Używam wyłącznie do papieru ściernego, zazwyczaj na mokro. Kamienie szlifierskie mam zamontowane na szlifierkach stołowych, a szczotki druciane, te do 12500 obr./min mam tylko na szlifierkach elektrycznych - używam ich w przyłbicy spawalniczej, a i tak druty wyjmuję ze skóry. Więcej nie potrafię napisać, po prostu moje potrzeby bardziej spełniają szlifierki...
Może zaworek sterujący turbina?. Jaka tam jest turbina? z regulowaną gruszką?
Zawsze przy VNT będzie nadciśnienie, znikome al jest. Może zaworek całkiem się zblokował, i nie zbija ciśnienia. Gdybać to można w nieskończoność. Po pomyleniu przewodów działałoby, ale zazwyczaj nie zbija doładowania. Pokaż, co gdzie podpiąłeś.
Masz na mysli pomiar manometrem? Jeszcze nie. Jesli pomine zaworek sterujacy turbina i na sztywno turbo podepne pod vacu pompe to turbina przeladowuje wiec mieszek, ustawienie sztangi jest chyba ok?
prawdopodobnie problem z podcienieniem i sterowaniem turbina SPrawdz zaworek sterowania turbiną czy nie ma wycieków z układu podcisnienia
2. Wymieniony zaworek sterowania turbiną Zaworek ma 3- króćce. ATM- jest drożny?
Wymieniłem przy okazji zbiorniczek podciśnienia, który jest koło zaworka sterowania turbiną. Był poklejony jakimś silikonem. Teraz turbina pompuje lepiej, ale to jeszcze nie to. Zamówiłem wakuometr i pompkę podciśnieniową i sprawdzę podciśnienie i gruszkę turbiny.
Witam. Okazało się, że przyczyną był przepływomierz i uszkodzony czujnik kopiujący na turbinie. Z przepływki nie było błędów, a wskazania parametrów były ok, ale w czasie jazdy coś się dziwnego działo. Podmieniłem przepływkę na oryginalną i sprawną, czujnik na regenerowanej turbinie wymieniłem na oryginalny. Nowa turbina wymagała delikatnej regulacji...
witam koledzy jest 0 ; błędów nic się na desce nie zapala wcześniej miał moc więc blokada prędkości raczej sama się nie włączyła zaworek przed turbiną zamieniałem podciśnienie dałem do zaworka odzielnie nowym wężykiem bez trójników na ogrzewanie ciśnienie w kol dolotowyn w czasie pełnej mocy +-2150 sprawdzałem ktsem nawet regulowałem tą małą srubką...
Bardzo często uszkodzeniu ulegają zaworki sterujące turbiną i egrem, ale bez porządnej diagnostyki to mogę sobie gdybać.
poszukaj na silniku brazowego zaworka do sterowania turbina a najlepiej znajdz przewód podcisnieniowy od turbiny i on zaprowadzi cie do zaworka sterowania turbina postukaj w niego obuchem młotka jak to pomoze to wymien zaworek na nowy Dodano po 7 sprawdz wszystkie przewody powietrza za turbina sa szczelne czy nie ma tam dziury
A zapomniałeś o najważniejszym... diagnostyka komputerowa, turbina, zaworki sterujące turbiną i egr..
Zacieta turbina, uszkodzony zaworek sterujacy turbina, przewody podcisnieniowe, czujnik cisnienia.
Uszkodzony zaworek, sterujący turbiną.
A co jeśli turbina przeładowuje a zaworek zamkniety?
Sprawdź czy zaworek wysterowuje turbinę.
Sterowanie turbina, zacinający się zaworek podciśnieniowy pasuje zle lub za wolno
Witam. Zdiagnozowałem u siebie dość kosztowny problem, uszkodzenie tego zaworka który steruje turbiną. Numer tego zaworka 2443569 https://obrazki.elektroda.pl/9164449100_... Wiem że można zastosować dużo tańszy zaworek, od innego auta. Może ktoś coś podpowiedzieć, od jakiego auta i jaki zaworek byłby dobry ?
Kolego pawelm24 sprawdź lub podmien zaworek sterujący turbiną a na 99% Twój problem zginie pozdr
Sprawdź wężyki podciśnienia, i zaworek sterujący turbina oraz EGR, na początek, potem jakaś diagnoza i będzie o czym pogadać.
