to się dzieje tylko jak odpalam rano Po nocy paliwo odpływa z przewodów paliwowych do zbiornika paliwa. Zamontuj na przewodzie paliwowym przed filtrem paliwa w komorze silnika zaworek zwrotny lub ręczną pompkę paliwa (gruszkę). https://obrazki.elektroda.pl/8127797900_... https://obrazki.elektroda.pl/1376861000_...
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
A wężyki sprawdzales? Może jakaś nieszczelność, może powietrze zaciąga..albo jakiś zaworek zwrotny puszcza i paliwo się cofa po czasie.
Mi w dwóch pandach z lpg to cofało się paliwo po nocy. Lepiej odpalały jak miły 3/4 paliwa w zbiorniku.W pierwszej wymiana pompy załatwiła sprawę i autko poszło do sprzedania. Druga mojej żony wymiana pompy i padła takie same objawy .Ciśnienie dobre a nie trzyma po nocy. Założyłem zaworek zwrotny do paliwa i wyłącznik pompy z wyłącznikiem czasowym.Trzy...
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Pisaleś wcześniej że powodem nieodpalania może być zly stan rozrusznika, tak więc co da ci prostownik rozruchowy ja rozrusznik jest do banii? Czyli jeżeli kręci rozrusznik to przyczyna jest gdzie indziej, jest to silnik diesela i sprawdź ciśnienie na cylindrach. Jeśli jest niskie to żadna przeróbka spawarki nie pomoże, czeka cię remont lub wymiana silnika....
Chcę założyć zaworek zwrotny aby wyeliminować cofanie się paliwa. Puknij się tym zaworkiem w czoło. W tym silniku paliwo nie ma prawa się cofać. A jak wyczytałeś na forach niezbyt rozgarniętych userów opla to niech ci nadal niezbyt mądrze doradzają tam.
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
Schodzi paliwo obsady pompowtrysków korek przy pompce do odpowietrzania na filtrach nieszczelność separatora Nie zgasł by nagle. Nie szukaj dziury tam gdzie jej nie ma. W dniu dzisiejszym po weekendzie odpalil normalne bez żadnego zajakniecia się. Na pracującym silniku poruszaj wiązką z lewej strony kabiny (po otwarciu maski).
Ogólnie nie ma możliwości by na kołach zębatych luz był taki duży by brakło regulacji. Z nowymi kołami uważaj dużo było przypadków źle nabitych znaków. Co do pompy to tak nie powinno być. Bez względu czy kręci się ręcznie czy rozrusznikiem paliwo ma tryskać z każdego króćca. Możesz sprawdzić lub zamienić z inną sekcją zaworek zwrotny ale to raczej nie...
Witam. Mam problem z układem paliwowym w R75 z 2002r CDT. Paliwo z pompy przy samym baku lecie bardzo mocno - natomiast przy drugiej pompie kolo akumulatora już znacznie słabiej - okazało się ze spora cześć wraca do baku. Przejrzałem wczoraj cały okład, nic nie jest zagniecione ani zapchane. Dziś wymontowałem zaworek lub dławik paliwa, który widać na...
No troche nie rozumie... Skoro jest zaworek zwrotny paliwo (teoretycznie) nie powinno cofać się. Mam rozumieć że chodzi o przewód zasilający pomiędzy bakiem a tą ręczną gruszką do pompowania? Może dla ciebie pewne rzeczy są oczywiste, ja mechanikiem nie jestem ale jakieś tam pojęcie mam. Gdyby było to dla mnie oczywiste nie zakładał bym tutaj postu....
Czyli tak jak myślałem, ciągnie gdzieś powietrze teraz będzie więcej zabawy, robisz tak odpinasz węże te przy filtrze, które idą z baku (są 2 zasilanie i powrót) nakladasz inne i wkładasz do banki z ropą, odpalasz czekasz 5-10min i sprawdzasz czy w przewodzie od filtra do pompy idzie powietrze, jak tak to nieszczelność na połączeniu z filtrem albo ten...
To po co on ci wymieniał uszczelniacze pod wtryskami przecież jak by były złe to by się nie zapowietrzal tylko paliwo by ciekło po wtryskach. To raczej nieszczelnośc w przewodach idących od baku do pompy wtryskowej powodują że po dłuższym postoju paliwo wraca się do baku a w miejsce paliwa wpada powietrze i po odpaleniu pompa zasysa powietrze i się...
Wygląda że paliwo się cofa. Załóż zaworek zwrotny na przewód paliwa
Dwa zaworki jeszcze wystepują przy podstawie filtra.
