Tematów wiele odnośnie tego problemu. Ja się nigdy w nich z takim nie spotkałem, a ciężko palące to w 99% przypadków wtryski puszczające ciśnienie w powroty. Zaworki zwrotne to masz tam 2 fabrycznie, przy pompce, a dokładanie jakich chińskich bubli zawsze tylko wszystko pogarsza. Sprawne palą od strzała nawet po wymianie filtra jak się ręcznie podpompuje.
Dwa zaworki jeszcze wystepują przy podstawie filtra.
Diagnostyka komputerowa coś pokazuje? Ja bym popatrzył na zaworek zwrotny filtra paliwa. Vacupompa też może objawiać się nie trzymaniem paliwa.
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
Jest to coś takiego na obudowie filtra. https://motoplatforma.com/p429,zaworek-z...
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
pp_pablo myślałem nad filtrem paliwa, jak właśnie miałem wyciek z wężyka ale przyznam że nie brałem za filtr paliwa. Zaworek zwrotny gdzie jest, koło filtra paliwa gdzieś?. Jak by się okazało że jest to filtr paliwa to wymiana?. Pozdrawiam, Artur
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy. Zawór zwrotny paliwa masz w pokrywie obudowy filtra paliwa. Próby naprawy, czyszczenia, przeróbek z reguły są bezowocne. Tańsza alternatywa to montaż dodatkowego zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa. Droższa to wymiana obudowy filtra na nową oryginalną.
Wizyty mechaników kończyły się diagnozą: wymiana smoków, podstawy filtra, zaworka zwrotnego na głowicy , pompy paliwa - tej napędzanej pompą wspomagania a skończywszy na pompowtryskach.
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
Możesz mieć problem z ręczną pompą paliwa na filtrze u góry.Zastosuj zaworek zwrotny na zasilaniu.Trafiły mi się 2 auta z tą usterką.A czasami nie masz 2 uszczelek gumowych pod śrubą odwadniacza na filtrze paliwa?Jest to częsty błąd przy wymianie filtra paliwa.No i załóż coś innego nie Filtron nie polecam.Przejechałem sie nie jeden raz jak na paliwowych...
Problem rozwiązany. Podczas mojej nie obecności siostra zatankowała benzynę :) prawda wyszła na jaw :) dodadkowo zepsuty był zaworek zwrotny w pokrywce filtra paliwa, co było powodem zapowietrzania.
Tak. To z pewnością może być przyczyną długiego kręcenia. Tak jak napisał poprzednik trzeba wyeliminować przyczynę. Być może łapie lewe powietrze przez obudowę filtra paliwa. Proponuję założyć zaworek zwrotny przed filtrem paliwa.
Winna na 100% obudowa filtra paliwa. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie pompy i porót paliwa wyczyściłem map sensor i na razie pali za każdym razem. Ja też myślałem że to wtryski pompa i Bóg wie co tam jeszcze. Spróbujcie tego. No i na pewno dobry akumulator. Ma być duże ciśnienie przy rozruchu.
zaznaczyłem że to automat bo wiadomo, że paskuda nie zaciągnę ! padł chyba zaworek zwrotny na obudowie filtra paliwa ! został wymieniony ! filter zalałem ! popuściłem rurki wysokiego, coś tam chce zagadać, ale ... Ma ktoś złoty środek ? Dodam jeszcze tylko, że jest to volvo v70.
Witam. Nikt mi nie chce pomóc z tym zaworkiem na pompie paliwa, więc założyłem dziś zaworek zwrotny na wężyku od filtra do pompy. Ciekawe czy jutro rano odpali za pierwszym razem ????????????
Witam. Zaworek zwrotny mam zamontowany na przewodzie miedzy filtrem a zbiornikiem, w poblizu filtra . pozdrawiam
Zaworek zwrotny powinien byc przy filtrze paliwa ps. Można prosić zdjecie okolic filtra paliwa, ogarnąłbym gdzie on sie znajduje
Może być uszkodzony przewód,niedokręcony filtr itp. Możesz zawsze też założyć zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. A jak podpompujesz ręczną pompką to objawy się utrzymują?
