Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Zaworek na filtrze paliwa, przewody do filtra, korek do spustu wody z fltra czy jest dokręcony i na końcu sam filtr może być wadliwy.
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
Pompa paliwa/wtryskowa jest w twoim modelu jedyną pompą. Jak układ paliwowy jest zapowietrzony to nalej paliwa np strzykawką do filtra. Na nim jest taka jakby zapinka zawleczka. Jak ją wyciągniesz to zaworek z wężami powinien się łatwo wyjąc do góry i uzyskasz dostęp do wnętrza filtra. wtedy wystarczy nalać ON-u do pełnia założyć zaworek i zawleczkę....
Jest napisane że kod silnika BMS to 1.4 TDI na pompowtryskiwaczach. Takie objawy daje brak paliwa. Czyli zaczynając od baku pompa z sitkiem, filtr paliwa, pompa tandem ,same pompowtryskiwacze. Wrzuć logi na vaglog i daj linki. Jak zacznie przerywać zgaś i zajrzyj do filtra paliwa (przez zaworek z zawleczką możesz sobie sprawdzić jak wygląda normalny...
Mówisz o tym zaworku ? To właśnie z tego EHAB idzie przewód paliwowy do tego zaworka Dokładnie o tym zaworku. To jest elektrozawór sterujący dopływem paliwa do świecy płomieniowej. Powinno być słychać prace jakiejś pompy paliwowej po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku Nie będziesz słyszał żadnej pompy paliwowej ponieważ tam nie ma elektrycznej...
Witam, 'dawniej' by oznaczala taka awaria - ze zawiesil sie plywak w gazniku lub zacial sie zaworek iglicowy plywaka i nie odcina doplywu paliwa, ponad poziom w komorze plywakowej gaznika. Przewaznie wiazalo sie to z jakims 'paprochem' lub rdza ze zbiornika, ktory z benzyna doplynal przez kranik - do gaznika i zablokowal zaworek iglicowy, wtedy wlasnie...
jesli jest iskra to może być w gaźniku uszkodzony zaworek odcinający paliwo przez pływak lub jakiś brud w przewodzie przed nim który powoduje zacinanie podczas pracy. Ponowne odpalenie możliwe jest po postoju /czas na odparowanie nagromadzonego paliwa w komorze silnika/. W moim przypadku po wymontowaniu zaworka i dokładnym przedmuchaniu sprężarką, założeniu...
Możesz mieć problem z ręczną pompą paliwa na filtrze u góry.Zastosuj zaworek zwrotny na zasilaniu.Trafiły mi się 2 auta z tą usterką.A czasami nie masz 2 uszczelek gumowych pod śrubą odwadniacza na filtrze paliwa?Jest to częsty błąd przy wymianie filtra paliwa.No i załóż coś innego nie Filtron nie polecam.Przejechałem sie nie jeden raz jak na paliwowych...
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
Jak wymienisz te oringi na pompowtryskach to sprawdź jeszcze czy na wężyku (w kształcie litery S) zasilającym pompę paliwową (tą na bloku silnika) jest zaworek zwrotny. Nie wiem od czego to zależy bo jedne mają, inne nie. Nawet w Etce są narysowane oba wężyki (kształt gięcia ten sam, tylko różnią się obecnością zaworka zwrotnego). Kupiłem na aukcji...
Wymień uszczelnienia na pompowtryskach. Miałem kiedyś taki sam przypadek. Zerknij jeszcze do filtra paliwa czy nie jest czarny. Dodano po 51 Napisz jeszcze co to za silnik ale obstawiam jak wcześniej że PD. Zdarzały się wadliwe pompy lukas ale one ciekły. Przy okazji wymiany uszczelnieñ wymieñ metalową uszczelkę pompy paliwa(między pompą a...
12 litrowy silnik z elektryczna pompka wersja elektryki2 z 2002r najczesciej spotykane usterki to "zuzyta sprezynka" w zaworku zwrotnym --- na schemacie w poprzednim poscie oznaczona jako 2 odkrecasz wyjmujesz rozciagasz sprezynke najlepiej 2x kontrolujesz plastikowy grzybek czy nie ma uszkodzen i skladasz spowrotem (JAK WYMIENIALES KOMPLETNA POMPE...
zmienic jeszce filtr paliwa,a jak to nic nie da zmienic pompe bo by wychodzilo ze ta już nie wyrabia ? Też tak sądzę! Nie tak szybko, panowie. Może przed wymianą pompy, a po wymianie filtra dobrze byłoby sprawdzić jakie daje ciśnienie - ona grosze nie kosztuje. W MK6 był w okolicach pokrywy zaworów, na rurce zaworek jak do koła, tam można było sprawdzić...
