Dwa zaworki jeszcze wystepują przy podstawie filtra.
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
Jeszcze pytanie, kiedyś miałem Allroada i tam kpl amortyzator sprawdzało się w taki sposób, że wyciągało się go z auta, "nadmuchiwało" pod 4 różnymi ciśnieniami, zanurzało w wodze i szukało nieszczelności. Zakupiłem 1 zawór ciśnienia resztkowego (pod nim uciekało powietrze) i 1 taki ala wentyl do wkręcenia i napompowania amortyzatora. Rozumiem, że bez...
Jeżeli cały układ paliwowy jest na pewno szczelny(dokładnie sprawdź) zaworki zwrotne mogą nie trzymać i też będzie taki efekt(zapowietrzania)
Oprócz zaworu na pompie oleju, sprawdź jeszcze zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Przy 1.4/6 8V były chyba sitka a przy 16V zaworki zwrotne - czy nie jest czasem zablokowany.
Na płaskim.Lepiej zrobić pod górkę?
Ta czarna rurka powinna być podłączona do wyłącznika ciśnieniowego, który po każdym cyklu nabijania zbiornika wypuszcza powietrze ze sprężarki, aby kolejny cykl mógł się odbyć bez obciążenia ciśnieniem powietrza w zbiorniku. Po każdym nabiciu ciśnienia i wyłączeniu silnika, powinno być słychać syknięcie spuszczanego powietrza. Jeżeli tego syknięcia...
Siema, mam problem z ciśnieniem oleju w Audi 80 2,6 V6. Otóż po odpaleniu, po 8 h w pracy albo po nocy, świeci się kontrolka ciśnienia oleju. Pomiar ciśnienia w miejscu czujnika w bloku obok filtra oleju pokazuje 4,5–5 bar na kompletnie zimnym. Ze silnika, a dokładniej z głowicy lub z obu, słychać cykotanie i świeci się dopóki nie dodam gazu (ok. 2,...
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
eli rozszczelnił tak pompę to widocznie stan jej szczelności był wątpliwy Dokładnie, i obstawiam że to samo będzie u niego, jak pompa stygnie, wpuszcza powietrze a paliwo grawitacyjnie cofa się do zbiornika, i żadne zaworki zwrotne nie dadzą rady bo powrót zawsze musi być drożny i z zaworkami nie tędy droga, chyba że chcesz sobie zepsuć pompę. Poza...
Witam wraca mi się paliwo do zbiornika chciałem założyć zaworki zwrotne ale jak je założyć jak wszystkie węże są plastikowe ?
W DolceGusto który miałem okazję rozbierać grzałka była zamontowana w otworze w aluminiowym bloczku i nie miała styczności z wodą, pompka pracuje w nim cały czas od chwili załączenia - nie robi sobie przerw na dogrzanie, posiada zaworki zwrotne i wytwarza dość wysokie ciśnienie 14 barów. Jedynym problemem faktycznie mogły by być żrące właściwości płynu....
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
Tematów wiele odnośnie tego problemu. Ja się nigdy w nich z takim nie spotkałem, a ciężko palące to w 99% przypadków wtryski puszczające ciśnienie w powroty. Zaworki zwrotne to masz tam 2 fabrycznie, przy pompce, a dokładanie jakich chińskich bubli zawsze tylko wszystko pogarsza. Sprawne palą od strzała nawet po wymianie filtra jak się ręcznie podpompuje.
