Ja bym tu stawiał na pompe, podobnie miałem, jest w nim zamontowany zaworek zwrotny?
Wymień gruszkę lub załóż zaworek zwrotny.
ludzie... po co wymieniacie poł silnika?, w takich przypadkach jak opisane wyzej najczesciej, padaja pompki wysokiego cicnienia lub zaworki zwrotne,
Tak to dobre miejsce. Ale sprawdź pompkę ręczną tam też jest zamontowany zaworek zwrotny. Zdarza się że podejdzie tam jakiś paproch.
Witam. Mam problem z masterem. Sprawa dotyczy tego że gaśnie. Ma problem z paleniem ale jak zapali chodzi równo i po pewnym czasie zgaśnie z powodu braku paliwa w układzie. Gdy chodzi na wolnych obrotach to widać na przewodzie do filtra paliwa jak z paliwem leci powietrze pompka nie nabija pod ciśnieniem paliwa i po pewnym czasie jak chodzi silnik gaśnie...
a te zaworki zwrotne są oryginalnie montowane?
Zaworek zwrotny trzyma? Jak sprawność wtrysków?
Witam, proszę o pomoc w magnum 480 e-tech mam problem z rozruchem auta. Odpala po jakiś 2 minutach ciągłego kręcenia rozrusznikiem, pali awaria wtryskiwacza a po czasie naprawa b.pilna. Pompkę zasilającą sprawdziłem, sprężynki całe ale troszkę jest wytarta przy jednej zębatce.Zastanawiam się jak ten układ trzyma paliwo by się nie cofało bo nie znalazłem...
Załóż zaworek zwrotny albo nową pompkę
Rozbierz tą gruszkę i wymyj zaworki w niej [można je delikatnie rozebrać].
witam czy po odblokowaniu tego zaworka i usunięciu tych blaszek samochód jeżdzi normalnie czy wystąpiła jakaś awaria pozdrawiam
wymienie filtr bo nie wymieniałem jeszcze wycieków raczej nie ma bo mam przezroczyste wężyki i nie ma w nich powietrza zalożylem nawet dodatkowo zaworek zwrotny przed filtrem .
Jak masz pompke podcisnieniowa to podpowiem ze podcisnienie ma byc w granicach 0,7-0,9 instalacje sprawdzisz pompka prozniowa ma byc szczelna, zawory maja byc szczelne po stronie VAC. zapalasz auto grucha ma zaciagnac do spodu. Jakie cisnienie roznicowe na dpf? Z paliwem mozesz na poczatek zapodac zewnetrzny pojemnik z paliwem, gruszka ma zaworek zwrotny,...
a spróbuj przy pompce zamontować zaworek zwrotny żeby paliwo nie schodziło
Szczelność przewodów sprawdź , może któryś przetarty. Pompka ręczna działa jak zaworek zwrotny z wyjątkiem gdy jest dziurawa.
Stukami mogą być zatarte łożyska Mc phersonów słychać jak strzela? Ale jeżeli auto na postoju samo manewruje słyszałem o takich rzeczach jak zaworki zwrotne w układach hydraulicznych.
Wizyty mechaników kończyły się diagnozą: wymiana smoków, podstawy filtra, zaworka zwrotnego na głowicy , pompy paliwa - tej napędzanej pompą wspomagania a skończywszy na pompowtryskach.
Przewody na pewno szczelne? Załóż zaworek zwrotny i koniecznie zapis parametrów przed rozruchem- clipem.
Dokręcałem je dość mocno, boję się mocniej dociągnąć żeby nie przesadzić. A czy występuje jeszcze jakiś zaworek zwrotny oprócz tego przy pompie zasilającej ?
Witam. Jak sprawdzić drożność dysz olejowych? (Te które psikają pod tłok) Czy te dysze mają zaworki zwrotne ?
Trafił do mnie z trasy jak padła jej turbina. Przy okazji trochę było przy niej robione i wymiana oleju itp. Jak przyszło do odpalania to kręciła i dopiero jak kierowce trochę podszedłem to przyznał się ,że musi długo kręcić " ale żebym się nie przejmował bo rozrusznik rozłącza jak za długo" jak on to ujął. Tylko już zakładałem zaworek zwrotny na zasilanie...
nie ma żadnej pompy poza pompą wysokiego ciśnienia Dodano po 4 spróbuję w poniedziałek zrobić to, co zaproponował Tomasz - czyli próba z zaworkiem zwrotnym.
