Jeżeli jest to napweno układ paliwowy hpi to zaworek jest w smoku,jest to zwykła plastikowa kulka średnicy ok.10 mm która zapobiega cofaniu się paliwa.
A wężyki sprawdzales? Może jakaś nieszczelność, może powietrze zaciąga..albo jakiś zaworek zwrotny puszcza i paliwo się cofa po czasie.
Cofa Ci się paliwo, załóż zaworek zwrotny i powinno pomóć
Pisaleś wcześniej że powodem nieodpalania może być zly stan rozrusznika, tak więc co da ci prostownik rozruchowy ja rozrusznik jest do banii? Czyli jeżeli kręci rozrusznik to przyczyna jest gdzie indziej, jest to silnik diesela i sprawdź ciśnienie na cylindrach. Jeśli jest niskie to żadna przeróbka spawarki nie pomoże, czeka cię remont lub wymiana silnika....
Witam. Mam problem z układem paliwowym w R75 z 2002r CDT. Paliwo z pompy przy samym baku lecie bardzo mocno - natomiast przy drugiej pompie kolo akumulatora już znacznie słabiej - okazało się ze spora cześć wraca do baku. Przejrzałem wczoraj cały okład, nic nie jest zagniecione ani zapchane. Dziś wymontowałem zaworek lub dławik paliwa, który widać na...
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
Wygląda że paliwo się cofa. Załóż zaworek zwrotny na przewód paliwa
Witam. Mam problem z ręczną pompką paliwa Ford Escort 1.8 TD 1996 rok. Puszcza paliwo z powrotem do baku i jak postał chwilę to ciężko palił. Znajomy powiedział, żebym założył zaworek zwrotny na zasilaniu pompy wtryskowej, między ręczną pompką a pompą wtryskową i tak zrobiłem. Paliwo się nie cofa i pali troszkę lepiej ale pojawił się inny problem, auto...
Objawy te wskazują na pompkę paliwa (zaworek zwrotny). Paliwo "ucieka" z listwy, pompa nie nadąża nabić. Proponuje zrobić dwa testy. 1. Przed rozpaleniem, kilkukrotnie przekręcić kluczykiem w pozycje zapłon. 2. Jeśli mam racje, po kilkudniowym postoju masz sucho w listwie. Zdejmij przewód paliwa (po takim kilkudniowym postoju) jeśli poleje się trochę...
Ale problem powstaje najprawdopodobniej przez cofające się paliwo . Możesz założyć zaworek zwrotny który przepuszcza paliwo w jedną tylko stronę i pewnikiem problem ustąpi. Taki solidny metalowy zaworek kosztuje kilkanaście pln. Zaworek zakładamy na przewodzie dolotowym przed pompą wtryskową.
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem układy paliwowego. A mianowicie założyłem zaworek zwrotny między bakiem a filtrem i sytuacja jest taka: Paliwo między bakiem a zaworkiem zwrotnym jest bez powietrza. Między filtrem a pompą też jest bez powietrza. A MIĘDZY ZAWORKIEM ZWROTNYM A FILTREM JEST BAŃKA POWIETRZA I NIE MOŻNA JEJE USUNĄĆ. Jeśli nie dałbym...
Załóż zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym - paliwo powinno przestać się cofać do baku.
to się dzieje tylko jak odpalam rano Po nocy paliwo odpływa z przewodów paliwowych do zbiornika paliwa. Zamontuj na przewodzie paliwowym przed filtrem paliwa w komorze silnika zaworek zwrotny lub ręczną pompkę paliwa (gruszkę). https://obrazki.elektroda.pl/8127797900_... https://obrazki.elektroda.pl/1376861000_...
We wtryskach nowe zaworki. Próba przelewowa idealnie wyszła. Problemem jest cofające się paliwo. Nie czytałeś tematu od początku.
