W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
Mi w dwóch pandach z lpg to cofało się paliwo po nocy. Lepiej odpalały jak miły 3/4 paliwa w zbiorniku.W pierwszej wymiana pompy załatwiła sprawę i autko poszło do sprzedania. Druga mojej żony wymiana pompy i padła takie same objawy .Ciśnienie dobre a nie trzyma po nocy. Założyłem zaworek zwrotny do paliwa i wyłącznik pompy z wyłącznikiem czasowym.Trzy...
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
WITAM to jest zaworek zwrotny paliwa pompy wtryskowej BOSCH silnika 1.9 dTi F9Q 782 po modernizacji dziś było -22*C odpalił za 2-razem ,za pierwszym razem odpalił i zdechł bez gazu ale za drugim dodałem troche gazu i odpalił bez problemu o 6,00 było -24*C ( miałem niedawno C15 1.8D przu -30*C podgrzewałem świece 2-razy i palił z 1-kopa 1,9dTi chyba...
Wizyty mechaników kończyły się diagnozą: wymiana smoków, podstawy filtra, zaworka zwrotnego na głowicy , pompy paliwa - tej napędzanej pompą wspomagania a skończywszy na pompowtryskach.
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
a może zaworek zwrotny paliwa na pompie wtryskowej
Winna na 100% obudowa filtra paliwa. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie pompy i porót paliwa wyczyściłem map sensor i na razie pali za każdym razem. Ja też myślałem że to wtryski pompa i Bóg wie co tam jeszcze. Spróbujcie tego. No i na pewno dobry akumulator. Ma być duże ciśnienie przy rozruchu.
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
Witam. Nikt mi nie chce pomóc z tym zaworkiem na pompie paliwa, więc założyłem dziś zaworek zwrotny na wężyku od filtra do pompy. Ciekawe czy jutro rano odpali za pierwszym razem ????????????
Niektóre modele tak miały fabrycznie że pompa paliwa działała dopiero po wykryciu obrotów wału np ople z lat 1990-2000. W twoim wypadku problem jest raczej z cofającym się paliwem i zapietrzajacym się układem. Czyli albo jest dziurka albo zaworek zwrotny padł. Problem można rozwiązać na trzy sposoby: dodatkowy zaworek, dodatkowy włącznik pompy paliwa...
zaworek zwrotny w pompie paliwa
Nie wystarczy dać w układ zaworek zwrotny? Odpowiadając na Twoje pytania: są na rynku pompy paliwa elektryczne, zewnętrzne, niskociśnieniowe, przeznaczone właśnie do gaźników. Prosto i bez kombinowania. Dostaniesz taką nawet na alledrogo.
Juz myslem żeby wstawić zaworki zwrotne paliwa przed i za pompą
znalazłem fachowca co do tych podkładek bo mam taki sam problem w Tucholi ma taki gościu ale tez się dziwił tylko muszę mu na wzór jedna zabrać w poniedziałek będę to napisze czy ma takie cudeńka a kolego zobacz sobie jeszcze zaworek zwrotny paliwa na pompie wtryskowej
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
witam dzis odebralem samochód od mechanika : koszt naprawy 50 zł (zalozony zaworek zwrotny przed pompa paliwa) jutro proba po zimnej nocy dam znac !!!! pozdrawiam
Hmmm... To jest tam czy jej nie ma? Googlowałem po nazwie i pisali że jest. Dodam jeszcze tylko że między filtrem paliwa a pompą założyłem zaworek zwrotny, niestety nie pomaga...
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
Zależy od konkretnego modelu pompki. Zawsze można założyć zaworek zwrotny tuż przed pompką. Wtedy w pompce zostanie paliwo, gaźnik przecież sam sobie nie pociągnie paliwa o ile ta pompka jest niżej od niego. Zaworek zwrotny kosztuje 7zł.
Wymieniłem simmering spod koła pasowego pompy wtryskowej oraz zaworek zwrotny na filtrze paliwa.
