Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
Możesz mieć problem z ręczną pompą paliwa na filtrze u góry.Zastosuj zaworek zwrotny na zasilaniu.Trafiły mi się 2 auta z tą usterką.A czasami nie masz 2 uszczelek gumowych pod śrubą odwadniacza na filtrze paliwa?Jest to częsty błąd przy wymianie filtra paliwa.No i załóż coś innego nie Filtron nie polecam.Przejechałem sie nie jeden raz jak na paliwowych...
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
Rzeczywiście jest ten parametr. Nie umiałem po prostu ich porównać, wyświetlić na jednej stronie na wykresach. Przy delikatnej jeździe parametry (zadany i rzeczywisty) zgadzają się, natomiast przy wyższych obrotach, większym obciążeniu ciśnienie spada. Powinno być 1200-1500 Bar a spada do 400-700 Bar. Czy to ewidentnie pompa nie domaga na wysokim ciśnieniu?...
To i ja się podepnę , taki sam silnik - Nissan Primastar. Mam go już 8 lat i jeździ , bywało że się buntował. A parę dni temu zgasł ot tak w czasie jazdy, całe szczęście że blisko garażu. paliwo jest , naciskam gruchę - miękka jakaś , aha , tu cię mam. Zamówiłem gruchę , oryginał , pompuję - nie zasysa. Sprawdzam pod spodem - rurka paliwowa niby cała...
pp_pablo myślałem nad filtrem paliwa, jak właśnie miałem wyciek z wężyka ale przyznam że nie brałem za filtr paliwa. Zaworek zwrotny gdzie jest, koło filtra paliwa gdzieś?. Jak by się okazało że jest to filtr paliwa to wymiana?. Pozdrawiam, Artur
Witam, mam problem z peugeotem 206 z silnikiem 1.9 diesel, problemy zaczęły się od pierwszych przymrozków, samochód odpalił i od razu zgasł i potem w ogóle nie chciał odpalić, wymieniłem obudowę filtra paliwa i było przez tydzień okej, dzisiaj chciałem odpalić i pojawił się ten sam problem, odpalił i od razu zgasł i nie dało się go odpalić, ale podpompowałem...
Winna na 100% obudowa filtra paliwa. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie pompy i porót paliwa wyczyściłem map sensor i na razie pali za każdym razem. Ja też myślałem że to wtryski pompa i Bóg wie co tam jeszcze. Spróbujcie tego. No i na pewno dobry akumulator. Ma być duże ciśnienie przy rozruchu.
Witam. Zaworek zwrotny mam zamontowany na przewodzie miedzy filtrem a zbiornikiem, w poblizu filtra . pozdrawiam
Zaworek zwrotny powinien byc przy filtrze paliwa ps. Można prosić zdjecie okolic filtra paliwa, ogarnąłbym gdzie on sie znajduje
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
Witam. Miałem identyczny problem po wymianie filtra paliwa, regeneracji głowicy po roztrzaskaniu się rolki napinacza paska rozrządu. Zapalił normalnie i tak kilka razy. Nagle po zgaszeniu zero reakcji przy próbie rozruchu. Po oględzinach - brak ciśnienia na wyjściu z pompy wysokiego ciśnienia. Kompletnie nic. Powód? Zaworek zwrotny w pompie zaraz kolo...
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
Witam ja również mam problem odpalaniem essiego 1.8TD 96' czy jest ciepły czy zimny jak postoi chwile ciężko pali ale jeżeli zgaszę autko i od razu próbuje zapalić to łapie na dotyk. założyłem przeźroczyste wężyki od filtra paliwa do pompy wtryskowej i zaworek zwrotny i zauważyłem że w paliwie są bąbelki powietrza oraz ta pompka ręczna jest cały czas...
Witam. Po aplikacji środka do czyszczenia wtryskiwaczy, wymianie filtra paliwa, odpowietrzeniu układu silnik odpala, jednak działa tylko do czasu, aż (ciężko mi to wytłumaczyć) zassa pompkę do ręcznego pompowania paliwa po czym zgaśnie bo nie może zaciągnąć świeżego paliwa z baku - widać jak wciąga grzybek od pompki i gaśnie. Aby odpalić ponownie trzeba...
Zaczne moze od tego iz wymieniłem filtr paliwa, wyczysciłem przepustnice, załozyłem dodatkowy zaworek zwrotny przed filtrem paliwa a tu problem nie zniknoł po dwóch dniach stania samochod zapalił po czym zgasł....Cos czuje ze nie obejdzie sie bez wiekszego remontu i rozbiore pompe paliwa wiec jesli ktos juz cos takiego robil prosze o jakies wskazówki...Obudowa...
