To przecież można przedłużyć. A masz problemy z odpalaniem zimnego silnika ?
Zaworek zwrotny trzyma? Jak sprawność wtrysków?
To i ja się podepnę , taki sam silnik - Nissan Primastar. Mam go już 8 lat i jeździ , bywało że się buntował. A parę dni temu zgasł ot tak w czasie jazdy, całe szczęście że blisko garażu. paliwo jest , naciskam gruchę - miękka jakaś , aha , tu cię mam. Zamówiłem gruchę , oryginał , pompuję - nie zasysa. Sprawdzam pod spodem - rurka paliwowa niby cała...
Chciałbym przedstawić moją instrukcję naprawy pompki spryskiwaczy w samochodzie Scenic II. W moim przypadku pompka podawała płyn tylko na przednią szybę (może być też odwrotnie tylko na tylną lub całkowite osłabienie bądź zanik podawania płynu na dysze spryskiwaczy przy pracującej pompce). Przyczyną takiej sytuacji była „spuchnięta” guma...
Witam. Nie megane ale kango z tym samym silnikiem i dokładałem zaworek zwrotny bo był podobny problem. Tam gdzieś w filtrze albo na lini bak-silnik jest zaworek ale chyba uległ uszkodzeniu. To była doraźna naprawa na szybko i wiem że auto już z tym "żyje" już z 3 lata. Pozdrawiam.
Witam Mam problem od kupienia z laguną 3 2.0dci silnik na zimnym podczas odpalania puszcza strasznie duża chmurę siwego dymu i kopci przez 20 sekund po czym kopcenie całkowicie ustaje. Samochód zaprowadziłem do mechanika i zmienił świece żarowe na nowe i wtryski były u sprawdzenia i wszytko ok.A problem dalej nie ustaje za każdym razem podczas odpalania...
wywalilem wstawilem z jakiegos starszego kangoo + zaworek zwrotny i auto pali na strzal Przecież w gruszce jest zaworek zwrotny więc po co Ci drugi.
Oczywiście, że delphi. Też domniemam, że czasami przy mocnym obciążeniu silnika spada ciśnienie na listwie. Skoro wtryskiwacze mają korekty ok, nie leją górą, stwierdzam, że są ok. Regulator ciśnienia podmieniony na używany, ale sprawny. Poprawy brak. Dzisiaj podmienię jeszcze czujnik ciśnienia na listwie, tak dla świętego spokoju, chociaż wątpię, aby...
Objawy te wskazują na pompkę paliwa (zaworek zwrotny). Paliwo "ucieka" z listwy, pompa nie nadąża nabić. Proponuje zrobić dwa testy. 1. Przed rozpaleniem, kilkukrotnie przekręcić kluczykiem w pozycje zapłon. 2. Jeśli mam racje, po kilkudniowym postoju masz sucho w listwie. Zdejmij przewód paliwa (po takim kilkudniowym postoju) jeśli poleje się trochę...
Szczelność przewodów sprawdź , może któryś przetarty. Pompka ręczna działa jak zaworek zwrotny z wyjątkiem gdy jest dziurawa.
Sprawdz sobie regulator cisnienia paliwa, czujnik cisnienia na listwie, jezeli turbina jest sterowana elektrozaworem podcisnieniowym sprawdz go oraz szczelnosc calej instalacji vaccum. DPF nie byl przypadkiem wyprogramowany? Na to odpalanie zaobserwuj rano przed odpalaniem czy nie cofa sie paliwo, nie ma babli w przewodzie przed pompa wytryskowa, jesli...
Załóż zaworek zwrotny albo nową pompkę
Przewody na pewno szczelne? Załóż zaworek zwrotny i koniecznie zapis parametrów przed rozruchem- clipem.
wymienie filtr bo nie wymieniałem jeszcze wycieków raczej nie ma bo mam przezroczyste wężyki i nie ma w nich powietrza zalożylem nawet dodatkowo zaworek zwrotny przed filtrem .
