Dwa zaworki jeszcze wystepują przy podstawie filtra.
Witam. Mam problem z układem paliwowym w R75 z 2002r CDT. Paliwo z pompy przy samym baku lecie bardzo mocno - natomiast przy drugiej pompie kolo akumulatora już znacznie słabiej - okazało się ze spora cześć wraca do baku. Przejrzałem wczoraj cały okład, nic nie jest zagniecione ani zapchane. Dziś wymontowałem zaworek lub dławik paliwa, który widać na...
Witam. Mam problem z ręczną pompką paliwa Ford Escort 1.8 TD 1996 rok. Puszcza paliwo z powrotem do baku i jak postał chwilę to ciężko palił. Znajomy powiedział, żebym założył zaworek zwrotny na zasilaniu pompy wtryskowej, między ręczną pompką a pompą wtryskową i tak zrobiłem. Paliwo się nie cofa i pali troszkę lepiej ale pojawił się inny problem, auto...
Pisaleś wcześniej że powodem nieodpalania może być zly stan rozrusznika, tak więc co da ci prostownik rozruchowy ja rozrusznik jest do banii? Czyli jeżeli kręci rozrusznik to przyczyna jest gdzie indziej, jest to silnik diesela i sprawdź ciśnienie na cylindrach. Jeśli jest niskie to żadna przeróbka spawarki nie pomoże, czeka cię remont lub wymiana silnika....
Przeważnie na pompie wtryskowej jest montowany zaworek zwrotny na powrocie,ale sprawdź jeszcze czy niema na filtrze paliwa.
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
Mi w dwóch pandach z lpg to cofało się paliwo po nocy. Lepiej odpalały jak miły 3/4 paliwa w zbiorniku.W pierwszej wymiana pompy załatwiła sprawę i autko poszło do sprzedania. Druga mojej żony wymiana pompy i padła takie same objawy .Ciśnienie dobre a nie trzyma po nocy. Założyłem zaworek zwrotny do paliwa i wyłącznik pompy z wyłącznikiem czasowym.Trzy...
Nie wiem czy pomogę po tak długim czasie, ale to co jest na zdjęciach to jest zaworek zwrotny paliwa, zapobiega on cofaniu się paliwa do baku.
Gdzieś oglądałem Rosjanina który to zdiagnozował. Daj płynu do mycia naczyń na pracującym silniku na wtryskiwacze i będzie się pienił. Niby pomaga zaworek zwrotny na tej listwie powrotu paliwa.
Obstawiam niskie ciśnienie paliwa. "Cofa" Ci się benzyna. Sprawdź filtr paliwa i zaworek zwrotny.
to się dzieje tylko jak odpalam rano Po nocy paliwo odpływa z przewodów paliwowych do zbiornika paliwa. Zamontuj na przewodzie paliwowym przed filtrem paliwa w komorze silnika zaworek zwrotny lub ręczną pompkę paliwa (gruszkę). https://obrazki.elektroda.pl/8127797900_... https://obrazki.elektroda.pl/1376861000_...
Zastosuj jakikolwiek zaworek zwrotny paliwa na przewód zasilający.Ceny na "alle" zgodne z twoimi oczekiwaniami.
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Dużo paliwa masz czy na resztkach próbujesz? Bardzo częsta usterka w tego typu sprzęcie to pęknięte przewody paliwowe (pękają zazwyczaj na wyjściu ze zbiornika paliwa w gumowej dławicy i trudno to zauważyć). Radzę zacząć od przewodów paliwowych polecam gumowe lub igielitowe gdyż te z silikonu szybko się starzeją i pękają. Ewentualnie zaworek zwrotny...
To przecież można przedłużyć. A masz problemy z odpalaniem zimnego silnika ?
Wygląda że paliwo się cofa. Załóż zaworek zwrotny na przewód paliwa
Juz myslem żeby wstawić zaworki zwrotne paliwa przed i za pompą
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
tak, dokładnie taki sam. pochodzi z 5 min na wolnych i kuleje. podmieniłem cewki, zaworki zwrotne paliwa na listwie i filtrze, przewody dolotowe na krótko z pompy do zbiornika, żeby wykluczyć zasysanie powietrza przed pompą i nic. filtr paliwa zmieniony. na obrotach większych ładnie pochodzi, jak na wolnych to z pięć minut i zaczyna stukać, jakby na...