Próbowałeś z puszczeniem nadmiaru z pompy, bezpośrednio do baku - z pominięciem filtra? Ja tak mam na stałe i zero problemów z powietrzem. Próbowałeś wymienić oringi, na szybkozłączkach przy baku (moduł pływaka/czujnika)? Rurki, oringi, zaworek zwrotny w module pływaka/czujnika sprawdzałeś? Pozdrawiam.
Może zaworek zwrotny nie trzyma albo ogólnie jakaś nieszczelność na przewodach paliwowych
Sprawdź szczelnośc układu paliwowego,jeśli szczelny to zakup zaworek zwrotny i załóż go na przewodzie zasilającym,najprostsze rozwiązanie.Pozdrawiam
Co jakiś czas trafiają mi się "trafiki" ze słabszym zaworkiem zwrotnym przed gruszką. Myślałem że jest jeden zaworek w gruszce ale jest gdzieś przed gruszka jeszcze? Filtr zmieniałem pół roku temu
Witam Znów. Zmieniłem mechanika Który mówi, że paliwo cofa się powrotem Ciśnienie na listwie wynosi 1,8 Bara !!! Wie może co jest tego sprawą Pompa wymieniona na drugą regulator brzęczy Błąd jest tylko przepływki ale ona nie ma nic wspólnego. Auto stało ok 3 miesięcy, Mechanik mówi,że to wina zaworka zwrotnego w pompie. Jak wy sądzicie?
Objawy te wskazują na pompkę paliwa (zaworek zwrotny). Paliwo "ucieka" z listwy, pompa nie nadąża nabić. Proponuje zrobić dwa testy. 1. Przed rozpaleniem, kilkukrotnie przekręcić kluczykiem w pozycje zapłon. 2. Jeśli mam racje, po kilkudniowym postoju masz sucho w listwie. Zdejmij przewód paliwa (po takim kilkudniowym postoju) jeśli poleje się trochę...
Sprawny zaworek zwrotny ma ok 15,5 om założyłem nowy (600zł) i problemu nie ma. Zamykam temat.
Na przewodzie od vacum (czyli pompka próżniowa) Powinien być zaworek zwrotny, albo on nie trzyma(zacina się),lub przewód jest nie szczelny i traci podciśnienie na postoju.
Odpala za drugim razem po nocy potem już za każdym .Wymieniłem zaworek zwrotny i nic.Pompowanie gruszką też nic nie daje .Potem pali za każdym razem.
Witam. Zamontować zaworek zwrotny. Np. https://obrazki.elektroda.pl/3664152200_...
Z tego co kojarzę w clio 2 na spryskiwacze jest jedna pompka z dwoma wyjściami . Zmienia się polaryzacja napięcia i pompka podaje raz na jedno wyjście , drugi raz na drugie wyjście . Dlatego słyszysz dwa syknięcia . Stawiam na zatarty zaworek zwrotny w pompce - ewentualnie zatkane dwa przewody do spryskiwaczy bo zaworek nie trzymał i sączył się cały...
U mnie skacze cisnienie. Zawor wymienilem ale UŻYWANY z Iveco o numerze f00r000754. Nadal to samo. A moze wtrysk jest uwalony i za duzo wraca paliwa? Czy ten zawor obiegu niskiego cisnienia tez moze byc uwalony? http://allegro.pl/zawor-zaworek-paliwa-r... Czy to jest tylko zawor zwrotny czy spelnia tez inna...
Masz padnięte wtryskiwacze. Będziesz wymieniał, kombinował i obchodził temat, ale nie zmienia to faktu że chcąc tym dalej jeździć musisz wymienić wtryskiwacze. Walczyłem z takim przypadkiem w Kangoo 1.5. Klient się uparł, kupował po jednym wtrysku, sam wymieniał zaworki (w sprzedaży tylko chińczyk) i wciąż to samo, ciśnienie spada przy obciążeniu, w...