Z tego co słyszałem to w podstawie filtra paliwa na dole jest jakiś śrut który robi za zaworek zwrotny, jeśli ta część jest uszkodzona to paliwo schodzi z filtra i objawy są podobne do tych co opisujesz.
Wina filtra paliwa, spróbuj wymienić uszczelki zaworka zwrotnego aby ciaśniej siedział, ale z reguły filtry Boscha dla 1.9TDi to kaszana - wielu potwierdza te same objawy zapowietrzenia.
Jeśli wraca się paliwo chyba lepiej zrobić uszczelniacze wtryskiwaczy i przelewy i nie montować zaworka zwrotnego ..... oczywiście standardowo do sprawdzenia też szczelność obudowy filtra paliwa ..
Wymieniłem simmering spod koła pasowego pompy wtryskowej oraz zaworek zwrotny na filtrze paliwa.
Witam,kolego jeśli na wolnych obrotach gaśnie podejrzewam ,że przepuszcza zaworek zwrotny .Znajduje się na dole obudowy filtra paliwa pozdrawiam
miałem kiedyś podobny problem właśnie z 2,0 dti - też zapowietrzała się przy obudowie filtra paliwa... Jako, że sama obudowa tegoż filtra jest dość droga, zamontowałem filtr paliwa z VW, przed nim zaworek zwrotny i nawet największe mrozy nie robią kłopotu. Dodam, że auto jeździ na takich filtrach (z VW)już chyba ze trzy zimy i dotąd nie zawiodło. pozdr
Sprawdz czy nie ma powietrza w układzie, oraz zaworki zwrotne
Witam. Mam problem. Po zakupie reni i podczepieniu naczepy pojawił się błąd: niskie ciśnienie paliwa. Czyli pompa do wymiany, więc wymieniłem pompę. Po odpaleniu na wolnych obrotach wszystko ok. Ale gdy dodam gazu to wywala mi uszczelkę spod filtra paliwa. Jakby ciśnienie było za duże. Czy to wina pompy czy jakaś inna usterka. Dodam, że na podstawie...
Standardowo na początek do sprawdzenia: przewody zapłonowe, świece, iskra na każdym garze (cewka), zaworek zwrotny, filtr paliwa.
Świece dobre ale jak bede miał miernik to sprawdze. Wydaje mi się że gdzieś w obudowie filtra jest nieszczelność skoro na tym kawałku dostaje się powietrze ;/
Witam, mam problem z moim golfem 4 1.9 tdi na pompowtryskach. Ciężko pali po dłuższym postoju (od 5h). Silnik zapala jak na 3 gary, dymi mocno na niebiesko a jak już zapali to chodzi nierówno przez około 40sec. Potem wszystko się normuje i silnik normalnie pracuje, dymienie ustępuje. Po tym odpaleniu i ponownej próbie odpalenia, pali od strzała. Co...
eeee skoro fabryka wyprodukowała bez tego i działało tak kupę lat to ma tak zostać trzeba szukać usterki. tak, ale ja przerabiałem listwę wtryskową i filtr paliwa. Czyli wstawiłem listwę wtryskową z regulatorem ciśnienia, a filtr zamontowałem przelewowy. Wiec może ori filtr miał w sobie jakiś zaworek zwrotny, chociaż przed przeróbką listwy i filtra...
Filtr paliwa normalny z kroccami i zaworkiem zwrotnym, filtr paliwa został zmieniony na początku objawów z zapowietrzaniem, zaworek zwrotny też zmieniłem i też nie pomogło. Na początku golf nie odpalal sporadycznie raz na jakiś czas, potem coraz częściej.
Witam. Po aplikacji środka do czyszczenia wtryskiwaczy, wymianie filtra paliwa, odpowietrzeniu układu silnik odpala, jednak działa tylko do czasu, aż (ciężko mi to wytłumaczyć) zassa pompkę do ręcznego pompowania paliwa po czym zgaśnie bo nie może zaciągnąć świeżego paliwa z baku - widać jak wciąga grzybek od pompki i gaśnie. Aby odpalić ponownie trzeba...
