Nie zakreciłeś kranika. Paliwo przelało się przez gaźnik do karteru. A z tamtędy przez odmę do cylindra i tłumika. Spuścić tą mieszaninę zalać świeży olej przepalić pamiętać o zamykaniu kranika po skończonej pracy to nie samochód zbiornik paliwa jest wyżej zasada ta sama co w motocyklach. Starszych motocyklach bo nowsze potrafią mieć podciśnieniowe...
Chodzi o zawory zwrotne? Jeśli strzykawka to raczej niewielkie ilości powietrza. Może odpowiednie będą zaworki od pompki akwariowej?
Zmienia się kierunek działania pomki przez zmiany potencjałów na stykach pompki,co z kolei powoduje przemieszczanie się zaworka w pompce i kierowanie płynu na jeden z wylotów.Pompkę dorwiesz po zdemontowaniu nadkola prawego.Pompka jest wetknięta w zbiorniczek na gumowym uszczelniaczu.
Co do trudnosci z odpaleniem po paru dniach mialem ten sam problem. Nie trzymaja zaworki w pompce paliwa i schodzi paliwo z przewodów. Wymiana pompki rozwiązała problem. cena nowej ok 50zł
W obudowie ręcznej pompki są dwa zaworki które robią za zawór zwrotny. Obejrzyj ich działanie.
A powiedzcie czy jest taka możliwość że pompka może raz pompować a raz nie ?? Bo może problem tkwi w pompce.. Może nie trzyma zaworek i paliwo z pompki wraca z powrotem do baku.
Zablokowany zaworek na pompce
Gdzie jest ten zaworek pompy.? Dodano po 2 po przyłożeniu próbówki do zaworka pompki "tykło " i auto odpaliło. dzięki wielkie.
Paliwo z gaźnika paruje. Natomiast jak schodzi z pompki to zaworki nie trzymają. Można wymienić te co są. A są wymienne, jak mnie pamięć nie myli. Cała pompka pewnie taniej, a pasuje od innych fiatów. Czasem trzeba podpiłować. Lub dodatkowy zaworek zwrotny.
Jakaś nieszczelność, przewody paliwowe, zaworek w pompce lub membrany w gaźniku. Paliwo dochodzi do cylindra, świeca jest sucha czy zalana?
Da sie, tylko bedziesz musiał dorobić zasilanie. I jeszcze jedno, w pompce musi być zaworek zwrotny żeby para z pieca nie biła na pompkę.
Padł zawór zwrotny w pompce. Do wymiany pompka, sam zaworek też da się kupić - ceramiczna kulka + sprężynka.
Napisałem wszystko, przeczytaj raz jeszcze. Acha, dmuchnij w kierunku pompowania, i przeciwnym, by zaworki sprawdzić.
Zmiana polega na pozbyciu się naczynka wzbiorczego, wstawienie przeponowego, wężownica schładzająca, solidne płukanie całej instalacji (po latach użytkowania w układzie otwartym to jest obowiązkowe). Cena samego kotła to jest może połowa kosztów materiału. Gdzie reszta osprzętu? Pompki, zaworki, rury, śrubunki, mieszacze, filtry itp. No i oczywiście...
Nieszczelny gaźnik lub zaworek w pompce, zależy którą stroną ciągnie to powietrze. Jeżeli pilarka odpala i dobrze pracuje to się tym nie przejmuj.
Przy pompce paliwa jest taki jakby zaworek Co to jest i gdzie to można kupić. Usunąłem to, bo pękło i teraz po dłuższym postoju zapowietrza się pompka paliwa i Webasto ogólnie wariuje z obrotami https://obrazki.elektroda.pl/2564429100_...
Mogło zaciągnąć jakiś syf ze zbiornika paliwa i zatarło pompkę i zaworki. Lata też swoje robią. W końcu to chyba leciwy ciągnik, tak myślę.
