A czy tam nie ma zaworka zwrotnego na filtrze paliwa?
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
proponuję założyć przezroczyste wężyki i będzie widać czy paliwo się cofa Dodano po 46 a jeżeli się cofa to załóż zaworek zwrotny przed filtrem paliwa powinno pomóc
Filtr paliwa wymienilem. A jesli chodzi o cofające sie paliwo to zaworki zwrotne które założyłem nie powinny pomóc?
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
mam podobny problem wszystko sprawdzone pompka w baku przelewa paliwo świece dobre zaworki zwrotne zamontowane filtr paliwa wymioniony nawet na nowym jest jeszcze gorzej czyli chyba zostaje pompa wtryskowa?
Czy podczas wymiany filtra na nowy, zalewasz go paliwem do pełna - tak należy postępować. Coś niedokładnie zamontowałeś ten filtr, sprawdź uszczelki w filtrze. Twierdzisz, że wcześniej miałeś ok. a po wymianie jest usterka, więc ponownie poprawnie go zamontuj, bo coś układ rozszczelniłeś. Dodatkowy zaworek zwrotny zamontuj w razie potrzeby. Słyszałem...
Witam. Posiadam passata b3 z silnikiem 1.9 zwykly diesel. Od pewnego czasu zacząl mi ciężko odpalać na zimnym. Podgrzewam jak zawsze świece żarowe i gdy próbuje zapalić trzeba zakręcić parę razy aż zapali. Po zapaleniu szarpie jak by go wgl nie grzalo czy coś. Gdy już się nagrzeje silnik po zgaszeniu odpala normalnie bez problemów. Wymienilem filtr...
Hej, mam problem z Passatem 1.9 TDI 115 KM AJM. Auto po nocy ma dość duży problem z odpaleniem. Kręci za pierwszym razem, nie ma szans, że odpali za drugim albo trzecim razem. Jak odpali, to chmura białego dymu z tyłu. Temperatura zewnętrzna raczej nie ma wpływu, bo przy -5 °C i 10 °C pali tak samo. Jeśli już odpali, to po chwili pali od strzała. Ogólnie...
jak uwazasz ze paliwo Ci sie wraca do baku to zamontuj zaworek zwrotny przy filtrze paliwa i po sprawie. jednak z twojej wypowiedzi wynika ze nie tu jest problem, piszesz ze przy dodatniej temp otoczenia auto pali i jak sciagniesz wtyczke z czujnika to tez pali na pyk... czy wtedy paliwo sie nie wraca?? przy odpietym czujniku temp komputer widzi -40°C...
2 tygodnie temu Dodano po 8 Filtr wymienialem 2 tygodnie temu zaworek zwrotny zamontowalem paliwo nie ma mozliwosci sie cofnac podlaczalem komputer przestawilismy go na wale bo byl -3 ustawilismy na optymalnie na zereo samochod przybral faktycznie troche na mocy turbina nie wydaje juz takiego cisnienia jak powinna no ale z przyspieszeniem nie jest zle...
paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ? Zdecydowanie nie powinno się cofać. Jeżeli dobrze pamiętam zaworek zwrotny jest przy pompie paliwa (zaraz za nią). Sprawdził bym jednak najpierw uszczelkę pod filtrem paliwa czy nie jest pęknięta. Jeżeli to nie pomoże założył bym na próbę dodatkowy zawór zwrotny na doprowadzeniu...
Proste zdejmujesz dwa wężyki z filtra paliwa co idą do pompy Vacum. Następnie na te dwa końcówki filtra paliwa zakładasz wężyk -to spowoduje to że pracująca pompa paliwa podaje paliwo do filtra i te paliwo trzeba skierować z powrotem do filtra paliwa - czyli na filtrze paliwa robisz zamknięty obieg -te paliwo podczas testu nie bedzie nam potrzebne z...
Na drodze paliwa Zbiornik-filtr-pompa nie ma żadnego zaworka zwrotnego a nadmiar paliwa wraca z pompy drugim,równoległym przewodem, dlatego może być ew.zanieczyszczony filtr paliwa (sitko) w zbiorniku więc można "dmuchnąć" w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra paliwa?Może też być już zatkany filtr paliwa,mnie niestety też kiedyś tak...
