Nawet na całkowicie ściśniętych popychaczach, zawory powinny się otwierać. Jeśli tak nie jest, to sprawdź trzonki zaworów i gniazda zaworowe w głowicy.
Albo masz filtr zawalony albo nie puszcza zawór przy butli.
przy gwałtownym dodaniu od razu go dusi i chce zgasnąć... Zapewne następuje zubożenie mieszanki. Możliwych przyczyn jest wiele (nieszczelność kolektora, usterka pompki przyspieszacza w gaźniku, podparte zawory), sporo może powiedzieć obserwacja podciśnienia w kolektorze dolotowym.
Trzeba sprawdzić samo-regulatory które lubą się blokować i wydziera się kielich da się je wyjąć po ściągnięciu głowicy oraz sprawdzić krzywki na wałku rozrządu też się wydzierają. Zawory też posprawdzaj luz na prowadnicach oraz gniazda w głowicy.TE TYPY TAK MAJĄ.
właśnie o to chodzi ze jest to silnik identyko jak w cc 700 nie wiem chyba inny gażnik tylko ale to chodzi o elektro zawór bo w cc 700 jest zapłon elktorniczny a w bisie mechaniczny czyli mojm zdaniem w silniku nie ma problemu bo mikser idzie identyczny jak w cc 700 a od silnika oddziela pokrywa i ewentualnie mozna butle umiejscowić za kierowcą ale...
Zobacz z tyłu za gaźnikiem na głowicy jest zawor podciśnienia do sterowania ssaniem ma trzy wyjścią- często jest uszkodzony przez nieumiejętną wymianę świec.Znajdź opis do tego gaźnika i sprawdź czy przewody są właściwie podłączone.Na giełdzie widziałem takie zawory po 170 zł.
Witam no więc tak po oględzinach okazało sie że uszkodzona jest cewka elektrozaworu. Mam więc pytanie czy podając napięcie bezpośrednio na zawór przy wykręconym zaworze powinno przyciągnąć iglice
Tego płynu w zbiorniczku to ma ubywać gdy jest uszkodzona uszczelka (zobacz świece czy są zakopcone i przerwę), przewody podciśnieniowe na silniczku krokowym i zaworze 2-drożnym, kopnij w pedał gazu po wyciągnięciu ssania, osłuchaj silnik czy nie stuka - może wałek rozrządu i zawory hydrauliczne - przerabiałem to.
jak wymienisz uszczelke pod głowicą to odpowiecz układ chłodzenia a robi się to tak 1:po zalaniu płynem koło wlewu płynu do spryskiwaczy znajduje się węzyk on jest zaślepiony odkręc zaślepke 2:niech ci ktoś odpali samochud a ty weż butelke wsadz w weżyk idelikatnie rub przygazówki 3:układ będzie odpowietrzony wteby jak przestanie powietrze z wężyka...
Pomijając możliwość wadliwego zasilania paliwem (nieszczelne zaworki pompki bądź zawór pływakowy gaźnika ) pozostaje moduł zaplonowy, dość częsta usterka.
Zaślepiony został zawór trójdrożny i dwie dziurki które tłoczą płyn chłodniczy do gaźnika Aisan.
Witam wszystkich może ktoś mi pomoże mam problem z cinquecento 700 cc gaźnik Aissan Wymieniłem zawór iglicowy bo nie było wolnych obrotów okazało sie że nowy zawór nie działa brak masy tak mi powiedział majster i podłączył inną masę i było szystko ok ale chciałem zrobić tak jak było fabrycznie i okazało sie że jest spalony komputer który steruje gaźnikiem...
Jak masz z gaźnikiem Ajsan to jest w nim zawór iglicowy który też można odciąć. Albo elektrozawór paliwa załóż na wężyk.
Chodzi Ci o zawór termostatyczny? Wymontuj i włóż do garnka z wodą, ogrzewaj i patrz, czy się otworzy.
a może to wałek rozrządu. sprawdzałeś? w cieniasach to częste. właśnie na wolnych obrotach gaśnie. a zawory ci nie "klepią"? bo jeśli to nie uszczelka pod głowicą to wtedy napewno wałek rozrządu.
Przyczyn może być kilka: -zanieczyszczony filtr gazu, -nieszczelny lub zapchany filtr powietrza, -zła regulacja na przewodzie do mieszalnika, -sztywna lub pęknięta membrana parownika. Przed czyszczeniem filtra gazu ZAKRĘĆ ZAWÓR NA BUTLI!!!Następnie włącz auto na gazie i zaczekaj aż samo zgaśnie.