Możesz mieć problem z ręczną pompą paliwa na filtrze u góry.Zastosuj zaworek zwrotny na zasilaniu.Trafiły mi się 2 auta z tą usterką.A czasami nie masz 2 uszczelek gumowych pod śrubą odwadniacza na filtrze paliwa?Jest to częsty błąd przy wymianie filtra paliwa.No i załóż coś innego nie Filtron nie polecam.Przejechałem sie nie jeden raz jak na paliwowych...
Dzisiaj jechałem tylko na benzynie i to samo się dzieje, więc nie jest to problem z gazem. Może jest to problem z pompą paliwa lub może jest jakiś zaworek zwrotny przed pompą?
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Zaworek zwrotny w pompie wtryskowej,lub filtr paliwa jest brudny.
Oryginalna pompa paliwa spalona przez jazdę na lpg z pustym zbiornikiem i wstawiony chiński bubel w której nie trzyma zaworek zwrotny. Zgadłem?
Te trzaski są niepokojące...Prostym rozwiązaniem jest w tej sytuacji wstawienie zaworka zwrotnego przed pompą paliwa (koszt około 12 pln). Jeśli to problemy z wężykami to powinno pomóc doraźnie.Jeśli to świece żarowe,to trzeba wykonać pomiary.
Albo sama pompa źle założona, albo ktoś pozakładał dodatkowe zaworki zwrotne w złym kierunku.
Zaworek zwrotny na pompie CR wymieniony razem z regulatorem ciśnienia paliwa na pompie. Niestety bez poprawy
Witam. No to teraz szukaj problemu z cofającą się benzyną z układu paliwowego. Tego auta nie znam z tej strony. Ale jest wskazówka. Jest opcja próby ale nie wiem czy zadziała. Przed samym zapaleniem przekręcić kluczyk tak na około 5-8 sekund bez odpalania i te sekwencje powtórzyć kilka razy. Potem zapalić. Jeżeli cofające się paliwo to problem albo...
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Zaworek zwrotny powinien być zamontowany między filtrem paliwa, a pompą paliwa.
Witam. Miałem identyczny problem po wymianie filtra paliwa, regeneracji głowicy po roztrzaskaniu się rolki napinacza paska rozrządu. Zapalił normalnie i tak kilka razy. Nagle po zgaszeniu zero reakcji przy próbie rozruchu. Po oględzinach - brak ciśnienia na wyjściu z pompy wysokiego ciśnienia. Kompletnie nic. Powód? Zaworek zwrotny w pompie zaraz kolo...
Może zaworek zwrotny w pompce jest uszkodzony, albo go po prostu jest brak.
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem układy paliwowego. A mianowicie założyłem zaworek zwrotny między bakiem a filtrem i sytuacja jest taka: Paliwo między bakiem a zaworkiem zwrotnym jest bez powietrza. Między filtrem a pompą też jest bez powietrza. A MIĘDZY ZAWORKIEM ZWROTNYM A FILTREM JEST BAŃKA POWIETRZA I NIE MOŻNA JEJE USUNĄĆ. Jeśli nie dałbym...
Jeśli masz miarkę uszkodzoną to musisz taką na chwilę pożyczyć od takiego samego samochodu, silnika i swoją na wzór tamtej wytrasować, obstalować, czy lepiej powiedzieć, wymierzyć i koniec Twojego problemu z olejem. Drugi twój kłopot z zapalaniem, podejżewam powietrze w układzie zasilania w paliwo, lub nie trzyma zaworek zwrotny na filtrze paliwa /...
Na drodze paliwa Zbiornik-filtr-pompa nie ma żadnego zaworka zwrotnego a nadmiar paliwa wraca z pompy drugim,równoległym przewodem, dlatego może być ew.zanieczyszczony filtr paliwa (sitko) w zbiorniku więc można "dmuchnąć" w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra paliwa?Może też być już zatkany filtr paliwa,mnie niestety też kiedyś tak...