Po nocy sie zapowietrza - odpływa paliwo. Sprawdź szczelność przewodów. Najpewniejsze jest zamontowanie zaworka zwrotnego (nie pozwoli na odpływ paliwa). Jak by padły wtryski nie palił by niezaleznie od pory dnia, a u ciebie nie pali jak postoi..... pozdrawiam
No troche nie rozumie... Skoro jest zaworek zwrotny paliwo (teoretycznie) nie powinno cofać się. Mam rozumieć że chodzi o przewód zasilający pomiędzy bakiem a tą ręczną gruszką do pompowania? Może dla ciebie pewne rzeczy są oczywiste, ja mechanikiem nie jestem ale jakieś tam pojęcie mam. Gdyby było to dla mnie oczywiste nie zakładał bym tutaj postu....
a spróbuj przy pompce zamontować zaworek zwrotny żeby paliwo nie schodziło
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Mi w dwóch pandach z lpg to cofało się paliwo po nocy. Lepiej odpalały jak miły 3/4 paliwa w zbiorniku.W pierwszej wymiana pompy załatwiła sprawę i autko poszło do sprzedania. Druga mojej żony wymiana pompy i padła takie same objawy .Ciśnienie dobre a nie trzyma po nocy. Założyłem zaworek zwrotny do paliwa i wyłącznik pompy z wyłącznikiem czasowym.Trzy...
Może zaworek zwrotny przepuszcza i paliwo schodzi (o ile tam jest zaworek).
Wtriskiwaczy nie sprawdzałem filtr paliwa nowy miesiąc temu wymieniałem jak rownież wstawiłem zaworek zwrotny by paliwo się nie cofało i przewodypaliwowe nowe
Nasuwa mi się pytanie - czy przypadkiem na pewno masz cały przewód doprowadzający paliwo do pompy - jeśli jest to malutka dziureczka, to za noc ci zejdzie paliwko z całego węża. Jeśli chodzi o zaworek to najprawdopodobniej może to być gdzieś w pompie wtryskowej - zobacz książkę serwisową albo zapytaj nawet w sklepie z częściami - lub zadzwoń do serwisu...
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
Witam mam problem z odpaleniem po nocy audi a4 b5 1.9 afn Problem wystąpił od tego ze pękła szklanka wymieniłem szklanki (INA) i wałek dalej ciężko odpala pochodzi chwile i gaśnie, później gdy silnik jest ciepły odpala bez problemu, wymieniłem tez filtr paliwa zaworki zwrotne , paliwo sie nie cofa , zregenerowane wtryski, swiece zarowe grzeją, kat wtrysku...
Problem z odpaleniem ,powietrze w układzie czy jest tam jakiś zaworek zwrotny ,świece wymienione wydaje się że wraca paliwo do baku.
A jak nie cisnienie to zaworek który trzyma paliwo w układzie (zaworek zwrotny bodajże tak to sie nazywa)
Najpewniej zaworek zwrotny na powrocie paliwa .
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem układy paliwowego. A mianowicie założyłem zaworek zwrotny między bakiem a filtrem i sytuacja jest taka: Paliwo między bakiem a zaworkiem zwrotnym jest bez powietrza. Między filtrem a pompą też jest bez powietrza. A MIĘDZY ZAWORKIEM ZWROTNYM A FILTREM JEST BAŃKA POWIETRZA I NIE MOŻNA JEJE USUNĄĆ. Jeśli nie dałbym...
Może zaworek zwrotny nawalił i paliwo ci się cofa,tak czasami jest.
Pompę paliwa wymieniłem, filtr paliwa też, zaworek zwrotny też, daje paliwo, na wszelki wypadek wymieniłem przekaźnik 109 i ......... dalej to samo zapalić nie chce. Czyli wracam do punktu wyjścia, czyli chyba mogło być kilka awarii naraz. Rozumiem że awaria pompy vacum wraca do gry. Jeśli odpalę na plaka i się uda a potem zgaszę silnik i potem bez...
Zobacz czy układ zasilania w paliwo się zapowietrza, może zaworki zwrotne do wymiany.
Na górze obudowy filtra jest odpowietrznik, napompuj gruszką i poluzuj ten odpowietrznik, powtarzaj (pompuj i luzuj) aż będzie wypływało paliwo bez powietrza (bez piany).