Witam. Jeśli jest to kocioł gazowy to wyrzuciłbym trzy rzeczy na początku: - naczynie przelewowe (współczesne kotły gazowe do pracy wymagają ciśnienia ponad 1 bar, inaczej po prostu nie ruszą). Powinieneś wtedy zainstalować naczynie przeponowe i zrobić układ zamknięty. Wyjątkiem będzie sytuacja, gdy ten kocioł będzie stary jak węgiel i jemu to nie będzie...
Żadne przewody nadmiarowe na wtryskach, a już wogóle świece żarowe. Co wy wymyślacie. Nie wprowadzajcie chłopaka w błąd. Masz powietrze w układzie doprowadzającym paliwo do pompy. Miałem to samo. Wymień opaski i dokręć je w innym miejscu na przewodach - lekko przesuń. Powietrze dostaje się spod opasek. One nie dolegają do przewodu po dokręceniu - jest...
Witam. Mam problem z ręczną pompką paliwa Ford Escort 1.8 TD 1996 rok. Puszcza paliwo z powrotem do baku i jak postał chwilę to ciężko palił. Znajomy powiedział, żebym założył zaworek zwrotny na zasilaniu pompy wtryskowej, między ręczną pompką a pompą wtryskową i tak zrobiłem. Paliwo się nie cofa i pali troszkę lepiej ale pojawił się inny problem, auto...
Wymieniłem przewody paliwowe na zwykłe gumowe- paliwowe. Przerobiłem powrót z wtrysków, idzie od razu do powrotu do baku. Założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą, przy samym filtrze. Teraz silnik po długim postoju odpala bardzo dobrze. Paliwo się nie cofa. Pojawił się się niestety następny problem. Samochód ma mało mocy, ciężko wkręca się na...
Zawory zwrotne są wbudowane w pompie paliwa i zapobiegają one cofaniu się paliwa z układu paliwowego do baku. Najłatwiej jest po prostu dmuchnąć w pompkę w przeciwnym kierunku niż pompka pompuje. Jeżeli będzie przelot powietrza to pompka do wymiany. Tutaj warto jest kupować pompki firmowe i nie sięgać po przypadkowe zamienniki. Ale sprawdź także zaworek...
W skrocie odpaliłem go na plaka, kilka dni odpalał bez problemu i powtórka, więc zamontowałem z tydzień temu zaworek zwrotny paliwa i wszystko wróciło do normy, odpalał za pierwszym razem rano po postoju. A 2 dni temu po 15 powtórka i odpaliłem go na plaka... Dodam że dzień wcześniej koło 10 odpalił normalnie. Zrobiłem teraz logi statyczne i oto one:...
Witam. Przyczyną może być cofanie się paliwa do zbiornika( zacięty zaworek zwrotny na systemie zasysu, nieszczelność instalacji paliwowej).W ciągu dnia bieg jałowy pompy uzupełnia paliwo w obiegu, a po postoju nocnym pompa nie nadąża uzupełnić paliwa i wyskakuje brak płomienia. Sprawdź również ustawienie ilości powietrza podczas startu palnika. Start...
Witam ponownie, byłem zawieźć piłę na serwis, gość jak zobaczył, że jest paliwo na filtrze powietrza ,to mówi, że jakieś coś ala zaworek zwrotny nie działa, ponoć typowe uszkodzenie, ale za cholere nie wiem o czym mówił.
To i ja się podepnę , taki sam silnik - Nissan Primastar. Mam go już 8 lat i jeździ , bywało że się buntował. A parę dni temu zgasł ot tak w czasie jazdy, całe szczęście że blisko garażu. paliwo jest , naciskam gruchę - miękka jakaś , aha , tu cię mam. Zamówiłem gruchę , oryginał , pompuję - nie zasysa. Sprawdzam pod spodem - rurka paliwowa niby cała...
najczęstsza przyczyna oprócz nie działającej pompki to cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu, problem rozwiązuje zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. ogólnie te serie ciężko palą. na przyszłość włącz pompkę i poluzuj plastikowy korek na filtrze az zacznie lecieć samo paliwo. Następnie kręć rozrusznikiem (jak zejdzie całkiem paliwo to trzeba podławodać...
Witam, mam problem z peugeotem 206 z silnikiem 1.9 diesel, problemy zaczęły się od pierwszych przymrozków, samochód odpalił i od razu zgasł i potem w ogóle nie chciał odpalić, wymieniłem obudowę filtra paliwa i było przez tydzień okej, dzisiaj chciałem odpalić i pojawił się ten sam problem, odpalił i od razu zgasł i nie dało się go odpalić, ale podpompowałem...
