sprawdz czy przy wzroście obrotów i ciśnienia silnik nagle zaczyna głośniej pracować , jeśli tak się dzieje to wymień zawór regulacji ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia common rail a jak silnik pracuje w miarę normalnie sprawdz czujnik ciśnienia na listwie...
Jeżeli ciśnienie zasilające pmpę jest prawidłowe to sprawdź zawór regulacji wysokiego ciśnienia
zobacz jak wygląda zawór do regulacji ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia tam szukałbym przyczyny, do zestawu moze jakies błędy masz ??
Omiń filtr paliwa i zasilanie podaj z bańki. Ewentualnie przed filtrem zamontuj pompę paliwa elektryczną. Czy ECU widzi to za wysokie ciśnienie i zapała kontrolkę silnika? Czy jak masz za wysokie ciśnienie to ECU wysterowuje zawór regulacji scv? Silnik wyrzuca ogólny błąd wysokiego ciśnienia P0190 tylko zimą. Tak, w momencie występowania podwyższonego...
Dokładnie. Więc albo wtryski nieszczelne górą, albo pompa/zawór regulacji wysokiego ciśnienia. Proste do sprawdzenia, jeśli odpala na plaka, a jeśli nie odpala - odczyt z czunika ciśnienia na listwie.
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
Paliwo wylatuje, czy przysłowiowo sika mocnym strumieniem. W Vivaro są silniki od renaulta. Uszkodzony zawór wysokiego ciśnienia jak i zawór regulacji ciśnienia w pompie powinien generować błąd w ecu. Dla pewności sprawdź przewody dochodzące do ecu, a jak paliwo tylko wylatuje, a nie tryska mocnym strumieniem, mogła uszkodzić się pompa zębatkowa o numerach...
Rozmawiany o zaworze regulacji wysokiego ciśnienia tego na głowicy pompy
W silnikach common rail jesli po dodaniu gazu zapala się kontrolka DDE z symbolem spiralki to może być: 1. pompa w zbiorniku 2. pompa podprogowa 3. filtr paliwa 4. pompa wysokiego ciśnienia 5. zawór regulacji wysokiego ciśnienia (siedzi w pompie CR) 6. czujnik wysokiego ciśnienia na końcu listwy Jako ze części tanie nie są, a chińskie to tylko pieniądze...
Zawór regulacji
zasilanie paliwem pompy wysokiego ciśnienia, zawór regulacji ciśnienia na pompie, druga a nie nowa nie oznacza ze jest dobra, ten czujnik jest od cisnienia
Kolego musisz podłączyć do normalnego to znaczy serwisowego komputera u mnie był to zawór regulacji wysokiego ciśnienia jak się pszytar to nie reguluje ciśnienia zamontowany jest od strony filtra (tył pompy)
Witam. Od dłuższego czasu borykam się z problemem w Mascocie. Silnik nie ma obrotów. Silnik się nie wkręca w maksymalne obroty. Maksymalne obroty to 2600. Po wciśnięćiu gazu silnik wchodzi na obroty 2600, a po kilku sekundach spada do 1200, po czym ponownie wchodzi w obroty 2600. Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL....
Temat rozwiązany, auto pojechało kilka dni temu. Uszkodzenie wewnętrzne ECU: - widział własne zasilanie 2,5V - sterowanie na zawór regulacji wysokiego ciśnienia miał 1,8A Po wymianie: ECU widzi napięcie akumulatora oraz steruje ciśnieniem na 30% (ok. 1A) Dzięki wszystkim za pomoc.
Proszę Szanownych Kolegów o opinie : PC Glikol-woda http://obrazki.elektroda.pl/7356141200_1... W którym miejscu wstawić manometry ? Wstawił bym jeszcze jeden zawór serwisowy na wysokim ciśnieniu i podłączył manometry tylko podczas regulacji. Później są one zbędne. Im mniej elementów tym mniej rzeczy które mogą się popsuć :) W swojej...
Ile lat ma instalacja gazowa? Przy starszym parowniku warto pomyśleć o wymianie membrany. Regulacja i sprawdzenie szczelności instalacji. Luz na zaworach wydechowych, przy jeździe na gazie szybciej wypalają się gniazda zaworów wydechowych. Druga sprawa to styl jazdy i prędkość z jaką poruszamy się i rzeczy o których nie muszę wspominać czyli ciśnienie...
Zawór regulacji ciśnienia do wymiany.
jeśli bosch to należy najpierw sprawdzić pompę wstepną w zbiorniku,jakie daję ciśnienie przed filtrem paliwa(min2,5 bara)jeśli tego nie ma to silnik odpala z oporami,pracuje nie równo ponieważ pompa WC ma za mało paliwa aby wytworzyć odpowiednie ciśnienie na railu, narazie układu wysokiego ciśnienia nie tykaj,broń Boże wtryskiwaczy,bo nieudolny mechs...