Witam. Ja mialem bardzo podobny przypadek tylko w silniku 90 KM. Samochód zapalał normalnie, ale nie wchodził na obroty. Przy próbie jazdy spadała moc i gasł. Kilku mechaników kombinowało, podłączali komputer, zmieniali ustawienia kąta wtrysku, pompa była wyciągniętą i pojechała do " fachowca". Niby wszystko OK, kilka stów poszło w błoto, i dalej ten...
Ten zaworek, który ktoś założył, ma za zadanie nie doprowadzić powrotnego paliwa z przelewów do filtra i wg mnie spełnia swoje zadanie.
Własne ten silnik mam co na zdjęciu. Tam były dwie wersje wtrysku: - albo z maks ciśnieniem 1350 bar, mocą 115KM i normą spalin euro 3 - albo z ciśnieniem 1400 bar, mocą 120KM i normą euro 4 Ja mam ten słabszy wariant. Jest tu pompa Bosch CP1 z elektrycznym regulatorem wysokiego ciśnienia w korpusie, nie ma elektrycznego regulatora niskiego ciśnienia...
https://obrazki.elektroda.pl/5190514900_... Ten zaworek sprawdzałeś ? A kulkę w podstawie filtra paliwa masz jeszcze ?
To i ja się podepnę , taki sam silnik - Nissan Primastar. Mam go już 8 lat i jeździ , bywało że się buntował. A parę dni temu zgasł ot tak w czasie jazdy, całe szczęście że blisko garażu. paliwo jest , naciskam gruchę - miękka jakaś , aha , tu cię mam. Zamówiłem gruchę , oryginał , pompuję - nie zasysa. Sprawdzam pod spodem - rurka paliwowa niby cała...
Witam serdecznie. Mam spory problem z moim Passatem 1.9 TDI 115 KM posiadającym pompowtryski. Samochód jest po remoncie silnika no i po złożeniu wszystkiego przyszedł czas na odpalenie samochodu. Pierwsza próba odpalenia i nic, kręci kręci i się nic nie dzieje. Po podłaczeniu VCDS błąd czujnika położenia wału korbowego G28(po skasowaniu błąd pojawia...
Komputer może nic nie wykazać ,ale warto sprawdzić ten trop. Brak paliwa niestety słabo wychodzi na komputerze. Wtedy jest potrzebne sprawdzenie fizyczne czy w filtrze jest paliwo (można zajrzeć do filtra przez zaworek na zawleczce) i dwa pomiar ciśnienia na pompie tandem (pompowtryskiwacze potrzebują minimum 2-2,5 bara do prawidłowego napełnienia).
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
Zaworek wytarty nie widać ani strzałki ani żadnych numerów na nim nowy założyć strzałka /\ w kierunku baku nadwozia czy w kierunku filtra paliwa \/
Witam mam problem w mojej megance z wolnymi obrotami a mianowicie zaczęły coraz mocniej falować, w sobotę trochę dłubałem przy aucie szukając przyczyny i przy próbie spuszczenia paliwa z filtra tym zaworkiem na dole stało się coś dziwnego nic nie leci. Czy to może być przyczyną falowania obrotów(zimą spuszczałem paliwo i leciało normalnie),może winny...
Wracam z temat.. w nowym poście. Opisze od nowa. Daf 2014 E6, po dłuższym postoju odpalił bez problemu, pojechał 60km i przestał odpalać. Kilka sekund po zgaszeniu jeszcze jakoś odpali, natomiast już po kilku minutach trzeba pomóc mu pompką paliwa ewentualnie plakiem, Podmienione wtryski, wymienione obsady, zaworki zwrotne, smok paliwa pominiety prosto...
pp_pablo myślałem nad filtrem paliwa, jak właśnie miałem wyciek z wężyka ale przyznam że nie brałem za filtr paliwa. Zaworek zwrotny gdzie jest, koło filtra paliwa gdzieś?. Jak by się okazało że jest to filtr paliwa to wymiana?. Pozdrawiam, Artur
Najczęstszym problemem w tych silnikach jest filtr paliwa, który jest wkładem wymiennym z taką szeroką uszczelką u dołu filtra. Po wyjęciu wkładu filtra (patrz rysunek kolegi Gerri - poz 2), odkrywa się kanał spustowy z filtra oznaczony (przy filtrze jako ujście przez 2.1). jest on na dole filtra w tym plastikowym wałku co na niego nakłada się wkład...
