są też zaworki na podciśnienie ,a tym jest gaszony Twój , Rozrusznik trzeba odciąć (żeby nie było za łatwo )ale na pych może zapalić. Pisząc o masce chyba masz na myśli tył ....
Witam. Mam podobny problem w 312. Jeśli można to prosze o przesłanie zdjęć jak powinny iść podciśnienia. walcze juz z tym od prawie dwóch miesięcy i dalej nie ma mocy
A podciśnienie przy zaworkach jest?
Nie. Gdyby był nieszczelny odpowietrznik, to by po prostu paliwo się wylewało po odwróceniu kosy „do góry nogami” (pozycja do wymiany narzędzia tnącego, ale o tym w instrukcjach nie piszą, jedynie Stihel). Zależy jeszcze czy jest zaworek tylko na podciśnienie (malutki gumowy „lejek”) czy także na nadciśnienie (gumka „z grzybkiem” jak z primera). Stihel...
Jest na wcisk. Łatwo się zakłada trudniej wyjmuje. Tak trzeba podważyć. Najlepiej łyżką tapicerską.
tylko dlaczego jest ciśnienie w zbiorniku ? Podciśnienie zapewne. Albo przytkał się otworek w korku, albo zaworek podciśnieniowy.
Nie ma pompki, podciśnienie idzie od silnika (benzyna) lub od Vacum-pompy (diesel) Jest to kabel chyba szary z paskiem o ile mnie pamięć nie myli. Zaworek pod siedzeniem zawiera prosty układ czasowy, że nawet po krótkim naciśnięciu przycisku zaworek przełącza na ok. 5-7 sek żeby nastąpiła prawidłowa reakcja pneumatyki. Sprawdź: Czy przewodem podciśnieniowym...
Spróbuj podłączyć podciśnienie bez zaworka zwrotnego.
Rzeczywiście, zaworek ma przepuszczać podciśnienie (a nie nadciśnienie), dlatego strzałka na zaworku powinna wskazywać w stronę silnika, czyli kolektora ssącego. Przepraszam, chciałem pomóc a w pośpiechu napisałem głupoty. Pozdrawiam
Może to Ci pomoże są zdjęcia z zaworkiem... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Ja bym podał bezpośrednio na gruszkę podciśnienie (bypass N75) i zrobił logi.. jak przeładowywuje to zostaje do sprawdzenia zaworek N75, podciśnienie i mapa N75 (nieudolny chip).. ..no i ewentualnie podmiana przepływki..
Prawdopodobnie chodzi ci o przewód, który idzie do zaworu wodnego na odcinku vacuum. Jest zaworek dławiący podciśnienie, żeby płynnie się otwierał. Od turbo masz 2 inne zawory plus sterowanie klapą na małym turbo. Jeden zawór jest na pokrywie u góry, a drugi jest na rozrządzie przytwierdzony.
Turbinę masz ze zmienną geometrią, silnik AGR, więc zaworek na podciśnienie. Ten pacjent ze sklepu [po prostu jest niekumaty.
W parowniku składa się "kit" blokujący zaworek podciśnienia. Do rozebrania i wymycia tylko dobrze mieć nowe uszczelki, po montażu sprawdzić szczelność. Nie należy wszystkiego brać bezkrytycznie ale ogólnie https://www.youtube.com/watch?v=Mv-DhoF5...
Wydaje mi się że nigdzie. :D Jeśli z drugiej strony są już dwa wężyki to ten króciec to odwietrzenie zaworka
Sprawdziłeś czy do zaworka dochodzi podciśnienie?Jezeli tak to cześć do wymiany
Witam trzeba wyłączyć zapłon żeby wróciła. Ale np. wczoraj i dzisiaj nie było spadku Wyglada na standardowy problem z wpadaniem w tryb awaryjny (zwykle po wkreceniu w okolice 3k rpm) Do sprawdzenia tak jak pisał kolega, być może pada turbo lub gruszka na turbie, może przepływka choć turbo/grucha/zaworek/podciśnienie jest częstszym problemem.