Witam,auto zgaslo w czasie jazdy i nie odpala.Błąd z czujnika ciśnienia na listwie-za niskie ,przy kręceniu rozrusznikiem wskazuje 0.Ciśnienie paliwa ze zbiornika prawidłowe.Wyjąłem zawór regulacyjny z pompy wysokiego ciśnienia,brak opiłków.Przy wysterowaniu klikają zawory regulacji w pompie i zawór regulacji na prawej listwie.Prośba o podpowiedż który...
Witam, mam Opla Astrę 1,7 TDCI, 125 KM, rok produkcji 2011. Od ponad roku mam z nim problemy: samochód gaśnie w czasie jazdy (podczas przyspieszania), na ekranie pojawiał się komunikat: MOC SILNIKA OGRANICZONA. Poza tym nie zapalają się żadne kontrolki. W tej chwili OBD nie wykazuje żadnych błędów, choć samochód nie jeździ (wcześniej zdiagnozowano P0093,...
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
Witam. Pacjent a6 c6 2.0 TDI CAGB auto nie chcę zapalić(początkowo zapalało ale bardzo ciężko,trzeba było długo kręcić, teraz nie chcę wcale zapalić), vcds nie wykrywa żadnych błędów, silnik zapala na samostarcie i po odjęciu samostartu od razu gaśnie, wtedy wywala błędy 5227 i 5231 błędy wskazują na za niskie ciśnienie na listwie. Filtr paliwa zmieniony,...
Witam. Jeśli przetłumaczyć błędy na język polski to tak: Fuel Pressure Regulation Valve 2 Control Difference Różnica ciśnienia paliwa Rozporządzenie Zawór sterujący 2 Drugi: Pressure too High Zbyt wysokie ciśnienie. A więc podejrzewam, że prawdopodobnie zawór regulacji dawki paliwa się zaciął, co warto sprawdzić w paramentach pracy silnika. Pozdrawiam....
Zawór odpowiedzialny za regulacje ciśnienia będzie prawdopodobnie na pompie wysokiego ciśnienia.
Jsli zatnie sie zawór regulacji ciśnienia to będzie zbyt wysokie na wtryskiwaczu. Proponuje jeszcze wprawdzić instalacje wtryskiwacza i opór.
Zamykam temat Przyczyną braku ciśnienia na listwie CR zablokowany zawór regulacji ciśnienia . Powód brak masy na zaworze .
Wysoki współczynnik wypełnienia impulsu ok.50%na zaworze regulacji ciśnienia bieg jałowy.
po temacie przy zaworze już chyba trójdrożnym jest niewielki zawór z regulacją śrubokrętem- po zluzowaniu od razu woda uruchomiła grzanie, chyba było wysokie ciśnienie w poprzednim układzie stąd zdławienie
Dzisiaj rano odpalił i pochodził okołó 3sekund i teraz zapalic juz w ogóle nie chce,błedów dalej żadnych.Tylko moje pytania według danych rzeczywistych na zgaszonym silniku. 1Dlaczego bez krecenia rozrusznikiem "zawór regulacji ciśnienia paliwa" wynosi 448bar? czy tak powinno być?I po odpieciu tego czujnika pokazuje 0bar a gdy kręce rozrusznikiem pokazuje...
Witam Szanowne Grono. Mam problem z samochodem klienta - jest to BMW 123d z silnikiem N47 2.0d. Auto zapisuje błąd: 42F2 - Changeover rail - pressure control MeUn w sterowniku silnika Samochód wówczas dużo pali i nie jest taki dynamiczny jak powinien. W aucie wymieniłem: - 4 wtryski na nowe BOSCH - zawór regulacji na listwie common rail - nowy - zawór...
Auta nie można odpalić, brak ciśnienia na listwie. Zawór regulacji dawki paliwa się otwiera a paliwo nie jest pompowane do listwy.
Według mojej wiedzy ciśnienie maksymalne turbiny zależy od długości sztangi i od tego zaczynam regulację . Jeżeli jest za wysokie - wydłuż sztangę , obserwuj wpływ regulacji na ciśnienie jeżeli dalej przeładowuje to zawór sterujący masz nie sprawny - do wyczyszczenia lub wymiany . Czym dokładniej wyregulujesz max ciśnienie tym lepiej bo długość sztangi...