Na zasilaniu z filtra do pompy masz przezroczysty wężyk.Sprawdź rano gruszką przed rozruchem czy nie masz powietrza na zasilaniu.Walczyłem kiedyś ze swoim 1.5DCI,Założyłem dodatkowo zaworki zwrotne cuda wianki ITP.Dopiero jak podmieniłem pompę CR,zaczęła palić od "strzała".
Jeśli jest tak jak piszesz to podstaw pompkę ręczną ona powinna zapobiegać cofaniu się paliwa. Jeśli to wyda sie za drogie zastosuj dodatkowy zaworek zwrotny na dopływie pompki ręcznej. Może masz problem z nieszczelnością układu zasilania paliwem.
Masz zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym? Moze paliwo do baku się cofa? Patrzyłeś świece żarowe? wszystkie grzeją?
Witam. Nie megane ale kango z tym samym silnikiem i dokładałem zaworek zwrotny bo był podobny problem. Tam gdzieś w filtrze albo na lini bak-silnik jest zaworek ale chyba uległ uszkodzeniu. To była doraźna naprawa na szybko i wiem że auto już z tym "żyje" już z 3 lata. Pozdrawiam.
mam problem mianowicie moja meganka rano długo kreci zanim odpali później już jest wszystko OK odpala od tyknięcia sprawiłem świece wtryski ciśnienie na cylindrach mam założony zaworek zwrotny paliwa i nadal ciężko pali zaznaczam ze jest na pompie LUKAS
Użyłem, użyłem. Jedyny podobny wątek jaki znalazłem skończył się diagnozą o "jakieś nieszczelności w układzie paliwowym i lewym powietrzu". A filtr paliwa mam nowy i oryginalny, więc myślę, że zaworek zwrotny nie puszcza. Ciekawe jest to, że przy pierwszym kręceniu nawet nie zakaszle, a przy drugim pali "na dotyk".
możesz wstawić dla pewności zaworek zwrotny w układ zasilania. Wstaw pomkę ( gruszke ) w układ np z renault . Przed odpaleniem napompuj paliwa i sprawdz jak zapali po takim zabiegu Dodano po 1 Ale Gó...o nie zauważylem ze to TDCI. Sprawdz jaka tam jest pompa CP1 ? Trzeba by sprawdzic na testerze jakie pompa swarza ciśninie w układzie
Dzieki za odpowiedz ale najdziwniejsze jest to ze po przekreceniu stacyjki 3-4 razy samochod odpala jak zloto, to tak jakby cos nie trzymalo cisnienia w przewodach i paliwo z calego uklado wracalo do baku. Moze jakis zaworek zwrotny tam jest albo pompka paliwowa ??????? Nie mam zielonego pojecia, moze jakies inne sugestie...... pozdrawiam
Cewki sprawdzane są ok. Wymieniełem też świece. Zauważyłem, że problem objawia się po zimniejszych nocach, wtedy zawsze muszę kilka razy kręcić nim zapali. Jak jest cieplej odpala za pierwszym razem. Słyszałem sugestie, że problem może być w pompie paliwa i zaworkach zwrotnych, które pozwalają na spływanie paliwa z powrotem do zbiornika.
Witam problem tkwi w tym ze wymienili pierscienie na tlokach tuleje 55tysiecy km przejechane dali nowe pierscienie i auto niema wogule mocy 14tysiecy km zrobilem I dalej mocy niema przed rozebraniem moc taka ze os odrywala sie od ziemi i puscilo po 55tysiacach km pasta puscila zrobili to I koniec z Moca wtryski sprawdzalem ok pompy ok czujnik kollektora...
To i ja się podepnę , taki sam silnik - Nissan Primastar. Mam go już 8 lat i jeździ , bywało że się buntował. A parę dni temu zgasł ot tak w czasie jazdy, całe szczęście że blisko garażu. paliwo jest , naciskam gruchę - miękka jakaś , aha , tu cię mam. Zamówiłem gruchę , oryginał , pompuję - nie zasysa. Sprawdzam pod spodem - rurka paliwowa niby cała...
