Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
A może paliwo stare. Sprawdź drugą membranę i przy okazji sitko w gaźniku, zaworek iglicowy. Łącznik gaźnika. Filtr paliwa
Moim zdaniem ten zaworek w tym miejscu nie ma prawa działać bo jak sam zauważysz paliwo z filtra i tak odpłynie przez ten zaworek. Już bardziej miało to by sen gdybyś założył zaworek między pompką ręczną a filtrem albo przed pompką wtedy paliwo nie ma szans się cofną do zbiornika.
Trzeba rozebrać gaźnik pewnie się zaworek zawiesił (jeśli czujesz się na siłach) lub oddać do serwisu.
Standardowo na powrocie jest ten zaworek w filtrze- powracające paliwo podgrzane przez silnik , podgrzewa filtr.
Był sprawdzany zaworek na filtrze paliwa? Warto wymienić razem z filtrem.
Wymiany całego gaźnika nie trzeba uskuteczniać. Wystarczy wymiana samego zaworka iglicowego i czyszczenie :) . Zaworek kupisz za grosze. Najpierw go wyczyść i zobacz w jakim stanie jest zaworek. Złóż i sprawdź. Jak dalej będzie się cofać paliwo, wymień zaworek. Dopiero potem się szarp na kranik i cały gaźnik.
Zaciął się zaworek, utonął pływak przyczyn może być dużo tak czy tak gaźnik trzeba rozebrać.
Własne ten silnik mam co na zdjęciu. Tam były dwie wersje wtrysku: - albo z maks ciśnieniem 1350 bar, mocą 115KM i normą spalin euro 3 - albo z ciśnieniem 1400 bar, mocą 120KM i normą euro 4 Ja mam ten słabszy wariant. Jest tu pompa Bosch CP1 z elektrycznym regulatorem wysokiego ciśnienia w korpusie, nie ma elektrycznego regulatora niskiego ciśnienia...
to się dzieje tylko jak odpalam rano Po nocy paliwo odpływa z przewodów paliwowych do zbiornika paliwa. Zamontuj na przewodzie paliwowym przed filtrem paliwa w komorze silnika zaworek zwrotny lub ręczną pompkę paliwa (gruszkę). https://obrazki.elektroda.pl/8127797900_... https://obrazki.elektroda.pl/1376861000_...
Witam ponownie dziś byłem na kompie sprawdzić błędy i nic nie było z błędów ale mechanik sprawdził jeszcze inne parametry silnika i stwierdził ze ciśnienie paliwa skacze (z resztą sam widziałem wykres idealnie rytmiczne się waha ciśnienie) i mechanik powiedział że albo któryś wtrysk albo regulator ciśnienia w pompie siedzi ale raczej wtrysk. I poradził...
W stronę baku. To jest tzw. podgrzewacz. Jak paliwo jest zimne, otwiera się, i paliwo wraca częściowo do filtra, żeby niby szybciej się nagrzać.
Tak sprawdź wtryski. Następnie sprawdź również przekaźnik sterownika silnika. Paliwo z pompy się nie cofa? Na filtrze paliwa jest zaworek? Rozrząd poprawnie ustawiony?
ja mam jeszcze jeden mały patent z passata zamontowałem zaworek powrotu za 30zł przed filtrem i paliwo się nie cofało
To nie jest żadna odpowiedź. Musisz sprawdzić te trzy rzeczy, podać przy rozruchu paliwo tak, jak pisałem i coś powinno być wiadomo. W filtrze paliwa jest benzyna? Sprawdzałeś, czy ten zaworek działa?
Witam powiecie mi dlaczego mój quad przy kopaniu kopką pluje paliwem na filtr powietrza a nie do cylindra i nie odpali możliwe że winne są zawory czy coś z zaworkiem iglicowym w gaźniku?