Witam. Samochód do peugeot. Check - wysokie napięcie w obwodzie czujnika doładowania turbosprężarki. Vacum sprawdzone, od vacum przewód idzie do serwa a później do zaworu regulacyjnego turbo. Od vacum, przez serwo do zaworka wszystko szczelne, podciśnienie idealne. Za zaworkiem podciśnienie słabsze, a przy dodawaniu gazu zdecydowanie słabnie, przy 3...
Błąd dotyczy sterowania doładowaniem. Albo uszkodzona gruszka sterująca kierownicą od turbiny, lub zaworek elektromagnetyczny który podaje jej podciśnienie. Pojedź do kogoś kto ma pojęcie, bo będą Ci chcieli wymienić od razu całą turbinę, a wiem że są warsztaty, które to naprawiają. Zaoszczędzisz kasę i nerwy.
Witam, mam problem z moją Corsa D 1,3 cdti, od dłuższego czasu mam notlauf przy 120 na godzinę. Sprawdzałem jak pracuje kierowniczka turbiny, bo wiem że to częsty przypadek notlaufow. Ale sztanga od gruszki chodzi gładko, bez żadnych oporów. Obstawiam że to zaworek sterowania turbiną, dlatego zamówiłem nowy i podmieniłem, niestety nic to nie dało. Zauważyłem,...
witam koledzy jest 0 ; błędów nic się na desce nie zapala wcześniej miał moc więc blokada prędkości raczej sama się nie włączyła zaworek przed turbiną zamieniałem podciśnienie dałem do zaworka odzielnie nowym wężykiem bez trójników na ogrzewanie ciśnienie w kol dolotowyn w czasie pełnej mocy +-2150 sprawdzałem ktsem nawet regulowałem tą małą srubką...
Średnio wysterowanie zaworka w mapach sterownika dla wolnych obrotów wynosi jakieś 60-80% i przy tych wartościach powinno wciągać sztangę do końca . Jeśli na wejściu do zaworka masz prawidłowe podciśnienie, sztanga chodzi płynnie ,bez zacięć, gruszka szczelna ,to pozostaje tylko podmienić zaworek ;)
No jeśli przed zaworkiem jest podciśnienie a zasilanie prawidłowe to wszystko jasne...więc w czym problem..
Podmień zaworek podciśnienia , który steruje cięgnem turbiny. Jakie jest podciśnienie ?
Zaworek N75 , podciśnienie sterowania turbiną, dziura w przewodach za turbiną ,turbina.Tyle mozliwosci.
https://obrazki.elektroda.pl/4651159800_... https://obrazki.elektroda.pl/9287768500_... Witam problem dotyczy mercedesa 190E benzyna w automacie,nie działa przełącznik trybu pracy skrzyni.Co sprawdzone wymienione...wymieniłem cały ten system sterujący podciśnieniem znajdujący się na skrzyni-bez rezultatu chociaż był...
Część miałeś podać. Jaki kod silnika, ale już sobie sprawdziłem. ASV 110km Z 011 wynika że wcale nie ma doładowania albo coś nie tak z logami. Jak brak doładowania to może gruszyka zacięta. Tam jest raczej geometria może się przycieła zaworek pomiń podaj podciśnienie bezpośrednio do gruszki. Może przewody popękały...
Czy ustaliłeś przyczynę kłopotów z chłodzeniem? Mam być może podobny problem. Pytania: Czy ustaliłeś jak wysterowywany jest zaworek elektro podciśnienia, koło zbiornika wyrównawczego. Kiedy puszcza podciśnienie. Czy od razu po uruchomieniu, czy jest to jakiś późniejszy impuls? Zasilany otwarty czy zamknięty?
Rozebrałem odkurzacz. U mnie winowajcą okazał się zaworek podciśnienia. Przeczscilem go i odkurzacz działa jak należy.