Witam. Mam problem z paleniem Dafa na ciepłym silniku. Gdy jest zimny, zapali, zadymi trochę ale chodzi, gdy się zagrzeje nie chce zapalić. Ciśnienie paliwa na wolnych obrotach ok 3 bar, po dodaniu gazu ok. 5-6. Przy rozruchu spada do 0,1 bara i nie odpala. Po zamknięciu rurki przelewowej ciśnienie wzrasta i samochód zapala. Zauważyłem też,że podczas...
Kolego sprawdź czy nie cofa ci się paliwo z powrotem do baku. Miałem podobny problem i podobny efekt odpalenia auta z tym że posiadam VW Passata ale 1,9 TDi, założyłem zaworek zwrotny na wąż doprowadzający paliwo do filtra paliwa i problem się rozwiązał :)) Teraz odpala na dotyk:))
Jak wymienisz te oringi na pompowtryskach to sprawdź jeszcze czy na wężyku (w kształcie litery S) zasilającym pompę paliwową (tą na bloku silnika) jest zaworek zwrotny. Nie wiem od czego to zależy bo jedne mają, inne nie. Nawet w Etce są narysowane oba wężyki (kształt gięcia ten sam, tylko różnią się obecnością zaworka zwrotnego). Kupiłem na aukcji...
Zaczne moze od tego iz wymieniłem filtr paliwa, wyczysciłem przepustnice, załozyłem dodatkowy zaworek zwrotny przed filtrem paliwa a tu problem nie zniknoł po dwóch dniach stania samochod zapalił po czym zgasł....Cos czuje ze nie obejdzie sie bez wiekszego remontu i rozbiore pompe paliwa wiec jesli ktos juz cos takiego robil prosze o jakies wskazówki...Obudowa...
Załóż przeżroczysty kawałek wężyka paliwa przed filtrem od strony zbiornika.Zobacz czy jest paliwo w wężyku jak nie odpala.Załóż zaworek zwrotny na dojściu do filtra paliwa.Sprawdż czy to nie odpalanie jest wtedy gdy masz mało paliwa w zbiorniku.Jeśli to dzieje się przy małym poziomie paliwa, to sprawdż ssak w zbiorniku bo może mieć pęknięcie ścianki...
Miałem podobny problem, wymieniłem przekażnik ,, automat" świec żarowych.Ponadto okazało się że zapowietrza się układ paliwowy. Wstawiłem zaworek zwrotny, filtr paliwa (razem z obudową) zastąpiłem filtrem z golfa (metalowa puszka, tylko wlot i wylot). Pomogło, auto pali jak nowe, już się nie zapowietrza i jakby zyskało na mocy.
powiem tak filtr paliwa nowy i całkiem zmieniony od vw do smoka zagladałem i wszystko ok przewpdy ktore leca od zbiornika do filtra suche zaworek zwrotny zamontowany na powrocie miedzy filtrem paliwa a pompa wtryskowa ale zauwarzyłem ze wezyk ktory wychodzi z filtra i zasila pompe jest wilgotny ale moze dletego ze przy wymianie tego filtra sie zamoczył...
Masz wkład filtra paliwa tak?Po odkręceniu dekla z filtrem w środku jest taki plastikowy trzpień , wykręć go i dokładnie sprawdź czy nie jest pęknięty bo to jedna z przyczyn uciekającego paliwa z filtra jak i nieprawidłowego przepływu jeśli filtr jest zamknięty.Drugą przyczyną uciekającego paliwa z instalacji jest awaria zaworka zwrotnego w smoku. Tego...
Potrzebuje pomocy. Auto straciło moc i wywaliło błąd mr1818. Sprawdzona szczelność układu zasilania. Wymieniony zaworek zwrotny paliwa, nic nie pomogło. Co dziwniejsze po wymianie filtra paliwa, problem znikł na 2000km. Gdy problem powrócił Tym razem wymiana filtra paliwa ani powietrze nie dają efektu. Co 50km jak mu się zachce wskakuje błąd i odcina...