Witam, mam problem z peugeotem 206 z silnikiem 1.9 diesel, problemy zaczęły się od pierwszych przymrozków, samochód odpalił i od razu zgasł i potem w ogóle nie chciał odpalić, wymieniłem obudowę filtra paliwa i było przez tydzień okej, dzisiaj chciałem odpalić i pojawił się ten sam problem, odpalił i od razu zgasł i nie dało się go odpalić, ale podpompowałem...
Witam ponownie. Sprawa wygląda tak. Kabel czerwono - zielony biegnie z wtyczki zaworu n75. Drugi czerwono - zielony idzie z 3 pinu przepływomierza i trzeci czerwono - zielony z jakiegoś zaworka przyczepionego do obudowy filtra powietrza z napisem "Sagem". Wszystkie te 3 kable o tych kolorach łączą się gdzieś po drodze i wchodzą w skrzynkę pod komputerem...
Winna na 100% obudowa filtra paliwa. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie pompy i porót paliwa wyczyściłem map sensor i na razie pali za każdym razem. Ja też myślałem że to wtryski pompa i Bóg wie co tam jeszcze. Spróbujcie tego. No i na pewno dobry akumulator. Ma być duże ciśnienie przy rozruchu.
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
eeee skoro fabryka wyprodukowała bez tego i działało tak kupę lat to ma tak zostać trzeba szukać usterki. tak, ale ja przerabiałem listwę wtryskową i filtr paliwa. Czyli wstawiłem listwę wtryskową z regulatorem ciśnienia, a filtr zamontowałem przelewowy. Wiec może ori filtr miał w sobie jakiś zaworek zwrotny, chociaż przed przeróbką listwy i filtra...
A masz tam jakiś przezroczysty przewód żeby zobaczyć czy bąble idą. ?? Możesz odpiąć przewody z filtra i próbować dmuchnąć w stronę baku. Może smok gdzieś przytkany. Tylko otwórz sobie korek z baku. Dodano po 1 Ewentualnie może być jeszcze zaworek na filtrze uszkodzony.. ten plastikowy...
Witam. Zaworek zwrotny mam zamontowany na przewodzie miedzy filtrem a zbiornikiem, w poblizu filtra . pozdrawiam
Na początek polecam zajrzeć do filtra paliwa (wystarczy wyjąć zawleczkę i podnieść zaworek - oczywiście na zgaszonym) czy czasem nie brakuje paliwa (pusty filtr). Szczególnie gdy problem pojawia się z gazem w podłodze po chwili takiego stanu.
Mam taki problem z Opel Astra G 2,0 DTL. :cry: Problem z układem paliwowym. Nie dopływa paliwo do filtra. Czy w pokrywie filtra paliwa jest jakiś zaworek? Zdjąłem pokrywę i wystaje sprężynka. Czy to jest jakiś zaworek:?::?: Proszę o pomoc:!::!::D:D
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Próbowałeś uszczelki zaworek odpowietrzający filtr lub do wymiany główny oring filtra paliwa ostateczności to cała obudowa
Nie prościej nalać paliwa do filtra przez zaworek z zawleczką. Wtedy uniknie się chechłania bez sensu. Można też załączać zapłon wtedy pompa dobija paliwo przez 2 sekundy i wtedy otwierać zaworek by wypuścić powietrze. Tak też można zalać filtr.
Nic nie znalazłem..Mam nowy zawór ciśnienia w listwę-jutro będę podmieniał. Nadal kręci się ciężko a jak mu odbije to czuć że turbo pompuje i idzie do odciny.. Zastanawiam się czy nie dać do testów stałego plusa na zaworek podciśnienia od turbo..Wykluczę przerwy w instalacji i sterownik bo przecież tam jest zaworek sterowany mechanicznie ssaniem z rury...
Witam, Panowie, potrzebuje Waszej pomocy. Pacjent to MAN TGA z silnikiem D20 oczywiście Common Rail i do tego aktywny błąd 3779-10, auto nie ma mocy i takie tam... Posiedziałem dzisiaj przy tym MANie i sprawa wygląda tak: -ciśnienie paliwa 5,3 bar -ciśnienie Rail na wolnych 500 -zawór MProp 19% Wszystko odczytane MANCAT'S Filtry paliwa wymienione, odstojnik...
