Witam Szanownych Forumowiczów. Mam pytanie - czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą jak sprawdzić wymontowany zawór (regulator) wysokiego ciśnienia paliwa?
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
Zrób test przelewowy i wyniki wrzuć na forum. Sprawdź zawór EGR, przepływomierz, zawór ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia oraz turbosprężarka.
No to zostale regulator ciśnienia lub lego sterowanie. Sygnał PWM , przyczym są zawory proporcjonalne i odwrotnie proporcjonalne.
Za wysokie napięcia, 1V to już ponad 200 bar. Odłącz wtyczkę od czujnika wysokiego ciśnienia, powinna migać kontrolka, odkręć rurkę wysokiego ciśnienia na listwie. Zakręć rozrusznikiem, nie powinno lecieć paliwo. Sterownik powinien zablokować zawór dawki dając minus. Podłączamy wtyczkę na czujniku ciśnienia i odłączamy na zaworze dawki, kręcimy rozrusznikiem...
Witam, Podczas jazdy zaświeciła się kontrolka silnika. Samochód szarpał na wolnych obrotach, natomiast na wysokich pracował bardzo ładnie. Oddałam auto do warszatu. Podłączono go pod komputer- pojawiły się błędy P0190 (sygnał ciśnienia, zwarcie do obwodu pozytywne lub otwarte) i P1517 (silnik immobilizer). Podczas pierwszej jazdy po odbiorze, pracuje...
może masz filtr paliwa zanieczyszczony ,albo siada pompa wysokiego ciśnienia ,jak wyglada filtr na zaworze wysokiego ciśnienia czy są na nim opiłki metalu .pozdr.
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. Ale nie na jałowych, tylko pod obciążeniem, jak ciśnienie na railu zaczyna spadać. Tam są chyba wtryski piezo siemensa, test przelewowy przy tych wtryskach nie wiele da. Do autora, na pompie CR masz dwa zawory, jeden większy, upuszczający wysokie ciśnienie, drugi mniejszy dawkujący, obstawiam zawór dawkujący.
Temat rzeka. Osobiście zacząłbym od sprawdzenia połączeń listwa paliwowa - wtryskiwacze oraz sprawdzenia wtryskiwaczy, gdyż jeden (lub więcej) może się zawieszać (zwykle samochód trochę bardziej kopci na czarno, choć nie zawsze). Co do możliwych przyczyn, to mogą być jeszcze: - pompa wysokiego ciśnienia - uszczelnienia listwy wysokiego cisnienia - zawór...
Jak nie ustawienie rozrządu to zawory nieszczelne. Ciśnienie sprężania sprawdź.
Ok. Rozumiem. Ma może ktoś pomysł jaka może być ewentualna przyczyna usterki? Może spotkał się ktoś z podobnym problemem? Dodam, że objawy są następujące: obroty wzrastają maksymalnie do 3000. Na diagnostyce zawsze wyświetla awarię zaworu regulacji ciśnienia. Na zaworze, który obecnie posiadam przejechałem 5000 km.
zobacz jak wygląda zawór do regulacji ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia tam szukałbym przyczyny, do zestawu moze jakies błędy masz ??
Dzięki, a czy w tej sytuacji wszystko będzie ok? czy sprężarka będzie się wyłączać i nie zrobi za wysokiego ciśnienia w układzie? Bogdan
W filtrach są zawory przelewowe...
imbomilajzer nie zgasi silnika ? to ciekawe , weż plus bezpośrednio z akum i podaj go na zawór przy pompie wysokiego ciśnienia spróbuj wtedy uruchomić silnik wtedy odpali .
Wygląda właśnie na zawór przelewowy, taki jak przy mechanicznych pompach wtryskowych. Dawniej służył on utrzymywaniu pewnego nadciśnienia w pompie wtryskowej aby nie dochodziło do przerw w dawkowaniu paliwa. Tutaj może być podobnie, bo nie masz sekcji pompki wstępnej w pompie wysokiego ciśnienia. W silnikach 2.0 HDi Peugeota regulator ciśnienia znajdował...
wtryski były regenerowane miesiąc temu. Jakby były walnięte znowu to by nie pali lub nim rzucało. A może zawór na pompie wysokiego ciśnienia lub sama pompa. Co jeszcze może być przyczyną?
