Po dokładnym przyjrzeniu się pompie paliwowej zauważyłem mokry wężyk od powrotu.. Sama końcówka,uszczelniłem to ale dalej mam ten sam objaw co w opisie. Czy w pompie paliwa istnieje jakiś zaworek zwrotny zapobiegający cofaniu się paliwa. Filtr paliwa szczelny nie zauważyłem żadnych wycieków jest suchy. Dodano po 57 Nie za bardzo Kojarzę. co ma wspólnego...
Witam podepnę sie pod temat może ktoś miał takie problemy z vario 614 2004r 4,2td a otóż samochód nie chciał odpalić z rozruchu, kręcił ale nie chciał zaskoczyć(z samostartu lub z zaciągu po jednym obrocie koła odrazu odpalał), wymieniłem zaworki zwrotne przy filtrze paliwa bo myślałem , że paliwo się cofa, nie pomogło, wymienił pompę paliwową na nową...
Witam podepnę sie pod temat może ktoś miał takie problemy z vario 614 2004r 4,2td WDB6683531N113784 a otóż samochód nie chciał odpalić z rozruchu, kręcił ale nie chciał zaskoczyć(z samostartu lub z zaciągu po jednym obrocie koła odrazu odpalał), wymieniłem zaworki zwrotne przy filtrze paliwa bo myślałem , że paliwo się cofa, nie pomogło, wymienił pompę...
Witam, proszę bardzo o pomoc mam problem ze sprinterem 2,2 cdi 208 rok 2000 do tej pory było wszystko ok ,w pewnym momencie zaczął gasnąć podczas jazdy a po zatrzymaniu i odczekaniu pół godziny odpalał i można było jechać.Po jakimś czasie to samo kontrolka edc i stop ,po przejechaniu kilku kilometrów zgasiłem auto i już nie mogłem odpalić wziąłem na...
Witam wszystkich mam mercedesa w202 2.2d 96r. Mój problem polega na tym. Ostatnio zatankowałem samochód do pełna i przejechałem jakieś 100km do domu i wszystko było idealnie. Na drugi dzień próba odpalenia samochodu nie udała się poprostu mogłem kręcić i kręcić i nic samochód na hol pali od 20 metrów. Wyszło na to że cofa mi się paliwo albo ciągnie...
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
Obstawiam niskie ciśnienie paliwa. "Cofa" Ci się benzyna. Sprawdź filtr paliwa i zaworek zwrotny.
Wznawiam temat bo problem nie rozwiązany. Rozrusznik podmieniany z innego auta, dalej ten sam problem. Sprawdzony zaworek zwrotny przy filtrze wstępnym, wymienione filtry i oringi na orginały, wymienione oringi przy wtryskach i rurkach dolotowych. W przypadku atego znajdowałem informację o jakimś zaworze przelewowym,ale nie mogę znaleźć nigdzie informacji...
Najważniejszy w filtrze jest ten trzpień zaślepki odpływowej. Jak ktoś osadza filtr w pokrywie i wkręca, to może nie trafić, albo go złamać. Filtr trzeba wcisnąć w gniazdo, a dopiero zakręcać pokrywę. Wyrywanie jakimiś drutami złamanej zaślepki w komorze filtra zniszczy obsadę rdzenia.
założyłem dodatkowy zaworek zwrotny z filtrem zaraz za zbiornikiem Nie tędy droga. Mercedes nie lubi jak się go poprawia. Znajdź przyczynę i ją zlikwiduj! Oprócz zaworka zwrotnego jest w układzie zaworek utrzymujący ciśnienie (zdaje się numer 8). Jeżeli po wyłączeniu silnika ciśnienie podawane na linię zasilającą wtryski nie będzie się utrzymywać to...
Jeżeli czujniki w porządku to podłącz bezpośrednio do filtru paliwa zbiorniczek grawitacyjny z paliwem, jeżeli zassie i odpali zerknij do zbiornika i wyczyść smok ssący, pewnie nazbierało się tam "żelu" :) organicznego itp. (w zależności gdzie i co się tankuje). A jeżeli to nie pomorze załóż zaworek zwrotny paliwa przed filtrem (koszt ok 20-30zł).
Gawel88 moim zdaniem to nie wina zimnego silnika a wręcz w drugą strone ja stawiam na cofające się paliwo do filtra lub na powrotach. zrób taki manewr wstaw auto po jeździe do ogrzewanego garażu zostaw na noc i zobacz co będzie rano podejrzewam że to samo więc jak tak się stanie szukaj zapowietrzenia. Z tego co zauważyłem odpalanie po nocy w garażu...