Witam chciałbym skonsultować się w sprawie ww samochodu jego głównym problemem jest to iż po całej nocy trzeba 10 12 razy zakręcić rozrusznikiem żeby zagadal silnik 1.6 bodajże benzyna samochód 2012r chyba to nie moje tylko znajomego mechanik stwierdził że immobiliser nie łączy teraz tak samochód po całej nocy nie pali ale kiedy wpsykac plak do filtra...
Trafił mi się podobny przypadek z odpalaniem i słabą jazdą, tylko w Passacie B5 1.8T. Słabą jazdę powodował sterownik silnika z rozjechanymi mapami, natomiast z odpalaniem obstawiam układ paliwowy, bo występuje identyczny przypadek. Gdy tył jest w górze paliwo nie wraca do zbiornika, dlatego odpala. Do listy wskazanej przez twojego mechanika dodałbym...
Powiem tak pasat B5 1,9tdi pompo-wtrysk czy wtrysk (rodzaj silnika)napisz szerzej co i jak AFN mówi wszystko. zaworek zwrotny jest w filtrze paliwa pod komorom silnika To jest termostat, zaworek jest w pompie, w króćcu zasilającym. Zawór zwrotny ma prawo się zaciąć, uszkodzić, albo zwyczajnie zabrudzić i nie domykać.
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
Tankuje w CPN raczej to nie od paliwa bo tankowałem w różnych stacjach i zawsze było tak samo. Dziś zauważyłem że w wężyku przy pompie pęcherzyk powietrza może to przez zaworek zwrotny. Oprócz zaworków zwrotnych w gruszce do pompowania paliwa są jakieś jeszcze w pompie? Na dniach jeszcze sprawdzę wtryski i przy okazji ciśnienie na cylindrach.
Zaworek na pompie? tzn kruciec zasilający wychodzący z pompy na listwę, bo tam jest zaworek zwrotny i to może być główna przyczyna.
Witam. Pacjent VW Golf 4 2003r. Długo kręci rozrusznikiem, długo odpala. Objawy: - po przekręceniu zapłonu słychać bąbelki w baku. Po ponownym przekręceniu zapłonu też słychać bąbelki, ale już mniej. Zaś po trzecim przekręceniu zapłonu bąbelki ustają i normalnie słychać pompę paliwa. - zaworek zwrotny jest założony i nie ma prawa zofać paliwa - świece...
Co do cofania się paliwa - załóż ręczną pompkę paliwa (np. jak na obrazku), posiada zaworek zwrotny i zapobiega cofaniu się paliwa. Co do tego czy Twoja pompa wtryskowa ma wewnętrzny zaworek zwrotny czy nie to się nie wypowiadam bo nie wiem... http://obrazki.elektroda.pl/9446087700_1...
Kolego sympatyczny przy głowicy pompy jest uszczelka gumowa i występuje to jako część zamienna na allegro ewentualnie rk niedziałek lub inne hurtownie motoryzacyjne, ja zaryzykowałbym wstawić zaworek tuż za filtrem paliwa przed pompa "zaworek zwrotny" jednokierunkowy:) Koszt ok 20zł a działa w 100%:) w pompie nie pamiętam dokładnie ale chyba siedzi...
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Rzeczywiście jest ten parametr. Nie umiałem po prostu ich porównać, wyświetlić na jednej stronie na wykresach. Przy delikatnej jeździe parametry (zadany i rzeczywisty) zgadzają się, natomiast przy wyższych obrotach, większym obciążeniu ciśnienie spada. Powinno być 1200-1500 Bar a spada do 400-700 Bar. Czy to ewidentnie pompa nie domaga na wysokim ciśnieniu?...
Może cofać się paliwo z pompy. Kup zaworek zwrotny, wpina się go w przewód paliwowy, miedzy pompę a filtr paliwa, może pomuc, nie zaszkodzi i gumowe przewody na wtryskach odprowadzajace nadmiar paliwa.
Nie wiem czy pomogę po tak długim czasie, ale to co jest na zdjęciach to jest zaworek zwrotny paliwa, zapobiega on cofaniu się paliwa do baku.
