Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Moim zdaniem ten zaworek w tym miejscu nie ma prawa działać bo jak sam zauważysz paliwo z filtra i tak odpłynie przez ten zaworek. Już bardziej miało to by sen gdybyś założył zaworek między pompką ręczną a filtrem albo przed pompką wtedy paliwo nie ma szans się cofną do zbiornika.
to się dzieje tylko jak odpalam rano Po nocy paliwo odpływa z przewodów paliwowych do zbiornika paliwa. Zamontuj na przewodzie paliwowym przed filtrem paliwa w komorze silnika zaworek zwrotny lub ręczną pompkę paliwa (gruszkę). https://obrazki.elektroda.pl/8127797900_... https://obrazki.elektroda.pl/1376861000_...
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem układy paliwowego. A mianowicie założyłem zaworek zwrotny między bakiem a filtrem i sytuacja jest taka: Paliwo między bakiem a zaworkiem zwrotnym jest bez powietrza. Między filtrem a pompą też jest bez powietrza. A MIĘDZY ZAWORKIEM ZWROTNYM A FILTREM JEST BAŃKA POWIETRZA I NIE MOŻNA JEJE USUNĄĆ. Jeśli nie dałbym...
A czy tam nie ma zaworka zwrotnego na filtrze paliwa?
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem układy paliwowego. A mianowicie założyłem zaworek zwrotny między bakiem a filtrem i sytuacja jest taka: Paliwo między bakiem a zaworkiem zwrotnym jest bez powietrza. Między filtrem a pompą też jest bez powietrza. A MIĘDZY ZAWORKIEM ZWROTNYM A FILTREM JEST BAŃKA POWIETRZA I NIE MOŻNA JEJE USUNĄĆ. Jeśli nie dałbym...
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
mam podobny problem wszystko sprawdzone pompka w baku przelewa paliwo świece dobre zaworki zwrotne zamontowane filtr paliwa wymioniony nawet na nowym jest jeszcze gorzej czyli chyba zostaje pompa wtryskowa?
najczęstsza przyczyna oprócz nie działającej pompki to cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu, problem rozwiązuje zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. ogólnie te serie ciężko palą. na przyszłość włącz pompkę i poluzuj plastikowy korek na filtrze az zacznie lecieć samo paliwo. Następnie kręć rozrusznikiem (jak zejdzie całkiem paliwo to trzeba podławodać...
Wg.mnie to cofa się paliwo do zbiornika . Proponuję zamontować zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. Weż rano przed rozruchem użyj pompki ręcznej , tej co się używa do odpowietrzania i ocenisz czy to pomogło.
Czy ktoś znalazł rozwiązanie problemu 2.0 dti? Mam to samo w Zafira. Trawersy wymienione, zaworek zwrotny wstawiony, filtr paliwa zmieniony na puszke...
Witam ponownie, byłem zawieźć piłę na serwis, gość jak zobaczył, że jest paliwo na filtrze powietrza ,to mówi, że jakieś coś ala zaworek zwrotny nie działa, ponoć typowe uszkodzenie, ale za cholere nie wiem o czym mówił.
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
Wtryski są ok. Po wpięciu zaworka zwrotnego na przewodzie zasilającym przed filtrem paliwa paliwo nie cofa się . Brak jest też pęcherzyków powietrza w przewodach. Auto po postoju pali od strzała.Bez zaworka jest tak jak opisywałem w pierwszym poście. :cry:
Pompę paliwa wymieniłem, filtr paliwa też, zaworek zwrotny też, daje paliwo, na wszelki wypadek wymieniłem przekaźnik 109 i ......... dalej to samo zapalić nie chce. Czyli wracam do punktu wyjścia, czyli chyba mogło być kilka awarii naraz. Rozumiem że awaria pompy vacum wraca do gry. Jeśli odpalę na plaka i się uda a potem zgaszę silnik i potem bez...