Ciśnienie ustawiłem na 5 barów, a zbiornik ze 250 litrów mam, po drodze nie było nigdzie słychać wycieków, dopiero po chwili zaczęło korkiem wlewu oleju uciekać powietrze no i miarką wywaliło ten olej. Już się bałem, że powietrze nie powinno dojść do miski olejowej. A co do ciśnienia paliwa to po wyrzuceniu włożonego przez mechanika nieorginalnego zaworka...
uscislijmy; zasilic z kroplówki masz na mysli podłaczyc paliwo z banki bezpośredni ona filtr ,tak ?? co do zaworu zwrotnego to rzeczywiscie z nim jeszcze nic nie robiłem ,mówisz o zaworze mocowanym na pompie? nawet miałem kiedys taką mysl ze moze przy wzroscie obrotów pompka pompuje wiecej paliwa wzrasta cisnienie w pompie ,zaworek zwrotny przepuszcza...
Potrzebuje pomocy. Auto straciło moc i wywaliło błąd mr1818. Sprawdzona szczelność układu zasilania. Wymieniony zaworek zwrotny paliwa, nic nie pomogło. Co dziwniejsze po wymianie filtra paliwa, problem znikł na 2000km. Gdy problem powrócił Tym razem wymiana filtra paliwa ani powietrze nie dają efektu. Co 50km jak mu się zachce wskakuje błąd i odcina...
Witam mam problem z Mercedesem Vario 614 silnik OM904 auto zapowietrza się pochodzi trochę zaczyna plewić gaśnie lub postoi i nie chce zapalić po założeniu przezroczystych przewodów paliwowych widać w nich powietrze ale raczej na powrocie niż zasilaniu.wymieniono: -uszczelka podstawy filtra paliwa oringi na wtryskach i pompach zawór między 3 a 4 cylindrem...
Dobry wieczór, jestem posiadaczem Mercedesa Atego z rocznika 2003. Mam problem w układem paliwowym, a mianowicie samochód się nagminnie zapowietrza. Wymieniłem zaworki zwrotne na powrocie jak i wlocie paliwa (przy filtrze paliwa) oraz odpowietrzyłem samochód aby zapalił. Problem chwilowo ustał lecz po kilku dniach nadal się zapowietrza. Otwierając filtr...
Mam takie pytanie jeszcze. Czy można i czy było by skuteczne założenie po prostu zwsykłego zaworka zwrotnego na przewodzie paliwowym tuż przed filtrem paliwa?.....albo gdzieś na odcinku filtr paliwa a pompa CR ????Trochę druciarstwo ale może tak da się to potwierdzić czy to cofające się paliwo jest przyczyną?
Witaj. Istnieje kilka możliwości jak to się stało po wymianie uszczelki,zaworek zwrotny, przetarty przewód powrotny za PLD,sprawdź jeszcze przewody do podstawy filtra paliwa w ECO POWERZE lubiły się przecierać na przednim wsporniku. Zaworek zwrotny założyłem od innego motoru, a wszystkie przewody dokładnie sprawdzone - nie raz. 30 sekund to za mało...
Witam wszystkich na forum, W ramach sprostowania, pacjent to dźwig Terex PPM z popularnym silnikiem w tego typu sprzęcie czyli znanym z ciezkiego atego om906la. Sprawa wygląda tak że po chwili kręcenia silnik odpala ale pracuje na obrotach 300/min plus czarny dym z rury i brak reakcji na pedał gazu. Potrafi pracować tak kilka minut po czym gaśnie i...
Witam. Nagle pojawił mi się taki problem że ze auto na zimnym silniku odpala i gaśnie po ok2 sekundach. Potem kręcę z 40s zanim złapie i odpali normlanie pochodzi chwile i odpala potem juz jakby nigdy nic. Zaznaczam że po pierwszym mrozie auto odplalilo normalnie więc wykluczam żeby to były swiece. Wymieniłem filtr paliwa odrazu po pierwszym tym zajsciu....
Witam. Możesz zablokować rozrusznik, to tyle ze spraw elektrycznych, poza tym do stacyjki dochodzi rurka, na niej możesz założyć jakiś elektrozaworek, będziesz miał natychmiastowy efekt odcięcia zapłonu - dokładnie tak jakbyś wyłączył stacyjkę - i to proponowałbym zrobić jeśli chcesz mieć wykorzystaną również funkcję antyporwaniową alarmu. Możesz założyć...
Witam Mam Mercedesa 914 z 1995r. o pojemności 6 litrów i od jakiegoś czasu mam z nim mały problem. A mianowicie mam wrażenie, że paliwo cofa się i przez to silnik ma ciężko zapalić, szczególnie przy niskich temperaturach. Silnik zasilany jest pompą bosch-a. Wymieniłem w niej zawór zwrotny paliwa i zaworek w pompce paliwa służącej do odpowietrzania układu...
Witam! To, co koledzy proponują, to generalnie jest o dupę roztrzaść :x Pokrótce się uściślę: Z uwagi na zawodowe powiązania z marką niejeden klient sobie życzył na przestrzeni lat, i takie są wnioski: -Nie ma chyba drugiego cholerstwa tak beznadziejnie opornego na zabezpieczenia. >Diesel jest silnikiem o zapłonie samoczynnym i nie potrzebuje iskry...