(at)bizon_126 WAN ma metalowe zaworki zwrotne i zawsze będą puszczać, tak samo te w głowicy ale jeżeli czuć że jedna słabiej pompuje to można zajrzeć, w zaworach są metalowe kołki które zapobiegają obracaniu się płytek, być może kołek się wytarł i obróciło płytkę i przez to słabiej pompuje. Dzięki za odp jak bedzie ciut cieplej to rozbiorę Odnośnie...
pompa perystaltyczna i silnik krokowy. Resztę zrobisz sam. z ciśnieniem 0,5 bara ??? jesteś tego pewny? Bez problemu, pompki perystaltyczne muszą nieraz pokonac wtryski( zaworki zwrotne )np: przy dozowaniu chemii do instalacji basenowej
Przepraszam pomroczność jasna z tą temperaturą, przecież temp powrotu ze zbiornika będzie ciągle rosła :) A co do dwóch pompek obiegowych to dobry pomysł, prosty i łatwiejszy w implementacji, tylko chyba trzeba zaworki zwrotne wstawić... muszę schemat rozrysować. Dzięki
Witam, podejrzewam układ paliwowy dokładniej zaworki zwrotne (jak tam jest Perkins to w pompce).
Zrobiłem tak jak mówisz wycyckalem cały akumulator ale odpalił wkoncu ;) pytanie ..dalem 2 filtr przed filtrem głównym ktory jest w samochodzie..przezroczysty i widzę ze paliwo sie mi cofa? Jak temu zaradzić? Gdzieś bedzie nieszczelnosc?dac zawor albo filtr z zaworem zwrotnym Pamiętam ze w passacie jak sie nie mylę były zaworki zwrotne
Źle wykonałeś głowicę. Ja wolałbym przerobić seryjną bądź blacha 2,5cm palnik acetylenowo tlenowy, Jedziesz do tokarza niech wyfrezuje Ci na każdy cylinder 2 otwory. Zawory dobierasz od jakiegoś wana tudzież innego kompresorka. Ale dość duże. Robisz mocowanie do zaworków. Spawasz rurki do każdego z kanałów. poczym wszystko zaspawujesz blachą 2mm paamiętając...
A jaki zawór zastosowałeś? Na pierwszy plan poszedł zawór zwrotny do wody 1/2 cala - nie sprawdził się Potem przerobiłem zawór zwrotny z butli gazowej ( do spawania) były tam kiedyś zawory zwrotne montowane przed palnikiem. Dałem większą sprężynkę ( większe ciśnienie otwarcia i mocniejszy docisk), oraz rozwierciłem sitko w celu zwiększenia przepływu....
Może to Ci pomoże są zdjęcia z zaworkiem... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
To taki kompensator ciśnienia. Można użytkować auto bez niego. Szarpanie "na bucie" najczęściej od ukł. zapłonowego.
Zmieniłem wcześniej czujnik na skrzyni biegów bo zanim zapalił to długo kręcił rozrusznikiem. Skrzynia manualna? Długi rozruch może powodować czujnik położenia wałka rozrządu. Zgasł odrazu bez objawów przyduszania . Sugeruje to problem elektryczny (co w Volvie tzw. "chińczyku" jest pospolite), najprawdopodobniej problem jest w wiązce po lewej stronie...
Zobacz czy układ zasilania w paliwo się zapowietrza, może zaworki zwrotne do wymiany.
Tak bieżąca woda bo po co jeszcze grzać płaszcz wodny a później dopiero wodę. Tak trzeba dać jeszcze pompkę ja mam taką jak do co . Musisz dać 2 zaworki zwrotne a pompka ma być ustawiona w stronę zimnej wody.
Do sprawdzenia zaworki zwrotne 9 na schemacie. Uważam że jak by były sprawne to nie było by problemu i nie potrzeba dodatkowych zaworów zwrotnych dokładać.
Założę jeszcze zaworki zwrotne na zasilaniu i powrocie ? Oringi na przelewach też zmienię na nowe. Ktoś mi mówił,że może byc to wina któregoś z wtryskiwaczy ?
Został założony tez zaworek zwrotny przed gruszką Właśnie takie rzeźby powodują tego typu problemy. Na oryginalnych przewodach paliwowych nigdy nie ma żadnych problemów z nieszczelnościami dopóki ktoś ich nie poniszczy. Te "chińskie" zaworki zwrotne więcej szkodzą niż pomagają, rzadko się trafiają szczelne a tylko dodatkowe opory stawiają.