Diagnostyka komputerowa coś pokazuje? Ja bym popatrzył na zaworek zwrotny filtra paliwa. Vacupompa też może objawiać się nie trzymaniem paliwa.
Jeśli masz miarkę uszkodzoną to musisz taką na chwilę pożyczyć od takiego samego samochodu, silnika i swoją na wzór tamtej wytrasować, obstalować, czy lepiej powiedzieć, wymierzyć i koniec Twojego problemu z olejem. Drugi twój kłopot z zapalaniem, podejżewam powietrze w układzie zasilania w paliwo, lub nie trzyma zaworek zwrotny na filtrze paliwa /...
Wizualnie przewody paliwowe wydają się być szczelne, paliwo z baku pompowane jest jednostajnym strumieniem, wymieniłem zaworek zwrotny na filtrze paliwa, zastanawiam się nad wymianą pomki paliwa w baku. Macie może jakiś dokładniejszy sposób na sprawdzenie szczelności układu paliwowego ?
Schodzi paliwo obsady pompowtrysków korek przy pompce do odpowietrzania na filtrach nieszczelność separatora Nie zgasł by nagle. Nie szukaj dziury tam gdzie jej nie ma. W dniu dzisiejszym po weekendzie odpalil normalne bez żadnego zajakniecia się. Na pracującym silniku poruszaj wiązką z lewej strony kabiny (po otwarciu maski).
Mam takie pytanie jeszcze. Czy można i czy było by skuteczne założenie po prostu zwsykłego zaworka zwrotnego na przewodzie paliwowym tuż przed filtrem paliwa?.....albo gdzieś na odcinku filtr paliwa a pompa CR ????Trochę druciarstwo ale może tak da się to potwierdzić czy to cofające się paliwo jest przyczyną?
Wymieniłem simmering spod koła pasowego pompy wtryskowej oraz zaworek zwrotny na filtrze paliwa.
proponuję założyć przezroczyste wężyki i będzie widać czy paliwo się cofa Dodano po 46 a jeżeli się cofa to załóż zaworek zwrotny przed filtrem paliwa powinno pomóc
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Polecam zamontować zaworek zwrotny za filtrem paliwa w kierunku pompy. Niektóre pompy mają to do siebie że nie trzymają juz ciśnienia i paliwo cofa się do baku. Poza tym sprawdzenie wyżej wymienionych rzeczy (przeważnie trawersy na powrotach i sparciałe wężyki)
Miałem podobny problem, wymieniłem przekażnik ,, automat" świec żarowych.Ponadto okazało się że zapowietrza się układ paliwowy. Wstawiłem zaworek zwrotny, filtr paliwa (razem z obudową) zastąpiłem filtrem z golfa (metalowa puszka, tylko wlot i wylot). Pomogło, auto pali jak nowe, już się nie zapowietrza i jakby zyskało na mocy.
Witam. Nie wiem czy autko naprawiłeś ale miałem u siebie na warsztacie taki silnik jak twój. komputer pokazywał wypadanie zapłonu na 4 cyl.fachowcy od vw mówili ze padł pompo wtrysk.Albo wiązka do wtrysków. ALE NIE. Winowajcą był zaworek zwrotny na filtrze paliwa, po prostu paliwo które wracało leciało prosto do baku a nie do filtra. i efektem tego...
Witam ponownie. Okazuje się że auto jeździ jak trzeba, ma moc i jest ok. Ale problem z odpalaniem często się pojawia. Cały czas paliwo wraca się do zbiornika. Mam założony w ramach testu przezroczysty filtr paliwa i zaworek zwrotny. Nic nie pomogło. Chwilę po zgaszeniu auta paliwo ucieka do zbiornika. Wymieniłem oringi przy wężach przy zbiorniku i dalej...
Sprawdz, ewentualnie wymień wężyki przelewowe na wtryskach, możesz założyć zaworek zwrotny na przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy. Trochę powietrza w przewodach może być.