Doładowanie sprawdzałeś? Podciśnienie, zaworek regulacyjny? Z tego, co pamiętam ten motor był już diagnozowalny przez komputer. Czemu nie zaczniesz od najprostszej rzeczy?
Podciśnienie jest poprawne, zaworek wymieniałem prewencyjne jak zlokalizowałem problem z wężykiem. Tak jak to widać na zdjęciach, ecu wysterowuje na 85% a podciśnienie to osiąga. Pytanie tylko jak zrobić żeby wysterowywał na więcej niż 85%.
do zaworu podłączony jest wężyk na którym po odpaleniu pojawia się podciśnienie ( chyba że nie powinno ? ) Nie powinno zaworek N75 może być uszkodzony lub źle wysterowany.
A sprawdziłeś czy jest prawidłowe podciśnienie w układzie, czy zaworek zwrotny na weżykach podciśnienia działa prawidłowo i jest szczelny ? Jak się zachowuje wartość podciśenienia gdy używasz hamulca, trzymając wciśnięty pedał, czy kilka razy go naciskając. Jak już tak szukasz to silnik pewnie ma z 500tys przebiegu, warto zaślepić też od razu zawór...
Nic nie znalazłem..Mam nowy zawór ciśnienia w listwę-jutro będę podmieniał. Nadal kręci się ciężko a jak mu odbije to czuć że turbo pompuje i idzie do odciny.. Zastanawiam się czy nie dać do testów stałego plusa na zaworek podciśnienia od turbo..Wykluczę przerwy w instalacji i sterownik bo przecież tam jest zaworek sterowany mechanicznie ssaniem z rury...
Nie masz spadku ciśnienia wody ? Powinno być powyżej 1,5 bara. Czy podczas backwachu lecą popłuczyny przez cały czas ? Bywa też problem, że wąż od kanalizacji się przytka, robi podciśnienie co tworzy problemy z regeneracją. Sprawdź drożność rurki od solanki i może zerknij na sam pływak.
Hamulce działają ale mogą mieć lekkie opóźnienie przy naciskaniu pedału zaraz po puszczeniu gazu. Chodzi o to że ten zaworek utrzymuje podcisnienie na serwie a gdy przepustnica jest otwarta i zaworek uszkodzony to do serwa idzie ciśnienie z kolektora. Po puszczeniu gazu zamyka się przepustnica, w kolektorze budowane jest podcisnienie i jest chwilowe...
W swojej astrze h 1,9 cdti mialem przeładowanie turbiny przy wysokich obrotach, sprawdzałem wężyki. Robilem to strzykawką, najpierw spraawdzilem pompujac powietrzne od strony pompy podciśnienia, później od strony gruszki. Grzuszka dawała jakiś odgłos pracy. Zacząłem energicznie ruszać tlokiem strzykawki i uczuciem bezradności złożyłem wszystko do kupy....
No jak jest membrana zjedzona i traci podciśnienie to tak. Tylko tam jest zaworek jednokierunkowy chyba biało/czarny który powinien zadziałać.
Witam, Winny jest zacięty w pozycji otwartej zaworek podciśnienia na przepustnicy (klapie gaszącej). Wystarczy odpiąć wężyk, jak zapali, wtedy zaworek wymienić.
W LT jest zaworek regulujący podciśnienie.Pozdrawiam.
Tak, ale na koniec puszcza pedał t trzpień cofa się do końca i zaworek się zamyka. Z tym zaworkiem to właśnie jest sedno sprawy. Dokładniej mówiąc ten zaworek się zamyka za każdym razem kiedy kierowca zdecyduje że już więcej nie chce wciskać pedału, a jeśli zdecyduje że puszcza to ten zaworek zostaje nadal zamknięty a otwiera się drugi i podciśnienie...
Jak dla mnie to jakieś gusła. Zrób to dobrze od początku do końca i będziesz miał spokój. Ja bym wolał wymienić uszczelniacze. Podepniesz skrzynie korbowa pod kolektor ssący to coś możesz mieć ze składem mieszanki, map sensor może świrować, przy słabych pierścieniach może zacząć ta odma wciągać olej. Musiałbyś założyć zaworek ograniczający podciśnienie,...