Witam, niestety auto dalej pali kiepsko jak paliło. Jak odpalę auto i przejadę gdzieś i potem od razu chcę je odpalić to pali od strzału. Natomiast jak auto postoi przez noc to strasznie długo trzeba kręcić żeby odpaliło. Paliwo na pewno się nie cofa bo wstawiłem zaworek zwrotny na pompie. Jakieś dwa miesiące temu był wymieniany rozrząd. Może być przyczyną...
Sprawdziłem świece, pokazuje 11.43V. A co do gruszki, to przy dopompowaniu jej nigdzie paliwo nie cieknie. A jeżeli gruszka jest miękka, to ma znaczenie? A i czy w niej jest jakiś zaworek zwrotny, bo coś kiedyś czytałem, że jest, a gdzieś, że nie. Dodano po 4 https://obrazki.elektroda.pl/2178027400_... Dodano po 1 Mam pytanie co do...
Witam. Mam problem. Po zakupie reni i podczepieniu naczepy pojawił się błąd: niskie ciśnienie paliwa. Czyli pompa do wymiany, więc wymieniłem pompę. Po odpaleniu na wolnych obrotach wszystko ok. Ale gdy dodam gazu to wywala mi uszczelkę spod filtra paliwa. Jakby ciśnienie było za duże. Czy to wina pompy czy jakaś inna usterka. Dodam, że na podstawie...
Jedno wiem na pewno NIGDY WIĘCEJ DIESLA :) Do diesla jest po prostu potrzebny mechanik, który się specjalizuje w tych silnikach. Ostatnio się przekonałem, że do zwykłego garażowego pana Henia z dieslem iść nie warto. Dobry mechanik - a nie taki co zaworki zwrotne wstawia /zal.pl :? / - i silnik musi chodzić. Ja mam 18 letniego diesla w RENAULT 19 i...
Witam wszystkich, może wy tutaj mi pomożecie. Mam problemy z Laguna 2 PH2 2.0 dCi. Po dłuższym postoju ma problemy z odpalaniem. Wymieniłem gruszkę, założyłem zaworek zwrotny, plus nowe świece żarowe i sterownik świec, i dalej nic to nie dało. Są dwa błędy, których nie mogę usunąć. Nie wiem nawet, gdzie szukać przyczyny. Miał może ktoś podobnie i mógłby...
Sprawa rozwiazana , przyczyna był opiłek w zaworku zwrotnym przykrecenym do bloku silnika
Komu są uwierzy bardziej, praktykom czy całej rzeszy biegłych, których wyliczeń sąd i tak nie zrozumie? Nie musi rozumieć. Dla sądu ważne jest np. takie zdanie w opinii biegłego: "Na podstawie powyższych wyliczeń/schematów/wykresów stwierdzam że nieliniowość kół pasowych większa niż 0,03mm może być przyczyną przyspieszonego zużycia i/lub uszkodzenia...
Witam Ponownie po dłuzszej przerwie. Po zajechaniu do zakładu zajmującym się regeneracją wtryskiwaczy delhpi, zasugerowano mi początkowo wymiane regulatora cisnienia paliwa, ze względu na to ze czasami podczas odpalania zamiast 250 barów cisnienie paliwa wynosiło jeydnie, 45 -60 barów , a podczas jazdy przy gwałtowniejszym wcisnieciu gazu zamiast 1050...
Witam Mam problem od kupienia z laguną 3 2.0dci silnik na zimnym podczas odpalania puszcza strasznie duża chmurę siwego dymu i kopci przez 20 sekund po czym kopcenie całkowicie ustaje. Samochód zaprowadziłem do mechanika i zmienił świece żarowe na nowe i wtryski były u sprawdzenia i wszytko ok.A problem dalej nie ustaje za każdym razem podczas odpalania...