A czy tam nie ma zaworka zwrotnego na filtrze paliwa?
Czyli tak jak myślałem, ciągnie gdzieś powietrze teraz będzie więcej zabawy, robisz tak odpinasz węże te przy filtrze, które idą z baku (są 2 zasilanie i powrót) nakladasz inne i wkładasz do banki z ropą, odpalasz czekasz 5-10min i sprawdzasz czy w przewodzie od filtra do pompy idzie powietrze, jak tak to nieszczelność na połączeniu z filtrem albo ten...
Witam. Nie wiem czy autko naprawiłeś ale miałem u siebie na warsztacie taki silnik jak twój. komputer pokazywał wypadanie zapłonu na 4 cyl.fachowcy od vw mówili ze padł pompo wtrysk.Albo wiązka do wtrysków. ALE NIE. Winowajcą był zaworek zwrotny na filtrze paliwa, po prostu paliwo które wracało leciało prosto do baku a nie do filtra. i efektem tego...
Na pewno ma 100tysi? Jkk wszystko jest sprawne to bez zaworka nie powinno schodzić. Zacznij od wymiany filtra paliwa, wężyków przelewowych.
Czy ktoś znalazł rozwiązanie problemu 2.0 dti? Mam to samo w Zafira. Trawersy wymienione, zaworek zwrotny wstawiony, filtr paliwa zmieniony na puszke...
Kąt poprawiony na 55, https://zapodaj.net/b0eca5e5c1993.png.ht... dawka zmieniona na 2,6- 2,8. http://vaglogi.pl/log-001_T5LE3sS.html Zastanawia mnie to ciśnienie które pokazuje map sensor czy nie jest za niskie ?? Zauważyłem teżpowietrze w przewodzie od filtra paliwa do pompy. filtr nowy, oringi zaworka zwrotnego nowe. Bąbelki są nadal.
Ciśnienie ustawiłem na 5 barów, a zbiornik ze 250 litrów mam, po drodze nie było nigdzie słychać wycieków, dopiero po chwili zaczęło korkiem wlewu oleju uciekać powietrze no i miarką wywaliło ten olej. Już się bałem, że powietrze nie powinno dojść do miski olejowej. A co do ciśnienia paliwa to po wyrzuceniu włożonego przez mechanika nieorginalnego zaworka...
Ja w swoim wymieniłem : 1 filtr paliwa (oryginalny) 2 obudowę filtra 3 regulator wydatku paliwa w pompie 4 założony zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym 5 akumulator 75ah 800a Świece sprawdzone, Lexia nie pokazuje żadnych błędów. I też ciężko pali rano. Już ręce opadają. Jeszcze nachodzi mnie myśl żeby wymienić Regulator ciśnienia paliwa w pompie....
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
Jest takie coś jak zaworek zwrotny, montowany na przewodzie paliwowym, na odcinku filtr paliwa pompa paliwowa. Są rózne rozmiary fi 6/8/10mm, trzeba zmierzyć średnice wewn.przewodu paliwowego. Koszt takiego zaworka od kilkunastu do kilkudziesięciu zł.
Miałem podobny problem w citroenie,cały czas łapał lewe powietrze i po dłuzszym postoju zero paliwa w filtrze,całe paliwo sie cofało.podczas próby odpalania pompa ciągnęła powietrze właśnie z obudowy filtra,problem polegał na tym że w obudowie owego filtra paliwa występował zaworek zwrotny który nie trzymał paliwa ,po wymianie całej obudowy auto sie...
Witam, mam problem z peugeotem 206 z silnikiem 1.9 diesel, problemy zaczęły się od pierwszych przymrozków, samochód odpalił i od razu zgasł i potem w ogóle nie chciał odpalić, wymieniłem obudowę filtra paliwa i było przez tydzień okej, dzisiaj chciałem odpalić i pojawił się ten sam problem, odpalił i od razu zgasł i nie dało się go odpalić, ale podpompowałem...