Sprawdź bezpieczniki od licznika są 2 i często wypalają się przy nich końcówki.Co do odpalania to kolega Gerri ma rację bez prądu ten silnik musi chodzić, w stacyjce jest zaworek otwierający podciśnienie do gaszenia silnika,odłącz wężyk na siłowniku na górze pompy i powinien chodzić.
Nie trzeba nic w sofcie zmieniać jeśli zaworek jest sprawny. Zaślep tylko podciśnienie i gotowe
Nie rozumiem dlaczego czepiasz się mechaniki skoro masz błąd sterowania zaworu EGR(elektryczny zaworek podający podciśnienie). Sprawdź ciągłość przewodów od ecu do zaworu, szukaj przetarć itp. Te zawory rzadko uszkadzają się elektrycznie.
witam sprawdziłeś jakie masz podciśnienie na tych przewodach??? Może któryś siłownik nie trzyma? Są 3 od egr od klap i od turbiny tak jak i 3 zaworki zaworki podmieniałeś to są ok a siłowniki sprawdzałeś. Jak będzie podciśnienie ok tzn ok -0.9 do chyba -0.7bar to powinno być ok to zostaje tylko przepływka do sprawdzenia. Dziwne że teraz problem z kątem...
Ta gumowa membrana jest częścią pompki paliwowej ,to duże wybrzuszenie to membrana pompki a te dwa małe wycięcia to zaworki jak ta guma jest sztywna szczególnie na zaworkach to nie będzie ci ciągnąc paliwa .dlatego Na saniu zapali bo jest większe podciśnienie i paliwo pociągnie ze zbiornika ale bez sania to już nie da rady bo pewnie zaworki nie uszczelniają...
No to trzeba zobaczyć na wskazania,VAG,grupa 11,odczyt w okienku 2i 3 ,patrzeć co się dzieje z ciśnieniem. Sprawdzić czy działa zaworek N75,jakie idzie podciśnienie na ten zaworek. Co się dzieje z EGR?
Sprawdź automatyczny zaworek paliwa pod zbiornikiem. Być może zanieczyścił się mułem z dna zbiornika. Odłącz wężyk doprowadzający paliwo do gaźnika, włóż go do jakiegoś naczynia, a następnie podaj podciśnienie (wystarczy paszczowe) do drugiego wężyka, który jest podłączony do "kolektora" ssącego. Wtedy powinno polecieć paliwo. Jeśli nie poleci = zaworek...
To nie jest żaden czujnik tylko blok elektrozaworów podciśnieniowych. faktycznie bardzo dużo wniosłeś tym postem, pomógł on koledze niesamowicie :) końcówki na module powinny być ponumerowane od 1 do 6 i tak 1 - jest to "zasilanie w podciśnienie czyt. wejscie" idzie do zaworka zwrotnego który idzie do serwa itd. 2 - EGR 3 - klapa od chłodniczki spalin...
Panowie, silnik 1,8T nie ma wakupompy, tam jest dość skomplikowany układ wytwarzający podciśnienie do serwa hamulców, m.in. zaworki jednokierunkowe, zwężka Venturiego itd. Jesli to wszystko nie funkcjonuje prawidłowo, to mamy bardzo słabe wspomaganie. Trzeba zacząć od podłączenia wakuometru i pomiaru podciśnienia podczas hamowania.