Jest takie coś jak zaworek zwrotny, montowany na przewodzie paliwowym, na odcinku filtr paliwa pompa paliwowa. Są rózne rozmiary fi 6/8/10mm, trzeba zmierzyć średnice wewn.przewodu paliwowego. Koszt takiego zaworka od kilkunastu do kilkudziesięciu zł.
Witam. Mam problem z Meganka 1.9dTi 2002r. ok. 105tyś przebiegu (przebieg oryginalny). Od jakiegoś czasu samochód ciężko odpala po dłuższym postoju. Mianowicie nie kiedy samochód stoi tydzień i odpali na strzała a niekiedy na drugi dzień trzeba kręcić ze 2-3 razy aby odpalił. Nie ważne czy bak jest pełen pod korek czy połowa. Wymieniona została gruszka...
No ale jakiś zaworek zwrotny między pompą wtryskową a przewodem do zbiornika paliwa to chyba ma ?
Spróbuj założyć zaworek zwrotny na wężu do pompy wtryskowej.
To po co on ci wymieniał uszczelniacze pod wtryskami przecież jak by były złe to by się nie zapowietrzal tylko paliwo by ciekło po wtryskach. To raczej nieszczelnośc w przewodach idących od baku do pompy wtryskowej powodują że po dłuższym postoju paliwo wraca się do baku a w miejsce paliwa wpada powietrze i po odpaleniu pompa zasysa powietrze i się...
w twoim przypadku stawiam na zapowietrzony układ paliwa. małe pytanie odpalałes auto po wymianie filtra, a zalewałeś go paliwem przed montażem jeśli nie to troche sobie po kręcisz. jak wyżej jeden kolega pisał popuść same przewody ale tylko na jednym wtryskiwaczu by reszty nie zapowietrzyc- bo bedą sie musiały na nowo ułożyc, zakręć silnikiem i sprawdz...
Polecam zamontować zaworek zwrotny za filtrem paliwa w kierunku pompy. Niektóre pompy mają to do siebie że nie trzymają juz ciśnienia i paliwo cofa się do baku. Poza tym sprawdzenie wyżej wymienionych rzeczy (przeważnie trawersy na powrotach i sparciałe wężyki)
Mam takie pytanie jeszcze. Czy można i czy było by skuteczne założenie po prostu zwsykłego zaworka zwrotnego na przewodzie paliwowym tuż przed filtrem paliwa?.....albo gdzieś na odcinku filtr paliwa a pompa CR ????Trochę druciarstwo ale może tak da się to potwierdzić czy to cofające się paliwo jest przyczyną?
Witam. Mam problem z paleniem Dafa na ciepłym silniku. Gdy jest zimny, zapali, zadymi trochę ale chodzi, gdy się zagrzeje nie chce zapalić. Ciśnienie paliwa na wolnych obrotach ok 3 bar, po dodaniu gazu ok. 5-6. Przy rozruchu spada do 0,1 bara i nie odpala. Po zamknięciu rurki przelewowej ciśnienie wzrasta i samochód zapala. Zauważyłem też,że podczas...
Jeśli rano kiepsko pali to i tak nie pomoże ten zaworek, mogą być: uszczelniacze na wtryskach, przelewy, zaworek na pompie, nieszczelna obudowa filtra i pewnie coś jeszcze mi umknęło
Witam robiłem regenerację pompy tandemowej Bosch i ruszyłem zaworek zwrotny paliwa i teraz nie wiem jak go bardzo wkręcić lub wykręcić proszę o radę Jakie powinno by ciśnienie początku otwarcia (ewentualnie jakaś procedura regulacyjna) zaworu powrotnego paliwa w tandem pompie bosch'a?
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
http://obrazki.elektroda.pl/9585026600_1... Wstaw zaworek zwrotny(cena 8-15 złotych)między zbiornikiem a pompą paliwa.