Czy są kontrolki na zegarach? Jak są - kostka stacyjki O.K. Silnik ten odpowietrza się sam, jednak ogromnym ułatwieniem (np. po pracach na wężyku paliwa czy wymianie filtrów) jest zalanie olejem napędowym czyli ropą filtra paliwa do pełna. To łatwe, bo wyjmuje się zaworek zwrotny w filtrze i ma się doskonały dostęp do wlewania. Ten SDI to prosty w budowie...
W filtrze paliwowym został również wymieniony zaworek zwrotny Zdjęcie przedstawia pomiar napięcia po przekręcę u kluczyka Dodano po 2 Po psiknieciu plaka obroty falują i gasnie Dodano po 5 Bez przekręcenia kluczyka miernik nie podaje żadnych wartości
Załóż przeżroczysty kawałek wężyka paliwa przed filtrem od strony zbiornika.Zobacz czy jest paliwo w wężyku jak nie odpala.Załóż zaworek zwrotny na dojściu do filtra paliwa.Sprawdż czy to nie odpalanie jest wtedy gdy masz mało paliwa w zbiorniku.Jeśli to dzieje się przy małym poziomie paliwa, to sprawdż ssak w zbiorniku bo może mieć pęknięcie ścianki...
Witam wszystkich Z powodu niskich temperatur i problemow z odpaleniem VW T4 2.4D '93 zakupilem ostatnio Webasto Thermo Top C na pilota T91. Mam pytanie gdzie wpiac sie w obieg wodny i paliwowy? Na chwile obecna zastanawiam sie nad dwoma miejscami ze wzgledu na latwosc dostepu i wpiecia (zaznaczone na czerwono i zielono na zdj). Czy ktorys z nich jest...
W tej chwili jest tak: Pompy w zbiorniku nie ma. Zaworek zwrotny znajduje się w gruszce i przepuszczał. Gruszka wymieniona, poprawione grzebane przewody zasilania pod maską, nasi a raczej włosi tu byli, ogólnie to rzeźnik jakiś, bo wiązki nad rozrusznikiem poprzeplatane z przewodami olejowymi, do tego luźno puszczona rurka od miarki oleju :(. Co kilkadziesiąt...
Witam. Pacjent: Seat Cordoba 6L2 2007 1.4 MPI 16V BKY benzyna +LPG Po nocnym postoju trzeba długo kręcić aby odpalił. Brak błędów w ECU silnika i LPG. Podciśnienie szczelne, przepustnica czysta i zaadoptowana. Prawdopodobnie cofa się benzyna w układzie paliwowym, bo po odłączeniu przewodu paliwowego od listwy wtryskowej (po napełnieniu wstępnym) nie...
Może kwestia nazewnictwa (jeżeli chodzi o te zaworki) zmieniłem na przodzie głowicy po lewej stronie i na obudowie filtra drugi zaworek , holenderek z sprężynką tak to w przybliżeniu wygląda więc niech będzie zaworek zwrotny :D. jeśli chodzi o zawór gaszenia to go rozebrałem i się okazało że ktoś tam gmerał i odwrotnie założył metalową przekładkę, złożyłem...
Gruszka nowa dodatkowo założyłem zaworek zwrotny i nic natomiast zauważyłem że delikatnie poci się obudowa filtra paliwa pompa wstępna na pompie wysokiego ciśnienia wymieniona i elektro magnes nowy Dodano po 2 Co jeszcze zauważyłem brak mocy na starcie dopiero od ok 2000obrotow czuć że idzie i obroty na biegu jałowym 600/700 Dodano po 1 Pompa jest sucha...
miałem kiedyś podobny problem właśnie z 2,0 dti - też zapowietrzała się przy obudowie filtra paliwa... Jako, że sama obudowa tegoż filtra jest dość droga, zamontowałem filtr paliwa z VW, przed nim zaworek zwrotny i nawet największe mrozy nie robią kłopotu. Dodam, że auto jeździ na takich filtrach (z VW)już chyba ze trzy zimy i dotąd nie zawiodło. pozdr
znam ten problem bo sam z takim walcze tyle ze u mnie rano samochod odpala dobrze ale po paru minutach zaczyna sie dlawic i gasnie zapowietrzajac sie, jak juz odpowietrze ok 2 razy to chodzi idealnie caly dzien, nawet jak postoi kilka godzin i zmarznie. rozmawialem z fachowcami i przyczyn moze byc wiele. znajomy mial taki przypadek i okazalo sie u niego...
