Witam, 'fioletowe zawory' wskazuja na ich znaczne przegrzanie - czyli najprawdopodobniej luz na nich zmniejszyl sie do 'zera' i przepuszczaja kompresje silnika, najlepiej ustawic luz zaworowy zgodnie z instrukcja tego silnika. Podejrzewam, ze moze on wynosic w instrukcji 0,03 - 0,05 mm. Pozdrawiam.
To gniazdo pewnie wyleciało. Zdejmuj głowicę.
Ssący 0,45, wydech 0,70, pompowtryskiwacz 6 Nm + 60*( * stopni).
Mam podtlenek butanu Gdzie ten gaz kupujesz ? Na Kosmodromie Bajkonur ? :D :D
[url=http://forum.roverki.eu/printview.p... masz to podane
Często ostatnie litery to wersja produkcji tj. bardziej data. Myślę że są to takie same zawory ale błąd opisu.
Rzuć okiem na ten temat. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
Dwa wewnętrzne to ssące a zewnętzne to wydechowe.
Tylko dociska ten plastik.
Zaworki się wykręca odpowiednio dorobionym kluczem . Po ponownym montażu należy dokręcić i zapunktować je tępym punktakiem.
Zawór ssący 0,1 mm, zawór wydechowy 0,15 mm.
Ja jeszcze dodam, że silnik powinien być zimny, a zawór ssący na 0,45 mm.
paliwo dostaje bo po dłuższym kręceniu świeca jest mokra A czy iskra na świecy jest?
Luzy zaworowe: Zawór ssący - 0,30mm (na zimnym) Zawór wydechowy - 0,38mm (na zimnym)
https://obrazki.elektroda.pl/5888627100_... Metoda ustawiania zaworów w silniku sześciocylindrowym, kolejność pracy 1-4-2-5-3-6 E zawór ssący A zawór wydechowy
Witam. Że tak zapytam: udało się panu dostać te zawory lub dowiedzieć się, skąd i jak je pozyskać? Właśnie niedawno kupiłem w tym samym roku husqe, skusiła mnie cena; nie przeanalizowałem części i z zaworami jest największy problem...
No właśnie bo co innego może być musi być coś z tymi zaworami jak inaczej to wyjaśnić... Może Ci się zawiesza odprężnik. Przy rozruchu nie zamyka zaworu ssącego byś mógł łatwo rozkręcić silnik. Taki niedomykający się zawór ssący może powodować takie anomalie.
W silnikach diesla luz na zaworach ssących szybciej się zmniejsza niż na zaworach wydechowych.
Ustawiasz magneto na znacznik, na zimnym silniku: zawór ssący: 0,08-0,13 zawór wydechowy: 0,17-0,22
Proszę bardzo luzy zaworowe ; zawór ssący 0.5mm, zawór wydechowy 0.8mm, hamulec 0.6mm.
Po 20 na zawory ssące i wydechowe /Pewne/
Oczywiście, po prostu nie zawsze była iskra. Ewentualnie zawór ssący.
Wypalone zawory ssące, źle wyregulowane, skrzywione, przytarte prowadnice zaworów, pęknięta sprężyna. A na jakiej podstawie to stwierdziłeś?
Dla zimnego silnika luzy to: zawór ssący 0,13 - 0,18 mm; zawór wydechowy 0,23 - 0,28 mm.
Zawór ssący do sprawdzenia, konkretnie zbyt mały luz lub wypalone bądź wypadnięte gniazdo. Silnik dolno czy górnozaworowy?
Trzeba tu dodać; że luz zaworòw dla tego silnika to, zawór ssący pomiędzy 0.12-0.18 mm, zawòr wydechowy 0.23-0.28 mm, W tym silniku stosuje dwa ròżne zabezpieczenia sprężyn zaworòw. Dla zaworu ssącego jest miseczka wsuwana z boku. Dla wydechowego rozwiazanie na dwa zabezpieczenia.
Sprawdź cisnienie na cylindrze, mógł się wykręcić cylinderek od mechanizmu który steruje zaworami ssącymi przez co nie otwiera zaworów i jest brak kompresji, a za tym nie pracujący 2 cylinder
Zatarty zawór ssący w prowadnicy. Po chwili lekko ostygł i się zluzowało.
Ten silnik jest trudny do poprawnego zidentyfikowania, natomiast silniki Loncin i NAC, czyli zapewne bardzo bliscy krewni Twojego silnika, mają luzy: zawór ssący 0,10 mm zawór wydechowy 0,15 mm.
Do ustawienia zapłonu mostkujesz dwa złącza we wtyczce pod schowkiem, i lampą stroboskopową ustawiasz na 12 stopni, na kole pasowym jest znak. Zawory: ssący 0,18-0,22, wydechowy 0,23-0,27.
Na kole zamachowym masz znak OT. Na zdjętej pokrywie zaworów kręcisz wałem do momentu jak zawór wydechowy kończy iść do góry a zaczyna się naciskać zawór ssący. W miejscu tego kiwania znak OT powinien być na miejscu znacznika na obudowie. Od tego momentu robisz cały obrót koła zamachowego. W tej pozycji regulujesz zawory 0,25 na wydechowym i 0,20 mm...