Strzał 100%, używałem dzisiaj awaryjnego kluczyka i okazał się felerny. Podstawowy kluczyk zadziałał od razu. Podsumowując, dziękuję wszystkim. Była to awaria pompy paliwa w baku. Zaworek zwrotny wymieniłem, też mógł przepuszczać, mam sharana od 14 lat o wstyd powiedzieć tego zaworka nigdy nie wymieniałem, bo drogi kosztuje ok 300 zł. Wszystkie filtry...
Owszem ale w passacie pompa nie zasysa paliwa bo ma gow brud tylko pcha paliwo dalej a jeśli pompa będzie na przewodzie to musi pociągnąć paliwo z baku. Myśle że dobry zaworek zwrotny i dobra pompa powinny dać rade ale tylko myśle pewien nie jestem. POZDRAWIAM
Witam mam problem ze swoim autkiem a mianowicie po dłuższym postoju trzeba dłużej pokręcić rozrusznikiem by odpalił , jak już zapali pracuje równo i nie dymi . Wstawiłem zaworek zwrotny między filtrem paliwa a pompą ale to nie rozwiązało problemu. Proszę o pomoc. Mitsubishi Pajero Sport 2.5TDI 2002r
Objawy te wskazują na pompkę paliwa (zaworek zwrotny). Paliwo "ucieka" z listwy, pompa nie nadąża nabić. Proponuje zrobić dwa testy. 1. Przed rozpaleniem, kilkukrotnie przekręcić kluczykiem w pozycje zapłon. 2. Jeśli mam racje, po kilkudniowym postoju masz sucho w listwie. Zdejmij przewód paliwa (po takim kilkudniowym postoju) jeśli poleje się trochę...
Jeżeli są sprawne swiece żarowe i działa pompa paliwa problemem może być schodzenie paliwa do zbiornika. W pompie wtryskowej jest zaworek zwrotny który często ulega uszkodzeniu.Wystarczy założyć na wężyk zasilający pompę zaworek zwrotny i problem z głowy.Trzeba tylko tylko prawidłowo go zainstalować i na właściwym węzyku.
pierwsza możliwość to zanieczyszczony kranik paliwa w zbiorniku druga zanieczyszczony króciec przy pompce paliwa ten na który zakłada się przewód,pozostają jeszcze filtry paliwa i króciec przy pompie wypadało by sprawdzić zaworek zwrotny przy pompie a jak to nic nie da wyrzucić pompkę paliwa na złom i kupić nową.
Wyciągam pompę, spuszczam wężykiem paliwo, a resztki wycieram szmatkami do suchego, czystego dna zbiornika. W silniku odpinam zaworek zwrotny i przedmuchuje przewody. Problem wraca po kilku dniach. Czarne paliwo w pompie i szara brudna woda na dnie paliwa.
To są zaworki zwrotne i coś tam popsułeś.
Problem rozwiazany. Wymieniłem zawor zwrotny w pompie oraz zalozylem zaworek przed filtrem paliwa. Dziekuje za pomoc. Koniec tematu
Warto założyć dodatkowy zaworek zwrotny przed pompką wstępną oraz filtrem paliwa, a jak to nie pomoże to między pompą wtryskową a wstępną.
Wracam z temat.. w nowym poście. Opisze od nowa. Daf 2014 E6, po dłuższym postoju odpalił bez problemu, pojechał 60km i przestał odpalać. Kilka sekund po zgaszeniu jeszcze jakoś odpali, natomiast już po kilku minutach trzeba pomóc mu pompką paliwa ewentualnie plakiem, Podmienione wtryski, wymienione obsady, zaworki zwrotne, smok paliwa pominiety prosto...
pompka paliwa ci nic nie da pompa wtryskowa musi byc dobra a potem mozesz sobie załozyc zaworek zwrotny ale nie mylmy pojeć pompa musi byc dobra
Zaloz zaworek zwrotny na waz blisko pompy i po problemie
Możliwe że zaworek zwrotny w pompie paliwa jest uszkodzony. Ale najpierw sprawdź dwie podstawowe rzeczy... Czy jest iskra i czy w ogóle paliwo dociera do silnika? Zakładam że umiesz sprawdzić iskrę. Pompę paliwa powinno być słychać... takie krótkie brzęczenie z tyłu auta po włączeniu zapłonu. Jeżeli jest to znaczy że pompa elektrycznie pracuje ok. Teraz...