Dwa zaworki jeszcze wystepują przy podstawie filtra.
Może być uszkodzony przewód,niedokręcony filtr itp. Możesz zawsze też założyć zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. A jak podpompujesz ręczną pompką to objawy się utrzymują?
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
Paliwo raczej nie opada bo za filtrem paliwa załozyłem zaworek zwrotny
Jest takie coś jak zaworek zwrotny, montowany na przewodzie paliwowym, na odcinku filtr paliwa pompa paliwowa. Są rózne rozmiary fi 6/8/10mm, trzeba zmierzyć średnice wewn.przewodu paliwowego. Koszt takiego zaworka od kilkunastu do kilkudziesięciu zł.
Czyli tak jak myślałem, ciągnie gdzieś powietrze teraz będzie więcej zabawy, robisz tak odpinasz węże te przy filtrze, które idą z baku (są 2 zasilanie i powrót) nakladasz inne i wkładasz do banki z ropą, odpalasz czekasz 5-10min i sprawdzasz czy w przewodzie od filtra do pompy idzie powietrze, jak tak to nieszczelność na połączeniu z filtrem albo ten...
Standardowo na początek do sprawdzenia: przewody zapłonowe, świece, iskra na każdym garze (cewka), zaworek zwrotny, filtr paliwa.
jak uwazasz ze paliwo Ci sie wraca do baku to zamontuj zaworek zwrotny przy filtrze paliwa i po sprawie. jednak z twojej wypowiedzi wynika ze nie tu jest problem, piszesz ze przy dodatniej temp otoczenia auto pali i jak sciagniesz wtyczke z czujnika to tez pali na pyk... czy wtedy paliwo sie nie wraca?? przy odpietym czujniku temp komputer widzi -40°C...
Jest to coś takiego na obudowie filtra. https://motoplatforma.com/p429,zaworek-z...
Filtr paliwa normalny z kroccami i zaworkiem zwrotnym, filtr paliwa został zmieniony na początku objawów z zapowietrzaniem, zaworek zwrotny też zmieniłem i też nie pomogło. Na początku golf nie odpalal sporadycznie raz na jakiś czas, potem coraz częściej.
A jak nie cisnienie to zaworek który trzyma paliwo w układzie (zaworek zwrotny bodajże tak to sie nazywa)
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Odma wymieniona bo był uszkodzony zaworek zwrotny, sondy nowe oryginalne, filtry nowe, paliwo 95 z orlena chociaż ostatnio zalałem shell 100 i zero poprawy. Adaptacje wszystkie przeszedł przez "opcom". Jest jeszcze coś takiego że nie raz jak gasze to moge wyciągnąć kluczyk a auto jeszcze jakąś chwilę chodzi i gaśnie tak jak by paliwa mu zabrakło. Podejrzewam...
Witam. Po aplikacji środka do czyszczenia wtryskiwaczy, wymianie filtra paliwa, odpowietrzeniu układu silnik odpala, jednak działa tylko do czasu, aż (ciężko mi to wytłumaczyć) zassa pompkę do ręcznego pompowania paliwa po czym zgaśnie bo nie może zaciągnąć świeżego paliwa z baku - widać jak wciąga grzybek od pompki i gaśnie. Aby odpalić ponownie trzeba...
Tak, pompa wtryskowa mechaniczna z elektrozaworem - podejrzewamy elektrozawór - teoretycznie otwiera się po wykręceniu i przyłożeniu do niego 12V. Tylko być może on pracuje na jakimś wyższym napięciu i podczas próby odpalenia się zamyka - co o tym sądzisz? Pompka w baku elektryczna raczej sprawna, podaje paliwo podczas uruchamiania. Dodano po 10 Odpalił...
Obstawiam niskie ciśnienie paliwa. "Cofa" Ci się benzyna. Sprawdź filtr paliwa i zaworek zwrotny.