Ale przecież turbina z zmienna geometria pełne doładowanie ma w momencie gdy cięgno jest oparte o zderzak, który też podlega regulacji i to ona odpowiada za pełną moc. Oczywiste gruszka też może być źle wyregulowana. Ale gdy się zapnie podciśnienie bezpośrednio pomijając zaworek powinna pompować aż przeładuje. Mona tak sprawdzić. Jak nie mam moce w...
walczę z problemem braku mocy od dołu już od 2 m-cy, Cienkie wtryski nie wytwarzają z dołu wystarczającej dynamiki spalin. Przepływkę podmieniałeś? oje (najistotniejsze teraz, bo chcę jechać i kupić) pytanie to, czy uszkodzony zaworek może powodować brak podciśnienia (czy zanim go całkowicie unicestwiłem, powodować zbyt słabe ciśnienie) na tym wężyku?...
Wymieniony był także zaworek podciśnienia pod bakiem. Oraz wywierciłem dziurkę w korku od paliwa myślałem ze może tam robi się podciśnienie ale i to nie pomogło
Nie napisałeś, czy to diesel czy benzyna. W dieslu podciśnienie jest brane z pompki vacuum (chociaż prawdę mówiąc ten model nie wychodził z silnikiem diesla) natomiast w silniku benzynowym jest brane z kolektora. Nie ma żadnej osobnej pompy na potrzeby układu centralnego zamka - tak więc nie musisz się bać, że rozleci się pompa której nie ma. W drzwiach...
EGR pewnie zapchany lub zaślepiony ale to nie on powoduje problem z mocą. Problem jest z turbo lub jego sterowaniem czyli podciśnienie lub zaworek N75 (w niektórych polówkach był zintegrowany w module podciśnień) przewody podciśnienia.
Tam nie ma filozofii na zaworku jest skrót 'vac' to podciśnienie podłączone przy serwie hamulca i 'out' czyli do gruszki na turbosprężarce. PS obecny zaworek jest z Renault, ale powinnen pasować.
To jest podstawowa wersja układu regulacji obrotów przy pomocy podciśnienia. Działa następująco: W momencie gdy silnik jest zimny, zaworek na głowicy jest otwarty. Po uruchomieniu silnika podciśnienie przechodzi przez zaworek, dochodzi do siłowniczka na pompie, i poprzez membranę pociąga dźwignię w pompie podnosząc obroty. Tu można się spodziewać pytania:...
proszę o informacje czy po uruchomieniu silnika w wężyku który idzie do zaworka PIERBURG od dołu powinno być podciśnienie?
Sprawdź podciśnienie sterujące turbiną, zaworki jednokierunjowe ostatecznie zawór N75
Najlepszym rozwiązaniem i przy okazji najpierwszym należało by wg mnie sprawdzić układ podciśnieniowy. Czy wszystkie przewody podciśnieniowe są szczelne i nie zapchane i czy podciśnienie jest prawidłowe. Jeżeli tak, sprawdzamy następnie zaworek sterujący turbiną. A następnie później brać się za turbinę( skoro była regenerowana).. możliwe , że przy regeneracji...
Witam. Mam Galaxy 2.0 TDCi 2006 - mam cały czas problem z brakiem mocy, błąd P003A. Przekopałem chyba wszystko (podciśnienie, zaworki , EGR, DPF, rozebrana była turbina - geometria była czysta, nie blokuje się). Na koniec okazało się, że czujnik kopiujący na gruszce ma ułamany patyczek, więc wymieniłem na oryginalny, używany, sprawny i dalej był problem...
Szukaj podciśnienia zaworek przewody podciśnieniowe przetarte pękniete sprawę masz prosta od vacu pompy do turbo . Hamulec nie jest twardy ??
Elektrozawory dozują podciśnienie do siłownika klapy gaszącej, egr i gruszki turbo (tu dodatkowo na przewodzie podciśnienia masz zaworek jednokierunkowy i sferyczny akumulator podciśnienia), aby siłowniki mogły wrócić do swojego spoczynkowego podłożenia niezbędny jest dopływ świeżego powietrza właśnie tym wężykiem, który zaślepiłeś
Puszcza zaworek podciśnienia. :-)
1. Zawór bez prądu jest zamknięty sprężyną do ciśnienia 100 barów. Zaworu nie można "zatkać" bo pompa - gdyby nagle się naprawiła - w kilka sekund napompuje 1500 barów i coś może "puścić". 2. Brak zasilania, brak sterowania, nieszczelność, brud... 3. 12V od strony akumulatora i pwm 1kHz, o wypełnieniu kilkunastu procent, od strony sterownika. 4. Uszkodzony...