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem układy paliwowego. A mianowicie założyłem zaworek zwrotny między bakiem a filtrem i sytuacja jest taka: Paliwo między bakiem a zaworkiem zwrotnym jest bez powietrza. Między filtrem a pompą też jest bez powietrza. A MIĘDZY ZAWORKIEM ZWROTNYM A FILTREM JEST BAŃKA POWIETRZA I NIE MOŻNA JEJE USUNĄĆ. Jeśli nie dałbym...
hmm, więc raczej nie będzie to związane z moją instalacją odcięcia pompy ? :) a jak by dać zaworek zwrotny gdzieś na przewody paliwowe ? tylko gdzie najlepiej ? :)
No tak Filozof16,tyle że normalnie jeżeli pompa nie dawała by prawidłowiego cisnienia to by auto źle jeździło a tak jest ok, tylko po długim czasie jak auto stoi to paliwo się cofa,dlatego chciałbym sie dowiedziec czy w tym moim modelu przekaznik ma podać paliwo.A może pompa ma zaworek zwrotny? Pozdro.
cześć Mam polo 94 rok o pojemności 1.3 diesel. Auto nie chcę odpalić i nie wiem jaka może być przyczyną. Wymieniłem filtr paliwa włącznie z powrotem paliwa. Ale przyczyna dalej występuje. Zostały też sprawdzone świece żarowe i grzeją , wtryski podają też paliwo. Czyli pompa podaje tak myślę. Też ma przewód paliwa założyłem zaworek zwrotny między filtrem...
zaworki zwrotne wymień bo przepuszczają
Witam. Przyczyną może być cofanie się paliwa do zbiornika( zacięty zaworek zwrotny na systemie zasysu, nieszczelność instalacji paliwowej).W ciągu dnia bieg jałowy pompy uzupełnia paliwo w obiegu, a po postoju nocnym pompa nie nadąża uzupełnić paliwa i wyskakuje brak płomienia. Sprawdź również ustawienie ilości powietrza podczas startu palnika. Start...
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
W pompie wtryskowej była chociaż ropa, czy była sucha? Sprawdziłeś kranik w baku, czy masz nieograniczony przepływ paliwa w wężyku zasilającym pompkę? Odstojnik czysty? Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej sprawny, utrzymuje cienienie w układzie? Jak zgaśnie pompujesz ręczna pompką, to od razu jest opór czy puste pompowanie?
tak, dokładnie taki sam. pochodzi z 5 min na wolnych i kuleje. podmieniłem cewki, zaworki zwrotne paliwa na listwie i filtrze, przewody dolotowe na krótko z pompy do zbiornika, żeby wykluczyć zasysanie powietrza przed pompą i nic. filtr paliwa zmieniony. na obrotach większych ładnie pochodzi, jak na wolnych to z pięć minut i zaczyna stukać, jakby na...
Najpewniej zaworek zwrotny na powrocie paliwa .
przelewy w oplu 2.0 nie ciekną bo są podłączone w przewód zasilający (PODCIŚNIENIE) -przez nie moze sie zapowietrzać WYMIENIĆ WSZYSTKIE PRZEWODY PRZELEWOWE. Zaworek ciśnieniowy (zwrotny) jest na powrocie paliwa z pompy -innych nie ma .
Skoro pali od strzała jak mu prysniesz, a na ciepło pali ok, to wyglada ze brakuje mu paliwa przy dłuzszym postoju? Moze zaworek zwrotny na pompie puszcza?
Witam,gdzie najlepiej zamontować zaworek zwrotny paliwa w berlingo 1.4 ? Czasami zdaża sie dobiero za drugim przekręceniem kluczyka odpala i trzeba dodać gazu,tak jakby za mało paliwa dostawał. ten zaworek zamontować między zbiornikiem (pompa wewnątrz) a filtrem palaiwa czy między filtrem(blisko zbiornika paliwa) a silnikiem ?