Witam. Miałem identyczny problem z gruszką jak konrad 1.Po wizycie u mechanika okazało się że paliwo cofa się do zbiornika co spowodowane jest uszkodzeniem zaworka. Kia Carnival II 2,9 CRDI 2003 r. Wystarczyło zamontować na gumowym przewodzie paliwa pod gruszką zaworek zwrotny i po problemie. Od tego czasu mam spokój z zapowietrzaniem się układu paliwa...
Mam problem z rozruchem - tylko na zimnym w moim Seacie Leonie 3 2.0 TDI 184km CR z 2014 roku (silnik CUPA). Rozruch jest dość kapryśny – czasami auto odpala na dotyk, a innym razem muszę kręcić rozrusznikiem przez nawet 5 sekund. Do tej pory wymieniłem już kilka części: filtr paliwa, czujnik położenia wału korbowego, czujnik położenia wałka rozrządu,...
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem układy paliwowego. A mianowicie założyłem zaworek zwrotny między bakiem a filtrem i sytuacja jest taka: Paliwo między bakiem a zaworkiem zwrotnym jest bez powietrza. Między filtrem a pompą też jest bez powietrza. A MIĘDZY ZAWORKIEM ZWROTNYM A FILTREM JEST BAŃKA POWIETRZA I NIE MOŻNA JEJE USUNĄĆ. Jeśli nie dałbym...
Sprawdzić wtryskiwacze po takim przebiegu prawdopodobnie złom.Pompa wtryskowa prawdopodobnie do regeneracji. A po co? Jak chodzi normalnie to nic nie rób.Jeżdzić.Pewnie się nie powtórzy. To pompa rozdzielaczowa.Pewnie sie zaworek zwrotny zawieszał troche i nie szło zgasic bo wzrosło cisnienie paliwa pod zaworem gaszenia,albo nieszczelny i przy wzroście...
Ale problem powstaje najprawdopodobniej przez cofające się paliwo . Możesz założyć zaworek zwrotny który przepuszcza paliwo w jedną tylko stronę i pewnikiem problem ustąpi. Taki solidny metalowy zaworek kosztuje kilkanaście pln. Zaworek zakładamy na przewodzie dolotowym przed pompą wtryskową.
Witam, Przedstawiam problem, Auto DAF XF E6 2014, po dłuższym postoju (około miesiąca) auto normalnie odpaliło i pojechało 70 km, kierowca się zatrzymał na parkingu, zgasił auto i już nie zapalił, kręcił i kręcił, aż zapalił i wrócił. Wcześniej, przed postojem, kierowca zgłaszał, że pod obciążeniem zapala się silnik na czerwono. Wymieniłem pompy, zawór...
.Panowie może ktos poradzi bo ja już nie mam pomysłów. Zrobiłem swapa z silnika AFN z passata B5 do VW T3 i niby wszystko pięknie było dopuki sie nie zrobiło zimno. Zaczęły sie kłopoty z odpalaniem. Trzeba było podawać prąd z aku na elektrozawór, wtedy palił. Jak już odpalił,to można było cały dzień jeżdzić, gasić i palić. Palił niemalże z obrotu. Niby...
Załóż zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym - paliwo powinno przestać się cofać do baku.
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Ta no tyle.co miałem doczynienia z dieslem to z C360. Gość gadał co kupiłem od niego ,że cofa paliwo na pompie, założyłem zaworek zwrotny więc raczej ten problem wyeliminowalem więc teraz ten kat wtrysku sprawdzic i te wtryski. Zacznę od katu wtrysku ktoś wyjasni jak za to się zabrać? A i jeszcze swieca płomieniowa na desce dość szybko się zaświecą...
Objawy te wskazują na pompkę paliwa (zaworek zwrotny). Paliwo "ucieka" z listwy, pompa nie nadąża nabić. Proponuje zrobić dwa testy. 1. Przed rozpaleniem, kilkukrotnie przekręcić kluczykiem w pozycje zapłon. 2. Jeśli mam racje, po kilkudniowym postoju masz sucho w listwie. Zdejmij przewód paliwa (po takim kilkudniowym postoju) jeśli poleje się trochę...
Witam zakładam nowy temat gdyż do starego tylko 1 osoba się podłączyła, mianowicie po zejściu poziomu paliwa poniżej 1/4 w zbiorniku Man TGX 2018 ma problem z odpalaniem i strasznie długo kręci jak tylko uzupełnimy paliwo chodź do połowy problem automatycznie znika, sprawdzałem filtry paliwa i przełożyłem Smok , dalej to samo może ktoś podpowie gdzie...