Diesla aby uruchomić w zimie musisz mieć nowy filtr paliwa, paliwa minimum pól baku, sprawny akumulator, świece, i rozrusznik. Ja bym na twoim miejscu sprawdził świece czy grzeją, jak świece będą oki może paliwo Ci sie cofa i musi przekręcić kilka razy po czym już traci akumulator moc i kiszka z odpaleniem. Jak paliwko się cofa to możesz przed pompą...
Witam posiadam vectre 2.2.dti z 2000r. U mnie problem polega na długim kręceniu podczas zapalania, im zimniej tym dłużej trzeba kręcić. Tak jakby chciał złapać a nie może i kłęby niebieskiego dymu. Uszczelniony na wtryskach, nowe świece żarowe, prąd do nich dochodzi, nowe przelewy, założony zaworek zwrotny, paliwo czyste. Wymieniany był sterownik pompy...
bo chyba montował zaworek zwrotny do paliwa żeby paliwo się nie cofało Montaż zaworka w 2.0 dtl to najgorsze co można zrobić. To nie tdi wieśwagena.
Ja bym sprawdził pompe paliwa może juz się kończy. Lub zaworek zwrotny może puszczać paliwo z powrotem dlatego jak długo stoi to zanim pompa pociągnie to trochę pokręci.
Sprawdź, czy nie cofa się paliwo. Pewnie masz przy pompie wężyk paliwowy przezroczysty, więc można zauważyć, czy jest w nim paliwo. Można ewentualnie założyć zaworek zwrotny. Odnośnie zasilania zaworka odcinającego paliwo, to też (w takim samym aucie) miałem przypadek, że silnik zgasł. Okazało się, że kabelek zasilający ten zawór urwał się i trzymał...
W obudowie ręcznej pompki są dwa zaworki które robią za zawór zwrotny. Obejrzyj ich działanie. Teścio rozkręcał pompkę i nie włożył tych zaworków zwrotnych, paliwo po prostu cofało się do zbiornika. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
Dziękuję za pomoc. Problem rozwiązany. Wymieniona pompka- prawdopodobnie niepotrzebnie, przyczyną była chyba kulka z jakiś zabrudzeń z baku która blokowała kolanko łączące ssak z wężykiem, działała jak zaworek zwrotny i zatrzymywała paliwo.
Hej. Dzięki za odpowiedź :). Sprawdziłem sposób z zakręceniem zaworu od butli i wypaleniu tego co pozostało, nie pomogło. Filtr paliwa, kupię dzisiaj, nie jest to jakiś wielki wydatek. - załóż zaworek zwrotny by paliwo się nie cofało lub sprawdź szczelność - nie bardzo rozumiem co masz na myśli :/. - pompka paliwa do sprawdzenia (wydajność L/min) -...
Sprawdz, ewentualnie wymień wężyki przelewowe na wtryskach, możesz założyć zaworek zwrotny na przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy. Trochę powietrza w przewodach może być.
A czy tam nie ma zaworka zwrotnego na filtrze paliwa?
Temat stary ale może komuś pomogę :-) Ogólnie rzecz biorąc miałem takie same objawy tzn. po dłuższym postoju ciężko palił. Również sprawdziłem wszystko, pomogła dopiero wymiana podstawy filtra paliwa wraz z ręczną pompką w której jak się okazało niesprawny był zaworek zwrotny i paliwo cofało się do zbiornika dlatego właśnie po dłuższym postoju były...
To rzeczywiście nie przelew. To jest komora boostpin. Poszukaj na forum Golfa lub Astry o tuningu td. Widziałem tam szczegółowe opisy jak wymienić i wyrególować boostpin. Może znajdziesz odpowiedż. Sam jestem ciekaw, bo w/g mnie tam powinno być paliwo, a ta śrubka to zaworek zwrotny.
Niektóre modele tak miały fabrycznie że pompa paliwa działała dopiero po wykryciu obrotów wału np ople z lat 1990-2000. W twoim wypadku problem jest raczej z cofającym się paliwem i zapietrzajacym się układem. Czyli albo jest dziurka albo zaworek zwrotny padł. Problem można rozwiązać na trzy sposoby: dodatkowy zaworek, dodatkowy włącznik pompy paliwa...