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy. Zawór zwrotny paliwa masz w pokrywie obudowy filtra paliwa. Próby naprawy, czyszczenia, przeróbek z reguły są bezowocne. Tańsza alternatywa to montaż dodatkowego zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa. Droższa to wymiana obudowy filtra na nową oryginalną.
Witam podepnę sie pod temat może ktoś miał takie problemy z vario 614 2004r 4,2td WDB6683531N113784 a otóż samochód nie chciał odpalić z rozruchu, kręcił ale nie chciał zaskoczyć(z samostartu lub z zaciągu po jednym obrocie koła odrazu odpalał), wymieniłem zaworki zwrotne przy filtrze paliwa bo myślałem , że paliwo się cofa, nie pomogło, wymienił pompę...
Filtr paliwa wymienilem. A jesli chodzi o cofające sie paliwo to zaworki zwrotne które założyłem nie powinny pomóc?
Witam jeden dobry zaworek zwrotny firmy Pierburg na przewodzie zasilającym przed samym filtrem paliwa. I tak jak kolega mówi od samego baku do pompy wtryskowej paliwo ma przepływać bez pęcherzyków powietrza- a jeżeli są to autko nigdy na dotyk nie będzie palić. Pozdrawiam
do ziober77 mam taki sam problem z jumper 2.5D z rana odpali troche popracuje i trzeba znów go kręcići tak pare razy aż sie ustabilizuje paliwo w filtrze jak podpompuje ręcznie( jak pompuje to słychac jak ciągnie paliwo ze zbiornika) to jakby lepiej a może bym wstawił zaworek zwrotny przed pompką czasami mam go dość nie wiem co w nim jest
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
Witam podepnę sie pod temat może ktoś miał takie problemy z vario 614 2004r 4,2td a otóż samochód nie chciał odpalić z rozruchu, kręcił ale nie chciał zaskoczyć(z samostartu lub z zaciągu po jednym obrocie koła odrazu odpalał), wymieniłem zaworki zwrotne przy filtrze paliwa bo myślałem , że paliwo się cofa, nie pomogło, wymienił pompę paliwową na nową...
Paliwko bezpośrednio z kanistra na pompę i powietrza brak. Paliwo bezpośrednio z kanistra na filtr /MANN/ i powietrze jest. Kiedyś po wyciągnięciu smoka podmuchałem sobie w zasilanie i zaworek zwrotny chodził ciężko w jedną i drugą stronę. Moja myśl była taka iż ma lżej zaciągnąć lewe powietrze niż paliwo ze zbiornika - poszukałem trochę i polecam ten...
Wtriskiwaczy nie sprawdzałem filtr paliwa nowy miesiąc temu wymieniałem jak rownież wstawiłem zaworek zwrotny by paliwo się nie cofało i przewodypaliwowe nowe
Jak postał z godzine to niechcial odpalić założyłem zaworek zwrotny przed filtrem i teraz pali odrazu . sprawdziłem pompke elektryczną i podaje paliwo ale słabo kupilem już nową poczekam troche narazie odpala dobrze więc chyba nie będe zmieniał jej narazie
Załóż przeżroczysty kawałek wężyka paliwa przed filtrem od strony zbiornika.Zobacz czy jest paliwo w wężyku jak nie odpala.Załóż zaworek zwrotny na dojściu do filtra paliwa.Sprawdż czy to nie odpalanie jest wtedy gdy masz mało paliwa w zbiorniku.Jeśli to dzieje się przy małym poziomie paliwa, to sprawdż ssak w zbiorniku bo może mieć pęknięcie ścianki...
Może cofać się paliwo z pompy. Kup zaworek zwrotny, wpina się go w przewód paliwowy, miedzy pompę a filtr paliwa, może pomuc, nie zaszkodzi i gumowe przewody na wtryskach odprowadzajace nadmiar paliwa.