Diagnostyka komputerowa coś pokazuje? Ja bym popatrzył na zaworek zwrotny filtra paliwa. Vacupompa też może objawiać się nie trzymaniem paliwa.
no tak. nie napisałem marki auta, chodzi mi o silnik i jego lipne działanie. założyłem regenerowaną głowice. pompki zostały stare BJ, wchodziły bardzo ciężko w nowe gniazda i na nowych uszczelniaczach. Na początku zaczął się problem z nierówną pracą silnika najbardziej zauważalne jak się silnik rozgrzał i przy załączeniu EGR, wtedy zaczyna równomiernie...
W filtrze paliwowym został również wymieniony zaworek zwrotny Zdjęcie przedstawia pomiar napięcia po przekręcę u kluczyka Dodano po 2 Po psiknieciu plaka obroty falują i gasnie Dodano po 5 Bez przekręcenia kluczyka miernik nie podaje żadnych wartości
Jśli się zapowietrza a też jest taka możlwość to założyć zaworek zwrotny na przewód To już chyba lepiej silniczek krokowy wyczyścić. Passaty maja zaworek zwrotny przy filtrze paliwa, mało realne że zapowietrzył się nagle i mimo kręcenia nie chce pociągnąć paliwa. W tej chwili to nawet nie wiadomo jaki silnik ma autor - 1Z czy AFN, a może jeszcze coś...
Mam taką zagadkę: W passat b5 1.9tdi AHH (już mnie to nie śmieszy ahaha) przestał odpalać. Koledze pomógł jakiś mechanik i na parkingu odpalił mu go z plaka za 50zł i auto przyjechało do mnie. Dźwięk pracy miał prawie jak benzyniaka, odpalał tylko z plaka, chodził nie równo na wolnych obrotach, szarpał albo gasł, a na komputerze BRAK BŁĘDÓW tylko kąt...
Witam. Walczę z tą usterką ze 2 miesiące. Może ktoś "Dobry" pomoże bo mi już ręce opadają. Usterka pojawiła się, jak zabrakło paliwa w zbiorniku. Pojechałem kupiłem 5 tkę i auto odpaliło. Ale po jakimś czasie rano nie odpaliło. Po odpowietrzeniu pompy i wtrysków odpaliło i chodziło może z 2 tygodnie i Pewnego ranka znowu klapa - kolejne odpowietrzenie...
Witam. Passat rok 1999 1.9 tdi oznaczenia silnika nie wiem gdzie szukać-przepraszam. Samochód ma wielkie trudności z odpaleniem a mianowicie aby odpalił trzeba kręcić około 40s. Zwiedziłem różne fora i najczęściej podawane przyczyny to uszkodzone świece żarowe. Dziś wymieniłem wszystkie 4szt i żadnej poprawy i gdyż jak przeczytałem na forum świece działają...
o zwrotnym zaworku nic niewiem ,a z tym tankowaniem do pełna może się udać jeśli to wina zbiornika niech jeszcze raz skupi sie na okolicach filtra paliwa.
Kolego sprawdź czy nie cofa ci się paliwo z powrotem do baku. Miałem podobny problem i podobny efekt odpalenia auta z tym że posiadam VW Passata ale 1,9 TDi, założyłem zaworek zwrotny na wąż doprowadzający paliwo do filtra paliwa i problem się rozwiązał :)) Teraz odpala na dotyk:))
Sprawdź, czy nie cofa się paliwo do zbiornika. Jeśli masz przeźroczyste wężyki paliwowe w rejonie filtra paliwa, to mogą być widoczne pęcherzyki powietrza. Możesz załóż zaworek zwrotny. Usterka może być też z innego powodu. Na ten temat poczytaj na forach internetowych.
Sprawdź, czy paliwo nie cofa się do zbiornika, masz chyba w rejonie pompy przewody paliwowe przeźroczyste. Możesz zastosować zaworek zwrotny, ale wcześniej odszukaj nieszczelności w układzie paliwowym, m.in. na połączeniach rurek paliwowych, w rejonie filtra paliwa. Masę informacji na ten temat znajdziesz na forach internetowych.
Powiem tak pasat B5 1,9tdi pompo-wtrysk czy wtrysk (rodzaj silnika)napisz szerzej co i jak AFN mówi wszystko. zaworek zwrotny jest w filtrze paliwa pod komorom silnika To jest termostat, zaworek jest w pompie, w króćcu zasilającym. Zawór zwrotny ma prawo się zaciąć, uszkodzić, albo zwyczajnie zabrudzić i nie domykać.