Witam chciałbym skonsultować się w sprawie ww samochodu jego głównym problemem jest to iż po całej nocy trzeba 10 12 razy zakręcić rozrusznikiem żeby zagadal silnik 1.6 bodajże benzyna samochód 2012r chyba to nie moje tylko znajomego mechanik stwierdził że immobiliser nie łączy teraz tak samochód po całej nocy nie pali ale kiedy wpsykac plak do filtra...
witam wymianiłem zaworek zwrotny pompy(w sewisie BOSCH 10 zł ) ,cały filtr paliwa od laguny 2,2 .używany z pogrzewaczem 100 zł i zmodyfikowałem smok paliwa w zbiorniku (wszystko po to żeby sie nie zapowietrzał) po odpowietrzeniu palił od 1-kopa ale po kilku dniach coraz gorzej za 2-3-4-5-6razem.po kilku dniach z filtra poliwa przy odpowietrzaniu szła...
Niedawno ten sam problem w Passacie B5, AFN, winowajcą był zaworek zwrotny w pompie. ..gdzie można go dostać , od allegro po tablice szukałem , ale coś nie bardzo się z tym oferują ?? ..widzisz , właśnie nie mam od kogo wziąść przełożyć i spróbować >>>> ale skoro mówisz że efekty były takie same :| .. nie mogę zrobić 40km , bo pompa zaraz się zapowietrza...
Pierwsza sprawa to niestety ale tanie zamiennik na długo nie starczają, prawdopodobnie w pompie jest zaworek zwrotny który już nie trzyma dobrze dodatkowo pewnie już ta pompka nie wyrabia odpowiednio kiedy paliwo gęstnieje w takiej temperaturze, druga sprawa szukaj "zawór zwrotny paliwa" dobierz średnice na wężyk który idzie przy silniku np. Do filtra...
zaznaczyłem że to automat bo wiadomo, że paskuda nie zaciągnę ! padł chyba zaworek zwrotny na obudowie filtra paliwa ! został wymieniony ! filter zalałem ! popuściłem rurki wysokiego, coś tam chce zagadać, ale ... Ma ktoś złoty środek ? Dodam jeszcze tylko, że jest to volvo v70.
Witam, wiem że podobnych postów było juz kilka, lecz nic sensownego nie znalazłem. Mam problem z fordem focusem 1.8 tdci 2002 rok, jest tak ze czasami pare dni odpala bez problemu a czasami nic, można krecic i kręcic i wgl nie odpala, aż dopiero wyciagne z bagażnika banke z ropą i wężyk z ręczną pompka do paliwa, i podłącze pod wejscie do filtra podpompuje...
Jeśli rano kiepsko pali to i tak nie pomoże ten zaworek, mogą być: uszczelniacze na wtryskach, przelewy, zaworek na pompie, nieszczelna obudowa filtra i pewnie coś jeszcze mi umknęło
Kolego sprawdź czy nie cofa ci się paliwo z powrotem do baku. Miałem podobny problem i podobny efekt odpalenia auta z tym że posiadam VW Passata ale 1,9 TDi, założyłem zaworek zwrotny na wąż doprowadzający paliwo do filtra paliwa i problem się rozwiązał :)) Teraz odpala na dotyk:))
Najczęściej uszczelka w filtrze paliwa odwrotnie założona ta płaska lub oring w deklu się uszkodził --sprawdź Oring w deklu ? czyli gdzie ? Dodano po 51 Może zapowietrzony No wychodzi na to że się zapowietrza tylko teraz pytanie jak to zweryfikować na 100 proc że to właśnie w tym miejscu puszcza powietrze ? Dodano po 2 piszesz ze po wymianie filtra...
wtryski były sprawdzane, są w 100% ok. okazało się że pompka z nr *005 i *001 sa zamienne wdg mnie, okazało się że działają tak samo i po podmianie problem nie znikł. Auto ciągle jeździ ( ok 2,5 tys km tyg ) i problem o dziwo wraz ze wzrostem temperatury na zewnątrz zaczął znikać.... czym jest cieplej na dworze tym szybciej pali. Przy temp. 15C palił...
Witam ,borykam sie z podobnym problemem w Golfie 4 1.9TDI 90KM ,wszystko do tej pory było ok z układem paliwowym (prócz regeneracji pompy wtryskowej która była naprawiana półtorej roku temu),odpalając rano auto było w porządku lecz po przejechaniu 30 km zgasiłem auto wychodząc do sklepu nie było mnie z 2 minuty przy probie odpalenia auta pojawił się...