Najpierw sprawdź czy reaguje prawidłowo sztanga. Tzn na odpalonym podłączaj i odpinaj wężyk do turbo i patrz czy sztanga się rusza ok 1 cm. Potem test z odpiętym wężykiem czy doładowanie będzie minimalne podczas jazdy (możliwy not lauf przez za niskie ciśnienie doładowania ).
Sprawdź podciśnienie sterujące turbiną, zaworki jednokierunjowe ostatecznie zawór N75
Wielkie DZIĘKUJĘ, gdybyś jeszcze mógł podrzucić zaworek 2 piny od sterowania turbiną (n75) Proszę :wink: Zawór N75 jest na 3 obrazku: kolory br/ge (brązowo/żółty) do sterownika oraz sw/ro (czarno/czerowny). Najlepiej ściągnąć całego PDF który podesłałem w linku - będzie bardziej czytelne. Pozdrawiam
Witam Auto odpala rewelaycjnie, silnik ma moc do 3000 wkręca sie super. Przyspiesza do ok 3000 rpm po tym obroty niby ida do gory ale auto nie przyspiesza już. Nie kopci. Co może być przyczyną? Problem jest taki że auto mogę nabyć a jestem gotowy na wydatki ale chciałbym poznać ich wielkość mniej więcej. Czy to mogą być wtryski? Zaworki ? Turbina?
uszkodzenie elektryczne zaworka turbiny generuje inny błąd. Błąd P1251 pojawia sie sporadycznie bardzo rzadko i wtedy łapie muła. Witam Sam sobie częściowo odpowiedziałeś ........ Podobne cyrki są jak problemy ze spalinami w pewnym sensie.. pozdrawiam Piotrek
Pod filtrem powietrza masz zaworek sterujący turbiną, pewnie on padł, typowe dlatego sprintera. Na początek go wyjmij i obstukaj może sie zawiesił, bo to również często się zdarza. Jeśli na krótko turbo ci pompuje to na 99% przyczyna tkwi w tym zaworku. Podciśnienia dobrze podłączone, powinno być jak w Twoim opisie.
Dla świętego spokoju załatw sobie na podmiankę zaworek sterujący turbiną
Dzięki kolegom za pomoc usterka usunięta winny był zaworek sterujący turbiną. Pozdrawiam.
Ten z dwoma wężami jest od turbo a z jednym to czujnik ciśnienia doładowania. Przed wymianą sprawdz czy wszystkie wężyki są drożne. Też od tego bym zaczął. Drożność wężyków od króćca na wacum --> zaworek --> turbo. Do sprawdzenia też sam zaworek sterowania turbiną. https://obrazki.elektroda.pl/3802995600_...
Posprawdzaj podciśnienia i zaworki sterujące EGRem turbiną i klapami.
Zaworek sterowania turbina. Jak otworzysz maskę po prawej stronie tak jak by nad skrzynią, ale na wierzchu są dwa lub jeden zaworek. Trzeba je sprawdzić. http://obrazki.elektroda.pl/6880163200_1... to brązowe cóś :)
Mozesz podłączyć podcisnienie do gruszki turbiny i zobaczysz czy nie ucieka, czy trzyma cisnienie. Podlącz pod wezyk idacy od gruszki przy turbinie do zaworka n75.
Może kierownica w turbinie się zacina, może zaworek od sterowania turbiną... Podłącz pod kompa i sprawdż parametry pod obciążeniem silnika co się tam w tedy dzieje. I jeszcze jedno skąd pewność, że to turbina, jak to zauważyłeś?
Tak w skrócie, ten zaworek jest po to by ECU "wyhamowało" turbinę, jeśli masz baypass, to by znaczyło że ECU nic nie może "zrobić" i powinien ci samochód co chwilę wchodzić w tryb awaryjny lub porozrywa ci doloty.... Albo napisz o co co chodzi, albo znaczy to, że się nie znasz i oddaj do warsztatu celem naprawy....
Patrzyłeś w parametry jak działa turbina i jak zaworek słynny N75?