To jest zawór odcinający paliwo (do "hamowania silnikiem")? Jeśli tak - spróbuj podłączyć go na krótko lub odłączyć (zależnie od tego czy podłączony = odcięcie, czy odłączony = odcięcie)... miałem takie coś w Wartburgu 1.3 - zawór się zatarł, wyjęty niby działał, sterownie też było ok, ale po wkręceniu w gaźnik się blokował.
O dzięki,bo dopiero niedawno wymieniłem uszczelkę,a teraz zaczynają być głośne zawory Dodano po 2 Powiedz jeszcze jak ok?
Wadom cc 700 były źle utwardzone krzywki wałka rozrządu, przez co nie otwierały się po pewnym czasie zawory wydechowe. Jeśli samochód nie ma mocy, a wszystko juz wymieniłes, to zdejmij kopułkę z gaźnika i przegazuj. Jeśli zacznie "prychać' paliwem do góry to możliwe ze to wałek rozrządu - łatwa wymiana w sumie,
Masz za uboga mieszanke gazowa ustawiona w samochodzie i czesto sa takie przyczyny ze wywala uszczelke pod glowica lub tez wypalaja sie zawory. legalizacje zbiornika z tego co wiem robia gdzies w Radomiu ale namiarow nie posiadam podobno max koszt to 300pln ale to tylko podobno.
Termozawór dwudrożny sprawdza się obserwując prace siłowników podciśnieniowych sterujących przepustnicą rozruchową .Po osiągnięciu przez silnik temperatury 55°C powinny otworzyć przepustnice rozruchowe.Sprawdż zawór powietrza dodatkowego demontując z niego wężyki idące do gażnika , zaślep je a następnie uruchom silnik i sprawdż reakcje.
Sprawy zapłonu raczej zostały wykluczone....ale nikt nie jest wszystko wiedzący, może się gdzieś rypnołem....natomiast przy wymianie uszczelki, sprawdziłem wizułalnie czy nie jest któryś podpalony , na szczelnośc nie sprawdzałem. Wię może to by któryś zawór?.......lub samolegulatory......ale silnik pracuje doś stbilnie na gazie i na paliwie bez dodawania...
Witam Problem jak w temacie. Autko czasem zapali a po (nawet lekkim) dodaniu gazu gaśnie i lubi sobie przy tym strzelić w filtr powietrza. Świece wymienione, podobnie jak filtr paliwa, pompa paliwowa działa prawidłowo, dysza w gaźniku wyczyszczona, czujnik na kole pasowym sprawdzony, wszystkie przewody podciśnieniowe również. Pozdrawiam i z góry dzięki...
Zakupiłem super samochód CC 700 1995rok z gaźnikiem AISAN myśląc , że jest to małe ekonomiczne autko, jednak bardzo mnie zaskoczyło jego zużycie paliwa tj. ok. 13-14 litrów na 100km. Okoliczni mechanicy nawet nie chcą na niego spojrzeć , Doradźcie coś bo zbankrutuje ! Dodano po 22 Chce dodać , że auto niema raczej żadnych innych problemów jakie mają...
Po pierwsze proponuję sprawdzić przewody podciśnieniowe (w sumie około 3 metrów w sklepie motoryzacyjnym cięte na wymiar paliwowe, uzbrajane- ok. 10 zł/metr bieżący- koniecznie proszę wziąc na wzór). Po drugie - zawór trójdrożny znajdujący się z lewej strony silika po otwarciu maski, mniej więcej pod pompą hamulcową. W razie konieczności służę manualem...
Witam Nie napisałeś z jakim gaźnikiem posiadasz CC. W pierwszych wersjach czujnik temp był montowany na wyjściu z głowicy http://obrazki.elektroda.net/100_1249545... element nr 4 W nowszym rozwiązaniu czyli z gaźnikiem EKOLOG w miejscu czujnika temperatury montowany był termo-zawór dwudrożny http://obrazki.elektroda.net/11_12495459...
W cinkusiu problem tez stanowia (w tych starszych) regulatory podcisnienia i nadcisnienia oparow paliwa. Sa dwa jeden duzy na gorze w baku :wypuszcza opary jezeli jast ich cisnienie za wysokie (najczesciej sie psuje) a drugi kolo korka wlewu (trzeba sie tam dostac dokrecajac nadkole) na wezyku mniejszy dzila w druga strone. To ze we filtrze jest mniej...
wężyki na gaźniku się odpiely przy rozbieraniu,właściwie odpiely się nie od gażnika tyko od termozaworu dwudrożnego i od zaworu powietrza dodatkowego,problem w tym że niejestem pewny czy są odpowiednio podpięte to znaczy czy są w tych miescach w których powinny być,to znaczy że napewno są podpięte do zaworu z którego wypadły tylko niewiem czy w odpowiedniej...