Zobacz jak wyglądają zaworki od pompki paliwa
Chodzi o zaworek w pompce zasilającej, czy też inny zaworek, powiedz jaki, prześlij jak masz zdjęcie bądź opisz umiejscowienie. Z góry dzięki
Zobaczę czy będzie jakiś efekt. Nowa pompka - tak, ze względu na cofanie się paliwa podczas postoju (nieszczelne zaworki pompki), bo układ ewidentnie się zapowietrza. Ale nie podłączałbym jej bezpośrednio do stacyjki, są częste sytuacje, że ma się włączoną stacyjkę dłuższy czas i jednocześnie wyłączony silnik. Lepiej nie robić takich eksperymentów.
W pompce są 2 zaworki, jeśli są nieszczelne, zapchane itp. to pomimo, że słychać działanie, pompka nie podaje wody
Wymieniłem zaworek przy pompie wtryskowej. A czy zaworki w pompce zasilającej maja też coś do tego bo jak pompuje pompką ręczną to czasami tak mi ją podstawi że nie mogę jej wcisnąć dopiero po chwili puści i mogę pompować.
No a skąd mam wiedzieć która to jest wersja? I czy 1,6 t czy 3t nie ma tam żadnej informacji jeden jest w obudowie z tworzywa a 2 cały aluminiowy wiem tylko tyle że jeden miał wyższy zaworek pompki https://obrazki.elektroda.pl/6943512700_...
No to zostaje zaworek pompki od strony baku.
Dużo paliwa masz czy na resztkach próbujesz? Bardzo częsta usterka w tego typu sprzęcie to pęknięte przewody paliwowe (pękają zazwyczaj na wyjściu ze zbiornika paliwa w gumowej dławicy i trudno to zauważyć). Radzę zacząć od przewodów paliwowych polecam gumowe lub igielitowe gdyż te z silikonu szybko się starzeją i pękają. Ewentualnie zaworek zwrotny...
Zaworek zwrotny w pompce ręcznej nie trzyma.
Zaworek przydławi elektryczną pompkę, nie tu problem. A te problemy miały bardzo sporo ludzi z uszkodzonymi gniazdami PD.
Tak bieżąca woda bo po co jeszcze grzać płaszcz wodny a później dopiero wodę. Tak trzeba dać jeszcze pompkę ja mam taką jak do co . Musisz dać 2 zaworki zwrotne a pompka ma być ustawiona w stronę zimnej wody.
Pojawiający się komunikat o ''drobno zmielonej kawie'' przy próbie parzenia kawy to efekt odnotowania przez przepływomierz przepływu znikomej ilości wody (najczesciej).Słusznie podejrzewasz pompkę ,wymień kompletną z zaworkami ,powinno załatwić problem ,w tej rodzinie to częste przy intensywnym korzystaniu. Zakładam ,że o odkamienianiu nie musimy przypominać....
Moim zdaniem ten zaworek w tym miejscu nie ma prawa działać bo jak sam zauważysz paliwo z filtra i tak odpłynie przez ten zaworek. Już bardziej miało to by sen gdybyś założył zaworek między pompką ręczną a filtrem albo przed pompką wtedy paliwo nie ma szans się cofną do zbiornika.
Sprawdź zaworki w pompce paliwowej prawdopodobnie są wytarte.
Zrobione wtryskiwacze jak pisałem, zrobiona pompa wtryskowa ( sekcje, zaworki, pompka... ustawienie na stole) Zrobił się zupełnie inny ciagnik - ma "siłę" i to już od wolnych obrotow! Niemniej jednak zamierzam wymienić zestawy tuleje, tłoki sprawdzić głowice - jednak nie jest to to co powinno być nadal kopci (chociaz o wiele mniej, ale też "wali" spalinami...
Witam ponownie, Wychodzi na to, że w moim przypadku po wymianach czego się dało. Zaworki, przewód, pompka, moduł obróbki paliwa za pompką, czyścić smok, inne były brudy, które przedostały się do przewodów paliwowych. KILKAKROTNE CZYSZCZENIE POMOGŁO. Podkreślam kilkakrotne - te brudy po prostu się przesuwały w przewodach.
Nieszczelny zaworek zwrotny w pompce, od strony tłoka.
Zaworki zmienione w pompce i dalej to samo. Jeszcze zmienię całą pompkę i zobaczymy.