ASO Renault Trucks. Koszt całości. Na te naprawę była „dopłata producenta” - nie wiem jak to się fachowo nazywa. Zadzwoń zapytaj, z serwisem ich mam tak, że czasami łapie się za głowę ile chcą za proste sprawy, a z kolei czasem za skomplikowane nie żądają majątku, więc zawsze warto sprawdzić. A sprawdziliście zaworek zwrotny w głowicy? Od...
wymieniłem fitr paliwa na purflux, załozyłem pozadny zaworek zwrotny, jeszcze raz sprawdziłem gruszke czy jest szczelna (nie mieli w sklepie na chwile obecna nowej). Powietrze jak było tak jest. Zaworek zwrotny załozyłem na przewodzie ktory idzie od baku, a od zaworka do gruszki załozyłem przezroczysty wezyk i juz tam widac powietrze... Dodam ze z baku...
Łożyska już nie bo sprawdziłem wczoraj, krzyżak spryskałem WD40 i dzisiaj jadąc nadal jest to samo. Gawlo235 masz może racje z tą pompą. tylko gdzie dokładnie jest ten zaworek zwrotny? Na zamieszczonym zdjęciu pod śrubą węża pod ciśnieniem? I jak to jest? Wykręca się go, jest tam wciśnięty?Co z ustawieniem pompy po jego zdemontowaniu? http://obrazki.elektroda.pl/1462058300_1...
Oczywiście, że delphi. Też domniemam, że czasami przy mocnym obciążeniu silnika spada ciśnienie na listwie. Skoro wtryskiwacze mają korekty ok, nie leją górą, stwierdzam, że są ok. Regulator ciśnienia podmieniony na używany, ale sprawny. Poprawy brak. Dzisiaj podmienię jeszcze czujnik ciśnienia na listwie, tak dla świętego spokoju, chociaż wątpię, aby...
Szukałem rozwiązania mojego problemu lecz ciężko, 2.0 dci m9r 150km, auto kupiłem 2 tygodnie temu na dojazdy do pracy, zaczął ciężko odpalać tak jakby cofało się paliwo. Kosz w baku czysty, wszystkie połączenia pod maską i przelewy suche, auto nie dymi, ma moc, dodam, że gruszka od paliwa jest miękka po godzince postoju a w filtrze nie ma paliwa (odkręcałem...
Witam. Sprawdź czy przy odpowietrzaniu po kilku odkręceniach odpowietrznika nie skończy się płyn. Odkręć przewód hamulcowy przy samej pompie hamulcowej, jak nie wykapuje płyn to powodem są zaworki zwrotne w pompie hamulcowej. Prawdopodobnie spuchły gumki od badziwnego płynu i płyn nie cofa się do zbiorniczka. Przerabiałem ten sam temat w audi a6. Wywalało...
Chyba faktycznie pada serwo, chociaż już sam nie wiem. Jak wyciągnąłem zaworek zwrotny to słychać było jak podciśnienie tam było bo dźwięk taki był jakby się butelkę napoju gazowanego odkręciło. Więc ciśnienie trzyma. A może pompa już rady nie daje i puszcza?? Chyba czas już do mechanika odstawić bo sam już pomysłów nie mam.
Witam Nie wiem jak głośno to "buczy" ale jest to normalne zachowanie pompy.W skrajnych połozeniach odbija zaworek zwrotny i z tąd to buczenie.Buczenie wiksze się pojawia przy wiadomym zużywaniu się elementów pompy/luzy/. A jeśli chodzi o olej to jest olej typu ATF lub pokrewny i dobrze jest go wymieniac bo on ulega naturalnie zużyciu Pozdrawiam
zimmnych i umiarkowanych krajach No sorry ale od dawna nie było -30'C w Polsce przez dłuższy czas. U Znajomego jak miał połowę poziomu oleju to mu klekotał przy uruchomieniu silnika w zimach ale jak dolał olej do maksa to problem zniknął. To mu olej schodził z magistrali. Zaworek zwrotny jest temu winny a nie poziom oleju. Tak jak piszę jak masz sprawny...
Immo sprawdzony przekaźniki sprawdzone , masa sprawdzona , zaworek zwrotny na wężyku wymieniony ( stary był ok) Ciągle to samo Rano lub po dłuższym postoju po przekręceniu kluczyka nie słychać pompy wstępnej paliwa i nie pali się grzałka Rozrusznik kręci ale oczywiście silnik nie odpala Koledzy mam pytanie czy grzałka i pompa nie czeka na "sygnał "...