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem układy paliwowego. A mianowicie założyłem zaworek zwrotny między bakiem a filtrem i sytuacja jest taka: Paliwo między bakiem a zaworkiem zwrotnym jest bez powietrza. Między filtrem a pompą też jest bez powietrza. A MIĘDZY ZAWORKIEM ZWROTNYM A FILTREM JEST BAŃKA POWIETRZA I NIE MOŻNA JEJE USUNĄĆ. Jeśli nie dałbym...
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Mówisz o tym zaworku ? To właśnie z tego EHAB idzie przewód paliwowy do tego zaworka Dokładnie o tym zaworku. To jest elektrozawór sterujący dopływem paliwa do świecy płomieniowej. Powinno być słychać prace jakiejś pompy paliwowej po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku Nie będziesz słyszał żadnej pompy paliwowej ponieważ tam nie ma elektrycznej...
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
Zacisnąłem wężyk paliwowy za filtrem ale tylko na przewodzie powrotnym,czyli jak zaworek w filtrze jest uszkodzony to paliwo mogło się cofnąć przewodem zasilającym.
A czy tam nie ma zaworka zwrotnego na filtrze paliwa?
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
przed filtrem paliwa
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
Problem z odpalaniem samochodu. Pacjent VW Passat B5 1.9 TDi 101km (kod silnika AVB) 2003 rok. Jeśli zostawię auto przodem wyżej niż tyłem to po nocy odpali od strzała pochodzi jakieś dwie sekundy po czym gaśnie. Potem już można kręcić, aż do rozładowania akumulatora. Psiknę mu samostart czy środek do pielęgnacji wnętrza to odpala i już chodzi normalnie....
Zaworek na filtrze paliwa, przewody do filtra, korek do spustu wody z fltra czy jest dokręcony i na końcu sam filtr może być wadliwy.
mój przypadek z mercedesem wypracowana pompa zasilająca można wyjąć zaworek przed filtrem paliwa i pomorze lżej zasysać paliwo.
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem układy paliwowego. A mianowicie założyłem zaworek zwrotny między bakiem a filtrem i sytuacja jest taka: Paliwo między bakiem a zaworkiem zwrotnym jest bez powietrza. Między filtrem a pompą też jest bez powietrza. A MIĘDZY ZAWORKIEM ZWROTNYM A FILTREM JEST BAŃKA POWIETRZA I NIE MOŻNA JEJE USUNĄĆ. Jeśli nie dałbym...
https://obrazki.elektroda.pl/8443799400_... Na zdjęciu strzałką zaznaczyłem zaworek który ma odpowietrzać filtr i utrzymywać w nim niewielki nadciśnienie. W czasie pompowania ręczną pompką paliwo powinno przechodzić przez ten zaworek na powrót. Odkręć rurkę od tego zaworka i sprawdź czy ręczną pompką przepompujesz przez niego paliwo.
Jak kolega pisał sprawdź węże na powrotach,oraz zaworek na filtrze paliwa częsta przyczyna zapowietrzania się vp44, oraz sprawdź czy pompa w zbiorniku pompuje paliwo bo jeżeli pompa jest zepsuta to poniżej 2/3 baku paliwa nie będzie podawała paliwa do kosza a vp44 będzie miała problem by zaciągnąć paliwo.
Wyglada mi to na niedostateczny poziom dopływu paliwa do gaźnika i silnik wypala całe paliwo z komory pływakowej. Może być brudny filtr w baku, przypchaniy kranik, przewód lub w ostateczności zaworek iglicowy może się nie otwiera całkowicie. Polecam czyszczenie całego układu. Jeśli na zalewa się i mimo to nie można odpalić to możliwe, że pływak lub...