Przeleć cały układ paliwowy. Odkręć zaworek i sprawdź czy jest drożny, dokręć przewody metalowe czy nawet wymień podkładki, wymień filtry paliwa, wyczyść odstojnik. To typowy objaw zapowietrzenia. Jest na tyle małe że silnik pracuje normalnie a jak postoi powietrze z paliwa zbiera sie w górnej części pompy wtryskowej i filtrów. A w tej pompie jest...
Typowy objaw u Johna... Serwisówka mówi by zamontowac na przewodach pompy zaworki zwrotne by paliwo sie nie cofało. W katalogach Johna jest to częsc zamienna nawet.Chyba w Polsce mozna je kupic w sklepach z czesciami samochodowymi. Drugim powodem moze byc nieszczelnosc na przewodach przelewowych wtryskiwaczy.
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
2 tygodnie temu Dodano po 8 Filtr wymienialem 2 tygodnie temu zaworek zwrotny zamontowalem paliwo nie ma mozliwosci sie cofnac podlaczalem komputer przestawilismy go na wale bo byl -3 ustawilismy na optymalnie na zereo samochod przybral faktycznie troche na mocy turbina nie wydaje juz takiego cisnienia jak powinna no ale z przyspieszeniem nie jest zle...
Prawdopodobnie wraca się paliwo wystarczy zamontować zaworek zwrotny za kilka rubli
Sprawdż czy niema jakiegoś zaworka zwrotnego i nie cofa się paliwo a potem nie może zassać.
Witam, następujący problem mam z swoją bemka Ktoś doradzi co zrobić ? Może zna lepiej zasade działania? Tak to jest wg mojej wiedzy: #1 A u mnie wyglada to mniej wiecej tak : #2 Po podłączeniu na butelkach (przelewy z wtryskow rozlaczone i tylko wtryski do butelki (wylało minimalnie do niej); Wąż ktory oryginalnie się łaczy z przelewami do osobnej butelki...
Wygląda na tą że paliwo się cofa Zamontować zaworek zwrotny, lub wyeliminować przyczynę cofania się paliwa
Zależy od konkretnego modelu pompki. Zawsze można założyć zaworek zwrotny tuż przed pompką. Wtedy w pompce zostanie paliwo, gaźnik przecież sam sobie nie pociągnie paliwa o ile ta pompka jest niżej od niego. Zaworek zwrotny kosztuje 7zł.
Dużo paliwa masz czy na resztkach próbujesz? Bardzo częsta usterka w tego typu sprzęcie to pęknięte przewody paliwowe (pękają zazwyczaj na wyjściu ze zbiornika paliwa w gumowej dławicy i trudno to zauważyć). Radzę zacząć od przewodów paliwowych polecam gumowe lub igielitowe gdyż te z silikonu szybko się starzeją i pękają. Ewentualnie zaworek zwrotny...
Zalozylem zaworek zwrotny na przewodzie doprowadzajacym paliwo do pompy i dzisiaj przy -10'C zapalila na dotyk:) Czy tak juz moge to zostawic czy zaworek to tylko rozwiazanie tymczasowe i trzeba usunac jednak jakas usterke?
Filtr paliwa wymienilem. A jesli chodzi o cofające sie paliwo to zaworki zwrotne które założyłem nie powinny pomóc?
warjat225 juz po pierwszym odpaleniu i zgaszeniu odpali normanie czy jak ciepła też ładnie tylko chodzi ze ciężko po nocy.Juz nawet z paliwem bezpośrednio sie popiołem pod pompe bo wczesniej gdzies z filtra chyba powietrze ciągnęła ale juz trohe lepiej bo nie musze pompowac (gruszka) dodam ze jak mocno podpompuje ta gruszka to nie ma problemu zaworek...
witam wszystkich... ja pisałem wcześniej ze mi kia pali i gaśnie i już miałem dać pompe do zrobienia ale udało mi sie znaleść usterke. majpierw sprawdziłem wtryski i były troche zapchane dałem na przeczyszczenie ,zakładam je i to samo. potem wyczyściłem układ paliwa łacznie z bakiem był niezły syf ale i ti nic nie dało. a przyczyna jak u mnie to ta...