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Jeśli nie ma zanieczyszczeń w tym zaworze regulacji dawki paliwa, to rzadko się zdarza i nie spotkałem się jeszcze uszkodzenia samego zaworu, chyba że jest dość mocno zapchany, aby taka usterka powodowała, ale warto sprawdzić i elektryka też...
Witam Jak CDI gaśnie przy wysokich obrotach to na 90% zawór regulacji ciśnienia magistrali jest przytkany i ciśnienie przekracza max i samochod jest gaszony awaryjnie a jak ciężko pali to któryś wtrysk padł albo ze dwa przeważnie. Nie musisz juz jechać do ASO.
W tego typie osuszacza regulacja jest tu: http://obrazki.elektroda.pl/5523557900_1... Pytanie czy przy obecnie ustawionym ciśnieniu zawór działa prawidłowo tzn. otwiera się (spuszcza ciśnienie), a następnie zamyka się, jeśli tak to regulacja wskazanego elementu powinna rozwiązać problem.
Witam podłączyłem manometr i po przekręceniu kluczyka pompa z baku pokazała około 6bar zasilanie przy filtrze 3węże dodam że dodatkowej pompy prze filtrze brak,zrobiłem zapis ciśnienia i proszę o analizę.pozdrawiam. https://obrazki.elektroda.pl/7568453200_... Adres 01: Silnik (03L 906 023 FS) 18:03:31 IDE00188-ENG102817 Wysokie ciśnienie...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Jak jest gruszka to nie ma pompy w baku. Odłacz wąż od pompy i pompuj gruszka. Dowiesz sie chociaż czy paliwo leci swobodnie. Jak tak to problem jest prawdopodobnie na wysokim ciśnieniu. To znaczy pompa,zawór regulacji ciśnienia ,wtryski, albo czujnik w zasobniku. Nie wiele zdziałasz bez testera Choć możesz odkręcić zawór na pompie i sprawdzić czy nie...
Witam, mam problem C5 Hpi auto zapala i gaśnie po 2-3 sekundach. Wymieniłem już pompę wysokiego ciśnienia paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa i czujnik ciśnienia paliwa. Usterka dalej występuje, auto było testowane testerem LAUNCH i zanim silnik zgaśnie tester pokazuje za duże ciśnienie paliwa 140-150 bar , gdy ciśnienie wymagane jest około 50-80...
vw golf IV 1.9 TDI pompo wtryskiwacze typ silnika AJM traci moc ok 120 km/h po wyłączeniu i włączeniu zapłonu znów jest dobrze aż osiągnie daną prędkość. Okazuje się że jest za wysokie ciśnienie doładowania. Była wymieniona już turbosprężarka, zawór regulacji ciśnienia doładowania i czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Ratunku.
Błędy sporadyczne od EGR i kolektora dolotowego. Na dzień dzisiejszy brak błędów w ECU. Ciśnienie sprężania równe na wszystkich cylindrach. Podmienione zawór regulacji ciśnienia i czujnik ciśnienia na szynach wtryskowych. Podmieniona pompa wysokiego ciśnienia. Usunięte katalizatory. Przeprogramowany komputer silnika. Sprawdzone klapy w kolektorach dolotowych....
Moze i masz racje z intrrpunkcją ale do tej pompy to sie nie zgodze spójrz na to Podaję przykład oznaczenia pompy Common Rail Bosch CP1 (tabliczka znamionowa) nr. pompy 0 445 010 004 CR / CP1 K3 / L60 / 10 - 6S CP1 - pompa common rail , wykonanie 1 ( CP 1 , CP 2 , CP 3) K - wykonanie kompaktowe bez zaworu regulacji ciśnienia na pompie z 3 tłoczkami,...
Witam, Mam dość ciekawy problem z modulatorem 3-ciej osi pędnej w Volvie Fh13. Sterownik EBS generuje takie błędy: MID136-SID12 FMI7 - zawór regulacji ciśnienia oś 3 ABS prawa, błąd mechaniczny MID136-SID4 FMI10 - czujnik prędkości koła, oś 2 ABS prawa, nadmiernie wysoka wartość zmiany MID136-SID12 FMI14 - zawór regulacji ciśnienia oś 3 ABS prawa, Instrukcje...
Witam Bardzo dymi na niebiesko czuć niespalone paliwo, prędkość obrotowa max 1400 obr, diagnoza przeprowadzona NG3 kod błędu 5301-03 kod usterki nieznany, ciśnienie na wolnych obrotach w zasobniku 1500 bar, zawory regulacji ciśnienia współczynnik wypełnienia 7% oba, pompa wysokiego ciśnienia i wtryskiwacze po regeneracji w serwisie Bosch, czujnik wysokiego...
