To taki kompensator ciśnienia. Można użytkować auto bez niego. Szarpanie "na bucie" najczęściej od ukł. zapłonowego.
Zmieniłem wcześniej czujnik na skrzyni biegów bo zanim zapalił to długo kręcił rozrusznikiem. Skrzynia manualna? Długi rozruch może powodować czujnik położenia wałka rozrządu. Zgasł odrazu bez objawów przyduszania . Sugeruje to problem elektryczny (co w Volvie tzw. "chińczyku" jest pospolite), najprawdopodobniej problem jest w wiązce po lewej stronie...
Dwa zaworki jeszcze wystepują przy podstawie filtra.
Może to Ci pomoże są zdjęcia z zaworkiem... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
Trochę mało ustaw przynajmniej na 50 i sprawdź.
Możesz jeszcze założyć gruszkę do podpompowania paliwa z zaworkiem i przezroczyste wężyki będziesz widział ewentualne powietrze.Ja mam uszczelniony cały układ a po kilku dniach i tak w wężykach jest trochę powietrza ale narazie pali bez zastrzeżeń wiec nie ruszam nic.
witam.piasta musi byc pod abs.co do ukladu smarowania silnika przyczyna moze byc przebieg czyli zuzyte popychacze lub zle dobrany lub zuzyty olej.rowniez filtr oleju kiepskiej jakosci.pozdr
Witam. Opisz jaką masz instalację zasilającą ten kompresor; 1) jaka jest moc silnika? Jaka jest pojemność kondensatora? 2)gdzie masz zainstalowany kompresor i jakim przekrojem oraz długością przewodu jest zrobione zasilanie gniazda z którego przyłączasz kompresor? 3) czy zasilasz kompresor przez przedłużacz (ile metrów, przekrój)? 4) czy silnik posiada...
Tak, jest to zaworek zwrotny.
Nie chcę się sprzeczać ze specjalistą i moderatorem w jednej osobie, ale klient nie jeździ VAG'iem :] Należałoby zacząć od sprawdzenia drożności układu: przygięta rurka, uszkodzony zaworek zwrotny, zatkane sitko, a i można trafić na przytkane obie dysze spryskiwaczy.
We wlewie jest tylko zaworek zwrotny i nic więcej, kulka, sprężynka i gniazdo. Jeśli psykło, to jest OK. Problem jest albo w wielozaworze, albo jest zagnieciona rurka między wlewem a wielozaworem.
A nie chodzi czasem koledze o zaworek zwrotny do spryskiwaczy?
W dozowniku nabłyszczacza zużyte (sklejone) zaworki zwrotne, w dozowniku detergentu zużyte jelitko.
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
Obstawiam niskie ciśnienie paliwa. "Cofa" Ci się benzyna. Sprawdź filtr paliwa i zaworek zwrotny.
znowu nie działa ten zaworek zwrotny przepuszcza w obie strony zamówiłem podobno lepszy za 50 zł a nie za 30 Za 30zł to długo chodził, mam nadzieję że ten za 50zł pochodzi ci dłużej
Moze sprobuj zamontowac zaworek zwrotny na zasilaniu?
To przecież można przedłużyć. A masz problemy z odpalaniem zimnego silnika ?
zaworek zwrotny na filtrze lub nieszczelna pompa
Dokładnie tak to działa jak napisałeś. Ale zobacz jeszcze na zaworek zwrotny, na wężyku przedniego spryskiwacza, czarny, plastikowy koło mocowania kolumny zawieszenia przedniego, czasem się zatyka "na dębowo"
Takie "szczekanie" na pewno nie jest spowodowane uszkodzeniem zaworków pompy. Jeśli któryś z nich byłby nieszczelny to objawiało by się to pulsacją ciśnienia wyczuwalną na lancy. Został Ci jeszcze ostatni zaworek-zwrotny. Ten który podtrzymuje wysokie ciśnienie w lancy i wyłączniku ciśnieniowym. Jeśli będzie uszkodzony to po zamknięciu lancy ciśnienie...
A wężyki sprawdzales? Może jakaś nieszczelność, może powietrze zaciąga..albo jakiś zaworek zwrotny puszcza i paliwo się cofa po czasie.