Użyłem, użyłem. Jedyny podobny wątek jaki znalazłem skończył się diagnozą o "jakieś nieszczelności w układzie paliwowym i lewym powietrzu". A filtr paliwa mam nowy i oryginalny, więc myślę, że zaworek zwrotny nie puszcza. Ciekawe jest to, że przy pierwszym kręceniu nawet nie zakaszle, a przy drugim pali "na dotyk".
Próbowałeś z puszczeniem nadmiaru z pompy, bezpośrednio do baku - z pominięciem filtra? Ja tak mam na stałe i zero problemów z powietrzem. Próbowałeś wymienić oringi, na szybkozłączkach przy baku (moduł pływaka/czujnika)? Rurki, oringi, zaworek zwrotny w module pływaka/czujnika sprawdzałeś? Pozdrawiam.
a spróbuj przy pompce zamontować zaworek zwrotny żeby paliwo nie schodziło
Panowie, w gruszce jest zaworek zwrotny ale nie jestem pewny czy ma on znaczenie jeśli auto pali i nie jest zapowietrzone. Napiszę dlaczego tak myślę. Miałem teraz trafica 2,0 DCI 115KM z uszkodzonym zaworkiem w gruszce. Nie można go było odpowietrzyć. Gruszka non stop miękka. Filtr paliwa nowy. Jak zdjąłem przewód paliwowy nie przepompowywała paliwa...
możesz wstawić dla pewności zaworek zwrotny w układ zasilania. Wstaw pomkę ( gruszke ) w układ np z renault . Przed odpaleniem napompuj paliwa i sprawdz jak zapali po takim zabiegu Dodano po 1 Ale Gó...o nie zauważylem ze to TDCI. Sprawdz jaka tam jest pompa CP1 ? Trzeba by sprawdzic na testerze jakie pompa swarza ciśninie w układzie
Z tego co kojarzę w clio 2 na spryskiwacze jest jedna pompka z dwoma wyjściami . Zmienia się polaryzacja napięcia i pompka podaje raz na jedno wyjście , drugi raz na drugie wyjście . Dlatego słyszysz dwa syknięcia . Stawiam na zatarty zaworek zwrotny w pompce - ewentualnie zatkane dwa przewody do spryskiwaczy bo zaworek nie trzymał i sączył się cały...
ASO Renault Trucks. Koszt całości. Na te naprawę była „dopłata producenta” - nie wiem jak to się fachowo nazywa. Zadzwoń zapytaj, z serwisem ich mam tak, że czasami łapie się za głowę ile chcą za proste sprawy, a z kolei czasem za skomplikowane nie żądają majątku, więc zawsze warto sprawdzić. A sprawdziliście zaworek zwrotny w głowicy? Od...
Dokręcałem je dość mocno, boję się mocniej dociągnąć żeby nie przesadzić. A czy występuje jeszcze jakiś zaworek zwrotny oprócz tego przy pompie zasilającej ?
witam, kolego czlowiek1987 zacznij od pomp jednostkowych PLD. w skrócie opisze mój przypadek. Magnumka moja miała spalanie w normie, ok 32/100 tylko że była bardzo słaba, postanowiłem zregenerować pompy PLD. Po zregenerowaniu pomp mocy odzyskała tyle ze sam byłem w szoku ze jeszcze tyle może mieć :) ale tylko przekroczyła 1250 obrotów zaczynała się...
Dzieki za odpowiedz ale najdziwniejsze jest to ze po przekreceniu stacyjki 3-4 razy samochod odpala jak zloto, to tak jakby cos nie trzymalo cisnienia w przewodach i paliwo z calego uklado wracalo do baku. Moze jakis zaworek zwrotny tam jest albo pompka paliwowa ??????? Nie mam zielonego pojecia, moze jakies inne sugestie...... pozdrawiam
Jeśli jest tak jak piszesz to podstaw pompkę ręczną ona powinna zapobiegać cofaniu się paliwa. Jeśli to wyda sie za drogie zastosuj dodatkowy zaworek zwrotny na dopływie pompki ręcznej. Może masz problem z nieszczelnością układu zasilania paliwem.