Napisałem wyżej co trzeba zrobić by odpalić. Wystarczy uważnie czytać i zastosować się do wskazanych porad by uruchomić auto bez podpinania go pod komputer diagnostyczny. W innym przypadku trzeba dopisywać sterownik do auta i trzeba znać PINy obu sterowników.
zaworki regulacji cisnienia doladowania takie duze przy blotniku
proponuje sprawdzić wężyki te od białego zaworka nie wiem czy występuje już turbina ze zmienną geogetrią jeśli tak to może być zatarta kierownica pozdrwiam MAPI
Witam, mam problem z moją Corsa D 1,3 cdti, od dłuższego czasu mam notlauf przy 120 na godzinę. Sprawdzałem jak pracuje kierowniczka turbiny, bo wiem że to częsty przypadek notlaufow. Ale sztanga od gruszki chodzi gładko, bez żadnych oporów. Obstawiam że to zaworek sterowania turbiną, dlatego zamówiłem nowy i podmieniłem, niestety nic to nie dało. Zauważyłem,...
dla mnie dwie możliwości : -zaworek regulujący -turbina rzadziej same wężyki choć też nie jest ciężko to sprawdzić czy nie przetarty np. Tak jak kolega wyżej powiedział sprawdzić . A czemu ta osoba nie co diagnozowała nie określiła nic więcej? wchodzisz w parametry rzeczywiste i wszystko pokazane pozdrawiam
Koleś dziś mówił ze to najprawdopodobniej albo zaworek n75 albo turbina zapieczona
a zaworek od sterownia turbiną? Takie jak by pierdzenie? Nawet coś takiego było w programie Będzie pan zadowolony. Może a nie musi być go słychać.
Witam Państwa serdecznie mój problem dotyczy BMW X3 e83 z silnikem 2.0d 150km samochód ospale reaguje na gaz ciągnie od 2 tyś obrotów do tej wartości ciężko nim ruszyć dynamicznie również między zmianą biegów dopiero powyżej 2 tyś czuć że turbina prawidłowo pracuje. Dodam iż turbina Jet po regeneracji,zaworek podciśnieniowy również jest wymieniony na...
Wiązka od zaworka do sterownika sprawdzona pod obciążeniem ??
Zaworek N75 , podciśnienie sterowania turbiną, dziura w przewodach za turbiną ,turbina.Tyle mozliwosci.
Turbina, zaworek sterowania N75. Wpisz w wyszukiwarce błąd 575 i czytaj, czytaj, czytaj.
Bo tam była szafa z 7 tysiącami na obrotomierzu, ale kręci się do 4500. Bardzo często psuły się zaworki do sterowania turbiną i egrem. Trzeba najpierw przejrzeć podciśnienia do nich idące, potem zająć się samymi zaworkami.
Na poczatek, zaworek sterujacy turbina do sprawdzenia- przy turbinie znajdziesz taka jakby puszke do niej dochodzi wezyk, podazaj za nim to znajdziesz elektrozawor sterujacy. Mozesz podmienic na chwile z elektrozaworem sterujacym egr-to element na kolektorze ssacym, do niego rowniez dochodzi wezyk po ktorym znajdziesz elektrozawor. Zamien je. Jezeli...
Pozapychane przewody do zaworka sterującego ciśnieniem doładowania i zacinający się sam zaworek. Przyczyną była turbina która puszczała olej w dolot.
Rozumiem, że dolot porządnie sprawdziłeś kompresorem i jest szczelny? Wszystkie węże, zaworki, przewody? To jest podstawa. Jak turbina była wymieniana to z powrotem tam gdzie ją wymieniali, bo zmiana turbiny nie może powodować spadków mocy, chyba że zamontowana jest jakaś zrypana
wymieniłem sterownik silnika zaślepiłem EGR odłączyłem kompresor klimy odłączyłem zaworek sterujący turbiną gdyby byo to jakieś łożysko lub coś z kołami to wykazałoby to na hamowni w oporacz toczenia stawiam na sprzegło z kołem dwumasowym ale pewności nie mam
Sptrawdz te wężyki podcisnieniowe, tak mądrze to zrobili ze potrafi się zasklepic przy duzym podcisnieniu bo zaworki umiescili centralnie nad kolektorem wydechowym i ta guma z wezykow robi sie lepka
Witam mam problem z Renault Trafic 2006r. 2.5 dci. Problem jest tego typu że auto nie ma mocy i palą sie kontrolki servis i spirala. Podłączony pod komputer pokazał błąd jakości oleju ( esi tronic-iem) a texą rozrzedzony olej. Czujnik został wymieniony na nowy z serwisu, turbina sprawdzona pracuje, zaworek od turbiny zaciąga. Więcej błędów nie ma ,...
Witam, Do sprawdzenia, ewentualnie wyczyszczenia zawór EGR, następnie sprawdzić czy turbina nie przeładuje czego konsekwencją jest tryb awaryjny (sterownik wyłącza turbinę). Przeładowanie - do sprawdzenia zaworki podciśnienia, ewentualnie czyszczenie turbiny.