Komputer może nic nie wykazać ,ale warto sprawdzić ten trop. Brak paliwa niestety słabo wychodzi na komputerze. Wtedy jest potrzebne sprawdzenie fizyczne czy w filtrze jest paliwo (można zajrzeć do filtra przez zaworek na zawleczce) i dwa pomiar ciśnienia na pompie tandem (pompowtryskiwacze potrzebują minimum 2-2,5 bara do prawidłowego napełnienia).
witam. kolego jest jeszcze jedna mozliwosc ze masz zabity smok w zbiorniku. nie napisales czy paliwo bylo w filtrze paliwa. a sprawdzales zaworek zamykajacy doplyw paliwa ten na pompie?
Jak byś montował to za filtrem w kierunku silnika a nie przed, chodzi mi o to żeby paliwo przechodziło już czyste do zaworka bo jak dasz przed filtrem, to z baku mogą być zanieczyszczenia i mogą zablokować zaworek
Nie prościej nalać paliwa do filtra przez zaworek z zawleczką. Wtedy uniknie się chechłania bez sensu. Można też załączać zapłon wtedy pompa dobija paliwo przez 2 sekundy i wtedy otwierać zaworek by wypuścić powietrze. Tak też można zalać filtr.
Przymierzam się do samodzielnej wymiany filtra paliwa z oryginalnego fabrycznego na PP839/5 Filtrona. Mam dwa pytania: 1) czy mogę bez obaw przelać paliwo ze starego filtra do nowego, czy nowy filtr mam zalać "świeżym" paliwem ? Nowe paliwo nie jest problemem, ale zdania widzę podzielone a budowy filtra nie znam. 2) do jakiego poziomu zalać paliwo...
Zaworek, w gaźniku, przepuszcza paliwo. Wymyj, zbiornik paliwa.
o ile pamiętam to jest powrót paliwa więc przy zdjętym zaworku będzie wylewać się paliwo na zewnątrz. przed odpaleniem przy zdjętym zaworku przekręć kilka razy kluczykiem aż pojawi się paliwo pompka elektryczna napełni filtr następnie załóż zaworek zapnij tymczasowo np drutem lub opaską
dziękuję :D bardzo Witam kolegów ponownie, problem ciężkiego odpalania powrócił. ale pojawia się tylko wtedy jak auto stoi na górce lub pod górkę. Wymieniłem zaworek na filtrze paliwa, pompę paliwa w baku i nic. Wygląda tak jakby cofało się paliwo. Musi chwilę pokręcić aby załadować mu ropę do wtrysków. Już nie wiem na co mam patrzeć. EGR wporządku,...
To że pompa była robiona nie znaczy o tym że wtryski nie leją chyba że one same też byłe robione. Na którym przewodzie masz założony zaworek?? na nadmiarze czy zasilającym. Wydaje mi się że problem jest z zasilaniem paliwem jakaś nieszczelność. A kiedy filtr był wymieniany??
Możliwe że zacina się pływak lub zaworek iglicowy w gaźniku. Gdy odepniesz wężyk, przed filtrem, to paliwo płynie swobodnie ze zbiornika? W każdym razie, gaźnik do porządnego czyszczenia. Filtr i wężyki paliwowe również. Czasami w zbiorniku paliwa jest filtr w postaci siatki, sprawdź. Zaworek iglicowy, masz dobrze założony na pływaku? Wycięcie na zaworku,...
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
mam podobny problem wszystko sprawdzone pompka w baku przelewa paliwo świece dobre zaworki zwrotne zamontowane filtr paliwa wymioniony nawet na nowym jest jeszcze gorzej czyli chyba zostaje pompa wtryskowa?
Zaworek na filtrze paliwa założyłeś nowy? Dałeś nowe przewody przy filtrze paliwa?
Witam. Po aplikacji środka do czyszczenia wtryskiwaczy, wymianie filtra paliwa, odpowietrzeniu układu silnik odpala, jednak działa tylko do czasu, aż (ciężko mi to wytłumaczyć) zassa pompkę do ręcznego pompowania paliwa po czym zgaśnie bo nie może zaciągnąć świeżego paliwa z baku - widać jak wciąga grzybek od pompki i gaśnie. Aby odpalić ponownie trzeba...