Sprawdź najpierw paliwo, czy się nie cofa i czy jest w filtrze, ewentualnie czy nie łapie powietrza. Mechanik sprawdzał i jest niby ok nawet założył zaworek zwrotny na zasilaniu dla pewności i nic to nie dało jedynie co właśnie mnie dziwi to to że jak otworzę obudowę filtra to paliwa jest około do połowy z tego co się orientuję to powinno być pełno...
Ja w swoim wymieniłem : 1 filtr paliwa (oryginalny) 2 obudowę filtra 3 regulator wydatku paliwa w pompie 4 założony zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym 5 akumulator 75ah 800a Świece sprawdzone, Lexia nie pokazuje żadnych błędów. I też ciężko pali rano. Już ręce opadają. Jeszcze nachodzi mnie myśl żeby wymienić Regulator ciśnienia paliwa w pompie....
Pomocy! W piątek wieczorem rozebrałem kolektor, zasyfiony MEGA, poczyściłem otwory w głowicy, dzisiaj od rana całą listwę z klapkami, pokrywę... Poskładałem "do kupy" i wziąłem się za odpowietrzanie - mała pompeczka na 12v, wykręciłem z pompy z powrotu śrubę z dławikiem, dałem zwykłą i przewód z oczkiem, podpiąłem do pompeczki, wyjście do kanistra i...
Mam dokładnie taki sam problem (2008 Astra H 1.9 CDTI Z19DT) - paliwo cofa się do zbiornika/układ się zapowietrza. Po odkręceniu kranika spustu wody z filtra paliwa (już po kilku minutach od zgaszenbia) słychać zasysanie i nic nie leci. Polecam zamontować zaworek zwrotny na przewód paliwowy fi 8 - może pomoże, u mnie nic nie dało. Podejrzana jest również...
Witam,kolego jeśli na wolnych obrotach gaśnie podejrzewam ,że przepuszcza zaworek zwrotny .Znajduje się na dole obudowy filtra paliwa pozdrawiam
Ja z diagnozą poradziłem sobie tak: 1.Założyłem odcinek cienkiego (fi 4) przezroczystego (musi być dobry wąż, miękki jak guma, najlepiej jeszcze zaciśnięty opaską) węża pomiędzy powrotami a zasilaniem pompy VP44. Dzięki temu znam kondycję trawersów (jak są kaput to podciśnienie zassie czarny olej) oraz widzę zbierające się powietrze na zasilaniu pompy....
powiem tak filtr paliwa nowy i całkiem zmieniony od vw do smoka zagladałem i wszystko ok przewpdy ktore leca od zbiornika do filtra suche zaworek zwrotny zamontowany na powrocie miedzy filtrem paliwa a pompa wtryskowa ale zauwarzyłem ze wezyk ktory wychodzi z filtra i zasila pompe jest wilgotny ale moze dletego ze przy wymianie tego filtra sie zamoczył...
Witam Proszę o pomoc , [ MAN z silnikiem COMMN RAIL D 20 ]również wyświetla się błąd EDC 03778-10 , oczywiście autem daje się jeździć , tyle że przy zmianie biegów jest chwila namysłu aby silnik dostał swoją moc . Ale ostatnio doszedł jeszcze jeden problem , a mianowicie problem z odpalaniem , wystarczy żeby mama pozostawić na około 1 godź. . Aby go...
Witam. Z tego co wyczytałem na forach to nie mam filtra paliwa jest rzekomo w pompie paliwa, stąd trudniej dla mnie zidentyfikować wąż zasilający z baku. Opel Astra H 2005 GTC silnik Z16XEP 105 KM. Chcę założyć zaworek zwrotny aby wyeliminować cofanie się paliwa. Gdzie mam to zrobić , z oględzin wynika ,że wężyk gumowy wpięty w rurkę metalową idącą...
Potrzebuje pomocy. Auto straciło moc i wywaliło błąd mr1818. Sprawdzona szczelność układu zasilania. Wymieniony zaworek zwrotny paliwa, nic nie pomogło. Co dziwniejsze po wymianie filtra paliwa, problem znikł na 2000km. Gdy problem powrócił Tym razem wymiana filtra paliwa ani powietrze nie dają efektu. Co 50km jak mu się zachce wskakuje błąd i odcina...
paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ? Zdecydowanie nie powinno się cofać. Jeżeli dobrze pamiętam zaworek zwrotny jest przy pompie paliwa (zaraz za nią). Sprawdził bym jednak najpierw uszczelkę pod filtrem paliwa czy nie jest pęknięta. Jeżeli to nie pomoże założył bym na próbę dodatkowy zawór zwrotny na doprowadzeniu...