Jeden z przewodów podciśnieniowych nie był szczelny przez co podciśnienie nie wyłączało zaworka na pompie i silnik nie gasł. Sprawa rozwiązana.
Sprawdzałeś podciśnienie czy masz ręczny zaworek od paliwa?
Regulacja sztangi, wszystkie łączenia sprawdź pod kątem nieszczelności, podciśnienia zaworki jednokierunkowe jak nie pomoże to oddaj na gwarancję.
Podciśnienie masz tylko w jednym przewodzie. Pompa vaccum wytwarza podciśnienie, te zależnie od ilości odbiorników jest kumulowane w akumulatorze, lub nie. Z akumulatora podciśnienie jest podawane na odbiorniki JEDNYM przewodem I jest rozdzielane trójnikami.
Witam. Mam problem z Vectra C. Normalnie odpala, ale nie wchodzi wyżej na obroty niż 2800, zimna czy ciepła, bez różnicy. Gdy ruszę autem, to całkowity brak mocy, max 30 km na godzinę, wyżej nie da rady rozpędzić. Błędy, jakie pokazało: P1105-03 P0070-71 P0400-02 P0400-04 Przepływka zmieniana, EGR też zmieniony, zaworki podciśnienia zmienione. Ktoś...
Potrzebuje wytworzyc podcisnienie w pojemniku. Objetosc ok 5l Wymagane podcisnienie -0,5 Bar Podcisnienie wytworzone w czasie najlepiej kilkunastu sekund, ostatecznie kilkudziesieciu Tanio ;p Witam . Chcesz tanio i szybko uzyskać podciśnienie - 0.5 Bara w pojemniku 5 litrowym ?. Jeżeli będą to niezbyt często powtarzane cykle to proponuję agregat z...
Powinno być podciśnienie w wężyku który zasila zaworek, czy to zaworek do turbiny, EGRu czy klapy gaszącej. O tym czy jest podciśnienie na wyjściu decyduje sterownik silnika. Jeżeli miałeś syf w wężyku to i może jest w zaworku. Gruszka może być dziurawa. Ten zaworek ze zdjęcia to raczej zaworek od klapy gaszącej. Od turbiny i EGR powinien mieć trzeci...
U ciebie mają być dwa zaworki sterujące podciśnieniami jeden od turbiny i drugi od klap. W starszych modelach był trzeci od EGRu ale u ciebie go nie ma bo jest elektroniczny EGR i to właśnie jego by najpierw sprawdził.
To ten zaworek spróbuj wsadzić przy umywalce gdzie bulgocze. Może wystarczy aby też wanna nie bulgotała. Pralka jak wyrzuca wodę to generuje większe ciśnienie niż wylewająca się woda z umywalki więc nie wiadomo czy ten zaworek w tym miejscu będzie dobrym pomysłem i nie będzie wylewać. Jak bulgocze to zasysa wodę z kolanka (ciśnienie wylewania z pralki...
Zaworek przy serwie sprawny, podciśnienia posprawdzane?
1. Turbina nie ładuje z dołu do sprawdzenia: - podciśnienie - zaworek N75 - gruszka turbiny jeżeli te trzy pozycje są OK, to skrócić sztangę o jeden obrót (będzie szybciej wstawać turbo). 2. Druga sprawa to turbo przeładowuje na wyższych obrotach: - uszkodzony N75 - do czyszczenia turbina.
Żeby było śmieszniej mam model bez przepływki. Tam przecież siedzi tylko zwykły czujnik temperatury. Aby się czymś z wami podzielić wykonałem pomiar testerem Vaku. No i tak: przy odpaleniu silnika zaworek steruje podciśnieniem zaraz po starcie(EGR się otwiera) tak ok. 3 sec Następnie zaworek zamyka podciśnienie(EGR się zamyka). Po ok. 6 sec. znowu EGR...