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
Niedawno ten sam problem w Passacie B5, AFN, winowajcą był zaworek zwrotny w pompie.
Z moich wiadomości pompa nr 4 nie posiada zaworka zwrotnego lecz zaworek awaryjny, który zabezpiecza pompę przed uszkodzeniem wyniku zablokowanego filtra lub przewodu wyjściowego paliwa. Natomiast pompka ręczna takie zaworki zwrotne posiada bo gdyby ich nie było nie pchnęła by paliwa lecz go mieszała w miejscu. Najprostszym sposobem wykluczającym ją...
Jeżeli przed wymianą filtra paliwa układ nie zapowietrzał się wymień filtr na markowych producentów BOSCH MANN ,wymień przewody na odpływach i załóż zaworek zwrotny na zasilaniu filtra strzałką w kierunku filtra.
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
Wymień uszczelnienia na pompowtryskach. Miałem kiedyś taki sam przypadek. Zerknij jeszcze do filtra paliwa czy nie jest czarny. Dodano po 51 Napisz jeszcze co to za silnik ale obstawiam jak wcześniej że PD. Zdarzały się wadliwe pompy lukas ale one ciekły. Przy okazji wymiany uszczelnieñ wymieñ metalową uszczelkę pompy paliwa(między pompą a...
W perkinsie zasilanie świecy idzie z przelewu filtra paliwa po zaworku zwrotnym wkręconym w obudowę filtra. W ursusie można podłączyć zasilanie albo po pompce wstępnej albo na przelewie, słuszności rozwiązań nie będę oceniał. Ja mimo wszystko polecam zainstalować zewnętrzny zbiornik z paliwem. Rozwiązanie z zewnętrznym zbiornikiem ma wadę w postaci...
Jeżeli tandem pompa nie ma wycieku, to do sprawdzenia zaworek zwrotny na filtrze paliwa - prawdopodobnie jest pęknięty i zaciąga powietrze.
Witam ja również mam problem odpalaniem essiego 1.8TD 96' czy jest ciepły czy zimny jak postoi chwile ciężko pali ale jeżeli zgaszę autko i od razu próbuje zapalić to łapie na dotyk. założyłem przeźroczyste wężyki od filtra paliwa do pompy wtryskowej i zaworek zwrotny i zauważyłem że w paliwie są bąbelki powietrza oraz ta pompka ręczna jest cały czas...
Jeśli rano kiepsko pali to i tak nie pomoże ten zaworek, mogą być: uszczelniacze na wtryskach, przelewy, zaworek na pompie, nieszczelna obudowa filtra i pewnie coś jeszcze mi umknęło
Czy są kontrolki na zegarach? Jak są - kostka stacyjki O.K. Silnik ten odpowietrza się sam, jednak ogromnym ułatwieniem (np. po pracach na wężyku paliwa czy wymianie filtrów) jest zalanie olejem napędowym czyli ropą filtra paliwa do pełna. To łatwe, bo wyjmuje się zaworek zwrotny w filtrze i ma się doskonały dostęp do wlewania. Ten SDI to prosty w budowie...
mam podobny problem wszystko sprawdzone pompka w baku przelewa paliwo świece dobre zaworki zwrotne zamontowane filtr paliwa wymioniony nawet na nowym jest jeszcze gorzej czyli chyba zostaje pompa wtryskowa?
Witaj. Istnieje kilka możliwości jak to się stało po wymianie uszczelki,zaworek zwrotny, przetarty przewód powrotny za PLD,sprawdź jeszcze przewody do podstawy filtra paliwa w ECO POWERZE lubiły się przecierać na przednim wsporniku.