Skoro pompka zaciąga powietrze, oznacza to nieszczelność w układzie paliwowym. Sprawdź czy wężyk paliwa nie jest pęknięty. Powietrze może być zaciągane poprzez uszczelki gaźnika. Poza tym w gaźniku który jest przystosowany pod primera, prócz zaworka dyszy głównej układ biegu jałowego powinien posiadać dodatkowy zaworek zwrotny który nie pozwala na zaciąganie...
A przelewy (wężyki) na wtryskiwaczach w dobrym są stanie? I jak Ty zamontowałeś zaworek zwrotny, skoro i tak paliwo się cofa? Wycieków żadnych nie ma z układu paliwowego?
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
Zawsze gdy mam takie problemy, że nie mogę znaleźć przyczyny, to po pewnym czasie zaczynam od początku, na świeżo, jakbym nie znał historii samochodu. Stąd moje pytanie, próbowałeś może dla przykładu pominąć stronę ssania paliwa? Nie znam zbyt dobrze Dafa, zwłaszcza XF106, ale spróbowałbym podłączyć swoje przewody (najlepiej przezroczyste) bezpośrednio...
W moim dominatorze mam pompkę paliwa elektryczną przy zbiorniku a w kolektorze dolotowym świecę żarową (albo płomieniową), do świecy dochodzi również paliwo. Problem polega na tym, że czasami jak uruchamiam silnik to z rury wydechowej przez kilka sekund wydostają się ogromne ilości siwego dymu oraz silnik mało co nie rozerwie się (bardzo silne detodnacje)....
Witam. Z tego co wiem w smoku nigdy nie ma kuleczek dławiących. Jest natomiast zawór w pompie paliwa (diesel). To on pewnie nie trzyma. Można dodatkowo zamontować zawór na wężyk zasilający tuż przed pompą paliwową. Coś takiego; http://www.tomczesci.pl/index.php/produk... Trzeba patrzeć na ''fi''....
Może się paliwo cofa ? Załóz zaworek zwrotny.
Masz zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym? Moze paliwo do baku się cofa? Patrzyłeś świece żarowe? wszystkie grzeją?
To jest c4 picasso.wtryski moim zadaniem nie gdyż odłączylem końcowy wężyk przelewowy z wtrysków i włożyłem go do butelki.Na drugim końcu przelewu został zaworek zwrotny.Paliwo z wryskow zlatywalo ładnie do butelki ale efekt ze gruszka robiła Sie twardą aż w pewnym momencie zatuja wężyki został. '
mam podobny problem wszystko sprawdzone pompka w baku przelewa paliwo świece dobre zaworki zwrotne zamontowane filtr paliwa wymioniony nawet na nowym jest jeszcze gorzej czyli chyba zostaje pompa wtryskowa?
Miałem ten sam problem wymieniłem sobie regulator od pompy wtryskowej i problem zniknął także możesz sprawdzić czujniki temperatury które znajdują się koło świec żarowych 3 sztuki 1 odpowiada za wskazówkę którą masz na liczniku a pozostałe dwa idą do komputera które sterują tym jaka masz temperaturę i jaka ma dawać początkującą dawkę paliwa czy mam...
Ogólnie nie ma możliwości by na kołach zębatych luz był taki duży by brakło regulacji. Z nowymi kołami uważaj dużo było przypadków źle nabitych znaków. Co do pompy to tak nie powinno być. Bez względu czy kręci się ręcznie czy rozrusznikiem paliwo ma tryskać z każdego króćca. Możesz sprawdzić lub zamienić z inną sekcją zaworek zwrotny ale to raczej nie...
Poradzę Ci abyś elektrozaworu nie montował przy wtryskach jezeli już to przed filtrem paliwa a również zwróć uwagę na ciśnienie w układzie paliwowym i jakie jest też pracy elektrozaworu-bardzo istotne,No i na końcu podpowiadam bardzo mocne zaciski i "0" możliwości zassania powietrza.Chyba jednak tę niespodziankę jest zrobić lepiej na przewodach elekt....