Jeśli siedziałbym tylko na forum to na chleb bym nie zarobił, w dzień pracuję, w nocy częściej odpoczywam, w zależności od typu pompy, jest tam zawór regulacji ciśnienia po stronie niskiej lub wysokiej. Czasami umieszczają czujnik temp. paliwa (delphi). Na ten post natknąłem się przypadkiem.
Witam, problem jest z tym, że po przełączeniu w pozycji zapłon w stacyjce nieprzerwanie brzęczy zawór regulacji ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia. Silnik nie odpala. Co może być przyczyną takiego działania. Pali się nieprzerwanie kontrolka diagnostyki silnika. Auto wcześniej miało małego dzwona i silnik wyrwał się z poduszki i poleciał...
W tym aucie jest wtrysk systemu common rail. Masz gdzieś nieszczelność, która powoduje, żę aby utrzymać ciśnienie na szynie w czasie pracy, zawór sterujący jest nadmiernie domykany. Nieszczelność może być na którymś z wtryskiwaczy, sumaryczna na wszystkich, na zaworze bezpieczeństwa, zaworze regulacji ciśnienia. Trzeba przeprowadzić standardową diagnostykę...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic88... Czyli problem jeszcze nie rozwiązany. Zawór regulacji ciśnienia gdyby był niesprawny trudno by było odpalić silnik sprawdz zawór wysokiego cisnienia na pompie przedmuchaj go dobrze i sprawdz wtryski na przelew ale proponował bym jednak sprawdzić na przelew czy wtryskiwacze są sprawne, pomimo że zostały...
Nasuwają mi się dwie możliwości : -powietrze z wodą-za wysoko zamontowana pompa. -nie trzyma zawór zwrotny- stad powietrze w rurze pomieszane z wodą.
Jesli silnik tak się zachowuje w pierwszej kolejności należy sprawdzić ciśnienie zasilania pompy paliwa przed filtrem paliwa Ciśnienie to wytwarzania. Jest przez elektryczną pompę paliwa umieszczoną pod samochodem na podłużnicy. Ciśnienie którego wartość to 3.5-5.5 bara jest ograniczane na zaworze umieszczonym na filtrze paliwa. Następną czynnością...
Witam. Pacjent peugot boxer 2.2 hdi 2011r. Auto nie równo pracuje dymi na czrno. Po dianostyce stwierdzono zawór regulacji ciśnienia w pompie CR, za wysokie ciśnienie na wolnych obrotach ma ponad 800bar a żądane jest 300bar.Zakupilem nowy regulator ciśnienia ,ale to nic nie zmieniło dalej ten sam problem. Auto odpala od strzała , na waszych obrotak...
hi "Może ustawienie rozrządu warto sprawdzić? (pewnego dnia po zgaszeniu już nie zapalił ...) " - tam na rozrządzie jest łańcuch, z tego co wiem jest mało prawdopodobne żeby się przestawił jeżeli się mylę niech mnie ktoś poprawi - "_TrotyL_" pisałem już że ciśnienie na listwie jest,zresztą ten zawór o którym piszesz był sprawdzany(puszcza tylko wtedy...
CO TO JEST ZAWÓR M-PROP? Jednostka dozująca paliwo zamontowana na pompie wysokiego ciśnienia,służy do regulacji ciśnienia, sterowany jest poprzez regulacje PWM i nie można go sprawdzać podaniem napięcia np. z akumulatora.
Na pierwszy rzut wygląda to tak jakby mu paliwa brakowało - podstawa należałoby wymienić filtr paliwa i do sprawdzenia pompa paliwa, czy w ogóle chodzi (bezpieczniki). Jeżeli to będzie ok, to do sprawdzenia zawór regulacji ciśnienia paliwa a w najgorszym przypadku wtryskiwacze i pompa wysokiego ciśnienia. Przydała by się jakaś diagnoza komputerowa bo...
2. planuje wymienić pierścienie i czy w tym silniku raczej winno się honować gładź cylindra? 3. Czy regulacja luzu zaworowego odbywa się przez korektę jego długości? jeśli tak to czym to szlifować. 6. jakie powinno być w tym silniku ciśnie sprężania i jak je mierzyć? czy duży akumulator i szybkie obroty rozrusznika wystarczają? 2. Sprawdź najpierw...
Witam Kolegów Mam kłopot z silnikiem 2.0 HDI w 307-emce z filtrem cząstek stałych, a mianowicie poprzedni właściciel zamontował emulator filtra cząstek stałych ojciec kupując auto nie wiedział co i jak, autko przez rok jeździło ok i nagle PROBLEM. Auto paliło a potem gasło na kompie u mechanika wyszło że zawór regulacji wysokiego ciśnienia na listwie...