Usterki zaworka podciśnieniowego sterującego turbiną (przekładnik ciśnienia, transducer) zdarzają się równie często jak uszkodzenia instalacji elektrycznej. Ten zaworek jest sterowany masą - na jednym z przewodów ma być 12V. Najlepiej sprawdzić małą żarówką, bo przy słabym styku multimetr będzie przekłamywał. W czujniku stopu ulega złamaniu blaszka...
gdzie znajduje sie ten zaworek?? dodam że turbina uruchamia sie gdzieś ok 2500 obr. tak obserwójąc to nie kopci tak strasznie. może wtryskiwacz jakis poszedł???
A jest jakiś sposób żeby sprawdzić zaworek n75
no ja kolego mam bardzo podobny problem tylko ze w golfie IV 110KM i wymienilem wszystkie wezyki,nowy zaworek N75,turbina wyczyszczona,nowe filtry,pompa wtryskowa sprawdzona i czyszczony nastawnik i w logach dynamicznych jest ok, ale auto jest slabe i nie ma takiego przyspieszenia z 1800obr jak kiedys.jezdzi lepiej dopiero przy2400obr a i wyciolem katalizator....
Od razu miałes napisac ze osiaga max.3000 obr, autko jedzie w trybie serwisowym bo nie wł, sie turbina , najczesciej jest przyczyna jak pisali wczesniej zaworek (albo sama turbina czego ci nie zycze ) .Sprawdz kostke elektryczna do tego zaworka lubi pekac np, przez uszkodzony pasek albo wezyk.Zaworek jest na wysokosci alternatora na scianie przedniej...
To trzeba będze poszmkuać elektromechanika bo problem leży pewnie po stronie sterownika pompy wtryskowej. Sprawdźjeszcze przemiennik magnetyczny na wale korbowym 800 do 1100 ohm.
Ten silnik ma mieć stan 15.8 litra. Przy wymianie wlewasz minimum 15 litrów. Reszta to stary olej zostający w układzie. Skąd wziąłeś te 13 litrów??? Wyjmij ponownie filtr oleju i sprawdź czy przy wymianie nie został zniszczony zawór odpływowy z filtra. Jeśli po zalaniu 15 litrów masz na miarce nadmierny stan to na bank ten zaworek jest rozwalony. W...
Może pomoże https://obrazki.elektroda.pl/5914428800_...
Witam Kolego najczestszą przyczyną takich objawów jak u Ciebie jest sterowanie turbiną 1 kontrola przewodów od zaworka N75 2 sam zaworek n75 (czarna główka)
przemyj przeplywomierz benzyna ekstrakcyjna. moze byc rowniez zaworek turbiny. taki naly metaowy z dwoma wyjsciami. i sproboj zaslepic recylkulacje zdejmij z niej wezyk tylko go zaslep.
To jestpowod jak najbardziej... tylko pytanie dla czego sprezarka nie pompuje, nawet usterka zaworka sterujacego turbina nie wchodzi w gre gdyz wg w sprezarce jest zamkniety w pozycji 0 otwiera go dopiero uzyskane cisnienie w kolektorze ssacym uruchamiajac duza sprezarke "biturbo" uklad ssacy wraz z ic wyglada na szczelny zreszta bylo by to slychac.....
Jakie jest cisnienie na postoju? i jakie widzi podczas jazdy? czy jest sterowanie turbina? Sztanga, podcisnienie, zaworek sterujacy.
Może turbina, zatarta geometria, sterownie podciśnieniem ( wężyki, zaworek podciśnieniowy), nieszczelność, maf sensor, kto to wie co u Ciebie? Diagnostyka tyle razy się pisze o tym samym, nie trzeba od razu lecieć na forum. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
Nie można. Taką turbiną steruje bezpośrednio zaworek N75 lub N18 a pośrednio komputer którego nie masz ;)
Sprawdź sterowanie turbiną podciśnienia a szczególnie do zaworka n75 .
Napięcie na wtyczce 10.52V po przekręcenia kluczyka po podłączeniu zaworka spada do 0.2V
Autko ładne, zwinne, mocne ale... podstawowe pytanie: czy przebieg jest pewny? Bo ogólnie po 200 000km trochę zaczynają się sypać. Pomijam sprawy eksploatacyjne jak hamulce czy zawieszenie ale często padają dziwne rzeczy np: zaworki sterowania turbiną, kable prądowe od zasilania, wiązki w drzwiach kierowcy (Nie działają szyby lusterka itp) Wiec jeśli...