Renault Mascott 3.0 130DXI 150 km odpala tylko na Plak, gaśnie, przelewa paliwo do zbiornika już po samym przekręceniu kluczyka zapłonu. Pompka pracuje długo, za długo, ponieważ przez przelew wraca paliwo do baku. Problem polega na tym, że auto już ma sprawdzoną pompę paliwową, wytwarza ciśnienie, wyświetla się błąd Położenia wałka rozrządu, błąd sterownika,...
Ok więc tak...silnik mam starszego typu więc u mnie zaworek o którym piszesz nie występuje, pompa tandem zmieniona na nowszego typu i dalej ten sam efekt... Zauważyłem przy tym, że mam filtr paliwa założony jakiś "noname" kazałem zmienić na Man-owski...(w trakcie) i co ciekawe zauważyłem, że pompa w baku bije tyle razy ile włączę zapłon, mogę kręcić...
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
Witam. Po aplikacji środka do czyszczenia wtryskiwaczy, wymianie filtra paliwa, odpowietrzeniu układu silnik odpala, jednak działa tylko do czasu, aż (ciężko mi to wytłumaczyć) zassa pompkę do ręcznego pompowania paliwa po czym zgaśnie bo nie może zaciągnąć świeżego paliwa z baku - widać jak wciąga grzybek od pompki i gaśnie. Aby odpalić ponownie trzeba...
Zaworek zwrotny powinien byc przy filtrze paliwa ps. Można prosić zdjecie okolic filtra paliwa, ogarnąłbym gdzie on sie znajduje
Z tego co słyszałem to w podstawie filtra paliwa na dole jest jakiś śrut który robi za zaworek zwrotny, jeśli ta część jest uszkodzona to paliwo schodzi z filtra i objawy są podobne do tych co opisujesz.
Proste zdejmujesz dwa wężyki z filtra paliwa co idą do pompy Vacum. Następnie na te dwa końcówki filtra paliwa zakładasz wężyk -to spowoduje to że pracująca pompa paliwa podaje paliwo do filtra i te paliwo trzeba skierować z powrotem do filtra paliwa - czyli na filtrze paliwa robisz zamknięty obieg -te paliwo podczas testu nie bedzie nam potrzebne z...
o ile pamiętam to jest powrót paliwa więc przy zdjętym zaworku będzie wylewać się paliwo na zewnątrz. przed odpaleniem przy zdjętym zaworku przekręć kilka razy kluczykiem aż pojawi się paliwo pompka elektryczna napełni filtr następnie załóż zaworek zapnij tymczasowo np drutem lub opaską
Jest takie coś jak zaworek zwrotny, montowany na przewodzie paliwowym, na odcinku filtr paliwa pompa paliwowa. Są rózne rozmiary fi 6/8/10mm, trzeba zmierzyć średnice wewn.przewodu paliwowego. Koszt takiego zaworka od kilkunastu do kilkudziesięciu zł.
Był sprawdzany zaworek na filtrze paliwa? Warto wymienić razem z filtrem.
W perkinsie zasilanie świecy idzie z przelewu filtra paliwa po zaworku zwrotnym wkręconym w obudowę filtra. W ursusie można podłączyć zasilanie albo po pompce wstępnej albo na przelewie, słuszności rozwiązań nie będę oceniał. Ja mimo wszystko polecam zainstalować zewnętrzny zbiornik z paliwem. Rozwiązanie z zewnętrznym zbiornikiem ma wadę w postaci...
Auto miało uszczelnianą pompę wtryskową, po uszczelnieniu zaczął ciężko palić po postoju nawet 30 minut. Po odpaleniu i zgaszeniu pali normalnie. Wszystkie wężyki przelewowe są nowe, filtr paliwa i zaworek filtra nowe, nie mam pojęcia czemu tak się dzieje. Przed uszczelnianiem było wszystko ok i palił na dotyk czy zimny czy ciepły. VAG nie wskazuje...
Witam. Miałem identyczny problem po wymianie filtra paliwa, regeneracji głowicy po roztrzaskaniu się rolki napinacza paska rozrządu. Zapalił normalnie i tak kilka razy. Nagle po zgaszeniu zero reakcji przy próbie rozruchu. Po oględzinach - brak ciśnienia na wyjściu z pompy wysokiego ciśnienia. Kompletnie nic. Powód? Zaworek zwrotny w pompie zaraz kolo...