Tematów wiele odnośnie tego problemu. Ja się nigdy w nich z takim nie spotkałem, a ciężko palące to w 99% przypadków wtryski puszczające ciśnienie w powroty. Zaworki zwrotne to masz tam 2 fabrycznie, przy pompce, a dokładanie jakich chińskich bubli zawsze tylko wszystko pogarsza. Sprawne palą od strzała nawet po wymianie filtra jak się ręcznie podpompuje.
Cofa Ci się paliwo, załóż zaworek zwrotny i powinno pomóć
Bo bak się zasysa i panuje w nim vaku. Ten zaworek zwrotny musi być pewny że nie przepuszcza do tyłu. Bo trafiają się często lipne.
Witam. Mam problem z układem paliwowym w R75 z 2002r CDT. Paliwo z pompy przy samym baku lecie bardzo mocno - natomiast przy drugiej pompie kolo akumulatora już znacznie słabiej - okazało się ze spora cześć wraca do baku. Przejrzałem wczoraj cały okład, nic nie jest zagniecione ani zapchane. Dziś wymontowałem zaworek lub dławik paliwa, który widać na...
Od kilku lat mam pompę głębinową, stację uzdatniania wody i inżektor taki jak na zdjęciu. Ponieważ w oryginalnym zużył się zaworek zwrotny więc zastosowałem inny. https://obrazki.elektroda.pl/6885413600_... Nigdy nie pompowałem powietrza do zbiornika, a opróżniam go co jakiś czas aby pozbyć się zgromadzonego na dnie tlenku żelaza.
Jeżeli cały układ paliwowy jest na pewno szczelny(dokładnie sprawdź) zaworki zwrotne mogą nie trzymać i też będzie taki efekt(zapowietrzania)
Musisz uszczelnić układ paliwowy, wymienić wszystkie oringi, ew. zaworek zwrotny. Świece oczywiście sprawne i grzeją?
Da sie, tylko bedziesz musiał dorobić zasilanie. I jeszcze jedno, w pompce musi być zaworek zwrotny żeby para z pieca nie biła na pompkę.
Jeśli chodzi Ci o to o czym ja myślę to nad każdą sekcją masz oddzielny zawór który utrzymuje ciśnienie na przewodzie. Później jedynie to z tyłu pompy na śrubie zaworek zwrotny. Żadnego innego nie kojarzę.
Jak wymienisz te oringi na pompowtryskach to sprawdź jeszcze czy na wężyku (w kształcie litery S) zasilającym pompę paliwową (tą na bloku silnika) jest zaworek zwrotny. Nie wiem od czego to zależy bo jedne mają, inne nie. Nawet w Etce są narysowane oba wężyki (kształt gięcia ten sam, tylko różnią się obecnością zaworka zwrotnego). Kupiłem na aukcji...
Jak samemu to manometr do 30 bar i zaworek zwrotny koncowka do wkrecenia w miejsce wtryskiwacza w bezynie zawotek to zwykly wetylek samochodowy
Jeśli Junkers był odwrotnie zasilany wodą to najprawdopodobniej przesunął się zaworek zwrotny w hydrogeneratorze. Trzeba go wypiąć z rurek ( nie rozbierać na części) i wsunąć zaworek z powrotem w głąb hydrogeneratora.
w pompce ręcznej funkcję zaworku spełnia blaszka uchylająca się w jedną stronę,potrafi przepuszczać powietrze sama pompka.przed pompą wtryskową możesz założyć zaworek jednostronny. Dodano po 1 pod blaszkę mógł się dostać paproch
w serwie nie powinno być oleju,( jeżeli się znajduje to powoduje od uszkodzenie membrany) sadze ze powinieneś sprawdzić pompę vacuum i zaworek zwrotny miedzy pompa a serwem.
Jeszcze pytanie, kiedyś miałem Allroada i tam kpl amortyzator sprawdzało się w taki sposób, że wyciągało się go z auta, "nadmuchiwało" pod 4 różnymi ciśnieniami, zanurzało w wodze i szukało nieszczelności. Zakupiłem 1 zawór ciśnienia resztkowego (pod nim uciekało powietrze) i 1 taki ala wentyl do wkręcenia i napompowania amortyzatora. Rozumiem, że bez...
Oprócz zaworu na pompie oleju, sprawdź jeszcze zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Przy 1.4/6 8V były chyba sitka a przy 16V zaworki zwrotne - czy nie jest czasem zablokowany.
