Spróbuję to wykręcić i sprawdzić czy do środka nie dostały się jakieś paprochy. Kupiłbym nowy bo ten ma 20 lat i kto wie jak trzyma, ale nie wiem na jakie ciśnienie. Oryginał można dostać tylko z nową obudową filtra za ponad pięć stówek. Według oficjalnych danych fiata do pompy CR ma dochodzić ciśnienie wstępne minimum 0,5 bar. Tu faktycznie nie ma...
Zaworek na filtrze paliwa, przewody do filtra, korek do spustu wody z fltra czy jest dokręcony i na końcu sam filtr może być wadliwy.
Dwa zaworki jeszcze wystepują przy podstawie filtra.
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
Ten zaworek, który ktoś założył, ma za zadanie nie doprowadzić powrotnego paliwa z przelewów do filtra i wg mnie spełnia swoje zadanie.
Bardzo czesta przyczyna w TDI jest uszkodzenie zaworka filtra paliwa (podgrzewacza) oraz oringow na tym zaworku co powoduje zapowietrzanie sie ,koszt zaworka ok 60zl bosch
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
Diagnostyka komputerowa coś pokazuje? Ja bym popatrzył na zaworek zwrotny filtra paliwa. Vacupompa też może objawiać się nie trzymaniem paliwa.
jesli jest iskra to może być w gaźniku uszkodzony zaworek odcinający paliwo przez pływak lub jakiś brud w przewodzie przed nim który powoduje zacinanie podczas pracy. Ponowne odpalenie możliwe jest po postoju /czas na odparowanie nagromadzonego paliwa w komorze silnika/. W moim przypadku po wymontowaniu zaworka i dokładnym przedmuchaniu sprężarką, założeniu...
Jest to coś takiego na obudowie filtra. https://motoplatforma.com/p429,zaworek-z...
Jest napisane że kod silnika BMS to 1.4 TDI na pompowtryskiwaczach. Takie objawy daje brak paliwa. Czyli zaczynając od baku pompa z sitkiem, filtr paliwa, pompa tandem ,same pompowtryskiwacze. Wrzuć logi na vaglog i daj linki. Jak zacznie przerywać zgaś i zajrzyj do filtra paliwa (przez zaworek z zawleczką możesz sobie sprawdzić jak wygląda normalny...
Nie ma mozliwosci aby paliwo sie cofalo z pominieciem filtra paliwa. Ten zaworek jest na pokrywce filtra paliwa
Był sprawdzany zaworek na filtrze paliwa? Warto wymienić razem z filtrem.
pp_pablo myślałem nad filtrem paliwa, jak właśnie miałem wyciek z wężyka ale przyznam że nie brałem za filtr paliwa. Zaworek zwrotny gdzie jest, koło filtra paliwa gdzieś?. Jak by się okazało że jest to filtr paliwa to wymiana?. Pozdrawiam, Artur
Mam taki problem z Opel Astra G 2,0 DTL. :cry: Problem z układem paliwowym. Nie dopływa paliwo do filtra. Czy w pokrywie filtra paliwa jest jakiś zaworek? Zdjąłem pokrywę i wystaje sprężynka. Czy to jest jakiś zaworek:?::?: Proszę o pomoc:!::!::D:D
Witam mam problem w mojej megance z wolnymi obrotami a mianowicie zaczęły coraz mocniej falować, w sobotę trochę dłubałem przy aucie szukając przyczyny i przy próbie spuszczenia paliwa z filtra tym zaworkiem na dole stało się coś dziwnego nic nie leci. Czy to może być przyczyną falowania obrotów(zimą spuszczałem paliwo i leciało normalnie),może winny...
A, przelew wraca ci do zbiornika czy do f. paliwa? Bo jak do filtra to w nim może być zaworek.
Zobacz zaworek w pokrywce filtra paliwa
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
W stronę baku. To jest tzw. podgrzewacz. Jak paliwo jest zimne, otwiera się, i paliwo wraca częściowo do filtra, żeby niby szybciej się nagrzać.
Wizyty mechaników kończyły się diagnozą: wymiana smoków, podstawy filtra, zaworka zwrotnego na głowicy , pompy paliwa - tej napędzanej pompą wspomagania a skończywszy na pompowtryskach.
To zaworek do oprozniania filtra z paliwa.