Zaworek zwrotny na wężu w 60-ce za bardzo nic nie daje. On służy po to by gdy silnik nie pracuje paliwo nie spływało do zbiornika. W tym ciągniku zbiornik jest nad pompą więc nic nie spłynie. Załóż nowy igielitowy przezroczysty wężyk pomiędzy filtrami a pompą i obserwuj czy nie ma w nim powietrza.
Miałem ten sam problem wymieniłem sobie regulator od pompy wtryskowej i problem zniknął także możesz sprawdzić czujniki temperatury które znajdują się koło świec żarowych 3 sztuki 1 odpowiada za wskazówkę którą masz na liczniku a pozostałe dwa idą do komputera które sterują tym jaka masz temperaturę i jaka ma dawać początkującą dawkę paliwa czy mam...
A jak nie cisnienie to zaworek który trzyma paliwo w układzie (zaworek zwrotny bodajże tak to sie nazywa)
Diesla aby uruchomić w zimie musisz mieć nowy filtr paliwa, paliwa minimum pól baku, sprawny akumulator, świece, i rozrusznik. Ja bym na twoim miejscu sprawdził świece czy grzeją, jak świece będą oki może paliwo Ci sie cofa i musi przekręcić kilka razy po czym już traci akumulator moc i kiszka z odpaleniem. Jak paliwko się cofa to możesz przed pompą...
witam wszystkich... ja pisałem wcześniej ze mi kia pali i gaśnie i już miałem dać pompe do zrobienia ale udało mi sie znaleść usterke. majpierw sprawdziłem wtryski i były troche zapchane dałem na przeczyszczenie ,zakładam je i to samo. potem wyczyściłem układ paliwa łacznie z bakiem był niezły syf ale i ti nic nie dało. a przyczyna jak u mnie to ta...
Volvo wykorzystywało 6-cio cylindrowe silniki od LT w latach 80 do 244, tu z jedynym problemem jakim się spotkałem to padnięty akumulator przy dobrym i w najgorsze mrozy pykały z jednego obrotu. W Szwecji są gorsze mrozy jak u nas. Więc jeżeli świece grzeją, to albo za słabo kręci i nie ma takiego ciśnienia albo spróbuj założyć zaworek zwrotny do paliwa,...
Podczas zasysania paliwa 'ustami' przez filterek, wężyk aż do zaworka zwrotnego nie trzeba użyć dużej siły. Bardzo łatwo to idzie Bez zaworu zwrotnego paliwo cofa się do zbiornika. Filterek jest pusty wtedy. Przy próbie wpuszczenia powietrza do zbiornika też nie trzeba duzej siły. Oczywiście zaworek zwrotny zdemontowany. Po drodze pomiędzy filtrem a...
Najpewniej zaworek zwrotny na powrocie paliwa .
Witam , może ktoś się spotkał z takim problemem . T25 na chwilę odpali i zgaśnie . Przestaje podawać paliwo na wtryski . Znowu jak się jakiś czas pokręci ręczna pompka to nabierze ciśnienia i znowu przez chwilę zacznie podawać paliwo na wtryski i odpali .Cały układ został odpowietrzony. Założony zaworek zwrotny na zasilanie pompy . Wężyk jest przezroczysty...
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem układy paliwowego. A mianowicie założyłem zaworek zwrotny między bakiem a filtrem i sytuacja jest taka: Paliwo między bakiem a zaworkiem zwrotnym jest bez powietrza. Między filtrem a pompą też jest bez powietrza. A MIĘDZY ZAWORKIEM ZWROTNYM A FILTREM JEST BAŃKA POWIETRZA I NIE MOŻNA JEJE USUNĄĆ. Jeśli nie dałbym...
Witam.Mam problem z odpalaniem passata b5 1.9 tdi 115km 2000r. Założyłem przezroczyste wężyki paliwowe żeby zobaczyć czy jest gdzieś powietrze i zauważyłem że przewód zasilający paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ?) mam elektryczną pompę w zbiorniku.Czy w tej pompie jest jakiś zaworek zwrotny żeby paliw nie...
zaworek zwrotny paliwo ciśnienie zaworek zwrotny zaworek zwrotny paliwo peugeot
tablet panel obsada pierścień sharp smart kolor
mikrotik chateau lte18 piekarnik whirlpool fxvm6
Electrolux EW8H458BP - Tryb serwisowy i diagnostyka problemów z suszeniem Renault Espace III 2.2 DT - Świece żarowe nie grzeją po wymianie BSI