Poradzę Ci abyś elektrozaworu nie montował przy wtryskach jezeli już to przed filtrem paliwa a również zwróć uwagę na ciśnienie w układzie paliwowym i jakie jest też pracy elektrozaworu-bardzo istotne,No i na końcu podpowiadam bardzo mocne zaciski i "0" możliwości zassania powietrza.Chyba jednak tę niespodziankę jest zrobić lepiej na przewodach elekt....
sprawdz zaworek zwrotny paliwa / k.akumulatora miałem to samo tzn. ok. 5km i stop , zamontowali mi taką gumową "gruszkę" i ok.
W jaki sposób mogę go sprawdzić? Np. testerem miernikiem ciśnienia podciśnienia z pompką. Należy sprawdzić, czy zaworek zwrotny nie przepuszcza w przeciwną stronę niż kierunek przepływu paliwa. Zaworek zwrotny znajduje na przewodzie zasilającym.
Wymieniłem simmering spod koła pasowego pompy wtryskowej oraz zaworek zwrotny na filtrze paliwa.
a może zaworek zwrotny paliwa na pompie wtryskowej
WITAM to jest zaworek zwrotny paliwa pompy wtryskowej BOSCH silnika 1.9 dTi F9Q 782 po modernizacji dziś było -22*C odpalił za 2-razem ,za pierwszym razem odpalił i zdechł bez gazu ale za drugim dodałem troche gazu i odpalił bez problemu o 6,00 było -24*C ( miałem niedawno C15 1.8D przu -30*C podgrzewałem świece 2-razy i palił z 1-kopa 1,9dTi chyba...
Diagnostyka komputerowa coś pokazuje? Ja bym popatrzył na zaworek zwrotny filtra paliwa. Vacupompa też może objawiać się nie trzymaniem paliwa.
Po nocy sie zapowietrza - odpływa paliwo. Sprawdź szczelność przewodów. Najpewniejsze jest zamontowanie zaworka zwrotnego (nie pozwoli na odpływ paliwa). Jak by padły wtryski nie palił by niezaleznie od pory dnia, a u ciebie nie pali jak postoi..... pozdrawiam
Witam,gdzie najlepiej zamontować zaworek zwrotny paliwa w berlingo 1.4 ? Czasami zdaża sie dobiero za drugim przekręceniem kluczyka odpala i trzeba dodać gazu,tak jakby za mało paliwa dostawał. ten zaworek zamontować między zbiornikiem (pompa wewnątrz) a filtrem palaiwa czy między filtrem(blisko zbiornika paliwa) a silnikiem ?
Witam, gdzie znajduje się zaworek zwrotny od paliw w Mercedes Actros 2 1841 2004r? Ciężko odpala rano, póżniej już od strzała. I co by tam mogło jeszcze być? Jakby ktoś coś podpowiedział?
Prosząc o podzielenie się swoimi opiniami dot.miejsca montażu dodatkowego zaworka zwrotnego paliwa nie odnosiłem się do tego konkretnego auta lecz do dowolnego modelu.
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
To nie zaworek zwrotny tylko termostat paliwa. Sprawdź klin na wale.
Witam robiłem regenerację pompy tandemowej Bosch i ruszyłem zaworek zwrotny paliwa i teraz nie wiem jak go bardzo wkręcić lub wykręcić proszę o radę Jakie powinno by ciśnienie początku otwarcia (ewentualnie jakaś procedura regulacyjna) zaworu powrotnego paliwa w tandem pompie bosch'a?
w pompce ręcznej funkcję zaworku spełnia blaszka uchylająca się w jedną stronę,potrafi przepuszczać powietrze sama pompka.przed pompą wtryskową możesz założyć zaworek jednostronny. Dodano po 1 pod blaszkę mógł się dostać paproch
W obudowie ręcznej pompki są dwa zaworki które robią za zawór zwrotny. Obejrzyj ich działanie.