Egr chodzi i trzyma podciśnienie? Nie jest uszkodzona membrana w nim? Jakie jest podciśnienie w układzie? Mierzone wakuometrem. Dodano po 6 Zaworek zwrotny miedzy N75 i N239 sprawny?
No to sprawdzić zaworek podciśnienia i czy grucha zaciąga.
A jak sprawdzić te podciśnienie ?I zaworki?Musze dodać ,że auto jakieś dwa miesiące temu zaczeło szwankować.I wtedy tylko takie byly objawy jak zamochod był zimny odalony po nocy ale po jakiś 10 km wszystko wracalo do normy i caly dzień było ok .A już dziś nic nie pomagało cały czas tak samo chodzi nawet po przejechaniu 100km.
Proponuje sprawdzić wszystkie wężyki podciśnienia, i ich uszczelnienia, dość częste są niewidoczne pęknięcia takich wężyków. Zdarzyło się też kilka razy stwardniała uszczelka na serwo. Zbiornik na podciśnienie, zaworek zwrotny i wszelkie elektrozawory razem z końcowymi siłownikami. Doładowanie jest sterowane podciśnieniem i prawdopodobnie zawór EGR...
Emeryt2-elementem wykonawczym jest podciśnienie sterowane z zaworka elekromagnetycznego.Który bezpiecznik pali?Od lewej podaj.
Zmyliło mnie bardzo niskie wartości MAF Pierw napraw EGR bo nieszczelny. Czyli to co grzebałeś z n18 sprawdź czy aby na pewno dobrze podłączony wężyki bo to co pisałeś że po odłączeniu wężyka zasilającego była poprawa wskazuje o ile go zaślepiłeś, uchodzi podciśnienie niesprawny zaworek N18 i brakuje podciśnienia do sterowania turbiną.
Odma pod kolektorem ssącym popękana plus zaworek podciśnienia na odmie .Jak to wymienisz będzie git
A powiedz mi jeszcze bo tak do zaworków n75 i n18 czyli turbina i egr podciśnienie dochodzi Tylko albo zaworek jest brudny albo komputer źle steruje ?? I co może być nie tak ?
Pierwsze co to sprawdź czy cięgno turbiny jak to nazywają sztanga jest zaciągnięta do końca po odpaleniu. Jak nie albo jak słabo ,to może być i zaworek "n75" może być i słabe podciśnienie ,a może nie zaciąga bo blokuje vtg. Także musisz też sprawdzić czy geometria porusza się swobodnie.
Wymieniłem zaworek podciśnienia do turbiny. Niestety po miesiącu problem z checkiem się powtórzył więc to nie był winowajca. Czujnik kopiowania nie występuje do kupienia do mojej turbiny, jest tylko w całości z acutatorem (jedyne 500zl). A turbina jest z tyłu silnika więc nie ma łatwego dostępu nawet aby to obejrzeć wizualnie. Narazie odpuszczam temat...
Same klapy nie powinny narobić problemu bo są chyba metalowe. Ale mogą się zablokować w pozycji zamkniętej i ograniczać przepływ powietrza. A błąd może dotyczyć albo zaworka podciśnienia który nimi steruje, albo nastawnika elektrycznego bo nie pamiętam jak tam jest.
Witam! Mam problem z Merivą .Po wymianie silnika brak sterowania podcisnieniem turbiny. Nie wiem co może być przyczyną że nie działają elektrycznie zaworki otwierające podciśnienie do zaworu bocznikowego sprężarki. Zaświeciła się kontrolka samochodzika z kluczykiem i potem check (silniczek).Sprawdziłem na kompie błędy :zawór EGR, PRZEPUSTNICA (ZŁA POZYCJA...