Dobra. Z mojej praktyki: - zły luz na zaworach - wypadnięte gniazdo zaworowe (otwierało się razem z zaworem) - uszkodzone zaworki w pompce paliwa - zatkane odpowietrzenie w baku (robiło sie podciśnienie i pompka nie była w stanie zasysać paliwa) - brudny gaźnik - oberwany pływak w gaźniku - brak pierścienia zabezpieczającego w sworzniu tłoka (sworzeń...
Witam! Proponuje odkrecic pokrywke pompki i zobaczyc czy zaworek nie wywrucilo do gory nogami .Mialem kilka przypadkow takiej awarii. Pozdrawiam.
Standardowa usterka tłoczek w pompce stanął w miejscu lub zaworek zawieszony może być jeszcze że coś się zatkało. Trzeba rozebrać i wyczyścić. Po rozebraniu pompki powinniśmy zobaczy takie elementy. https://obrazki.elektroda.pl/5157027300_... Nie wolno pomylić się w procesie składania , kolejność jest ważna
Może zaworek zwrotny w pompce jest uszkodzony, albo go po prostu jest brak.
No niestety przy obecnej jakości części nie na długo to pomaga, zresztą nie jeden wymieniał zaworki pompki a jest jak było :cry:
Witam, tak po wymianie flanszy z drugiej strony zbiornika jest taki zaworek, trzeba tam napompować powietrza nawet pompką od roweru jakieś półtora bara. Niech kolega obejrzy parę razy film, co ja wysłałem, tam jest wyjaśnione. Ewentualnie pytać Kto pyta nie błądzi . http://dostudni.net/content/26-sprawdzen...
Pomijając możliwość wadliwego zasilania paliwem (nieszczelne zaworki pompki bądź zawór pływakowy gaźnika ) pozostaje moduł zaplonowy, dość częsta usterka.
Witam!! 100% zaworek pompki paliwanie nie trzyma ,mozna to zauwazyc po odkreceniu pokrywy pompki jest to ten zaworek gorny nieraz go obroci i i widoczna jest sprezynka na wierzchu ,ktora powinna byc pod spodem i dociskac zaworek.W drodze taki przpadek mozna naprawic tepiac ostre krawedzie np.kamyczkiem.Ale i tak trzeba go wymienic jest to groszowa sprawa.
to się dzieje tylko jak odpalam rano Po nocy paliwo odpływa z przewodów paliwowych do zbiornika paliwa. Zamontuj na przewodzie paliwowym przed filtrem paliwa w komorze silnika zaworek zwrotny lub ręczną pompkę paliwa (gruszkę). https://obrazki.elektroda.pl/8127797900_... https://obrazki.elektroda.pl/1376861000_...
Sprawdź zaworki w pompce paliwowej, bo prawdopodobnie to jest ich przyczyna.
Palnikiem pompę :bad-words: :bad-words: :bad-words: :bad-words: NIE mogę człowieku kołhoz . NIE wolno stosować takich metod , uszkodzisz mechanizm ,sekcję, zaworki pompki. A jeszcze się zapali ...
Zaworek w pompce
Skoro nie było filtrów to oczywiste że gdzieś się zapchało, szkoda czasu na dywagacje dlaczego nie sprawdziłeś po zakupie. Teraz trzeba szukać gdzie się zapchało, za koleją od zbiornika, poprzez filtry, pompkę zasilającą, aż do pompy wtryskowej. Jeżeli syf podwiesił zaworek w pompce zasilającej to pół biedy czyszczenie nie jest skomplikowane, gorzej...
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
tam niema elektroniki tylko sa dwa zaworki w pompce i poprostu przepuszczają
Pod tymi śrubami są zaworki .Długość trzpienia w pompce jest taka jak w orginale.
Jeżeli jest nowa pompka to muszą się jeszcze doklepać zaworki w pompce. Pojeździj ze 2 tyg. i dopiero......
Zamiast zaworka możesz też sobie kupić pompkę na wężyk (ma już zamontowany zaworek zwrotny). Nie musisz całej pompki wymieniać bo można kupić głowiczkę z zaworkami.