Wracam z temat.. w nowym poście. Opisze od nowa. Daf 2014 E6, po dłuższym postoju odpalił bez problemu, pojechał 60km i przestał odpalać. Kilka sekund po zgaszeniu jeszcze jakoś odpali, natomiast już po kilku minutach trzeba pomóc mu pompką paliwa ewentualnie plakiem, Podmienione wtryski, wymienione obsady, zaworki zwrotne, smok paliwa pominiety prosto...
Zawsze gdy mam takie problemy, że nie mogę znaleźć przyczyny, to po pewnym czasie zaczynam od początku, na świeżo, jakbym nie znał historii samochodu. Stąd moje pytanie, próbowałeś może dla przykładu pominąć stronę ssania paliwa? Nie znam zbyt dobrze Dafa, zwłaszcza XF106, ale spróbowałbym podłączyć swoje przewody (najlepiej przezroczyste) bezpośrednio...
Skojarzyłem podobny temat. Przy niepracującym silniku to będzie naturalne, że po ustawieniu dźwigni na podnoszenie, podnośnik będzie się opuszczał. Olej będzie przepływał w przeciwnym kierunku poprzez pompę. Gdyby były zaworki zwrotne to tego efektu by nie było, ale przy tej konstrukcji rozdzielacza nie ma możliwości przeróbki. Jakbyś założył zestaw...
Możesz jeszcze założyć gruszkę do podpompowania paliwa z zaworkiem i przezroczyste wężyki będziesz widział ewentualne powietrze.Ja mam uszczelniony cały układ a po kilku dniach i tak w wężykach jest trochę powietrza ale narazie pali bez zastrzeżeń wiec nie ruszam nic.
Trochę mało ustaw przynajmniej na 50 i sprawdź.
tak, dokładnie taki sam. pochodzi z 5 min na wolnych i kuleje. podmieniłem cewki, zaworki zwrotne paliwa na listwie i filtrze, przewody dolotowe na krótko z pompy do zbiornika, żeby wykluczyć zasysanie powietrza przed pompą i nic. filtr paliwa zmieniony. na obrotach większych ładnie pochodzi, jak na wolnych to z pięć minut i zaczyna stukać, jakby na...
a te zaworki zwrotne są oryginalnie montowane?
Miałem ciężki przypadek, prawie beznadziejny. Układ zmiennych faz kaput, ciśnienie mierzone w miejscu czujnika 1 bar na gorącym oleju i biegu jałowym, koła nowe INA, cuda wianki i efektu zero. Jak już koledzy nadmienili, są dwie linie olejowe do głowicy. Jedna zasila KZFR, pompa oleju co złapie , to pcha w zaworki zwrotne i ogranicza lub blokuje całkowicie...
zmuszony byłem wymienić zaworki zwrotne we wtryskach. Sprawdź to.
witam Kia k2700 zapala pieknie a następnie po chwili gaśnie i wtedy zaczyna się zabawa pompowanie pompka ręczną i kręcenie i tak aż do odpalenia lub rozładowanie akumulatora. Wg mnie następuje cofanie się paliwa do zbiornika wg mechaniora sa dwa zaworki zwrotne jeden w pompce ręcznej a drugi w pompie ja raczej podejrzewam ten pierwszy i teraz mam pytanie...
A może pan Ma sprawne zaworki zwrotne pompy?
Witam Kupiłem żuraw warsztatowy marki Afit Sopron, typ 501, chyba czeski, starej produkcji, pancerny. Mam problem z działaniem siłownika z ręczną pompą. Jest tam pompa ręczna na dwa tłoczki. Problem w tym, że siłownik się wysuwa tylko wtedy, gdy pompuję jednym tłoczkiem. Gdy je połączę razem, to olej przelatuje z tłoczka do tłoczka. Może ktoś miał taki...