Zawory: ssący 0,05 wydechowy 0,07. Polecam zestaw 72ccm z głowicą
Kręcisz silnikiem > zawór wydechowy się otwiera > zamyka i otwiera zawór ssący > zamyka i dochodzisz do górnego położenia tłoka > kręcisz aby tłok był 6-7mm poniżej najwyższego punktu.
Był tu na forum temat: autor 3 razy ściągał głowicę w silniku seicento 900, blokowało zawory ssące w prowadnicach i dostawały w łeb tłokami, pompy paliwa były tez tam wymieniane. Winne było właśnie stare, zwietrzałe paliwo w zbiorniku
Zabezpiecza pompę przed całkowitym zaślepieniem, czyli jak rośnie ciśnienie powyżej pewnej granicy (się ją reguluje śrubką) to zawór 'puszcza' na ssanie.
Kolego to zależy od tego czy masz retarder czy vepa . Jeśli masz auto wyposażone w vepa to, zawór ssący regulujesz na 0,2 mm wydech na 1,6 mm a pompę do dotknięcia i dokręcasz pół obrotu . A jeśli masz retarder, to zawór wydechowy regulujesz na 0,5 mm.
Wielkość luzów zaworowych dla zimnego silnika 0,3 +/- 0,05 zawór ssący i wydechowy moment dokręcania głowicy 170Nm, dokręcasz od środka na zewnątrz naprzemiennie,nie dokręcaj głowicy na raz tylko na trzy etapy 60Nm 110Nm i 170Nm. kolejność pracy silnika 1-5-3-6-2-4. Chaotycznie, ale tak mi się zapamiętało
Rozrząd w krzakach, gdyby był wypalony któryś zawór ssący, to by nierówno pracował i nie miał kompresji na cylindrze
Nie koniecznie u mnie też odpalał nawet z 2 na koła szedł ale zawór ssący puszczał na tyle że jak zalałem benzyną to w pół minuty zleciała wszystko benzyna która wlałem na zawory a brak kompresji jak naj bardziej o tym świadczy jak zawór był podparty to musiał się wypalać ale gołym okiem może nie być widać
Nie jest to pompa wielostopniowa. Każdy z tłoczków ( czy jak je nazwał kolega nurników) pracuje samodzielnie i ma oczywiście zawór ssący i wylotowy. Wydatek wszystkich jest sumowany. AK
Czy wymieniając głowicę sprawdziłeś jej szczelność? Większość dostępnych na rynku tanich głowic posiada pewien mankament zwany niedotartymi zaworami. Zrób pomiar ciśnienia sprężania na zimnym i gorącym silniku. Zapewne zawory są nieszczelne, a ciśnienie z komory spalania ucieka. Jeśli w dolot to zawór ssący, jeśli w wydech to zawór wydechowy. Jakie...
Iskra jest? Na początek wyczyść gaźnik, filtr powietrza i wyreguluj zawory(ssący 0,05, wydechowy 0,07). Tak spytam z ciekawości po co wymieniałeś gaźnik i rozrusznik?
Witaj dane spisane z książki sam naprawiam: zawór ssący : zimny 0,13-0,17 ciepły 0,23-0,27 zawór wydechowy: zimny 0,18-0,22 ciepły 0,28-0,32 producent zaleca regulacje na zimnym choć jest dopuszczone tez na ciepłym
Zawór ssący ustaw na 0,05 wydechowy na 0,08 i zobacz jak będzie chodził silnik. Jeszcze wykręć świece i wstaw zdjęcie jaki jest nalot. Jeśli swieca chińska wymień na odpowiednik z ngk
Za małą sprawność mają takie zaworki - raz że powierzchnia otworu pod kulką jest mała, to jeszcze sama kulka jest ciężka - dużo powietrza będzie zużywane na manewrowanie nimi.
Bo rozumiem, że z załączonym ciągle zaworem Vtec będzie cały czas pracował na 16 zaworach? Silnik pracuje stale na wszystkich zaworach, a po załączeniu zaworu VTEC przestawia się praca na inną krzywkę wałka rozrządu - otwiera szerzej zawory ssące. Załączanie zaworu powinieneś zrobić przy wyższych obrotach 4000-4500rpm. Nie wiem jednak jak poradzą sobie...
A czy może mi ktoś podpowiedzieć jak wyjąć popychacz hydrauliczny bo niewiem jak to zrobić
1-41 Nm 2-90 Nm 3-z wyjątkiem sruby 4,5,12,13,20 i 21 -120 Nm 4-wszystkie śrubu dokręcić o 90 stopni kątowych. Zawory ssące 0,25 mm wydechowe 0,5 mm
Gumowo/aluminiowa uszczelka wpadła do zaworu ssącego Zawór ssący stanowi jednoelementową odkuwkę. Nie ma żadnej możliwości, aby coś do niego wpadło! Odkręcić kolektor. Dobrym światłem i haczykiem z cienkiego mocnego drutu zlokalizować ciało obce i starać się je wyjąć w całości! Gdyby przy próbach wyjęcia doszło do rozerwania uszczelki , wyjąć wszystkie...
10-20 bedzie ok ...
zawora ssać honda zawora ssać mercedes zawora kolektor ssać
wentylator oświetleniem clone flash sterownik bloker
schemat zopan poradniku krotkofalowca
Niedomykająca się tylna klapa telefonu mPhone - przyczyny i rozwiązania Prostownik dwupołówkowy z odczepami transformatora