Witam. Mam problem z masterem. Sprawa dotyczy tego że gaśnie. Ma problem z paleniem ale jak zapali chodzi równo i po pewnym czasie zgaśnie z powodu braku paliwa w układzie. Gdy chodzi na wolnych obrotach to widać na przewodzie do filtra paliwa jak z paliwem leci powietrze pompka nie nabija pod ciśnieniem paliwa i po pewnym czasie jak chodzi silnik gaśnie...
Witam ja również mam problem odpalaniem essiego 1.8TD 96' czy jest ciepły czy zimny jak postoi chwile ciężko pali ale jeżeli zgaszę autko i od razu próbuje zapalić to łapie na dotyk. założyłem przeźroczyste wężyki od filtra paliwa do pompy wtryskowej i zaworek zwrotny i zauważyłem że w paliwie są bąbelki powietrza oraz ta pompka ręczna jest cały czas...
Żeby odpowietrzyć układ to jest taki zaworek a paliwa z filtra do zbiornika raczej samo nie wróci.
Nie ma mozliwosci aby paliwo sie cofalo z pominieciem filtra paliwa. Ten zaworek jest na pokrywce filtra paliwa
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
Witam, posiadam Opla Astrę 2.0DTL z 2000r. Wczoraj auto nie chciało odpalić, ale po kilku próbach zapaliło. Przejechałem jakieś 5 km i w trakcie zgasło ale odpaliło od strzała. Przyjechałem do domu, wymieniłem filtr paliwa taki gdzie jest dojście i wyjście, dołożyłem zaworek zwrotny. Przegoniłem auto i było ok. Teraz chciałem odpalić auto i zero reakcji....
To jest usterka przestawiacza kąta wtrysku. Błąd ten występuje nawet przypadku zapchanego filtra paliwa (brak ciśnienia wstępnego w pompie paliwa, a przestawiacz jest "napędzany" tym ciśnieniem). Może być też uszkodzony zaworek przelewowy na pompie wtryskowej (częsta usterka w tych autach) lub źle ustawiona pompa (kąt wtrysku).
Czy są kontrolki na zegarach? Jak są - kostka stacyjki O.K. Silnik ten odpowietrza się sam, jednak ogromnym ułatwieniem (np. po pracach na wężyku paliwa czy wymianie filtrów) jest zalanie olejem napędowym czyli ropą filtra paliwa do pełna. To łatwe, bo wyjmuje się zaworek zwrotny w filtrze i ma się doskonały dostęp do wlewania. Ten SDI to prosty w budowie...
Nie chcę dokładać dodatkowych zaworków, chcę wyeliminować usterkę która zaistniała, więc został mi filtr paliwa i nie wiem co go boli wszystko jest niby szczelne zaworek wymieniłem na nowy oring też może na których łączach. Nie wiem zastanawiam się czy nie założyć zwykłego filtra bez podgrzewacza. Albo wymienić całą obudowę tego filtra może jest nie...
Jeżeli cały filtr zalany benzyną to nie może być zaworek iglicowy jest w dobrym stanie pływak tak samo W skuterze masz kranik podciśnieniowy który powoduje zamknięcie dopływu paliwa przy unieruchomionym silniku. Dlatego możliwe jest odpalenie silnika ale po chwili nieszczelny zaworek lub uszkodzony pływak powoduje zalanie silnika i filtra powietrza....
W filtrze paliwowym został również wymieniony zaworek zwrotny Zdjęcie przedstawia pomiar napięcia po przekręcę u kluczyka Dodano po 2 Po psiknieciu plaka obroty falują i gasnie Dodano po 5 Bez przekręcenia kluczyka miernik nie podaje żadnych wartości
Załóż przeżroczysty kawałek wężyka paliwa przed filtrem od strony zbiornika.Zobacz czy jest paliwo w wężyku jak nie odpala.Załóż zaworek zwrotny na dojściu do filtra paliwa.Sprawdż czy to nie odpalanie jest wtedy gdy masz mało paliwa w zbiorniku.Jeśli to dzieje się przy małym poziomie paliwa, to sprawdż ssak w zbiorniku bo może mieć pęknięcie ścianki...
Zaczne moze od tego iz wymieniłem filtr paliwa, wyczysciłem przepustnice, załozyłem dodatkowy zaworek zwrotny przed filtrem paliwa a tu problem nie zniknoł po dwóch dniach stania samochod zapalił po czym zgasł....Cos czuje ze nie obejdzie sie bez wiekszego remontu i rozbiore pompe paliwa wiec jesli ktos juz cos takiego robil prosze o jakies wskazówki...Obudowa...