Witam. Widze ciezki temat z tym scenikiem ale renie tak maja! Co do ciezkiego rozruchu to ewidetnie brakuje paliwa, ktore schodzi, a dlatego, ze najprawdopodobiej nie trzyma zaworek zwrotny w pompie, utzrymujacy pewne cisnienie potzrebne do latwiejszego rozruchu. Co do czujnika na wale to zapewne jest indukcyjne a te lubia sie przecierac. Sprawdz jego...
musisz albo wymienic ta szybko zlaczke albo przerobic jakos ale proponuje zalozyc zaworek zwrotny miedzy filtrem a papa wtryskowa kosztuje 25zl lub taka gruszke z zaworkiem ktota morzesz napompowac paliwo 35zl jak nie znajdziesz to moge ci wyslac Dodano po 1 a i jeszcze jedno to jest auto z wtryskiwaczami delpchaia czy zwykle ze starujacym wtryskiem
Witam laguna z LPG sekwencja słabo odpala na benzynie i musi zakręcić na zimnym silniku aby odpaliła wcześniej na mrozie odpalała od szczała. Parę godzin po zgaszeniu pali od szczała.Akumulator wymieniony na boscha S4 6o Ah bo stary padł. Znaczącą różnica jest jak włączę z 3 razy na zapłon myślałem że zaworek zwrotny nie trzyma i brakuje jej paliwa...
Pytałem dziś parę mechaników i powiedzieli że to normalne ? że uszczelka się wysunie. Dziś pomiary były robione Prędkość obrotowa silnika 143 ------ ciśnienie zasilania paliwa 186/200kPa Prędkość obrotowa silnika 600 ------ ciśnienie zasilania paliwa 372kPa Zrównoważenie cylindrów Cyl1 / 8 Cyl2 / 4 Cyl3 /-4 Cyl4 /-1 Cyl5 / -10 Cyl6 /2 Dalej ciężko pali...
Witam Od kilku tygodni rozważałem budowę kompresora ze sprężarką zrobioną z silnika samochodowego. W tym tygodniu miałem trochę wolnego czasu (i oszczędności na ten cel). Materiały; Butla-hydrofor z demontażu bdb stan ok 200l silnik elektryczny- 7.5 kW sprężarka-silnik spalinowy 1.6 Renault z wewnętrzną pompką oleju głowica- blacha 5mm z rurka 1/2 zaworki...
witam, kolego czlowiek1987 zacznij od pomp jednostkowych PLD. w skrócie opisze mój przypadek. Magnumka moja miała spalanie w normie, ok 32/100 tylko że była bardzo słaba, postanowiłem zregenerować pompy PLD. Po zregenerowaniu pomp mocy odzyskała tyle ze sam byłem w szoku ze jeszcze tyle może mieć :) ale tylko przekroczyła 1250 obrotów zaczynała się...
Sprawa załatwiona. Zaworki zwrotne w 2ch wtryskach. Wymienione 4ry wtryski na regenerowane. Wcześniej zrobiony test przelewowy który pokazał uszk. przelewów. Przelewały na ciepłym silniku (czyli ciepłym paliwie) , na zimnym nie. Objawem było gaśniecie podczas przyspieszania , potem doszedł brak zapłonu ciepłego silnika. Podczas rozruchu ciepłego ciśnienia...
Mam podobny problem: Scenic 1,9 DTI, po dłuższym postoju ciężko odpala. Co zauważyłem: na powrocie z pompy wtryskowej (Bosch) jest zawór (myślałem, że to zawór zwrotny), ale to zawór utrzymujący ciśnienie w pompie. Ostatnio zamieniłem ten zawór na podobny zawór od starej pompy Renault 11 (pompa Lucas CAV) ten zawór ma podobną budowę, ale ma cienką sprężynkę....
Sugestia wymiany pompy podyktowana wyłącznie moją autopsją, z czasów kiedy jeszcze robiłem takie rzeczy. Nie każę Ci przecież wymieniać, to jedynie sugestia ;). Mógłbym tutaj podawać namnażające się przykłady oszczędności typu: "przecież ciśnienie na zegarach było dobre, to nie będziemy wymieniać pompy". Rozumiem, że silnik już masz rozebrany, więc...