Kolego-masz podparte zawory (pewnie zatarte koniki na osi), albo wypalone gniazdo. Ten problem NIE JEST na to forum, w związku z tym nie widzę sensu kontynuowania go.
Witam Mam pytanko do wszystkich szczęśliwych i nieszczęśliwych (z faktu posiadania) posiadaczy autka CC700 z gaźnikiem AISANA. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że mój silnik nie osiąga wymaganej temperatury tj. przy jeździe po mieście wszystko wydaje się w porządku silnik osiąga temp. Ok 80-90 C, przy Ok. 85 otwiera się termostat dużego obiegu do chłodnicy,...
w lanosie miałem taką usterke ( z identycznymi objawami) i problemem było nieodpowiednie cisnienie oleju (za duże) i jak autko sie dobrze nagrzało to hydrauliczne popychacze dostawały za duże cisnienie i otwierały zawory coraz bardziej , autko moc traciło aż gasło, ustąpiło po wymianie pompy olejowej - była nowa i udało sie zareklamować. Ale nie jestem...
przy gazniku jest czujnik położenia przepustnicy i elektromagnetyczny zawór wolnych obrotów, oddzielny bezpiecznik pod plastikową osłoną na lewym nadkolu. Warto to sprawdzić. Sprawdz cienkie wężyki podciśnieniowe i gruby gumowy przewód co idzie od kolektora ssącego do plastikowej puszki koło filtra powietrza.
uważam przerabianie CC 700 na gaz za głupotę, sztuką dla sztuki. Silnik benzynowy ma jeżdzić na benzynie. Pozdrawiam Posiadam CC 700 Aisan + LPG -2 Generacja Gaz założony przy przebiegu 52 tyś km obecnie mam 110 tyś km i co stwierdzam po przejechaniu 58 tyś km na lpg. Niedawno musiałem wymienić uszczelkę pod głowicą z powodu awarii termostatu i co...
silnikiem się nie hamuje, najekonomiczniejsza jest jazda na luzie Jeśli jest zawór odcinający paliwo to silnikiem jak najbardziej się hamuje, jazda na luzie jest po pierwsze niebezpieczna (zgaśnięcie silnika = brak wspomagania kierownicy i hamulców), po drugie właśnie nieekonomiczna (przynajmniej przy tzw. elektronicznym gaźniku lub wtrysku - na luzie...
tez o Oplu Corsie slyszalem ale ze w tak malym przebiegu.kolega ma corse(ten nowsz model)wiem ze stan jej jest idealny, ma malo przejechane a na zimnym silniku tez zawory dawalo sie slyszec.bylo to nawet wczesna jesienia dopoki olej sie nie rozgrzal.znow porownujac cienkusa700 i opla corse to glosna prace zaworow i ogolnie ukladu rozrzadu w mrozne dni...
Podjechałem dzisiaj do znajomego. Powiedział,że strzały podczas odpalania to często przyczyna za bogatej mieszanki. Podregulował gaźnik i jest dobrze. Sprawdziliśmy ciśnienie sprężania. W jednym 10,5 w drugim 8,5. Dość spora różnica. Pozostaje mi póki co wymienić popychacze na tym słabszym cylindrze jezeli to nie poprawi sytuacji to zapewne nieszczelne...
z autopsji: na 99% to uszczelka pod głowicą, a przyczyną niepalenia na jeden gar jest płyn chłodniczy lub woda w cylindrze - która nawet w minimalnej iości nie pozwala na zapłon. Jak juz uruchomisz silnik, a on się kilka razy zakręci, zaczyna pracować na 2 garki. Wtedy albo woda odparowuje, albo jest wywalana przez zawory wydechowe do tłumka. W końcu...
Królestwo za znaleźienie przyczyny. Mam taki sam problem, tylko że niekoniecznie musi być zerowa lub ujemna temperatura. Wystarczy wilgotna pogoda. Wymieniałem już: moduł, pompkę paliwa, przewody WN, zawór igliczny, czujnik położenia wału, cewkę WN, popychacze hydrauliczne, uszczelke pod głowicą, przewód wlewowy z odpowietrzeniem, świece i czyściłem...