Witam. Zawór ten lubi się zacierać, pomaga tylko wymiana. Warto też zaglądnąć do filtra paliwa czy nie ma w nim opiłków-pochodzą z zacierającej się pompy wysokiego ciśnienia (słabej jakości paliwo). Błędy odnośnie ciśnienia w układzie wtryskowym powoduje czasami zapchany filtr paliwa lub wadliwy zaworek w filtrze..(układ BOSCH).
Ja również walczyłem z tym błędem i doszedłem że był uszkodzony zaworek filtra węgla aktywnego
Wpadłem na pewien trop przy okazji zmiany filtra paliwa. W sobotę kilka godzin po ostatniej jeździe chciałem zmniejszyć ciśnienie w obwodzie zasilania paliwem, jak wcisnąłem ten zaworek na kolektorze wtryskiwaczy i wytoczyło się z stamtąd tylko dwie krople benzyny, jak sprawdzałem to w krótkim odstępie od jazdy, lub odpalania silnika to ciśnienie tam...
Niestety kolega boi się wykręcać cokolwiek z auta :( .... zero pomocy , spróbuje wykręcić i wyczyścić ten zaworek , może jest brudny ??
Witam wszystkich Z powodu niskich temperatur i problemow z odpaleniem VW T4 2.4D '93 zakupilem ostatnio Webasto Thermo Top C na pilota T91. Mam pytanie gdzie wpiac sie w obieg wodny i paliwowy? Na chwile obecna zastanawiam sie nad dwoma miejscami ze wzgledu na latwosc dostepu i wpiecia (zaznaczone na czerwono i zielono na zdj). Czy ktorys z nich jest...
W tej chwili jest tak: Pompy w zbiorniku nie ma. Zaworek zwrotny znajduje się w gruszce i przepuszczał. Gruszka wymieniona, poprawione grzebane przewody zasilania pod maską, nasi a raczej włosi tu byli, ogólnie to rzeźnik jakiś, bo wiązki nad rozrusznikiem poprzeplatane z przewodami olejowymi, do tego luźno puszczona rurka od miarki oleju :(. Co kilkadziesiąt...
Może kwestia nazewnictwa (jeżeli chodzi o te zaworki) zmieniłem na przodzie głowicy po lewej stronie i na obudowie filtra drugi zaworek , holenderek z sprężynką tak to w przybliżeniu wygląda więc niech będzie zaworek zwrotny :D. jeśli chodzi o zawór gaszenia to go rozebrałem i się okazało że ktoś tam gmerał i odwrotnie założył metalową przekładkę, złożyłem...
Zobacz zaworek w pokrywce filtra paliwa
Jeżeli przy odpalaniu idzie siwy dym to pompa wtryskowa LUCAS podaje paliwo na wtryski lecz nie ma warunków do odpalenia. Albo niskie ciśnienie na cylindrach lub słabe kręcenie i wtedy najlepszym wyjściem jest podanie ognia do kolektora ssącego. Jeżeli w czasie rozruchu nie idzie dym to pompa LUCAS nie podaje paliwa i można kręcić długo i tak silnika...
miałem kiedyś podobny problem właśnie z 2,0 dti - też zapowietrzała się przy obudowie filtra paliwa... Jako, że sama obudowa tegoż filtra jest dość droga, zamontowałem filtr paliwa z VW, przed nim zaworek zwrotny i nawet największe mrozy nie robią kłopotu. Dodam, że auto jeździ na takich filtrach (z VW)już chyba ze trzy zimy i dotąd nie zawiodło. pozdr
Aby AEL dobrze odpalał musi mieć 2 rzeczy: 1. kąt wtrysku ustawiony na min 70 do 75 jednostek w grupie 000 w basic settings (2 kolumna) - kąt jest wtedy bardziej przyspieszony - Fabryka podaje zakres od 45-65 jako idealny ale te jednostki są stare i dobrze odpalają gdy kąt się przyspieszy - działa to zresztą tylko na postoju , po pow. komputer i tak...