Czy ktoś znalazł rozwiązanie problemu 2.0 dti? Mam to samo w Zafira. Trawersy wymienione, zaworek zwrotny wstawiony, filtr paliwa zmieniony na puszke...
Wtryski są ok. Po wpięciu zaworka zwrotnego na przewodzie zasilającym przed filtrem paliwa paliwo nie cofa się . Brak jest też pęcherzyków powietrza w przewodach. Auto po postoju pali od strzała.Bez zaworka jest tak jak opisywałem w pierwszym poście. :cry:
Same wtryski im bardziej sprawne tym mniej leją, ale w tym silniku są połączone do odpływu, więc paliwa musi się lać. Filtry, paliwa pompka, paliwa zaworek. Jaki ma system 2 czy 5 barowy jak 2 od razu wymień na 5bar. Do zmierzenia ciśnienie paliwa.
Po wymianie zaworka podgrzewacza na filtrze kolejny dzień jest okej. Temat do zamknięcia Dziękuję wszystkim za pomoc. Edit. Witajcie ponownie. Problem się ponowił. Po wymianie zaworka okazało się, że występuje wyciek. Paliwo wypływało pomiędzy kołnierzem filtra, a zaworkiem. Wymiana orignów nie pomogła. Wymieniłem jeszcze raz zaworek. Wyciek ustąpił,...
Jak zgaśnie to możesz sprawdzić czy jest paliwo w filtrze od góry jest zawleczka/sprężynka wyciągasz ją (oczywiście na zgaszonym) i po wyjęciu zaworka widać czy w filtrze jest paliwo czy nie ma. Najlepiej sprawdź kiedyś jak silnik pracował normalnie zgaś i zajrzyj i porównaj ten stan z kiedy masz problem z odpalaniem. Czasem problemy sprawia pompa podająca...
najczęstsza przyczyna oprócz nie działającej pompki to cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu, problem rozwiązuje zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. ogólnie te serie ciężko palą. na przyszłość włącz pompkę i poluzuj plastikowy korek na filtrze az zacznie lecieć samo paliwo. Następnie kręć rozrusznikiem (jak zejdzie całkiem paliwo to trzeba podławodać...
Pytanie czy nie cofa się paliwo. Możesz spróbować testowo założyć zaworek na przewodzie doprowadzającym paliwo do filtra.
Wg.mnie to cofa się paliwo do zbiornika . Proponuję zamontować zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. Weż rano przed rozruchem użyj pompki ręcznej , tej co się używa do odpowietrzania i ocenisz czy to pomogło.
Stawiam na zatkany bądz przytkany zaworek bądz filtr benzyny, szukaj pomiedzy zbiorniczkiem na paliwo a gaznikiem... i moze w końcu odpisz na pytania kolegów.....
Nie ma mozliwosci aby paliwo sie cofalo z pominieciem filtra paliwa. Ten zaworek jest na pokrywce filtra paliwa
Następnie zalałem wszystkie przewody, które można była zalać ( oprócz wysokociśnieniowych do wtrysków) i kręciłem rozrusznikiem. Dodawałem samostartu. Próbowałem odpowietrzać poprzez mały zaworek przy samym przewodzie na wlocie do pompy, ale widziałem tylko bańki w przewodzie paliwowym. Bańki wracały do filtra. Zaworek jest na wlocie do pompy (czyli...
Jest takie coś jak zaworek zwrotny, montowany na przewodzie paliwowym, na odcinku filtr paliwa pompa paliwowa. Są rózne rozmiary fi 6/8/10mm, trzeba zmierzyć średnice wewn.przewodu paliwowego. Koszt takiego zaworka od kilkunastu do kilkudziesięciu zł.