No to sprawdzić zaworek podciśnienia i czy grucha zaciąga.
zacznij od sterowania turbiną, sprawdz zaworek sterujący i "gruszke", map sensor też. zrób loga i wrzuc wykres ciśnienia w kolektorze podczas próby drogowej.
W dti najczęściej przyczyną jest przepływka, do sprawdzenia też zawór st erujący turbiną , podciśnienia i zaworki elektryczne sterujące podciśnieniem.
Witam wszystkich Zwracam się z prośbą do szanownych kolegów z takim problemem że moja Viki 2,2 DTI Automat do około 3000 obr/min jedzie normalnie niezależnie na którym biegu czy w automacie czy na tiptronicu,po minimalnym przekroczeniu 3000 obr.turbina doładowuje nagle trochę powyżej 2 bar i od razu check i auto z kluczem się zaświeca.Po pominięciu...
zaworek od turbiny .......... przecież kolega pisał, że to wina przetartego wężyka podciśnienia lub nadciśnienia (w zależności jaka turbina - VNT czy z WG)
Witam mam problem ze sprinterem 313 ... Zaczęło sie od problemu z brakiem mocy, silnik chodził w trybie awaryjnym , (przejechałem nim tak z 7 tys) usterką była przepalona ścieżka w komputerze oraz zaworek sterujący turbiną (pod filtrem powietrza ) Po zlutowanie ścieżki i wymianie zaworka dynamika się polepszyła (turbo zaczeło chodzić ) . ale sprinterek...
Mam taki dziwny przypadek. M47 320d 150km euro3. Nie jedzie z dołu, chyba ze powoli wciska sie gaz. Ale to da się zastosować praktycznie tylko na 4 i 5 biegu. Na 1 jest tragedia, jedzie od 3,5 k obr, nagle wyrywa. Myślałem że zaworek, potem turbina. Wgrałem mu nawet moda i efekt się pogłębił. Jest ciśnienie, jest powietrze na przepływomierzu, jest ciśnienie...
Witam. Jechałem samochodem i w pewnym momencie zaświecił mi się "check" Samochód stracił moc, dojechałem do domu i zacząłem grzebać pod maską i odkryłem, że nie mam podciśnienia na turbie. Od pompy podciśnienie jest ale kończy się na zaworku n75 (napięcie 2,33 V bez względu na obroty) i teraz pytanie czy zaworek bawi się ze mną czy co? Ale że mam bardzo...
Podmień przepływke bo trochę bo trochę zaniża, a co do turba, to sprawdź szczelność dolotu, i zaworek n75.
proponuje przejrzeć wszystkie przewody podciśnienia i sprawdzić działanie zaworków, również może być wyciek sprężanego powietrza od turbiny do kolektora ssącego jeśli okaże się ze wszystko będzie w porządku następnie proponuje sprawdzić zaworek przyspieszenie w pompie wtryskowej
Witam ktoś mogły jeszcze pomoc z tym Audi wymieniona turbina na sprawną zaworek N75 też a cisnienie w kolektorze przy 2.5 tysiącach obrotów to jedynie 1250 mbar
1. Turbina nie ładuje z dołu do sprawdzenia: - podciśnienie - zaworek N75 - gruszka turbiny jeżeli te trzy pozycje są OK, to skrócić sztangę o jeden obrót (będzie szybciej wstawać turbo). 2. Druga sprawa to turbo przeładowuje na wyższych obrotach: - uszkodzony N75 - do czyszczenia turbina.
Witam ,mam problem z passatem a mianowicie przy spokojnej jeździe ok 120 km na/h po przejechaniu kilkunastu kilometrów zapala się sprężynka i auto traci moc .Po ponownym odpaleniu jest ok ale zaraz znów się to dzieje , aż za trzecim czwartym razem zapala się Check .Przy dynamicznej jeździe nic sie nie dzieje ,wystarczy przełączyć na S i jedzie normalnie.W...
Tak sprawdź ten czujnik. A przypadkiem nie była ruszana turbina? Nikt nie przestawiał sztangi? Sprawdź zaworek do sterowania turbiny, powinin na postoju klikać. A 3000mbar to o 1000 za dużo. Max powinno być 2000mbar.
Egr chodzi i trzyma podciśnienie? Nie jest uszkodzona membrana w nim? Jakie jest podciśnienie w układzie? Mierzone wakuometrem. Dodano po 6 Zaworek zwrotny miedzy N75 i N239 sprawny?