Do sprawdzenia jeszcze przewód między pompą paliwa a zbiornikiem (szczelny, nie zatkany) i filtr wstepny paliwa w baku nie zapchany), rurka filtra szczelna). Ponadto do sprawdzenia zaworek i filtr między pompą paliwa i gaźnikiem. Ktoś ma pomysł dlaczego podciśnienie podczas rozruchu jest zbyt małe by "ruszyć" pompe paliwa? A masz pewność że to problem...
Gruszka nowa dodatkowo założyłem zaworek zwrotny i nic natomiast zauważyłem że delikatnie poci się obudowa filtra paliwa pompa wstępna na pompie wysokiego ciśnienia wymieniona i elektro magnes nowy Dodano po 2 Co jeszcze zauważyłem brak mocy na starcie dopiero od ok 2000obrotow czuć że idzie i obroty na biegu jałowym 600/700 Dodano po 1 Pompa jest sucha...
znam ten problem bo sam z takim walcze tyle ze u mnie rano samochod odpala dobrze ale po paru minutach zaczyna sie dlawic i gasnie zapowietrzajac sie, jak juz odpowietrze ok 2 razy to chodzi idealnie caly dzien, nawet jak postoi kilka godzin i zmarznie. rozmawialem z fachowcami i przyczyn moze byc wiele. znajomy mial taki przypadek i okazalo sie u niego...
1. Na rozgrzanym ucieka paliwo do baku - nie trzyma zaworek przed ręczną pompką. 2. Na rozgrzanym - zapowietrza się - pod filtrem paliwa jest zawór ciepło/zimno, lub sama obudowa filtra paliwa ma nieszczelność.
Jak padnie zajrzyj do filtra paliwa przez zdjecie zawleczki podnieś zaworek do góry i zajrzyj czy paliwo jest. Dla porownania możesz zjarzeć jak jest ok. Jak będzie problem to druga rzecz to klapa gaszaca jedna opaska ściągasz węża dolotu i widać czy zamknięta czy otwarta.
Na szybka rusz z parkingu jak zacznie szarpać zgaś i zajrzyj do filtra paliwa czy jest paliwo (można zajrzeć przez zaworek wystarczy zdjąć zawleczkę -tylko zgaś i wyłącz stacyjkę by pompa nie chodziła). Ma być widoczne paliwo ponad wkładem filtrującym. W logach widać że czas rozpoznania wtrysku jest poza skalą na 3 pompkach 2,3 i 4 właśnie blok 23....
Witaj. Został już założony nowy filtr paliwa wymienione węże paliwowe i przelewy jest także założony zaworek zwrotny. I jak odpali już w wężach przezroczystych niema bąbelków na biegu jałowym ale przy dodaniu gazu pojawiają się. Kod błędu musiał bym jeszcze raz sprawdzić. Przewody założyłem nowe od baku do filtra i od filtra do pompy i są też nowe przelewy...
Oki. Zrobilem tak. Odkrecilem na wtryskach. Pokrecilem, pojawilo sie paliwo. Mialem wrazenie jakby bylo z rdza ale moze mi sie zdawalo. Zakrecilem na wtryskach. Pokrecilem dlugo... pare razy i nic. Filtr paliwa jest nowy. Na spodzie filtra jest zolty zaworek jak go odkrecam to leci paliwo jak zakrecam nie leci. jak to w zaworkach bywa :) co do modelu...
Zakładam, że masz osprzęt Bosch, bo sugeruje to ten zaworek w obudowie filtra paliwa. Ten zawór znajdujący się wewnątrz filtra ma za zadanie utrzymać ciśnienie paliwa na wyjściu z filtra do pompy wysokiego ciśnienia na poziomie ok. 2 barów. Trzeba tam wpiąć manometr i sprawdzić czy to ciśnienie utrzymuje się na poziomie tych 2 barów. Jeżeli jest niższe...
Witam. Pacjent: Seat Cordoba 6L2 2007 1.4 MPI 16V BKY benzyna +LPG Po nocnym postoju trzeba długo kręcić aby odpalił. Brak błędów w ECU silnika i LPG. Podciśnienie szczelne, przepustnica czysta i zaadoptowana. Prawdopodobnie cofa się benzyna w układzie paliwowym, bo po odłączeniu przewodu paliwowego od listwy wtryskowej (po napełnieniu wstępnym) nie...
Dobra rada: Na ten plastikowy wciskany zaworek załóż nowe uszczelki. Powinny być w komplecie z filtrem. Dobrze jest też przed wciśnięciem lekko przesmarować je silikonem. Bo w tym miejscu paliwo lubi się przesączać.