Klapę gasząca można oglądnąć po zdemontowaniu części dolotu jak wygląda jej praca. Co do paliwa to najprościej jak zgaśnie to zajrzeć do filtra czy nie jest pusty (zdjąć zawleczkę zaworka i widać czy jest paliwo do samej góry). Można też założyć na testy przezroczyste węże od filtra od pompy tandem. Wtedy ładnie widać czy paliwo jest.
https://obrazki.elektroda.pl/5190514900_... Ten zaworek sprawdzałeś ? A kulkę w podstawie filtra paliwa masz jeszcze ?
Pompa paliwa/wtryskowa jest w twoim modelu jedyną pompą. Jak układ paliwowy jest zapowietrzony to nalej paliwa np strzykawką do filtra. Na nim jest taka jakby zapinka zawleczka. Jak ją wyciągniesz to zaworek z wężami powinien się łatwo wyjąc do góry i uzyskasz dostęp do wnętrza filtra. wtedy wystarczy nalać ON-u do pełnia założyć zaworek i zawleczkę....
Żeby odpowietrzyć układ to jest taki zaworek a paliwa z filtra do zbiornika raczej samo nie wróci.
(at)169kondi Zrób zdjęcie Twojego filtra paliwa, bo coś tu się nie zgadza. Albo masz pierwszy filtr paliwa i biały zaworek, albo drugi filtr i czarny zaworek.
Możesz mieć problem z ręczną pompą paliwa na filtrze u góry.Zastosuj zaworek zwrotny na zasilaniu.Trafiły mi się 2 auta z tą usterką.A czasami nie masz 2 uszczelek gumowych pod śrubą odwadniacza na filtrze paliwa?Jest to częsty błąd przy wymianie filtra paliwa.No i załóż coś innego nie Filtron nie polecam.Przejechałem sie nie jeden raz jak na paliwowych...
Jeśli jest to silnik V6 to w zbiorniku powinna być elektryczna pompa paliwa, która pompuje paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem. Wygląda na nieszczelny zaworek w obudowie filtra paliwa. Sprawdź jescze przewody paliwowe czy któryś nie jest pęknięty i przez to schodzi paliwo.
Winna na 100% obudowa filtra paliwa. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie pompy i porót paliwa wyczyściłem map sensor i na razie pali za każdym razem. Ja też myślałem że to wtryski pompa i Bóg wie co tam jeszcze. Spróbujcie tego. No i na pewno dobry akumulator. Ma być duże ciśnienie przy rozruchu.
Witam, 'dawniej' by oznaczala taka awaria - ze zawiesil sie plywak w gazniku lub zacial sie zaworek iglicowy plywaka i nie odcina doplywu paliwa, ponad poziom w komorze plywakowej gaznika. Przewaznie wiazalo sie to z jakims 'paprochem' lub rdza ze zbiornika, ktory z benzyna doplynal przez kranik - do gaznika i zablokowal zaworek iglicowy, wtedy wlasnie...
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy. Zawór zwrotny paliwa masz w pokrywie obudowy filtra paliwa. Próby naprawy, czyszczenia, przeróbek z reguły są bezowocne. Tańsza alternatywa to montaż dodatkowego zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa. Droższa to wymiana obudowy filtra na nową oryginalną.
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Pompka jest na obudowie filtra paliwa. Zaworek zamontowałem przed filterkiem czyli między zbiornikiem paliwa a pompką ręczną.
Tak. To z pewnością może być przyczyną długiego kręcenia. Tak jak napisał poprzednik trzeba wyeliminować przyczynę. Być może łapie lewe powietrze przez obudowę filtra paliwa. Proponuję założyć zaworek zwrotny przed filtrem paliwa.
A może paliwo stare. Sprawdź drugą membranę i przy okazji sitko w gaźniku, zaworek iglicowy. Łącznik gaźnika. Filtr paliwa
Nie prościej nalać paliwa do filtra przez zaworek z zawleczką. Wtedy uniknie się chechłania bez sensu. Można też załączać zapłon wtedy pompa dobija paliwo przez 2 sekundy i wtedy otwierać zaworek by wypuścić powietrze. Tak też można zalać filtr.
Próbowałeś uszczelki zaworek odpowietrzający filtr lub do wymiany główny oring filtra paliwa ostateczności to cała obudowa
witam. kolego jest jeszcze jedna mozliwosc ze masz zabity smok w zbiorniku. nie napisales czy paliwo bylo w filtrze paliwa. a sprawdzales zaworek zamykajacy doplyw paliwa ten na pompie?