Przeczytaj cały wątek to się dowiesz dokładnie o co chodzi . jeśli napięcie podane na zaworki to pompka zasilania mieć nie będzie . A co ma napięcie na zaworkach do zasilania pompki??? Napięcie na zaworkach może w jednej chwili być - a za chwilę go nie będzie. I tak działa regulacja ogrzewania w tym modelu! Dla zrozumienia zasady działania polecam:...
Proponuje sprawdzić jeszcze pompkę paliwa Mozliwe ze zaworki nie trzymają i pompa podaje za mało paliwa do gaznika Na wolnych obrotach jeszcze chodzi po dodaniu gazu za mała moze być dawka paliwa
Możliwe że pompka padła. Tam chyba jest zaworek. Może się zabrudził lub zawiesił. Nie wiem jaka masz pompkę
Witam mam pytanie jakie zadanie spełnia mały zaworek powietrzny przy pompce sprzęgła pod maską? Czy ma jakieś powiązanie z połówkami ? Czy normalne jest ze czasem leci z niego powietrze? Pozdrawiam .
do czujnika paliwa dostaniesz się bez wyciągania zbiornika (klapka pod kołem zapasowym ) jeśli w pompce nie ma paliwa to warto się skupić na szczelności przewodów zasilających zbiornik-pompka jak i na samym ssaku (czujniku) bo czasami rurka lubi przerdzewieć raczej nie jest zapchane sitko na ssaku bo z pedałem wciśniętym do deski byś daleko nie zajechał...
Zaworki w pompce paliwa kolega mówi, tak? A jest kolega pewien? Jeśli to te zaworki to wymienić całą pompke???
dziwie sie wam macie jakies pojecie o tych pompach jakie zaworki jakie pompki to nic nieda niekombinojcie szkoda czasu jak cos to macie nr tel
Ciagnie powrotem podkreślam Ręczne pompowanie idzie bez problemu? Zaworki w pompce sprawne?
Podłącz sprawny mechanizm przednich wycieraczek, potem sprawdzaj, silnik po takiej kąpieli raczej nie nadaje się do ponownego zastosowania. Praca przedniego spryskiwacza mimo uruchamiania opcji na tył to z reguły zacinający się zaworek w pompce a przyczyna to najczęściej zanieczyszczenie niskiej jakości płynem.
Sprawdź, czy wyłącza się ssanie, czy dźwigienka od ssania dochodzi do oporu. Sprawdź też pływak w gaźniku, może być dziurawy i poziom paliwa, jaki dokładnie powinien być, już nie pamiętam, ale ze znalezieniem w necie nie powinno być problemów (chyba 7mm od pokrywy górnej gaźnika, trzymając ją pionowo pływakiem do dołu). Do sprawdzenia też zaworek iglicowy....
Najważniejsze, jest prawidłowe założenie membrany pompki paliwa (24) i podkładki (23). Przy odwrotnym złozeniu, zaworki (klapki) nie będą dolegały do otworów w części gaźnika oznaczonej numerem 25, tym samym nie będzie działała pompka.
zobacz czy masz dobre zaworki w pompce zasilajacej moze ci paliwo z powrotem wracac
T5 dobrze prawi, były wersje bez przepływomierza. Dodano po 3 Pytałem kolegów mechaników. Zalecili : założenie zaworu zwrotnego - założyłem Założenie pompki ręcznej na przewodzie ( przezroczysty) miedzy filtrem a zbiornikiem - założyłem Kolego jeśli założyłeś oryginalną pompkę ręczną to niepotrzebnie zakładałeś jeszcze zaworek. Pompka przecież jest...
O ciśnieniomierzach było już na FORUM, przeczytaj Radioelektronik 8, 9, 11/1999. Prawdopodobnie masz nieszczelne zaworki lub pompkę.
z tym paleniem to najlepiej wymienic wszystkie podkladki miedziane w polaczeniach rurek metalowych wokol pompy. zobacz tez na stan filtra i rorki w zbiorniku. jest tez taka mozliwosc ze zaciely sie plastikowe zaworki sa pod srobkami obok pompki recznej. milej zabawy przy tym bo troszke czasu na to schodzi. pozdro
na moje "oko" to wina pompki paliwa sprawdź zaworki w pompce jeśli są dobre to zeszlifuj o ok. 1-1,5 mm papierem ściernym na szybie dystans(ebonitowy) miedzy pompką a blokiem silnika..