Gdzie w tym aucie jest zaworek zwrotny?. Jak pod domem postawie auto w specyficzny sposób (prawy przód niżej niż lewy tył), to przez noc zejdzie mi cała ropa z filtra. Silnik to DW8 (1.9D) z 2002r
Strzał 100%, używałem dzisiaj awaryjnego kluczyka i okazał się felerny. Podstawowy kluczyk zadziałał od razu. Podsumowując, dziękuję wszystkim. Była to awaria pompy paliwa w baku. Zaworek zwrotny wymieniłem, też mógł przepuszczać, mam sharana od 14 lat o wstyd powiedzieć tego zaworka nigdy nie wymieniałem, bo drogi kosztuje ok 300 zł. Wszystkie filtry...
Jeśli chodzi o ten zaworek wkładany w filtr na spinkę to nie jest zawór zwrotny tylko zawór służący do ogrzewania paliwa, czyli jak zimno ciepłe paliwo wracające z pompy trafia do filtra jak ciepło wraca do baku żeby się schłodzić. Dołóż zwykły zawór zwrotny na zasilaniu.
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem układy paliwowego. A mianowicie założyłem zaworek zwrotny między bakiem a filtrem i sytuacja jest taka: Paliwo między bakiem a zaworkiem zwrotnym jest bez powietrza. Między filtrem a pompą też jest bez powietrza. A MIĘDZY ZAWORKIEM ZWROTNYM A FILTREM JEST BAŃKA POWIETRZA I NIE MOŻNA JEJE USUNĄĆ. Jeśli nie dałbym...
Filtr niema zaworka zwrotnego,a posmarowałeś gumki czy tak na sucho zakręciłeś.Jakiej firmy kupiłeś filtr.
To i ja się podepnę , taki sam silnik - Nissan Primastar. Mam go już 8 lat i jeździ , bywało że się buntował. A parę dni temu zgasł ot tak w czasie jazdy, całe szczęście że blisko garażu. paliwo jest , naciskam gruchę - miękka jakaś , aha , tu cię mam. Zamówiłem gruchę , oryginał , pompuję - nie zasysa. Sprawdzam pod spodem - rurka paliwowa niby cała...
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Mam dokładnie taki sam problem (2008 Astra H 1.9 CDTI Z19DT) - paliwo cofa się do zbiornika/układ się zapowietrza. Po odkręceniu kranika spustu wody z filtra paliwa (już po kilku minutach od zgaszenbia) słychać zasysanie i nic nie leci. Polecam zamontować zaworek zwrotny na przewód paliwowy fi 8 - może pomoże, u mnie nic nie dało. Podejrzana jest również...
Wczoraj jechałem się przejechać, jeździł super, po czym zgasł i nie chciał odpalić, wykrecilem korek wlewu dmuchlem kilkukrotnie i odpalił i działał i bez korka dojechaliśmy normalnie do domu. W domu zakrecilem korek i znowu po chwili nie działał.. Dodam że miałem problem z tym że jak stał kilka dni to paliwo zeszło z filtra do zbiornika z powrotem,ale...
Wg.mnie to cofa się paliwo do zbiornika . Proponuję zamontować zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. Weż rano przed rozruchem użyj pompki ręcznej , tej co się używa do odpowietrzania i ocenisz czy to pomogło.
Witam. Pacjent: Seat Cordoba 6L2 2007 1.4 MPI 16V BKY benzyna +LPG Po nocnym postoju trzeba długo kręcić aby odpalił. Brak błędów w ECU silnika i LPG. Podciśnienie szczelne, przepustnica czysta i zaadoptowana. Prawdopodobnie cofa się benzyna w układzie paliwowym, bo po odłączeniu przewodu paliwowego od listwy wtryskowej (po napełnieniu wstępnym) nie...
najczęstsza przyczyna oprócz nie działającej pompki to cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu, problem rozwiązuje zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. ogólnie te serie ciężko palą. na przyszłość włącz pompkę i poluzuj plastikowy korek na filtrze az zacznie lecieć samo paliwo. Następnie kręć rozrusznikiem (jak zejdzie całkiem paliwo to trzeba podławodać...