Powiem tak , posmarowalem cylinder olejem do prowadnic cnc oraz smarem do lozysk . Pracowal tak 30 minut i bylo ok. Po wykreceniu swiecy byla lekko naoliwiona , moze to dzialanie oleju w benzynie ? Widzialem w silnikach modelarskich takie oliwiarki szklane, moze to bylby sposob na smarowanie . Dodano po 21 Witam Kolegów, czy któryś z was orientuje się...
znalazłem fachowca co do tych podkładek bo mam taki sam problem w Tucholi ma taki gościu ale tez się dziwił tylko muszę mu na wzór jedna zabrać w poniedziałek będę to napisze czy ma takie cudeńka a kolego zobacz sobie jeszcze zaworek zwrotny paliwa na pompie wtryskowej
Jeżeli czujniki w porządku to podłącz bezpośrednio do filtru paliwa zbiorniczek grawitacyjny z paliwem, jeżeli zassie i odpali zerknij do zbiornika i wyczyść smok ssący, pewnie nazbierało się tam "żelu" :) organicznego itp. (w zależności gdzie i co się tankuje). A jeżeli to nie pomorze załóż zaworek zwrotny paliwa przed filtrem (koszt ok 20-30zł).
Druga podpowiedz wydaje mi się bardziej prawdopodobna dzięki idę sprawdzać wężyki i połączenia. Wiecie może czy można wymienić nie znam nazwy fachowej ale chodzi o zaworek zwrotny paliwa i gdzie się znajduje w mojej "Asi" bo mówili mi że to możne być przyczyną.
Witam. Mam problem z VW T4 97 r. 1.9 TD. Mechanik rzekomo wymieniał pompę wtryskową na regenerowaną. Trzeba palić na plaka. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, zaworek zwrotny. Przeczyściłem powietrzem przewody od paliwa. Na świecach jest prąd. Po tym zabiegu auto odpaliło od "strzała". Po godzinie także nie było problemu, lecz minęły 4 godziny i problem...
mam problem mianowicie moja meganka rano długo kreci zanim odpali później już jest wszystko OK odpala od tyknięcia sprawiłem świece wtryski ciśnienie na cylindrach mam założony zaworek zwrotny paliwa i nadal ciężko pali zaznaczam ze jest na pompie LUKAS
Wizyty mechaników kończyły się diagnozą: wymiana smoków, podstawy filtra, zaworka zwrotnego na głowicy , pompy paliwa - tej napędzanej pompą wspomagania a skończywszy na pompowtryskach.
Winna na 100% obudowa filtra paliwa. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie pompy i porót paliwa wyczyściłem map sensor i na razie pali za każdym razem. Ja też myślałem że to wtryski pompa i Bóg wie co tam jeszcze. Spróbujcie tego. No i na pewno dobry akumulator. Ma być duże ciśnienie przy rozruchu.
A czy tam nie ma zaworka zwrotnego na filtrze paliwa?
Niektóre modele tak miały fabrycznie że pompa paliwa działała dopiero po wykryciu obrotów wału np ople z lat 1990-2000. W twoim wypadku problem jest raczej z cofającym się paliwem i zapietrzajacym się układem. Czyli albo jest dziurka albo zaworek zwrotny padł. Problem można rozwiązać na trzy sposoby: dodatkowy zaworek, dodatkowy włącznik pompy paliwa...
Możesz mieć problem z ręczną pompą paliwa na filtrze u góry.Zastosuj zaworek zwrotny na zasilaniu.Trafiły mi się 2 auta z tą usterką.A czasami nie masz 2 uszczelek gumowych pod śrubą odwadniacza na filtrze paliwa?Jest to częsty błąd przy wymianie filtra paliwa.No i załóż coś innego nie Filtron nie polecam.Przejechałem sie nie jeden raz jak na paliwowych...
Miałem ten sam problem wymieniłem sobie regulator od pompy wtryskowej i problem zniknął także możesz sprawdzić czujniki temperatury które znajdują się koło świec żarowych 3 sztuki 1 odpowiada za wskazówkę którą masz na liczniku a pozostałe dwa idą do komputera które sterują tym jaka masz temperaturę i jaka ma dawać początkującą dawkę paliwa czy mam...