Forscan. Sprawdzalem filtr i zaworki na wtryakach tam jest paliwo. Na przewodzie zwrotnym jest go bardzo malo. Jeszcze dzis sie podlacze Delphi i moze tam mi pokaze cos wiecej.
Witam wszystkich mam problem ze swoją astrą to wygląda tak ,że podgrzewam świece trzy nawet 4x ( nowe wszysktie ) i kręci bardzo długo około 1minute czasem chwile dłużej aż łapie razem z rozrusznikem jeszcze chwilę i dpoiero odpala normalnie porażka biorąc pod uwagę temperaturę około 0'C rozrząd ustawiony prawidłowo między pompą a filtrem założony zaworek...
Tak. To z pewnością może być przyczyną długiego kręcenia. Tak jak napisał poprzednik trzeba wyeliminować przyczynę. Być może łapie lewe powietrze przez obudowę filtra paliwa. Proponuję założyć zaworek zwrotny przed filtrem paliwa.
Jeżeli tandem pompa nie ma wycieku, to do sprawdzenia zaworek zwrotny na filtrze paliwa - prawdopodobnie jest pęknięty i zaciąga powietrze.
W takim razie zostało ci tylko sprawdzenie wszystkich przewodów paliwowych(!!!) Na twoim miejscu sprawdziłbym jeszcze raz zaworek zwrotny na filtrze paliwa-wiem,że masz nowy,ale przy montarzu bardzo łatwo go uszkodzić!
Cześć Pojawił mi się problem w golfie 1.9 TDI 1999 r. Samochód po zgaszeniu nie chce zapalić. Tzn, najczęściej pierwszy raz zapali, zgaszę go i po wszystkim... kreci a nie chce załapać. Wygląda na to, że w którymś miejscu cofa się paliwo, bo kręci jak wściekły a załapać nie chce Jak postoi godzinę to znowu zapali, ewentualnie jak zaplikuje mu Plaka...
Z paliwem poradzisz sobie za 4zł. Zaworek zwrotny od np. Punto wpiąć w przewód zasilania paliwem przed filtrem i z głowy. Tak na odległość ciężko jest stwierdzić co jest nie tak. Trzeba kolejno wyjmować bebechy i sprawdzać. Może sama cewka pada i nie daje np. chwilowo zasilania, może zasilanie cewki a nie cewka. Miernik, książka typu sam naprawiam i...
Możesz mieć problem z ręczną pompą paliwa na filtrze u góry.Zastosuj zaworek zwrotny na zasilaniu.Trafiły mi się 2 auta z tą usterką.A czasami nie masz 2 uszczelek gumowych pod śrubą odwadniacza na filtrze paliwa?Jest to częsty błąd przy wymianie filtra paliwa.No i załóż coś innego nie Filtron nie polecam.Przejechałem sie nie jeden raz jak na paliwowych...
[url=Paliwo w filtrze czysciutkie ale nawet filtr wymienilem przy okazji sprawdzania. Zalalem ropa jak to sie robi i lipa. Jutro zakladam zaworek zwrotny na przewodzie doprowadzajacym paliwo do pompy i zobaczymy... ale jezeli to nic nie da? ]Link
Jeśli chodzi o ten zaworek wkładany w filtr na spinkę to nie jest zawór zwrotny tylko zawór służący do ogrzewania paliwa, czyli jak zimno ciepłe paliwo wracające z pompy trafia do filtra jak ciepło wraca do baku żeby się schłodzić. Dołóż zwykły zawór zwrotny na zasilaniu.
Udało się ożywić jedną pompkę, wyczyściłem ją sprayem do gaźników, ciągnie bardzo dobrze na 4m wężyka wystarczy kilka kiwnięć i paliwo jest na wyjściu. Założę ten zaworek zwrotny przy baku i filtr przepływowy przy pompce, jak radzicie i będę próbował.