Witam wszystkich mam problem ze swoją astrą to wygląda tak ,że podgrzewam świece trzy nawet 4x ( nowe wszysktie ) i kręci bardzo długo około 1minute czasem chwile dłużej aż łapie razem z rozrusznikem jeszcze chwilę i dpoiero odpala normalnie porażka biorąc pod uwagę temperaturę około 0'C rozrząd ustawiony prawidłowo między pompą a filtrem założony zaworek...
Jak masz pompke podcisnieniowa to podpowiem ze podcisnienie ma byc w granicach 0,7-0,9 instalacje sprawdzisz pompka prozniowa ma byc szczelna, zawory maja byc szczelne po stronie VAC. zapalasz auto grucha ma zaciagnac do spodu. Jakie cisnienie roznicowe na dpf? Z paliwem mozesz na poczatek zapodac zewnetrzny pojemnik z paliwem, gruszka ma zaworek zwrotny,...
Kolego sprawdź czy nie cofa ci się paliwo z powrotem do baku. Miałem podobny problem i podobny efekt odpalenia auta z tym że posiadam VW Passata ale 1,9 TDi, założyłem zaworek zwrotny na wąż doprowadzający paliwo do filtra paliwa i problem się rozwiązał :)) Teraz odpala na dotyk:))
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
[url=Paliwo w filtrze czysciutkie ale nawet filtr wymienilem przy okazji sprawdzania. Zalalem ropa jak to sie robi i lipa. Jutro zakladam zaworek zwrotny na przewodzie doprowadzajacym paliwo do pompy i zobaczymy... ale jezeli to nic nie da? ]Link
Witam ponownie, byłem zawieźć piłę na serwis, gość jak zobaczył, że jest paliwo na filtrze powietrza ,to mówi, że jakieś coś ala zaworek zwrotny nie działa, ponoć typowe uszkodzenie, ale za cholere nie wiem o czym mówił.
Witam serdecznie mam problem z golfem a mianowicie żeby odpalił musi pokręcić tak jak by ginęło mu ciśnienie w pompie wtryskowej i musiał sobie je nadrobić. Filtr paliwowy wymieniony i zaworek zwrotny też nowy paliwo się nie cofa. Czy możliwe jest że to zaworek w pompie od przelewu?? czy może coś innego proszę o podpowiedzi. Jak odpali wszystko jest...
Witam. Miałem identyczny problem z gruszką jak konrad 1.Po wizycie u mechanika okazało się że paliwo cofa się do zbiornika co spowodowane jest uszkodzeniem zaworka. Kia Carnival II 2,9 CRDI 2003 r. Wystarczyło zamontować na gumowym przewodzie paliwa pod gruszką zaworek zwrotny i po problemie. Od tego czasu mam spokój z zapowietrzaniem się układu paliwa...
I gdy paliwo jest już ciepłe powrót przez ten zaworek jest realizowany prosto do baku z pominięciem filtra,a gdy temperatura jest niewystarczająca w celu ogrzania filtra ciepłe paliwo z powrotu przechodzi przez niego i dopiero do baku.Tak jest u mnie w vw 1.9D i podejrzewam ,że u Ciebie też.Często układ zapowietrza się przez oring uszczelniający właśnie...
Pewnie zaworek zwrotny nie trzyma i Ci cofa paliwo do baku
Wg.mnie to cofa się paliwo do zbiornika . Proponuję zamontować zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. Weż rano przed rozruchem użyj pompki ręcznej , tej co się używa do odpowietrzania i ocenisz czy to pomogło.
Cofające się paliwo, zapowietrzenie. Załóż zaworek zwrotny i zobacz czy pomogło.
właśnie tak podejrzewam, że paliwo się cofa. Założyłem zaworek zwrotny, ale to nie pomogło.
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
Nie wiem czy pomogę po tak długim czasie, ale to co jest na zdjęciach to jest zaworek zwrotny paliwa, zapobiega on cofaniu się paliwa do baku.
