sprzęgło bodajże hydrokinetyczne. Pomysł z alternatorem nie...
Witam. Zastanawiam się nad rozwiązaniem następującego problemu: Jak najlepiej zasterować pompą aby na jej wyjściu było zawsze stałe ciśnienie wody. Tzn aby pompa dostarczała do układu zawsze to samo zadane ciśnienie, bez względu na ilość pobieranej wody. Pobór wody w czasie jest zmienny i zależny od różnych punktów odbiorczych sterowanych zaworami dwustanowymi...
Uszkodzona wiązka przy czujniku ciśnienia do turbo – kuna przegryzła kabel.
ta diagnoza przez mechanika jest trochę nie kompletna istotny jest czas narastania ciśnienia na listwie ,bo jak nie osiągnie 120bar to nie zaskoczy ,tak więc test przelewowy jest bardzo istotny i to powinien zrobić jako pierwszy bo przelewanie choćby jednego może powodować że wcale nie zapali .regulator ciśnienia też jest istotny i jego podmiana zajmuje...
Teoria której jestem zwolennikiem, zawór regulacyjny w pompie olejowej regulujący ciśnienie smarowania zaczyna szwankować i na zimnym silniku ciśnienie oleju jest tak duże że regulatory zaworów powodują niedomykanie co za tym idzie spadek sprężania i silnik zaczyna kuleć.
Z ASTRY Ale powinno byc tosamo Układ MULTEC firmy Delco-Remy Kod Znaczenie 12 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek 13 Sonda lambda - brak sygnału 14 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 15 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego 17 Wtryskiwacz 18 System regulacji spalania...
Witajcie. Trafił do mnie Passat B7 z 2012 roku, silnik CFFH. Przy spokojnym przyspieszaniu jest ok, ale przy normalnym dodawaniu gazu wali błąd za niskiego ciśnienia na listwie. Ciśnienie narasta płynnie do ok 1200 bar i nagle spada. Co zrobione: - Filtr paliwa drożny - Zawór regulacyjny na listwie podmieniany - czujnik ciśnienia na listwie podmieniany...
Auto odpala na autostarcie i jeździ, bez problemu, po zgaszeniu silnika nie ma probelmu z odpaleniem. Jest problem po dłuższym postoju. Kody błedów P0400 P1222. Znaczenie podanych kodów błędów: P0400 - Układ recyrkulacji spalin, nieprawidłowy sygnał zaworu. P1222 - Traction Control Output Circuit Malfunction / Sieć CAN, kontrola trakcji, awaria obwodu....
Może pod zawór regulacyjny ktoś podłożył podkładkę by uzyskać większe ciśnienie. Co niestety generuje ciepło. Jak się rozgrzeje trąci ciśnienie. Trzeba zmierzyć temperaturę i ciśnienie w układzie. Na zimno i po rozgrzaniu. Do tego komputer i sprawdź działanie czujnika ciśnienia.
Witam, Następny dzień walki z peugotem 307 1,6 HDI Poniżej przesyłam screny z podączenia interfejsu . Wydaje mi się że problem jest z CPU 16 . Nie mogę skasować błędów i brak jest podłączenia do sterownika ABS . Ponadto nie mam ciśnienia na listwie commander. Mam pytanie jak układ paliwowy działa wysokiego ciśnienia . 1 Najpierw tłoczy pompa potem mierzy...
Poziom oleju nie jest tożsamy z jego ciśnieniem. Jeśli poziom jest ok, to powodów może być kilka: Szwankuje zawór regulacyjny, Przewód od czujnika jest uszkodzony i robi gdzieś zwarcie do masy, Czujnik jest uszkodzony, Jakiś syf zatkał wlot pompy, albo filtr, Etc.
No dobra ale kontrolka silnika gasnie! i Komputer usterki nie znajduje! Ja myślę że jak jest bo nie wiem podgrzewacz paliwa albo zle cisnienie wtórne pompy - zawór regulacyjny pompy wtryskowej. Miałem to w starszym Transicie. Pozdrawiam
Moim skromnym zdaniem, przyczyną tego jest nieszczelny zawór regulacyjny. Prawdopodobnie coś z tej "rdzawki" siadło na przylgni gniazda lub grzybka zaworu.
Powodów może być kilka - podparte zanieczyszczeniami zawory - uszkodzony zawór regulacyjny - pęknięta głowica to tak na początek
czyli czas otwarcia dla osiągnięcia spodziewanego przyrostu prędkości musi być większy, jako że część doprowadzonego paliwa, które miało być wtryśnięte ucieka Moim zdaniem dopóki łączna wartość przelewania na wtryskach jest taka, że pompa i zawór regulacyjny potrafią je uzupełnić , zapewniając wymagane w danej chwili ciśnienie na szynie - układ pracuje...
Co by nie było, czujnik ciśnienia musi mieć dostęp do ciśnienia czynnika Prawda. co oznacza, że każda jego wymiana musi być poprzedzona opróżnieniem instalacji z czynnika Nieprawda. Zdecydowana większość pojazdów ma przed czujnikiem zawór Schredera, czyli popularny zaworek od opony/dętki. Ten czujnik z foto ma zewnętrzny gwint i przy jego wymianie...
Jeżeli ciśnienie gazu przed takim przełączeniem po którym silnik gaśnie jest dużo wyższe (a może tak być przy nieszczelnym zaworze regulacyjnym w reduktorze), to sterownik gazowy, może tak skrócić czas wtrysku, że czas ten może być już w nieliniowym zakresie charakterystyki wtryskiwacza lub nierealny do zrealizowania - wtryskiwacz nie zdąży się otworzyć....
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Do sprawdzenia jaki jest wydatek/ciśnienie bezpośrednio z pompy pomijając zawór regulacyjny. Być może zawór jest uszkodzony/zapieczony do regeneracji? Pompa tłoczkowa jak Pańska powinna być zalana olejem, proszę sprawdzić jego stan, może trzeba go wymienić. Ale to nie powinno mieć bezpośredniego związku z niskim ciśnieniem.
Wykręciłem prawie całą śrubę regulacyjna na regulatorze i otwiera sie zawór bezpieczeństwa odolejacz ciśnienie na manometrze pokazuje 0,6 MPa czyli 6 barów
Witam, problem rozwiązany. Dla tych którzy mają podobny kłopot oraz potomnych. Otóż z mojego doświadczenia wynika że problem może dotyczyć trzech podzespołów, pierwszy dotyczy tzw, komputera, w moim przypadku po podpięciu clipa okazało się że wystąpił brak zasilania modułu wtrysku, po wyeliminowaniu usterki silnik nadal nie odpalał. Druga z możliwych...
zawora regulacyjny oleju ciśnienie zawora regulacyjny zawora regulacyjny powietrza
wytwarzać podciśnienie atheros qca9377 rozrząd carisma
galmet wyswietlacz galmet wyswietlacz
Kolory bezpieczników termicznych - identyfikacja i znaczenie Wypalona dioda LED w Mercedes Vito W447 2017 - naprawa czy wymiana?