Przełóż zaworek zwrotny żeby znajdował się nie za filtrem jak masz założony ale przed biorąc pod uwagę kierunek przepływu paliwa. Powinno rozwiązać problem przy okazji sprawdź czy ten zaworek trzyma. Powodzenia. Sprawdź jeszcze przewód paliwowy od zbiornika do filtra paliwa czy jest szczelny.
Miałem podobny problem w citroenie,cały czas łapał lewe powietrze i po dłuzszym postoju zero paliwa w filtrze,całe paliwo sie cofało.podczas próby odpalania pompa ciągnęła powietrze właśnie z obudowy filtra,problem polegał na tym że w obudowie owego filtra paliwa występował zaworek zwrotny który nie trzymał paliwa ,po wymianie całej obudowy auto sie...
Mieliśmy taki sam traktorek, kupiony w tej samej firmie. Kubota Saturn czy inaczej aste to przefajna maszyna. Z filmiku wnoskuję że rozrusznik kreci prawidłowo. Traktor wygląda że ma autentyczny przebieg. Sprawdz czy pokrętło przy pompie paliwa (wyglądające jak guzik) jest zakrecone? Jesli tak , kupiłbym zewnętrzy zaworek zwrotny kosztujacy kilka złotych...
Gawel88 moim zdaniem to nie wina zimnego silnika a wręcz w drugą strone ja stawiam na cofające się paliwo do filtra lub na powrotach. zrób taki manewr wstaw auto po jeździe do ogrzewanego garażu zostaw na noc i zobacz co będzie rano podejrzewam że to samo więc jak tak się stanie szukaj zapowietrzenia. Z tego co zauważyłem odpalanie po nocy w garażu...
Mam taką zagadkę: W passat b5 1.9tdi AHH (już mnie to nie śmieszy ahaha) przestał odpalać. Koledze pomógł jakiś mechanik i na parkingu odpalił mu go z plaka za 50zł i auto przyjechało do mnie. Dźwięk pracy miał prawie jak benzyniaka, odpalał tylko z plaka, chodził nie równo na wolnych obrotach, szarpał albo gasł, a na komputerze BRAK BŁĘDÓW tylko kąt...
Jeżeli przed wymianą filtra paliwa układ nie zapowietrzał się wymień filtr na markowych producentów BOSCH MANN ,wymień przewody na odpływach i załóż zaworek zwrotny na zasilaniu filtra strzałką w kierunku filtra.
Nikt nie ma pomysłu gdzie jest błąd, chcę jeszcze dodać że dzisiaj założyłem zaworek zwrotny na przewodzie ze zbiornika przed filtrem paliwa, auto było ciepłe tak że odpaliło , pochodził minutkę zgasł i za cholere nie daje się uruchomić. Wnioskuje z tego że jest to związane z paliwem nie dochodzi. Gdzie znajduje się pompa paliwa ???? Może to ona jest...
witam opad paliwa można w bardzo prosty sposób sprawdzić. sposób ten jest już sprawdzony przez wiele mechaników. trzeba zdjąć przewód paliwa pod siedzeniem lub pod wykładziną w bagażniku "zależy od samochodu" ze zbiornika i podpięć kompresor (sprężarkę) i puścić około 3 barów powietrza, druga osoba uważnie obserwuje obudowę filtra i wężyki gumowe -...
Witaj. Istnieje kilka możliwości jak to się stało po wymianie uszczelki,zaworek zwrotny, przetarty przewód powrotny za PLD,sprawdź jeszcze przewody do podstawy filtra paliwa w ECO POWERZE lubiły się przecierać na przednim wsporniku. Zaworek zwrotny założyłem od innego motoru, a wszystkie przewody dokładnie sprawdzone - nie raz. 30 sekund to za mało...
Wymieniono zaworek zwrotny i założono nowy filtr. Jak ręką odjął. Wszystko już jest w porządku. Odpala nawet lepiej niż wcześniej. Dzięki za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam
Witam, posiadam Fiat 1.9 D 290L ( Ducato 1 ) z silnikiem z Peugeot J5 1.9D. Wnioskuje z części które wymieniałem przy remoncie silnika. Przechodząc do meritum. Auto odpalało od delikatnego przekręcenia kluczykiem zawsze i od razu idealnie pracowało. Posiadam je dwa lata i zawsze pięknie odpalał i jeździł. Pewnego dnia odpaliło jak zawsze ( lepiej niż...