Witam, mam skodę octavie II 2011r 1.6tdi 105km cayc przebieg 280 tys km i następujący problem, mianowicie zaczęło się od tego że w tą zimę przy większych mrozach czyli -10 nie mogłem jej odpalić, silnik łapał i gasł, wymieniłem filtr paliwa, nie pomogło, następnie poradzono mi wymianę pompki w zbiorniku paliwa, tutaj nastąpiła poprawa auto odpalało...
Witam, sprawdzic trzeba parametry podczas rozruchu, ciśnienie paliwa po wysokim, obroty silnika, sprawdził bym jeszcze cisnienie spreżania dla pewności, możliwe że masz problem z regulacja zaworów (hydrauliczna) lub zawory puszczają, ciśnienie na wtryskach to 200bar min, a czujniki na wale i wałku? sprawne i czyste?, powodzenia
Mam problem z A4 B8 Avant 2013 2.0 TDI CJCD 150km Zaczęło się od tego, że na zimnym faluje ciśnienie na railu. Między od 1400 obrotów jak odpalę go na zimno nie ma siły jechać , trzęsie całym autem. Jeżeli postoi przez noc a jest ciepło to problem nie jest aż tak duży. Ale im zimniej zwłaszcza w zimie tym problem większy Jak ujadę te 500-1500m problem...
Może po raz kolejny admin wywali tekst do kosza, ale warto coś się odezwać. Na początku warto przy wyłączonym zasilaniu sprawdzić omomierzem czy grzałki mają ciągłość i prawidłową rezystancję. W tym podgrzewaczu czujniki temperatury (których faktycznie są dwie sztuki) współpracują z wyzwalaczem elektromagnetycznym wyłącznika bezpieczeństwa. Jeżeli nie...
Witam. Hobbystycznie próbujemy wskrzesić do życia koparko-spycharkę Białoruś po długim postoju (kilka lat). Silnik uruchomiony i chociaż trochę kopci to pracuje poprawnie. Problemy pojawiły się w układzie hydraulicznym. Funkcje kopania działają tak jak trzeba ale maszynie brakuje mocy na ramieniu, zamykaniu łyżki oraz na podporach. Nie ma siły wbić...
Dominik na Ciebie zawsze można liczyć. P0093 Rozpoznany wyciek układu paliwowego - duży wyciek P0088 Rura rozdzielcza paliwa- ciśnienie układu za wysokie. Dodano po 2 No to bez dokładniejszej diagnostyki, obstawiałbym zawór regulacji ciśnienia. Tylko że to kosztowna rzecz i w ciemno wymieniać to ryzyko. Wymieniony razem z pompą.
Jaki był powód regeneracji tej turbiny? To po pierwsze. Opisz objawy przed regeneracją. Diagnostyka by tu powiedziała więcej niż każdy z nas (forumowiczów). Podejrzewam (bo tylko to mogę stwierdzić po objawach), że masz przeładowany układ dolotowy na wysokim ciśnieniu. Błąd regulacji doładowania w układzie dolotowym. Do sprawdzenia zawór sterujący zmienną...
Witam wszystkich! Jestem szczęśliwym (ostatnio coraz mniej) posiadaczem samochodu Kia Carens II z silnikiem 2.0 CRDI 113KM z 2003 roku. Problem zaczął się dwa tygodnie temu kiedy w trasie koło Kielc auto odmówiło odpalenia. Ściągnąłem je na lawecie do Kielc i tam w warsztacie stwierdzili odkręcony przewód masy koło skrzyni biegów. Problem naprawili,...
Mam problem z Renault Espace III 2.2 dci, auto gaśnie pod pełnym obciążeniem. Na pierwszym biegu nie gaśnie, gaśnie na pozostałych jak dodam gazu do oporu, na różnych biegach przy różnych obrotach silnika. Jeśli przyśpieszam stopniowo to auto będzie się rozpędzało do wysokich prędkości. W aucie zregenerowane są wtryski - lały. Zawór regulacji ciśnienia...
Ok. Rozumiem. Ma może ktoś pomysł jaka może być ewentualna przyczyna usterki? Może spotkał się ktoś z podobnym problemem? Dodam, że objawy są następujące: obroty wzrastają maksymalnie do 3000. Na diagnostyce zawsze wyświetla awarię zaworu regulacji ciśnienia. Na zaworze, który obecnie posiadam przejechałem 5000 km.
Ciśnienie na powrocie filtra powinno być ok.0,7bara. Może być uszkodzony zawór regulacji niskiego ciśnienia a filtr paliwa jest dobry?