Najpewniej zaworek zwrotny na powrocie paliwa .
Standardowo na początek do sprawdzenia: przewody zapłonowe, świece, iskra na każdym garze (cewka), zaworek zwrotny, filtr paliwa.
Witam. Pacjent VW Golf 4 2003r. Długo kręci rozrusznikiem, długo odpala. Objawy: - po przekręceniu zapłonu słychać bąbelki w baku. Po ponownym przekręceniu zapłonu też słychać bąbelki, ale już mniej. Zaś po trzecim przekręceniu zapłonu bąbelki ustają i normalnie słychać pompę paliwa. - zaworek zwrotny jest założony i nie ma prawa zofać paliwa - świece...
Witam jest problem z nissanem primera P12 2.2 dCi 2002r. Samochód gdy stoi całą noc to następnego dnia są problemy z odpaleniem. Było wymienianie świece zarowe, wtryski sprawdzone, pompa paliwa tak samo zaworki zwrotne paliwa założone czujnik położenia wałka rozrządu wymieniony komputer nie pokazuje żadnych błędów elektronicznie samochód sprawdzony....
W skrocie odpaliłem go na plaka, kilka dni odpalał bez problemu i powtórka, więc zamontowałem z tydzień temu zaworek zwrotny paliwa i wszystko wróciło do normy, odpalał za pierwszym razem rano po postoju. A 2 dni temu po 15 powtórka i odpaliłem go na plaka... Dodam że dzień wcześniej koło 10 odpalił normalnie. Zrobiłem teraz logi statyczne i oto one:...
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Co Wy macie z tymi zaworkami zwrotnymi? Układ paliwowy z wymuszonym obiegiem paliwa nie potrzebuje zaworka, gdyż układ przy starcie się zapełnia. Jak sprawdziłeś wtryski? Przelewy? Jakim sprzętem diagnozowałeś? Nie jest jakoś możliwe, aby nie było błędów, skoro po 500m masz tryb awaryjny.
Potrzebuje pomocy. Auto straciło moc i wywaliło błąd mr1818. Sprawdzona szczelność układu zasilania. Wymieniony zaworek zwrotny paliwa, nic nie pomogło. Co dziwniejsze po wymianie filtra paliwa, problem znikł na 2000km. Gdy problem powrócił Tym razem wymiana filtra paliwa ani powietrze nie dają efektu. Co 50km jak mu się zachce wskakuje błąd i odcina...
Czy ktoś znalazł rozwiązanie problemu 2.0 dti? Mam to samo w Zafira. Trawersy wymienione, zaworek zwrotny wstawiony, filtr paliwa zmieniony na puszke...
Witam. Musisz sprawdzić zaworek zwrotny w pompce paliwa (kilka razy zdarzyło mi się, że wypadł) i szczelność węża między zbiornikiem a pompką.
Witam. Miałem identyczny problem z gruszką jak konrad 1.Po wizycie u mechanika okazało się że paliwo cofa się do zbiornika co spowodowane jest uszkodzeniem zaworka. Kia Carnival II 2,9 CRDI 2003 r. Wystarczyło zamontować na gumowym przewodzie paliwa pod gruszką zaworek zwrotny i po problemie. Od tego czasu mam spokój z zapowietrzaniem się układu paliwa...
bo chyba montował zaworek zwrotny do paliwa żeby paliwo się nie cofało Montaż zaworka w 2.0 dtl to najgorsze co można zrobić. To nie tdi wieśwagena.
Nie wystarczy dać w układ zaworek zwrotny? Odpowiadając na Twoje pytania: są na rynku pompy paliwa elektryczne, zewnętrzne, niskociśnieniowe, przeznaczone właśnie do gaźników. Prosto i bez kombinowania. Dostaniesz taką nawet na alledrogo.
Poszukaj informacji o zaworkach zwrotnych - sa obecne w wielu instalacjach w tym i samochdoowych - np wstawiane miedzy spryskiwacze w samochodach dzieki czemu plyn sie nie cofa do pompki - https://encrypted.google.com/images?q=za... Rowniez na allegro sporo tego: zaworek+zwrotny+spryskiwaczy - musialbys poszukac takiego ktory...