Szukałem rozwiązania mojego problemu lecz ciężko, 2.0 dci m9r 150km, auto kupiłem 2 tygodnie temu na dojazdy do pracy, zaczął ciężko odpalać tak jakby cofało się paliwo. Kosz w baku czysty, wszystkie połączenia pod maską i przelewy suche, auto nie dymi, ma moc, dodam, że gruszka od paliwa jest miękka po godzince postoju a w filtrze nie ma paliwa (odkręcałem...
Witam! Mój nowy nabytek- Fiesta 1.8D Endura-de(1998rok) generalnie ciężko pali, gdy jest zimny, a gdy ciepły pali natychmiast. Po zapaleniu silnik nigdy nie gaśnie, chodzi całkim ok, ma moc i przyzwoite osiągi. Sprawdziłem dotychczas: -świece żarowe grzeją wszystkie ( poprzedni właściciel je wymieniał) -aku duży(74Ah), roczny, ładowanie jest i aku sprawny...
Co do cofania się paliwa - załóż ręczną pompkę paliwa (np. jak na obrazku), posiada zaworek zwrotny i zapobiega cofaniu się paliwa. Co do tego czy Twoja pompa wtryskowa ma wewnętrzny zaworek zwrotny czy nie to się nie wypowiadam bo nie wiem... http://obrazki.elektroda.pl/9446087700_1...
Temat stary ale może komuś pomogę :-) Ogólnie rzecz biorąc miałem takie same objawy tzn. po dłuższym postoju ciężko palił. Również sprawdziłem wszystko, pomogła dopiero wymiana podstawy filtra paliwa wraz z ręczną pompką w której jak się okazało niesprawny był zaworek zwrotny i paliwo cofało się do zbiornika dlatego właśnie po dłuższym postoju były...
Witam wszystkich . Mam forda FOCUSA 1.8 TDDI auto po nocy ciężko odpala . Mianowicie trzeba krecić i kręcić tym rozrusznikiem . Jak zapali i pochodzi z 10 min to pali już normalnie . Powiem jeszcze to ,że dopiero za drugim dłuższym kręceniem zaczyna przyśpieszać zapłon. Wydaje mi się ,że to cofające się paliwo . Wymieniłem filtr paliwa i założyłem zaworek...
Witam Zakupiłem astrę H w kombi 1.7 cdti 101 KM 2005 rok. Siedzę już dwa tygodnie wieczorami i nie mogę dojść o co chodzi Mam następujący problem: Auto ciężko odpala, to znaczy trzeba długo kręcić tak około z 10 sekund. Jak jest zimno i świece grzeją trochę szybciej odpala. Jak silnik ciepły i po krótkim postoju, to po dwóch przekręceniach wału chodzi....
A jakby tak nalać paliwa do filtra paliwa, hę? Nalać raz - pokręcić, nalać drugi - pokręcić a do sklepu udać się jutro po zawór jednokierunkowy w filtrze. Wynika z tego że kolega ma rację zapowietrza się układ paliwowy. Więc nowy filtr i zaworek zwrotny powinien załatwić sprawę. Pozdrawiam.
Mam dokładnie taki układ jak opisałeś jako prawidłowy, ale pytanie dlaczego wszystko było OK a po wymianie filtra wszystko się popiep.....ło. zaworek zwrotny pod kolektorem dolotowym też wymieniliśmy i odpaliliśmy auto ale tak samo jak wcześniej że jeden musiał pompować. auto postało 2 godziny i przed chwilą już nie chciało odpalić bez pompowania (przed...
wymienione mam przelewy przy pompie zaworek zwrotny w pompie a tego powrotnego co do baku idzie nie ruszałem nie wiem skad ciagnie te zasrane pecherze od baku do filtra gdzies tu sie produkują rece juz opadają bak jest pełen paliwa cały czas
To fakt, filtr paliwa jest do wymiany zrobiłem na nim około 18-20tyś. Na razie nie jest to możliwe gdyż nie ma mnie w kraju. Po przyjeżdzie do polski wymienie. Dodam jeszcze ,że paliłem go dziś po 24godzinach stania i odpalił od pół obrotu, świece grzałem 2 razy temperatura +5. Ten zaworek zwrotny w korpusie filtra też sprawdzę, dzięki.