Sprawdź, czy nie cofa się paliwo do zbiornika. Jeśli masz przeźroczyste wężyki paliwowe w rejonie filtra paliwa, to mogą być widoczne pęcherzyki powietrza. Możesz załóż zaworek zwrotny. Usterka może być też z innego powodu. Na ten temat poczytaj na forach internetowych.
Gruszka nowa dodatkowo założyłem zaworek zwrotny i nic natomiast zauważyłem że delikatnie poci się obudowa filtra paliwa pompa wstępna na pompie wysokiego ciśnienia wymieniona i elektro magnes nowy Dodano po 2 Co jeszcze zauważyłem brak mocy na starcie dopiero od ok 2000obrotow czuć że idzie i obroty na biegu jałowym 600/700 Dodano po 1 Pompa jest sucha...
W takim razie zostało ci tylko sprawdzenie wszystkich przewodów paliwowych(!!!) Na twoim miejscu sprawdziłbym jeszcze raz zaworek zwrotny na filtrze paliwa-wiem,że masz nowy,ale przy montarzu bardzo łatwo go uszkodzić!
Wracam z temat.. w nowym poście. Opisze od nowa. Daf 2014 E6, po dłuższym postoju odpalił bez problemu, pojechał 60km i przestał odpalać. Kilka sekund po zgaszeniu jeszcze jakoś odpali, natomiast już po kilku minutach trzeba pomóc mu pompką paliwa ewentualnie plakiem, Podmienione wtryski, wymienione obsady, zaworki zwrotne, smok paliwa pominiety prosto...
Na drodze paliwa Zbiornik-filtr-pompa nie ma żadnego zaworka zwrotnego a nadmiar paliwa wraca z pompy drugim,równoległym przewodem, dlatego może być ew.zanieczyszczony filtr paliwa (sitko) w zbiorniku więc można "dmuchnąć" w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra paliwa?Może też być już zatkany filtr paliwa,mnie niestety też kiedyś tak...
wymieniony zaworek zwrotny przy filtrze paliwa dodatkowo zauważyłem że wysunął się przewód z modułu przy lewej lampie i raz łączył raz nie i auto odpala ale pojawił się nowy problem muszę jeździć na wysuniętym wspomaganiu rozruchu nawet gdy silnik jest rozgrzany jak wsunę to nie równo pracuje co to się mogło narobić ?
Wymieniono zaworek zwrotny i założono nowy filtr. Jak ręką odjął. Wszystko już jest w porządku. Odpala nawet lepiej niż wcześniej. Dzięki za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam
przy powrocie nie napełnia się cała tylko poniżej połowy. To cenna wskazówka. Jeżeli primer zasysa paliwo z powietrzem (widoczne w wężyku między gaźnikiem a primerem) to może być oznaka kilku problemów. Gaźnik ma nieszczelność na korpusie (np. uszczelce), albo zasysa lewe powietrze przez pęknięty wężyk paliwowy (od filtra w zbiorniku paliwa). Może...
Na przewodzie zasilajacym nie moze byc zaworek zwrotny. Sprawedź podgrzewacz paliwa. Nieszczelnosc moze byc w pompce na gornej srubie pod podkladką, do nowego filtra dają zbyt cienki oring. A tak w ogóle to pompa sucha jest? Lucasa masz czy Boscha?
Witam wszystkich:Dz uwagą śledzę wszystkie wątki w tym temacie ponieważ mam ten sam problem:cry:golf IV 1.9 tdi 115KM AJM grudzień 2000 z przebiegiem 301tys. sprowadzony w końcu września z Niemiec,regularnie serwisowany( Helmut jeździł do serwisu VW co 15.tys. km!!!) do tej pory wszystko sprawne....to znaczy dopóki było ciepło...teraz muszę DŁugo kręcić...
proponuję założyć przezroczyste wężyki i będzie widać czy paliwo się cofa Dodano po 46 a jeżeli się cofa to załóż zaworek zwrotny przed filtrem paliwa powinno pomóc
w twoim przypadku stawiam na zapowietrzony układ paliwa. małe pytanie odpalałes auto po wymianie filtra, a zalewałeś go paliwem przed montażem jeśli nie to troche sobie po kręcisz. jak wyżej jeden kolega pisał popuść same przewody ale tylko na jednym wtryskiwaczu by reszty nie zapowietrzyc- bo bedą sie musiały na nowo ułożyc, zakręć silnikiem i sprawdz...