Nie wiem czy dobrze kojarzę ale chyba w tym aucie nie ma pompy elektrycznej paliwa a przynajmniej nie w zbiorniku paliwa. Dlaczego takie przypuszczenia? Szwagier ma Focusa 1.8 diesla i właśnie nie ma pompy co też go zdziwiło. Układ wtryskowy Bosch. Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić. Objawy miał podobne i ostatecznie wymienił pompę wysokiego ciśnienia...
Tak dżojstik pracują na niskim ciśnieniu . Mam sporo materiału do wykorzystania typu płaskowniki , kątowniki , profile , ceowniki . Czy mógłbyś polecić jakiś hydromotor do wykorzystania przy wiertnicy ? Chodzi mi zawór bezpieczeństwa na wysokim ciśnieniu . Kolega w postach wyżej sobie go dygnął o obrót i sprzęt się trochę jakby wzmocnił siłowo.
Witam mam problem z Mascottem wymieniłem wszystkie czujniki, pompa wtryskowa , komputer Pomocy 6601 - Włącznik pedału hamulca sygnał niezgodny - Stale 7201 - Sterowanie lampka kontrolna systemu wtrysku zwarcie z masą - Stale 5301 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa - Ciśnienie w rampie paliwa/systemowe – za wysokie - Nieciągłe 1301 - Ciśnienie...
A robiłeś coś z pompą? Mam na myśli zawór PCV. Ja wymieniłem VCV czyli zawór regulacji przepływu, a zawór PCV (ciśnienia) został stary. Może ciśnienie paliwa zbyt wysokie? choć teoretycznie na diagboxie pokazuje w normie, trochę za wysokie przy przyspieszaniu ale to raczej opóźniona reakcja sterownika. Wiem że w tych silnikach z układem delphi jest...
Dodano po 4 A co do wtloczenia paliwa to czy bedziesz mial 1300 bar czy 400bar do dawka bedzie taka sama poniewaz za dawke odpowiada kaseta eecu analizujac parametry z czujnikow i tego czy wciskasz gaz. Ok, ja w tej chwili tylko pytam, więc nie krzyczeć na mnie od razu... Czy ECU dostosowuje czas wtrysku do wartości zadanej (oczekiwanej) wysokiego...
na wolnych obrotach 8 bar, wymieniłem pompe olejową, wyczyściłem podstawe filtra oleju, przedmuchałem kanały olejowe nic nie pomogło może ktoś miał podobny problem, słyszałem o zaworze regulacji ciśnienia oleju ale nie wiem gdzie on się znajduje pozdrawiam
W takim razie pomyliłem ten zawór z zaworem regulacji wydajności, sterowanym PWMem i siedzącym na zewnątrz kompresorów, wszystko co w środku to już nie moja branża :D
Jak masz jeszcze zdjętą miskę olejową to sprawdź zawór przelewowy w pompie oleju, czy się nie blokuje. Nie kojarzę, czy ten silnik ma już elektrozawór regulacji ciśnienia oleju, ale sprawdził bym jego ciśnienie, czy nie jest za wysokie i nie podwiesza hydropopychaczy
Witam! Dwa słynne błędy P0251 - zawór regulacji dawki paliwa P1211 - za wysokie/za niskie ciśnienie paliwa Właściciel włożył chyba już 10 tyś bez efektu... Pompa i wtryski pojechały do specjalistycznej firmy i nie pomogło... Dwumasa wymieniona... Sterownik podmieniony, zawór ciśnienia i czujnik ciśnienia (kilka razy podmieniane), serwis forda i wiele...
Jeżeli auto jest zagazowane to problem może nie być łatwy do zdiagnozowanie,ale najczaestrze usterki to : 1. Wybuch gazu w kolektorze ssącym uszkodził przepływomierz 2. Brudna przepustnica (Serwis czyszczenie i regulacja) 3. za ubogo gazu -> za wysoka temperatura spalania -> przypaliło zawory w głowicy -> ciśnienie na cylindrach poniżej 10 Bar-ów
Czujnik na listwie pokazuje rzeczywiście 0 bar, jaki procent wysterowania zaworu regulacji. Ewentualnie zaślepić zawór w pompie i manometrem zmierz ile ta pompa tłucze.
BMW problem z odpaleniem auta - pompa paliwa. Auto: BMW F10 N53 528i 3.0 benzyna. W styczniu miałem taki problem z błędem (ISTA): 11A904 - high pressure fuel, plausibility, pressure too low. Objawy: szarpanie oraz często auto nie odpalało. Sprawdzony czujnik wysokiego ciśnienia. Została wysłana do regeneracji pompa wysokiego ciśnienia, w której wymieniono:...