Na pompkach przeważnie jest przełącznik służący do zmiany biegów.
Nieszczelny układ paliwowy/przelewy sprawdż i zaworki w pompce.
Z tego co wiem to większość osób w Volvie zaślepiało zaworek powrotny, niby pomagało w przypadku zmęczonej pompki zasilającej. Dodano po 10 Podaj jaki to model silnika D12D może f lub c ?
Sprawdź czy nie zawieszaja sie zaworki w pompce oraz czy są szczelne . Zaworek powrotu widać po tym czy paliwo się nie cofa. Jeżeli jest powietrze w przewodach sprawdź szczelność ukł. paliwoewgo.
Witam. Musisz sprawdzić zaworek zwrotny w pompce paliwa (kilka razy zdarzyło mi się, że wypadł) i szczelność węża między zbiornikiem a pompką.
Sprawdź pompkę paliwa, może być pęknięta membrana lub uszkodzony zaworek w pompce i przy większych obrotach nie podaje paliwa. Zdejmij wężyk z gaźnika i zatkaj jego koniec, a ktoś niech kręci rozrusznikiem i sprawdzisz czy jest ciśnienie.
Do kolegi " marekski7 " : A co ci pomoże zaworek jeżeli pompka pomocnicza nie będzie działała prawidłowo i nie będzie podawała paliwa tak jak powinna? Pompka ta zasysa paliwo ze zbiornika i podaje do pompy ciśnieniowej. Zacznij od jej sprawdzenia.
Witam.Zmywarka jak w temacie.Dozownik nabłyszczacza :wlot nabłyszczacza cienką rurką pcv wylot do trójnika obiegu.Na jakiej zasadzie to ustrojstwo działa?Czy jest zależna od ciśnienia wody w sieci?Czy poza pompką są jakieś zaworki?Pompka nierozbieralna.Membrana raczej sprawna bo po załączeniu i nagłym wyłączeniu widać ruch nabłyszczacza w rurce pcv,Jednak...
Zaworki w pompce paliwa. Wymień lub wstaw zawór zwrotny za i przed pompą i będzie po problemie.
Prawdopodobnie pompka. zdarza się przyklejony zaworek.
Mi jeszcze mechanik mowił ze zaworek w tej pompce paliwa moze nie trzymac tego cisnienia...
który to rocznik volvety? jeżeli ze starszych fh to sprawdzcie zaworki w pompce doładowujacej. chodzi mi o ten zwrotny, który utrzymuje ciśnienie paliwa
Prawdopodobnie skleił się zaworek w pompce. Spróbuj podać wodę do pompki pod lekkim ciśnieniem np. strzykawką przy włączonej pompce. Powinien się rozkleić. Jak nie pomoże zajrzyj tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic96...
Prosta sprawa - podczas ogrzewania wody ta się rozszerza, a że woda jest nieściśliwa to ciśnienie rośnie w nieskończoność aż coś się rozciągnie na tyle by wodę pomieścić. Służy do tego naczynie przeponowe zamontowane obok zaworu. Jest w nim membrana która po jednej stronie ma wodę, a po drugiej powietrze pod ciśnieniem. Można dolać wody do zbiornika,...
A w którym otworze to ma by wsadzone? We właściwym. Kolega sobie wyobraża że jest tylko jeden rodzaj podnośnika hydraulicznego, czy jak? Wymienione elementy to najprawdopodobniej zaworek zwrotny pompki w jej obrębie powinien być umieszczony.
O zaworek się nie martw, odkręć lepiej pompkę paliwa i zobacz czy paliwo stoi czy od razu znika.
Zależy od konkretnego modelu pompki. Zawsze można założyć zaworek zwrotny tuż przed pompką. Wtedy w pompce zostanie paliwo, gaźnik przecież sam sobie nie pociągnie paliwa o ile ta pompka jest niżej od niego. Zaworek zwrotny kosztuje 7zł.