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
http://obrazki.elektroda.net/93_12649362... 1 - zaworek zwrotny 2 - elektrozawór N18 3 - elektrozawór N239 4 - siłownik kąta nachylenia łopatek zmiennej geometrii turbosprężarki 5 - do pompy podciśnienia (pompy tandem) 6 - siłownik klapy dławiącej 7 - siłownik zaworu EGR 8 - akumulator podciśnienia 9 - elektrozawór N75
Takie tematy czasem trudno znaleźć.Załóż na przewód zasilający (ten przeźroczysty ) zaworek zwrotny (ok. 20zł)i powinno być ok. Ew. zmiana przewodów elastycznych i opasek ale to juz wiecej roboty i kosztów
Naprawiam takie zmywarki więc z doświadczenia wiem że jak będzie zaklejony zaworek na rurze wypuszczania wody to tworzy się przy pobieraniu wody nadciśnienie (nie otwiera się właśnie ten zaworek ) i zmywarka pobiera bardzo malutko wody i praktycznie myje na sucho. Wszelkie zgloszenia typu źle myje lub nie pobiera wody a chodzi o Boscha lub Siemensa...
Z tyłu silnika w bloku po lewej na dole masz zaworek zwrotny na 14 nasadkę chyba, jest on koło rurki paliwowej która idzie z głowicy. Po wykręceniu obejrzyj dobrze zaworek czy nie ma żadnych pęknięć. Jeśli będzie ok wymień pompke paliwa niskiego obwodu, bo faktycznie lubią padać.
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Nie wystarczy dać w układ zaworek zwrotny? Odpowiadając na Twoje pytania: są na rynku pompy paliwa elektryczne, zewnętrzne, niskociśnieniowe, przeznaczone właśnie do gaźników. Prosto i bez kombinowania. Dostaniesz taką nawet na alledrogo.
Paliwo z gaźnika paruje. Natomiast jak schodzi z pompki to zaworki nie trzymają. Można wymienić te co są. A są wymienne, jak mnie pamięć nie myli. Cała pompka pewnie taniej, a pasuje od innych fiatów. Czasem trzeba podpiłować. Lub dodatkowy zaworek zwrotny.
Przerabiałem temat w Clark GPM 20s Pod pompą hamulcową znajduje się wkręcony w korpus zaworek zwrotny, służący jako element samoregulatora luzu szczęk hamulcowych. Kulka pozwala na przepływ płynu w stronę cylinderków, natomiast przy ruchu powrotnym w zaworku przesuwa się tłoczek z umieszczonym wewnątrz kulkowym zaworkiem zwrotnym. Ten ruch pozwala na...
wcale nie trzeba jechać do serwisu klimy bo jest tam zaworek zwrotny i jak jest sprawny to nie ucieknie gaz takze można samemu . Najpierw próba mostek na czujniku sprawdż czy jest czteropinowy ? będzie gdzieś pod prawym .
Mam podobny problem z 850. Podaje parę, wciąga mleko jednak jest ono niespienione, spieniacz przeczyszczony, zaworek zwrotny ok. Po wyjęciu gumowego zaworka w multizaworze brak jakiejkolwiek zmiany. Proszę o jakieś wskazówki gdzie dalej szukać przyczyny.
Witam. Pacjent VW Golf 4 2003r. Długo kręci rozrusznikiem, długo odpala. Objawy: - po przekręceniu zapłonu słychać bąbelki w baku. Po ponownym przekręceniu zapłonu też słychać bąbelki, ale już mniej. Zaś po trzecim przekręceniu zapłonu bąbelki ustają i normalnie słychać pompę paliwa. - zaworek zwrotny jest założony i nie ma prawa zofać paliwa - świece...
[quote="lennon"]jak sprawdzic wtryskiwacze??czy to moze byc przyczyna?? Wtryskiwacze sprawdzisz na stole probierczym , najszybcjej w warsztacie nie które sklepy też wykonują to.A tu są objawy zapowietrzania się układu, gdzieś nie szczelość lub nie trzyma zaworek zwrotny.
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
Zaworek zwrotny idący do serwa hamulcowego w silnikach 1.8T powinien być zainstalowany w taki sposób, aby strzałka na zaworku wskazywała w kierunku serwa hamulcowego. Jeśli chodzi o przepływ powietrza: Zaworek powinien przepuszczać powietrze w kierunku strzałki, czyli w stronę serwa hamulcowego (z układu dolotowego). Powinien blokować przepływ w przeciwną...