Filtr paliwa normalny z kroccami i zaworkiem zwrotnym, filtr paliwa został zmieniony na początku objawów z zapowietrzaniem, zaworek zwrotny też zmieniłem i też nie pomogło. Na początku golf nie odpalal sporadycznie raz na jakiś czas, potem coraz częściej.
Zaworek zwrotny blokuje wypływ paliwa z "bańki" tylko podsysa ew. świeże wg. stanu ze zbiornika
W moim dominatorze mam pompkę paliwa elektryczną przy zbiorniku a w kolektorze dolotowym świecę żarową (albo płomieniową), do świecy dochodzi również paliwo. Problem polega na tym, że czasami jak uruchamiam silnik to z rury wydechowej przez kilka sekund wydostają się ogromne ilości siwego dymu oraz silnik mało co nie rozerwie się (bardzo silne detodnacje)....
zaworek zwrotny w pompie paliwa
Jeżeli tandem pompa nie ma wycieku, to do sprawdzenia zaworek zwrotny na filtrze paliwa - prawdopodobnie jest pęknięty i zaciąga powietrze.
Objawy te wskazują na pompkę paliwa (zaworek zwrotny). Paliwo "ucieka" z listwy, pompa nie nadąża nabić. Proponuje zrobić dwa testy. 1. Przed rozpaleniem, kilkukrotnie przekręcić kluczykiem w pozycje zapłon. 2. Jeśli mam racje, po kilkudniowym postoju masz sucho w listwie. Zdejmij przewód paliwa (po takim kilkudniowym postoju) jeśli poleje się trochę...
Tylko że moja Foka niezależnie czy to jest pierwsze, czy dziesiąte odpalenie kręci tak samo (nawet jak parę dni temu były mrozy). Dodano po 2 Na razie chciałbym sprawdzić ten zaworek zwrotny w pompie paliwa, tylko nie wiem która to jest "śrubka".
Wolne obroty na zimnym powinny być wyższe(ok.1000) prosta regulacja na lince przy pompie (drugi koniec linki zakończony termostatem wkręconym do ukł. chłodzenia) Jeżeli chodzi o cofanie paliwa najlepiej zamontuj dodatkowy zaworek zwrotny przed filtrem paliwa.
Jak stoi dłużej ciężko zapalić, tak jakby cofnęło się paliwo. Trzeba trochę pokręcić. (Jakby co sterownik silnika po regeneracji wgraniu softu bez błędów). Chcę to po prostu wyeliminować. Błagam nie rozbierajcie mi auta i nie każcie wymieniać sond lambda i innych rzeczy tylko napiszcie gdzie najlepiej założyć zaworek.
założyłem zaworek zwrotny na dolocie paliwa i nic to nie dało a jak są nieszczelne powroty paliwa z wtrysków to też może być tego przyczyna?
Tak. To z pewnością może być przyczyną długiego kręcenia. Tak jak napisał poprzednik trzeba wyeliminować przyczynę. Być może łapie lewe powietrze przez obudowę filtra paliwa. Proponuję założyć zaworek zwrotny przed filtrem paliwa.
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy. Zawór zwrotny paliwa masz w pokrywie obudowy filtra paliwa. Próby naprawy, czyszczenia, przeróbek z reguły są bezowocne. Tańsza alternatywa to montaż dodatkowego zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa. Droższa to wymiana obudowy filtra na nową oryginalną.
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem układy paliwowego. A mianowicie założyłem zaworek zwrotny między bakiem a filtrem i sytuacja jest taka: Paliwo między bakiem a zaworkiem zwrotnym jest bez powietrza. Między filtrem a pompą też jest bez powietrza. A MIĘDZY ZAWORKIEM ZWROTNYM A FILTREM JEST BAŃKA POWIETRZA I NIE MOŻNA JEJE USUNĄĆ. Jeśli nie dałbym...
witam dzis odebralem samochód od mechanika : koszt naprawy 50 zł (zalozony zaworek zwrotny przed pompa paliwa) jutro proba po zimnej nocy dam znac !!!! pozdrawiam
Zależy od konkretnego modelu pompki. Zawsze można założyć zaworek zwrotny tuż przed pompką. Wtedy w pompce zostanie paliwo, gaźnik przecież sam sobie nie pociągnie paliwa o ile ta pompka jest niżej od niego. Zaworek zwrotny kosztuje 7zł.