Kopci gdy dodam gazu. Auto mam do niedawna wiec nie wiem jakie jest spalanie, a pozziom oleju w silniku ok. (olej byl wymieniany 2 tyg temu) Przed wymiana węzykow tez zdarzało sie ze kopci ale gdy poruszałem przewodami paliwowymi zmiejszala sie ilosc pecherzykow i przestawał kopcic na jakis czas dopuki powietrze znowu sie nie pojawilo. Dodano po 16...
Potestowałem jeszcze trochę Renówkę i wychodzi na to, że po postoju wystarczy podpompować gruszką i dzięki temu odpala tak jak powinien. Zaworek zwrotny ponoć jest założony... wychodzi na to, że przewody paliwowe są do wymiany czy coś jeszcze to może oznaczać? Seryjnie zawór zwrotny jest w gruszce czy gdzieś wcześniej ?
Sprawdź szczelnośc układu paliwowego,jeśli szczelny to zakup zaworek zwrotny i załóż go na przewodzie zasilającym,najprostsze rozwiązanie.Pozdrawiam
Może zaworek zwrotny nie trzyma albo ogólnie jakaś nieszczelność na przewodach paliwowych
Masz zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym? Moze paliwo do baku się cofa? Patrzyłeś świece żarowe? wszystkie grzeją?
Sprawny zaworek zwrotny ma ok 15,5 om założyłem nowy (600zł) i problemu nie ma. Zamykam temat.
Odpala za drugim razem po nocy potem już za każdym .Wymieniłem zaworek zwrotny i nic.Pompowanie gruszką też nic nie daje .Potem pali za każdym razem.
mam problem mianowicie moja meganka rano długo kreci zanim odpali później już jest wszystko OK odpala od tyknięcia sprawiłem świece wtryski ciśnienie na cylindrach mam założony zaworek zwrotny paliwa i nadal ciężko pali zaznaczam ze jest na pompie LUKAS
Witam, niestety auto dalej pali kiepsko jak paliło. Jak odpalę auto i przejadę gdzieś i potem od razu chcę je odpalić to pali od strzału. Natomiast jak auto postoi przez noc to strasznie długo trzeba kręcić żeby odpaliło. Paliwo na pewno się nie cofa bo wstawiłem zaworek zwrotny na pompie. Jakieś dwa miesiące temu był wymieniany rozrząd. Może być przyczyną...
Szukałem rozwiązania mojego problemu lecz ciężko, 2.0 dci m9r 150km, auto kupiłem 2 tygodnie temu na dojazdy do pracy, zaczął ciężko odpalać tak jakby cofało się paliwo. Kosz w baku czysty, wszystkie połączenia pod maską i przelewy suche, auto nie dymi, ma moc, dodam, że gruszka od paliwa jest miękka po godzince postoju a w filtrze nie ma paliwa (odkręcałem...
zimmnych i umiarkowanych krajach No sorry ale od dawna nie było -30'C w Polsce przez dłuższy czas. U Znajomego jak miał połowę poziomu oleju to mu klekotał przy uruchomieniu silnika w zimach ale jak dolał olej do maksa to problem zniknął. To mu olej schodził z magistrali. Zaworek zwrotny jest temu winny a nie poziom oleju. Tak jak piszę jak masz sprawny...
Witam! Ja w swoim Scenicu (1,9 DTI): 1) zrezygnowałem z oryginalnych przewodów łączących filtr powietrza z pompą paliwową, 2) zamontowałem zaworek zwrotny przed pompą wtryskową (myślałem, że paliwo wraca do zbiornika), 3) wymieniłem zaworek pokazany na fotce wcześniej (z tego co wiem, to on utrzymuje pewne ciśnienie w pompie). Dopiero po zabiegu nr...
musisz albo wymienic ta szybko zlaczke albo przerobic jakos ale proponuje zalozyc zaworek zwrotny miedzy filtrem a papa wtryskowa kosztuje 25zl lub taka gruszke z zaworkiem ktota morzesz napompowac paliwo 35zl jak nie znajdziesz to moge ci wyslac Dodano po 1 a i jeszcze jedno to jest auto z wtryskiwaczami delpchaia czy zwykle ze starujacym wtryskiem
Immo sprawdzony przekaźniki sprawdzone , masa sprawdzona , zaworek zwrotny na wężyku wymieniony ( stary był ok) Ciągle to samo Rano lub po dłuższym postoju po przekręceniu kluczyka nie słychać pompy wstępnej paliwa i nie pali się grzałka Rozrusznik kręci ale oczywiście silnik nie odpala Koledzy mam pytanie czy grzałka i pompa nie czeka na "sygnał "...