Witam. Mam problem z Meganka 1.9dTi 2002r. ok. 105tyś przebiegu (przebieg oryginalny). Od jakiegoś czasu samochód ciężko odpala po dłuższym postoju. Mianowicie nie kiedy samochód stoi tydzień i odpali na strzała a niekiedy na drugi dzień trzeba kręcić ze 2-3 razy aby odpalił. Nie ważne czy bak jest pełen pod korek czy połowa. Wymieniona została gruszka...
WITAM. Jeżeli po dłuższym postoju nie chce odpalić to znaczy, że z układu paliwowego zchodzi paliwo. Zaczołbym od wyjęcia smoka (lub dwuch jeżeli są dwa zbiorniki), jest tam zaworek z kulką, ktora zapobiega cofaniu się paliwa z układu, wyciąg to i przeczyść. Dodatkowo w głębi tej samej rurki jest filterek, który też należy wyciągnąć i wyczyścić bo zregóły...
Witam! Ja w swoim Scenicu (1,9 DTI): 1) zrezygnowałem z oryginalnych przewodów łączących filtr powietrza z pompą paliwową, 2) zamontowałem zaworek zwrotny przed pompą wtryskową (myślałem, że paliwo wraca do zbiornika), 3) wymieniłem zaworek pokazany na fotce wcześniej (z tego co wiem, to on utrzymuje pewne ciśnienie w pompie). Dopiero po zabiegu nr...
Witam.Ja uporałem się z szarpiącą pompa bo ją wymieniłem teraz mam problem z jej odpalaniem,po wyjechaniu od mechanika było dobrze czyli odpalała po jednym obrocie silnika a teraz muszę kręcić kilka obrotów żeby silnik zaskoczył nie ważne czy ciepły czy zimny.Akumulator nowy kręci bez problemu,założyłem zaworki zwrotne na paliwo,świece dobre.Mechanik...
Witam wszystkich.Uchylam (tajemnicy)-he,he.Jeżeli dti w renault nie chce palić jak należy po dłuższym postoju,a diagnostyka nie wykazuje żadnych błędów,świece i automat do świec są ok to do sprawdzenia zostaje filtr paliwa a ściśle wszystkie obrotowe połączenia w jego okolicy(wszystkie złączki)-oringi na nich lubią nie trzymać i do układu zasilania...
Chciałbym przedstawić moją instrukcję naprawy pompki spryskiwaczy w samochodzie Scenic II. W moim przypadku pompka podawała płyn tylko na przednią szybę (może być też odwrotnie tylko na tylną lub całkowite osłabienie bądź zanik podawania płynu na dysze spryskiwaczy przy pracującej pompce). Przyczyną takiej sytuacji była „spuchnięta” guma...
Podłącze się do tematu. Pacjent ten sam. Robiony był silnik, założone nowe wtryski i latała jak nowa. po dwóch miesiącach osłabła, pali 45 litrów i odpala tak jakby była zapowietrzona. Po takim odpalaniu pojawia się błąd czujnika koła zamachowego, kable sprawdzone i tak czujnik wymieniony. Mierzone ciśnienie na wyjściu z filtrów od 2-4 bar i skacze...
Witam, mam następujący problem z Kangoo 1.5 dci na osprzęcie delphi. Autko jeździło bardzo ładnie przez ostatnie kilka miesięcy. Ostatnio w trasie zapaliły się kontrolki,poczułem lekkie szarpanie silnikiem. Zatrzymałem się żeby sprawdzić co jest nie tak,silnik chodził jakby na 3 gary. Zawróciłem do domu,ale niestety autko nie dało rady pokonać całego...
to powiedz tylko czy tam jest pompa wstępna w zbiorniku? i czy czasami ciśnienie nie było za niskie i przez to nie zamykało zaworków w pompie? pozdrawiam
Witam. Mam problem z autem a mianowicie gdy zatankuje do pełna i zostawię auto na noc jest wszystko dobrze tak tez jest gdy przejadę 200, 300 a maksymalnie 600km. Gdy przekroczę 600km a w zbiorniku paliwa jest mniej jak polowa to po kilku godzinach stania w w odstojniku (przy ręcznej pompce) pojawia się powietrze i trzeba pod pompować aby odpalić. Przejrzałem...
