pp_pablo myślałem nad filtrem paliwa, jak właśnie miałem wyciek z wężyka ale przyznam że nie brałem za filtr paliwa. Zaworek zwrotny gdzie jest, koło filtra paliwa gdzieś?. Jak by się okazało że jest to filtr paliwa to wymiana?. Pozdrawiam, Artur
Z tego co słyszałem to w podstawie filtra paliwa na dole jest jakiś śrut który robi za zaworek zwrotny, jeśli ta część jest uszkodzona to paliwo schodzi z filtra i objawy są podobne do tych co opisujesz.
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
Witaj. Istnieje kilka możliwości jak to się stało po wymianie uszczelki,zaworek zwrotny, przetarty przewód powrotny za PLD,sprawdź jeszcze przewody do podstawy filtra paliwa w ECO POWERZE lubiły się przecierać na przednim wsporniku.
Potrzebuje pomocy. Auto straciło moc i wywaliło błąd mr1818. Sprawdzona szczelność układu zasilania. Wymieniony zaworek zwrotny paliwa, nic nie pomogło. Co dziwniejsze po wymianie filtra paliwa, problem znikł na 2000km. Gdy problem powrócił Tym razem wymiana filtra paliwa ani powietrze nie dają efektu. Co 50km jak mu się zachce wskakuje błąd i odcina...
założę zaworek zwrotny i zobacze co się będzie działo W obwodzie już jest zaworek zwrotny - przed filtrem wstępnym. Widocznie przepuszcza.
To nie są zawory zwrotne o jakich myślisz. Pod wstępnym jest zasilanie, pod głównym powrót ale te zaworki spełniają rolę odcięcia wypływu paliwa z silnika w momencie prac przy przewodach. Jak Przewody są przykręcone to zaworki są stale otwarte. Zaworkiem zwrotnym jest plastikowa kulka pod sitkiem filtra wstępnego a ciśnieniowy jeden jest w pompie zasilającej,...
Ciśnienie ustawiłem na 5 barów, a zbiornik ze 250 litrów mam, po drodze nie było nigdzie słychać wycieków, dopiero po chwili zaczęło korkiem wlewu oleju uciekać powietrze no i miarką wywaliło ten olej. Już się bałem, że powietrze nie powinno dojść do miski olejowej. A co do ciśnienia paliwa to po wyrzuceniu włożonego przez mechanika nieorginalnego zaworka...
Gawel88 moim zdaniem to nie wina zimnego silnika a wręcz w drugą strone ja stawiam na cofające się paliwo do filtra lub na powrotach. zrób taki manewr wstaw auto po jeździe do ogrzewanego garażu zostaw na noc i zobacz co będzie rano podejrzewam że to samo więc jak tak się stanie szukaj zapowietrzenia. Z tego co zauważyłem odpalanie po nocy w garażu...
https://youtu.be/OJsJ-IY_BQ0?si=iNu37zgj... podpiąłem pod rozruch, nadal to samo, czyli rozrusznik wykluczyć można, i założyłem zaworek zwrotny przed filtrem, nic to nie dało.
Jeżeli czujniki w porządku to podłącz bezpośrednio do filtru paliwa zbiorniczek grawitacyjny z paliwem, jeżeli zassie i odpali zerknij do zbiornika i wyczyść smok ssący, pewnie nazbierało się tam "żelu" :) organicznego itp. (w zależności gdzie i co się tankuje). A jeżeli to nie pomorze załóż zaworek zwrotny paliwa przed filtrem (koszt ok 20-30zł).
Witam, proszę bardzo o pomoc mam problem ze sprinterem 2,2 cdi 208 rok 2000 do tej pory było wszystko ok ,w pewnym momencie zaczął gasnąć podczas jazdy a po zatrzymaniu i odczekaniu pół godziny odpalał i można było jechać.Po jakimś czasie to samo kontrolka edc i stop ,po przejechaniu kilku kilometrów zgasiłem auto i już nie mogłem odpalić wziąłem na...
Witam! To, co koledzy proponują, to generalnie jest o dupę roztrzaść :x Pokrótce się uściślę: Z uwagi na zawodowe powiązania z marką niejeden klient sobie życzył na przestrzeni lat, i takie są wnioski: -Nie ma chyba drugiego cholerstwa tak beznadziejnie opornego na zabezpieczenia. >Diesel jest silnikiem o zapłonie samoczynnym i nie potrzebuje iskry...
Witam. Nagle pojawił mi się taki problem że ze auto na zimnym silniku odpala i gaśnie po ok2 sekundach. Potem kręcę z 40s zanim złapie i odpali normlanie pochodzi chwile i odpala potem juz jakby nigdy nic. Zaznaczam że po pierwszym mrozie auto odplalilo normalnie więc wykluczam żeby to były swiece. Wymieniłem filtr paliwa odrazu po pierwszym tym zajsciu....
Mam takie pytanie jeszcze. Czy można i czy było by skuteczne założenie po prostu zwsykłego zaworka zwrotnego na przewodzie paliwowym tuż przed filtrem paliwa?.....albo gdzieś na odcinku filtr paliwa a pompa CR ????Trochę druciarstwo ale może tak da się to potwierdzić czy to cofające się paliwo jest przyczyną?
Dobry wieczór, jestem posiadaczem Mercedesa Atego z rocznika 2003. Mam problem w układem paliwowym, a mianowicie samochód się nagminnie zapowietrza. Wymieniłem zaworki zwrotne na powrocie jak i wlocie paliwa (przy filtrze paliwa) oraz odpowietrzyłem samochód aby zapalił. Problem chwilowo ustał lecz po kilku dniach nadal się zapowietrza. Otwierając filtr...
zaworek zwrotny filtra paliwa zaworek zwrotny paliwa zaworek filtra paliwa
krótki dźwięk laptop tłumik oscyloskop baterie rowerowe połączenie
oglądaj wideo podczas jazdy emulator sondy lambda
Brak podświetlenia i gaśnięcie Skoda Octavia 2.0 TDI Samoistny restart nawigacji Peugeot - przyczyny i rozwiązania