Chyba faktycznie pada serwo, chociaż już sam nie wiem. Jak wyciągnąłem zaworek zwrotny to słychać było jak podciśnienie tam było bo dźwięk taki był jakby się butelkę napoju gazowanego odkręciło. Więc ciśnienie trzyma. A może pompa już rady nie daje i puszcza?? Chyba czas już do mechanika odstawić bo sam już pomysłów nie mam.
Witam Nie wiem jak głośno to "buczy" ale jest to normalne zachowanie pompy.W skrajnych połozeniach odbija zaworek zwrotny i z tąd to buczenie.Buczenie wiksze się pojawia przy wiadomym zużywaniu się elementów pompy/luzy/. A jeśli chodzi o olej to jest olej typu ATF lub pokrewny i dobrze jest go wymieniac bo on ulega naturalnie zużyciu Pozdrawiam
Witam. Mam problem z Meganka 1.9dTi 2002r. ok. 105tyś przebiegu (przebieg oryginalny). Od jakiegoś czasu samochód ciężko odpala po dłuższym postoju. Mianowicie nie kiedy samochód stoi tydzień i odpali na strzała a niekiedy na drugi dzień trzeba kręcić ze 2-3 razy aby odpalił. Nie ważne czy bak jest pełen pod korek czy połowa. Wymieniona została gruszka...
Witam laguna z LPG sekwencja słabo odpala na benzynie i musi zakręcić na zimnym silniku aby odpaliła wcześniej na mrozie odpalała od szczała. Parę godzin po zgaszeniu pali od szczała.Akumulator wymieniony na boscha S4 6o Ah bo stary padł. Znaczącą różnica jest jak włączę z 3 razy na zapłon myślałem że zaworek zwrotny nie trzyma i brakuje jej paliwa...
Witam. Widze ciezki temat z tym scenikiem ale renie tak maja! Co do ciezkiego rozruchu to ewidetnie brakuje paliwa, ktore schodzi, a dlatego, ze najprawdopodobiej nie trzyma zaworek zwrotny w pompie, utzrymujacy pewne cisnienie potzrebne do latwiejszego rozruchu. Co do czujnika na wale to zapewne jest indukcyjne a te lubia sie przecierac. Sprawdz jego...
Wymień gruszkę lub załóż zaworek zwrotny.
ludzie... po co wymieniacie poł silnika?, w takich przypadkach jak opisane wyzej najczesciej, padaja pompki wysokiego cicnienia lub zaworki zwrotne,
a te zaworki zwrotne są oryginalnie montowane?
Rozbierz tą gruszkę i wymyj zaworki w niej [można je delikatnie rozebrać].
Witam. Mam problem z masterem. Sprawa dotyczy tego że gaśnie. Ma problem z paleniem ale jak zapali chodzi równo i po pewnym czasie zgaśnie z powodu braku paliwa w układzie. Gdy chodzi na wolnych obrotach to widać na przewodzie do filtra paliwa jak z paliwem leci powietrze pompka nie nabija pod ciśnieniem paliwa i po pewnym czasie jak chodzi silnik gaśnie...
witam czy po odblokowaniu tego zaworka i usunięciu tych blaszek samochód jeżdzi normalnie czy wystąpiła jakaś awaria pozdrawiam
zaworek zwrotny volvo zaworek zwrotny zaworek zwrotny serwo
czujnik temperatury ekspresu buczeć głośnik subwoofer połączenie miedź aluminium
citroen berlingo lampki choinkowe sople
Zwarcie w alarmie VW Polo 9N 2002 - immobilizer nie działa Kod F11 w pralkach Ariston, Indesit, Whirlpool – interpretacja i diagnostyka usterki