Temat wydaje się rozwiązany. Po burzliwych dyskusjach udało się jednoznacznie stwierdzić że: 1. Wysokie ciśnienie jest w stanie podnieść zawór. 2. Gęstością oleju można namieszać w silniku z hydraulicznymi zaworami. 3. Udało się ujawnić wadę fabryczną pompy oleju w silnikach Peugeot. Pozwoliłem sobie na kilka słów w celu zreasumowania całego problemu,...
A robiłeś coś z pompą? Mam na myśli zawór PCV. Ja wymieniłem VCV czyli zawór regulacji przepływu, a zawór PCV (ciśnienia) został stary. Może ciśnienie paliwa zbyt wysokie? choć teoretycznie na diagboxie pokazuje w normie, trochę za wysokie przy przyspieszaniu ale to raczej opóźniona reakcja sterownika. Wiem że w tych silnikach z układem delphi jest...
http://obrazki.elektroda.pl/8513234000_1... Zawór jest po prawej stronie (patrząc od przodu na silnik) koło pompy wysokiego ciśnienia.
jeśli bosch to należy najpierw sprawdzić pompę wstepną w zbiorniku,jakie daję ciśnienie przed filtrem paliwa(min2,5 bara)jeśli tego nie ma to silnik odpala z oporami,pracuje nie równo ponieważ pompa WC ma za mało paliwa aby wytworzyć odpowiednie ciśnienie na railu, narazie układu wysokiego ciśnienia nie tykaj,broń Boże wtryskiwaczy,bo nieudolny mechs...
Musisz wymienić ponieważ tworzą się tam wysokie ciśnienia, pzdr. Jak jedziesz awaryjnie to wkręć tą srubkę na taśmę i ogrzewanie na maxa.
Paliwo dochodzi do pompy nic nie przytkane?Prąd dochodzi na zawór?Czym to mierzone jakie ciśnienie przy rozruchu?
Kolego musisz podłączyć do normalnego to znaczy serwisowego komputera u mnie był to zawór regulacji wysokiego ciśnienia jak się pszytar to nie reguluje ciśnienia zamontowany jest od strony filtra (tył pompy)
Ciśnienie na powrocie filtra powinno być ok.0,7bara. Może być uszkodzony zawór regulacji niskiego ciśnienia a filtr paliwa jest dobry?
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Po co był wymieniany zawór rozprężny? Z tego co opisujesz,wynika,że układ jest przytkany.Nie napisałeś z jakiego powodu był wymieniany skraplacz z powodu korozji czy braku wydajności?Jeśli skraplacz słabo odbierał ciepło,to mogła się przytrzeć sprężarka i teraz opiłki zatykają zawór rozprężny i masz wysokie ciśnienie z jednej,a za niskie z drugiej strony...
zasilanie paliwem pompy wysokiego ciśnienia, zawór regulacji ciśnienia na pompie, druga a nie nowa nie oznacza ze jest dobra, ten czujnik jest od cisnienia
Jeżeli masz filtr na w kład to na górze jak odkręcisz go jest blaszka ktora dociska filtr prawdopodobnie juz się wyrobiła i nie dociska jak powinna wymień lub podegnij a i czyszczenie układu by się przydalo jeśli to jest to ponieważ na pompie wysokiego ciśnienia jest zawór z sitkiem i lubi się zapychać zrób zdjęcie filtra i pompy
(-)pokazuje błąd P1180, wymieniony zawór wysokiego ciśnienia przy pompie, (-)odłączony zawór niskiego ciśnienia auto zapala ale się dusi, dokręcony zawór ale bez uszczelek. auto chodzi ale słuchać że się męczy nowy zawór z uszczelkami, ponownie auto nie pali. Tłumaczenie kodu usterek: P1180 - Fuel Delivery System Malfunction - Low / Uszkodzenie obwodu...
Cześć, mam problem z wolnymi obrotami w Peugeocie. Czasami po odpaleniu samochód faluje na obrotach i potrafi zgasnąć. Jeśli przytrzymam go na wyższych obrotach zaczyna równo pracować, ale pojawiają się błędy: P2192 - Sonda lambda rz.1.cz.1 - sygnał przy granicy wzbogacania mieszanki P2178 - Układ paliwowy - mieszanka na bogata A teraz najważniejsze,...
a czy sprawdzales cisnie w ukladzie niskiego cisnienia , sprawdz przed filterem i za filtrem,w obudowie filtra sa dwa zawory,mogą byc zatkane, i oczywiscie sprawdz co pływa w filtrze. jezeli dochodzi paliwo do pompy wysokiego cisnienia, a nie wychodzi to chyba wszystko jasne.