Sprawdź czy paliwo nie cofa się lub czy układ paliwowy nie zaciąga gdzieś powietrza ( wystarczy Bardzo malutka dziurka ) . Jak co to załóż zaworek zwrotny przed filtrem na zaśilaniu
TDCI SOry POMYŁKA W PISOWNI. Nie muszę oddawać do warsztatu ,I taniej to nie wyjdzie . Założyłem zaworek zwrotny pomiędzy filtr a pompę .
Witam mam problem z odpaleniem po nocy audi a4 b5 1.9 afn Problem wystąpił od tego ze pękła szklanka wymieniłem szklanki (INA) i wałek dalej ciężko odpala pochodzi chwile i gaśnie, później gdy silnik jest ciepły odpala bez problemu, wymieniłem tez filtr paliwa zaworki zwrotne , paliwo sie nie cofa , zregenerowane wtryski, swiece zarowe grzeją, kat wtrysku...
Wolne obroty na zimnym powinny być wyższe(ok.1000) prosta regulacja na lince przy pompie (drugi koniec linki zakończony termostatem wkręconym do ukł. chłodzenia) Jeżeli chodzi o cofanie paliwa najlepiej zamontuj dodatkowy zaworek zwrotny przed filtrem paliwa.
2 tygodnie temu Dodano po 8 Filtr wymienialem 2 tygodnie temu zaworek zwrotny zamontowalem paliwo nie ma mozliwosci sie cofnac podlaczalem komputer przestawilismy go na wale bo byl -3 ustawilismy na optymalnie na zereo samochod przybral faktycznie troche na mocy turbina nie wydaje juz takiego cisnienia jak powinna no ale z przyspieszeniem nie jest zle...
Przeleć cały układ paliwowy. Odkręć zaworek i sprawdź czy jest drożny, dokręć przewody metalowe czy nawet wymień podkładki, wymień filtry paliwa, wyczyść odstojnik. To typowy objaw zapowietrzenia. Jest na tyle małe że silnik pracuje normalnie a jak postoi powietrze z paliwa zbiera sie w górnej części pompy wtryskowej i filtrów. A w tej pompie jest...
Wymontowałem zaworek zwrotny podłączyłem do zbiorniczka z ropą i nie wyleciała ani kropelka ustami też próbowałem i jest szczelny.Napisz mi jeśli możesz czy przez ten zaworek w filtrze może cofać się paliwo.
Witam serdecznie mam problem z golfem a mianowicie żeby odpalił musi pokręcić tak jak by ginęło mu ciśnienie w pompie wtryskowej i musiał sobie je nadrobić. Filtr paliwowy wymieniony i zaworek zwrotny też nowy paliwo się nie cofa. Czy możliwe jest że to zaworek w pompie od przelewu?? czy może coś innego proszę o podpowiedzi. Jak odpali wszystko jest...
Witam . Mam problem z Focusem 1,8 TDCI 115 km rok 2003. Rano przy minusowych temperaturach bardzo ciężko zapala. Muszę go kręcić min 10 s, po trzykrotnym rozgrzaniu świec( nowe świece, nowy akumulator, po wymianie filtru oleju) Mam załozony zaworek zwrotny na przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy. Jak odpali to chodzi jak zegarek. Pomóżcie.
Zaworek zwrotny w pompie wtryskowej,lub filtr paliwa jest brudny.
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
Witam! Suzuki Baleno 1,9TD silnik zapożyczony z peugeota na pompie lucasa. W lecie było ok. Teraz jak jest zimno, rano nie chce odpalić, tak jakby się zapowietrzał. Autko ma wbudowaną pompkę ręczną, gdy podpompuję to odpala. Miałem taki problem końcem poprzedniej zimy ale zrobiło się później ciepło i odpalał a teraz codziennie rano muszę pompować. Zamontowałem...