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
to się dzieje tylko jak odpalam rano Po nocy paliwo odpływa z przewodów paliwowych do zbiornika paliwa. Zamontuj na przewodzie paliwowym przed filtrem paliwa w komorze silnika zaworek zwrotny lub ręczną pompkę paliwa (gruszkę). https://obrazki.elektroda.pl/8127797900_... https://obrazki.elektroda.pl/1376861000_...
Przeczytaj co napisałeś, przemysl to i jeszcze raz postaraj się skonstruować pytanie.
Kup wężyk paliwowy zbrojony (taki czarny, gumowy), najpewniej ze średnicą wew. 8mm, ale to jeszcze sprawdź dla pewności. Tylko upewnij się czy w oryginalnych przewodach nie ma gdzieś po drodze np. zaworka zwrotnego - wtedy też w nowym wężyku dobrze było by go wstawić.
Na płaskim.Lepiej zrobić pod górkę?
Witam. Mam problem z ręczną pompką paliwa Ford Escort 1.8 TD 1996 rok. Puszcza paliwo z powrotem do baku i jak postał chwilę to ciężko palił. Znajomy powiedział, żebym założył zaworek zwrotny na zasilaniu pompy wtryskowej, między ręczną pompką a pompą wtryskową i tak zrobiłem. Paliwo się nie cofa i pali troszkę lepiej ale pojawił się inny problem, auto...
Witam wraca mi się paliwo do zbiornika chciałem założyć zaworki zwrotne ale jak je założyć jak wszystkie węże są plastikowe ?
Dużo paliwa masz czy na resztkach próbujesz? Bardzo częsta usterka w tego typu sprzęcie to pęknięte przewody paliwowe (pękają zazwyczaj na wyjściu ze zbiornika paliwa w gumowej dławicy i trudno to zauważyć). Radzę zacząć od przewodów paliwowych polecam gumowe lub igielitowe gdyż te z silikonu szybko się starzeją i pękają. Ewentualnie zaworek zwrotny...
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
Tak te rurki przy pompie wtryskowej.Posprawdzaj szczelność przewodów paliwowych i zaworek zwrotny przy filtrach,najlepiej wymień.
Skoro pompka zaciąga powietrze, oznacza to nieszczelność w układzie paliwowym. Sprawdź czy wężyk paliwa nie jest pęknięty. Powietrze może być zaciągane poprzez uszczelki gaźnika. Poza tym w gaźniku który jest przystosowany pod primera, prócz zaworka dyszy głównej układ biegu jałowego powinien posiadać dodatkowy zaworek zwrotny który nie pozwala na zaciąganie...
Ogólnie nie ma możliwości by na kołach zębatych luz był taki duży by brakło regulacji. Z nowymi kołami uważaj dużo było przypadków źle nabitych znaków. Co do pompy to tak nie powinno być. Bez względu czy kręci się ręcznie czy rozrusznikiem paliwo ma tryskać z każdego króćca. Możesz sprawdzić lub zamienić z inną sekcją zaworek zwrotny ale to raczej nie...
Mi w dwóch pandach z lpg to cofało się paliwo po nocy. Lepiej odpalały jak miły 3/4 paliwa w zbiorniku.W pierwszej wymiana pompy załatwiła sprawę i autko poszło do sprzedania. Druga mojej żony wymiana pompy i padła takie same objawy .Ciśnienie dobre a nie trzyma po nocy. Założyłem zaworek zwrotny do paliwa i wyłącznik pompy z wyłącznikiem czasowym.Trzy...
robiłem próby na kilku zaworkach zwrotnych różnego typu wynik podobny, nawet stosowałem kilka rożnych manometrów czy czasami tu nie ma problemu. Zrobiłem również próbę bez zaworka zwrotnego- wąż igielitowy potem trójnik do jednego wyjścia manometr do drugiego regulowany zaworek dławiący i wynik podobny około 5 bar. Zaworki tłoczne trzymają bo podałem...
W jaki sposób mogę go sprawdzić? Np. testerem miernikiem ciśnienia podciśnienia z pompką. Należy sprawdzić, czy zaworek zwrotny nie przepuszcza w przeciwną stronę niż kierunek przepływu paliwa. Zaworek zwrotny znajduje na przewodzie zasilającym.