Tylko dodam, korek zamykający układ chłodzenia, obojętne czy to na chłodnicy lub zbiorniku wyrównawczym ma dwa zaworki: nadciścienieniowy (coś w rodzaju zaworu bezpieczeństwa), otwierający się przy wzroście ciśnienia ponad określoną wartość (zależna od wykonania korka) i podciśnieniowy, przez który ma nastąpić wyrównanie ciśnienia w układzie chłodzenia...
Tak. Praca zaworku sterującego podciśnieniowo przyspieszaczem zapłonu jest poprawna. Na biegu jałowym podciśnienie z silnika jest zamknięte przez zaworek a przyspieszacz zapłonu jest otwarty do atmosfery. Po dodaniu gazu podciśnienie pojawia się w rurce przyspieszacza.
To jeszcze trzeba sprawdzić jakie podciśnienie się pojawią przy zaworku. Może być tak że jest za niskie aby zaciągnąć gruchę , dopiero pominięcie zaworu gdy nie jest zdławiony da radę . Ale dziwne, skoro kabloteka okej zaworek sprawny to tam za dużej filozofii nie ma
Masz prawdopodobnie niedrożny przewód wyrównujący ciśnienie w baku z atmosferycznycm. Jest w nim zaworek zapobiegający wylaniu się benzyny w przypadku wywrotki i on może być zacięty lub sam wylot zatkany i w miarę jak ubywa paliwa powstaje podciśnienie, którego pompa nie jest w stanie pokonać.
Witam. Ostatnio zaczęło mi strzelać w EGR. Ściągnę wężyk od podciśnienia i przestaje strzelać. Mam pytanie, czy na biegu jałowym powinno być podciśnienie czy nie? Co może być przyczyną owej sytuacji? Jakiś zaworek N70?
W pierwszej kolejności pneumatyka do sprawdzenia. Do zaworka idą 3 wężyki: podciśnienie z pompy, gruszka turbiny i odpowietrzenie zaworka. Ten trzeci lubi się zapchać i wtedy turbo przeładowuje okrutnie. W okolicach pokrywy zaworów jest sitko od tego wężyka. Trzeba sprawdzić drożność. Jak masz zgrany wsad z ECU to wrzuć bo trzeba sprawdzić czy ktoś...
witam wszystkich auto crafter 2,5 2007rok Auto przyjechało na brak mocy. problem taki że brak odpowiedniej ilości podciśnienia po zaworku n75,a przed zaworkiem jest pond -500,a po zaworku już na przewodzie do turbo jest około -360. jeśli zatkam trzeci przewód (upustowy) od zaworka to mamy odpowiednią ilości podciśnienia i sztanga turbo schodzi jak powinna...
Zaworek nie daje podciśnienia, jedynym jego źródłem jest pompa podciśnienia, zaworek je tylko puszcza na siłownik. Steruje nimi komputer. Jak zawór jest w pełni (sterownie PWM) otwarty to za nim jest takie podciśnienie jakie daje pompa czyli 0,5-0,7MPa.
Ciągnąc temat dalej rozebrałem parownik, generalnie membrana wygląda bardzo dobrze więc podejrzewałem, że puszcza na nicie. Nit dobiłem mocniej z ciekawości czy cokolwiek się poprawi i prawdę mówiąc już myślałem że znalazłem bezpośrednią przyczynę bo po złożeniu i przetestowaniu praktycznie bąbelki się nie pojawiały. Rano jednak znów problem z odpaleniem....
Podciśnienie dobrze gruszka i zaworki też ,turbo sprawne. Co może być? Tak tak, wszystko dobre.A nawet nie wiesz jaki błąd siedzi |ECU i przy jakich parametrach odcina to turbo.
zaworek podciśnienie pompa vacum karcher zaworek zaworek klimatyzacji
demontaż blaupunkt iskry nagrzeje turbo diesla benzyny
czemu zalewa swiece czemu zalewa swiece
Instrukcja obsługi regulatora RE 7 Lumel Jak pobrać identyfikator TeamViewer komputera?