Staje murem za kolegami.Po kupnie mojego też tak miałem.Nie no lepiej 100km/h leciał jak się bujnoł.Ale żuka pędzącego 40km/h już miałem problem wyminąć. hehe.I każdy mechanior zganiał na aisana hehe Więc wałek popychacze a mozę nawet i zaworki. Jeśli wałek powinny stukać zawory-u mnie było słychać na kilometr.Poza tym odkręć dolot powietrza z z filtra-ten...
Cześć 2 dni temu mój cc jeździł normalnie. Po 2 dniach nie dało się go odpalić, siadł akumulator. Naładowałem akumulator, podłączyłem i jak chciałem odpalić silnik całkowicie odmówił. Kiedy go trochę gazuję delikatnie "bulgocze" może na jednym cylindrze, kiedy puszczę gaz od razu gaśnie (zauważyłem tez że dymi przy tym całkiem pokaźnie). Wymienione...
Wymyśliłem sobie dosyć dawno temu taki projekt na bazie silnika z fiata 126p 650 ccm. Powiększyć pojemność do 700 ccm (układ korbowo tłokowy z bisa, w seryjne cylindry dać do wprasowania tuleje od bisa) - już czesciowo zbudowany. Głowica z CC700 (ponieważ ma wieksze zawory w porównaniu z bisem) i turbosprężarka od Smarta, oczywiście zasilanie gaźnikowe,...
Witam, do wymiany masz ZAWÓR TRÓJDROŻNY . Koszt nowego to ok 250zł a używanego ok 100zł. Jak go kupisz to musisz odpowiednio podłączyć podciśnienia ( znajdziesz w książce sam naprawiam fiat cinquecento) oraz będziesz musiał odpowietrzyć układ chłodzenia. Przydała by się pewnie też regulacja i tu dam ci dobrą radę. Jeżeli w Twojej okolicy nie masz speca...
To nie ma różnicy czy to FOS, WEBER czy Aisan. Klapki mają zamykać się do końca a między nimi a ścianką gardzieli nie ma być uszczerbień ani luzów. Ssanie otwiera pierwszą gardziel o kilka mm. Jeśli ssanie nie działa - gardziel jest zamknięta lub otwarta na stałe. To właśnie jest cała sprawa z linką ssania dlatego o niej wspomniałem. Jeśli chodzi o...
Przekładka jest jak najbardziej możliwa.Oto,co trzeba zamienić: linka ssania (aisan ma dużo dłuższą, starą linkę można skrócić z pancerzem) linka gazu ( inny kąt wygięcia prowadzenia linki) termostat (aisanowy ma 3 króćce, fosowy i weberowy tylko 2) trójnik wody (trzeba wykręcić zawór dwudrożny a na jego miejsce wstawić czujnik temperatury-wykręcony...
Dzięki za liczne odpowiedzi A wracając do kupna cc to ojciec ma cc 700 aisan i dzięki za taką jazdę, nie mogę zdzierżyć tego silnika i lewarka biegów -Gumki na świecach pozakładane -klapka termostatu ładnie sie domyka -rura metalowa którą idzie powietrze Dodano po 1 Mam w domu nagrzewnicę od żuka ale gdzie zmieszczę takiego kolosa
Odrazu podam ciśnienie w cylindrach bo może się przydać:9,5-11 atm. Prawidłowe ustawienia koła pasowego: http://obrazki.elektroda.net/36_12635613... Ustawienie pływaka: http://obrazki.elektroda.net/65_12635614... Układ zapłonowy: http://obrazki.elektroda.net/34_12635615... Przyczyn może być setka: Słaby akumulator+rozrusznik...
Czy może ktoś wie ja sie spisuje CC 700 na Aisan'ie w LPG? Jak wygląda zywotność slinika. Co z zaworami?
Witam. Mam problem z fiatem CC 700, mianowicie wpadając w dziurę pod domem zleciały mi przewody z zaworu dodatkowego powietrza (wszystkie 4) i nie wiem który gdzie. Zdarzało mi się to sporadycznie co jakiś czas, ale nigdy nie spadły wszystkie na raz. Teraz nie wiem jak je podłączyć. Załączam rysunek poglądowy i proszę o dopasowanie przewodów do opisanych...
Znalazłem dzisiaj coś takiego w sieci. Cut off mają 1) wszystkie samochody benzynowe z elektronicznym wtryskiem paliwa (SPI, MPI GDI i pochodne) 2) samochody z gaźnikiem sterowanym elektronicznie (np CC 700 young z gaźnikiem Aisan, 126 ELX/Maluch z katalizatorem) 3) samochody z gaźnikiem wyposażonym w podciśnieniowy siłownik (np Fiat Uno 45 z silnikiem...