Zawór zarotny to jest ta śruba do której przykręcony jest przewód powrotny
witam czy po odblokowaniu tego zaworka i usunięciu tych blaszek samochód jeżdzi normalnie czy wystąpiła jakaś awaria pozdrawiam
Polanie zimna woda nic nie daje.Ponadto zauważyłem że jak auto jest zimne to słabo odpala po podgrzeniu świec żarowych tylko jeden raz ,jezeli 2 razy to normalnie bez problemu.świece żarowe są nowe. podczas odpalania auto wogóle nie wchodzi na obroty jakby nie podawało coś paliwa .Kreci na sucho jeżeli auto jest gorące i nie zapalaja sie świece żarowe...
Mój przypadek z mercedesem miedziana podkładka pod wtryskiem paliwo kapało na tłok po 12 godzinach nie odpalał puszczał biały dym do wydechu,w zbiorniku paliwa mgła po trasie.
Poradzę Ci abyś elektrozaworu nie montował przy wtryskach jezeli już to przed filtrem paliwa a również zwróć uwagę na ciśnienie w układzie paliwowym i jakie jest też pracy elektrozaworu-bardzo istotne,No i na końcu podpowiadam bardzo mocne zaciski i "0" możliwości zassania powietrza.Chyba jednak tę niespodziankę jest zrobić lepiej na przewodach elekt....
Ten zaworek zwrotny można wykręcić i przeczścić powinno zadziałać klucz 9mm płaski
Ja mam zaworek zwrotny, grzybkowy na górnym, zasilającym.
Witam, podejrzewam układ paliwowy dokładniej zaworki zwrotne (jak tam jest Perkins to w pompce).
Możesz mieć problem z ręczną pompą paliwa na filtrze u góry.Zastosuj zaworek zwrotny na zasilaniu.Trafiły mi się 2 auta z tą usterką.A czasami nie masz 2 uszczelek gumowych pod śrubą odwadniacza na filtrze paliwa?Jest to częsty błąd przy wymianie filtra paliwa.No i załóż coś innego nie Filtron nie polecam.Przejechałem sie nie jeden raz jak na paliwowych...
Sprawdź czystość i drożność sitka górnego tłoka, zaworka spieniającego w tłoku, wylewki kawy itd, czyli całego układu kawy. Odkamienianie octem albo kwaskiem cytrynowym to sobie daruj. Kup kwas amidosulfonowy lub jakiś odkamieniacz na jego bazie. Bojler chyba nie jest zakamieniony tylko skorodowany (utleniony), ale to tylko wada wizualna (zewnęrzna)...
Działa i bez, ale spotkałem się też z takim rozwiązaniem: https://obrazki.elektroda.pl/9200893200_... W fabrycznym rozwiązaniu użyto specjalnego korka w którym jest wbudowany zaworek zwrotny. Wygląda na to, że jednak jest potrzebny. Taki korek z wężykiem może uda Ci się kupić w autoryzowanym serwisie VW, ja kupowałem w Poznaniu.
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
Wygląda że paliwo się cofa. Załóż zaworek zwrotny na przewód paliwa
AutoAS kiedyś przyjechał klient z kulejącą pompą i też zaworkiem. Po 2 tyg z nim rozmawiam że rozwiązanie znalazła sam stawia auto maską niżej niż tył auta i mu zawsze odpala z rana :P
Niektóre modele tak miały fabrycznie że pompa paliwa działała dopiero po wykryciu obrotów wału np ople z lat 1990-2000. W twoim wypadku problem jest raczej z cofającym się paliwem i zapietrzajacym się układem. Czyli albo jest dziurka albo zaworek zwrotny padł. Problem można rozwiązać na trzy sposoby: dodatkowy zaworek, dodatkowy włącznik pompy paliwa...
Jeżeli paliwo sie cofa mimo nowej pompki to mysle ze powodem jest nie pompka ale nieszczelnosc na przewodzie ssącym.(między pompką a zbiornikiem.Odległośc od zbiornika niema tu znaczenia(no chyba że to ponad 8 m.Przy problemach z zaciąganiem z oddalonychn zbiorników bardzo pomaga zamontowanie dodatkowego zaworka zwrotnego na przewodzie ssącym (jak najbliżej...
Spróbuj podłączyć podciśnienie bez zaworka zwrotnego.