Masz na pewno uszkodzony obwod zaworka turbiny. Sprawdz dokladnie przewody. :D
Kolego podepnij z powrotem do VAGA sprawdź ciśnienie doładowania w wartościach rzeczywistych może być uszkodzony lub zaolejony czujnik ciśnienia doładowania wtedy sterownik błędnie odczytuje ciśnienie doładowania i sterownik ogranicza moc turbiny. Może być zaworek n75,może być nieszczelny układ od turbiny do kolektora ssącego. Powodów jest multum.
Witam wszystkich. Zajrzałem do diagnosty, podłączył autko pod laptopa no i było kilka błędów Czujnik pedału gazu; Ciśnienie w kolektorze dolotowym (dotyczy innej usterki); Zaworek sterujący turbiną - działa Reagują też procenty przy wciskaniu pedału gazu. Po wykasowaniu błędów i odpaleniu silnika na nowo nie pojawił się żaden błąd.Wszystko teoretycznie...
nie mylisz się, całkowicie się z Tobą zgodzę :) podpięcie do kompa bardzo ułatwia diagnostykę ale wyłącznie pod warunkiem że masz dostęp do kompa albo diagnosta potrafi coś więcej niż tylko zlokalizować gniazdo diagnostyczne i stroić głupie miny;) ...pewnie chodzi Ci o zaworek sterujący turbiną N75 :) Dodano po 3 jeśli chodzi o świece to nie brałem...
w tdi czesto rowniez padaja zaworki od sterowania turbina N75 Dodano po 2 [quote="Tomasz008"wreszcie silnik kręci się do około 5,5 tys obrotów[/quote] Chyba troszke przesadziles
Ale czy prawidłowo połączony jest elektrozawór taki mały pod zaworem turbo, który się łączy podciśnieniem z zaworkiem turbiny na wejściu vac?
Witam. Samochód był sprawdzany na vag-u wyszedl zaworek n75 i jakby turbina za mało ładowała. Zawork czyszczony turbina po regeneracji i jeszcze czujnik tep. cieczy na nim wyszedł błąd cz on ma wpływ na moc silnika bo po tych czynnościach samochud słabo się zbiera czy ten czujnik ma winę. Proszę o opinie i pozdrawiam.
Czy to cofanie się powietrza powoduje taki charakterystyczny odgłos "tu-tu-tu-tu" (https://m.youtube.com/shorts/ggTEtjTzJQ... czy może być też bezobjawowe? Bo nic takiego nie słyszę. Klapa gasząca jest otwarta w pełni, jak nawet zdejmę z niej wężyk podciśnieniowy nic się nie zmienia. Kolektor rzeczywiście był zawalony nagarem po dach (zostało może 1/3...
A powiedz mi jeszcze bo tak do zaworków n75 i n18 czyli turbina i egr podciśnienie dochodzi Tylko albo zaworek jest brudny albo komputer źle steruje ?? I co może być nie tak ?
Witam, po wymianie turbiny przy przejechaniu kilku kilometrów z przyczepką turbina się wyłącza po dodaniu gazu. Tak jakby miała za ciężko i nie dawała rady. EGR mam zaślepiony. Bora została podpięta pod kompa i pokazało błąd zaworka od podciśnienia EGR. Turbina została wstawiona z 130KM, a ja mam 115KM, czy może być przyczyną nieodpowiednie turbo czy...
wygląda na to że turbina przeładowywuje, sprawć podciśnienia do zaworka sterującego turbo i sprawć sam zaworek. Jaki kod silnika ??
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
No wlasnie juz je podlaczalem na przemian i robilem jazde probna i jest tak samo. Chodzilo mi tylko o to za jak podlacze zaworki pod wtyczke zasilania ta ktora idzie na egr to slysze jak elektromagnez odciaga tloczek - czyli jest reakcja (to sie dzieje tylko raz po podlaczeniu on nie pyka caly czas tylko raz jak go podlacze) Natomiast jak wykonam ta...
typowa usterka zaworka turbiny. przeszukaj elke
karcher zaworek zaworek podciśnienie zaworek klimatyzacji
kabel ethernet przerywa transformator inwerter sprawdzić przesuwanie tekstu
stacja lutownicza zelmer 01z013
Lokalizacja chłodnicy oleju w Citroenie Xsara 1.4 Lokalizacja numeru głowicy Mercedes W124 2.3 benzyna