Panowie, wymieniłem już zaworek do filtra paliwa z oringami, wchodzi ciaśniej, ale dalej jest to samo... Odpala na dwa obroty i filtr paliwa prawie pusty ? nic z niego nie kapie Co szukać, czy filtr może być uwalony ? Jutro rano zobacze jak odpala na zimnym... może pompa vacum padła tak czytem teraz ? ale to by w logach wyszlo ? może filtr odwrotnie...
Witam. Po aplikacji środka do czyszczenia wtryskiwaczy, wymianie filtra paliwa, odpowietrzeniu układu silnik odpala, jednak działa tylko do czasu, aż (ciężko mi to wytłumaczyć) zassa pompkę do ręcznego pompowania paliwa po czym zgaśnie bo nie może zaciągnąć świeżego paliwa z baku - widać jak wciąga grzybek od pompki i gaśnie. Aby odpalić ponownie trzeba...
Jak wymienisz te oringi na pompowtryskach to sprawdź jeszcze czy na wężyku (w kształcie litery S) zasilającym pompę paliwową (tą na bloku silnika) jest zaworek zwrotny. Nie wiem od czego to zależy bo jedne mają, inne nie. Nawet w Etce są narysowane oba wężyki (kształt gięcia ten sam, tylko różnią się obecnością zaworka zwrotnego). Kupiłem na aukcji...
Witam. Nikt mi nie chce pomóc z tym zaworkiem na pompie paliwa, więc założyłem dziś zaworek zwrotny na wężyku od filtra do pompy. Ciekawe czy jutro rano odpali za pierwszym razem ????????????
Na początek polecam zajrzeć do filtra paliwa (wystarczy wyjąć zawleczkę i podnieść zaworek - oczywiście na zgaszonym) czy czasem nie brakuje paliwa (pusty filtr). Szczególnie gdy problem pojawia się z gazem w podłodze po chwili takiego stanu.
Problem rozwiązany. Podczas mojej nie obecności siostra zatankowała benzynę :) prawda wyszła na jaw :) dodadkowo zepsuty był zaworek zwrotny w pokrywce filtra paliwa, co było powodem zapowietrzania.
Przymierzam się do samodzielnej wymiany filtra paliwa z oryginalnego fabrycznego na PP839/5 Filtrona. Mam dwa pytania: 1) czy mogę bez obaw przelać paliwo ze starego filtra do nowego, czy nowy filtr mam zalać "świeżym" paliwem ? Nowe paliwo nie jest problemem, ale zdania widzę podzielone a budowy filtra nie znam. 2) do jakiego poziomu zalać paliwo w...
Najczęstszym problemem w tych silnikach jest filtr paliwa, który jest wkładem wymiennym z taką szeroką uszczelką u dołu filtra. Po wyjęciu wkładu filtra (patrz rysunek kolegi Gerri - poz 2), odkrywa się kanał spustowy z filtra oznaczony (przy filtrze jako ujście przez 2.1). jest on na dole filtra w tym plastikowym wałku co na niego nakłada się wkład...
Sprawdź zaworek na filtrze.
Auto miało uszczelnianą pompę wtryskową, po uszczelnieniu zaczął ciężko palić po postoju nawet 30 minut. Po odpaleniu i zgaszeniu pali normalnie. Wszystkie wężyki przelewowe są nowe, filtr paliwa i zaworek filtra nowe, nie mam pojęcia czemu tak się dzieje. Przed uszczelnianiem było wszystko ok i palił na dotyk czy zimny czy ciepły. VAG nie wskazuje...
Zaworek znajduje się na lewo od filtra paliwa (ten z szarą główką).
Z tego co słyszałem to w podstawie filtra paliwa na dole jest jakiś śrut który robi za zaworek zwrotny, jeśli ta część jest uszkodzona to paliwo schodzi z filtra i objawy są podobne do tych co opisujesz.
zaznaczyłem że to automat bo wiadomo, że paskuda nie zaciągnę ! padł chyba zaworek zwrotny na obudowie filtra paliwa ! został wymieniony ! filter zalałem ! popuściłem rurki wysokiego, coś tam chce zagadać, ale ... Ma ktoś złoty środek ? Dodam jeszcze tylko, że jest to volvo v70.
o ile pamiętam to jest powrót paliwa więc przy zdjętym zaworku będzie wylewać się paliwo na zewnątrz. przed odpaleniem przy zdjętym zaworku przekręć kilka razy kluczykiem aż pojawi się paliwo pompka elektryczna napełni filtr następnie załóż zaworek zapnij tymczasowo np drutem lub opaską
Na wężykach przy filtrze paliwa są zaworki trzeba je sprawdzić po drugie szczelność układu dolotowego od baku do separatora jak jest oczywiście i od separatora do filtra paliwa. Nawet dziurka jak od szpilki może powodować takie zamieszanie. Można podłączyć nowe przewody od zbiornika do filtra i wtedy się wykluczy nieszczelność jak taka ma miejsce .