witam radzę odkręcić zawór wysokiego ciśnienia i przedmuchać do sprężonym powietrzem,często pomaga, lecz są to opiłki z pompy wysokiego ciśnienia,także pompa też się słania ku końcowi pozdrawiam
Witam. Pół roku męczę się z usterką jak w tytule. Auto po postoju zapala i za chwilę gaśnie. Jeśli jeszcze przed zgaśnięciem pompuję gruszką, to silnik pracuje. Codziennie muszę trzymać go na obrotach 1,5-2 tys. przez parę minut zanim ruszę z miejsca, bo inaczej zgaśnie parę sekund po puszczeniu gazu. Później jak już przejadę 1-2km, to jest ok. Usterka...
To te same elektrozawory. Pompa na zdjęciu jest odwrotnie ułożona niż na rysunku. Tak aby było widać element , o którym piszę. Na rysunku pompa jest ułożona tak, jak w silniku. Element 24. Moja pompa posiada dwa elektrozawory. Główny odcinający paliwo (immo) i ten, przestawiający wyprzedzenie początku tłoczenia(24). Na rysunku jest jakiś elektrozawór...
pompa wysokiego,napędzana jast paskiem rozrządu:D,zdejmij osłony z silnika znajdziesz ją:D,ale pojedz na diagnostyka w parametrach bądzie widać ciśnienie na listwie.może to tylko zawór?
Podzwonię po serwisach klimatyzacyjnych i popytam jakie ceny sugerują przy naładowanej klimie wymiane zaworu rozprężnego. Mechanik ten teraz co zajmował się ładowaniem klimy twierdzil, że przy załączaniu kompresora nie ma różnicy między niskim ciśnieniem, a wysokim i dlatego skierował problem na zawór. Pojadę do niego jeszcze tylko po to, aby sprawdził...
Jasne, że nie wiem o czym piszesz, zas ty nie znasz się na commonrail. Jak ty sądzisz, przy 200 barach silnik będzie odpalał? A przy 1600 nie będzie stukał aż do odcinania go? I to oczekiwane 500 bar panie mechanik kiedy ma być? Bo ja wiem, że wkręci sie ten silnik na sakramenckie obroty obroty i ciśnienie nie skoczy nawet ponad 300 bar. Na postoju....
W Tym cudzie techniki problem był z jednym z wtryskiwaczy, umarła cewka trzeciego wtryskiwacza. Reszta z korektami w granicach 1,2 - 1,4. Wszystkie sprawdzane na stole probierczym i według firmy sprawdzającej powinny jeszcze sporo normalnie pracować. A że autko przewidziane do sprzedaży to inwestycje po minimum. DPF wyprany, bo też był zatkany, katalizator...
Witam . mam ten sam problem co tutaj. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... co było przyczyną tego ze nie odpala ? Dodano po 6 Wymieniłem zawór ciśnienia paliwa, po 60 Km dzialo sie to samo tzn gasł i nie chcial odpalic , tylko na plaku, wymienilem pompe wysokiego cisnienia i dalej nie odpala co jest przyczyną ?
Ja posiadam wow. Zawsze sprawdzam te ciśnienie w peugeotach i jest ok w renault tak samo zawsze pokazuje. A w tym nie. Tylko 0 czujnik podmieniłem. I dalej nic. Jak pokręcę rozruchem i popuszczę przewód na wtrysku to ani kropla. Hmm. Zamówiłem pompę na allegro za 56 z wysyłka jutro włożę zobaczę co będzie. Dodano po 4 Dodam jeszcze jedno. W na 2.0hdi...
Czujnik halla zamówiłem nowy będę miał na wtorek. Ale macie racje opiłki poszły w układ może to pompa wysokiego ciśnienia. Tylko zastanawiam się dlaczego tak dobrze pracuje po odpaleniu... Może jeszcze macie jakieś pomysły... Ciśnieni sprawdzę sobie w wtorek. Ne mam oryginalnego przyrządu ale może coś wymyśle... Dodano po 9 Jeszcze jedno pytanie jak...
zawora wysoki ciśnienie wysoki ciśnienie paliwo peugeot wysoki ciśnienie klimatyzacja peugeot
wyświetlać błąd zafira podtrzymać sekunda zelmer tabliczka znamionowa
Wymiana tarczek przedniego napędu MF 6180 bez rozpoławiania Enkodery kół w Xiaomi Mijia G1 (MJSTG1) - funkcje i problemy