Jeśli masz miarkę uszkodzoną to musisz taką na chwilę pożyczyć od takiego samego samochodu, silnika i swoją na wzór tamtej wytrasować, obstalować, czy lepiej powiedzieć, wymierzyć i koniec Twojego problemu z olejem. Drugi twój kłopot z zapalaniem, podejżewam powietrze w układzie zasilania w paliwo, lub nie trzyma zaworek zwrotny na filtrze paliwa /...
12 litrowy silnik z elektryczna pompka wersja elektryki2 z 2002r najczesciej spotykane usterki to "zuzyta sprezynka" w zaworku zwrotnym --- na schemacie w poprzednim poscie oznaczona jako 2 odkrecasz wyjmujesz rozciagasz sprezynke najlepiej 2x kontrolujesz plastikowy grzybek czy nie ma uszkodzen i skladasz spowrotem (JAK WYMIENIALES KOMPLETNA POMPE...
to się dzieje tylko jak odpalam rano Po nocy paliwo odpływa z przewodów paliwowych do zbiornika paliwa. Zamontuj na przewodzie paliwowym przed filtrem paliwa w komorze silnika zaworek zwrotny lub ręczną pompkę paliwa (gruszkę). https://obrazki.elektroda.pl/8127797900_... https://obrazki.elektroda.pl/1376861000_...
Witam. Z tego co wyczytałem na forach to nie mam filtra paliwa jest rzekomo w pompie paliwa, stąd trudniej dla mnie zidentyfikować wąż zasilający z baku. Opel Astra H 2005 GTC silnik Z16XEP 105 KM. Chcę założyć zaworek zwrotny aby wyeliminować cofanie się paliwa. Gdzie mam to zrobić , z oględzin wynika ,że wężyk gumowy wpięty w rurkę metalową idącą...
Witam, proszę bardzo o pomoc mam problem ze sprinterem 2,2 cdi 208 rok 2000 do tej pory było wszystko ok ,w pewnym momencie zaczął gasnąć podczas jazdy a po zatrzymaniu i odczekaniu pół godziny odpalał i można było jechać.Po jakimś czasie to samo kontrolka edc i stop ,po przejechaniu kilku kilometrów zgasiłem auto i już nie mogłem odpalić wziąłem na...
I gdy paliwo jest już ciepłe powrót przez ten zaworek jest realizowany prosto do baku z pominięciem filtra,a gdy temperatura jest niewystarczająca w celu ogrzania filtra ciepłe paliwo z powrotu przechodzi przez niego i dopiero do baku.Tak jest u mnie w vw 1.9D i podejrzewam ,że u Ciebie też.Często układ zapowietrza się przez oring uszczelniający właśnie...
nie rozumiem koncepcji ciagniecia przez cale auto zasilania i wiercenia w zbiorniku. Nie ma przeciez mozliwosci ze ukald sie zapowietrzy przy podlaczeniu paliwa z filtra. Pompka webasto jest przeciez takze zaworem. Powrót na ogół nie sięga do paliwa, często jest zaworek zwrotny na końcu. W baku jest też pompa paliwa, przez którą musiałbyś zasysać paliwo.
Zamontowałem zaworek zwrotny między filtrem paliwa a brakiem - brak efektu. Auto w czwartek zaprowadzam do mechanika, także podzielę się diagnozą. Mimo to dalej liczę na jakieś podpowiedzi
zaworek zwrotny paliwa zaworek filtra paliwa zaworek zwrotny
wyjscia rejestratora bateria huawei volvo silnika
pomiar indukcyjności gardena pompa
Brak pozycji świateł w samochodzie - przyczyny i diagnostyka Czy alarm samochodowy odcina prąd do rozrusznika?