Robota nie jest idealna, to prawda. Mam nie tylko problem z cyrkulacją c.w.u., ale też z podłogówką. Ciekło mi już z kilku punktów, nie grzeje równo, szumi mimo odpowietrzania, spada ciśnienie wody (0,2 bar / 2 miesiące), ale to inny temat. Rura na prawo od pompy idzie do pompy ciepła (wejście cyrkulacji). Generalnie cała grupa pompowa to gotowy produkt...
Bo najstarsi górale nie wiedzą do czego ona tak naprawdę była. Ot tak zarówno FSO jak i FSM w pewnym momencie zaczęli ją stosować. Jej brak nie wpływał w odczuwalny sposób na "walory" eksploatacyjne. Cel zastosowania elektrodyszy był ogólnie znany i opisany chyba w każdej książce. Gaźniki ogólnie w tamtych czasach były strojone w kierunku ubogiej mieszanki,...
Nie mam pojęcia po co taka konstrukcja zbiornika płynu. Możliwe że skoki poziomu płynu mogą być wywołane konstrukcją układu chłodzenia i tym, że nagrzewnica jest powyżej silnika. W takim układzie powinny być stosowane zaworki zwrotne przed spływaniem płynu z nagrzewnicy do chłodnicy. Bez niego poziom płynu w chłodnicy na uruchomionym silniku byłby niższy...
Ale jaki jest sens zmieniać dopuszczony do użytku w nowych instalacjach środek R1234 ("yf", bo jest jeszcze "ze" stosowany w mieszankach np. R445A) na taki, który można tylko uzupełniać w istniejących (R134a)? 1. Ekonomika 2. Wydajność - 2-7% 3. Bezpieczeństwo Ale jakby porównywać do mieszanki propan/izobutan to powodów jest dużo więcej: 1. Ideologiczny...
Jak masz pompke podcisnieniowa to podpowiem ze podcisnienie ma byc w granicach 0,7-0,9 instalacje sprawdzisz pompka prozniowa ma byc szczelna, zawory maja byc szczelne po stronie VAC. zapalasz auto grucha ma zaciagnac do spodu. Jakie cisnienie roznicowe na dpf? Z paliwem mozesz na poczatek zapodac zewnetrzny pojemnik z paliwem, gruszka ma zaworek zwrotny,...
Witam wszystkich,ja także miałem problem z odpaleniem zafiry po dłuższym postoju. Pompa zapowietrzała się przez oring na śrubie opisanej w poście przez <autopoldi> Wyciek pokazał się dopiero gdy sprężone powietrze wpompowałem w przewód paliwowy,przedtem śrubka była sucha Po wymianie tego oringa (był bardzo twardy) zafcia odpala aż miło. Wcześniej...
W miejsce świec zaworki zwrotne i odbiór powietrza. Jakie te zaworki? Co z chłodzeniem takiego sprzętu? Chłodnica i płyn jak w samochodzie?
koledzy ja mam podobny problem moja megane 1.9d tez ciezko rano pali, wymienilem filtr ,swiece ,sprawdzilem elektrozawory oraz przekaznik od swiec ,zalozylem zaworki zwrotne .do tego wszystkie przewody paliwowe nowe ale na przelewie z wtryskow zalozylem bezbarwne wezyki i widze tam powietrze czy nie mam pojecia czy bierze sie one z nieszczelnosci owych...
witam.piasta musi byc pod abs.co do ukladu smarowania silnika przyczyna moze byc przebieg czyli zuzyte popychacze lub zle dobrany lub zuzyty olej.rowniez filtr oleju kiepskiej jakosci.pozdr
zaworki myjki zaworki podciśnienia zaworki 3jw60
amica arcelik centrala telefoniczny analogowy radio scania
diagbox peugeot reset pieca buderus
ZTE NI3-2511CD-PLUS – karta Wi-Fi PCMCIA 802.11b PRISM 2.5, sterowniki, specyfikacja, retro Jak uruchomić nagrywanie na dysku Cyfrowego Polsatu?