Kolego coś mi tu nie pasuje bo jeżeli ten zaworek jet nieszczelny to możesz sobie to auto nawet dookoła świata ciągnąć i ci nie zapali bo pompa nie zaciągnie paliwa, więc zastanów się czy to zbieg okoliczności że nagle padły wtryski i zaworek ???
Na pewno ma 100tysi? Jkk wszystko jest sprawne to bez zaworka nie powinno schodzić. Zacznij od wymiany filtra paliwa, wężyków przelewowych.
Zaworek. A po co chcesz go wyciągać?
Komputer może nic nie wykazać ,ale warto sprawdzić ten trop. Brak paliwa niestety słabo wychodzi na komputerze. Wtedy jest potrzebne sprawdzenie fizyczne czy w filtrze jest paliwo (można zajrzeć do filtra przez zaworek na zawleczce) i dwa pomiar ciśnienia na pompie tandem (pompowtryskiwacze potrzebują minimum 2-2,5 bara do prawidłowego napełnienia).
Filtr masz do wymiany a nie zaworek. Chociaż zapchanie się filtra może być skutkiem niesprawności zaworka.
Witam. Zaworek zwrotny mam zamontowany na przewodzie miedzy filtrem a zbiornikiem, w poblizu filtra . pozdrawiam
Zaworek zwrotny powinien byc przy filtrze paliwa ps. Można prosić zdjecie okolic filtra paliwa, ogarnąłbym gdzie on sie znajduje
miałem kiedyś podobny problem właśnie z 2,0 dti - też zapowietrzała się przy obudowie filtra paliwa... Jako, że sama obudowa tegoż filtra jest dość droga, zamontowałem filtr paliwa z VW, przed nim zaworek zwrotny i nawet największe mrozy nie robią kłopotu. Dodam, że auto jeździ na takich filtrach (z VW)już chyba ze trzy zimy i dotąd nie zawiodło. pozdr
To i ja się podepnę , taki sam silnik - Nissan Primastar. Mam go już 8 lat i jeździ , bywało że się buntował. A parę dni temu zgasł ot tak w czasie jazdy, całe szczęście że blisko garażu. paliwo jest , naciskam gruchę - miękka jakaś , aha , tu cię mam. Zamówiłem gruchę , oryginał , pompuję - nie zasysa. Sprawdzam pod spodem - rurka paliwowa niby cała...
Odpowietrz go !!
Gaźnik przelewa. Możliwa będzie konieczność wymiany zaworka iglicowego lub pływaka (w gaźniku). Jeżeli nie masz filtra paliwa to koniecznie go zamontuj.
Witam wymien zaworek na filtrze od paliwa. Ten który jest od przelewu. Ma działac w jedną strone.
Mówisz o tym zaworku ? To właśnie z tego EHAB idzie przewód paliwowy do tego zaworka Dokładnie o tym zaworku. To jest elektrozawór sterujący dopływem paliwa do świecy płomieniowej. Powinno być słychać prace jakiejś pompy paliwowej po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku Nie będziesz słyszał żadnej pompy paliwowej ponieważ tam nie ma elektrycznej...
Może być uszkodzony przewód,niedokręcony filtr itp. Możesz zawsze też założyć zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. A jak podpompujesz ręczną pompką to objawy się utrzymują?
Do sprawdzenia jeszcze przewód między pompą paliwa a zbiornikiem (szczelny, nie zatkany) i filtr wstepny paliwa w baku nie zapchany), rurka filtra szczelna). Ponadto do sprawdzenia zaworek i filtr między pompą paliwa i gaźnikiem. Ktoś ma pomysł dlaczego podciśnienie podczas rozruchu jest zbyt małe by "ruszyć" pompe paliwa? A masz pewność że to problem...
Jeśli wraca się paliwo chyba lepiej zrobić uszczelniacze wtryskiwaczy i przelewy i nie montować zaworka zwrotnego ..... oczywiście standardowo do sprawdzenia też szczelność obudowy filtra paliwa ..
Witam. Mam problem. Po zakupie reni i podczepieniu naczepy pojawił się błąd: niskie ciśnienie paliwa. Czyli pompa do wymiany, więc wymieniłem pompę. Po odpaleniu na wolnych obrotach wszystko ok. Ale gdy dodam gazu to wywala mi uszczelkę spod filtra paliwa. Jakby ciśnienie było za duże. Czy to wina pompy czy jakaś inna usterka. Dodam, że na podstawie...