Witam! Piszę bo już brakuje mi pomysłów. Auto po remoncie głowicy i wymianie rozrządu. Po poskładaniu wszystkiego do kupy problem z odpaleniem. Po podłączeniu przez kabel i program Multi Ecu Scan podczas kręcenia rozrusznikiem ciśnienie wzrastało do ok 190 bar lecz nadal nie odpalał po odpięciu kostki z jednego wtryskiwacza odpalał gdyż cisnienie delikatnie...
ok a jaką masz pompę?? taką jak moja?? bo ja chcę uruchomić silnik bez elektryki i myślę na wymianą pompy na takę bez elekrtozaworu ustawiacza kąta wtrysku. dodam, że w celach edukacyjnych dobrałem się do elektrozaworu STOP i zaślepiłem brakujący elektrozawór ustawiacza kąta wrtysku pokręciłem silnikiem i pompa podaje paliwo na wtryski rozpyla ładnie...
Witam. Golf IV alh 90KM z przebiegiem 200tys. Macie już wszystkie dane panowie.Ciekawy jestem co powiecie bo problem poważny dość jest. Mianowicie gdy stoi przez całą noc to rano tragedia jest z odpaleniem. Trzeba kręcić aż pojawi się paliwo w wężyku za filtrem paliwa przed pompa nie wspomnę ze założyłem zaworek zwrotny który nic nie daje bo po nocy...
Witam forumowiczów. Mam problem z wózkiem widłowym Balkankar dv1792 z silnikiem perkins 4 cyl. Wózek w normalnych warunkach odpala bardzo sprawnie lecz po dłuższym postoju np. nocnym ,zapowietrza się układ paliwowy lecz nie za każdym razem.Przewody sprawdzone pompka mechaniczna nowa, głowiczka filtra nowa, przewody dobrze podłączone. W momencie problemów...
Witam serdecznie , mam na imię Dawid -jestem nowy a oto mój problem. pacjentem jest moja Vectra 1.9 CDTI, otóż mój problem polega następująco, jak to nasz klimat jest różny dzisiaj 30.10.2017 temperatura w nocy spadła do 2-3 stopni (oczywiscie jak ciepło odpala od kopa) i pojawia sie problem, wsiadam do samochodu wkładam kluczyk (na tablicy jak i zegarku...
czy ten silnik potrafi odpalic ze strzału? mój opelek juz był podjezdzony ale na ciepło tak potrafił, rano dwa do trzech obrotów i juz chodził jak miałem uszkodzony zaworek zwrotny to po dwóch godzinach postoju musiałem go pochetłac, w zeszłą zime odmówił dopiero jak temp spadła poniżej 20*C mimo że olej też mu smakował ;) jakby było mało to zrobił...
witam. ponownie mam ten sam problem w kolejnym aucie o tych samych parametrach. pompa transferowa w zbiorniku dziala, filtr paliiwa i zawor na filtrze wymieniony, przewody od przelewów wymienione, zaworek (kolka-sprężynka) na pompie wtryskowej podmieniony, przewody od filtra do pompy wtryskowej podmienione, nawet dalem zawor zwrotny na zasilaniu zaraz...
Witam wszystkich bardzo serdecznie, jestem tu nowy proszę o pomoc. problem zaczął się gdzieś od sierpnia gdy raz paliwa mi zabrakło.. więc wlałem 5 L do baku psiknąłem plakiem w filtr pow. i autko odpaliło.... ale, od tego momentu gdy autko stało nie jeżdżone, więcej niż jedną noc to miał problem z odpaleniem nie chciał za cholere odpalić, więc pomagałem...
Witam wszystkich bardzo serdecznie, jestem tu nowy proszę o pomoc. problem zaczął się gdzieś od sierpnia gdy raz paliwa mi zabrakło.. więc wlałem 5 L do baku psiknąłem plakiem w filtr pow. i autko odpaliło.... ale, od tego momentu gdy autko stało nie jeżdżone, więcej niż jedną noc to miał problem z odpaleniem nie chciał za cholere odpalić, więc pomagałem...
Witam. Passat rok 1999 1.9 tdi oznaczenia silnika nie wiem gdzie szukać-przepraszam. Samochód ma wielkie trudności z odpaleniem a mianowicie aby odpalił trzeba kręcić około 40s. Zwiedziłem różne fora i najczęściej podawane przyczyny to uszkodzone świece żarowe. Dziś wymieniłem wszystkie 4szt i żadnej poprawy i gdyż jak przeczytałem na forum świece działają...
Dwa zaworki jeszcze wystepują przy podstawie filtra.