Jeżeli nic powyżej nie pomoże, odkręć kostke pod listwą paliwową, w którą jest wkręcony zaworek przelewowy (dwie srubki 5 na kluczyk 10 i gruby przelew na klucz 28) oczywiście sam zaworek też wykręć. Następnie przypatrz się czy nic sie nie zatrzymało na siteczku w środku... Jeśli coś będzie trzeba wyczyścić, bo blokuje powrót paliwa co za tym idzie...
Mam podobny problem. Auto nie odpala, na włączonym zapłonie cyka zaworek pod pompą z taka różową wtyczką w programie opisany jako "zawór wtrysku" , cyklicznie skacze na nim napięcie co 4 sek mniej więcej. Jednak po wyciągnięciu bezpiecznika (30A kwadratowy, pierwszy od przodu auta) zaworek przestaje tykać a w momencie kręcenia jeśli go wepnę to auto...
możliwe że dławi tb silnik spalinami a katalizator kiedy robiony wymieniamy może to wina czujnika spalania stukowego jak takowy się znajduje Czujnik spalania stukowego w 1.9 tdi a to ciekawe. Jak wystąpi szarpanie zgaś auto i zajrzyj do filtra paliwa (zawleczka i wyciągasz czarny zaworek z dwoma rurkami) jak będzie suchy to to coś z pompą paliwa w...
Pewnie, że dobry i skuteczny. Filtr najlepiej z golfa mk2, bez podgrzewacza. Ten na foto jest z podgrzewaczem (innego nie mogłem znaleźć), często sa przez niego kłopoty, lubi zaciągac lewe powietrze. Poprostu z filtra maja wystawac tylko dwie rurki. http://fotoo.pl/zdjecia/thumbs/2010-12/5... Grószke o której piszesz, jeżeli to pompka z zaworkiem...
Witam Pompka elektryczna daje ciśnienie 0,5 bara, a za filtrem spada do 0,1. Filtr wymieniony, ciśnienie dalej słabe. Mam wrażenie że z filtra część paliwa wraca do baku. Czy w obudowie filtra paliwa znajduje się jakiś zawór, tak jak w tych starszych silnikach termostatyczny zaworek w trójniku? Ma ktoś może schemat układu paliwowego tego silnika?
Pompka jest na obudowie filtra paliwa. Zaworek zamontowałem przed filterkiem czyli między zbiornikiem paliwa a pompką ręczną.
Witam, wiem że podobnych postów było juz kilka, lecz nic sensownego nie znalazłem. Mam problem z fordem focusem 1.8 tdci 2002 rok, jest tak ze czasami pare dni odpala bez problemu a czasami nic, można krecic i kręcic i wgl nie odpala, aż dopiero wyciagne z bagażnika banke z ropą i wężyk z ręczną pompka do paliwa, i podłącze pod wejscie do filtra podpompuje...
Panowie, wymieniłem już zaworek do filtra paliwa z oringami, wchodzi ciaśniej, ale dalej jest to samo... Odpala na dwa obroty i filtr paliwa prawie pusty ? nic z niego nie kapie Co szukać, czy filtr może być uwalony ? Jutro rano zobacze jak odpala na zimnym... może pompa vacum padła tak czytem teraz ? ale to by w logach wyszlo ? może filtr odwrotnie...
Silnik 2.0 hdi 90 km Filtry, podstawa filtra paliwa wymienione Na razie od wstawienia postu jeździ ale zauważyłem że dzieje się tak gdy wskaźnik ilości paliwa dochodzi do czerwonego pola czyli rezerwy Jeżeli chodzi o zaworek w korku to nie mam pojęcia gdzie on się znajduje
Jeśli chodzi o zapach paliwa w kabinie to z tego co wyczytałem na forach pojawia się on często gdy zbiornik wypełniony jest w małym stopniu i żle działa zaworek ciśnieniowy od filtra oparów, znajduje się on pod prawym błotnikiem przód. Znalazłem też radę mówiącą że wystarczy w korku paliwa , wewnętrzny korpus , zrobic milimetrowy otworek i to pomaga.
zaworek zwrotny filtra paliwa zaworek paliwa zaworek podstawy filtra
układzie ferrantiego skopiować pilot telewizor blaupunkt oprogramowanie
Citroën C5 III 2010 1.6 – optymalna temperatura pracy silnika VTi, THP, HDi Opel Astra J BCM 25 160 – lokalizacja checksum, zakres CRC16, adresy PIN i VIN