Jedziesz takim maluchem i hamujesz silnikiem i skąd taki maluch wie żeby teraz nie podawać paliwa bo akurat się hamuje? I gro starszych samochodów "o tym nie wie" więc spalają tyle co i jazda na luzie.. Lepsze, nowocześniejsze Maluch nie wie. Ale już nawet polonez na gaźniku jak ma nie więcej niż 20 lat to mocno zmniejsza ilość podawanego paliwa przy...
A nie widziałeś pompki mechanicznej która ma trzy wyprowadzenia (to trzecie to właśnie przewał)?, wtedy gażnik najczęściej jest zasilany jednym przewodem i nie posiada przewału. =========================== Autoel, Ty chyba na tych lekcjach w tej zawodówce chyba się nie przykładałes do nauki, bo sam sobie zaprzeczasz. ==================================...
Zawory regulowałem trzy miesiące temu, przy okazji wymieniałem rozrząd i uszczelniacze w silniku, teraz wymieniłem przewody WN, świece, kopułkę aparatu zapłonowego, przeczyściłem przepustnice, ale nadal nie widać żadnej poprawy. Po odłączeniu silniczka krokowego obroty falują 1000-1100, więc chyba tutaj będzie problem, według książki powinny się trzymać...
Kiedy zakręcę zawór wyprowadzający wodę do domku i zostawię otwarte tylko wyjście na kran ogrodowy umiejscowiony przy samej pompie, to wszystko wygląda ok, tj. po dopompowaniu do górnej granicy pompa się wyłącza i ciśnienie się trzyma. To zdanie powyżej wskazuje, że nieszczelność jest na drodze od studzienki do domu i słuszny wniosek wyciągnąłeś: -...
Rozpuszczalnik, policz sobie cenę: - szlif cylindrów, - kpl. tłoków + pierścienie, - obróbka głowicy, - kpl. uszczelek, liftery, robocizna. Jeśli ginął płyn, to na pewno silnik nie raz był zagotowany czy wręcz przytarty jako że tam nie ma wskaźnika temperatury, całego oleju nie wypija przecież tylko przez uszczelniacze na zaworach, zresztą w poziomym...
To może nie wystarczyć, możesz mieć zużyte gładzie cylindrów, zmierzyć owalizację też by się przydało ewentualnie szlif i nadwymiar tłoki + pierścienie przy czym finansowo to bez sensu. Przede wszystkim należy ustalić co "zachorowało" a potem leczyć. ps. I żadnego kleju do śrub głowicy!!! pozdr A więc jak pieniężnie najbardziej się opłaca aby nie brał...
http://obrazki.elektroda.net/29_12370283... Witam wasz wszystkich Zakupiłem cytryne 700 z gazem 12.07.2008. z przebiegiem 127 000 km silnik z gaźnikiem aisan, butla w kole zapasowym 30 litrów . Mam w tej chwili zroboione 140 000 km , więc dużo. O co mi chodzi pali mi 5 litrów gazu na 100 przy 80km/h,ale jest jeden haczyk jak widzi podjazdy...
Witam Mam pytanko odnośnie kabla do komunikacji z piecem Vaillant. Sprawdzał ktoś może, czy ten kabel śmiga, czytałem, że jest klucz sprzętowy a jak widać poniżej nic takiego nie ma. http://www.ab-log.ru/smart-house/heating... "Aby podłączyć kocioł do komputera musimy pinout pin złącza 1. Nie należy stosować 2. +5 V (zasilanie...
Witam. Stałem się posiadaczem cinquecento 700 z gaźnikiem Aisan i mam z nim mały problem mianowicie na biegu jałowym ma bardzo wolne obroty i podczas ruszania muszę troszkę go gazować a podczas zmiany biegów bardzo wolno schodzi z obrotów. Byłem dziś u mechanika i stwierdził że silniczek krokowy zalewa się paliwem po czym powiedział że może mi to naprawić...
Kupie zawór dwudrożny do Fiat CC700
hyundai zawory fabia zawory zawory jelcz
anoda katoda dioda skoda wycieraczka tylna wysoka temperatura parownika
Mitsubishi Outlander II brak świateł mijania i drogowych – żarówki, bezpieczniki, przekaźniki sprawne Canon MP282 – rolki załadunku papieru kręcą odwrotnie, błąd 6000, enkoder, mostek H