Nigdy nie mierzyłem ile mi tak na prawdę wchodzi wody do tego zbiornika. Zrobiłem to tak. Po zamontowaniu hydroforu na swoje miejsce, zalałem pompę wodą do pełna, włączyłem pompę i po chwili gdy wskazówka pokazała troszeczkę ponad 0,5Bar wyłączyłem pompę i przez zaworek pompką napompowałem 1,5Bara powietrza. Potem włączyłem pompę poczekałem aż się sama...
Turbina, przepływiomierz, ciśnienie sprawdzone, co to znaczy? Jak sprawdzone? Należy zrobić komplet logów (stastycznie, dynamicznie) i to sprawdzić. Musi coś wyjść... Możesz też sprawdzić ciśnienie sprężania, po tych remontach. Również wielu mechaników bierze się na "chybił trafił" za wymiane pompek, gdzie to nie są wtryskiwacze, które wystarczy odkręcić...
Sprawdź zaworki w pompce paliwowej (odkręć zaślepki na śrubokręt), następnie wszelkie uszczelki miedziane na przewodach paliwowych i odstojnik. powodzenia...................
Jednak po złożeniu zauważyłem, że po kilkukrotnym wciśnięciu pompki paliwo dostawało się do gaźnika, ale nie było widoczne i zauważalne w ogóle na króćcu powrotnym. Może zaworek jednokierunkowy w pompce się uszkodził?
Przyjrzyj sie zaworkowi przelewowemu w pompie na powrocie pewno on zawinił lub zaworki w pompce zasilającej.
To podnieść baniaczek z ropą na wymaganą wysokość. Wątpię żebyś znalazł pompkę oprócz takiej z weebasto która ma taką wydajność i jest odporna na działanie on. Pozostaje albo pompa zębatkowa albo membranowa np z malucha i dosyć spore przełożenie. Robisz krzywkę na dużym kole i mały silniczek np od wycieraczek i na 6v. Zaworek zwrotny przez pompką i...
Dmuchanie w zbiornik nic nie da. Do sprawdzenia wężyki i zaworek na nich. Pompki padają, sprężyny regulatora też.
Rozumiem że w pompce są jakieś zaworki?. Ale czy przez tą pompkę może występować te szarpanie pompka jest sucha nie ma żadnych wycieków.
Pompka niskiego ciśnienia do wymiany. Standard w premiumce. Można spróbować zaworki przelewoy i nadcisnieniowy zregenerowac jeśli korpus OK. Danke ;)
Zaworek znajduje sie pomiedzy pompka paliwa a wejsciem magistrali paliwowej do pompowtryskow.Szukaj przy samej pompce paliwa lub od strony kola zamachowego przy samym deklu podrywy zaworow. Ale na moj gust to nie trzyma ci zaworek w pompce paliwa, wyczysc lub wymien pompke paliwa i wstaw przed nia wstepny filtr siatkowy powinno pomoc. Te wloskie ropniaki...
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Może sprężynowy zaworek zwrotny za pompką? Tyle, że ta będzie miała ciężej podczas normalnej pracy. Takie coś mam na obwodzie grzania bojlera CWU. V.
Więc: Szczelność ok, czujnik ciśnienia ok, ciśnienie nadal za wysokie. Czy pompa ( Widziałem że ma jakiś (sprężynka + tłoczek) zaworek w sobie) może dawać za wysokie ciśnienie? Dodano po 4 A i jedna dziwna rzecz. Wykręcając pompkę ręczną ciśnienie w układzie spada do 4 barów. Jakieś zaworki w pompce ręcznej, w obudowie filtra paliwa???
Może trzeba odpiąć wężyk i strzykawką napełnić pompkę wodą. Hmm... pomysł dobry, pewnie zaworki po takim czasie się "zastały". Proponuję wstrzykiwać wodę z kwaskiem cytrynowym.
karcher zaworek zaworek podciśnienie zaworek klimatyzacji
format dysku linux biblioteka bascom cieńkie paski ekranie
diagram schemat diagram schemat
Aktualizacja oprogramowania Pioneer VSX-934: instrukcje i wskazówki Jak uruchomić generator 50kW z silnikiem 2.2kW?