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
Wyciągam pompę, spuszczam wężykiem paliwo, a resztki wycieram szmatkami do suchego, czystego dna zbiornika. W silniku odpinam zaworek zwrotny i przedmuchuje przewody. Problem wraca po kilku dniach. Czarne paliwo w pompie i szara brudna woda na dnie paliwa.
Takie szybkie pytanko z innej beczki...wymienilem cale przewody paliwowe pod maska, filtr, wezyki przeplywu, zamontowalem zaworek zwrotny miedzy filtrem a pompa, wymienilem zawor powrotny w pompie i nadal lekko paliwo sie cofa, dodam ze po zdjeciu weza z pompy i probie zassania paliwa ustami nie ma szans pociagnac paliwa... mam tez narazie zamontowany(w...
Na drodze paliwa Zbiornik-filtr-pompa nie ma żadnego zaworka zwrotnego a nadmiar paliwa wraca z pompy drugim,równoległym przewodem, dlatego może być ew.zanieczyszczony filtr paliwa (sitko) w zbiorniku więc można "dmuchnąć" w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra paliwa?Może też być już zatkany filtr paliwa,mnie niestety też kiedyś tak...
Tylko że jeśli to TDDI to ma pompę elektryczną przy zbiorniku paliwa i to w niej szukałbym winy. Pompa sprawdzona jest ok :) Dodano po 2 Jeśli chodzi o przewody paliwowe to są suche żaden z nich sie nie poci , a mimo to paliwo na filtrze się pojawia ... Mechanik , który przynajmniej nim się nazywa podokładał jakieś zaworki zwrotne na przewodach odchodzących...
Właśnie założyłem nową pompke i nowe przewody i dalej mi się cofa te paliwo, na starym to samo było. Czyli pomiędzy filtrem a pompką można zamontować? Tylko ciekawe czy się zmieści bo tam nie wiele tego przewodu jest :)
Podczas zasysania paliwa 'ustami' przez filterek, wężyk aż do zaworka zwrotnego nie trzeba użyć dużej siły. Bardzo łatwo to idzie Bez zaworu zwrotnego paliwo cofa się do zbiornika. Filterek jest pusty wtedy. Przy próbie wpuszczenia powietrza do zbiornika też nie trzeba duzej siły. Oczywiście zaworek zwrotny zdemontowany. Po drodze pomiędzy filtrem a...
Jeżeli czujniki w porządku to podłącz bezpośrednio do filtru paliwa zbiorniczek grawitacyjny z paliwem, jeżeli zassie i odpali zerknij do zbiornika i wyczyść smok ssący, pewnie nazbierało się tam "żelu" :) organicznego itp. (w zależności gdzie i co się tankuje). A jeżeli to nie pomorze załóż zaworek zwrotny paliwa przed filtrem (koszt ok 20-30zł).
bo chyba montował zaworek zwrotny do paliwa żeby paliwo się nie cofało Montaż zaworka w 2.0 dtl to najgorsze co można zrobić. To nie tdi wieśwagena. PZD :D Problem rozwiazany. Wymieniłem zawor zwrotny w pompie oraz zalozylem zaworek przed filtrem paliwa. Dziekuje za pomoc. Koniec tematu
Zaworek jest w pompie, a jak paliwo ucieka, to załóż dodatkowo zawór zwrotny miedzy filtrem paliwa a pompa. http://fotoo.pl/zdjecia/thumbs/2010-12/6...
Witam. Posiadam passata b3 z silnikiem 1.9 zwykly diesel. Od pewnego czasu zacząl mi ciężko odpalać na zimnym. Podgrzewam jak zawsze świece żarowe i gdy próbuje zapalić trzeba zakręcić parę razy aż zapali. Po zapaleniu szarpie jak by go wgl nie grzalo czy coś. Gdy już się nagrzeje silnik po zgaszeniu odpala normalnie bez problemów. Wymienilem filtr...
wymieniony zaworek zwrotny przy filtrze paliwa dodatkowo zauważyłem że wysunął się przewód z modułu przy lewej lampie i raz łączył raz nie i auto odpala ale pojawił się nowy problem muszę jeździć na wysuniętym wspomaganiu rozruchu nawet gdy silnik jest rozgrzany jak wsunę to nie równo pracuje co to się mogło narobić ?