Przełóż zaworek zwrotny żeby znajdował się nie za filtrem jak masz założony ale przed biorąc pod uwagę kierunek przepływu paliwa. Powinno rozwiązać problem przy okazji sprawdź czy ten zaworek trzyma. Powodzenia. Sprawdź jeszcze przewód paliwowy od zbiornika do filtra paliwa czy jest szczelny.
jest załóżony drugi i jest to samo . Dodano po 47 a ktoś się oriętuję czy w postawie filtra są zaworki jakieś ????
Witam, po wymianie świeć, przewodów, pompy paliwa, filtra paliwa, zaworka recyrkulacji spalin ma problem z odpaleniem. Jak na filmiku. Wygląda jakby problem z dojściem paliwa ale pompa jest nowa i mam również wrażenie że rozrusznik kręci wolno. Prośba do właścicieli takiego silnika o porównanie. Co jeszcze może być? Zaznaczę że na filmiku akurat odpalił...
Aby AEL dobrze odpalał musi mieć 2 rzeczy: 1. kąt wtrysku ustawiony na min 70 do 75 jednostek w grupie 000 w basic settings (2 kolumna) - kąt jest wtedy bardziej przyspieszony - Fabryka podaje zakres od 45-65 jako idealny ale te jednostki są stare i dobrze odpalają gdy kąt się przyspieszy - działa to zresztą tylko na postoju , po pow. komputer i tak...
Usterka może być całkiem błaha . Jak wymontujesz wkład filtra paliwa to w podstawie filtra zobaczysz taki wysoki plastikowy element (coś w rodzaju spirali), zdarzyło mi się ,że był pęknięty i skręcony, po wymianie tego elementu wszystko było ok.Może też szwankować zaworek w dolnej części podstawy filtra paliwa, niestety nie kupisz go jako osobny element...
zaworek nie zda egzaminu bo nie wiem czy zauważyłeś powrót paliwa z pompy idzie do filtra wiec na powrót musiałbyś załorzyć zaworek ale elektryczny
To znaczy, że za wysoki stan paliwa lub nie szczelny zaworek. Sprawdź zaworek, a jak będzie szczelny trzeba obniżyć poziom paliwa.
Ja również walczyłem z tym błędem i doszedłem że był uszkodzony zaworek filtra węgla aktywnego
Pytanie czy nie cofa się paliwo. Możesz spróbować testowo założyć zaworek na przewodzie doprowadzającym paliwo do filtra.
Witam ponownie.Chciałbym dopisać parę słów do postu,który zacząłem.wczoraj miałem trochę czasu i postanowiłem przeglądnąć trochę instalację paliwową.Wyjąłem zawór z pompy WC,ale moglem tylko sprawdzić,czy optycznie jest ok.Stwierdziłem również,że zaworek w pokrywce filtra paliwa nie trzymał,więc przedmuchałem go sprężarką(już trzyma)Wyjąłem też pompę...
Witam, mam problem z moim golfem 4 1.9 tdi na pompowtryskach. Ciężko pali po dłuższym postoju (od 5h). Silnik zapala jak na 3 gary, dymi mocno na niebiesko a jak już zapali to chodzi nierówno przez około 40sec. Potem wszystko się normuje i silnik normalnie pracuje, dymienie ustępuje. Po tym odpaleniu i ponownej próbie odpalenia, pali od strzała. Co...
Witam,kolego jeśli na wolnych obrotach gaśnie podejrzewam ,że przepuszcza zaworek zwrotny .Znajduje się na dole obudowy filtra paliwa pozdrawiam
Mając na mysli lewe powietrze myślałem o uszkodzonej obudowie filtra paliwa, mianowicie obudowa jest w 100% szczelna. zauważyłem jednak zaworek w pokrywie filtra jest on nie rozbieralny... Może on jest winny??? Wie ktoś jaką funkcje sprawuje ten zaworek ???
Wtryski i pompa były sprawdzane na aucie tzn jak chodziło-wszystko ok.Zastanawiam się jeszcze nad obudową filtra paliwa,podobno jest tam jakiś zaworek którego osobno nie można wymienić tylko z całością.