Witam po pierwsze wymień filtr paliwa i przedmuchaj zaworek zamykający paliwo w pompie powinno pomóc Dodano po 3 A zapomniałbym nielej żadnego biopaliwa tylko normalną ropę zajrzyj do zbiornika paliwa i obejrzyj pompke i smok czy niejest zafajdany
Odpowietrz go !!
czy w tym kombajnie jest silnik sw 400 jezeli tak to sprawdz zaworek przelewowy na filtrach paliwa ,pomke paliwa lubia zawieszac sie zaworki
Kranik nie kranik pływak nie ma prawa puszczać. Trzeba szukać usterki do skutku. W układzie pływak, komora , zaworek iglicowy. Załóż jakiś filtr paliwa, może syf z baku podłazi pod iglicę i się paliwo sączy.
Witam ponownie. Okazuje się że auto jeździ jak trzeba, ma moc i jest ok. Ale problem z odpalaniem często się pojawia. Cały czas paliwo wraca się do zbiornika. Mam założony w ramach testu przezroczysty filtr paliwa i zaworek zwrotny. Nic nie pomogło. Chwilę po zgaszeniu auta paliwo ucieka do zbiornika. Wymieniłem oringi przy wężach przy zbiorniku i dalej...
Czyszczenie gaźnika, sprawdź zaworek iglicowy i pływak. Iskra, na świecy jest?
Bardzo czesta przyczyna w TDI jest uszkodzenie zaworka filtra paliwa (podgrzewacza) oraz oringow na tym zaworku co powoduje zapowietrzanie sie ,koszt zaworka ok 60zl bosch
Może to głupia rada ale sprawdź czy w zbiorniku masz paliwo. Z opisu wynika, że jest to układ tradycyjny gdzie pompa mechaniczna zasysa paliwo i tłoczy do gaźnika. Jeśli już jest to paliwo w zbiorniku to nie ma wyjścia innego jak wyjąć popmę i zobaczyć co ją boli. A mogła pęknąć przepona abo sprężyna ewentualnie pod zaworek dostało się zanieczyszczenie....
Mam takie pytanie jeszcze. Czy można i czy było by skuteczne założenie po prostu zwsykłego zaworka zwrotnego na przewodzie paliwowym tuż przed filtrem paliwa?.....albo gdzieś na odcinku filtr paliwa a pompa CR ????Trochę druciarstwo ale może tak da się to potwierdzić czy to cofające się paliwo jest przyczyną?
Paliwo raczej nie opada bo za filtrem paliwa załozyłem zaworek zwrotny
Zaworek iglicowy
Problem jest caly czas...paliwo jest w filtrze...mam przezroczysty założony prze filtrem zaworek
Paliwko bezpośrednio z kanistra na pompę i powietrza brak. Paliwo bezpośrednio z kanistra na filtr /MANN/ i powietrze jest. Kiedyś po wyciągnięciu smoka podmuchałem sobie w zasilanie i zaworek zwrotny chodził ciężko w jedną i drugą stronę. Moja myśl była taka iż ma lżej zaciągnąć lewe powietrze niż paliwo ze zbiornika - poszukałem trochę i polecam ten...
Dwa zaworki jeszcze wystepują przy podstawie filtra.
Panowie teraz już nic nie wiem Za radą jednego z kolegów wymieniłem filtr paliwa i zaczął ciągnąć pełną mocą ale... przy wolnej jeździe jest OK ale po dynamicznej gaśnie zapowietrzony, zdejmowałem ten zaworek przelewowy na filtrze i z góry był suchy papier (przy wymianie filtr napełniłem paliwem do pełna) czy ten zaworek przelewowy na filtrze oprócz...
Sprawdź gaźnik, szczególnie, czy zaworek nie zacina się. Może kranik paliwa (podciśnieniowy) jest niesprawny i przepuszcza paliwo. Czy filtr powietrza jest czysty.