Posiadam Reneault Scenic, rocznik 2001, po liftingu, silnik 2.0 benzyna/gaz, akumulator nowy, rozrusznik kręci bardzo dobrze. Jeżdżę nim rok czasu, do tej pory nie było problemu z odpalaniem silnika. W tej chwil rano przy odpalaniu trzeba dłuższy czas kręcić rozrusznikiem żeby odpalił, potem w ciągu dnia odpala już normalnie. Moje pytanie brzmi czy...
Witam ponownie. Okazuje się że auto jeździ jak trzeba, ma moc i jest ok. Ale problem z odpalaniem często się pojawia. Cały czas paliwo wraca się do zbiornika. Mam założony w ramach testu przezroczysty filtr paliwa i zaworek zwrotny. Nic nie pomogło. Chwilę po zgaszeniu auta paliwo ucieka do zbiornika. Wymieniłem oringi przy wężach przy zbiorniku i dalej...
Ta no tyle.co miałem doczynienia z dieslem to z C360. Gość gadał co kupiłem od niego ,że cofa paliwo na pompie, założyłem zaworek zwrotny więc raczej ten problem wyeliminowalem więc teraz ten kat wtrysku sprawdzic i te wtryski. Zacznę od katu wtrysku ktoś wyjasni jak za to się zabrać? A i jeszcze swieca płomieniowa na desce dość szybko się zaświecą...
Szukaj wycieku Zamontuj zaworek zwrotny Ale paliwo nie schodzi,w przewodach tych od filtra do pompy nie widać powietrza aby coś coby wskazywało na zapowietrzanie się układu,pompka elektryczna podaję paliwo
Juz myslem żeby wstawić zaworki zwrotne paliwa przed i za pompą
Z tego co słyszałem to w podstawie filtra paliwa na dole jest jakiś śrut który robi za zaworek zwrotny, jeśli ta część jest uszkodzona to paliwo schodzi z filtra i objawy są podobne do tych co opisujesz.
Odkopuje temat bo mam problem z paliwem w moim malaczu, a problem wygląda tak. FL rocznik 1986 auto po tygodniu stania ma problemy z odpaleniem, odpala po około 5sek kręcenia. Zauważyłem że nie ma paliwa w wężykach, założyłem zaworek zwrotny i teraz paliwo jest w wężykach ale dalej nie odpala. Po tygodniu wymontowałem gaznik przed odpaleniem i nie ma...
Tylko kurcze coś to dziwne jest że paliwo wychlapuje na zewnątrz a w gaźniku sucho.... Dopiero jak to zatkam to poda paliwo do gaźnika i silnik odpali bezproblemowo. A przecież chodzi chyba o to żeby paliwo poszło do gaźnika a nie poza ;) Czy przypadkiem w tym otworku nie ma jakiegoś zaworki zwrotnego który się akurat zawiesił???
Spróbuj założyć zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym ,być może paliwo wraca do zbiornika i układ zapowietrza się.
Witam chrysler 300C crd 2008 po postoju przez noc ma trudności w odpalaniu tzn muszę go przepompować dłużej paliwem ,gdy przekrece kluczyk zaraz po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych długo kręci ,tak jakby uciekali paliwo pompę wymieniłem 2 x ,zaworek zwrotny też był i nie pomogło, czy może to być jeden z czujników ciśnienia paliwa na listwie ? Zaznaczę...
dzięki za podpowieć wymieniłem zaworek zwrotny i temat z paliwem zakończony żadnych pęcheżyków ale grzanie świec kontrolka po odpięciu czujnika się świeci ale nie ma żadnego prądu na świecy czy to może być wina przekażnika czy przerwa w instalacji elektr czy może jest jeszcze inny powód
zaworek zwrotny zaworek zwrotny paliwo peugeot zaworek zwrotny filtr paliwo
temperatura klimatyzatora numer karty sieciowej kondensator zastąpić zasilacz
kocioł parowy zmywarka electrolux
Optymalna liczba załączeń sprężarki w Panasonic Aquarea K Maksymalna moc kolumn estradowych Tonsil ZE150