No był zaślepiony zawór ERG blaszka wstawiliśmy uszczelkę , katalizator wyrzucony i wstawiona strumienica zamiana zaworka n18 wymiana filtra paliwa i auto znowu odzyskało życie trzy próby 150 km i ani razu odcięcia jutro przetestuje jak będę jechał to pracy na obwodnicy mam dwa n18 i chyba tak zostawię albo kupie n75 i zamienię wtyczkę gość tune upa...
Załóż przeżroczysty kawałek wężyka paliwa przed filtrem od strony zbiornika.Zobacz czy jest paliwo w wężyku jak nie odpala.Załóż zaworek zwrotny na dojściu do filtra paliwa.Sprawdż czy to nie odpalanie jest wtedy gdy masz mało paliwa w zbiorniku.Jeśli to dzieje się przy małym poziomie paliwa, to sprawdż ssak w zbiorniku bo może mieć pęknięcie ścianki...
Świece dobre ale jak bede miał miernik to sprawdze. Wydaje mi się że gdzieś w obudowie filtra jest nieszczelność skoro na tym kawałku dostaje się powietrze ;/
Sprawdz czy nie ma powietrza w układzie, oraz zaworki zwrotne
Masz wkład filtra paliwa tak?Po odkręceniu dekla z filtrem w środku jest taki plastikowy trzpień , wykręć go i dokładnie sprawdź czy nie jest pęknięty bo to jedna z przyczyn uciekającego paliwa z filtra jak i nieprawidłowego przepływu jeśli filtr jest zamknięty.Drugą przyczyną uciekającego paliwa z instalacji jest awaria zaworka zwrotnego w smoku. Tego...
tak to ja wiem ale co teraz zrobić aby teraz odpalił rozrusznik kręci pięknie typ wtrysku bosch (ma w zbiorniku pompkę paliwa którą słychać - czyli podaje paliwo ) może jakieś rady dzięki Witam, Sprawdz jednak, czy rzeczywiscie masz paliwo na wyjsciu z filtra, oraz czy zaworek na wejsciu do pompy nie jest zablokowany. W tym celu zdejmij przewod zasilajacy...
Szukaj miejsca od którego biegnie rurka powrotu do baku, zdaje się jest na obudowie filtra- powinien być tam zaworek przelewu.
Chłopy, przecie to paliwo się chyba skończyło - szczelność wężyków, filtra i zaworka w nim, obecność samego paliwa w baku. I kolega się zdecyduje, czy ma "AAZ" czy "TDI" - bo jedno kłóci się z drugim i to dość poważnie.
Witam. Mam problem z paleniem Dafa na ciepłym silniku. Gdy jest zimny, zapali, zadymi trochę ale chodzi, gdy się zagrzeje nie chce zapalić. Ciśnienie paliwa na wolnych obrotach ok 3 bar, po dodaniu gazu ok. 5-6. Przy rozruchu spada do 0,1 bara i nie odpala. Po zamknięciu rurki przelewowej ciśnienie wzrasta i samochód zapala. Zauważyłem też,że podczas...
eeee skoro fabryka wyprodukowała bez tego i działało tak kupę lat to ma tak zostać trzeba szukać usterki. tak, ale ja przerabiałem listwę wtryskową i filtr paliwa. Czyli wstawiłem listwę wtryskową z regulatorem ciśnienia, a filtr zamontowałem przelewowy. Wiec może ori filtr miał w sobie jakiś zaworek zwrotny, chociaż przed przeróbką listwy i filtra...
No więc jak kupisz inny filtr paliwa to możesz liczyć na to że średnica twojego zaworka jest większa niż wpust w filtrze paliwa i Zonk!!! Wtedy musisz dokupić zaworek pod wymiar. pozdro
Więc: Szczelność ok, czujnik ciśnienia ok, ciśnienie nadal za wysokie. Czy pompa ( Widziałem że ma jakiś (sprężynka + tłoczek) zaworek w sobie) może dawać za wysokie ciśnienie? Dodano po 4 A i jedna dziwna rzecz. Wykręcając pompkę ręczną ciśnienie w układzie spada do 4 barów. Jakieś zaworki w pompce ręcznej, w obudowie filtra paliwa???
Tak pompa jest na fasolkach i cofa paliwo do zbiornika. A gdzie znajduje się ten zaworek w pompie ??
zaworek zwrotny filtra paliwa zaworek podstawy filtra zaworek zwrotny paliwa
drżeć silnik nagrać dekodera komputer triak przekaźnik
kosiarki spalinowe najlepsze spotter blacharski
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI - Elektronika Drzwi Problemy z odpaleniem na zimnym silniku: przyczyny i rozwiązania