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
Mam problem z claasem arionem 430 z silnikiem john deera, gdy jest zimny rano musi długo pokręcić by odpalić jak już odpali chodzi równo ma moc nie dymi. W silniku zostały zbadane wtryski, wymienione filtry, cała instalacja paliwowa nowe uszczelnienia sprawdzona pompka zasilająca (mechaniczna), został zamontowany zaworek zwrotny paliwa, zmierzone zostało...
Z tyłu silnika w bloku po lewej na dole masz zaworek zwrotny na 14 nasadkę chyba, jest on koło rurki paliwowej która idzie z głowicy. Po wykręceniu obejrzyj dobrze zaworek czy nie ma żadnych pęknięć. Jeśli będzie ok wymień pompke paliwa niskiego obwodu, bo faktycznie lubią padać.
Jak masz pompke podcisnieniowa to podpowiem ze podcisnienie ma byc w granicach 0,7-0,9 instalacje sprawdzisz pompka prozniowa ma byc szczelna, zawory maja byc szczelne po stronie VAC. zapalasz auto grucha ma zaciagnac do spodu. Jakie cisnienie roznicowe na dpf? Z paliwem mozesz na poczatek zapodac zewnetrzny pojemnik z paliwem, gruszka ma zaworek zwrotny,...
Czy regeneracja rozrusznika pomoże? Przy odpalaniu (1.9TDI AGR) musi zakręcić silnikiem około 4-6 razy zeby odpalić, co to może być? (jeden mechanik mówił żeby zainstalować zaworek zwrotny do paliwa)
najczęstsza przyczyna oprócz nie działającej pompki to cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu, problem rozwiązuje zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. ogólnie te serie ciężko palą. na przyszłość włącz pompkę i poluzuj plastikowy korek na filtrze az zacznie lecieć samo paliwo. Następnie kręć rozrusznikiem (jak zejdzie całkiem paliwo to trzeba podławodać...
Miałem to samo. Jak postał przez noc to rano długie kręcenie i albo odpalił albo zdoił akumulator. Później jak już zapalił to palił i odpalał dobrze. Do póki nie postał parę godzin. Trzy dni szukałem przyczyny. Okazało się że paliwo cofa się. Założyłem zaworek zwrotny do paliwa na zasilaniu i jak ręką odjął. Działa do dzisiaj i pali bez problemów. Fabrycznie...
Witam wszystkich. Zwracam się z prośbą do specjalistów w tej marce. Mam problem z Dafem LF 45 220 2001r. Auto bez znaczenia czy ciepłe czy zimne, samodzielnie nie odpala- tylko na plaku. Po odpaleniu silnik pracuje równo, nie szarpie. Natomiast od razu po zgaszeniu, nie ma możliwości już go odpalenia. Dodam, tylko że auto kilka miesięcy przestało na...
Witam .Na 99% nieszczelne przewody paliwa. Przy filtrze są uszczelnienia,które czasem "puszczają" Dodatkowo można wstawić zaworek zwrotny na przewodzie nadmiarowym paliwa,czasem pomaga.
Volvo wykorzystywało 6-cio cylindrowe silniki od LT w latach 80 do 244, tu z jedynym problemem jakim się spotkałem to padnięty akumulator przy dobrym i w najgorsze mrozy pykały z jednego obrotu. W Szwecji są gorsze mrozy jak u nas. Więc jeżeli świece grzeją, to albo za słabo kręci i nie ma takiego ciśnienia albo spróbuj założyć zaworek zwrotny do paliwa,...
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
Pompę paliwa wymieniłem, filtr paliwa też, zaworek zwrotny też, daje paliwo, na wszelki wypadek wymieniłem przekaźnik 109 i ......... dalej to samo zapalić nie chce. Czyli wracam do punktu wyjścia, czyli chyba mogło być kilka awarii naraz. Rozumiem że awaria pompy vacum wraca do gry. Jeśli odpalę na plaka i się uda a potem zgaszę silnik i potem bez...