Diagnostyka komputerowa coś pokazuje? Ja bym popatrzył na zaworek zwrotny filtra paliwa. Vacupompa też może objawiać się nie trzymaniem paliwa.
Wymieniłem simmering spod koła pasowego pompy wtryskowej oraz zaworek zwrotny na filtrze paliwa.
Jest to coś takiego na obudowie filtra. https://motoplatforma.com/p429,zaworek-z...
to się dzieje tylko jak odpalam rano Po nocy paliwo odpływa z przewodów paliwowych do zbiornika paliwa. Zamontuj na przewodzie paliwowym przed filtrem paliwa w komorze silnika zaworek zwrotny lub ręczną pompkę paliwa (gruszkę). https://obrazki.elektroda.pl/8127797900_... https://obrazki.elektroda.pl/1376861000_...
Filtr paliwa normalny z kroccami i zaworkiem zwrotnym, filtr paliwa został zmieniony na początku objawów z zapowietrzaniem, zaworek zwrotny też zmieniłem i też nie pomogło. Na początku golf nie odpalal sporadycznie raz na jakiś czas, potem coraz częściej.
A czy tam nie ma zaworka zwrotnego na filtrze paliwa?
Standardowo na początek do sprawdzenia: przewody zapłonowe, świece, iskra na każdym garze (cewka), zaworek zwrotny, filtr paliwa.
Czy ktoś znalazł rozwiązanie problemu 2.0 dti? Mam to samo w Zafira. Trawersy wymienione, zaworek zwrotny wstawiony, filtr paliwa zmieniony na puszke...
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy. Zawór zwrotny paliwa masz w pokrywie obudowy filtra paliwa. Próby naprawy, czyszczenia, przeróbek z reguły są bezowocne. Tańsza alternatywa to montaż dodatkowego zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa. Droższa to wymiana obudowy filtra na nową oryginalną.
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem układy paliwowego. A mianowicie założyłem zaworek zwrotny między bakiem a filtrem i sytuacja jest taka: Paliwo między bakiem a zaworkiem zwrotnym jest bez powietrza. Między filtrem a pompą też jest bez powietrza. A MIĘDZY ZAWORKIEM ZWROTNYM A FILTREM JEST BAŃKA POWIETRZA I NIE MOŻNA JEJE USUNĄĆ. Jeśli nie dałbym...
A dodatkowo za filtrem paliwa przed silnikiem Zaworek wstawić zwrotny obojętnie jaki i będzie git ?
Tak. To z pewnością może być przyczyną długiego kręcenia. Tak jak napisał poprzednik trzeba wyeliminować przyczynę. Być może łapie lewe powietrze przez obudowę filtra paliwa. Proponuję założyć zaworek zwrotny przed filtrem paliwa.
Jeżeli tandem pompa nie ma wycieku, to do sprawdzenia zaworek zwrotny na filtrze paliwa - prawdopodobnie jest pęknięty i zaciąga powietrze.
Wizyty mechaników kończyły się diagnozą: wymiana smoków, podstawy filtra, zaworka zwrotnego na głowicy , pompy paliwa - tej napędzanej pompą wspomagania a skończywszy na pompowtryskach.
najczęstsza przyczyna oprócz nie działającej pompki to cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu, problem rozwiązuje zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. ogólnie te serie ciężko palą. na przyszłość włącz pompkę i poluzuj plastikowy korek na filtrze az zacznie lecieć samo paliwo. Następnie kręć rozrusznikiem (jak zejdzie całkiem paliwo to trzeba podławodać...
Może być uszkodzony przewód,niedokręcony filtr itp. Możesz zawsze też założyć zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. A jak podpompujesz ręczną pompką to objawy się utrzymują?
Czy zaworek zwrotny, który się znajduje około 10cm przed filtrem paliwa był sprawdzany?
mam podobny problem wszystko sprawdzone pompka w baku przelewa paliwo świece dobre zaworki zwrotne zamontowane filtr paliwa wymioniony nawet na nowym jest jeszcze gorzej czyli chyba zostaje pompa wtryskowa?
zaworek zwrotny paliwa zaworek filtra paliwa zaworek zwrotny
zegar regulator zmywarka whirlpool reset błąd awaryjny oświetlenie
philips 58pus schemat instalacji fotowoltaicznej
Icom IC-725 – skutki przepięcia zasilania, diagnostyka i naprawa Czujnik napinacza pasa kierowcy Nissan Qashqai – lokalizacja w słupku B, modele J10 J11 J12