Doszedłem do usterki. Uszkodzona była pompa wysokiego ciśnienia. Nie pracował jeden z tłoczków. Po wymianie pompy wszystko OK. Miałem już kilka przypadków i kilku była padnięta pompa a w kilku padnięty zawór regulacji ciśnienia SCV. Pozdr,. Temat uważam za zamknięty.
Co odpowiada za regulację ciśnienia paliwa na wtryskiwacze-tylko zawór w pompie czy jest jeszcze coś? Ciśnienie pierwotne mam 3 bary, wysokie dochodzi do 47 bar, ale z chwilą dodania gazu spada do góra 10 bar i silnik gaśnie, czyli tak jakby pompa w.c. nie wyrabiała. Podstawiona trzecia pompa wysokiego ciśnienia i bez zmian.
Witam, mam a klase 1,7cdi muszę czasem nawet ponad minutę kręcić rozrusznikiem, żeby odpalił - choć nie zawsze odpala. Czasem się zdarza, że pali bez problemu i nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny. Błędów nie łapie. Na wartościach rzeczywistych dwie rzeczy : 1. temp paliwa -28,9stopnia 2. ciśnienie na listwie nim nie wzrośnie do ponad około 140 bar...
Witam Meriva 2006 1.3 CDTi -Zero błędów na kompie -Świeże paliwo -Wtryski działają, nie przelewają, robią mgłę z ropy -Dobrze kręci -Świece grzeją -Czujnik ciśnienia i zawór regulacji ciśnienia podmieniane. -Pompa w baku działa, (na zapłonie paliwo aż sika na szybe). -pompa wysokiego ciśnienia podmieniana -Czujniki położenia wału i wałka podmieniane...
Cześć, jestem nowy na forum, ale już od jakiegoś czasu mam problem ze swoim Mercedesem GL X164 Bluetec. Problem polega na tym, że na wolnych obrotach po odpaleniu ciśnienie paliwa utrzymuje się na ponad 300 bar, nieważne czy ciepłe, czy zimne, bo zawsze pokazuje podobne wartości. Wchodzi w tryb awaryjny i pokazuje błąd za wysokiego ciśnienia paliwa...
Ok, jak rozrusznik kręci, to skrzynia nie jest problemem. Lampka kontrolna świec żarowych pełni funkcję informacyjną o zakłóceniu pracy silnika. Choć nie zawsze powoduje to unieruchomienie silnika. Z reguły dotyczy filtra cząstek stałych. Warto jest sprawdzić dane jakie czujniki ciśnienia spalin i temperatur przekazują sterownikowi. Dodatkowe przyczyny...
Pompa jest załączana przekaźnikiem więc ma takie napięcie zasilania jakie jest w instalacji samochodu (nie licząc spadków na przewodach i złączach). Może głośniej chodzi bo zawór regulacji ciśnienia jest uszkodzony. Cały czas mam na myśli silnik benzynowy.
W trakcie jazdy na zegarze ciśnienia 2 obwodu hamulcowego wskazówka wychodzi około centymetra za zielone pole.Brak komunikatu na wyświetlaczu o zbyt wysokim ciśnieniu.Układ działa poprawnie. Układ nie działa poprawnie. Układ hamulcowy projektowany jest na pracę przy ciśnieniu 8 bar, praca przy 10-12 barach powoduje szybsze zużycie i uszkodzenia. Uszkodzony...
Takie rozwiązanie nie jest najlepsze bo rozumiem że nie może pompować więcej jak 0.4 bara ale to będzie przy wysokich obrotach a przy niskich będziesz miał straty i mniejsze ciśnienie. Musiałbyś zbudować układ by przy ciśnieniu tym otwierał się ten zawór.
Kolego spróbuj zrobić taki manewr, że jak ci auto zgaśnie wypnij wtyczkę od skrzyni tą okrągłą która wchodzi do bloku zaworowego. Często w tych skrzyniach uszkadza się zawór (nie pamiętam teraz jaki symbol ani oznaczenie na schematach vag) odpowiedzialny za załączanie kosza lub regulację ciśnienia. Pobór prądu jest tak wysoki, że obniża napięcie na...
Witam mam problem z 1.5 dci silnik kręci ale nie odpala, zrobiłem diagnostykę Delphi ds150 i mam błąd DF053 - Funkcja regulacji ciśnienia w rampie , więc wymieniłem zawór w pompie wysokiego ciśnienia i dalej to samo, jak sprawdzam ciśnienie na listwie CR na żywo to coś mi nie pasuje bo po włączeniu zapłonu mam na listwie 1bar, zaczynam kręcić rozrusznikiem...