Zaworki w pompce paliwa. Wymień lub wstaw zawór zwrotny za i przed pompą i będzie po problemie.
Witam. Mam problem z VW T4 97 r. 1.9 TD. Mechanik rzekomo wymieniał pompę wtryskową na regenerowaną. Trzeba palić na plaka. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, zaworek zwrotny. Przeczyściłem powietrzem przewody od paliwa. Na świecach jest prąd. Po tym zabiegu auto odpaliło od "strzała". Po godzinie także nie było problemu, lecz minęły 4 godziny i problem...
paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ? Zdecydowanie nie powinno się cofać. Jeżeli dobrze pamiętam zaworek zwrotny jest przy pompie paliwa (zaraz za nią). Sprawdził bym jednak najpierw uszczelkę pod filtrem paliwa czy nie jest pęknięta. Jeżeli to nie pomoże założył bym na próbę dodatkowy zawór zwrotny na doprowadzeniu...
Witam ja również mam problem odpalaniem essiego 1.8TD 96' czy jest ciepły czy zimny jak postoi chwile ciężko pali ale jeżeli zgaszę autko i od razu próbuje zapalić to łapie na dotyk. założyłem przeźroczyste wężyki od filtra paliwa do pompy wtryskowej i zaworek zwrotny i zauważyłem że w paliwie są bąbelki powietrza oraz ta pompka ręczna jest cały czas...
A po takim dłuższym postoju sprawdź odpinając przewód zasilający paliwa (ten przy przepustnicy) czy paliwo pojawia się od razu po przekręceniu kluczyka na raz. Czy trzeba kilka razy przekręcić stacyjkę. Odepnij wąż i włóż do jakiejś butelki. Ciśnienie może być. Ale paliwo może Ci się np cofać, choć w pompie są zaworki zwrotne. W książce Zembrowicza...
Pompa Lucas, auto to Peugeot Partner 1.9D (silnik DW8) Problem jest taki że po nocy lubi mi spłynąć ropa, węzyk filter-pompa jest praktycznie pusty. Dziś jak go pompowałem to zobaczyłem jak z zaznacznego elemntu leje się ropa ;/ więc domyślam się że może to tyć to. Pytanie jest takie, czemu się leje w tym miejscu, co tam siedzi i czy jak to rozkręce...
Witam wszystkich. Miałem problem z zimnym silnikiem w moim sceniku. Problem rozwiązałem sam. Przyczyną okazało się cofające paliwo i rozrusznik. Wystarczyło wymienić ręczną pompę paliwa w której zepsute były zaworki zwrotne. A co do rozrusznika to po prostu za wolno kręcił, wystarczyła wymiana łożysk igiełkowych na wirniku. I samochodzik pali jak nowy.Słuchanie...
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
Witam, posiadam Opla Astrę 2,0DTL mam z nią od jakiegoś czasu problem w takiej postaci, że zaraz po odpaleniu silnik pracuje normalnie i po chwili jest takie przydławienie. Później takie przydławienie występuje przy zmianie biegów, nie ma to znaczenia czy zmieniam w górę czy w dół. Występuje to za każdym razem. Wygląda to jakby mu paliwa brakowało,...
Witam chrysler 300C crd 2008 po postoju przez noc ma trudności w odpalaniu tzn muszę go przepompować dłużej paliwem ,gdy przekrece kluczyk zaraz po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych długo kręci ,tak jakby uciekali paliwo pompę wymieniłem 2 x ,zaworek zwrotny też był i nie pomogło, czy może to być jeden z czujników ciśnienia paliwa na listwie ? Zaznaczę...
zaworek pompie paliwa zaworek zwrotny paliwa zaworek zwrotny oleju pompie
zacisk hamulcowy ręczny philips ustawić godzina zablokować windows update
Wybór kabla do przyłącza domu 710m 17kW Iskrzenie w wkrętarce Makita - przyczyny i rozwiązania