Witam mam problem z chińskim skuterem jakim jest kingway baracuda 2t. Problemem w nim jest to ze na wolnych obrotach paliwo nie dopływa do gaznika , tak jakby zaworek na wolnych obrotach go nie puszczał Gdy wkręcam go na obroty powyzej 5 tys. paliwo dopiero zaczyna płynąc czyściłem gaźnik, membrany, filtr paliwa jest nowy zaworek tez. w czym może tkwić...
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
wczoraj założyłem zaworek. Dzisiaj rano poszedłem sprawdzić jak odpali -1 na dworze, przed odpaleniem zajrzałem w przewody i co się okazała pomiędzy gruszką a zaworkiem jest kawałek przewodu i tam powietrza nie było, ale już pomiędzy zaworkiem a filtrem co dziwne był cały przewód powietrza, czyli mimo zaworka dalej paliwo się cofa ;/ Odpalił tragicznie,...
Wizualnie przewody paliwowe wydają się być szczelne, paliwo z baku pompowane jest jednostajnym strumieniem, wymieniłem zaworek zwrotny na filtrze paliwa, zastanawiam się nad wymianą pomki paliwa w baku. Macie może jakiś dokładniejszy sposób na sprawdzenie szczelności układu paliwowego ?
A znając życie to zaworek na filtrze jest uszkodzony.
Obstawiam niskie ciśnienie paliwa. "Cofa" Ci się benzyna. Sprawdź filtr paliwa i zaworek zwrotny.
Czyli tak jak myślałem, ciągnie gdzieś powietrze teraz będzie więcej zabawy, robisz tak odpinasz węże te przy filtrze, które idą z baku (są 2 zasilanie i powrót) nakladasz inne i wkładasz do banki z ropą, odpalasz czekasz 5-10min i sprawdzasz czy w przewodzie od filtra do pompy idzie powietrze, jak tak to nieszczelność na połączeniu z filtrem albo ten...
Oki. Zrobilem tak. Odkrecilem na wtryskach. Pokrecilem, pojawilo sie paliwo. Mialem wrazenie jakby bylo z rdza ale moze mi sie zdawalo. Zakrecilem na wtryskach. Pokrecilem dlugo... pare razy i nic. Filtr paliwa jest nowy. Na spodzie filtra jest zolty zaworek jak go odkrecam to leci paliwo jak zakrecam nie leci. jak to w zaworkach bywa :) co do modelu...
Forscan. Sprawdzalem filtr i zaworki na wtryakach tam jest paliwo. Na przewodzie zwrotnym jest go bardzo malo. Jeszcze dzis sie podlacze Delphi i moze tam mi pokaze cos wiecej.
Jeśli masz miarkę uszkodzoną to musisz taką na chwilę pożyczyć od takiego samego samochodu, silnika i swoją na wzór tamtej wytrasować, obstalować, czy lepiej powiedzieć, wymierzyć i koniec Twojego problemu z olejem. Drugi twój kłopot z zapalaniem, podejżewam powietrze w układzie zasilania w paliwo, lub nie trzyma zaworek zwrotny na filtrze paliwa /...
A zaworek plastikowy na filtrze sprawdziłeś?
Schodzi paliwo obsady pompowtrysków korek przy pompce do odpowietrzania na filtrach nieszczelność separatora Nie zgasł by nagle. Nie szukaj dziury tam gdzie jej nie ma. W dniu dzisiejszym po weekendzie odpalil normalne bez żadnego zajakniecia się. Na pracującym silniku poruszaj wiązką z lewej strony kabiny (po otwarciu maski).
Może być uszkodzony przewód,niedokręcony filtr itp. Możesz zawsze też założyć zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. A jak podpompujesz ręczną pompką to objawy się utrzymują?