Może to być efekt nieszczelnego układu paliwowego. Paliwo może cofać się poprzez zaworek zwrotny (wystarczy założyć na przewód paliwowy - koszt ok 10pln z robocizną) lub mogła powstać nieszczelność na innym elemencie, jak i na samym przewodzie paliwowym lub w obrębie obudowy filtra paliwa. Jeżeli zjawisko to powstaje po dłuższym postoju auta to cofanie...
Witam ponownie nie opisywałem tego ale filtr ma tydzień tyle co zaworek zwrotny , w baku tylko Ropka z Orlenu przewody paliwowe przedmuchane i nic w nich nie był w zbiorniku czysto ps trochę mam problemy z vagiem i nie wiem gdzie szukac tej temp . Dzięki bardzo za odpowiedz
dziś samochód zaczął bardzo ciężko palić więc zaczeły się poszukiwania i znalazłem wadę która to prawdopodobnie będzie przyczyną tego wszystkiego otóż to silnik w ty momencie jak nie chce zapalić to przewodach paliwowych pokazuje się dużo powietrza nie zauważyłem tego wcześniej widocznie przeoczyłem ale tego powietrza jest sporo bo wali i przewodami...
Witam Wszystkich. Postanowiłem kupić Żonie Passata, żeby było bezpiecznie i bez zawracania głowy, że coś nie tak. W okolicy stał taki fajny B5 przed FL z 1.8t ANB 150km. Rzekomo 198tys., Tiptronic, ale fajnie działa, obejrzany, niewielkie pieniądze, no to "biere". Do domu około 80km, to na spokojnie posprawdzałem wszystko, po prostu lalka. Nic nie stuka,...
Witam, na twoim miejscu sprawdzil bym przewody paliwowe, czesta usterka w dieslach to zapowietrzanie sie powodowane przez delikatnie przelamane/spartniale przewody paliwowe. Inne miejsca to uszczelka filtra paliwa, przewody powrotne od wtryskiwaczy. Jak ktorys kolega pisal wczesniej moze byc wina zaworka, mozna kupic zwrotny zaworek za 4-5zl i wstawic...
Niedawno ten sam problem w Passacie B5, AFN, winowajcą był zaworek zwrotny w pompie.
To tak. Kostkę stacyjki wymieniałem w nim już w 2017 jak mi padła to wtedy w ogóle auto nie chciało odpalać, nie kręcił rozrusznikiem jedynie na krótko przy rozruszniku. Jak mogę sprawdzić te kostkę ? zasilanie multimetrem w niej czy przejścia między stykami? Widziałem na yt, że jest filmik jak wyciągnać te kostkę, ona jest zamontowana w środku w stacyjce,...
Wymieniono zaworek zwrotny i założono nowy filtr. Jak ręką odjął. Wszystko już jest w porządku. Odpala nawet lepiej niż wcześniej. Dzięki za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam
Kolego przeglądnij zasilanie pompki, może konektory (piny) zaśniedziałe. Sprawdź jakie w rzeczywistości napięcie dochodzi do tej pompki. Może masz nieszczelność w podłączeniu wężyków paliwowych, ale najlepiej jak wymontujesz pompkę i ocenisz jej sprawność. Czy w zbiorniku paliwa nie ma zanieczyszczeń i czy filtr nie jest "zabity". Twierdzisz, że coś...
Witam wszystkich użytkowników pasków, mam problem z moim paskiem, jest to oczywiście 1.9 TDi 95r.po 10-12 godzinach strasznie ciężko pali nawet przy plusowej temp.,baterie mam zdrową,wymieniłem filtr paliwa i wszystkie przewody paliwowe bo zauważyłem pęcherzyki powietrza pozbyłem się tej usterki właśnie poprzez wymianę przewodów paliwowych, zaworka...
zaworek zwrotny filtr paliwo zaworek zwrotny paliwo zaworek zwrotny filtr paliwo mercedes
głowica telewizorze otwórz pomocą internet explorer rezystor objętościowy
telewizor elektron philips fw326
Rezystancja czujnika wody Nissan X-Trail T30 2.2 DI Głośna praca pralki po użyciu proszku czyszczącego - przyczyny i rozwiązania