Jeśli masz miarkę uszkodzoną to musisz taką na chwilę pożyczyć od takiego samego samochodu, silnika i swoją na wzór tamtej wytrasować, obstalować, czy lepiej powiedzieć, wymierzyć i koniec Twojego problemu z olejem. Drugi twój kłopot z zapalaniem, podejżewam powietrze w układzie zasilania w paliwo, lub nie trzyma zaworek zwrotny na filtrze paliwa /...
Wracam z temat.. w nowym poście. Opisze od nowa. Daf 2014 E6, po dłuższym postoju odpalił bez problemu, pojechał 60km i przestał odpalać. Kilka sekund po zgaszeniu jeszcze jakoś odpali, natomiast już po kilku minutach trzeba pomóc mu pompką paliwa ewentualnie plakiem, Podmienione wtryski, wymienione obsady, zaworki zwrotne, smok paliwa pominiety prosto...
Witam. Z tego co wiem w smoku nigdy nie ma kuleczek dławiących. Jest natomiast zawór w pompie paliwa (diesel). To on pewnie nie trzyma. Można dodatkowo zamontować zawór na wężyk zasilający tuż przed pompą paliwową. Coś takiego; http://www.tomczesci.pl/index.php/produk... Trzeba patrzeć na ''fi''....
Wg.mnie to cofa się paliwo do zbiornika . Proponuję zamontować zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. Weż rano przed rozruchem użyj pompki ręcznej , tej co się używa do odpowietrzania i ocenisz czy to pomogło.
wymieniony zaworek zwrotny przy filtrze paliwa dodatkowo zauważyłem że wysunął się przewód z modułu przy lewej lampie i raz łączył raz nie i auto odpala ale pojawił się nowy problem muszę jeździć na wysuniętym wspomaganiu rozruchu nawet gdy silnik jest rozgrzany jak wsunę to nie równo pracuje co to się mogło narobić ?
mam podobny problem wszystko sprawdzone pompka w baku przelewa paliwo świece dobre zaworki zwrotne zamontowane filtr paliwa wymioniony nawet na nowym jest jeszcze gorzej czyli chyba zostaje pompa wtryskowa?
W takim razie zostało ci tylko sprawdzenie wszystkich przewodów paliwowych(!!!) Na twoim miejscu sprawdziłbym jeszcze raz zaworek zwrotny na filtrze paliwa-wiem,że masz nowy,ale przy montarzu bardzo łatwo go uszkodzić!
Sonda zaczyna dzialac dopiero jak silnik osiagnie odpowiednia temp silnika sprawdzic cisnieie paliwa zaworek zwrotny regulator cisnienia i przepustowos
Powiem tak pasat B5 1,9tdi pompo-wtrysk czy wtrysk (rodzaj silnika)napisz szerzej co i jak AFN mówi wszystko. zaworek zwrotny jest w filtrze paliwa pod komorom silnika To jest termostat, zaworek jest w pompie, w króćcu zasilającym. Zawór zwrotny ma prawo się zaciąć, uszkodzić, albo zwyczajnie zabrudzić i nie domykać.
Dzisiaj po szkole spróbuje odpowietrzyć i zobaczymy. Z pompowaniem paliwa próbowałem za pierwszym razem zaworek brzęczy ale i tak parę razy nacisnołem troszkę lepiej było ale to nie to co powinno być. Dodano po 11 Odpowietrzanie nic nie pomogło ale założyliśmy trzecią pompke zasilającą i zaworek zwrotny dodatkowo do filtrów paliwa daliśmy jak jutro...
Wygląda na tą że paliwo się cofa Zamontować zaworek zwrotny, lub wyeliminować przyczynę cofania się paliwa
zaworek zwrotny zaworek zwrotny paliwa astra zaworek zwrotny paliwa pompie
oświetlenie kurnika toyota avensis odpalać kondensator pobór prądu
Volkswagen Passat B7 2.0 TDI 2013 – ograniczenie obrotów silnika do 2500 rpm na postoju Instrukcja obsługi pralki Bosch Maxx WFL 1600 PDF, programy, kody błędów, instalacja