Witajcie, w mojej Renówce od czasu do czasu zapala w trakcie jazdy komunikat "Usterka zasilania olejem napędowym" po czym auto słabnie, ale wszystko po chwili wraca do normy, druga część problemu jest znacznie bardziej dokuczliwa ponieważ gdy auto stoi dłuższy czas nie można go zapalić, dopiero podniesienie kabiny i napompowanie paliwa ręcznie pomaga...
Witam. Mam problem ze swoją Renatką - mianowicie od jakichś 2 miesięcy nastąpił stopniowy spadek mocy. W ramach naprawy było już zrobione : regulacja zaworów, dekrystalizacja katalizatora, programowanie kasety, wymienione zaworki zwrotne niskiego ciśnienia (2szt), intelcooler sprawdzono i cały układ doładowania, turbo tez... Niestety nic nie pomaga...
Witam serdecznie szukam wszędzie rozwiązania na mój problem z Renault Scenic I lift 1.9dTi 98KM silnik F9Q 736 rok 2000r. Pompa wtryskowa R803. Samochód nabyłem nie dawno wymieniłem z nim Zaczynając od oleju, rozrządu z pompą wody, czujnika temperatury, zaczęło robić się chłodniej i zaczął kręcić gorzej to wymieniłem świece żarowe były wszystkie przepalone,...
Więc tak z bańki podawałem paliwo i nic dałem przez pompkę też nic , Wyjęłam 2 wtryski i podłączyłem na zewnątrz nie idzie paliwa do nich nie rozpylają czyli co pompa ukręciła się, czy sekcja tłocząca padła Dodano po 1 Jeszcze tak się zastanawiam nad zaworkiem zwrotnym tylko nie wiem gdzie jest może on przelewa czy mało prawdopodobne
Witaj ponownie :cry: Była nie była pompa paliwowa, temat przerabiany wielokrotnie. Na odległość porady :D Znalazłeś winowajce i nie mów, że nie usunąłeś usterki. :D Żartuje, przepraszam. Nie sprawdziłeś zasilania na kostce a szkoda, bo widzisz jest taki problem :D że to nie tedy ma wracać paliwo i nie jest dziwne, że nie mogłeś wdmuchnąć powietrza,...
Nie znam dokladnej histori tego auta.. kupilem niedawno uzywke :) Problem jest juz na 99% rozwiazany.. pompka z zaworkiem zwrotnym do wymiany. Gdy podpomopowalem tak z 12-15 razy recznie wszystko bylo ok - widocznie puszcza na zaworku. Kupilem nowa gruche i jak wymienie napisze czy problem zostal rozwiazany.
Nowy zakup więc nie mam dużo obserwacji. Silnik pracował normalnie, ładnie odpalał. Zdechło turbo. Przy rozbieraniu zauważyłem dużo paliwa na wytryskach. Na łączeniu wężyków powrotnych i wytrysków jest wilgotny brunatny osad. Filtr także brunatny i na jego dnie też trochę brunatnego paliwa. Żadnych opiłków nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/2320241200_...
Jak "pod górkę" jest źle, to parkowanie "z górki" powinno być lepsze, doraźnie do czasu naprawienia. W sprawnym dieslu klasyku pompa jest na silniku i "ssie" z baku, a podczas postoju rurka jest nadal pełna. Jak jest problem ze szczelnością (zaworkiem zwrotnym, kilkoma innymi miejscami) to podczas postoju rurka się opróżnia na rzecz powietrza. Jest...
zaworek zwrotny zaworek zwrotny paliwa zaworek zwrotny paliwo
świst pasek schemat elektryczny forda mondeo czujnik filtr hydraulik
przedwzmacniacz mikrofon elektretowy przedwzmacniacz mikrofon elektretowy
Utrata komunikacji z centralnym modułem CEM Schemat elektryczny Lorch ISI 5 K - dostępność i alternatywy