Witam wszystkich znawców tematu samochodowej klimy.Wczoraj w aucie siostry astra g zaczął cykać elektrozawór umieszczony na wysokim ciśnieniu prowadzacym do parownika .Klima Behr manualna.Według schematu,który znalazłem jest to zawór regulacji grzania środka chłodniczego Y36,sterowany z panelu zał klimy.Odłaczyłem wtyczkę z tego zaworka i na chwilkę...
Problem dotyczy PEUGEOTA BOXERA 3.0 HDI 160 KM 2007r mianowicie na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje i po podpieciu pod PEUGEOT PLANET 2000 wyświetla zero błędów a w parametrach: -Zmierzone cisnienie paliwa: 430-595 bar -Nastawa ciśnienia paliwa: 300-576bar -Wartość zadana wydatku paliwa: 26.51 - 31.35 Mm3/wtrysk -Debit carburant injecte mesure:...
Wymień wszystkie oringi w układzie paliwowym na przewodach. Wymiar 8x2,5 mm. Kosztują grosze. Wymień jeszcze zstaw uczelnien na zaworze regulacji ciśnienia z tyłu listwy i powinno się uspokoic. ok, a jak można pozbyć sie tego powietrza? bo wysokie obroty i długa jazda nie pomaga.
Albo pompa wc kaput albo zawór regulacji ciśnienia na niej otwarty, poluzuj rurkę na wtrysku i zakręć na obecność paliwa
Witam. Walczę z zafira b 1.7 cdti . Pompa i wtryski denso. Samochód odpala i po ok 30 sekundach gaśnie. Błąd p0001-61 - zawór regulacji ciśnienia zablokowany. Ciśnienie na listwie po odpaleniu wynosi ok 800 barów (zadane ok 300). Wymienione zawór regulacji na pompie, czujnik ciśnienia na listwie i teraz cała listwa z z czujnikiem i zaworkiem na listwie...
Tutaj masz raczej tylko 3 opcje: - zerwane sprzęgło - uszkodzony zawór regulacji w kompresorze - uszkodzony kompresor. Sprzęgło sprawdzisz patrząc czy nakrętka na wirniku kręci się w czasie pracy silnika. Nie rozumiem za bardzo twojego opisu - że możesz z takim samym oporem kręcić kółkiem na odpalonym i zgaszonym silniku. Tutaj opór się nie zmieni,...
Witam serdecznie forumowiczów. Po długich walkach z usterką spadku mocy poległem. Mam to auta od dawna i od jakiegoś czasu zauważyłem duży spadek mocy. Kiedyś prędkość maksymalna wynosiła 220km/h, teraz z wielkim oporem osiąga 190km/h. Przyśpieszenie spadło, spalanie wzrosło, pojawiło się dymienie na czarno. Znam te silniki dobrze, ale chyba niewystarczająco....
Astra H 2005 1,7CDTI Pompa CP3 nie buduje ciśnienia na rampie, przez co samochód nie odpala, ale gdy odepnę wtyczkę od zaworu regulującego wydatek pompy, to ciśnienie szybko mija wymagane 24MPa i szybuje do ok. 80MPa. Od razu po przekręceniu kluczyka, ECU wysterowuje zawór wydatku na ok 33% (patrz oscylogram). Czy tak powinno być? Dodam, że w tym silniku...
Witam wszystkich, posiadam Astre H 1.3 CDTI z 2006 roku, auto ma 105 tys km przebiegu. Mam poważny problem ze znalezieniem usterki , a więc do tematu, moja astra jak się nagrzeje gaśnie na wolnych obrotach jak jadę nic się nie dzieje tylko sie zatrzymam i auto gasnie po czym w sumie nie za każdym razem, ale za którymś nie mogę odpalić , muszę odczekać...
Witam.Mam problem z tym autem za duże ciśnienie na listwie podczas rozruchu około 360-370 bar żeby uruchomić popuszczam delikatnie przewód, ciśnienie spada i auto zapala ale na wolnych obrotach strasznie nie równo pracuje,brak regulacji ciśnienia,podmieniony zawór pompy,listwy, sterownik raill ,wtryski sprawne. CO JESZCZE PROPONUJECIE.
zawora wysoki ciśnienie zawora regulacja ciśnienie zawora wysoki ciśnienie peugeot
tkanina szklana parametr maszynowy warsztat pomysły
spawarka inwertorowa przekaźnik vestel 17mb170 firmware
Jak pobrać sygnał z diody LED 1.8V? Metody i techniki Wzmacniacz trzeszczy, ustaje po stuknięciu - przyczyny i rozwiązania