Ok. Czym najlepiej zakleić tą dziurkę?
Sprawdź ten zawór nadmiarowy czy oringi na nim są całe wyczyść przesmaruj silikonem wodnym i załóż ponownie. Jeżeli nie pomoże to na krućcu od strony ciśnieniowej pompy (masz 2 krućce doprowadzający i wychodzący - to ten) w środku jest dysza coś w rodzaju zwężki odkręć ją śrubokrętem i za nią jest zaworek zwrotny z oringiem sprawdź oring czy cały oraz...
Kanał + osoba Albo zaworek zwrotny i można odpowietrzyć samemu.
Witam. Pomiędzy serwem a dolotem jest jeszcze (przynajmniej powinien być) zaworek zwrotny - zobacz czy on trzyma. Pozdrawiam.
Witam. W wielu autach pomiędzy serwem a dolotem jest zaworek zwrotny. Jego zepsucie generuje podobny problem. Dodatkowo autor pisze że to się dzieje sporadycznie. Pozdrawiam.
Na pewno masz właściwą membranę pompującą i zamontowaną od właściwej strony (membraną do korpusu)? Kupowałem zestaw Zama do McCullocha, a okazało się że membrana pompująca nie pasowała. Trzeba było kupić zestaw naprawczy od zupełnie innego gaźnika (membrany pasowały, zaworek iglicowy był większy). Gaźnik na primer powinien mieć dwa zaworki zwrotne:...
Dodałem zaworek zwrotny za filtrem czyli przed pompa tandemowa więc chyba nie ma szans na cofkę do filtra
Pisaleś wcześniej że powodem nieodpalania może być zly stan rozrusznika, tak więc co da ci prostownik rozruchowy ja rozrusznik jest do banii? Czyli jeżeli kręci rozrusznik to przyczyna jest gdzie indziej, jest to silnik diesela i sprawdź ciśnienie na cylindrach. Jeśli jest niskie to żadna przeróbka spawarki nie pomoże, czeka cię remont lub wymiana silnika....
Wzrost temperatury w takcie grzania wody, powoduje wzrost objętości wody i ta woda musi się gdzieś podziać. Normalnym zjawiskiem jest właśnie kapanie w trakcie podgrzewania Od tego jest poduszka powietrzna w górnej części bojlera by kompensować wzrost objętości wody w funkcji wzrostu temperatury. Zawór bezpieczeństwa nie ma prawa kapać jeżeli jego...
Myjka nie podaje cisnienia, silnik pracuje , rozebrana cala glowica wodna, wszystkie oringi i zaworki sprawdzone i przesmarowane, nie widac zadnego pekniecia z tego co wyczytalem na forum w tym modelu najczesciej przyczyna jest pekniecie korpusu glowicy czy mozliwe ze zaworki sa wypracowane i nie trzymaja cisnienia ? na zdjeciu jest rozebrany zaworek...
Możesz sobie wymienić tylko jeden nie ma problemu. Dużo przelało z niego ,do wymiany. NIe pamiętam jaka jest tam pompa cr . Jak nie ma w baku elektrycznej a pewnie nie, to możesz sobie założyć zaworek zwrotny. Choć to nie naprawa, ale tymczasowo na próbę. Sprawdź oringi/wężyki na przelewach albo trójniki to zależy od rozwiązania. I ogólnie węże pod...
Zobacz czy układ zasilania w paliwo się zapowietrza, może zaworki zwrotne do wymiany.
No to co wprowadzasz w błąd. 15cm przed filtrem na powrocie na przewodzie masz zaworek zwrotny i go wymień.
Ta czarna rurka powinna być podłączona do wyłącznika ciśnieniowego, który po każdym cyklu nabijania zbiornika wypuszcza powietrze ze sprężarki, aby kolejny cykl mógł się odbyć bez obciążenia ciśnieniem powietrza w zbiorniku. Po każdym nabiciu ciśnienia i wyłączeniu silnika, powinno być słychać syknięcie spuszczanego powietrza. Jeżeli tego syknięcia...
zaworki myjki zaworki podciśnienia zaworki 3jw60
radio grzać końcówka wiertarka bosch wirnik ustawić mikser
Migająca czerwona dioda 5 razy w telewizorze - co oznacza? Przekształcenie 3-fazowego generatora 5000W na 1-fazowy prąd przemienny