Witam. Jestem posiadaczem A4 1996 r 1,9 TDI. Od jakiegoś roku mam problem, który zdarzał się około raz na miesiąc lecz teraz stał się moim utrapieniem co tydzień. Mianowicie, wieczorem odstawiam auto na parking po całodniowej udanej jeździe, rano wstaję wsiadam, odpalam przejeżdżam około 1km, auto gaśnie. Aby go odpalić muszę użyć plaka wtryskując go...
witam wszystkich... ja pisałem wcześniej ze mi kia pali i gaśnie i już miałem dać pompe do zrobienia ale udało mi sie znaleść usterke. majpierw sprawdziłem wtryski i były troche zapchane dałem na przeczyszczenie ,zakładam je i to samo. potem wyczyściłem układ paliwa łacznie z bakiem był niezły syf ale i ti nic nie dało. a przyczyna jak u mnie to ta...
- filtr paliwa - załóż zaworek zwrotny by paliwo się nie cofało lub sprawdź szczelność - pompka paliwa do sprawdzenia (wydajność L/min) - zakręć na butli gaz, odpal auto, przelącz na gaz, wypal gaz z instalacji do zera i gdy przełączy się z braku gazu na PB to sprawdź czy dzieje się to samo U mnie taki sam objaw był spowodowany awarią centralki lpg....
Panowie macie jeszcze jakieś pomysły czego szukać, wymieniłem dzisiaj filtr paliwa na nowy Manna oraz podgrzewacz paliwa na nowy (bo stary wyglądał na zmeczony mial sparciale simeringi), zmieniłem wszystkie opaski. Teraz odczekam kilka godzin i sprawdzę czy to coś pomogło. Mam pytanie bo jakoś wydaje mi się ze paliwo schodzi i dlatego mam problem z...
witam podepnę się do tematu mam zafirę 2,0 dieselek, nie chce palić, z plakiem pokręcę i odpali a na sucho nie bardzo, wymieniłem filtr i obudowę paliwa wszystko uszczelnione, założony zaworek zwrotny a nadal ucieka paliwo, był wpięty na krótko i po dwóch dniach odpalił z pierwszego, myślę że to powrotem ale nie mam pewności może ktoś wie co może mu...
Witam zakładam nowy temat gdyż do starego tylko 1 osoba się podłączyła, mianowicie po zejściu poziomu paliwa poniżej 1/4 w zbiorniku Man TGX 2018 ma problem z odpalaniem i strasznie długo kręci jak tylko uzupełnimy paliwo chodź do połowy problem automatycznie znika, sprawdzałem filtry paliwa i przełożyłem Smok , dalej to samo może ktoś podpowie gdzie...
Witam ponownie Temat rozwiązałem następująco: -na zasilaniu pompy zaworek zwrotny między filtrem a pompą -na przewodzie przelewowym elektrozawór paliwowy normalnie zamknięty, sterowanie poprzez przekaźnik z elektrozaworu pompy wtryskowej. Po zgaszeniu silnika paliwo nie ma możliwości cofnąć się zasilaniem, ani przelewem. Furka pali bezproblemowo. Koszt...
zaworek zwrotny paliwo zaworek zwrotny filtr paliwo passat zaworek zwrotny filtr paliwo mercedes
przepływomierz odpowiada chrysler instrukcje przepływomierz paliwo
Blokada sygnału płomienia w kotłach i piecach gazowych: przyczyny i diagnostyka Światło przeciwmgielne nie działa w Golfie 4 - przyczyny i rozwiązania