A jak nie cisnienie to zaworek który trzyma paliwo w układzie (zaworek zwrotny bodajże tak to sie nazywa)
proponuję założyć przezroczyste wężyki i będzie widać czy paliwo się cofa Dodano po 46 a jeżeli się cofa to załóż zaworek zwrotny przed filtrem paliwa powinno pomóc
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
Po pracy przed odpaleniem wyciagne podgrzewacz z filtra i zobaczę czy będzie pelny. Ale zaworek mam zaraz przed filtrem takze pompa musiała by mieć nieszczelność i wyciągnąć paliwo z filtra no albo sam filtr ale założony byl nowy jakies 3 tygodnie temu. A tak to juz nie mam pomysłów gdzie szukać i co jeszcze moge sprawdzic
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
W filtrze paliwa jest zaworek minimalnie podnoszący ciśnienie paliwa, po to, żeby paliwo mogło dotrzeć do świecy płomieniowej. Biały dym oznacza, że jest wtryskiwane za mało paliwa. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Jest też możliwa, stopniowa regulacja, naciągu sprężyny, która steruje zaworem wydatku paliwa, dostającego się do komory...
Możesz mieć problem z ręczną pompą paliwa na filtrze u góry.Zastosuj zaworek zwrotny na zasilaniu.Trafiły mi się 2 auta z tą usterką.A czasami nie masz 2 uszczelek gumowych pod śrubą odwadniacza na filtrze paliwa?Jest to częsty błąd przy wymianie filtra paliwa.No i załóż coś innego nie Filtron nie polecam.Przejechałem sie nie jeden raz jak na paliwowych...
Najczęstszym problemem w tych silnikach jest filtr paliwa, który jest wkładem wymiennym z taką szeroką uszczelką u dołu filtra. Po wyjęciu wkładu filtra (patrz rysunek kolegi Gerri - poz 2), odkrywa się kanał spustowy z filtra oznaczony (przy filtrze jako ujście przez 2.1). jest on na dole filtra w tym plastikowym wałku co na niego nakłada się wkład...
Sprawdz, ewentualnie wymień wężyki przelewowe na wtryskach, możesz założyć zaworek zwrotny na przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy. Trochę powietrza w przewodach może być.
bo chyba montował zaworek zwrotny do paliwa żeby paliwo się nie cofało Montaż zaworka w 2.0 dtl to najgorsze co można zrobić. To nie tdi wieśwagena. PZD :D Problem rozwiazany. Wymieniłem zawor zwrotny w pompie oraz zalozylem zaworek przed filtrem paliwa. Dziekuje za pomoc. Koniec tematu
Witam jeden dobry zaworek zwrotny firmy Pierburg na przewodzie zasilającym przed samym filtrem paliwa. I tak jak kolega mówi od samego baku do pompy wtryskowej paliwo ma przepływać bez pęcherzyków powietrza- a jeżeli są to autko nigdy na dotyk nie będzie palić. Pozdrawiam
Witam Po tygodniu postoju ciagnika z pompa rotodiesel perkins 4 cyl ciagnik zapalil od strzala na 2 sekundy i zgasł jakby sie zapowietrzyl i ponownie palac dopiero po chwili krecenia odpala normalnie jakby sie paliwo cofało pompa po regeneracji zaworek w pompie zalozony wlasciwe , trzeba moze dołozyc jakis dodatkowy jednokierunkowy zaworek ? zalozona...
Polecam zamontować zaworek zwrotny za filtrem paliwa w kierunku pompy. Niektóre pompy mają to do siebie że nie trzymają juz ciśnienia i paliwo cofa się do baku. Poza tym sprawdzenie wyżej wymienionych rzeczy (przeważnie trawersy na powrotach i sparciałe wężyki)
zaworek zwrotny filtr paliwo zaworek paliwo zaworek zwrotny filtr paliwo passat
przykładowe programy atmega pralka mastercook moduł schemat delphi interfejs
Lodówka Samsung RSH5PTPN zaszrania się - przyczyny i rozwiązania Jak ograniczyć zakłócenia w krótkofalarstwie?